Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2002, 12:05
t68i
t68i is offline
Mijn vriendin doet de laatste tijd nogal vreemd.
Ze heeft pas geleden een andere jongen ontmoet, ene Rudolf.

Ze konden het meteen goed met elkaar vinden in het cafe, en daar heb ik geen probleem mee.
Nu ben ik er pas geleden een weekje tussenuit geweest op vakantie.
Ik belde haar vanaf vakantie, en ze zei dat ze met die rudolf uit was geweest en het hartstikke gezellig hadden gehad.

Nu pas geleden ook, ik bel haar, en pas later kom ik erachter dat die andere jongen er ook bij is.

Vorige week bel ik haar, is ze in gesprek.
Ik bel ter controle die rudolf, en ja hoor, ook in gesprek.
Later zeggen ze beiden dat ze met iemand anders aan het ellen waren.

En een paar dagen erna kwam ik weer thuis en ik bel haar. Ik hoor wind en ze zei dat ze aan fietsen was. Ik hoorde op de achtergrond precies hetzelfde als wat ik 3 minuten ervoor hoorde bij die andere jongen. Namelijk felle wind, wat auto's en vogels in de verte.

Ik weet het allemaal niet meer.
Ze zegt dat ze me niet kwijt wil en ontzettend van me houdt. Ze verzekert mij dat er niks tussen hun is.

Wie weet er raad? Wat moet ik doen?
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2002, 12:23
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Niet om vervelend te wezen, maar ik denk dat je toch rekening moet houden met het een en ander. Ga eens serieus met haar praten en confronteer haar met je probleem, het is voor jullie beiden niet goed dat jij er zo mee in je maag zit. Ook al zou er dan niks zijn, je hebt toch alle reden om bezorgd te zijn en dat kun je haar best uitleggen. Heel veel succes!

(wil je de vorderingen ook laten weten?)
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:13
Verwijderd
Tsja, meisjes kunnen je helemaal verneuken als ze dat willen. Neem deze situatie. Stel je confronteert haar met je bevindingen. Dan kan ze als volgt reageren:

1)
Schuldgevoel aanpraten. "Fijn dat je zoveel vertrouwen in me hebt" .. het leuke is als jij je er dan voor gaat verontschuldigen, geef je haar nog gelijk ook en ben je de lul. Deze wordt gebruikt door de dominante vrouw. Ze plaatst zich bewust in de slachtoffer-rol om zichzelf onschendbaar te maken.

2)
Relativeren. "Je zoekt er teveel achter, er is heus niks" .. deze wordt gebruikt door de iets mildere vrouw. Ze beseft zich dat ze fout zit, maar stelt de confrontatie uit.

3)
Bekennen. Ook hier heb je de kans dat ze zich in de slachtoffer-rol zal plaatsen. Deze keer niet om schuldgevoelens aan te praten, maar om door middel van sympathie vergiffenis te verkrijgen.

Het maakt niet uit wat je doet, ze pakken je steeds op je tere zieltje. Hoe meer ik over zulke zaken nadenk, des te meer ik me besef dat mannen eigenlijk het zwakke ras zijn
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:28
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
t68i schreef:
1) Vorige week bel ik haar, is ze in gesprek.
Ik bel ter controle die rudolf, en ja hoor, ook in gesprek.
Later zeggen ze beiden dat ze met iemand anders aan het ellen waren.

2) Wie weet er raad? Wat moet ik doen?
1) Gwoehahaha! Zou ik misschien ook wel doen trouwens...alhoewel...ik zou het niet zo ver laten komen, denk/hoop ik...

2) Zoveel mogelijk bij haar proberen te zijn, en als ze wil afspreken met die Rudolf, ken dat tcoh heel gezellig met z'n 3-en
Wil ze dat niet...tja...dan zou ik toch gauw argwaan krijgen...en niet onterecht denk ik...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:00
whizzer
whizzer is offline
dit is misschien beetje lullig, maar ik zou gaan rondvragen. Misschien dat vrienden van hen weten hoe de vork in de steel zit. Zo niet, moet je met haar praten. En dan maar hopen dat ze jou geen schuldgevoel aanpraat
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:11
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Gewoon erover praten, wie die rudolf is! Misschien wel een klasgenoot van vroeger, weet jij veel..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:33
Eendje
Avatar van Eendje
Eendje is offline
1) beat the shit out of die gozer

2) praat met haar maar let erop dat je elkaar geen druk geeft, en gewoon open zijn. heb vertrouwen in haar. gewoon eerlijk zijn. Misschien doet ze zo geheimzinnig juist omdat ze weet dat je overal iets achter zoekt/dat je zo argwanend bent. (zorg iig dat jullie beide eerlijk tegenover elkaar zijn.

