Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 18:40
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb een vraagje.
Bij bijna al mijn relaties begon ik na een paar weken/ maanden te twijfelen aan hem en mij.
Ik twijfelde er dan aan of hij me nog wel leuk vond en of het serieus was wat kon worden.
In alle vorige gevallen heb ik het door het twijfelen uitgemaakt.

Nou is dit nu het geval,
ik heb nu 6 maanden en 2 weken een vriend.
Ik ben echt helemaal gek op hem en kan niet zonder hem..
Alleen nou begon ik vanmiddag toch te twijfelen aan 'ons'.
Ik wil hem echt niet kwijt alleen ik ben bang dat ik het door mijn twijfels toch zal uitmaken en dan krijg ik er zeker weten spijt van..

Zijn er mensen die dit ook hebben en zijn er mensen die tips hebben om die twijfeling weg te nemen..

Alvast bedankt
-XXX- punkygirl
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!

Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 18:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2003, 19:01
non
non is offline
waarom twijfel je precies over 'jullie'? loopt het niet echt lekker, niet boeiend/irritaties/enz, of is het iets anders
tkan natuurlijk ook omdat je al zolang samen bent.. gaat t op n gegeven moment zo gewoon en standaard worden enzo
maar dat zegt niet datt daarom uit hoeft te gaan natuurlijk

maar kzou er met hem over praten, als het iets is wat tussen jullie in is. en het lucht in ieder geval op

succes in ieder geval...

owja, kheb het zelf trouwens ook gehad, kom ik nu achter
dan wou ik het uitmaken maar was ik er te bang voor enzo (zoals jij dat dus blijkbaar niet bent) maar uiteindelijk had hij het gemaakt om dezelfde rede als waar ik aan dacht en toen baalde ik dat het uit was + kon ik het mezelf n tijd niet vergeven dat ik het zelf niet had uitgemaakt... idd n erg irritant gevoel
__________________
wie schrijft die blijft...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 19:07
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Waar twijfel je dan precies aan, aan ''jullie'' .. ?
Als alles goed is, en je wilt hem niet kwijt.. waarom dan die twijfel..?

misschien dat je iets meer kunt vertellen..?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 19:45
kleine wicca
kleine wicca is offline
Owww bekend.....
Heb ik ook heel erg, vaak als ik hem dan zie en het is weer superleuk, dan weet ik weer dat ik echt van hem hou, misschien dat het komt door een overgang van de eerste verliefdheid naar houden van, of door een klein dingetje dat je zelf niet een opgemerk hebt. Maar uiteindelijk zal et toch een kwestie zijn van teveel nadenken denkik......denkdenkdenk
Als ik echt niet meer verliefd ben voelt dat toch wel iets anders.
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 19:58
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
volgens mij is het meer angst dan twijfel als ik dat zo lees
angst om iemand kwijt te raken kan zo groot zijn, dat je t zelf uitmaakt om het maar voor te zijn ofzo.
rare logica, maar zo gaat het soms...

ik denk persoonlijk dat je je teveel vastklampt aan hem
als je al zegt dat je 'niet zonder hem kan'

laat hem niet alles in je leven zijn

----

misschien sla ik de plank totaal mis...
maar misschien heb je er ook iets aan...
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 07:15
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 02-06-2003 @ 20:58:
volgens mij is het meer angst dan twijfel als ik dat zo lees
angst om iemand kwijt te raken kan zo groot zijn, dat je t zelf uitmaakt om het maar voor te zijn ofzo.
rare logica, maar zo gaat het soms...
Mja zoals jij het zegt klopt het precies bij mn vorige relaties..
en omdat ik ontzettend gek ben op deze jongen en we beide ene gevoel hebben van we horen geewoon bij elkaar ben ik extra bang om hem kwijt te raken.. en dan ga ik zeg maar twijfelen.. "vind hij me nog wel leuk" en als hij een keer ietsje minder reageert op dingen zoek ik er dingen achter of baal ik gelijk ontzettend.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 07:22
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Maar ja ik heb hem gisteren ook verteld hoe ik me voelde
(Via mail want hij was nie op msn en bellen kon ik nie)
dus dat weet hij ook, alleen heb nog gene reactie gehad van hem..
daar baal ik wel van maar kan natuurlijk ook zijn dat ie hem nog nie gelezen heeft.. hoop ik dan..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 07:50
Thomas
Thomas is offline
Kan jij niet logisch nadenken?

Je begint te twijfelen aan je relatie, dat kan je juist zien als een goed teken, want dat betekend dat je werkelijk om je vriendje geeft. Bij jou komt het over als dat je het direct uitmaakt als je eenmaal begint te twijfelen. Waar twijfel je precies aan dan?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 08:07
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Meestal begon ik bij mn vorige relaties na een paar weken tot 1 maand te twijfelen of ik hem nog wel leuk vond etc etc.. ik heb het toen iedere keer uitgemaakt en heb dara gene spijt van gehad..

