Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2004, 22:50
RD
Avatar van RD
RD is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 07-07-2004 @ 10:07 :
En natuurlijk is er naar een Google (verschrikkelijk handige site moet je ookes proberen )
een antwoord:

1) ga naar extra-mapopties-weergave in je verkenner en kies voor verborgen bestanden en mappen weergeven.
2 ga naar de Cocuments en settings- je naam - application data- microsoft-credentials- het bestand die je nu aan de rechterkant ziet staan credentials staat verwijderen.

Maak voor verwijderen eerst een herstelpunt

3) reboot de pc, als je messenger opstart, staan er geen inlognamen meer.
bedoel je dit bestand? (verder is de map leeg)

als ik deze verwijder komt ie na het rebooten gewoon weer terug
__________________
Did you ever realize that God spelled backwards is dog?
Advertentie
Oud 05-08-2004, 11:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
RD schreef op 27-07-2004 @ 23:50 :
bedoel je dit bestand? (verder is de map leeg)
[afbeelding]
als ik deze verwijder komt ie na het rebooten gewoon weer terug
Edit:

Nee. Bij mij is ook het auto-aanmelden weg.
Ik weet niet, verwijder je het wel goed?

Laatst gewijzigd op 05-08-2004 om 11:57.
Oud 05-08-2004, 12:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-07-2004 @ 21:07 :
Ik heb een probleem:
soms als ik msn opstart, komt er een schermpje inbeeld tijdens het aanmelden, dat er een fout in services.exe heeft plaats gevonden en dat de computer wordt uitgeschakeld en dan gaat er heel sadistisch een klokje van een minuut aftellen.

hmmm, behalve het opstarten van MSN en de foutmelding lijkt dit wel op het Blaster-virus.

t zou een variant kunnen zijn, zet de virusscanner even aan het werk zou ik zeggen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 05-08-2004, 12:59
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Problemo:

Ik krijg niet te zien hoeveel nieuwe e-mailberichten ik heb en als er een nieuw bericht binnenkomt krijg ik dat niet te zien. Ik heb gewoon hotmail en gisteren kreeg ik dat nog wel te zien

Bekende problemo?

Bvd.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 08-08-2004, 17:24
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 05-08-2004 @ 13:59 :
Problemo:

Ik krijg niet te zien hoeveel nieuwe e-mailberichten ik heb en als er een nieuw bericht binnenkomt krijg ik dat niet te zien. Ik heb gewoon hotmail en gisteren kreeg ik dat nog wel te zien

Bekende problemo?

Bvd.
Het zal wel om MSN messenger gaan:

klik op het tabblad in het hoofdvenster: Extra's
dan opties
dan Algemeen tabblad kiezen
daar kijken of emails laten zien en dat andere wel aanstaat gefinkt.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 20-08-2004, 13:23
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik had msn plus geinstalleerd gisteren, en toen ik vandaag online kwam zag ik iedereen zijn nick als e-mailadres, ik heb plus verwijderd maar nu blijven de nicks van mensen allemaal email weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ohw en bij msn 6.2 zie ik dus alleen maar een lijst met e-mailadressen en bij msn 4.7 zie ik wel de nicks
Oud 20-08-2004, 13:31
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 20-08-2004 @ 14:23 :
Ik had msn plus geinstalleerd gisteren, en toen ik vandaag online kwam zag ik iedereen zijn nick als e-mailadres, ik heb plus verwijderd maar nu blijven de nicks van mensen allemaal email weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ohw en bij msn 6.2 zie ik dus alleen maar een lijst met e-mailadressen en bij msn 4.7 zie ik wel de nicks
Voor de Nederlandse msn: klik op het menu "contactpersonen". Kies daar "contactpersonen beheren" dan "contacten weergeven op" en dan "schermnaam".
Oud 21-08-2004, 08:01
smulsmurfie
smulsmurfie is offline
Hey,

Op onze computer hier thuis hebben we msn 6.1 (of .2?) en Windows Messenger (dat is iets anders toch?).

Het irritante is dat zo gauw iemand de computer aanzet, Windows Messenger automatisch aanspringt. Ik msn altijd via msn 6.2, als ik me daarbij aanmeld zegt ie, je was al aangemeld via een andere computer dus hebben we je daar nu uitgelogd, of zoiets.

