Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2011, 19:52
Verwijderd
Jaja!
Advertentie
Oud 06-12-2011, 19:53
Verwijderd
En betere titels mogen worden aangeleverd.
Oud 06-12-2011, 19:53
Verwijderd
sann ik vind dat je maar ein zwaar leven hebt
Oud 06-12-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Trouwens het is wel echt erg als je je eigen mening niet meer mag geven over homoseksuelen?

Kom op zeg, je mag ook best zeggen dat ik een hetero ben met veel haar op me kont
En wij hebben dan weer het volledige recht om daarop in te gaan omdat we het oneens met je zijn, je mening uiten is een tweesnijdend zwaard poppedijnte!
Oud 06-12-2011, 19:53
Verwijderd
Vaak wel, maar je draaft door Kazet!
Oud 06-12-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als de huidige alcoholconsumptie in Nederland cannabisconsumptie zou zijn.
Dat ligt eraan welke vergelijking je dan maakt. 1 glas alcohol = 1 joint zou vooral opleveren dat mensen thuis niets meer zouden uitvoeren en dat longziekten veel meer zouden voorkomen. Drinken tot je dronken bent = blowen tot je stoned bent zou daarentegen opleveren dat er veel minder tieners buiten westen zouden raken, er veel minder vechtpartijen in het uitgaansleven zouden zijn en het huiselijk geweld sterk zou afnemen en dat leverziekten veel minder zouden voorkomen. Oh en minder verkeersongelukken ook, want stonede mensen hebben net zo goed een verminderd reactievermogen, maar niet de roekeloosheid die dronken mensen hebben.
Oud 06-12-2011, 19:53
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Wat een gestapo onderzoek dit zeg, voel me net een Joods verzetter...


Ik vind dus gewoon dat homo's net als hetero's evenveel mens zijn, ik vind het gewoon raar dat zij een anus kiezen als er meiden zijn met van die mooie rondingen en een vagina...

Sorry als je dit niet begrijpt
Oud 06-12-2011, 19:53
Verwijderd
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! nu kan ik niet meer posten hoe vaak knaagdier het over zijn lichaam had.


ik ga douchen en pittem laterzz
Oud 06-12-2011, 19:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En betere titels mogen worden aangeleverd.
Ik heb een heel saai leven ja echt heel saai.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-12-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt eraan welke vergelijking je dan maakt. 1 glas alcohol = 1 joint zou vooral opleveren dat mensen thuis niets meer zouden uitvoeren en massaal longkanker zouden krijgen. Drinken tot je dronken bent = blowen tot je stoned bent zou daarentegen opleveren dat er veel minder tieners buiten westen zouden raken, er veel minder vechtpartijen in het uitgaansleven zouden zijn en het huiselijk geweld sterk zou afnemen.
Dat tweede bedoelde ik inderdaad. Maar is het dan ook nog voor de volksgezondheid minder schadelijk?
Oud 06-12-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Wat een gestapo onderzoek dit zeg, voel me net een Joods verzetter...


Ik vind dus gewoon dat homo's net als hetero's evenveel mens zijn, ik vind het gewoon raar dat zij een anus kiezen als er meiden zijn met van die mooie rondingen en een vagina...

Sorry als je dit niet begrijpt
Ik sla deze quote even op. Je bent echt een vervelend mannetje.
Oud 06-12-2011, 19:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zijn Narwals een ontzettend bizarre beesten die hoorns!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-12-2011, 19:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vind eigenlijk ook wel dat hij zijn eigen mening over homo's mag hebben hoor. Maar ik heb een heel stuk van de discussie gemist.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-12-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Wat een gestapo onderzoek dit zeg, voel me net een Joods verzetter...


Ik vind dus gewoon dat homo's net als hetero's evenveel mens zijn, ik vind het gewoon raar dat zij een anus kiezen als er meiden zijn met van die mooie rondingen en een vagina...

Sorry als je dit niet begrijpt
Hierover discussieren is net als discussieren over op welk oor je slaapt.
Oud 06-12-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Hierover discussieren is net als discussieren over op welk oor je slaapt.
Of wat je van stenen vindt.
Oud 06-12-2011, 19:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat zijn Narwals een ontzettend bizarre beesten die hoorns!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-12-2011, 19:55
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat een gestapo onderzoek dit zeg, voel me net een Joods verzetter...


Ik vind dus gewoon dat homo's net als hetero's evenveel mens zijn, ik vind het gewoon raar dat zij een anus kiezen als er meiden zijn met van die mooie rondingen en een vagina...

