Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2012, 04:28
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Hallo,

Ik ben sinds gisteren weer beginnen sporten om m'n conditie te verbeteren en om me gewoon goed in m'n vel te voelen.

Zo ga ik voortaan iedere maandag, woensdag en vrijdag joggen, maar ik zou die dagen ook wat willen fitnessen thuis. Ik zoek nu eigenlijk een fitness schema voor mannen (beginnersniveau) om alles zo'n beetje te trainen.

Ik heb al rond gegoocheld, maar vind er weinig goede terug.
Iemand raad?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 07:41
Verwijderd
Informeren in een fitnessclub? Ik weet niet hoe dat in Nederland gaat, maar hier zijn clubs waar je door de begeleiding een programma kunt laten opstellen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 10:06
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik sport bij een sportschool, maar daar krijg ik gewoon een begeleider die me helpt met het opstellen van een schema. Hij kijkt naar wat ik wil bereiken en maakt voor mij een schema met welke cardio en kracht apparaten ik moet gebruiken om mijn doel te halen. Maar ik begrijp dat je nu niet bij een sportschool sport? Misschien eens langsgaan bij een club en vragen naar de mogelijkheden. Op eigen houtje een schema bedenken werkt niet altijd.. Succes!
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 17:15
Noordzeekrab
Noordzeekrab is offline
Ik woon in België, maar die gaan niet zomaar een schema geven he. Enkel tegen een fikse betaling;

Bedoeling is dat ik ergens gratis een schema'tje op internet kan vinden, maar ik vind er alleen geen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 17:32
Verwijderd
Tja. Health city heeft soms aanbiedingen, misschien dat je daar wat mee kan. Anders zou ik het niet weten.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 18:09
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
zoek eens op het schema dat de landmacht heeft gemaakt voor mensen die aan zo'n fittest deelnemen. Daar staat niet alleen een hardloopschema op, maar ook oefeningen om je spieren sterker te maken.

edit: http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n...e-keuring.html deze pagina, en dan staat er een linkje naar de brochure fit naar de keuring, daar staat het in!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid gespierder worden
justine1997
20 28-08-2013 22:19
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.