3) trio

4) stalk haar

5) laat haar klaarkomen en check wie ze roept

6) bidden

7) laat haar kiezen.

je kan deze punten als serieus zien of als bullshit, maar persoonlijk zou ik voor punt 2 gaan, good luck
__________________
"i know, i know. ugly women have feelings too, but frankly it doesnt improve them any."
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:44
t68i
t68i is offline
heb met haar gepraat, en ze zweert me op haar dood dat er niks is gebeurd tussen die twee. Alleen maar omdat ik er niet was, zocht ze wat afleiding.

Die rudolf heb ik ook gesproken en die zegt dat ie nooit iemand van een ander zal afpakken.
Wat moet ik nu geloven ???
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:56
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
Die rudolf heb ik ook gesproken en die zegt dat ie nooit iemand van een ander zal afpakken.
Wat moet ik nu geloven ???
Kijk, je kunt haar nooit dwingen om die gozer niet meer te zien. Dan jaag je haar meteen weg. Er zit (helaas) niks anders op dan het gewoon op z'n beloop te laten. Als ze die kerel echt alleen maar als goede vriend ziet, niks aan de hand. Als ze die kerel leuker dan 'gewoon leuk' vindt, kun je daar niks aan doen. That's life. Je kunt haar niet tegen je zin bij jou houden.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat je die kerel best halfdood mag trappen als hij iets flikt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:25
Verwijderd
Nou ja, eigenlijk vind ik haar gedrag niet zo vreemd.

Het kan heel goed zijn dat ze het goed kan vinden met die jongen en ze gewoon goede vrienden zijn. Ze is bovendien niet verplicht om jou elke keer als je haar spreekt te zeggen oh, ik ben nu met Rudolf en van het bellen zou ook toeval kunnen zijn. Het kan ook zo zijn dat zij het gevoel heeft niet eerlijk te kunnen zijn en daarom liegt of dingen verzwijgd, omdat ze juist niet wil dat jij het verkeerde idee krijgt ofzo. Vraag haar eens na of dat soms zo is.. Verder is het plan voor te stellen iets met zn drieën te gaan doen wel goed. Je kan verder eigenlijk niet meer doen dan haar op haar woord geloven. Ik bedoel, ze zou toch ook als ze zo nodig wat met die Rudolf wil het uit kunnen maken met jou? Dat doet ze niet, ze zweert zelfs dat er niets aan de hand is.

Ja, wat kun je anders doen dan haar op haar woord geloven, je zou wel rond kunnen gaan vragen maar als ik een vriend had en die zou dat bij mij doen, terwijl er echt niets aan de hand is, zou ik daar toch behoorlijk pissig over worden.

Hoe reageert ze verder op jouw 'jaloezie'? Het is vaak namelijk zo dat mensen uit schuldbewustzijn extreem heftig gaan reageren enzo. Hoe zweerde ze, op een rustige, kalmerende manier, of heel heftig duizend keer achter elkaar? Nou goed, praat er veel en goed over, en als je vermoedens zo sterk blijven dan ms toch maar een beetje gaan rondvragen enzo.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tja het is maar de vraag of je haar vertrouwt.
Als zij die rudolf echt leuk vindt, zal je dat moeten accepteren. Dat zal ze beter waarderen dan dat je een soort verliefde ex gaat spelen die haar het geluk niet gunt. Dat is echt het aller irritantste wat je kan hebben, omdat zij zich dan zwaar schuldig gaat voelen over haar gevoelens jegens Rudolf.

