Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2005, 14:48
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Hoi,

Ik heb nu al de hele dag een gedachte en ben eigenlijk wel benieuwd.

Ik ben biseksueel en heb nu een relatie met een jongen. Je zou me op het moment dus als homo kunnen bestempelen als je me in een hokje wil proppen, maar ik weet dat ik relaties aan kan gaan met zowel een meisje als jongen. Wat de toekomst mij dus brengt MOCHT het uitgaan met mijn vriend is dus best nog onzeker.

Stel: jij als jongen of meisje, wordt verliefd op een jongen of meisje (en hiermee bedoel ik het andere geslacht oftewel M -> V of V -> M...Hetzelfde maargoed). Hij of zij is ook verliefd op jou, jullie gaan daten, wellicht zoenen...wat dan ook, en hij/zij verteld dat hij/zij biseksueel is en relaties gehad heeft met hetzelfde geslacht...

Hoe zou je hier op reageren? Zou je er op afknappen en de rest van het contact staken, of zou je er niks van aantrekken. Zou je er problemen mee hebben of niet...hoe kijk je dus tegen deze kwestie aan?

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 14:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2005, 14:56
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Ik denk dat ik er wel ff van zou schrikken en als ik spontaan zoureageren zou ik er wel een probleem van maken.
maar in zon situatie waarin iemand dat zou vertellen zou ik niet spontaan reageren en er naar alle waarschijnlijkheid geen probleem van maken.
aan het idee dat hij ervaring heeft gehad met jongens (wat ook een groot deel van je reactie bepaald natuurlijk) zou ik vreselijk moeten wennen. ik heb er dus niets op tegen en zou het daarom ook niet uitmaken oid maar ik moet dan wel ff mn verstand laten spreken.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 14:57
Vlinderr
Vlinderr is offline
Ik zou er gewoon normaal mee omgaan, omdat mijn eigen broertje ook biseksueel is!
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld, maar ken er ook zat die dat helaas niet zo vinden..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:01
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
maar zou je het idee niet raar vinden dan?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:14
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik zou waarschijnlijk wel schrikken als ik het hoorde, maar zeker niet op iemand afknappen om die reden.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:18
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 16:01 :
maar zou je het idee niet raar vinden dan?
Neem aan dat je het tegen mij had
Nee, eigenlijk niet, heb namelijk mijn broertje ook met jongens zowel meisjes thuis zien komen. Ik hou nogal van de zin: 'des te meer ervaring, des te beter'
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:37
Verwijderd
Ik zou er zeker niet op afknappen. Een beetje vreemd zou ik het wel vinden, omdat ik eigenlijk geen jongens kén die bi zijn, maar een probleem zou ik er niet van maken. Ik zou hooguit een beetje jaloerser zijn. Dan moet ik niet alleen oppassen voor meisjes die er met mijn vriendje vandoor willen gaan, maar ook voor jongens.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:46
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-05-2005 @ 16:37 :
Ik zou hooguit een beetje jaloerser zijn. Dan moet ik niet alleen oppassen voor meisjes die er met mijn vriendje vandoor willen gaan, maar ook voor jongens.
Dat zou ik wel hebben
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:50
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 07-05-2005 @ 16:18 :
Neem aan dat je het tegen mij had
Nee, eigenlijk niet, heb namelijk mijn broertje ook met jongens zowel meisjes thuis zien komen. Ik hou nogal van de zin: 'des te meer ervaring, des te beter'
ja ik had het tegen jou...
jah dan wen je er idd aan (dan is het minder raar dan dat het uit het niets komt vallen)
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:54
Verwijderd
In mijn geval maakt het me niets uit, ben het zelf ook. Ik zie er opzich geen redenen in er anders op te reageren dan bij een voorgaande heteroseksuele relatie.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:05
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik heb een relatie gehad met een biseksuele jongen , en ik trok me niks aan van het feit dat hij ook jongens had gehad in het verleden.
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Afknappen en contact staken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:34
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
ist zo erg?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 17:34 :
ist zo erg?
Ja.

Edit: en nu zit ik te wachten op mensen die me homofobie en kortzichtigheid/bekrompenheid gaan verwijten.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:40
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 17:36 :
Ja.

