Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 20:00
Verwijderd
ik hoor het tegenwoordig steeds vaker, jongens met vriendin, die ondertussen een keer met een ander neuken, en gewoon bij vriendin blijven.
Ik vraag me af, hoe ze het voor elkaar krijgen, om zoiets verborgen te houden. Ik zou mijn vriend echt niet meer in de ogen kunnen kijken. Nou mijn vraagjes:
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?

ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2005, 20:05
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?

Zoiets heet schuldgevoelens.

- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?

Eh, ik snap 'm niet.

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?

Eh op een manier die hij van me kan verwachten. Daarom hoop ik voor hem dat hij niet vreemd zal gaan.

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?

Ik zou het niet voor me kunnen houden, puur uit medelijden voor degene die belazerd wordt.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:06
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
vreemdgaan is echt niet moeilijk hoor

wel denk ik dat er iets mis is in de relatie als je vreemdgaat.

zelf zou ik het direct uit maken, wat eigelijk niet eerlijk is omdat ik zelf ook wel eens ben vreemdgegaan, maar dat zou ik in mijn huidige relatie niet kunnen, en dat is volgens mij wel een goed teken
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:11
Verwijderd
ik bedoel met
- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat
dat stel dat pietje een vriendin heeft, en dat hij dan met marietje neukt. en wat je dan vind van de rol van marietje, of je vind dat ze fout is? of juist niet.. en waarom
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:14
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Marietje is goed bezig
Pietje is de slechterik
vriendin van pietje gaat bijna zeker ook vreemd
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:17
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Citaat:
mloezjuh schreef op 03-05-2005 @ 21:11 :
ik bedoel met
- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat
dat stel dat pietje een vriendin heeft, en dat hij dan met marietje neukt. en wat je dan vind van de rol van marietje, of je vind dat ze fout is? of juist niet.. en waarom
Dus pietje heeft een relatie maar neukt ondertussen met marietje, en dan moet ik zeggen wat ik van marietje vinden?

Eh niets eigenlijk. Zij hoeft geen rekening met zijn vriendin te houden.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:19
Verwijderd
Natuurlijk is Marietje ook fout bezig. Marietje is toch niet achterlijk, en kan de gevolgen van haar daden voorzien?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:20
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
mloezjuh schreef op 03-05-2005 @ 21:00 :
ik hoor het tegenwoordig steeds vaker, jongens met vriendin, die ondertussen een keer met een ander neuken, en gewoon bij vriendin blijven.
Ik vraag me af, hoe ze het voor elkaar krijgen, om zoiets verborgen te houden. Ik zou mijn vriend echt niet meer in de ogen kunnen kijken. Nou mijn vraagjes:
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Schuldgevoel, eergevoel
- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
je bedoelt of die persoon schuldig is of niet?
- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Dan zou et kot te klein zijn..
- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Zeggen.. Toch zeker als het gaat over een goede vriend of vriendin.. En natuurlijk de dader eens goed gaan uitkafferen..
ik ben benieuwd
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:21
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Citaat:
Snees schreef op 03-05-2005 @ 21:19 :
Natuurlijk is Marietje ook fout bezig. Marietje is toch niet achterlijk, en kan de gevolgen van haar daden voorzien?
Welke daden? Zij heeft geen verantwoordelijkheid. Die heeft hij. Hij gaat vreemd. Zij maakt gebruik van die positie. Moet ze zelf weten.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:24
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Ik denk dat vrouwen het even goed kunnen verbergen. Ik denk niet dat vrouwen minder vreemd gaan dan mannen, ik denk alleen dat zij het subtieler doen en niet rond schreeuwen dat ze het doen..

hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Als hij/zij de partner van de vreemdganger kent is het best wel een nare streek. Toch vind ik dat je het de vreemdganger moet verwijten, die gaat immers over de grens en heeft verantwoording naar de partner.

en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Ik zou mat reageren en hem op een cynische toon uitleggen dat onze relatie voorbij is. Ik denk dat woede en verdriet pas later komen, na het besef.

daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Tja, ik zal mijn vrienden/vriendinnen niet verlinken, tenzij hun partner ook een vriend/vriendin van mij is. Ik zou ze wel dringend adviseren ermee te stoppen of eerlijk te zijn, maar als zij niks met dat advies doen bemoei ik me er verder niet mee..
__________________
free, single, sexy and sweet

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 20:27.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:25
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
suusch schreef op 03-05-2005 @ 21:21 :
Welke daden? Zij heeft geen verantwoordelijkheid. Die heeft hij. Hij gaat vreemd. Zij maakt gebruik van die positie. Moet ze zelf weten.
Precies als Pietje nou goddelijk kan neuken, waarom zou marietje het er dan niet van nemen

als marietje Pietje dwingt wordt het een ander verhaal
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:27
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 03-05-2005 @ 21:25 :
Precies als Pietje nou goddelijk kan neuken, waarom zou marietje het er dan niet van nemen

als marietje Pietje dwingt wordt het een ander verhaal
Amen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:30
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Citaat:
Snees schreef op 03-05-2005 @ 21:19 :
Natuurlijk is Marietje ook fout bezig. Marietje is toch niet achterlijk, en kan de gevolgen van haar daden voorzien?
Tja, maar Marietje heeft gewoon zin, en Pietje is een lekker ding dat zich aan biedt.. lullig voor Pietjes vrouwtje maar ach, Marietje kent haar toch niet en wat niet weet deert niet!

Niet dat ik mannen jat, maar ik probeer me te verplaatsen in Marietje dat begrijpen jullie vast wel!
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:32
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline

A
Ik vraag me af, hoe ze het voor elkaar krijgen, om zoiets verborgen te houden. Ik zou mijn vriend echt niet meer in de ogen kunnen kijken. Nou mijn vraagjes:

B
daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?



A
1) geen geweten
2) egoisme
3) lafheid
4) stukje zekerheid
5) gevoel van onoverwinnelijkheid

B
1) ik reageer niet want ik meng me niet in andermands problemen
2) tenzij het de vriend van een goede vriendin is, dan zal ik iets suggereren als in 'ik zag X laats met een meisje daar en daar" dan mag zij er verder over vragen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:40
Verwijderd
ik zit nu zelf eigenlijk te bedenken wat ik er van vind..
ik weet het niet..
moeilijke kwestie, ik weet wel dat de vreemdganger fout is, maar aan de andere kant is er dan ook iets mis in de relatie.. maar dat geeft natuurlijk geen reden om maar vreemd te gaan.
ik vraag me meer af waarom iemand met vriend(in) behoefte heeft om te neuken met een ander?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:51
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
mloezjuh schreef op 03-05-2005 @ 21:40 :

ik vraag me meer af waarom iemand met vriend(in) behoefte heeft om te neuken met een ander?
1) iets mis in relatie
2) gene met wie je vreemd kunt gaan is zeer geil/lief/mooi/subtiel(vul in waar je op valt)

1 van bijde factore genoeg, maar bij beide factoren is de kans vele malen groter

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 20:54.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:54
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Dat idee heb ik niet.

- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Die is volledig vrij, niet vreemdgaan is een afspraak tussen 2 mensen en niemand anders.

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Dan is de relatie voorbij.

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Dat ligt eraan hoe goed ik de persoon die bedrogen wordt ken. Als dat een goede vriend(in) van me is zal ik het die persoon vertellen, anders zie ik geen reden om me ermee te bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 22:02
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Mannen gaan even makkelijk als vrouwen vreemd en ik denk dat ze het even vaak vertellen als vrouwen... Ik denk niet dat de sexe daarbij een rol speelt...

Ik vind niet dat marietje fout bezig is.. Ze heeft verder geen verantwoording en henk (of hoe heet hij in je verhaal) is gewoon fout bezig.
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2005, 22:15
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
- ze kunnen niet verbergen dat ze vreemd gaan? Omdat ze te eerlijk zijn en dit dus al snel toegeven aan hun partner. En teveel roddelen en de vriend het via via snel te weten krijgt.

- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
- tja, even fout bezig als degene die vreemdgaat lijkt me

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
- Vreemdgaan = sterven aan een langzame en pijnlijke dood

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
- dan zou ik degene ermee confronteren en hem dwingen het tegen zijn vriend(in) op te biechten

ik ben benieuwd - ik ook
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 22:54
ChateauDenise
Avatar van ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Ik hoor het tegenwoordig steeds vaker, jongens met vriendin, die ondertussen een keer met een ander neuken, en gewoon bij vriendin blijven.
Ik vraag me af, hoe ze het voor elkaar krijgen, om zoiets verborgen te houden. Ik zou mijn vriend echt niet meer in de ogen kunnen kijken. Nou mijn vraagjes:


- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Omdat vrouwen vaak te emotioneel reageren.

- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Misschien weet de 'neuker' het niet eens. Dat het gewoon spontaan gebeurt, of dat de 'neuker' het wel weet, maar er niks om geeft. Maar aan de andere kant vindt de 'neuker' het juist spannend, om met iemand te vrijen die al een relatie heeft.

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Het vertrouwen zal weg zijn voor een tijd(je), maar het is niet het einde van de wereld.

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Niks, soms kan ik er wel om lachen. Het is niet mijn probleem.
__________________
Magiër
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 00:27
Verwijderd
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Vrouwen doen het echt niet veel minder dan mannen, en vrouwen zien het ook van vrouwen. Vrouwen onder elkaar. Het lijkt wel alsof de mannen er geen sensor voor hebben en de vrouwtjes van die mannen daarvan gebruik kunnen maken.

Overigens zijn er ook net zoveel 'domme' vrouwen die er niets van zien bij hun vent.

- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Als de derde partij de tegenpartij persoonlijk kent is het wat achterbaks, maar iedereen kent iedereen toch wel vaag dus waar trek je die lijn. Als je (quasi) vrienden bent is het vuil. Voor de rest zie ik er niets fouts aan bvb te slapen met een getrouwde man, simpelweg omdat je er geen fuck mee te maken heb en die vent zn eigen boontjes mag doppen en die verantwoordelijkheid alleen draagt.

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Hij mocht aka kan gelijk oprotten. Zeker als het heel ver is gegaan.

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Ik bemoei me er niet mee... ik zou hem/haar er wel op wijzen dat ze dom bezig is en dat ik niet heel erg mn best ga doen niet mn mond voorbij te praten. Ik doe mn best er geen bwust klikpartijtje van te maken tegen zijn/haar partner, maar als het eruit floept... ja 'oeps'.

Zou me eigenlijk heel weinig boeien.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 00:37
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Geen idee, ben geen vrouw...
- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Ga niet vreemd...
- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Erg teleurgesteld, kwaad, gekwetst.
- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Het licht eraan wie het is... zou wel zeggen dat ik het niet ok vind..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 07:09
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?

je wilt tegenover je vriend toch eerlijk zijn neem ik aan, dus zul je het wel vertellen en bij sommige mensen merk je het gewoon aan hun gedrag of uiting van gevoelens.. sommige kunnen het goed stilhouden, zit in de aard van die persoon den kik..

- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?

??? Wat bedoel je hier precies mee ???


- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?

Het zal aan de tijd liggen dat je wat hebt stel je hebt 4 jaar wat en hij gaat vreemd, om wat voor reden dan ook het is NIET goed te praten, maar ja.. dat is moeilijk... zit er meer achter, dumpen die handel..

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?

Ik ga me er niet mee bemoeien..
stel een vriend en vriendin van je hebben iets
en jij vertelt het.. dan sta je er wel mooi middenin
het is misschien oneerlijk.
maar om er tussen in te staan en dan bijv. 2 goede vrienden kwijt te raken, nee liever niet..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 07:30
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Ik hoor het tegenwoordig steeds vaker, jongens met vriendin, die ondertussen een keer met een ander neuken, en gewoon bij vriendin blijven.
Ik vraag me af, hoe ze het voor elkaar krijgen, om zoiets verborgen te houden. Ik zou mijn vriend echt niet meer in de ogen kunnen kijken. Nou mijn vraagjes:


- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Dat idee heb ik niet, vrouwen zijn net zo erg als mannen. Vreemdgaan is echt niet iets van mannen, om het voorbeeld aan te halen:
Als marietje zich laat gebruiken door pietje is de kans dat marietje een vriend heeft net zo groot (mwa, ongv dan ) als dat pietje een vriendin heeft.
Ik wil dus maar zeggen dat als Marietje het niet erg vindt om met Pietje te neuken (en dus zijn vriendin te bedriegen), Marietje het waarschijnlijk ook niet erg vindt om haar eigen vriend te bedriegen.

- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Die is heel erg fout bezig, 9/10 x weet die gene het ook wel neem ik aan. Achja er is sowieso iets mis met een relatie als iemand vreemdgaat.

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Vragen om een heel sterke reden, en kijken wat er mis is met onze relatie. Dit bepaalt of dit het einde van de relatie betekent.

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Hoogst waarschijnlijk zou ik wel ff een seintje geven aan die gene, niet zo van: 'hé je vriend(in) gaat vreemd joh!', maar meer zo van: 'Hé je vriend(in) gaat wel veel met die en die om hè...'
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 07:41
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 03-05-2005 @ 21:17 :
Dus pietje heeft een relatie maar neukt ondertussen met marietje, en dan moet ik zeggen wat ik van marietje vinden?

Eh niets eigenlijk. Zij hoeft geen rekening met zijn vriendin te houden.
Ehm jawel? Dat heet respect hebben voor een ander en voor de relatie van een ander. Maar ik heb deze discussie hier op L&R al tig keer gevoerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2005, 08:11
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-05-2005 @ 08:41 :
Ehm jawel? Dat heet respect hebben voor een ander en voor de relatie van een ander. Maar ik heb deze discussie hier op L&R al tig keer gevoerd.
Ja, ze kan er wel respect voor hebben. Maar dat is dan geheel haar keuze. Ze hoeft het niet, puur omdat hij ervoor kiest om vreemd te gaan, is het dus zijn probleem als het uit komt. En misschien weer marietje helemaal niet dat hij al een vriendin heeft...
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 08:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Er zijn ook vrouwen die dit wel kunnen en zat mannen die dit niet kunnen, wat jij hier schetst is heel zwart-wit en heel erg gegeneraliseerd.
- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Het is vaak dat de andere niet eens weet dat 1 van de 2 (of mss wel allebei) bezet is (zijn). Dus vooral onwetendheid.
Weet de ander het wel, dan moet diegene niet erop ingaan. Van een bezet iemand blijf je af. Punt.
- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Dan is à la minute over.
- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Ik zou proberen duidelijk te maken dat diegene het moet zeggen en niet langer zijn/haar vriend(in) voor de gek te houden.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 09:15
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?

Heeft niks met geslacht te maken, ligt eraan hoe doortrapt je bent

- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?

Die heeft er opzich weinig mee te maken. Wel wat uiteraard, maar die kerel/meid die vreemdgaat hoeft haar niet te neuken. kiest ie zelf voor

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?

Mijn reactie is meestal dat ik de dame in kwestie finaal de grond in scheld. Ik ben er zodanig goed in dat ze daarna meteen in een depressie schieten

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?

Moet diegene weten. Ik ga niet als verklikker optreden, uiteindelijk krijg ik het op mn dak terwijl ik er niks mee te maken heb
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 09:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, want het zijn alleen mannen die vreemdgaan.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 09:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Er zijn er zat die het wel weten te verbergen hoor, daarnaast ken ik ook zat jongens die hun vriendin al maanden belazeren maar bij wie het uiteindelijk toch uitkomt omdat hun geweten op begint te spelen. Hoe jij het hier zegt komt trouwens ronduit zwart-wit over.
hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Ja ik begrijp best dat vriend(in)lief erg aantrekkelijk is, dus geef die arme ziel eens ongelijk. Ik keur dergelijke personen zeker niet goed, maar zij zijn hier niet degene bij wie het geweten dient op te spelen en die verantwoording jegens hun vriend(in) af dienen te leggen. Dát is de vreemdganger zelf, díe zit fout, zij niet.
en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Wat hij mag, mag ik ook.. dus laten we dan maar gelijk een open-gewelds-relatie beginnen. Het behoort tot de mogelijkheden, maar hij mag vrijwel zeker gewoon opdonderen. Ik hou niet van ontrouwe mensen en zoals een vriend van mij altijd zegt: voor hem, nog 100 anderen! prima.
daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Dat spelen we altijd door, tenminste.. niet te letterlijk, meestal lichten we een tipje van de sluier: 'ik denk dat je .. even in de gaten moet houden.. '.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 18:16
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?