Het isniet te zeggen of er nou werkelijk iets is tussen rudolf en je vriendin.Ze kunnen ook gewoon vrienden zijn.. tja zolang ze allebei ontkennen kan je niet echt veel doen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 00:00
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Dit zou misschien een probleem kunnen worden voor mijn toekomstige vriendin (ALS die er ooit komt) want ik ben nogal close met Edith (mijn beste vriendin) en ik heb eerlijk gezegd geen zin om als ik gewoon naar Edith wil/ga ik er mijn vriendin bij heb. Vaak worden er tussen mij en Edith dingen gezegd die niemand anders wat aan gaan. En zelfs het samen jankend aan de telefoon hangen omdat je zoveel om elkaar geeft en geen ruzie wilt is er ook bij.
Mijn vriendin zou gewoon moeten accepteren dat als ik met Edith om ga ik haar er niet altijd bij zou willen en haar daar niet altijd over zou inlichten.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 07:08
t68i
t68i is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Dit zou misschien een probleem kunnen worden voor mijn toekomstige vriendin (ALS die er ooit komt) want ik ben nogal close met Edith (mijn beste vriendin) en ik heb eerlijk gezegd geen zin om als ik gewoon naar Edith wil/ga ik er mijn vriendin bij heb. Vaak worden er tussen mij en Edith dingen gezegd die niemand anders wat aan gaan. En zelfs het samen jankend aan de telefoon hangen omdat je zoveel om elkaar geeft en geen ruzie wilt is er ook bij.
Mijn vriendin zou gewoon moeten accepteren dat als ik met Edith om ga ik haar er niet altijd bij zou willen en haar daar niet altijd over zou inlichten.
Dit is dus nu ook een beetje het geval bij mij.
Ze hebben me dus allebei het verhaal verteld, en ze kunnen enorm goed met elkaar praten over zaken uit het verleden, omdat ze die dingen beiden hebben meegemaakt.
Maar ze heeft dus tegen me gelogen dat ze niet bij hem is geweest, om mij dus geen rare ideeen in mijn hoofd te praten.
Later heeft ze het wel eerlijk verteld, en die rudolf heeft dat ook verteld...

Ze wilde mij de vakantie niet verpesten door de hele week met rare gevoelens daar te gaan zitten.
Die rudolf vertelde me dat ze mij enorm miste, en daarom nu voor haar een steun was om leuke dingen mee te doen en goed mee te praten...

Ze bellen elkaar nu 's avonds omdat ze dus goed met elkaar kunnen praten. Ik kan niks anders dan maar geloven dat er niks meer is tussen die twee.
Zij zegt dat ze alleen van mij houd, en hem alleen ziet als een heel close vriend, waarmee ze dingen kan bespreken...

Ik vertrouw haar wel, en die rudolf ook, maar het blijft toch aan je knagen.
Die rare gedachtes komen terug. Ik vraag me bijv. af wat er 's avonds wordt besproken aan de telefoon als ik er niet bij ben.
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 08:28
Nefratete
Nefratete is offline
he, it ll be okee.. Ik heb het zelf ook gehad met mijn vriend. Hij ging ook met een ander meisje naar de bios en naar amsterdam. Daar had ik best wel problemen mee. Ook dacht ik dat hij niet eerlijk was......nou bleek dat gelukkig alleen maar in mijn hoofd te zitten.

Ik zou hetzelfde soort gedachten krijgen, maar ik denk dat dat meer met mijn onzekerheid heeft te maken dan met mijn vriend. Ik heb er nu geen moeite meer mee als hij op stap gaat met die meid.......dat moest gewoon ff wennen denk ik......

Het is gewoon gewenning en zien dat ze van je houdt en bij je blijft. Dus vertrouwen...



p.s. ********

Het maakt niet uit wat je doet, ze pakken je steeds op je tere zieltje. Hoe meer ik over zulke zaken nadenk, des te meer ik me besef dat mannen eigenlijk het zwakke ras zijn

I think you're right about that
__________________
I am a loser, I am satan, I am Jesus-Christ, I'm ME.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 09:50
Squall Is Back
Avatar van Squall Is Back
Squall Is Back is offline
Ik zou het z0 ie zo niet pikken als me vriendin steeds met een andere jongen om zou gaan. Ik bedoel waarom zou ze dan voor jou kiezen als ze eigenlijk met iemand anders wil zijn. Je kunt die rudolf natuurlijk ook flinke whoop ass gaan geven en hem duidelijk maken dat ie met ze vieze tengels van je vriendin moet afblijven.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 09:56
t68i
t68i is offline
voor de rest zeggen ze dus dat er niks gebeurd is.

Hoe kan ik erachter komen of dat wel waar is??

Ik heb een raar idee dat ze met elkaar misschien hebben gezoend. Hoe kom ik daarachter??

