Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 19:16
Verwijderd
Weledele schrijfvrienden

Ik vroeg mij af of jullie de dingen die jullie hier doen ook werkelijk in de praktijk brengen, en zo ja, op welke manier.

Is schrijven een deel van jezelf of is het gewoon een hobby?
Wil je het echt gaan doen als beroep later, of wil je iets heel anders worden?

Wat wil je gaan studeren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2004, 19:19
Verwijderd
Ik wil pappa worden.

edit: zie 2e post onder mij, al wil ik misschien wel de lerarenopleiding induiken. Basisschoolkoters

Grim

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 19:19
Verwijderd
topicstarter begint

Ik studeer momenteel onderwijskunde, dat heeft niet zo heel veel met schrijven te maken uiteraard, behalve dat het wel een creatieve studie is (leermaterialen ontwerpen etc.)
Schrijven is iets wat ik heel graag doe en waar ik ook heel graag mijn brood mee wil verdienen. Mijn grootste doel is momenteel nog steeds een boek uitbrengen, ooit, maar als het zo druk blijft als nu komt dat er niet van.

Ik heb wel toelatingsexamen gedaan voor de enige fulltime schrijfopleiding in Nederland (namelijk die aan de HkU), maar daar ben ik helaas afgewezen.

Als ik mijn studie onderwijskunde binnen afzienbare tijd af weet te ronden, dan wil ik graag óf de schrijversvakschool in Amsterdam doen, of de opleiding aan de HkU. (Die eerste is overigens deeltijd en particulier.)
Beide opleidingen hebben toelating, maar ik wil er nog niet over denken wat ik ga doen als ik dán bij beide nog niet toegelaten wordt.

Ik wil dus echt wel schrijfster worden.

Citaat:
Grim schreef op 01-11-2004 @ 20:19 :
Ik wil pappa worden.
Ik wil ook mamma worden, maar één en ander valt reuzegoed te combineren hoor
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 19:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje