Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2015, 18:14
Verwijderd
Hallo allemaal.

Ik ben een jongen van 16 jaar en heb nog geen vriendin gehad. ik denk dat ik best lelijk ben, maar het valt nog redelijk mee. als ik mijn haar goed doe zie ik er nog wel redelijk uit.

maar ik wil graag een vriendin. mijn vraag is, hoe kom ik hieraan? ze hoeft echt niet knap te zijn, als ze maar aardig is en niet te dik.

maar waar vind ik een meisje die wel ja zegt? een meisje die misschien ook iemand zoekt.


neem mij alsjeblieft serieus, want ik wil geen maagd blijven tot mijn 20ste
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2015, 18:25
Bierbuik
Bierbuik is offline
Als je geen maagd wilt blijven tot je 20ste, kun je altijd nog naar de wallen gaan...

Nee maar je moet geen vriendin nemen alleen voor de seks. Ik denk dat je alleen aan een vriendin komt als je naar iemand durft toe te stappen waarvan je een vermoeden hebt dat ze jou wat vindt (of gewoon omdat je haar leuk vindt). Feestjes werken meestal goed hierbij.

Ik weet niet of je uit het zuiden komt, maar rond carnaval heb ik altijd het idee dat de meeste mensen opeens een relatie krijgen
Feestjes werken overigens ook wel goed om voor je 20ste geen maagd meer te zijn.

Voor de rest is het best wel een slechte vraag om te beantwoorden. Je vindt niet zomaar iemand.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 20:01
ikkexlisa
Avatar van ikkexlisa
ikkexlisa is offline
Als ik jou was zou ik eerst vrienden worden met een aantal meiden. Als dat al niet lukt moet je eens goed bedenken wat je verkeerd doet. Maar als dat wel is gelukt kan je misschien kijken of 1 van die meiden verlieft op je word. Of gewoon vragen aan hun of zij jou kunnen helpen.
En trouwens meiden worden niet zomaar verlieft of je je moet er wel wat voor doen.
__________________
life is too short wast time hating anyone
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 20:07
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
Als je geen maagd wilt blijven tot je 20ste, kun je altijd nog naar de wallen gaan...
Dat is om de hoek bij mijn school
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 20:22
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Als ik jou was zou ik eerst vrienden worden met een aantal meiden. Als dat al niet lukt moet je eens goed bedenken wat je verkeerd doet. Maar als dat wel is gelukt kan je misschien kijken of 1 van die meiden verlieft op je word. Of gewoon vragen aan hun of zij jou kunnen helpen.
En trouwens meiden worden niet zomaar verlieft of je je moet er wel wat voor doen.
dit
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 06:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Stop met zoeken naar een vriendin! Als je een relatie wil, puur omdat jij geen single wil zijn, is dat vooral een beetje wanhopig. Wanneer je een meisje helemaal geweldig vindt, is er natuurlijk niks mis mee als je een relatie met haar wil, ga er dan vooral voor. Maar zoek geen "beschikbaar" meisje zodat je maar een relatie hebt. Over het algemeen vallen die relaties behoorlijk tegen

