Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2005, 20:20
Verwijderd
Oké.. Ik heb toch maar een ander topic aangemaakt :
Ik ben verliefd.. Jaja.. Maar dus op mijn fysiotherapeut. Laat ik dus even zeggen dat ik verlegen en een mietje ben..
Dus wat raden jullie aan? (hij is 25 trouwens)
Wat kan ik doen etc?

(nooit gedacht dat ik dit ooit zou vragen hier, maar ben nu redelijk 'wanhopig' )

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 09:16.
Advertentie
Oud 09-03-2005, 20:34
snuvvel
Avatar van snuvvel
snuvvel is offline
^^ wat lief!

weet je wat hij van jou vindt? En 25, ach hij had ook 65 kunnen zijn
Oud 09-03-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
snuvvel schreef op 09-03-2005 @ 21:34 :
^^ wat lief!

weet je wat hij van jou vindt? En 25, ach hij had ook 65 kunnen zijn
ik weet het echt niet.
Ik vind hem echt heel leuk en heb flink de kriebels.. Ik vind het ook allemaal wat eng, omdat ik dus sinds een jaar weer voor het eerst verliefd ben. Ik weet dus ook niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken.
Ten eerste omdat dit soort dingen lang geleden zijn en ten tweede omdat hij mijn fysio is.
Ben zo onzeker als de pest en bang voor een afwijzing..
Oud 10-03-2005, 05:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-03-2005 @ 21:20 :
Oké.. Omdat ik niet nog een topic aan wil maken:
Ik ben verliefd.. Jaja.. Maar dus op mijn fysiotherapeut. Laat ik dus even zeggen dat ik verlegen en een mietje ben..
Dus wat raden jullie aan? (hij is 25 trouwens)
Wat kan ik doen etc?

(nooit gedacht dat ik dit ooit zou vragen hier, maar ben nu redelijk 'wanhopig' )


Er is vast wel een mogelijkheid om stiekem een kaartje in zijn jaszak te stoppen (of op tafel te leggen ofzo). Daarin zeg je dat je graag een keertje met hem uit wil
Enige nadeel (maar dat blijft altijd) is als hij eenmaal weet dat jij hem leuk vindt, dat het dan wel ongemakkelijk wordt. :/

Weet je trouwens of ie al een vriendin heeft?
__________________
<):o)
Oud 10-03-2005, 08:18
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2005 @ 06:52 :


Er is vast wel een mogelijkheid om stiekem een kaartje in zijn jaszak te stoppen (of op tafel te leggen ofzo). Daarin zeg je dat je graag een keertje met hem uit wil
Enige nadeel (maar dat blijft altijd) is als hij eenmaal weet dat jij hem leuk vindt, dat het dan wel ongemakkelijk wordt. :/