Dit naar aanleiding van GTST van vrijdagavond. Mensen die geen relatie hebben in die soap, bespreken problemen met elkaar, en zoenen vervolgens.

Als ik dat zie wordt ik gewoon bang...

Ik weet het, het is soap, maar toch...
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 11:10
Squall Is Back
Avatar van Squall Is Back
Squall Is Back is offline
Een soap probeert dichtbij de realiteit te lijken maar ligt er juist eigenlijk ver vanaf.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 11:18
dark spirit
Avatar van dark spirit
dark spirit is offline
Aan de ene kant kan het verhaal ban je vriendin kloppen. Het is misschien te vergelijken met 2 vriendinnen die van alles met elkaar bespreken, alleen is het nu een jongen en een meisje.

Aan de andere kant bestaat er altijd een kans dat je bedonderd wordt. En het klinkt misschien rot, maar daar zul je misschien nooit achterkomen. Je kunt haar wel gaan controleren, maar dan weet je zeker dat het fout gaat.

Ik weet ook niet zo goed wat je nu het beste kunt doen. Je kunt bij haar blijven, maar dan blijft het altijd knagen. Je kunt het ook uitmaken, maar dan ben je haar kwijt.

Het is misschien een nutteloos advies, maar doe wat je hart je ingeeft. Over liefde heb je nooit zekerheid, dus het is altijd een gok. Maar zo lang het goed voelt kun je bij haar blijven.
__________________
why believe in God if you can be a God?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2002, 12:02
General Fault
General Fault is offline
ehh waarom heeft ze een "close friend" nodig als ze jou al hebt... lekker vaag dus maarja zal wel aan mij liggen.
__________________
Buenos dias, bonito prometida!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 14:15
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
voor de rest zeggen ze dus dat er niks gebeurd is.

Hoe kan ik erachter komen of dat wel waar is??

Ik heb een raar idee dat ze met elkaar misschien hebben gezoend. Hoe kom ik daarachter??

Dit naar aanleiding van GTST van vrijdagavond. Mensen die geen relatie hebben in die soap, bespreken problemen met elkaar, en zoenen vervolgens.

Als ik dat zie wordt ik gewoon bang...

Ik weet het, het is soap, maar toch...
Ga daar alsjeblieft niet op af.. Waarom heb je het gevoel dat ze hebben gezoend? Het is zoals iemand al schreef, soaps staan erg ver van de realiteit. Als je daarin gaat bekijken wie al wat met wie heeft gedaan, wie al wie heeft verloren enz.

Ik praat in de realiteit ook zoveel met mensen over problemen enz. Het is gewoon ontzettend fijn om herkenning te hebben. Ik had via een forum een aantal mensen ontmoet, met die mensen ga ik ook heel close om wanneer ik ze zie (knuffelen, hand vasthouden, elkaar zeggen dat je van elkaar houdt). Het is namelijk zo dat je geen woorden nodig hebt voor bepaalde dingen, en heel goed van elkaar aanvoelt wat je nodig hebt op dat moment,

Ik kan me voorstellen dat het voor jou heel erg moeilijk is om te accepteren dat een ander, een andere jongen nog wel, een belangrijke rol speelt in haar leven, en dat het feit dat zij hem heeft leren kennen tijdens jou wantrouwen opwekt. Vergeet echter niet dat het mogelijk is zo'n vriendschap, en dat jij degene bent die je haar vriend mag noemen. Jij bent degene die ze kust en meer, jij bent degene die met haar in 1 bed mag slapen enz. Jij speelt een superbelangrijke rol in haar leven, maar kan nooit aan al haar behoeftes voorzien.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 14:33
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
t68i schreef:
Mijn vriendin doet de laatste tijd nogal vreemd.

hebbe wel meer meiden last van

nutteloos sorry
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:29
t68i
t68i is offline
ok. Ik heb iets erg stoms gedaan.
Vanmiddag was die rudolf met haar aan de telefoon waar ik bij zat. Hij moest mij ook ff hebben.

Vervolgens liep mijn vriendin even weg en ik beeindigde het gesprek na even gesproken te hebben over wat dingen.

Ik kon de verleiding niet weerstaan en keek in haar berichtjes. Mijn gevoel werd bevestigd:

Er stond dat hij de hele nacht aan haar had liggen denken, en hoopt dat zij meer voor hem voelt.
IK HOU VAN JE stond er ook nog in.