Sorry als je dit niet begrijpt
Een gat is een gat! Weet niet in hoeverre het gevoel veranderd, maar er worden ook genoeg vrouwen van achteren gepakt hoor!
__________________
Forumdownie
Oud 06-12-2011, 19:55
Verwijderd
saai de wereld is saai
zo saai zo saai
zo bibaboeba beestig saai
Ads door Google
Oud 06-12-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Dat tweede bedoelde ik inderdaad. Maar is het dan ook nog voor de volksgezondheid minder schadelijk?
Het zou heel veel eerste-hulp bezoeken schelen denk ik, maar ik denk niet dat de levensverwachting ervan zou stijgen of dalen. Maar dat zijn inschattingen, ik heb geen cijfers ofzo.
Oud 06-12-2011, 19:55
Verwijderd
Ik ga weer eens dit plaatje posten:



Sinds ik weet dat zulke dingen bestaan is mijn levenskwaliteit er aanzienlijk op vooruit gegaan. Gewoon omdat ik heel hard en heel lang moest lachen toen ik er voor het eerst een zag. Dat gun ik iedereen.
Oud 06-12-2011, 19:55
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Hierover discussieren is net als discussieren over op welk oor je slaapt.
Dat weet ik, daarom vind ik het zelf ook moeilijk... Het zijn eigen voorkeuren en net omdat ik extreem hetero ben, noem het bijna homofoob als je zelf wilt, vind ik het echt moeilijk om me in te leven in een holebistisch persoon
Oud 06-12-2011, 19:55
Verwijderd
Ik vind Sarah altijd zulke schattige replies geven
Oud 06-12-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind eigenlijk ook wel dat hij zijn eigen mening over homo's mag hebben hoor. Maar ik heb een heel stuk van de discussie gemist.
Mijn hele punt is alleen dat wij tegelijk het recht hebben om onze mening over zijn mening te uitten
Oud 06-12-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Het zou heel veel eerste-hulp bezoeken schelen denk ik, maar ik denk niet dat de levensverwachting ervan zou stijgen. Maar dat zijn inschattingen, ik heb geen cijfers ofzo.
Wel interessant.
Oud 06-12-2011, 19:57
Verwijderd
WTF Wie heeft er als initiaal dingen S.S. ?
Advertentie
Oud 06-12-2011, 19:57
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Een gat is een gat! Weet niet in hoeverre het gevoel veranderd, maar er worden ook genoeg vrouwen van achteren gepakt hoor!
Ja, en alsof homo's die keuze maken: "ik heb liever een anus dus dáárom word ik homo."

Ze zijn homo. Punt. En homo's hebben geen vagina. En sommige (niet alle, Knaagdier!) homo's hebben anale seks. Maar dat hebben sommige hetero's ook.

Dus wat een gezeik.
Oud 06-12-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik, daarom vind ik het zelf ook moeilijk... Het zijn eigen voorkeuren en net omdat ik extreem hetero ben, noem het bijna homofoob als je zelf wilt, vind ik het echt moeilijk om me in te leven in een holebistisch persoon
Kan je mij uitleggen wat 'extreem hetero zijn' betekent?
Oud 06-12-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Sarah altijd zulke schattige replies geven
Ik heb dan ook blauwe ogen en een twopack
Oud 06-12-2011, 19:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb overigens wel heel lang gerookt. En één keer hasj gerookt met een vriend van school. Waar ik overigens weinig van merkte, behalve dat de wereld langzamer ging voor mijn gevoel. Verder ben ik een heel braaf meisje.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-12-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Kan je mij uitleggen wat 'extreem hetero zijn' betekent?
Dat je nog in de ontkenningsfase zit.
Oud 06-12-2011, 19:58
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Wat een gestapo onderzoek dit zeg, voel me net een Joods verzetter...


Ik vind dus gewoon dat homo's net als hetero's evenveel mens zijn, ik vind het gewoon raar dat zij een anus kiezen als er meiden zijn met van die mooie rondingen en een vagina...

Sorry als je dit niet begrijpt
homo's zijn jongens die op jongens vallen, en niet tijdens de sex non homo zijn idioot,

ik bijn bi, maar als ik bijv. sex heb ga ik tog ook niet na een kwartier zeggen, he ik heb zin in een vagina, maar een kwartier later in een anus,
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 06-12-2011, 19:58
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Kan je mij uitleggen wat 'extreem hetero zijn' betekent?
Ik kan me compleet niet inleven in hoe homo's erbij komen om op een man verliefd te worden en dan nog een banaan in hun anus te stoppen.

Daar komt het op neer, en daarom lijkt mijn mening zo bot.
Oud 06-12-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb overigens wel heel lang gerookt. En één keer hasj gerookt met een vriend van school. Waar ik overigens weinig van merkte, behalve dat de wereld langzamer ging voor mijn gevoel. Verder ben ik een heel braaf meisje.
Je bent gestopt?
Oud 06-12-2011, 19:58
Verwijderd
Ik heb me ooit vaagjes en wat licht in mijn hoofd gevoeld toen ik bij het uitgaan een uurtje met vrienden in een blow-ruimte zat, maar dat kan ook zuurstofgebrek zijn geweest.
Oud 06-12-2011, 19:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat een gestapo onderzoek dit zeg, voel me net een Joods verzetter...