Edit: en nu zit ik te wachten op mensen die me homofobie en kortzichtigheid/bekrompenheid gaan verwijten.
zo ver wou ik nou ook weer niet gaan.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 17:40 :
zo ver wou ik nou ook weer niet gaan.
Jij misschien niet. Maar ik heb het eerder meegemaakt. Als je op dit forum niet gewoon maar alles goed vind, ben je bekrompen en/of een ouderwetse zeikerd.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:52
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
sja
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 17:44 :
Jij misschien niet. Maar ik heb het eerder meegemaakt. Als je op dit forum niet gewoon maar alles goed vind, ben je bekrompen en/of een ouderwetse zeikerd.
maar waarom vind je het zo erg dan?


ik zou ook wel schrikken, anders tegen de persoon aan kijken denk ik. of ik erop af zou knappen ligt aan de persoon. ik kan het je niet vertellen, ik heb er geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-05-2005, 17:02
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik zou het idee wel even gek vinden maar verder niet erg. Wel zou ik bang zijn dat hij niet genoeg aan mij zou hebben omdat hij dan ook andere behoeftes (mannen) zou hebben.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 07-05-2005 @ 17:57 :
maar waarom vind je het zo erg dan?


ik zou ook wel schrikken, anders tegen de persoon aan kijken denk ik. of ik erop af zou knappen ligt aan de persoon. ik kan het je niet vertellen, ik heb er geen ervaring mee.
Ten eerste geloof ik niet in 'bi zijn'. No offence tegen mensen die zeggen dat ze 'bi' zijn, maar ik geloof er niet in. Ik geloof in homosexualiteit, ik geloof in heteroseksualiteit en ik geloof in nieuwsgierigheid en expirimeteren. Als ik dus verliefd zou zijn op een meisje en dat zou wederzijds zijn, we krijgen wat etc. etc. en zij zegt dat ze 'bi' is, kan ik haar vanaf dat moment, gezien vanuit mijn point of view niet meer serieus nemen. Als ze dan zou vertellen dat ze eerder een relatie heeft gehad met een meisje, zou dat vanuit mijn oogpunt gezien betekenen dat ze vroeger heeft geëxpirimenteerd. Uit nieuwsgierigheid, uit een bevlieging, omdat het 'in' is (raar maar waar: tegenwoordig is het 'in')... dat maakt niets uit. Maar ik keur het af. Dat ten tweede. Ik keur homoseksualiteit niet af, maar ik keur expirimenteren/sex hebben met iemand van hetzelfde geslacht vanuit nieuwsgierigheid af. Met zo iemand wil ik ook geen relatie. Ten derde is er ook het heel praktische punt: je hebt nu niet alleen maar mogelijke concurrentie van andere mannen, maar ook van andere vrouwen. "Schat, ik heb op de sportclub een leuk meisje leren kennen en we gaan samen wat drinken". Jaja.... Tenslotte zit ik er ook niet op te wachten om gedumpt te worden voor een ander meisje.

Nogmaals: dit is slechts mijn mening. Mijn point of view. Ik dring het niemand op alsof het De Absolute Waarheid is.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 18:30 :
Ten eerste geloof ik niet in 'bi zijn'. No offence tegen mensen die zeggen dat ze 'bi' zijn, maar ik geloof er niet in. Ik geloof in homosexualiteit, ik geloof in heteroseksualiteit en ik geloof in nieuwsgierigheid en expirimeteren.
Nee, ik heb hetzelfde (nou ja dit stuk van je verhaal ). Maar goed ik geloof dus niet zo in bi zijn. Dit is mss makkelijk gezegd vanuit mijn oogpunt, en ik keur mensen die bi zijn ook totaal niet af, of maak ze belachelijk, maar ik geloof er gewoon niet in.

Nou ja vanuit dit punt zou ik er dus wel moeite mee hebben als een jongen tegen mij zou zeggen dat hij bi is, en relaties met jongens gehad heeft.
Toch denk ik dat ik me hier uiteindelijk wel overheen zou kunnen zetten; ik bedoel zeker als je verliefd bent, en alles mooi is met zo'n jongen, wat maakt het dan nog uit?!

Wel denk ik dat als het prille begin eraf is, ik wel vaak aan mezelf zou gaan twijfelen; doet hij dit voor de show, vindt hij me wel echt leuk, etc.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-05-2005 @ 18:37 :
Wel denk ik dat als het prille begin eraf is, ik wel vaak aan mezelf zou gaan twijfelen; doet hij dit voor de show, vindt hij me wel echt leuk, etc.
Ook dat, ook dat. Vergat ik nog te noemen. Mijn vijfde punt. Daarom zou ik het ook afkappen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 17:36 :
Ja.