Weet je trouwens of ie al een vriendin heeft?
hmm.......je fysiotherapeut daten..... lijkt me niet zo slim omdat er gewoonweg en professionele sfeer moet heersen
Oud 10-03-2005, 08:24
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 10-03-2005 @ 09:18 :
hmm.......je fysiotherapeut daten..... lijkt me niet zo slim omdat er gewoonweg en professionele sfeer moet heersen
Ik zit daar dus ook mee. Het is echt gezellig enzo, hij heeft me ook een keer een lift gegeven naar het politiebureau (moest daarheen) en elke keer hebben we echt de grootste lol. Maar toch is hij mijn fysio en ik ben zijn 'patiënt'.. Maarja, binnenkort ben ik klaar daar en dan vind ik m nog steeds zo heel leuk
Oud 10-03-2005, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 10-03-2005 @ 09:27 :
Hoe lang moet je nog dan? Lijkt me niet zo slim om echt iets te beginnen of te laten merken als je zijn patiënt nog bent. Als hij jou ook leuk vindt zit je met een probleem - dan moet je denk ik naar een andere fysiotherapeut, want dat mag niet eens lijkt me... - en vindt hij dat niet, dan is het helemaal ongemakkelijk.
*en ben het eens met het bovenstaande* tsja je kan gaan vissen natuurlijk en je kan het ook eerst afronden en daarna je fysio een keer uitvragen, dan zit je in ieder geval niet met je behandeling
Oud 10-03-2005, 08:40
Verwijderd
als je iets met je fysio begint moet je je inderdaad wel door een ándere fysiotherapeut laten behandelen, anders wordt 't wel erg ongemakkelijk allemaal...
of je vraagt hem mee uit op de dag van de laatste behandeling nadeel is dan alleen dat als je 't dan niet durft, je niet zomaar een tweede kans hebt...
Oud 10-03-2005, 08:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2005 @ 09:24 :
Maarja, binnenkort ben ik klaar daar en dan vind ik m nog steeds zo heel leuk
Dan moet je hem zeker mee uit vragen (als je klaar bent)!
Dan kan je dat kaartje bij de laatste afspraak aan hem geven, of stiekem ergens neerleggen
__________________
<):o)
Oud 10-03-2005, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 10-03-2005 @ 09:27 :
Hoe lang moet je nog dan? Lijkt me niet zo slim om echt iets te beginnen of te laten merken als je zijn patiënt nog bent. Als hij jou ook leuk vindt zit je met een probleem - dan moet je denk ik naar een andere fysiotherapeut, want dat mag niet eens lijkt me... - en vindt hij dat niet, dan is het helemaal ongemakkelijk.
Maar als je bijna klaar bent daar, dan moet je er gewoon voor gaan hoor
Nou het gaat heel goed ondertussen, dus ik heb volgende week een afspraak en misschien daarna niet meer, of nog 1 keer ofzo.

We babbelen al over van alles. Zo hebben we t gisteren gehad over dat het leuker is om met zn tweeen in bad te gaan dan in je eentje en dat hij een meisje wilde die ongeveer even lang is als hij is, want dan kon je elkaar goed in de ogen kijken en was het fijner met hand-in-hand lopen etc. Keer daarvoor hadden we t over bh-bandjes ofzo en toen kwamen we er op over het met 1 hand losmaken van bh-bandjes en dat ie t niet kon. Dus toen ging ie t oefenen bij mij. Heel veel lol ook weer om gehad.
Toen ik hem later vertelde dat een jongen tegen mij had gezegd dat t niet zo moeilijk was vroeg hij hoe die jongen dat dan deed en of ie t voor had gedaan bij mij.

Maarja, zulke dingen kunnen wel als je cliënt jonger is natuurlijk.. Bij oude vrouwen haal je zulke gesprekken natuurlijk niet aan

Als ie me leuk vindt idd een andere fysio, maar dat moet geen probleem zijn, want daar zijn ze (incl. hem) met 4 tot 5 mensen..
Maar idd, als ie me niet leuk vindt (en daar gok ik gewoon op.. ik ga niets hopen) dan is t idd ..
Daarnaast ben ik echt geen held in mensen uit vragen ofzo. Nog nooit gedaan.

Als ik weet dat iemand me leuk vindt dan is er niets aan de hand. Dan doe ik dingen veel makkelijker en durf goed initiatief te nemen. Maar al ik t niet weet...


Dus hoe moet ik nu doen? Hoe laat je merken dat je m op zich wel leuk vindt, zonder heel direct te zijn?

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 09:07.
Oud 10-03-2005, 09:09
Verwijderd
Ik vind het moeilijk om te zien waar die grens nou ligt van gewoon aardig zijn voor je cliënt/patiënt en meer belangstelling
Zucht.. Ben te lang uit dit gedoe geweest


Een jongen zei me al dat ik gewoon zn nr moest vragen. Hij kwam zelfs met via via aan (ik heb wel nr van een andere fysio daar), maar die man is een goede vriend van mn moeder en t zijn een stel roddeltantes daar ..
Oud 10-03-2005, 09:11
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
A't de laatste keer is, is 't dan zo moeilijk om te zeggen dat je 't jammer vind dat je 'm niet meer gaat zien binnenkort? Dan kan je kijken hoe die reageert en eventueel gsm nummers uitwisselen of MSN adressen in de trend van dat het leuk is om contact te blijven houden.