Bij Windows Messenger heb ik de optie dat het niet automatisch aan mag gaan al tig keren UITgezet. Maar toch blijft ie dat doen.

Mijn vraag dus, kan ik dat hele windowsmessenger van de computerafgooien, zodat er niet steeds mensen tegen bijvoorbeeld mijn vader of moeder aangaanpraten? Zo ja, hoe moet dat dan? Er staat geen icoon van windows messenger op het bureaublad, alleen in de taakbalk boven een internetexplorervenster staat een icoon.

Alvast bedankt.
__________________
I've been hanging on the phone, I've been sleeping all alone, I want to kiss you...
Oud 21-08-2004, 10:42
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
smulsmurfie schreef op 21-08-2004 @ 09:01 :
Op onze computer hier thuis hebben we msn 6.1 (of .2?) en Windows Messenger (dat is iets anders toch?).
Nou, windows messenger 4.7 word er standaard opgezet wanneer je windows xp installeert.
Het is ook dan verstandig om messenger eraf te gooien, zodat je al die problemen niet krijgt.

Doe het volgende:
  1. Ga naar start -> uitvoeren.
  2. En kopieer dan de volgende regel in het witte balkje:
    rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
  3. klik dan op "ok" en dan zal windows messenger 4.7 eraf worden gegooit.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 21-08-2004, 15:55
smulsmurfie
smulsmurfie is offline
Citaat:
freyk schreef op 21-08-2004 @ 11:42 :
Nou, windows messenger 4.7 word er standaard opgezet wanneer je windows xp installeert.
Het is ook dan verstandig om messenger eraf te gooien, zodat je al die problemen niet krijgt.

Doe het volgende:
  1. Ga naar start -> uitvoeren.
  2. En kopieer dan de volgende regel in het witte balkje:
    rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
  3. klik dan op "ok" en dan zal windows messenger 4.7 eraf worden gegooit.
OOOOh bedankt Freyk! Ik ben je echt zeer dankbaar! *SMAK*
__________________
I've been hanging on the phone, I've been sleeping all alone, I want to kiss you...
Oud 26-08-2004, 13:02
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Dit zal vast wel niet kunnen, en ik zou ook wel kunnen bedenken waarom niet, maar met kleine hoop stel ik de vraag toch:

Als je een hotmail account hebt en je gaat daarmee op msn dan krijg je te zien wanneer je een e-mailtje krijgt. Dit gebeurt echter niet als je met een ander e-mail adres buiten hotmail (gmail ofzo) een passport hebt gecreate. Kan je iets doen om toch te zien wanneer je mailtjes krijgt (vanuit msnM dus)
Oud 26-08-2004, 13:10
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-08-2004 @ 14:02 :
Dit zal vast wel niet kunnen, en ik zou ook wel kunnen bedenken waarom niet, maar met kleine hoop stel ik de vraag toch:

Als je een hotmail account hebt en je gaat daarmee op msn dan krijg je te zien wanneer je een e-mailtje krijgt. Dit gebeurt echter niet als je met een ander e-mail adres buiten hotmail (gmail ofzo) een passport hebt gecreate. Kan je iets doen om toch te zien wanneer je mailtjes krijgt (vanuit msnM dus)
Volgens mij kan msn vervanger trillian dat.
Oud 26-08-2004, 13:47
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
twain4me schreef op 26-08-2004 @ 14:10 :
Volgens mij kan msn vervanger trillian dat.
Nee, ik heb het zojuist geprobeerd.

Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 16:09.
Oud 29-08-2004, 01:20
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
bump...iemand?
Oud 29-08-2004, 15:29
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-08-2004 @ 02:20 :
bump...iemand?
Volgens mij kan dat met msg+.
Oud 15-09-2004, 20:35
DG
Avatar van DG
DG is offline
mijn avatar van msn is zon beetje elke keer anders als ik ingelogd heb,de ene keer weer dat eendje,dan de bloem, dan weer een van me eigen plaatjes. terwijl ik zeker weet dat niemand m heeft veranderd

weet iemand hoe dit komt en wat er aan te doen is?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 16-09-2004, 02:07
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
geen idee! mss een leuke plug in future van msn plus
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 16-09-2004, 10:58
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 29-08-2004 @ 16:29 :
Volgens mij kan dat met msg+.
Klopt dat kan, ik las alleen dat gmail (nog) geen pop3 ondersteund, dus het kan helaas (nog) niet.
Oud 18-09-2004, 14:39
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
als je met msn plus de reclamebalk uitzet dan komt ie met msn 6.2 er toch soms doorheen ofzo, hij gaat dan gewoon over je contactpersonen enzo. Ik heb wel de nieuwste versie van msn plus. Weet iemand wat je hieraan kan doen?
Oud 18-09-2004, 16:46
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 18-09-2004 @ 15:39 :
als je met msn plus de reclamebalk uitzet dan komt ie met msn 6.2 er toch soms doorheen ofzo, hij gaat dan gewoon over je contactpersonen enzo. Ik heb wel de nieuwste versie van msn plus. Weet iemand wat je hieraan kan doen?[afbeelding]
Vreemd... maar als je em nou gewoon aan laat staan? Ik heb er iig totaal geen last van en op die manier verzeker je inkomsten voor msn en zo blijft alles lekker gratis.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 18-09-2004, 19:34
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 18-09-2004 @ 17:46 :
Vreemd... maar als je em nou gewoon aan laat staan? Ik heb er iig totaal geen last van en op die manier verzeker je inkomsten voor msn en zo blijft alles lekker gratis.
kost veel te veel ruimte, moet je nog meer scrollen.
Oud 18-09-2004, 19:53
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 18-09-2004 @ 20:34 :
kost veel te veel ruimte, moet je nog meer scrollen.
hehe ok, op welke resolutie zit je dan?
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 19-09-2004, 00:21
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
ey, me webcam doet neit op msn
als ik me cam aanzet, dan loopt msn óf vast óf ik krijg een zwart beeld waar je dus normaal jezelf ziet.

maar me cam werkt wel op bijv. netmeeting enzo, heb me drivers al 239487x gesinstaleerd, dus....
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 19-09-2004, 06:53
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 18-09-2004 @ 20:53 :
hehe ok, op welke resolutie zit je dan?
1024 768
Oud 19-09-2004, 09:22
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 19-09-2004 @ 07:53 :
1024 768
vreemd dat je dan zoveel moet scrollen. Als je veel groepen hebt. Laat em dan sorteren op alleen online personen te laten zien. en de offline personen te groeperen.
Mss MSN opnieuw installeren en msn plus...
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 20-09-2004, 16:53
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 18-09-2004 @ 15:39 :
als je met msn plus de reclamebalk uitzet dan komt ie met msn 6.2 er toch soms doorheen ofzo, hij gaat dan gewoon over je contactpersonen enzo. Ik heb wel de nieuwste versie van msn plus. Weet iemand wat je hieraan kan doen?[afbeelding]
Gevonden!

Het is een bug in msn plus.

The bug in the "Hide Advertisement Banner" feature introduced by MSN Messenger 6 has finally been solved, no more ads will show on top of your contact list.


Er is nu een update voor: klik hier
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 24-09-2004, 10:03
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
hoe kan het dat mijn msn avatar steeds terug veranderd naar die domme paarden?
Oud 24-09-2004, 11:13
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 24-09-2004 @ 11:03 :
hoe kan het dat mijn msn avatar steeds terug veranderd naar die domme paarden?
Die "domme paarden" zijn standaard avatars van msn messenger.
Als het steeds terug verandert dan kan het zijn dat de messenger zich steeds opnieuw installeerd.
Maar hoe je dat kan tegenhouden weet ik helaas niet.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 24-09-2004, 11:35
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 24-09-2004 @ 11:03 :
hoe kan het dat mijn msn avatar steeds terug veranderd naar die domme paarden?
nou graag gedaan hoor, kan niet eens een bedankt vanaf
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 24-09-2004, 18:08
BlueSkyraider
Avatar van BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-08-2004 @ 14:47 :
Nee, ik heb het zojuist geprobeerd.
Trillian kan dat wel, kwestie van pluginnetje installeren, checked bij mij alle kwartieren naar mijn 2 pop3 mailaccounts en 1 IMAP mailaccount