Edit: en nu zit ik te wachten op mensen die me homofobie en kortzichtigheid/bekrompenheid gaan verwijten.
volgens mij geil je daar wel op heh.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Luna schreef op 07-05-2005 @ 18:43 :
volgens mij geil je daar wel op heh.
Als je denkt dat ik zeg wat ik zeg om te provoceren of om mensen uit te lokken, dan heb je het grondig mis. Ik geef alleen even aan dat ik daar geen trek in heb. In een ander soortgelijk topic van een half jaar terug (ongeveer) is zowat het halve forum over me heen gevallen vanwege m'n mening. Eén keer is genoeg. Nee, bedankt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 17:36 :
Ja.

Edit: en nu zit ik te wachten op mensen die me homofobie en kortzichtigheid/bekrompenheid gaan verwijten.
Met andere woorden: ik wil graag afgezeken worden?
Waarom moet je dit er zo nodig bij zetten?
Wat wil je hiermee uitlokken?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2005, 17:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 07-05-2005 @ 18:47 :
Met andere woorden: ik wil graag afgezeken worden?
Waarom moet je dit er zo nodig bij zetten?
Wat wil je hiermee uitlokken?
Zie de post bóven je, muts.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 18:49 :
Zie de post bóven je, muts.
]

Joh!!! Ik was alleen aan het wachten op een beter argument...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Als je een mening op het internet zet kun je er vanuit gaan dat er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn, en ja die krijg je dan over je heen. Logisch gevolg. Al helemaal met sommige ideeën van jou.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 07-05-2005 @ 18:50 :
Joh!!! Ik was alleen aan het wachten op een beter argument...
Suuuuuuuuure...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:55
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 18:52 :
Suuuuuuuuure...
Ja, sorry hoor, maar met zulke reacties lok je het alleen maar uit om nog meer afgezeken te worden. Je moet gewoon wat meer vertrouwen hebben in de forummers, en anders niets posten als je bang bent dat ze jouw mening uitkafferen.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 07-05-2005 @ 18:55 :
Je moet gewoon wat meer vertrouwen hebben in de forummers, en anders niets posten als je bang bent dat ze jouw mening uitkafferen.
Mwah opzich word je met de uitspraken die Mark Almighty doet hier redelijk snel kortzichtig genoemd. Ik vond het niet zo heel erg vreemd dat hij het erbij zette, omdat hij anders waarschijnlijk opmerkingen naar zijn hoofd kreeg van; je bent kortzichtig!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 07-05-2005 @ 18:55 :
Ja, sorry hoor, maar met zulke reacties lok je het alleen maar uit om nog meer afgezeken te worden. Je moet gewoon wat meer vertrouwen hebben in de forummers, en anders niets posten als je bang bent dat ze jouw mening uitkafferen.
hij heeft later toch ook netjes uitgelegd waarom? En ik vind het wel logisch dat hij dat erbij zette (dat hij wachtte op de eerste persoon die hem voor bekrompen enz. uit zou maken), want mijn eerste gedachte bij zijn post was ook niet bijzonder positief . Maar na z'n uitleg kan ik me zijn mening best voorstellen.

Ontopic: ik zou het geen probleem vinden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 07-05-2005 @ 18:55 :
Ja, sorry hoor, maar met zulke reacties lok je het alleen maar uit om nog meer afgezeken te worden. Je moet gewoon wat meer vertrouwen hebben in de forummers, en anders niets posten als je bang bent dat ze jouw mening uitkafferen.
Ow, ik ben niet báng. Ik zit al iets te lang op dit forum en heb al iets te veel flamewars en bans meegemaakt om báng te zijn. Het is alleen niet prettig om uitgescholden te worden vanwege je mening. Een mening waarvan je zelf aankondigt dat dat niet De Absolute Waarheid is. Kijk, dat je eht niet met me eens bent, oké. Dat je me met argumenten onderuit wilt halen, prima. Maar schelden en flamen heb ik ook meegemaakt. Daar heb ik geen tweede keer trek in. Vandaar.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:04
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
scheelt weer tijd en ruimte ...economische opmerking dus
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:07
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 19:03 :
Ow, ik ben niet báng. Ik zit al iets te lang op dit forum en heb al iets te veel flamewars en bans meegemaakt om báng te zijn. Het is alleen niet prettig om uitgescholden te worden vanwege je mening. Een mening waarvan je zelf aankondigt dat dat niet De Absolute Waarheid is. Kijk, dat je eht niet met me eens bent, oké. Dat je me met argumenten onderuit wilt halen, prima. Maar schelden en flamen heb ik ook meegemaakt. Daar heb ik geen tweede keer trek in. Vandaar.
Oké, dat snap ik wel. Maar niet iedereen kent jouw achtergrond. Daarom ben ik van mening dat zulke onderbouwingen je juist de kop kunnen kosten als je tracht het gesprek serieus te houden...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:07
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oh, en dan nog iets...
Als je het niet leuk vindt uitgescholden te worden om je mening, noem mij dan geen muts!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-05-2005, 18:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 07-05-2005 @ 19:07 :
Oh, en dan nog iets...
Als je het niet leuk vindt uitgescholden te worden om je mening, noem mij dan geen muts!!!
Ik hield me nog in. Maar dit valt ook onder chatten en daarvoor heb ik net een ban uitgezeten, dus we gaan weer ontopic. Nu wil jouw reactie wel eens weten op het eigenlijke onderwerp van dit topic.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-05-2005 @ 18:37 :
Nee, ik heb hetzelfde (nou ja dit stuk van je verhaal ). Maar goed ik geloof dus niet zo in bi zijn. Dit is mss makkelijk gezegd vanuit mijn oogpunt, en ik keur mensen die bi zijn ook totaal niet af, of maak ze belachelijk, maar ik geloof er gewoon niet in.