Ik ben nu vreselijk pissed hierover, maar mijn vriendin zegt dat ze geen gevoelens voor hem heeft.
Vervolgens bel ik die gozer op en vraag of hij gevoelens voor haar heeft, en zegt ook nee.

Wat gebeurt er met me???
Ik wil haar g*dverd*mme niet kwijt...
Hoe kan ik laten zien dat ze mij moet kiezen en niet voor hem??

Zij zegt dat ik niet jaloers moet zijn omdat ze zo close zijn en veel dingen kunnen bespreken...

Ze heeft het al over de toekomst als wij samen wonen, misschien trouwen later enzo... Dus dat geeft mij gevoel dat ze voor mij kiest. Ook blijft ze het weekend bij me slapen...
Kan ik het gewoon niet beter opzij zetten en haar gewoon vertrouwen? Als ze toch wat met die ander wil, zegt ze niet dit soort dingen tegen mij lijkt me...
__________________
waarom ik ??

Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 10:51.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 10:54
t68i
t68i is offline
nog iemand advies??
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 11:15
Herrie
Herrie is offline
Vrouwen zijn lastige wezens

Dat hij gevoelens voor haar heeft wil nog niet zeggen dat zij ook gevoelens voor hem heeft.

Ik zit zelf een beetje in een vergelijkbare situatie, maar ik zou me er niet zo druk om maken, hoe moeilijk dat ook is.

Ze zegt toch dat ze van jou houdt, ze slaapt toch bij jou?

Hij heeft alleen kans als zij hem die kans geeft!

Je kan haar best laten merken dat je het niet leuk vindt en dat je denkt dat hij meer voor hij voelt en hem dus niet vertrouwt!

Sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
Hoe kan ik laten zien dat ze mij moet kiezen en niet voor hem??
Ze moet helemaal niets.

Het probleem is alleen de communicatie. Kijk, filosofisch gezien zou je heel open met haar kunnen praten en zeggen "je moet echt zelf weten voor wie je kiest, het is niet aan mij om jou gevangen te houden" .. goed, dat klinkt heel wijs enzo, maar het probleem is dat die vrouwmensen deze boodschap anders interpreteren: "damn! hij vindt me helemaal niet zo leuk, anders zou hij juist proberen mij voor zich te houden" .. argh.

Doe je het wel, wil je haar per se voor je houden, heb je de kans dat ze weer niet eerlijk is en het voor zich uit blijft stuwen, indien er echt iets is.

Er is geen enkele oplossing die het beste is. Ook helemaal eerlijk zijn, werkt niet goed ("hij vertrouwt me niet" blablabla).

*wordt haast geil van de complexiteit*

Citaat:
Kan ik het gewoon niet beter opzij zetten en haar gewoon vertrouwen?
Ik vrees dat je moet accepteren dat je de volledige waarheid niet kunt achterhalen. Althans, dat het direct achterhalen van deze waarschijnlijk destructief voor je relatie is.

Dus gaan we over op indirecte methoden

Ik zou zeggen: besteedt meer aandacht aan haar, probeer meer leuke dingen te doen (en daarmee haar tijd claimen). Je ziet dan vanzelf of ze erin meegaat of liever naar Rudolfje gaat.

[img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2002, 18:08
t68i
t68i is offline
Nou, nog wat nieuws:

Ik had haar vanmiddag aan de telefoon. Vanavond gaan we even met z'n drieen weg, om even goed te praten.

Ze zei tegen me dat ze iets ging vertellen wat misschien voor mij schokkend zou kunnen overkomen.

Op mijn vraag of dat voor haar ook misschien zo was, zei ze dat het misschien wel en misschien niet zo was.

Ik vrees voor het ergste. Kan wel janken.
Die gozer heeft niks meer dan ik. Zit achter meer meiden aan soms, en lijkt me niet zo trouw als ik.
Ik sta niet voor mezelf in als ik het ergste zal horen van haar of hun beiden. Als het het ergste is, sta ik niet voor mezelf in en weet ik niet wat ik zal doen.

wens me succes en misschien iemand nog tips???
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:13
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
MM..kut voor je. Ik hoop dat het nieuws niet al te slecht is, ik kan er verder niks meer aan toevoegen, maar ik wilde je wel sterkte wensen!
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 20:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
rudolf the red nosed raindeer
had a little shiny nose..


zeggen : hij weg of ik weg
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
Vanavond gaan we even met z'n drieen weg, om even goed te praten.

