Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2007, 20:34
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Nieuw
#52
Advertentie
Oud 07-01-2007, 20:37
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
@ snoopy:
Haha, mss hebben we wel met dezelfde jongen gezoend en moet het daarom geheim blijven
Oud 07-01-2007, 20:41
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
groovy schreef op 07-01-2007 @ 21:37 :
@ snoopy:
Haha, mss hebben we wel met dezelfde jongen gezoend en moet het daarom geheim blijven
op dezelfde avond? Wat een slet
__________________
Tsja
Oud 07-01-2007, 21:08
George
Avatar van George
George is offline
Waaaah zo frustrerend, net op het moment dat ik zelf geen beltegoed meer heb idioot lieve smsjes krijgen.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 07-01-2007, 21:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou ik heb woensdag een date, en ik heb er eigenlijk weinig zin in, maar het lijkt me ook wel leuk. En ik wil steeds met mn ex praten, maar waarschijnlijk slimmer van niet.
Pfff wat een gedoe, de liefde, bij mij dan.
Oud 07-01-2007, 21:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij belde me net Morgen zie ik hem heel kort, heel sneaky. En dan aankomend weekend weer. Hij is zo grappig Heel spontaan en hij neemt lekker veel initiatief; geweldig! <3
Oud 07-01-2007, 21:53
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-01-2007 @ 22:48 :Heel spontaan en hij neemt lekker veel initiatief; geweldig! <3
Hulde aan dat soort jongens.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 07-01-2007, 22:08
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-01-2007 @ 22:48 :
Heel spontaan en hij neemt lekker veel initiatief; geweldig! <3
Hulde indeed!

OT: Heerlijk, lange gesprekken op MSN... Maar eigenlijk moet ik nu slapen, want ik ben moe... Tja. Ik moet wel meer
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 07-01-2007, 23:25
__
Avatar van __
__ is offline
@Doavid vanuit vorige topic nog; wat kut dat het weer uit is, sterkte ermee..
Oud 08-01-2007, 00:14
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Lalaalala gaat zo goed. En ik ben blij en het was zo tof en ik hou van hem en morgen zie ik hem weer!
Door de kamer dansen op toffe oude rock n roll! <3 en zijn ouders die dan helemaal enthousiast worden en ook willen dansen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 08-01-2007, 07:57
Verwijderd
Ik wist het: ik ben gewoon te lief geweest Het is hem absoluut niet duidelijk geworden dat ik hem alleen als aardig zie, niet als leuk of als potentieel vriendje. Anders zou ie me niet op nog steeds dezelfde, haast kinderachtige manier aan het benaderen (meer: 'stalken') zijn... Nou moet ik hem dat dus nog maar eens duidelijk gaan maken, en dit keer ook goed. En dan ben ik straks weer de botte bitch
Oud 08-01-2007, 07:58
Verwijderd
Het gaat goeeeed (for now -_-)
Oud 08-01-2007, 08:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
hij heeft iig gereageerd. Dus er zit schot is. Wie weet kan ik over 3 weken naar Engeland. Hem zien. Haar zien. Zijn vriendin ? Hopelijk is het uit, als hij eerlijk is geweest, moet het wel uit zijn toch? Of ze moet wel verschrikkelijk naief zijn.
MAar aan de andere kant. Wat moet ik met hem. Wat moet ik met iemand in Engeland. Ik heb hier niet eens tijd voor een vriendje...

