Oud 09-04-2004, 13:12
Verwijderd
Zijn dat quotes uit de volgende aflevering? Waarom gebruik je dan niet de spoiler tag?
Als je zo'n stuk niet wil lezen, en je scrollt er snel overheen, lees je vaak nog dingen die je niet wil weten. Dat heb ik tenminste, ik heb nu alweer iets gezien wat nog niet geweest was..
Advertentie
Oud 09-04-2004, 13:19
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
Welcome to the oc bitch --> k weet niet zo wie het zei maar is hele cule
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 09-04-2004, 16:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-04-2004 @ 13:12 :
Zijn dat quotes uit de volgende aflevering? Waarom gebruik je dan niet de spoiler tag?
Als je zo'n stuk niet wil lezen, en je scrollt er snel overheen, lees je vaak nog dingen die je niet wil weten. Dat heb ik tenminste, ik heb nu alweer iets gezien wat nog niet geweest was..
ik ook
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 09-04-2004, 17:10
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
srry het zijn quotes uit de volgende afleveringen allemaal verspreid en nou weet k zo niet uit welke ze allemaal komen
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 09-04-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 09-04-2004 @ 17:10 :
srry het zijn quotes uit de volgende afleveringen allemaal verspreid en nou weet k zo niet uit welke ze allemaal komen
zet dan asjeblief het hele ding even in spoilers?
Niets vervelenders dan per ongeluk iets leest, wat je helemaal nog niet wil weten..
Oud 09-04-2004, 17:35
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 09-04-2004 @ 13:19 :
Welcome to the oc bitch --> k weet niet zo wie het zei maar is hele cule
Dat zei Luke..

OMFG wat zeg ik nu , geloof dat ik de enige jongen ben die in dit topic post ..
__________________
bla
Oud 09-04-2004, 17:44
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Bruce schreef op 09-04-2004 @ 17:35 :
Dat zei Luke..

OMFG wat zeg ik nu , geloof dat ik de enige jongen ben die in dit topic post ..
ik heb het even opgezocht (oh god wat moet ik me vervelen), en de volgende mannelijke forummers hebben al in dit topic gepost: AragornElessar, somszithetmee, sharkkkie, Whodang, evEndzhar, ABrules, .krz, Copycat en Apomes.

__________________
Hela världen är så underbar
Oud 09-04-2004, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 09-04-2004 @ 17:44 :
ik heb het even opgezocht (oh god wat moet ik me vervelen), en de volgende mannelijke forummers hebben al in dit topic gepost: AragornElessar, somszithetmee, sharkkkie, Whodang, evEndzhar, ABrules, .krz, Copycat en Apomes.

Ik had het ook een beetje opgezocht, maar ik durfde het niet te gaan posten
Oud 09-04-2004, 17:51
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-04-2004 @ 17:47 :
Ik had het ook een beetje opgezocht, maar ik durfde het niet te gaan posten
whaha, wat een lol
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 09-04-2004, 18:19
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
1. Het is al zoooo balen dat het van de buis wordt gehaald 2. Had ik het gisteren laten opnemen heb ik met me domme kop op de verkeerde zender ingesteld geen o.c dus en tot slot 3 ik probeer het nu dus te downloaden en dat lukt gewoon niet Whaa ik heb een vloek op me rusten ofzow waardoor ik geen oc kan zien
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 09-04-2004, 18:21
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Ik had de aflevering gemist waarin Ryan n huis had afgebrand ofzo? maar iemand had mij uitgelegd dat het het huis van zijn moeder was...dat is dus niet zo? Was het een project van Kirsten oid?
Oud 09-04-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 09-04-2004 @ 18:21 :
Ik had de aflevering gemist waarin Ryan n huis had afgebrand ofzo? maar iemand had mij uitgelegd dat het het huis van zijn moeder was...dat is dus niet zo? Was het een project van Kirsten oid?
een project van Kirsten idd En het stond al heel lang leeg, er was volgens mij niet zoveel vooruitgang met dat project. En daarom had Seth bedacht dat Ryan er wel kon gaan wonen
Oud 09-04-2004, 22:55
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
$uperGirl schreef op 09-04-2004 @ 18:19 :
1. Het is al zoooo balen dat het van de buis wordt gehaald
wat?

misschien staat het ergens al maar ik durf de vorige pagina's niet te lezen, ik wil die spoilers niet zien
Oud 09-04-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 09-04-2004 @ 22:55 :
wat?

misschien staat het ergens al maar ik durf de vorige pagina's niet te lezen, ik wil die spoilers niet zien
donderdag is de voorlopig laatste aflevering, en in juni gaat het weer verder