Doe 't gewoon anders krijg je achteraf spijt en kunnen we op 't forum weer maandenlang aanhoren hoe leuk die was en hoe jammer je 't vond van jezelf dat je niks hebt gedaan.

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 09:31.
Oud 10-03-2005, 09:12
snuvvel
Avatar van snuvvel
snuvvel is offline
wat leuk! snap dat het eng is om hem mee uit te vragen, maar denk dat je het best kan proberen als ik die verhalen zo lees. Misschien komt het er vanzelf wel van aan het einde van je laatste afspraak, als jullie "afscheid nemen" dan kan je het bijvoorbeeld zeggen (kan je eerst nog moed verzamelen ).
Oud 10-03-2005, 09:18
Verwijderd
handig dat je meteen in staat bent je eigen topics te splitten

uitvragen zou ik ook niet goed durven... misschien is het makkelijker als je eerst voorstelt om iets te gaan doen dat niet al te romantisch is . Dus gewoon naar een cafe ofzo.
Oud 10-03-2005, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 10-03-2005 @ 10:18 :
handig dat je meteen in staat bent je eigen topics te splitten

uitvragen zou ik ook niet goed durven... misschien is het makkelijker als je eerst voorstelt om iets te gaan doen dat niet al te romantisch is . Dus gewoon naar een cafe ofzo.
Voordelen van topics op je eigen deelforum

Ik heb zoiets van: als ik m meteen uitvraag is t zo kaboem!

@Marcade: vind ik een goed plan. We waren ook aan t babbelen en hij weet dat ik voor fysio zo'n uur met de trein moet en dan nog zo'n 25 min. moet lopen, dus we hadden t er over dat ik speciaal voor hem kwam. Dat vond ie wel leuk.
Oud 10-03-2005, 09:43
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
relatie met een patient foei foei


hmmja ik weet dat ik het zelf ook vaak moeilijk vind om een meisje te vertellen dat ik d'r leuk vind.
vooral als ik d'r nog niet zo heel lang ken.

ik zou zeggen wacht tot je geen patient van 'm meer bent en bel dan es een keer en kijk hoe ie reageert
Oud 10-03-2005, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2005 @ 09:46 :
Keer daarvoor hadden we t over bh-bandjes ofzo en toen kwamen we er op over het met 1 hand losmaken van bh-bandjes en dat ie t niet kon. Dus toen ging ie t oefenen bij mij.

Lijkt je dit niet genoeg bewijs?
Oud 10-03-2005, 09:47
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Je kan hem na de laatste behandeling vragen of dit nu echt de laatste keer is dat jullie elkaar zien en zeggen dat je dat jammer vind. Als je dan gewoon wat langer blijft staan en hem hoopvol aankijkt ipv dat je wegloopt (oftewel een ongemakkelijke stilte laten vallen) komt hij misschien met een voorstel, om elkaar buiten 'diensttijd' te gaan zien.
Maar zoiets zou ik alleen doen als je verder niets durft te vragen/doen, aangezien je zo het initiatief aan hem laat en hij het waarschijnlijk niet verwacht. Het is dus maar net wat z'n verstand hem op dat moment verteld wat hij moet zeggen...
't is een optie....
__________________
Non-actief
Ads door Google
Oud 10-03-2005, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 10-03-2005 @ 10:43 :
relatie met een patient foei foei


hmmja ik weet dat ik het zelf ook vaak moeilijk vind om een meisje te vertellen dat ik d'r leuk vind.
vooral als ik d'r nog niet zo heel lang ken.