Nou ja vanuit dit punt zou ik er dus wel moeite mee hebben als een jongen tegen mij zou zeggen dat hij bi is, en relaties met jongens gehad heeft.
Toch denk ik dat ik me hier uiteindelijk wel overheen zou kunnen zetten; ik bedoel zeker als je verliefd bent, en alles mooi is met zo'n jongen, wat maakt het dan nog uit?!

Wel denk ik dat als het prille begin eraf is, ik wel vaak aan mezelf zou gaan twijfelen; doet hij dit voor de show, vindt hij me wel echt leuk, etc.
Ja, die kant van de zaak is er eigenlijk ook wel. Ik ken geen mensen die ik daadwerkelijk verliefd op jongens én op meisjes heb zien worden...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 19:13 :
Ik hield me nog in. Maar dit valt ook onder chatten en daarvoor heb ik net een ban uitgezeten, dus we gaan weer ontopic. Nu wil jouw reactie wel eens weten op het eigenlijke onderwerp van dit topic.
Haha oké...
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik erop zou reageren.
Ik vind dit een moeilijke situatie, ik weet niet of ik het me zou aantrekken als ik er daadwerkelijk mee te maken krijg.
Ik kan nu idd heel stoer zeggen dat het me niets uitmaakt, maar dit is zo'n geval waarin ik het simpelweg niet weet, omdat ik er nog nooit in aanraking mee ben gekomen.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 18:30 :
Ten eerste geloof ik niet in 'bi zijn'. No offence tegen mensen die zeggen dat ze 'bi' zijn, maar ik geloof er niet in. Ik geloof in homosexualiteit, ik geloof in heteroseksualiteit en ik geloof in nieuwsgierigheid en expirimeteren.

Nogmaals: dit is slechts mijn mening. Mijn point of view. Ik dring het niemand op alsof het De Absolute Waarheid is.
Nee, maar het blijft toch een hoop bullshit.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-05-2005 @ 19:21 :
Nee, maar het blijft toch een hoop bullshit.
Dat vind jij.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 19:28 :
Dat vind jij.
en ik kan het me wel voorstellen. ik zou volgens mij ook echt overal concurrentie gaan zoeken, ookal is dat natuurlijk ook een kwestie van vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 19:28 :
Dat vind jij.
Ik snap eigenlijk niet waarom je zegt dat 'bisexualiteit' niet bestaat, aangezien je er zelf nog nooit mee in aanraking bent gekomen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-05-2005 @ 19:31 :
Ik snap eigenlijk niet waarom je zegt dat 'bisexualiteit' niet bestaat, aangezien je er zelf nog nooit mee in aanraking bent gekomen.
Ik ken van m'n oude middelbare school wel mensen die beweren biseksueel te zijn. De ex van een vroegere vriend van me was zelfverklaard 'bisexueel'. Ze heeft gewoon tussen haar vele, vele, vele neukpart..eh.. vriendjes, een paar meisjes genomen. En dan bedoel ik: genomen. Maar hey, alle meiden waarmee zij omging deden het ook. Dus zou het nou echt liefde zijn geweest met die meiden of ging ze met de trend mee? Hmmm...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:36
Verwijderd
Okay, maar dat is nog geen reden om hard rond te roepen dat het niet zou bestaan. Ik wacht met spanning op het bewijs.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:40
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-05-2005 @ 19:35 :
Ik ken van m'n oude middelbare school wel mensen die beweren biseksueel te zijn. De ex van een vroegere vriend van me was zelfverklaard 'bisexueel'. Ze heeft gewoon tussen haar vele, vele, vele neukpart..eh.. vriendjes, een paar meisjes genomen. En dan bedoel ik: genomen. Maar hey, alle meiden waarmee zij omging deden het ook. Dus zou het nou echt liefde zijn geweest met die meiden of ging ze met de trend mee? Hmmm...
Ik accepteer je mening en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die een soortgelijke gedachte met je delen. Je toelichting vind ik echter niet correct.

