Oud 27-10-2005, 19:46
Strever
Strever is offline
Hoi,

Ik heb niet veel verstand van mobiele telefoons, daarom ook dit topic.. Ik wil graag een leuk mobieltje met camera, mp3 speler enz. Ik was van plan om een abonnement te nemen.. Ik kwam een mobieltje tegen bij bol.com.. Maar deze aanbieding is veel goedkoper dan bijv. de telefoon in de winkel. Zit hier misschien een addertje onder het gras? Hier is de link :

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...Section=PHONES
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2005, 20:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Heb je nu ook een mobiele telefoon? Zo ja, hoeveel besteed je per maand aan beltegoed/abonnementskosten?

Want er zit hier in zoverre een addertje onder het gras, dat je voor 2 jaar lang verbonden bent aan Hi à 20 euro per maand. Als jij dat ook echt maandelijks verbelt, dan is daar niks mee aan de hand. Maar als je maandelijks maar 10 euro verbelt is het een dure koop. Dan betaal je dus 24 maanden lang 10 euro extra.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 21:02
Strever
Strever is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 20:05 :
Heb je nu ook een mobiele telefoon? Zo ja, hoeveel besteed je per maand aan beltegoed/abonnementskosten?

Want er zit hier in zoverre een addertje onder het gras, dat je voor 2 jaar lang verbonden bent aan Hi à 20 euro per maand. Als jij dat ook echt maandelijks verbelt, dan is daar niks mee aan de hand. Maar als je maandelijks maar 10 euro verbelt is het een dure koop. Dan betaal je dus 24 maanden lang 10 euro extra.
Aha bedankt Ik besteed ong 20 a 30 per maand
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 01:28
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Gewoon een telefoon met abonement.
En bol.com is redelijk betrouwbaar

gewoon doen dus.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 01:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
waarom zou hij niet betrouwbaar zijn?
Ik heb nu een E720 met abonnement voor 16,25 per maand, hiervoor krijg ik per maand 32,50 tegoed.
Ben niet genaaid ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 21:25
MB
Avatar van MB
MB is offline
Volgens mij is hij daar net zo duur als in de winkel, ik kreeg mijn samsung e720 'twv vierhonderd-nogwat euro' 3 maanden geleden ook gratis bij een hi-abbonement van 2 jaar.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.