ik zou zeggen wacht tot je geen patient van 'm meer bent en bel dan es een keer en kijk hoe ie reageert
lieverd.. Hoe komt ik dan aan zn nummer?
Oud 10-03-2005, 10:09
Verwijderd
Citaat:
yapo schreef op 10-03-2005 @ 10:47 :
Je kan hem na de laatste behandeling vragen of dit nu echt de laatste keer is dat jullie elkaar zien en zeggen dat je dat jammer vind. Als je dan gewoon wat langer blijft staan en hem hoopvol aankijkt ipv dat je wegloopt (oftewel een ongemakkelijke stilte laten vallen) komt hij misschien met een voorstel, om elkaar buiten 'diensttijd' te gaan zien.
Maar zoiets zou ik alleen doen als je verder niets durft te vragen/doen, aangezien je zo het initiatief aan hem laat en hij het waarschijnlijk niet verwacht. Het is dus maar net wat z'n verstand hem op dat moment verteld wat hij moet zeggen...
't is een optie....
Vaker staan we al wat langer te babbelen enzo.. Was op een gegeven moment ook zo dat we allebei zo in de gang stonden en ik dacht: ik moet weglopen, want hij heeft weer een volgende patiënt..

Moest wel lachen gisteren. Ik was al vroeg daar (had redelijk doorgelopen) en toen ging ik naar de wc en daarna richting de wachtkamer (het is een sportcentrum) en toen liep ik de gang in en toen zag ik hem nog net zn kamer (hok noemt ie t ) in lopen. Hij kwam me een kwartiertje later ophalen en zei: je was er al vroeg he?
Bleek dat hij me gezien had.. Wel maf..

Weet niet waarom ik dit vertel, maarja Kon gisteren na fysio de smile ook niet van mn gezicht krijgen..
Oud 10-03-2005, 10:29
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2005 @ 11:09 :
Vaker staan we al wat langer te babbelen enzo.. Was op een gegeven moment ook zo dat we allebei zo in de gang stonden en ik dacht: ik moet weglopen, want hij heeft weer een volgende patiënt..

Moest wel lachen gisteren. Ik was al vroeg daar (had redelijk doorgelopen) en toen ging ik naar de wc en daarna richting de wachtkamer (het is een sportcentrum) en toen liep ik de gang in en toen zag ik hem nog net zn kamer (hok noemt ie t ) in lopen. Hij kwam me een kwartiertje later ophalen en zei: je was er al vroeg he?
Bleek dat hij me gezien had.. Wel maf..

Weet niet waarom ik dit vertel, maarja Kon gisteren na fysio de smile ook niet van mn gezicht krijgen..
zo lief he
Oud 10-03-2005, 10:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2005 @ 11:09 :
Weet niet waarom ik dit vertel, maarja Kon gisteren na fysio de smile ook niet van mn gezicht krijgen..
Wat is 't adres van die fysio. Ik kan ook wel een smile op mijn gezicht gebruiken.
Oud 10-03-2005, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 10-03-2005 @ 11:29 :
zo lief he
O wat ben ik toch schattig
Oud 10-03-2005, 10:32
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Verstand op nul zetten en gewoon vragen.. Als je hem echt leuk vind moet je gewoon deze kans niet laten lopen. Zo te lezen klikt het harstikke goed tussen jullie en het zonde zijn om er niks mee te doen.. Ik spreek ervaring dat je beter hard op je bek kan gaan en afgewezen word dan dat je helemaal niks doet, en constant jezelf voor je kop slaat daardoor... Echt waar.. gewoon doen.. het is niet makkelijk.. maar liefde is moeilijk..maar volgens weet je daar alles al van
Oud 10-03-2005, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 10-03-2005 @ 11:31 :
Wat is 't adres van die fysio. Ik kan ook wel een smile op mijn gezicht gebruiken.
Er werken geen vrouwen
Advertentie
Oud 10-03-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Brasco schreef op 10-03-2005 @ 11:32 :
Verstand op nul zetten en gewoon vragen.. Als je hem echt leuk vind moet je gewoon deze kans niet laten lopen. Zo te lezen klikt het harstikke goed tussen jullie en het zonde zijn om er niks mee te doen.. Ik spreek ervaring dat je beter hard op je bek kan gaan en afgewezen word dan dat je helemaal niks doet, en constant jezelf voor je kop slaat daardoor... Echt waar.. gewoon doen.. het is niet makkelijk.. maar liefde is moeilijk..maar volgens weet je daar alles al van
Bij het idee alleen al heb ik gigantisch de bibbers
Oud 10-03-2005, 10:48
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2005 @ 11:32 :
Er werken geen vrouwen
Wie heeft 't over vrouwen?
Oud 10-03-2005, 11:02
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2005 @ 11:32 :
O wat ben ik toch schattig
KJOET
Oud 10-03-2005, 11:11
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Brasco schreef op 10-03-2005 @ 11:32 :
Verstand op nul zetten en gewoon vragen.. Als je hem echt leuk vind moet je gewoon deze kans niet laten lopen. Zo te lezen klikt het harstikke goed tussen jullie en het zonde zijn om er niks mee te doen.. Ik spreek ervaring dat je beter hard op je bek kan gaan en afgewezen word dan dat je helemaal niks doet, en constant jezelf voor je kop slaat daardoor... Echt waar.. gewoon doen.. het is niet makkelijk.. maar liefde is moeilijk..maar volgens weet je daar alles al van
Hier ben ik het zeker mee eens. Liever afgewezen worden en je daardoor kut voelen maar wel een antwoord hebben dan constant met de gedachte rondlopen: wat nou als 'ie me wel leuk vond etc.?