Ik vind dus gewoon dat homo's net als hetero's evenveel mens zijn, ik vind het gewoon raar dat zij een anus kiezen als er meiden zijn met van die mooie rondingen en een vagina...

Sorry als je dit niet begrijpt
Steeds meer hetero's doen aan anale seks hoor. Ik denk dat jij wel afwijkt van het gemiddelde
Oud 06-12-2011, 19:59
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ja, en alsof homo's die keuze maken: "ik heb liever een anus dus dáárom word ik homo."

Ze zijn homo. Punt. En homo's hebben geen vagina. En sommige (niet alle, Knaagdier!) homo's hebben anale seks. Maar dat hebben sommige hetero's ook.

Dus wat een gezeik.
Dat snap ik wel hoor
__________________
Forumdownie
Ads door Google
Oud 06-12-2011, 19:59
Verwijderd
Oh Koen en Eric!

Smith (Editors) heeft samen met Burrows (Razorlight) hebben samen een kerstcd opgenomen. Funny Looking Angels. Staat op Spotify!
Oud 06-12-2011, 19:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus, is deze discussie serieus nog bezig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-12-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dan ook blauwe ogen en een twopack
Omg ik moest hier heel hard om lachen
Oud 06-12-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me compleet niet inleven in hoe homo's erbij komen om op een man verliefd te worden en dan nog een banaan in hun anus te stoppen.

Daar komt het op neer, en daarom lijkt mijn mening zo bot.
Zo moeilijk is het toch niet dat iemand bij geboorte meekrijgt op welk geslacht hij valt? Seks moet je daarbij niet als ding an sich zien, maar dat is gewoon onderdeel van je geaardheid: Je houdt van iemand en wil lekker dicht bij diegene zijn.
Oud 06-12-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Oh Koen en Eric!

Smith (Editors) heeft samen met Burrows (Razorlight) hebben samen een kerstcd opgenomen. Funny Looking Angels. Staat op Spotify!
Oh kak, dat schrijf ik even op want daar had ik wel over gelezen maar toen was ik het weer vergeten Dankje!
Oud 06-12-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Steeds meer hetero's doen aan anale seks hoor. Ik denk dat jij wel afwijkt van het gemiddelde
Cijfers!
Oud 06-12-2011, 20:00
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Steeds meer hetero's doen aan anale seks hoor. Ik denk dat jij wel afwijkt van het gemiddelde
Dat weet ik, maar ik zou het nooit willen...
Ik wil op me 40ste niet moeten melden aan m'n kinderen dat mijn anus aan vervanging toe is, en daarbij nog heb geëxperimenteerd zoals elke gezonde man en het deed me helemaal niets...


Daarom: volledig hetero dus
Oud 06-12-2011, 20:01
Verwijderd
Ik heb besloten dat ik dit jaar op zoek ga naar kerstnummers die niet de standaard sky radio kerstnummers zijn, dus ik wil graag meer van die tips
Oud 06-12-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik, maar ik zou het nooit willen...
Ik wil op me 40ste niet moeten melden aan m'n kinderen dat mijn anus aan vervanging toe is, en daarbij nog heb geëxperimenteerd zoals elke gezonde man en het deed me helemaal niets...


Daarom: volledig hetero dus
Ik hoop niet dat jij kinderen krijgt
Oud 06-12-2011, 20:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Alle homo's zijn ook niet perse voor het anale net zoals alle hetero's ook niet perse niet voor het anale zijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-12-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Oh kak, dat schrijf ik even op want daar had ik wel over gelezen maar toen was ik het weer vergeten Dankje!
Paar heel fijne nummers En geen dank!
Oud 06-12-2011, 20:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat weet ik, maar ik zou het nooit willen...
Ik wil op me 40ste niet moeten melden aan m'n kinderen dat mijn anus aan vervanging toe is, en daarbij nog heb geëxperimenteerd zoals elke gezonde man en het deed me helemaal niets...


Daarom: volledig hetero dus
Je anus gaat alleen kapot als je het vijf keer per dag doet ofzo hoor

Hetero's die aan anale seks doen zijn geen hetero's volgens jou?
Oud 06-12-2011, 20:02
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Ik hoop niet dat jij kinderen krijgt
Echt stoer dit

Vrij kansloos
Oud 06-12-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik, maar ik zou het nooit willen...
Ik wil op me 40ste niet moeten melden aan m'n kinderen dat mijn anus aan vervanging toe is, en daarbij nog heb geëxperimenteerd zoals elke gezonde man en het deed me helemaal niets...


Daarom: volledig hetero dus
Met experimenteren bedoel je dan je laten uitwonen door je oude voetbalcoach?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.