Ze zei tegen me dat ze iets ging vertellen wat misschien voor mij schokkend zou kunnen overkomen.
:/

Nou succes
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 21:00
Artemis
Avatar van Artemis
Artemis is offline
Citaat:
t68i schreef:

wens me succes en misschien iemand nog tips???
succes
en mijn tip: vertel ons hoe het is afgelopen?
je lijtk wel een soapserie.. kben echt zwaar nieuwsgierig nu
__________________
heu.. ja?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 21:16
whizzer
whizzer is offline
ik hoop dat het goed is uitgepakt voor je, het klonk wat mij betreft een beetje alsof ze met em gezoend had en dr toch spijt van had ofzow.....

maargoed, laat ff weten hoe het gegaan is
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 07:12
t68i
t68i is offline
ze was gisteren even in een dipje en wilde het niet vertellen. Ze zei dat dat nog wel komt.

Maar mensen, jullie horen het van mij zodra ik iets weet.

Bedankt voor jullie sterktewensen...

Neemt natuurlijk niet weg dat ik me nu dus nog steeds afvraag wat ik te horen krijg... maar goed...
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 07:25
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
Er stond dat hij de hele nacht aan haar had liggen denken, en hoopt dat zij meer voor hem voelt.
IK HOU VAN JE stond er ook nog in.
pffff wat een *******



Wat een eikel zeg, beetje een relatie om zeep helpen.
Ik zou ze allebei lekker laten stikken.
Okee klinkt lekker makkelijk en ik kon het zelf ook niet toen mijn ex ineens toen hij een week op vakantie ging een ander meisje had ontmoet.

Tuurlijk hou je hartstikke veel van haar en wil je haar niet kwijt.
Maar ik vrees het ergste voor je.
Probeer er zo weinig mogelijk over te zeggen of moeilijk over te doen.
Anders krijg je strax ruzie met allebei en gaan ze je verwijten dat het aan jou lag ofzo (terwijl dat natuurlijk onterecht is).
Maar dan ga jij je weer kut voelen zo van "damn misschien had ik dit kunnen voorkomen."
Citaat:
Ze heeft het al over de toekomst als wij samen wonen, misschien trouwen later enzo...
Ja....dat zei mijn ex ook....we waren verloofd
Voordat ie een week op vakantie ging was het "ik weer je nooit meer kwijt en ik zal niet vreemdgaan omdat ik niet zo ben, nooit geweest ook."
Mijn ervaring is dat juist de mensen die eerst zo gigantisch hard van stapel lopen juist degenen zijn die het uitmaken.

Hmm nou ben ik wel weer erg hard tegen je.
Maarjah het klinkt ook allemaal niet al te best.
Heeeeeeel veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 08:49
dark spirit
Avatar van dark spirit
dark spirit is offline
Lieve T68i

Hou je hard maar vast, want dit klinkt echt niet goed. Ze willen jou iets vertellen wat schokkend voor je is...
Tja ik vrees dat je maar beter van het ergste uit kunt gaan.
En zelfs al is het niet zo, heb jij nog het gevoel dat je haar kunt vertrouwen? Denk even rustig erover na, want wil en kun je dit zelf wel volhouden? Hoeveel je ook van haar houdt, je bent nog jong en er komt vast wel weer een ander

sterkte
__________________
why believe in God if you can be a God?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 08:55
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Helemaal mee eens. (@ Alicia Silverstone)
Daarnaast: ik weet wel dat je niks te eisen hebt wat betreft dat wat je vriendin te vertellen heeft, maar het is wel erg egoistisch om jou zo in spanning te laten zitten, alleen maar omdat zij 'een dipje heeft'.
Hoe is het trouwens gegaan toen jullie met zn 3en gingen praten?

Heel veel sterkte!
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 09:02
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Tja als je er echt zo mee in je maag zit dan moet je er gewoon met je vriendin over gaan praten, onder vier ogen, niet via een telefoon of iets anders, maar face-to-face..
Vraag haar hoe het precies zit...
Maar als ze blijft zeggen dat er echt niets is tussen haar en die jongen moet je haar ook kunnen geloven vind ik..
Misschien kan ze het gewoon goed met hem vinden, als een vriend... En is er echt niets meer aan de hand dan dat..
Mijns inziens is dat mogelijk..