Trillian Ruled!!! (gebruik het nu al 2 jaar ofzoow, nooit probs)

Oja, Trillian Pro V2.1 natuurlijk
Maar met de 0,74 lukt het ook wel denk ik
__________________
^^Is a DeviantArt'er... | Liefde is een kriebel in de buik waar je niet aan kunt krabben.
Oud 24-09-2004, 21:03
dragonrider
Avatar van dragonrider
dragonrider is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 24-09-2004 @ 12:35 :
nou graag gedaan hoor, kan niet eens een bedankt vanaf
heb je een uurtarief ofzo?
Oud 25-09-2004, 20:38
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
dragonrider schreef op 24-09-2004 @ 22:03 :
heb je een uurtarief ofzo?
ja wtf? Ik los je probleem op. Juist omdat ik geen uurtarief heb zou je toch ff bedankt kunnen zeggen. damn.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 25-09-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
BlueSkyraider schreef op 24-09-2004 @ 19:08 :

Maar met de 0,74 lukt het ook wel denk ik
Plugins werken alleen met de pro versies van trillian
Oud 03-10-2004, 10:26
joenienie
joenienie is offline
Hoe kan je instellen dat als je op een computer met windows xp en meerdere accounts van msn zit, dat je niet die hele lijst met aanmeldingsnamen telkens te zien krijgt?
BVD
Als ik het via gebruikersprofielen probeer dan kan ik ze niet verwijderen, zonder contact te maken met my net passport. Gewoon selecteren en dan op verwijderen drukken lukt dus niet!
Oud 03-10-2004, 20:00
LodeC
Avatar van LodeC
LodeC is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een redelijk probleem. De enige oplossing is vrees ik windows opnieuw installeren. Echter de komende tijd heb ik daar geen mogelijkheid voor, dus dan wordt het even wachten. Maar misschien dat iemand anders dit ook heeft en dus misschien een oplossing heeft...

Het probleem
Ik gebruikte vroeger MSN, maar sinds ik ook Jabber contacten heb ben ik gaan zoeken naar een andere IM. Nu gebruik ik Miranda en die bevalt me best goed. Hij kan nml ook IRC en RSS aan.
Echter, nu ik screenshots van Gaim zie lijkt me die veeeel beter, Miranda is meer een tekst-IM, en de ontwikkeling ligt vrijwel stil

Ik heb Gaim nu geïnstalleerd (jaja, ook de gtk). Alleen ik kan me niet aanmelden. Zowel m'n MSN als m'n Jabber account weigeren.
Ze kunnen geen verbinding maken met de server zeggen ze...
Het is niet iets tijdelijks, want ik heb het vaker geprobeerd, vaker op een dag, vaker in de week, vaker in de maand
Ook al meerdere malen (inmiddels wel zo'n ruime 10 keer (niet overdreven!)) opnieuw geïnstalleerd maar het weigert nog steeds.

conclusie
Oftewel, ik neem dus aan dat alleen opnieuw installeren van windows nog kan helpen...
__________________
es ist noch viel zu früh
Oud 04-10-2004, 13:50
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
MSN Messenger 7 beta is gelekt, succes
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 04-10-2004, 20:15
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Ongeveer elke twee weken worden m'n eigen toegevoegde emoticons verwijderd. Ik krijg dan dit droge berichtje te zien:





Als ik nieuwe emoticons toevoeg en die typ zien de andere mensen ze niet dus zij zien gewoon :b o.i.d.