Oud 10-04-2004, 12:53
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-04-2004 @ 18:23 :
een project van Kirsten idd En het stond al heel lang leeg, er was volgens mij niet zoveel vooruitgang met dat project. En daarom had Seth bedacht dat Ryan er wel kon gaan wonen
ok bedankt
Oud 10-04-2004, 13:04
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-04-2004 @ 22:56 :
donderdag is de voorlopig laatste aflevering, en in juni gaat het weer verder

wtf??!? tis toch nog maar net begonnen?
Oud 10-04-2004, 13:23
Verwijderd
Dit meen je niet!!! wat een bullshit, is er eindelijk weer es een leuke nieuwe serie, lassen ze en stop in, wat een onzin...

maar goed... kan iemand mij vertellen of Ryan en Marissa ooit samen komen? (met spoilers plz.. ivm mensen die het niet willen weten )
Oud 10-04-2004, 14:01
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 09-04-2004 @ 17:44 :
ik heb het even opgezocht (oh god wat moet ik me vervelen), en de volgende mannelijke forummers hebben al in dit topic gepost: AragornElessar, somszithetmee, sharkkkie, Whodang, evEndzhar, ABrules, .krz, Copycat en Apomes.

Valt me dan nog wel weer mee..
Maja zomaar gaan ze er dan weer mee stoppen..
Eindelijk weer eens een serie waarin lekker chicks zaten, die spannend gekleed zijn enzo..
He bah, weer een uur plezier minder ..
__________________
bla
Oud 10-04-2004, 14:11
Cruz
Cruz is offline
Die vriendin van 24 was echt een goedkope sl*t Bah! En ik snap niet dat Ryan daar zo nodig in moest trappen... Nou is het helemaal verpest met Marissa

En waarom die Luke nu ineens zo poeslief doet tegen Seth en Ryan? Sukkel... En die domme Marissa moet geen seks met hem hebben alleen maar omdat ze Ryan met een ander zag zoenen!

En Seth Always cute.. Hij is echt de leukste van het stel! Hoe hij dat gedichtje nog wist enzo
__________________
What Goes Around Comes Around
Oud 10-04-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 10-04-2004 @ 13:04 :
wtf??!? tis toch nog maar net begonnen?
Iemand heeft het uitgelegd op de vorige pagina, kun je terug lezen Niet bang zijn voor spoilers, want ze staan nu toch allemaal in spoiler tags
Oud 15-04-2004, 15:50
Verwijderd
Vanavond voorlopig voor het laatst
Weer om 20.50 trouwens
Oud 15-04-2004, 16:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
komt t vanavond nog? ik dacht dat vorige week de laatste aflevering was!

jeeej
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 15-04-2004, 19:33
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Wha, ik wil ff de geweldige shirts van Seth met jullie delen:

De koelste eerst natuurlijk. Vertaling: True Love

Vertaling: now start a band, met de a,d en g akkoorden erbij. (ha)

Vertaling: the hair lab, en groen is koel.

hm, ik heb der nog wel meer maar dat zal ik jullie niet aandoen.. straks spoiler ik per ongeluk wat.. ghe..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 15-04-2004, 21:49
karinn
Avatar van karinn
karinn is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 15-04-2004 @ 19:33 :
Wha, ik wil ff de geweldige shirts van Seth met jullie delen:
[afbeelding]
De koelste eerst natuurlijk. Vertaling: True Love
[afbeelding]
Vertaling: now start a band, met de a,d en g akkoorden erbij. (ha)
[afbeelding]
Vertaling: the hair lab, en groen is koel.

hm, ik heb der nog wel meer maar dat zal ik jullie niet aandoen.. straks spoiler ik per ongeluk wat.. ghe..

Die eerste shirt is van Paul Frank! Ik had hem gepast in het roze (damesmodel), maar het was te klein .



Ben trouwens de aflevering helemaal vergeten! Ik wil nu gaan downloaden, maar ik weet niet hoe deze aflevering heet... Weet iemand dat????
__________________
Sometimes, I wish that I was a cold beer,I'd rest assured that you would hold me near you, I'd be guaranteed to be just what you need
Oud 15-04-2004, 21:56
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
afllevering van vandaag heette the escape en was nummer 7
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 15-04-2004, 21:58
grmbl
Avatar van grmbl
grmbl is offline
Het einde zeg.. poehe! Voor de rest leuke episode
'ieuh!'