Begin gewoon eens met vriendschappelijk contact leggen zonder bijbedoelingen. Misschien slaat er dan vanzelf wel een vonkje over!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 07:57
DriesDW
DriesDW is offline
Je moet niet zoeken naar liefde, liefde vindt jou het is best zielig dat je hier een post maakt, om een vriendin te hebben. Je bent 16, waarom heb je al een vriendin nodig? Ik had van mijn 14 tot mijn 16 een relatie, en ik moet zeggen dat dat geen meerwaarde biedt. Geniet van je leven, ga uit, spreek af met vriendin, de rest komt wel als je er klaar voor bent. Als je echt gaat zoeken naar een vriendin, kom je wanhopig en zielig over, en meisjes vinden dat totaal niet leuk. Meisjes willen een jongen dat gewoon zijn leven leidt en ziet er wat van komt, iemand chill die zichzelf is en zelfvertrouwen heeft.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 08:16
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik had van mijn 14 tot mijn 16 een relatie, en ik moet zeggen dat dat geen meerwaarde biedt.
Voor jou misschien, maar lang niet voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 08:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Voor jou misschien, maar lang niet voor iedereen.
Ik snap ook niet dat je een relatie volhoudt als die relatie niks toevoegt
Misschien bedoelt hij dat nu hij terugkijkt hij die relatie voor zijn idee net zo goed niet had kunnen hebben?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 09:41
DriesDW
DriesDW is offline
Laat mij het anders formuleren. De relatie was voor mij persoonlijk een een meerwaarde omdat ik verliefd op haar was en dus bij haar wou zijn en dingen samen wou doen. Maar ik was niet per se gelukkiger dan mijn leeftijdsgenoten die niet verliefd waren en gewoon andere dingen deden. Wat ik dus bedoel is dat het geen nut heeft om een relatie aan te gaan als je niet verliefd bent, maar gewoon omdat je geen maagd wilt blijven, of omdat je het "stoer" vindt of omdat je u eenzaam voelt. Je bent 16, liefde komt wel, niet naar zoeken.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 10:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Laat mij het anders formuleren. De relatie was voor mij persoonlijk een een meerwaarde omdat ik verliefd op haar was en dus bij haar wou zijn en dingen samen wou doen. Maar ik was niet per se gelukkiger dan mijn leeftijdsgenoten die niet verliefd waren en gewoon andere dingen deden. Wat ik dus bedoel is dat het geen nut heeft om een relatie aan te gaan als je niet verliefd bent, maar gewoon omdat je geen maagd wilt blijven, of omdat je het "stoer" vindt of omdat je u eenzaam voelt. Je bent 16, liefde komt wel, niet naar zoeken.
Goede uitleg
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2015, 00:10
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Laat mij het anders formuleren. De relatie was voor mij persoonlijk een een meerwaarde omdat ik verliefd op haar was en dus bij haar wou zijn en dingen samen wou doen. Maar ik was niet per se gelukkiger dan mijn leeftijdsgenoten die niet verliefd waren en gewoon andere dingen deden. Wat ik dus bedoel is dat het geen nut heeft om een relatie aan te gaan als je niet verliefd bent, maar gewoon omdat je geen maagd wilt blijven, of omdat je het "stoer" vindt of omdat je u eenzaam voelt. Je bent 16, liefde komt wel, niet naar zoeken.
Klopt maar stiekem wil elke jongen wel een meisje. Het is alleen voor sommige moeilijk eentje te krijgen
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 26-11-2015, 19:23
Anonymous_0106
Anonymous_0106 is offline
Hier is totaal niets mis mee. ik ben zelf ook 16 en heb zelf ook nog nooit gezoend. net als was eerder is gezegd. als een vriendin echt niet lukt kan je net zo goed naar de wallen gaan ofzo.

okal zeggen mensen het niet, er zijn meer dan genoeg mensen op de wereld die ook nog niets hebben gehad op hun 20ste.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe kan ik haar overtuigen?
Verwijderd
10 29-10-2005 13:36
Psychologie hoe vertel ik mijn ouders dat het helemaal niet zo goed gaat
metallica
30 22-01-2004 19:25
Seksualiteit Hoe kom ik er achter wat en hoe mijn vriendin het lekker vindt?
toemba
71 14-05-2003 22:22
Liefde & Relatie Hoe kom ik van hem af?
CryingHeart
7 01-05-2003 21:09
Liefde & Relatie Nieuwe fototopic gezien die andere zo lang laadt....en zo vol is
MeJulie
129 17-10-2002 21:19
Liefde & Relatie Hoe krijg ik ooit een vriendin ----> ik ben als een broer voor hun ...... :(
Verwijderd
11 29-07-2002 08:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.