Wie weet wat ik hieraan kan doen?
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Oud 04-10-2004, 20:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 04-10-2004 @ 14:50 :
MSN Messenger 7 beta is gelekt, succes
Ja ik heb m. En dat Nudge gevalletje rechts en die whinks zijn echt fucking iritant .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-10-2004, 22:30
LodeC
Avatar van LodeC
LodeC is offline
Citaat:
Miles schreef op 04-10-2004 @ 21:15 :
Ik krijg dan dit droge berichtje te zien
zeg dat wel ja
soms hebben ze wel humor bij msn
__________________
es ist noch viel zu früh
Oud 04-10-2004, 23:10
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-10-2004 @ 21:21 :
Ja ik heb m. En dat Nudge gevalletje rechts en die whinks zijn echt fucking iritant .
kijk dan ook eerst wat voor updates erin zitten Ik hoef em niet.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 05-10-2004, 09:42
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Gewoon blind installeren die shit toch, msn is altijd goed als je een breezer met je mattie uit taiwan wil chillen.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 05-10-2004, 11:31
dummeltje
Avatar van dummeltje
dummeltje is offline
Sinds donderdag kan ik mij niet meer aanmelden bij MSN (ook MSN explorer en hotmail, als ik bij hotmail m'n naam en wachtwoord intyp en op aanmelden klik dan komt er vervolgens, kan deze pagina niet openen).

Als ik mij wil aanmelden komt dit bericht er te staan;
Het aanmelden is mislukt, omdat de aanmeldingsnaam niet bestaat of het wachtwoord onjuist is.

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op 'help' in het hoofdvenster van Messenger (...) opnieuw instellen van je wachtwoord. 0x81000303


Mijn aanmeldingsnaam en wachtwoord kloppen allebei, en ik heb het ook met andere emailadressen geprobeerd, maar elke keer krijg ik dat bericht.

Weet iemand wat dit is..?
__________________
oh.
Oud 05-10-2004, 12:14
dummeltje
Avatar van dummeltje
dummeltje is offline
Ik heb het antw. al gevonden
__________________
oh.
Oud 05-10-2004, 15:29
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Heeft iemand nog 'n oplossing voor mijn probleem?
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Oud 07-10-2004, 10:45
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:



Door SithWarrior - donderdag 07 oktober 2004 00:41


Following on from our security alert this week MSN have not only delayed the release of an external beta but they're planning to remove crucial new features temporarily. According to sources close to MSN, MSN Messenger 7 beta will ship without 'winks' and deluxe display pictures. Currently it's easy for hackers to exploit the code of winks to display any flash movies on a users computer for any amount of time.

MSN took the decision following the public announcements of the exploits. We're unsure whether 'winks' are going to be axed from MSN Messenger 7 or whether MSN are merely revamping them to be included in later betas.

In other news, The Messenger team will be implementing a CVR update that will force all existing MSN Messenger V7.0 users to downgrade to V6.2. This CVR is scheduled to start on 6 Oct 2004. Anyone running MSN Messenger V7.0 build 0205 will need to downgrade. If you do not downgrade, you will be unable to sign into the Messenger service. We're unsure whether this will effect other builds.
de beta is uit de lucht gehaalt, maar zoals gewoonlijk is daar in zeer korte tijd wel weer een patch voor te vinden. en wel hier:
http://forum.mess.be/index.php?showtopic=846&st=0

Citaat:
Hey hey..

Just made a little simple VB app which patches your MSN Messenger to fix the block from Microsoft. It dumps 11 random characters over the MSNMSGRBETA string sent on the Notification Socket, which tricks it into thinking it's some random other client (I made them random so Microsoft can't block the patch as well).

You need to close MSN Messenger completely (no taskbar icon anymore either). Download the zip file and store it on your PC. Open the exe file in it and click "Find target" to look up the Messenger executable (usually c:\program files\msn messenger\msnmsgr.exe). Click "Patch" to patch it. Making a backup is optional.

Patching it is your own responsibillity. Remember, if you do and keep using Messenger 7 you will still be vunrable to the Winks exploits!

Have fun, keep messing (h)
Oud 07-10-2004, 14:38
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja die patch werkt wel.. maar moest eerst nog wat anders downloaden want kreeg steeds een fout melding...
__________________
Steady as the goes.....
Oud 08-10-2004, 18:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb ook een probleempje:

Mijn broertje had MSN 7.0 gedownload. Toen kregen we de melding dat we terug moesten gaan naar 6.2. Daarna begon het gedonder. Ik kreeg een foutmelding, dat er al een nieuwere versie (7) van MSN was gedownload. Die moest ik eerst deinstalleren, dan pas kon ik 6.2 erop zetten.
Oke.
Lukte dus niet. Ik kreeg de foutmelding dat msnmsgs.mri ofzo ontbrak. Die melding krijg ik eigenlijk altijd, als ik een nieuwe MSN-versie wil downloaden. Altijd zit ik dus met dit probleem.