Gewoon doen meis, vraag zn nummer of een vervolgafspraakje of wat dan ook. Hij doet heus niet zoiets met een patiente die hij niet leuk vindt
Oud 10-03-2005, 11:24
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik snap dat je dit heel erg moeilijk vind; maar ik denk wel dat je ervoor moet gaan. Je vind hem leuk; en als ik het zo lees vind hij jou ook leuk. je gaat m.i. niet zomaar praten over de onderwerpen die jij verteld. Ik zou zoiets zeggen van (ik denk trouwens dat ik zelf ook helemaal niks zou durven zeggen); was dit nu de laatste keer dat we elkaar zien? En dan zijn antwoord afwachten..Als hij niet meteen bijt kun je hem dan mee uit vragen of zijn nr. of zo. Ik wens je heel veel succes en wil erbij zeggen dat ik dit zelf ook nooit zou durven dus je bent niet de enige...
Oud 10-03-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 10-03-2005 @ 12:24 :
Ik snap dat je dit heel erg moeilijk vind; maar ik denk wel dat je ervoor moet gaan. Je vind hem leuk; en als ik het zo lees vind hij jou ook leuk. je gaat m.i. niet zomaar praten over de onderwerpen die jij verteld. Ik zou zoiets zeggen van (ik denk trouwens dat ik zelf ook helemaal niks zou durven zeggen); was dit nu de laatste keer dat we elkaar zien? En dan zijn antwoord afwachten..Als hij niet meteen bijt kun je hem dan mee uit vragen of zijn nr. of zo. Ik wens je heel veel succes en wil erbij zeggen dat ik dit zelf ook nooit zou durven dus je bent niet de enige...
ik ben 't met hem eens

als je niks doet, niks probeert, heb je dr later spijt van...

je kan altijd 'n andere physio regelen...

gewoon ervoor gaan, anders vraag je je steeds af hoe het had kunnen zijn...

succes ermee i i g
Oud 10-03-2005, 13:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je moet het bij de laatste afspraak vragen Als je dan een blauwtje loopt hoef je hem tenminste nooit meer te zien

Maar, waarom zeg je niet dat je de gesprekken tijdens de behandelingen altijd super gezellig vindt en dat je graag nog een keertje met hem bij wilt kletsen?
__________________
<):o)
Oud 10-03-2005, 14:04
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2005 @ 14:16 :
Je moet het bij de laatste afspraak vragen Als je dan een blauwtje loopt hoef je hem tenminste nooit meer te zien

Maar, waarom zeg je niet dat je de gesprekken tijdens de behandelingen altijd super gezellig vindt en dat je graag nog een keertje met hem bij wilt kletsen?
ook een idee

en je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
Oud 10-03-2005, 14:39
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
Raven schreef op 10-03-2005 @ 15:04 :
ook een idee

en je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
gewoon per direct meeslepen de plaatselijke kroeg in
Zonder gekheid, gewoon vragen, nee heb je....
__________________
Non-actief
Oud 10-03-2005, 15:10
E-MAN
Loontjuh,


Het is wel overduidelijk dat jij het graag ziet zitten om meer voor hem te worden dan een patient (ex-patient). Dus waarom zou je het er niet gewoon op wagen. Ik weet zeker dat je geen een echte reden kan verzinnen waarom je het niet zou doen.

Ik zou er gewoon voor gaan! Mocht hij er niks in zien, dan weet je dat tenminste en loop je je niet aldoor af te vragen of het ooit nog beter had kunnen worden. Mocht hij nou uitbundig een gat in de lucht springen, tjah dan hoef ik het niet meer uit te leggen...

Komt bij dat elke man het leuk vind als hij gevraagd wordt voor een date e.d. Dus hij zal in ieder geval gevleid zijn dat jij het durfde om hem te vragen voor een afspraak.

Ik wens je veel sterkte en laat wel ff weten hoe het is afgelopen...

Groetjes...
Oud 10-03-2005, 15:31
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
relaties met patienten mag niet
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Ads door Google
Oud 10-03-2005, 15:47
snuvvel
Avatar van snuvvel
snuvvel is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-03-2005 @ 16:31 :
relaties met patienten mag niet
ze hoeft toch nog maar één keer.
Oud 10-03-2005, 15:48
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
snuvvel schreef op 10-03-2005 @ 16:47 :
ze hoeft toch nog maar één keer.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 10-03-2005, 18:32
Jones
De zoekfunctie gebruiken is een mooie eerste stap.
Niet dat je daar veel mee op schiet. Want je moet hem toch aanspreken en vragen of hij een keer wat gaat drinken. Of eeuwig blijven zwijmelen. Dat is wel lekker veilig natuurlijk.
Oud 10-03-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 10-03-2005 @ 19:32 :
De zoekfunctie gebruiken is een mooie eerste stap.
Niet dat je daar veel mee op schiet. Want je moet hem toch aanspreken en vragen of hij een keer wat gaat drinken. Of eeuwig blijven zwijmelen. Dat is wel lekker veilig natuurlijk.
Bedoel je met de zoekfunctie: kijken hoe ik hem kan versieren?

Dit was trouwens ook de reden waarom ik eerst geen topic wilde openen. Omdat mensen met deze opmerking zouden komen. Maar in het andere topic werd er zo positief gereageerd dat ik t maar als apart topic heb gemaakt.

Ja, daar heb je gelijk in. Zwijmelen is veilig. Maar ook onzeker. Denk dat jij wel weet hoe onzekerheid voor mij voelt.. Maar ook weet je denk ik wel dat ik absoluut geen held ben. Ik weet dat ik waarschijnlijk wel wat moet doen, maar wat? En hoe? Juist omdat ik zo bang en onzeker ben.
Oud 10-03-2005, 22:00
Jones
Er zijn duizenden topics over hoe je mensen versierd, openingszinnen etc etc. Hoe of wat, kom op zeg. Wat voor antwoord verwacht je van mensen. Je zal toch een keer moeten vragen of hij iets met je wil drinken of lunchen of winkelen of of of.. Nouja, je snapt het wel.
Oud 10-03-2005, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 10-03-2005 @ 23:00 :
Er zijn duizenden topics over hoe je mensen versierd, openingszinnen etc etc. Hoe of wat, kom op zeg. Wat voor antwoord verwacht je van mensen. Je zal toch een keer moeten vragen of hij iets met je wil drinken of lunchen of winkelen of of of.. Nouja, je snapt het wel.
Het was ook niet mijn bedoeling het tweeduizendste topic te worden.. eerst wilde ik niet eens een topic openen.. en nu vraag ik me verdorie ook nog ns af of ik dat wel had moeten doen
Oud 10-03-2005, 22:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2005 @ 23:26 :
Het was ook niet mijn bedoeling het tweeduizendste topic te worden.. eerst wilde ik niet eens een topic openen.. en nu vraag ik me verdorie ook nog ns af of ik dat wel had moeten doen
Offtopic: Heu er is tot nu toe maar eentje die begint te zeuren over dat je de zoekfunctie moet gebruiken.

