Oud 22-05-2010, 17:57
Resource
Resource is offline
Hallo,

Ik heb al gezien dat er al tigge topics er zijn over dit probleem maar toch. Ik ben een jongen van 14 die in de tweede zit! Al sinds begin de eerst (toen ik nog 13 was) begon ik zwarte haartjes in me gezicht te krijgen.

Sindsdien ben ik me ook gaan scheren, ja ik weet het erg vroeg! Tot op dat dag van vandaag doe ik dit nog steeds maar ik begin er steeds onzekerder van te worden. Ik ben op dit moment bezig met een meisje, en we hebben ook al bijna. Maar nu maak ik me echt druk omdat ze het zal uitmaken omdat ik snor/baard heb en meer hierop gaat afkeuren.

En om nu tegen haar te gaan zeggen "Wat vind je van een jongen met een baardje/snor?" vind ik dan net weer te ver gaan. Dus vandaar stel ik de volgende vragen:
  • Wat vinden jullie meisjes van een baard/snor/sikje>
  • Wat vinden jullie van een jongen met een snor/baard/sikje maar die zich eigen wel scheert?
  • Heeft in van jullie een goede manier om je baard/sik/snor zo min mogelijk zichtbaar te maken?
  • Iemand nog tips, of andere dingen die ik echt moet weten bij scheren?

Ik scheer met een mesje (2mesjes aan 1 mes, jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik) en als ik me hier mee scheer zie je mijn baard nauwelijks maar mijn sik en snor zie je wel stoppels. Behoorlijk irritant vind ik het zelf.

Alvast hartelijk bedankt en ik zal me zo even voorstellen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2010, 18:56
silentbob
silentbob is offline
is helemaal niet vroeg hoor, ik ben me begonnen te scheren in de zomervakantie voordat ik in de 2e zat, en had toen al een poosje een beetje een snorretje(tot m'n vader dus op een dag de scheermachine pakte en zei dat ik me maar eens moest gaan beginnen te scheren)
en waarom druk maken om wat stoppels?


heb nu een paar vrienden die een baard/snor hebben, als je redelijke baardgroei hebt ziet het er gewoon goed uit, heb je niet zulke goeie baardgroei is het minder(donker haar is een voordeel, 1 van mn vrienden heeft blond haar en laat het sinds een poosje ook staan, maar dat ziet er eigenlijk niet uit terwijl een andere vriend zwart haar heeft en turks is en dat past wel bij 'm, ken 'm ook alleen maar met baardje)

zelf heb ik het probleem dat alles boven m'n kaaklijn blond is en eronder+op mn kin zwart/bruin, als k het dus een dag niet scheer heb ik een nekbaard omdat je de rest niet ziet
en mn keel word best wel snel rood door scheren.. gevoelige huid denk ik
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 20:27
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat vinden jullie meisjes van een baard/snor/sikje?
Kan mooi zijn als het verzorgd is.

Wat vinden jullie van een jongen met een snor/baard/sikje maar die zich eigen wel scheert?
Bedoel je dat je je dan scheert en een sikje/snor/baard laat staan? Dat kan mooi zijn als het staat.
Bedoel je dat je eigenlijk een sikje/snor/baard hebt en die wegscheert? Dat doen vrijwel alle mannen die zonder sikje/snor/baard rondlopen.

Heeft in van jullie een goede manier om je baard/sik/snor zo min mogelijk zichtbaar te maken?
Scheren?

Iemand nog tips, of andere dingen die ik echt moet weten bij scheren? Een goed (meestal duurder) scheersysteem geeft betere resultaten dan een wegwerpmesje. Scheerschuim of -gel helpt de haartjes zachter maken en dus makkelijker te scheren.

Als een meisje je afkeurt vanwege je natuurlijke begroeiing zal ze je waarschijnlijk niet echt leuk vinden. Iemand die ik echt leuk vind zal ik niet laten gaan vanwege wat gezichtsbeharing.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 20:59
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als jullie wat met elkaar hebben zie ik niet waarom je niet aan haar kan vragen wat ze van snorren vindt. Snorren en baarden zijn niks om je voor te schamen, heel normaal.

Ik vind snorren en baarden soms best tof eruit zien, maar het hangt van het hoofd af. Het kriebelt wel tijdens het zoenen (nou ja, stoppels in elk geval, of dat met volledige begroeiing ook zo is kan ik je niet vertellen.)

Waarom schaam je je zo voor je gezichtshaar? Is dat niet juist heel mannelijk en volwassen?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 21:14
Resource
Resource is offline
Aan de ene kant is het ook wel zo, maar het heeft altijd twee kanten. Aan de ene kant geef ik er geen donder om wat andere er van vinden en aan de tweede kant maakt het met toch weer een beetje onzeker.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 21:41
silentbob
silentbob is offline
waarom maakt het je onzeker dan?
iedere jongen heeft het, ik kan me juist beter voorstellen dat je je onzeker zou voelen als je helemaal geen bardgroei krijgt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 22:30
Resource
Resource is offline
Nou omdat ik dacht dat meiden echt aftrappen op snorren/baarden, maar jullie hebben me zelf vertrouwen goed omhoog kunnen pompen!