naja, one step at the time. We zien wel. Eerst maar eens zien of ik daadwerkelijk naar Engeland ga...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-01-2007, 09:22
Verwijderd
Ik heb al een week een kutgevoel over hoe ze zich gedraagt en net krijg ik te horen dat ze alleen wilt dat zaterdag onze afspraak doorgaat omdat we moeten praten. Ik voel de fuckin' bui al hangen. En dat voor nog niet eens 2 maanden. \o/
JEZUS
Oud 08-01-2007, 09:34
hermanf
hermanf is offline
Citaat:
Signy schreef op 07-01-2007 @ 22:53 :
Hulde aan dat soort jongens.
Leg mij dan eens uit wat daar zo mooi aan is. Ga je je er zeker door voelen dat hij je wil? Waar ligt dan de grens tussen veel initiatief nemen en dat hij teveel achter je aan zit? Of is dit gewoon hetzelfde en noem je het alleen anders naar gelang het soort jongen wat het doet (leuk/niet leuk) Ik ben gewoon benieuwd
Oud 08-01-2007, 09:35
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het is weer een beetje aan. Maar we doen het rustig aan. Ik voel me fijn.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 08-01-2007, 09:38
Verwijderd
Hij is 3 dagen naar Duitsland en ik ben ziek maar wel heel gaaf voor hem en hij komt woensdagavond al weer thuis en donderdag hebben we 1,5 jaar <3

Enenen, ik mag het aan niemand zeggen, maar het is zo leuk
Oud 08-01-2007, 09:39
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
hermanf schreef op 08-01-2007 @ 10:34 :
Leg mij dan eens uit wat daar zo mooi aan is. Ga je je er zeker door voelen dat hij je wil? Waar ligt dan de grens tussen veel initiatief nemen en dat hij teveel achter je aan zit? Of is dit gewoon hetzelfde en noem je het alleen anders naar gelang het soort jongen wat het doet (leuk/niet leuk) Ik ben gewoon benieuwd
ik zal even MIJN mening geven
Sommige jongens geven in het begin van het date-circuit/een relatie weinig reacties. Je smst en krijgt of niks terug, of pas een dag later ofzo. En zelf eens beginnen met een smsje zit er al helmaal niet in. Dat geeft je gewoon niet het gevoel dat ie je echt leuk vindt.

(niet dat ik heel veel ervaring heb; mijn huidige en vorige vriend waren niet zo en de keer daarvoor dat ik een relatie had was ik 16 en de jongen in kwestie ook, dus misschien dat het gewoon de leeftijd is )

oh ja... en stalken wordt het als ie heel veel contact zoekt (laten we zeggen: meer dan 5 keer op een dag ofzo) en dan vooral als ik niks terug doe, zeg maar. Dus als je heen en weer smst is 20 keer op een dag nog normaal, maar als ik na 4 smsjes niet reageer: wacht dan gewoon even
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 08-01-2007 om 09:41.
Ads door Google
Oud 08-01-2007, 10:30
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 08-01-2007 @ 10:35 :
Het is weer een beetje aan. Maar we doen het rustig aan. Ik voel me fijn.
oeh tof!

@ Lafjuh; succes enzo. *knuff*

OT: Blurgh, weet ff niet wat ik moet denken en voelen enzo. Natuurlijk is alles 'gewoon en vertrouwd' na 19mnd, maar waarom dan niet het vertrouwen hebben om alles met me te delen? Nu ben ik alleen maar bozer.
En ergens had ik het vermoeden altijd, maar ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel...

Ik wil snel even uithuilen bij een vriendinnetje en knuffelen en gewoon, even lief gevonden worden
Oud 08-01-2007, 10:55
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
hermanf schreef op 08-01-2007 @ 10:34 :
Leg mij dan eens uit wat daar zo mooi aan is. Ga je je er zeker door voelen dat hij je wil? Waar ligt dan de grens tussen veel initiatief nemen en dat hij teveel achter je aan zit? Of is dit gewoon hetzelfde en noem je het alleen anders naar gelang het soort jongen wat het doet (leuk/niet leuk) Ik ben gewoon benieuwd
Er is een verschil tussen zelfverzekerd initiatief nemen en wanhopig achter iemands kont aanlopen.

OT: Alles gaat goed, rustig. Mij iets te rustig.
Oud 08-01-2007, 11:07
Jones
Citaat:
stout! schreef op 08-01-2007 @ 10:35 :
Het is weer een beetje aan. Maar we doen het rustig aan. Ik voel me fijn.
en, hoe was de seks?