Maar goed, praat erover, en kijk dan hoe het verder gaat, of je nog steeds je twijfels hebt enzo..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2002, 09:05
Tactic
Tactic is offline
Beste T68i,

Ik kan nu al raden wat er gezegd gaat worden.

Ik zou je alvast maar klaar maken om gedumpt te worden, want zij gaat het aanleggen met die Rudolf, 99% sure about that.

Het is niet eerlijk, het is unfair, het is niet leuk, maar het gaat wel gebeuren. Ik zou gewoon nu ONMIDDELLIJK eisen dat ze het vertelde, jullie lopen er nu beide mee rond.

En die Rudolf moet met zijn poten van je (ex-)vriendin afblijven, totdat het helemaal over is.

Jij gaat hier heel erg mee zitten en zij leven vrolijk verder. Rare wereld
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Tactic schreef:
Ik zou gewoon nu ONMIDDELLIJK eisen dat ze het vertelde, jullie lopen er nu beide mee rond.
Ik vind het idd vaag dat ze niks vertelden en dat het 'schokkend' zou kunnen zijn. Dus ja, nu zou ik het ook eisen.

Citaat:
Jij gaat hier heel erg mee zitten en zij leven vrolijk verder. Rare wereld
Mwoah, daar kies je uiteindelijk zelf voor.

Wat heel hard en bot klinkt, maar waarmee ik vrede probeer te vinden: mensen komen en gaan. Je geluk mag dus niet van hun afhangen, maar van jou.

"Het geluk behoort aan hen, die aan zichzelf genoeg hebben" - Aristoteles
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 14:37
whizzer
whizzer is offline
dit klinkt inderdaad helemaal niet goed, maar als zij vreemd is geweest vraag ik me af of je nog verder met dr moet gaan als zij dat zou willen, kbedoel, ze houdt je gewoon aan het lijntje, aan dat soort mensen heb je helemaal nix -spreekt uit ervaring-
STerkte iig
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 15:03
Verwijderd
Hoe is het nou afgelopen? heb je al met ze gepraat?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 15:14
Verwijderd
Ik zou inderdaad een verklaring eisen..

Mijn ex was vreemdgegaan, en die zei dus ook via de telefoon dat ie me wat ging vertellen wat ik niet leuk zou vinden enz enz, maar hij vond het te persoonlijk om via de telefoon te vertellen. Vervolgens de volgende dag, hield ie de hele tijd vrienden om zich heen toen ik er was, toen we heel even alleen waren weigerde hij het te vertellen. Uiteindelijk heb ik hem s; nachts oom 2:00 uur van een feest mee naar buiten gesleept dat ik het NU wou horen. Nou ja, hij had dus met een vriendin van hem gezoend toen hij naar haar puppy ging kijken. Ik heb het niet meteen uitgemaakt, maar later wel.

Ik denk dat het iets in deze richting zal zijn wat ze jou gaat vertellen, het lijkt eigenlijk alsof ze zelf gewoon niet weet wat ze wil en gigantisch in de war is. Omdat jij haar vriend al bent kiest ze in eerste instantie voor jou, maar dikke kans dat dit veranderd.

Ik zou echt niet gaan lopen wachten op haar verklaring, maar die eisen. Je gaat kapot aan twijfels nu, en hoe ze nu doet maakt dat alleen maar erger. Misschien durft ze het neit te vertellen uit angst jou kwijt te raken, maar ja.. had ze zich eerder moeten bedenken he?

Heel veel succes in ieder geval!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:52
t68i
t68i is offline
het is voorbij...

ze heeft me gedumpt... voor hem...

ik vermoord die gozer.
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:57
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
het is voorbij...

ze heeft me gedumpt... voor hem...

ik vermoord die gozer.
Jemig.. wat ontzettend kut zeg.

Ik vind het ook verder ontzettend lullig dat ze niet eerlijk tegen je is geweest. Ik vind trouwens niet dat die gozer iets fout heeft gedaan, hij heeft ook tegen je gelogen maar ik denk dat het ook niet zijn plek was jou iets te vertellen aangezien zij jouw vriendin was. Ik vind vooral haar fout zitten, ze had eerlijk moeten zijn over eventuele twijfels of gevoelens en jou niet zo in het donker moeten laten zitten.