Bedankt.!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 12:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, het enige waar je op moet letten (als je seksueel actief bent, anders mag je deze post vergeten ) is dat als je een meisje gaat beffen, dat je je die dag hebt geschoren. Anders gaat het ontzettend schuren en dat is ook niet lekker.

En verder succes.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 18:02
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik vind het niet echt mooi eigenlijk. En het is ook helemaal niet lekker bij zoenen enzo (vind ik).

Het kán wel heel mooi zijn, maar dan moet het je echt staan.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 21:16
Thug-Razor
Avatar van Thug-Razor
Thug-Razor is offline
er is niks ergs aan hoor.

het heeft ook voordelen als je 13 bent want mensen zien je ouder aan.

ik ben zelf 14 en heb ook al een snor en sik, ik kan zelfs net als Jack Sparrow draaien aan mijn snor
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 13:10
Daanaap
Avatar van Daanaap
Daanaap is offline
Citaat:
ik ben zelf 14 en heb ook al een snor en sik, ik kan zelfs net als Jack Sparrow draaien aan mijn snor
Als ik niet een meisje was zou dat ik ook een keer willen kunnen .

Persoonlijk heb ik wel een zwak voor mannen/jongens met een baardje/stoppelkin. Mits het wel echte haren zijn en niet van die vieze vieze vlashaartjes. Ook moet het ook SCHOON zijn en bij het gezicht passen. Ik bedoel; welke vrouw valt nu niet voor een Jack Sparrow?

Snorren moet ik absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:45
Verwijderd
Snorren vind ik niet erg mooi, maar stoppels vind ik bij sommige mannen wel staan.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 15:34
eva384
eva384 is offline
ik vind een stoppels kei sexy
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 18:35
hometownheroine
Avatar van hometownheroine
hometownheroine is offline
er zijn tig knappe mannen bij wie stoppels leuk staan,
maar ik ben 13, en de jongens waar ik op val vind ik gewoon stom met baard of snor.
__________________
writing my own little fairytale.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2010, 15:50
Verwijderd
ik ben een meisje, ik vind het leukst als er gewoon niets zit,
je moet niet laten merken aan dat meisje dat je onzeker bent of steeds aan je gezicht voelen enzo want dan merkt ze dat je wat voor haar verborgen houd,
blijf gewoon jezelf, en als jullie verkering hebben kun je je probleem wel vertellen, je liefje kun je altijd vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 17:24
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik ben zelf niet erg van het gezichtshaar, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Stoppels kunnen soms bijv. erg sexy zijn.
En verder wat hierboven wordt gezegd: Als het je een beetje staat moet je 't doen, zo niet, niet doen.

ot: Als je een gevoelige huid hebt kun je het best scheerschuim van het merk Neutral kopen, dat heb ik ook voor benen/oksels en het bespaart me van een hoop ellende.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 19:59
D-gast
Avatar van D-gast
D-gast is offline
als jij je gwn scheert. wat is het probleem dan?
__________________
Je shined niet, je staat in mijn licht
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 20:31
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Gewoon trimme die handel. Scheren is voor - vul zelf maar in - ;p
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2010, 15:10
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
het is mega sexy als een jongen/ man stoppels heeft ik dus zo zeggen laten staan die handel!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 15:18
Verwijderd
Je bent 14...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 16:15
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Je bent 14...
En jij 17. Wat is je punt?
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
En jij 17. Wat is je punt?
Dat op 14 een snor & baard niet echt staat
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 17:28
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Goed punt!
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 17:30
Verwijderd
Ik vind het best wel cool
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 19:49
Verwijderd
Als je het goed doet en je weet wat bij je staat, wat houdt je tegen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2010, 21:17
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Ik vind stoppels wel stoer. Baard/snor/sik bij tieners niet.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 10:50
Verwijderd
Als je trouwens goed oefent met het verzorgen van gezichtsbeharing, ga je vanzelf op Dalí lijken .

Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Baard en snor
Wout130503
4 19-01-2017 10:30
Lichaam & Gezondheid Op welke leeftijd krijg je een baard en snor
Boys020adam
16 04-05-2014 17:54
De Kantine FototopicocipototoF
Mc Kauw
500 25-04-2011 19:54
Seksualiteit Okselhaar is geil
joopie12
53 16-01-2004 14:04
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen vertaling nederlans-frans
musc
7 09-10-2002 08:52
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen please even vertale naar frans
musc
2 08-10-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.