OT: ze is terug van vakantie, dus ik heb een heerlijk weekend gehad. Alleen gisteren te horen gekregen dat een oom is overleden. Dat zat er al wel een tijd aan te komen maar nooit leuk natuurlijk.
Oud 08-01-2007, 11:38
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 08-01-2007 @ 10:35 :
Het is weer een beetje aan. Maar we doen het rustig aan. Ik voel me fijn.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 08-01-2007, 11:45
Verwijderd
vandaag twee jaar aww
Oud 08-01-2007, 12:01
binoche
binoche is offline
Na twee dagen samen geweest te zijn moet ik heel erg afkicken van zijn aandacht en zonet een sms gestuurd waarin ik duidelijk maak dat ik meer wil. Zit ik me nu lekker druk en zenuwachtig te maken dat ik dat mss beter niet gedaan had. Pfoe die onzekerheid van verliefdheid.
Oud 08-01-2007, 12:14
Verwijderd
Ik dacht dat het koekenbak was, maar waarschijnlijk is het gebakken lucht.

Dus even diep adem halen en weer door. De volgende is al weer in aantocht.

Lieve mensen, waar maak ik me toch druk om?
Advertentie
Oud 08-01-2007, 12:15
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-01-2007 @ 11:30 :
OT: Blurgh, weet ff niet wat ik moet denken en voelen enzo. Natuurlijk is alles 'gewoon en vertrouwd' na 19mnd, maar waarom dan niet het vertrouwen hebben om alles met me te delen? Nu ben ik alleen maar bozer.
En ergens had ik het vermoeden altijd, maar ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel...

Ik wil snel even uithuilen bij een vriendinnetje en knuffelen en gewoon, even lief gevonden worden
*knuft* komt goed meis, vraag hem waarom hij datgene niet gedeeld heeft met je, misschien was hij er wel bang voor of was hij onzeker..?
Oud 08-01-2007, 12:24
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 08-01-2007 @ 13:15 :
*knuft* komt goed meis, vraag hem waarom hij datgene niet gedeeld heeft met je, misschien was hij er wel bang voor of was hij onzeker..?
het komt idd wel goed, maar ach ja, gewoon.. Misschien vraag ik het nog wel, we shall see. Overleven het wel

ben blij dat t bij jou weer wat beter gaat!
Oud 08-01-2007, 12:53
Li
Avatar van Li
Li is offline
De vakantie is weer voorbij en ga hem echt missen nu ik praktisch elke ochtend naast hem wakker ben geworden. Maar nu heb ik ook weer meer tijd voor andere dingen. Het gaat in ieder geval heel goed tussen ons en dat is mooi
Oud 08-01-2007, 14:30
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Vandaag 5 maandjes samen en ik zie hem eindelijk een keertje bij mij thuis (en langer dan een uurtje), dus we kruipen vanavond lekker mijn bed in om tv te kijken (ofzo ).