Ik heb een bijl en een vrieskist <- ik denk dat dat genoeg zecht.
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 04-05-2005 @ 09:11 :
Ja, ze kan er wel respect voor hebben. Maar dat is dan geheel haar keuze. Ze hoeft het niet, puur omdat hij ervoor kiest om vreemd te gaan, is het dus zijn probleem als het uit komt. En misschien weer marietje helemaal niet dat hij al een vriendin heeft...
Als marietje het weet vind ik haar net zo fout als pietje. Het is gewoon bewust lopen kutten in een relatie. Dat doe je gewoon niet. Maarja, dat zijn mijn normen en waarden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-05-2005 @ 19:30 :
Als marietje het weet vind ik haar net zo fout als pietje. Het is gewoon bewust lopen kutten in een relatie. Dat doe je gewoon niet. Maarja, dat zijn mijn normen en waarden.
Dat zijn de enige redelijke normen en waarden. Het lijkt wel alsof de rest hier ontzettend bang is voor een klein beetje verantwoordelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:51
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Offtopic:
Citaat:
Droid schreef op 04-05-2005 @ 19:16 :
- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?

Ik heb een bijl en een vrieskist <- ik denk dat dat genoeg zecht.
Oke, dit is echt de meest dramatische spelfout ooit...
zecht...
Zullen we daar gewoon weer zegt van maken?
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 20:00
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
@ Smobbo

sorry ken heel slecht nl. zelf zo slecht dat mijn spellings controle soms spontaan overslaat in in ander taal dan het nl. om dat hij denkt dat het geen nl. is maar bijv. spaans
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 21:37
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
Er wordt beweerd dat vrouwen pas vreemdgaan als ze verliefd zijn geworden op de ander. Dus er komen vaak gevoelens bij kijken. Mannen gaan meer voor lust. (Niet dat vrouwen dat niet doen, maar goed.)

-hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
Beide natuurlijk 'schuldig', tenzij diegene die vreemdgaat niet heeft gezegd dat hij/zij al een partner had..

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
Geen idee. Ik zeg altijd uitmaken, maar je weet het niet zeker. Het idee van je eigen vriend(in) in bed met iemand anders is niet echt prettig om aan te denken. Misschien hebben ze het niet veilig gedaan en krijg je een soa.. Je weet pas wat je echt gaat doen, als je in zo'n situatie zit.

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
Ligt eraan hoe goed ik diegene ken. Maar ik zou me er niet te veel mee bemoeien.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2005, 21:45
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?

goeie vraag
- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
geen problemen meej, moet dat mens dan zelf weten

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
ik zou flippen en m in elkaar slaan, weet ik zeker

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?

boos/geschokt, maar k zou me er niet mee bemoeien tenzij ik diegene (die word besodemieterd) heeeel goed ken.

__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 10:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Er is niks mis met Marietje!

Degene die vreemdgaat is zelf verantwoordelijk.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 15:39
Nuck
Nuck is offline
Ik vind ook dat degene die vreemd gaat de verantwoordelijkheid heeft. Marietje heeft niks met die relatie te maken, pietje gaat hier de fout in en dus kan je niet zeggen dat marietje alleen maar een relatie loopt te verpesten.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 16:25
Verwijderd
Wapenhandelaars deugen toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 18:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Droid schreef op 04-05-2005 @ 19:16 :

Ik heb een bijl en een vrieskist <- ik denk dat dat genoeg zecht.
ik heb geen idee wat je bedoel, leg eens uit?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 18:05
Verwijderd
ik vind het niet netjes van Marietje, maar ik vind ook niet dat ze schuldig aan het vreemdgaan van Pietje is. Als Pietje wil vreemdgaan kan hij dat ook met iemand anders dan Marietje doen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 05-05-2005 @ 16:39 :
Ik vind ook dat degene die vreemd gaat de verantwoordelijkheid heeft. Marietje heeft niks met die relatie te maken, pietje gaat hier de fout in en dus kan je niet zeggen dat marietje alleen maar een relatie loopt te verpesten.
Maar ze helpt er wel flink aan mee
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 19:07
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
leuk dat vreemdgaan en onschuldig eronder blijven zo aan jongens gekoppeld word...

van mijn 4 exen (en huidige vriendin), zijn al 2 exen vreemdgegaan, van wat ik heb gehoord van de broer van een en van de ander de beste vriendin.