Deze heette The Escape, 7e ep.
__________________
Is verliefd op James Napier!! He's mine!
Oud 15-04-2004, 21:58
Gruppie
Gruppie is offline
is ze nou dood ? sorry hoor, WEER zo'n vaag einde...

wat is die jimmy een eikel zeg, ik had eerst nog wel beetje sympathie voor die man, maar na deze aflevering...

wat werden Ryan en Marisaa lief wakker op de bank

T was allemaal wel een beetje voorspelbaar maar was op zich best een leuke aflevering!
Oud 15-04-2004, 22:02
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Ik keek voor t eerst en vond t vet leuk
Oud 15-04-2004, 22:09
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
damn... dat was het dan. Laten ze ons zo achter.
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Oud 15-04-2004, 22:10
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 15-04-2004 @ 21:58 :
is ze nou dood ?
lijkt me sterk
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 15-04-2004, 23:03
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
wat een vreselijke cliffhanger. ik wil meerrrrrrrr. wahh.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 16-04-2004, 00:51
The Stranger
Avatar van The Stranger
The Stranger is offline
Is dat een cliffhanger? Gezien hoe voorspelbaar de serie tot nu toe geweest is, denk ik dat een cliffhanger niet eens mogelijk is.
__________________
~eef <3 "No hugging, no learning."
Oud 16-04-2004, 01:04
JantjePietje
JantjePietje is offline
Marissa is toch niet dood ? Zij was de enige reden dat ik naar de O.C keek!!!
Oud 16-04-2004, 07:54
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Marissa is dood? Huh, de aflevering liep toch af toen Marissa en Ryan Luke zagen zoenen of niet?
Ik vind Summer en Seth zo leuk samen, ook vooral toen ze 's ochtends aan het ontbijten waren. Of dat ze allebei aan de stuur gingen hangen.
Oud 16-04-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef op 16-04-2004 @ 07:54 :
Marissa is dood? Huh, de aflevering liep toch af toen Marissa en Ryan Luke zagen zoenen of niet?
Ik vind Summer en Seth zo leuk samen, ook vooral toen ze 's ochtends aan het ontbijten waren. Of dat ze allebei aan de stuur gingen hangen.
toen was de tweede reclame pas.. daarna kwam nog een kwartier

En ik denk niet dat Marissa dood is.. en als iemand het wel weet, zet het dan in spoilers, want ik wil het nog helemaal niet weten

Het was wel een drama-aflevering zeg Maar wel mooi
Dat Marissa en Ryan zo ruzie hadden was echt niet leuk om te zien En Marissa's vader die belde om te zeggen dat ze gingen scheiden, Luke die zoent met een ander meisje, en eigenlijk zo'n beetje ieder meisje dat ie tegenkomt, en daarna nog met die pillen

Ik heb me wel zitten ergeren aan Summer, wow, wat is dat mens verwend zeg

Ryan en Marissa waren lief samen, zoals ze wakker werden op de bank, tegen elkaar aan

En ze hebben wel wat met hippe muziek in die serie, laatst Jeff Buckley, nu Death cab for cutie

Oow, die vechtpartij nadat Marissa Luke had zien zoenen, wie begon met slaan? Dat kon ik even niet zo goed volgen..
Oud 16-04-2004, 10:56
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-04-2004 @ 10:26 :


Oow, die vechtpartij nadat Marissa Luke had zien zoenen, wie begon met slaan? Dat kon ik even niet zo goed volgen.. [/B]
Volgens mij Ryan
Oud 16-04-2004, 11:30
Pla
Pla is offline
Spoiler


Maar was een klote einde zeg! nu moeten wenog een poos wachten ook voordat het weer op tv is helemaal bagger, maarja ik wacht met smart
__________________
duss..
Oud 16-04-2004, 11:43
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
shit was dit de laatste aflevering voor nu? Ik dacht dat dat volgende week was, en dan heb ik het net gister gemist...grom. Downloaden dan maar..
Oud 16-04-2004, 13:10
Verwijderd
Ik vind het ook helemaal niet leuk om na zo'n einde twee maanden te moeten wachten
Oud 16-04-2004, 13:13
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Echt weer heel leuk en aardig van veronica dat ze met deze afl. eindigen
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 16-04-2004, 14:04
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
evEndzhar schreef op 16-04-2004 @ 00:51 :
Is dat een cliffhanger? Gezien hoe voorspelbaar de serie tot nu toe geweest is, denk ik dat een cliffhanger niet eens mogelijk is.
ja, pft... kan wel, vind ik. voor ons is het iig wél een cliffhanger, want t wordt op een 'spannend' moment afgekapt en we weten pas over een hele tijd hoe t nou verder gaat. maargoed, discussieren over wel of niet een cliffhanger is een beetje offtopic dus ik hou wel op nu.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 16-04-2004, 15:56
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Het is uiteraard logisch om een hoofdpersonage na 7 afleveringen al dood te laten gaan.
Oud 16-04-2004, 17:34
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Oooh, ik vond het echt weer een coole aflevering

Summer en Seth <3 Weet je hoe lief zij samen zijn? Summer is echt wel stiekem verliefd op Seth

En Luke: asshole

Jimmy Cooper was gisteren idd niet het leukste personage
En ik gok dat Sandy vreemd gaat met Rachel.
__________________
I'll find you.
Oud 16-04-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 16-04-2004 @ 17:34 :
Oooh, ik vond het echt weer een coole aflevering