Vrijdag zijn we klaar met tentamens, ow we kijken er zo naar uit. Heel mijn vakantie was bagger omdat ik moest leren, heb nu nog het idee dat ik aan vakantie toe ben terwijl hij net is afgelopen! Maar goed, we gaan er maar weer vol goede moed tegenaan komend blok. We hebben in ieder geval meer tijd voor elkaar dan.
__________________
I am..
Oud 08-01-2007, 14:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb hem vanmiddag echt maar een minuut gezien en dat was raar, maar leuk Hij smste me daarna dat hij me maar 60 seconden gezien heeft, maar dat zijn dag daardoor niet meer stuk kan. Lief
Oud 08-01-2007, 15:14
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
ik ben ontzettend moe, morgen vroeg op en zwaar practicum, maar ik ga vanavond echt naar hem toe, eindelijk rustig tegen hem aanliggen
Oud 08-01-2007, 16:05
binoche
binoche is offline
Citaat:
binoche schreef op 08-01-2007 @ 13:01 :
Na twee dagen samen geweest te zijn moet ik heel erg afkicken van zijn aandacht en zonet een sms gestuurd waarin ik duidelijk maak dat ik meer wil. Zit ik me nu lekker druk en zenuwachtig te maken dat ik dat mss beter niet gedaan had. Pfoe die onzekerheid van verliefdheid.
Nog steeds niets, dus ik weet genoeg. Back to life
Oud 08-01-2007, 16:25
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-01-2007 @ 15:30 :
Ik heb hem vanmiddag echt maar een minuut gezien en dat was raar, maar leuk Hij smste me daarna dat hij me maar 60 seconden gezien heeft, maar dat zijn dag daardoor niet meer stuk kan. Lief
Hoe was je date?
Oud 08-01-2007, 16:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bloem schreef op 08-01-2007 @ 17:25 :
Hoe was je date?
Leuk! Het staat ook al ergens anders in het andere deel, maar voorlopig moeten we het geheim houden en doen we het dus rustig aan. Maar hij heeft al laten weten dat ie niet kan ontkennen dat ie me leuk vindt
Oud 08-01-2007, 16:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
stout! schreef op 08-01-2007 @ 10:35 :
Het is weer een beetje aan. Maar we doen het rustig aan. Ik voel me fijn.

Het was te verwachten

Mijn vriend komt overmorgen naar mij toe omdat hij in Leeuwarden moet werken de volgende dag
__________________
<):o)
Oud 08-01-2007, 17:08
Verwijderd
Ze gaat het uit gaat maken, dat heeft ze al zo'n beetje toegegeven. Nu hoef ik zaterdag alleen nog maar 2,5 uur in de trein te zitten om langs d'r te gaan zodat ze het kan doen en een verklaring te geven, en ondertussen hoef ik me alleen nog maar een week lang het waarom af te zitten vragen..
Ads door Google
Oud 08-01-2007, 17:24
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Hmm, weinig aan de hand, jammer maar ook weer niet.

@ Stout!:

Citaat:
Lafjuh schreef op 08-01-2007 @ 18:08 :
Ze gaat het uit gaat maken, dat heeft ze al zo'n beetje toegegeven. Nu hoef ik zaterdag alleen nog maar 2,5 uur in de trein te zitten om langs d'r te gaan zodat ze het kan doen en een verklaring te geven, en ondertussen hoef ik me alleen nog maar een week lang het waarom af te zitten vragen..
ahh nee
Oud 08-01-2007, 17:27
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 08-01-2007 @ 18:08 :
Ze gaat het uit gaat maken, dat heeft ze al zo'n beetje toegegeven. Nu hoef ik zaterdag alleen nog maar 2,5 uur in de trein te zitten om langs d'r te gaan zodat ze het kan doen en een verklaring te geven, en ondertussen hoef ik me alleen nog maar een week lang het waarom af te zitten vragen..
Ik wil niet voor je denken maar waarom doe je jezelf dat dan aan? Ik zou zelf die onduidelijkheid niet trekken denk ik.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 08-01-2007, 17:48
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Fantastisch eigenlijk,
hij is eindelijk terug, super gevoel gewoon
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 08-01-2007, 17:50
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 08-01-2007 @ 18:08 :
Ze gaat het uit gaat maken, dat heeft ze al zo'n beetje toegegeven. Nu hoef ik zaterdag alleen nog maar 2,5 uur in de trein te zitten om langs d'r te gaan zodat ze het kan doen en een verklaring te geven, en ondertussen hoef ik me alleen nog maar een week lang het waarom af te zitten vragen..
Ik vraag me dan af waarom je nog gaat. Als zij zeker weet dat ze het uit wil gaan maken, waarom moet jij dan nog 2,5 uur in de trein zitten?
__________________
I am..
Oud 08-01-2007, 17:53
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
hihi
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 08-01-2007, 17:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
Erg goed na in de vakantie elkaar erg veel te hebben gezien nu weer school en een normaal ritme, waardoor we elkaar wel wat minder zullen zien maar net zo leuk. Morgen blijft hij slapen <3
Oh, en volgende maand ofzo 2,5 jaar
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 08-01-2007, 18:11
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Bijna weer een maand samen erbij, dus moet ik weer nieuwe dinges gaan halen maar de bloemen die ik koop verkleuren altijd zo vaag, en ze weet al dat ik dat ga halen dus kmoet het slim doen deze keer (ze is belachelijk slim lol en heeft alles door)