Leuk dat ik daar ook niets van gemerkt heb... laat ik zo zeggen dat ik meer meiden ken die vreemdgaan dan jongens...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 20:35
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen? vrouwen kunnen dit ook verbergen, geloof mij. het is dat bij sommige vrouwen hun geweten begint te knagen en dat is bij mannen idem
- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat? tjah, ze/hij neukt. tja en verder. het blijft de persoon met partner zijn schuld. het is zijn/haar probleem als hij/zij de ander bedriegt
- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet? ik zou het hem op een vriendelijke manier vertellen, dat ik het geen probleem vind, maar dat de deur aan de andere kant van de kamer is. Het is niet dat ik het hem dan kwalijk zou nemen, maar dan zou er iets verkeerds zijn in onze relatie
- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt? zou een gesprek met hem aangaan. en vragen waarom hij dat doet
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 22:21
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?
vrouwen kunnen niet goed liegen.

- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?
ook schuldig. als diegene weet dat hij bezet is dan blijf je daar toch gewoon vanaf?! die persoon zou het ook niet leuk vinden als jij aan diegene zijn/haar schatje zou komen.

- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?
hoe moeilijk het ook zou zijn, ik zou niet meer verder kunnen. ik denk dat mijn vertrouwen dan helemaal weg zou zijn.

- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?
daar ga ik me niet mee bemoeien. het is hun relatie en niet de mijnus.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 22:24
Verwijderd
- ik heb het idee dat meerdere vrouwen dit ook niet kunnen verbergen, hoe zou dit komen?

Niet iedereen kan even goed liegen. I guess.
- hoe zien jullie de rol van degene die neukt met degene die vreemdgaat?

Nou, die zoekt blijkbaar een pleziertje. Niks mis mee, dacht ik zo.
- en hoe zou jij reageren als je erachter kwam dat je eigen vriend(in) zoiets doet?

Uitmaken. Duh.
- daarbij, hoe reageer je als je weet dat iemand anders het voor zijn vriend(in) verborgen houdt?

Ik vertel het aan de vriend(in) van die persoon. Tenzij ik die niet ken natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:40
Fietsertje
Fietsertje is offline
Als ik er achter kwam dat mijn vriendin vreemd zou gaan vloog ze per direct de deur uit. Als ik, de trouwe hond, mijn energie en liefde in een relatie steek, dan mag je dat van je partner toch ook wel verwachten?

En daarnaast, ik kan dus absoluut niet liegen of zoiets verborgen houden, dus ze merkt het bij mij meteen!
__________________
Have fun, ride bikes!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:52
Verwijderd
Hmm.. Meiden kunnen er ook wat van en ik ben/was er ook één. Ja ik vind(vond) het wel moeilijk om te verbergen maar het kan wel. Gewoon niet aan de schuldgevoelens denken, want je weet dat als je alles verteld dat 't dan kapot is.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:21
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 03-05-2005 @ 21:06 :
vreemdgaan is echt niet moeilijk hoor

wel denk ik dat er iets mis is in de relatie als je vreemdgaat.

Inderdaad. Dan kun je beter meteen stoppen en een ander zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op bezette man, en nu is het wederzijds..?! help!
Sangria
67 02-03-2007 11:48
Liefde & Relatie mannen en monogaam?
idesign
57 18-10-2006 18:23
Liefde & Relatie Temptation Island: Jij en je vriend(in)?
Verwijderd
2 18-04-2005 20:59
Liefde & Relatie vreemdgaan met een getrouwde man
zeekoe
22 11-04-2004 16:29
Liefde & Relatie Is dit vreemdgaan?
The one who I am
47 06-08-2002 08:34
Liefde & Relatie Is het erger als een man vreemd gaat dan een vrouw?
Soullar
54 07-04-2002 12:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.