Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 19:33
soccer144
soccer144 is offline
Eej ik heb nog maar 2 weken met m'n vriendin en ik vind het nu al saai worden en ik hou veel van haar maar toch is het niet meer zo als eerst!Kan dat?Help me...!!!
__________________
Forza S.C.Heerenveen ---> Pride Of The North
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 19:43
Verwijderd
oh....ga eens leuke dingen doen?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 19:58
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
soccer144 schreef:
Eej ik heb nog maar 2 weken met m'n vriendin en ik vind het nu al saai worden en ik hou veel van haar maar toch is het niet meer zo als eerst!Kan dat?Help me...!!!
.. Er is geen 'eerst' als je twee weken verkering hebt. Als je het nu al saai vind vrees ik dat het niet veel wordt ..

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 20:16
Cato328
Cato328 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
.. Er is geen 'eerst' als je twee weken verkering hebt. Als je het nu al saai vind vrees ik dat het niet veel wordt ..

mee eens

Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 21:26
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
.. Er is geen 'eerst' als je twee weken verkering hebt. Als je het nu al saai vind vrees ik dat het niet veel wordt ..
Ook mee eens!

Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 21:34
lake bodom
lake bodom is offline
niet mee eens
gewoon veel leuke dingen doen, en een beetje afwisselen alles. en kweetniet hoe vaak jullie elkaar zien.. maar t kan te vaak zijn, en ga elkaar dan minder vaak zien, dan verlangen julie weer na elkaar als je elkaar weer ziet ofzo.
en als je echt nog verliefd bent en van der houd enzo dan zouk het wel aanhouden, je merkt vanzelf wanneer je dat niet meer bent..
en misschien word alles wel beter strax
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 21:49
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
niet mee eens
gewoon veel leuke dingen doen, en een beetje afwisselen alles. en kweetniet hoe vaak jullie elkaar zien.. maar t kan te vaak zijn, en ga elkaar dan minder vaak zien, dan verlangen julie weer na elkaar als je elkaar weer ziet ofzo.
en als je echt nog verliefd bent en van der houd enzo dan zouk het wel aanhouden, je merkt vanzelf wanneer je dat niet meer bent..
en misschien word alles wel beter strax
Uhh, je hebt het over twee 15jarigen, die twee weken met elkaar gaan. Niet over 18jarigen die al maanden een relatie hebben. Als je het na twee weken al saai vind met elkaar, dan zit er echt niet veel perspectief in de 'relatie', sorry dat ik het zeg.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:24
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
.. Er is geen 'eerst' als je twee weken verkering hebt. Als je het nu al saai vind vrees ik dat het niet veel wordt ..

ook mee eens!!

__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:39
chanel
chanel is offline
weet je, als je echt van iemand houd.. 'heel veel' dan kan je alleen al genieten van 'het bij elkaar zijn'
en ik denk vooral dat t aan je eige bijdrage ligt of een relatie leuk of niet leuk is (of saai of niet saai)

chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 09:57
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Uhh, je hebt het over twee 15jarigen, die twee weken met elkaar gaan. Niet over 18jarigen die al maanden een relatie hebben. Als je het na twee weken al saai vind met elkaar, dan zit er echt niet veel perspectief in de 'relatie', sorry dat ik het zeg.


ja daar heb je gelijk in..
maar ik zou toch wachten tot zijn verliefdheid overgaat, alsk hem was, je weet maar nooit he?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 13:17
Verwijderd
Eens met Sister Bliz...
Na twee weken is er nog niet eens iets dat saai kan worden.
Er is nog ZOVEEL te doen lijkt mij. Je kent elkaar niet eens helemaal. Dan is alleen die zoektocht toch al leuk genoeg, het leren kennen en onderzoeken?

Nouja lijkt me niet zo'n fantastische relatie en ik zou verbaasd zijn als het nog 2 weken gaat duren...

En hoe kun je nou zeggen dat je veel van iemand houdt als je het na twee weken al hebt gezien (BWV)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 14:41
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
De eerste twee weken, nou ja, wat mij betreft de eerste twee maanden, zijn het spannendste van allemaal. Die spanning komt niet meer terug. Ik zou het niet saai noemen, maar het word anders zodra je langer verkering hebt. Zekerder, rustiger, vertrouwder. Je weet wat je aan elkaar hebt.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 14:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
.. Er is geen 'eerst' als je twee weken verkering hebt. Als je het nu al saai vind vrees ik dat het niet veel wordt ..

misschien bedoelde hij met "eerts" voordat ze verkering kregen, ofzow. En verder denk ik idd dat als het nu al saai wordt, dat je dan beter nog even kunt wachten, totdat je echt al aan een relatie toebent, want ik denk dat daar het probleem ligt.

__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:43
Zorkman
Zorkman is offline
dan zitte idd met een probleem zenne
na twee weken al saai..
zie ofda er verbetering in komt en anders is het nogal nutteloos denkek..
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:36
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
2 weken, en je houd van haar? Als ze zo fantastisch is dat je na 2 weken van haar houd geloof ik niet dat het saai kan zijn. Als je de (opgebouwde) spanning van voor je wat met haar kreeg mis probeer dat element er dan weer in te brengen. Bijvoorbeeld zo'n spelletje dat ze niet meer wil terugzoenen en jij haar dan zo gek moet maken dat ze het niet meer kan weerstaan. Ideetje?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 17:07
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Zorkman schreef:
dan zitte idd met een probleem zenne
na twee weken al saai..
zie ofda er verbetering in komt en anders is het nogal nutteloos denkek..

Volgens mij ben jij een Belg of lijkt het maar zo?

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 19:02
soccer144
soccer144 is offline
Ja fijn dat jullie zo eerlijk zijn! Maar voor dat we wat kregen draaiden we ook al een tijdje (paar weken) om mekaar heen en toen was het gewoon anders of is dat normaal?
__________________
Forza S.C.Heerenveen ---> Pride Of The North
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
soccer144 schreef:
Ja fijn dat jullie zo eerlijk zijn! Maar voor dat we wat kregen draaiden we ook al een tijdje (paar weken) om mekaar heen en toen was het gewoon anders of is dat normaal?

Ik heb dat ook gehad.. en toen ik er eenmaal iets mee had, was gewoon ineens de vonk weg.. Ik heb dat altijd, dat ik verliefd op iemand ben, echt heel veel, todat ik er werkelijk iets mee heb en het dan ineens over is. Das pas echt klote.. weet niet wat ik eraan kan doen, maar tis lastig.
Maar gewoon nog even aanzien, kijken hoe het na een maandje is, dan weet je wel al meer neem ik aan!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2002, 19:39
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
soccer144 schreef:
Ja fijn dat jullie zo eerlijk zijn! Maar voor dat we wat kregen draaiden we ook al een tijdje (paar weken) om mekaar heen en toen was het gewoon anders of is dat normaal?
Dan ben je niet toe aan een relatie neem ik aan.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Volgens mij ben jij een Belg of lijkt het maar zo?

*kijkt naar sig*
wie is maureen? ben jij maureen?

*blue*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 10:01
Zorkman
Zorkman is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Volgens mij ben jij een Belg of lijkt het maar zo?

nee, ben gewoon een slechte buikspreker
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 10:13
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
*kijkt naar sig*
wie is maureen? ben jij maureen?

*blue*

Maureen is ik, woeso?
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185
Verwijderd
500 20-04-2008 22:51
De Kantine La vita è noiosa (saai) #184
Cherry Springs
500 20-04-2008 04:23
De Kantine Saai in een handomdraai! #175
Verwijderd
500 11-04-2008 22:26
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.