Summer en Seth <3 Weet je hoe lief zij samen zijn? Summer is echt wel stiekem verliefd op Seth

En Luke: asshole

Jimmy Cooper was gisteren idd niet het leukste personage
En ik gok dat Sandy vreemd gaat met Rachel.
Summer en Seth waren ook zo leuk samen toen ze Marissa gevonden hadden. Dat Summer dat niet kon aanzien, en zich omdraaide en tegen Seth bleef staan. En hij zn arm om haar heen Lief!
Maar toch vind ik Summer nog niet leuk. Ze deed wel heel lief tegen Marissa, dat viel me wel mee

En dat van Sandy zie ik ook nog wel gebeuren.. maar dan alleen een zoen ofzo, geen echte relatie.

Maar het duurt nog tot juni
Oud 16-04-2004, 17:58
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 16-04-2004 @ 07:54 :

Ik vind Summer en Seth zo leuk samen, ook vooral toen ze 's ochtends aan het ontbijten waren.
Dat was echt zo droog. Heb me echt dood gelachen.
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Oud 16-04-2004, 18:37
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Ik vond Summer deze aflevering echt reuze meevallen,...
kvond d'r zelfs wel aardig,..en indd die stukjes met Seth zijn echt super leuk,..alleen al daarom moet ze er zijn.
Oud 16-04-2004, 19:59
Cruz
Cruz is offline
Hele erge spoilers.. maar kwou zo graag weten hoe alles nou gaat enzo

Spoiler
__________________
What Goes Around Comes Around
Oud 16-04-2004, 20:50
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Waaah kan iemand vertellen wat er na de tweede reclamebreak is gebeurt?
Oud 16-04-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef op 16-04-2004 @ 20:50 :
Waaah kan iemand vertellen wat er na de tweede reclamebreak is gebeurt?
Marissa had dus Luke zien zoenen met dat andere meisje. En dat andere meisje ging nog fijn vertellen dat Luke met allerlei meisjes zoende en meer deed, niet alleen haar. Marissa rende dus huilend weg, Luke wilde haar achterna, maar Ryan hield hem tegen. Ze kregen ruzie, en daarna was dat halve feest aan het vechten, en Ryan, Summer en Seth gingen er snel vandoor. Marissa was al lang weg, dus ze splitsten op om haar te zoeken. Uiteindelijk vond Summer haar, op hun hotelkamer. Marissa zei dat ze niet Ryan en Seth mocht bellen, omdat ze zich zo stom voelde. Summer ging naar de badkamer, om natuurlijk toch hun twee te bellen, maar toen ze terug kwam was Marissa alweer weg. Ze had de pillen meegenomen die Summer voor haar stiefmoeder had gekocht. Inmiddels waren ook Seth en Ryan bij het hotel gekomen, en met zn drietjes gingen ze weer Marissa zoeken. Zij zat ergens alleen in een bar, met drank en ze nam een handvol van die pillen. Uiteindelijk strompelde ze daar weg, helemaal zwetend enzo. Ze liep een steegje in, en daar viel ze op de grond. Seth, Ryan en Summer vonden haar daar, Ryan liep meteen naar haar toe, en tilde haar op. En zo stond hij daar, alleen in dat steegje, met een bewusteloze (hoop ik) Marissa in zijn armen. *einde*

Het was wel heel mooi, hoe Marissa daar rond dwaalde nadat ze die pillen had geslikt, hoe die andere drie haar vonden en hoe Ryan daar stond met haar aan het einde. Ik had tranen in mn ogen bijna, maar dat was wel vaker deze aflevering.

Volgende keer ook na de tweede reclame blijven kijken he!

Of er ook nog dingetjes zijn gebeurd met de andere mensen na de reclame weet ik niet. Sandy heeft die baan aangenomen, en Kirsten werd gezoend door Jimmy..
Oud 18-04-2004, 10:49
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
God het was wel verschrikkelijk (melo)dramatisch hoor, het wordt een beetje voorspelbaar dat het elke aflevering verschrikkelijk foutgaat. Kunnen ze niet 1 x een aflevering maken waarin het Ryan met de wind meegaat en hij niet zijn vuistjes hoeft te gebruiken en dat de auto heel blijft? Seth was natuurlijk weer helemaal geweldig.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Waar is the O.C.??
mystery86
9 16-02-2005 12:14
Films, TV & Radio The O.C. #6
x-spekkie-x
2 10-01-2005 12:30
Films, TV & Radio The O.C. - SPOILERS topic
x-spekkie-x
14 17-12-2004 17:52
Films, TV & Radio hoelaat begint the OC???
DG
8 10-08-2004 22:19
Films, TV & Radio The O.C.
heaven or tha hell
3 19-07-2004 18:50
Films, TV & Radio The O.C.
UNP
1 06-04-2004 21:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.