Je lijkt nu alle biseksuelen over 1 kam te scheren door in combinatie met een andere post van je te zeggen dat biseksualiteit in jouw ogen niet bestaat en zowel dat dit komt omdat het "in" is. Vergeet niet er daadwerkelijk heel wat mensen rondlopen wie echt dubbele gevoelens kunnen hebben...en dat dit niet zomaar een bevlieging is of om met de meute mee te gaan! Het is dan wel jouw mening en visie...maar de wereld is groter dan jouw oog rijkt in je omgeving.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:42
Verwijderd
Precies. Natuurlijk zijn er huppelkutjes die het doen om 'in' te zijn, maar ik kan me best voorstellen dat bijv. iemand als jij beledigd bent als er dan gezegd wordt 'dus bestaat het niet'.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:49
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-05-2005 @ 19:42 :
Precies. Natuurlijk zijn er huppelkutjes die het doen om 'in' te zijn, maar ik kan me best voorstellen dat bijv. iemand als jij beledigd bent als er dan gezegd wordt 'dus bestaat het niet'.
Daarom. Wellicht zal ik na mijn huidige vriendje na in mijn ogen drie serieuze relaties met jongens weer "overstappen" op een meisje, ik zie wel wat er op mijn pad terecht komt...ik sta voor beide opties open! Zal dit een meisje worden, en zal ik de rest van mijn leven met meisjes blijven delen...dan wil dat wat mij betreft nog niets zeggen dat al die jongens bevliegingen waren of ontwikkelingen uit nieuwsgierigheid. Stuk voor stuk stopte ik mijn hart, energie en al mijn liefde in die gozers omdat ik daar zelf voor koos. Ik zal me in de toekomst dan ook niet laten beschuldigen of dingen laten aanpraten dat het anders zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:54
Verwijderd
Nee ik vind die argumenten ook niet erg sterk.

Wat ik meer heb tegen biseksueel; ik vind het vaak lijken op ik durf er eigenlijk niet voor uit te komen dat ik homofiel ben, of ik ben nog erg aan het twijfelen of ik nou wel of geen homo ben.

Dit zie ik ook terug in mijn omgeving; een jongen die tot hun 20ste geroepen heeft dat hij bi zijn, en er nu toch zeker achter zijn dat hij alleen op jongens valt.
Of anders, omdat je eigenlijk liever niet alleen op jongens wil vallen, zo je best doen om ook eens een meisje leuk te vinden, uit angst om alleen op jongens te vallen.
En ook deze jongen zegt achteraf van tsjaa dat stelde weinig voor, alleen ik MOET het voelen van mezelf, terwijl ik stiekem wel ergens wist dat ik alleen op jongens viel.

Mensen die bi zijn zeggen altijd dat je op een persoon valt, en niet op een geslacht. Opzich klinkt dit vrij aannemelijk, maar toch geloof ik er niet in (maarja dit komt ook, heel eerlijk, voort uit het feit dat ik me er totaal niks bij kan voorstellen).
Je wordt toch verliefd op een jongen, omdat het een jongen is. In de zin van; zijn bouw, zijn dingen ofzo. Op een meisje zou ik dus ''nooit'' verliefd kunnen worden, alleen om het feit al dat het een meisje is; vormen waar ik (naast die van mezelf ) niet van hou, en niet opgewonden van wordt.

Nou ja ik vind het lastig uit te leggen, het zit beter in mijn hoofd
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zou er absoluut geen problemen mee hebben, integendeel.

Maar kan me voorstellen dat mensen er misschien van zouden schrikken. Maar contact staken vind ik toch wel erg overdreven, hoor, in hoeverre accepteer je iemand dan?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.