Kijk ook ff naar de 'tig andere (uitgebreide) replies in dit topic en bedenk je dan dat 't toch niet zo'n slecht idee was om een nieuw topic aan te maken ..

Iets zegt me dat dit topic nog lang niet tot z'n einde is .. en een topic met meer dan 50 posts lijkt me niet dat daar dan nog over getwijfeld moet worden of die geopend had moeten worden of niet.
Oud 10-03-2005, 22:34
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2005 @ 23:26 :
Het was ook niet mijn bedoeling het tweeduizendste topic te worden.. eerst wilde ik niet eens een topic openen.. en nu vraag ik me verdorie ook nog ns af of ik dat wel had moeten doen
Laat je niet van de wijs brengen door een negatieve opmerking. Je krijgt veel positieve reply's, gewoon over de ene negatieve heenlezen.
Like Marcade ook al gezegd heeft.

Ontopic :

Je kan proberen in eerste instantie subtiele hints te geven, misschien dat hij het oppikt. En als je aan je laatste behandeling toe bent en je hebt nog geen reactie van hem gehad zou je idd hem kunnen vragen of hij nog een keer met je wat wil gaan drinken omdat je het zo gezelligen etc vond. En dan vertelt hij zijn reactie wel. Ik denk dat hij het in elk geval best op prijs zou kunnen stellen dat je dat dan eerlijk aan hem durft te vragen.

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 22:37.
Oud 11-03-2005, 08:47
snuvvel
Avatar van snuvvel
snuvvel is offline
Wanneer moet je eigenlijk weer naar je fysio? Ben wel erg benieuwd!
Oud 11-03-2005, 08:59
Verwijderd
Citaat:
snuvvel schreef op 11-03-2005 @ 09:47 :
Wanneer moet je eigenlijk weer naar je fysio? Ben wel erg benieuwd!
Hihi.. Over een weekje.. Woensdag om twee uur weer.
Oud 11-03-2005, 09:00
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ze verheugd zich er nu al op.....
Dadelijk is hij ziek, wat dan?

Goede reden om bij hem langs te gaan met een kopje soep .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 11-03-2005, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 11-03-2005 @ 10:00 :
Ze verheugd zich er nu al op.....
Dadelijk is hij ziek, wat dan?

Goede reden om bij hem langs te gaan met een kopje soep .
Dan krijg ik een andere fysio of wordt het verzet En idd.. Kan ik mooi zn nummer vragen om m beterschap te wensen
Oud 11-03-2005, 09:37
JennyMindTricks
Avatar van JennyMindTricks
JennyMindTricks is offline
25 ken best

En let us know he
__________________
CoTN
Oud 11-03-2005, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-03-2005 @ 10:14 :
Dan krijg ik een andere fysio of wordt het verzet En idd.. Kan ik mooi zn nummer vragen om m beterschap te wensen
oe smiecht
veel succes en plezier
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje... Hoe nu verder?
01sam.yt
2 26-07-2015 11:07
Liefde & Relatie hoe nu verder??
Verwijderd
5 13-09-2012 19:46
Liefde & Relatie Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :(
MarcA
11 20-05-2011 07:13
Liefde & Relatie Nog verliefd en me ex wil opnieuw beginnen.
Tim-H
5 15-12-2010 08:46
Liefde & Relatie Hoe nu verder..
LaTengo
13 02-12-2006 23:25
Liefde & Relatie Verliefd, maar hoe nu verder? #2
Verwijderd
159 25-03-2005 08:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.