Ontzettend veel sterkte verder in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 22:15
Tactic
Tactic is offline
Vooral het feit dat het er al aan zat te komen... ze heeft je keihard voorgelogen...

Klote voor je. Dat meen ik echt

Succes met het verwerken van dit.

Is ze ook vreemd gegaan?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 22:37
General Fault
General Fault is offline
Citaat:
t68i schreef:
het is voorbij...

ze heeft me gedumpt... voor hem...

ik vermoord die gozer.
Alle wijfen zijn "k*thoeren!"

(quote van hans-teeuwen, bedoel er nix mee hoor!)

meot je die eens opzetten word je geheid vrolijker van!

vind het erg kut voor je, denk je iemand te vetrouwen!! gebeurt er zoiets onbenulligs.

maar ik zou je er niet kwaad over maken, en laat die kerel lekker barsten! ze zijn geen woord of blik waardig. doe ik ook met me ex, die heeft me ook belazert door bepaalde dingen te zeggen wat dus uiteindelijk gelul was.

echt naar voor je, serieus...
__________________
Buenos dias, bonito prometida!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 07:53
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
ik vermoord die gozer.
Ze vindt je blijkbaar niet meer leuk genoeg. Dat is zijn fout niet. Dingen zoals deze gebeuren dagelijks. Het heeft geen nut kwaad te worden.

En als ik kwaad zou worden, dan op het meisje. Zij is de grote schijnheil.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 08:08
Tactic
Tactic is offline
Yep, zij heeft die Rudolf een kans gegeven en die heeft hij gepakt.

Dus zij is verantwoordelijk. Ik hoop voor je dat ie met zijn poten van haar af is gebleven toen je nog met haar had, anders zou ik een 'beetje' pissed worden. Natuurlijk is zij daar ook verantwoordelijk voor he!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 08:43
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
het is voorbij...

ze heeft me gedumpt... voor hem...

ik vermoord die gozer.


*knufff*

Damn wat een kutstreek

Ja wat kan ik zeggen.
"Had ze weleens eerder mogen zeggen, ipv te doen alsof het puur vriendschappelijk was"?
Naja ik weet precies hoe dat gaat... eerst allerlei beloftes en dan toch zoiets doen

Je doet er verder weinig aan. En ik ben het er niet mee eens dat hij (die Rudolf) er geen schuld aan heeft. Zij had een vriend en dan moet hij gewoon nix proberen.

Maarjah, doet hij dat toch dan is hij natuurlijk een eikel, maar hoe dan ook is het aan je vriendin of zij erop ingaat of niet. Het duurt vaak een tijdje voor je van de "hij had van haar af moeten blijven, dan was ze nog van mij! Het is haar schuld niet, misschien komt ze er nog achter dat ze fout zit, ik wil haar terug!" -gedachten af bent.

Het is beter zo. Ja, dat klinkt stom want nu vind je het helemaal niet beter zo. Maar beter dat het nu gebeurt dan dat jullie al getrouwd zijn en kinderen hebben en ze gaat er ineens met een ander vandoor.
Naja, om maar eens wat te noemen.
Probeer je verdriet eruit te schreeuwen en er veel over te praten en probeer het daarna positief te bekijken.
Shit happens, dat is het leven en dit soort dingen maken je op een bepaalde manier weer wijzer.
"Don't you know, things happen for a reason".

Nou heel veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 08:45
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
het is voorbij...

ze heeft me gedumpt... voor hem...

ik vermoord die gozer.
als ik t zo lees moet je maar wat blij zijn dat ze je gedumpt heeft,want ze heeft zich gewoon gedragen als een bitch.Er zijn zat andere meisjes die wel lief een eerlijk zijn hoor, je voelt t misschien niet zo, maar dat komt over een tijdje wel hoop ik.

( ik heb niks zinnigs te zeggen maar ik wou t ff kwijt)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 10:41
Squall Is Back
Avatar van Squall Is Back
Squall Is Back is offline
whahah gedumpd. Jup life is touch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie veranderde mama
synclinorium
24 22-06-2004 00:03
Liefde & Relatie De beste vriendin... [Erg lang]
Mirrored
51 30-06-2003 16:20
Psychologie Een opmerking die macht over me heeft.... Ben ik nou gestoord?? (n)
Droomvlucht
14 01-10-2002 13:16
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.