Nu heb ik alles erafgegooid, maar bij Configuratie>Software staat nog steeds MSN Messenger 5.0 in de lijst. Die kan ik niet deleten, want daar heb ik eveneens dat msnmsgs.mri voor nodig.
Ik kan MSN versie5.0 ook niet erop krijgen.

Dat msnmsgr.mri kan je ook niet downloaden ofzo.

DUS wat moet ik nu doen? Iemand een superplan? En Format C is even geen optie

Help me!!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 11-10-2004, 16:48
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik krijg steeds als ik me wil aanmelden bij MSN de volgende foutmelding:
Citaat:
Aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met je internet-verbinding. Probeer het later opnieuw. 0x81000370
En dat dus al een paar weken....

Als ik de Probleemoplosser gebruik, zegt deze dat het aan Zone Labs ZoneAlarm (de firewall) zou kunnen liggen, verdere opties noemt hij niet. Nu heb ik ZoneAlarm zo afgesteld dat hij MSN absoluut niet blokkeert, ik heb MSN een 'sleutel' gegeven, maar dezelfde foutmelding blijft terugkomen, zelfs als ik ZoneAlarm helemaal uitzet. De Probleemoplosser kalt dus raas (), het ligt aan heel iets anders. Heeft iemand een idee aan wat? En weet diegene dan ook wat ertegen te doen is?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 11-10-2004, 17:43
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-10-2004 @ 19:24 :
I
Nu heb ik alles erafgegooid, maar bij Configuratie>Software staat nog steeds MSN Messenger 5.0 in de lijst. Die kan ik niet deleten, want daar heb ik eveneens dat msnmsgs.mri voor nodig.
Ik kan MSN versie5.0 ook niet erop krijgen.

Dat msnmsgr.mri kan je ook niet downloaden ofzo.

DUS wat moet ik nu doen? Iemand een superplan? En Format C is even geen optie

Help me!!
Heb je wel eerst geprobeerd hem te verwijderen via configuratiescherm en dan sofware? als je gewoon de folder weggooid... ja dan blijven er dingen in je pc staan waardoor programmas in de war raken. (hier msn)

Citaat:
Roos schreef op 08-10-2004 @ 19:24 :
Ik heb ook een probleempje:

Lukte dus niet. Ik kreeg de foutmelding dat msnmsgs.mri ofzo ontbrak. Die melding krijg ik eigenlijk altijd, als ik een nieuwe MSN-versie wil downloaden. Altijd zit ik dus met dit probleem.
msnmsgs.mSi is het waarschijnlijk. Dit is een bestand dat met behulp van windows installer zichzelf installeert, het installatie bestand voor msn dus zegmaar. Hij zegt dus dat jij msn helemaal niet hebt gedwonload vreemd.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious

Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 17:46.
Oud 11-10-2004, 17:47
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-10-2004 @ 17:48 :
Ik krijg steeds als ik me wil aanmelden bij MSN de volgende foutmelding:En dat dus al een paar weken....

Als ik de Probleemoplosser gebruik, zegt deze dat het aan Zone Labs ZoneAlarm (de firewall) zou kunnen liggen, verdere opties noemt hij niet. Nu heb ik ZoneAlarm zo afgesteld dat hij MSN absoluut niet blokkeert, ik heb MSN een 'sleutel' gegeven, maar dezelfde foutmelding blijft terugkomen, zelfs als ik ZoneAlarm helemaal uitzet. De Probleemoplosser kalt dus raas (), het ligt aan heel iets anders. Heeft iemand een idee aan wat? En weet diegene dan ook wat ertegen te doen is?
windows firewall? eneh msn opnieuw installeren?
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Instant Messaging
Verwijderd
3 08-02-2006 17:20
Software & Hardware Foutmelding bij aanmelden MSN 7.5
*Primo
10 01-01-2006 14:33
Software & Hardware [MSN] Winks
Troll
4 09-01-2005 17:27
Beleidszaken [S&M] Evaluatie Centrale Topics
Enlightenment
44 17-05-2004 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.