Anyway nu moet ze vooral leren en ik moet braaf zijn en haar spulletjes brengen en haar flair. Ikzelf was 12 dagen weg in het buitenland en dat was raar en nogal moeilijk, raar ook want zonder haar zou het me nooit gelukt zijn. Eigenlijk ben ik uitermate gelukkig
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Oud 08-01-2007, 18:19
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-01-2007 @ 17:43 :
Leuk! Het staat ook al ergens anders in het andere deel, maar voorlopig moeten we het geheim houden en doen we het dus rustig aan. Maar hij heeft al laten weten dat ie niet kan ontkennen dat ie me leuk vindt
Oh, ik heb even teruggelezen ja, leuk! Waarom moet het geheim blijven? Is het een BN-er?
Oud 08-01-2007, 18:20
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 08-01-2007 @ 18:08 :
Ze gaat het uit gaat maken, dat heeft ze al zo'n beetje toegegeven. Nu hoef ik zaterdag alleen nog maar 2,5 uur in de trein te zitten om langs d'r te gaan zodat ze het kan doen en een verklaring te geven, en ondertussen hoef ik me alleen nog maar een week lang het waarom af te zitten vragen..
Kun je dan niet eerder naar haar toe gaan, of dat jullie ergens halverwege afspreken ofzo? Zodat je niet zo lang hoeft te twijfelen?
Oud 08-01-2007, 18:22
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Omg jeej we gaan over ongeveer anderhalve maand eindelijk samenwonen! <3
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 08-01-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Lafjuh schreef op 08-01-2007 @ 18:08 :
Ze gaat het uit gaat maken, dat heeft ze al zo'n beetje toegegeven. Nu hoef ik zaterdag alleen nog maar 2,5 uur in de trein te zitten om langs d'r te gaan zodat ze het kan doen en een verklaring te geven, en ondertussen hoef ik me alleen nog maar een week lang het waarom af te zitten vragen..
pff, laat haar idd maar naar jou komen
Oud 08-01-2007, 18:49
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Bloem schreef op 08-01-2007 @ 19:19 :
Oh, ik heb even teruggelezen ja, leuk! Waarom moet het geheim blijven? Is het een BN-er?
Jan Smit
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 08-01-2007, 18:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bloem schreef op 08-01-2007 @ 19:19 :
Oh, ik heb even teruggelezen ja, leuk! Waarom moet het geheim blijven? Is het een BN-er?
Oud 08-01-2007, 18:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Bizar, na 3 jaar belt ie nog steeds af en toe. Of we weer eens kunnen afspreken... geloof je het zelf? Je reist de hele wereld rond. We shall see. Maar ja, hij is niet meer getrouwd, woont ook niet meer samen, maar nog steeds wel een vader. En elk jaar wordt hij weer ouder (logisch, maar het klinkt steeds erger).

Ik weet niet wat er gebeurt als ik hem zie, misschien word ik weer smoorverliefd op hem, zijn persoonlijkheid, wie hij is, maar zijn lichaam... het ging toen net, maar ik weet niet of ik hem lichamelijk nog aantrekkelijk vind...

Eerst maar eens zien of ie ooit in Nederland is, wanneer ik tijd heb. Ik heb eigenlijk altijd wel wat... valt me dan pas op hoe druk ik eigenlijk ben...

Maar eerst. Engeland. Kom op, ben ik nou echt zo ongeduldig? Ik moet haar spreken. En hem. Ik wacht nog tot woensdag, anders bel ik...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #54
WolterB
500 29-01-2007 21:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.