Bij mn huidige vriendje waarmee ik 6 maanden heb is het meer twijfelen of hij em nog wel leuk vind en ik ben gewoon bang ervoor om hem kwijt te raken. juist omdat het zo goed gaat tussen ons en ik gewoon geweldig blij ben met hem.. het klintk misschien heel stom enzow.. maar juist omdat ik zo gek ben op hem ga ik twijfelen over zijn gevoelens en ben ik bang dat hij het uitmaakt.. en meestal wil ik mezelf dat besparen en maak ik het uit..

Maar deze jongen wil ik niet kwijt.. dus ik moet gewoon stoppen met dat ' twijfelen' .. alleen hoe
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 02-06-2003 @ 19:40:
Ik heb een vraagje.
Bij bijna al mijn relaties begon ik na een paar weken/ maanden te twijfelen aan hem en mij.
Ik twijfelde er dan aan of hij me nog wel leuk vond en of het serieus was wat kon worden.
In alle vorige gevallen heb ik het door het twijfelen uitgemaakt.

Nou is dit nu het geval,
ik heb nu 6 maanden en 2 weken een vriend.
Ik ben echt helemaal gek op hem en kan niet zonder hem..
Alleen nou begon ik vanmiddag toch te twijfelen aan 'ons'.
Ik wil hem echt niet kwijt alleen ik ben bang dat ik het door mijn twijfels toch zal uitmaken en dan krijg ik er zeker weten spijt van..

Zijn er mensen die dit ook hebben en zijn er mensen die tips hebben om die twijfeling weg te nemen..

Alvast bedankt
-XXX- punkygirl
Allereerst zou ik er toch met hem over praten, hij weet dan een beetje waar hij aan toe is en kan je misschien nog wel nuttige dingen zeggen die je helpen..

Zoals al eerder gezegd lijkt het er vooral op dat je na een tijdje bang wordt, als je ziet dat de mogelijkheid bestaat dat dit écht serieus is/wordt.. Ik weet niet echt goed hoe je de twijfel precies weg kunt nemen, behalve dan op je tanden bijten en er even doorheen gaan. Weet je waar je precies zo bang voor bent eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 03-06-2003 @ 09:07:
Meestal begon ik bij mn vorige relaties na een paar weken tot 1 maand te twijfelen of ik hem nog wel leuk vond etc etc.. ik heb het toen iedere keer uitgemaakt en heb dara gene spijt van gehad..

Bij mn huidige vriendje waarmee ik 6 maanden heb is het meer twijfelen of hij em nog wel leuk vind en ik ben gewoon bang ervoor om hem kwijt te raken. juist omdat het zo goed gaat tussen ons en ik gewoon geweldig blij ben met hem.. het klintk misschien heel stom enzow.. maar juist omdat ik zo gek ben op hem ga ik twijfelen over zijn gevoelens en ben ik bang dat hij het uitmaakt.. en meestal wil ik mezelf dat besparen en maak ik het uit..

Maar deze jongen wil ik niet kwijt.. dus ik moet gewoon stoppen met dat ' twijfelen' .. alleen hoe
Maar stel nou dat dat zou gebeuren, stel nou dat hij het inderdaad uit zou maken.. dan voel je je kut, dan baal je, en uiteindelijk kom je daar wel weer overheen.

Wat ik wil zeggen is dat je nu wel bang kunt gaan zijn voor alles wat komen gaat, maar je kunt je beter op nú richten. Nu hebben jullie het leuk samen, nu vind hij jou gewoon nog echt leuk, dus nu is er niets aan de hand.

En daarbij, wat bespaar je jezelf nou door datgene te doen waar je juist bang voor bent?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 09:55
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Thx allemaal,
ik ga het gewoon proberen en zal hem vertellen dat ik ermee zit..

ik hoop dat het goed gata en ik eindelijk eens van die ' twijfel' afkom
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 10:52
smoguzbenjamin
Avatar van smoguzbenjamin
smoguzbenjamin is offline
weetje wat ook heel erg helpt? Gewoon 100% open en eerlijk zijn (geen leugentjes ombestwil ofzo). Dan hoef je nergens over te twijfelen, omdat je weet dat je vriendje van je houdt... tog?
__________________
Welcome to reality...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 10:53
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
lijkt me best wel euh... normaal eigenlijk dat je twijfelt, alleen de meeste maken het daarom meteen uit
maar zou het niet wat ongezond zijn als je al heel lang bij iemand bent, dat je je gaat afvragen of het precies is wat je wil... lijkt me best logisch en reëel om te doen...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 11:26
Verwijderd
Volgens mij, zolas ook boven gezegd, is het wel normaal om af en toe te twijfelen. Maar zet de twijfels een beetje van je af, ze gaan vanzelf weg. Tenminste dat is bij mij zo, ik weet natuurlijk niet hoe lang je al aan het twijfelen bent en in welke mate, maar bij mij is het altijd redelijk snel weg, de twijfels.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfels in lange relatie
kita
29 13-10-2009 14:56
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie hoe eerlijk moet je zijn binnen een relatie?
Sangria
18 22-08-2004 22:06
Liefde & Relatie mijn gevoelens in de relatie
Sentingua
53 26-10-2003 10:27
Liefde & Relatie Hoe turn je n losse relatie om in een vaste relatie
Palmboompje
11 24-05-2003 19:39
Liefde & Relatie twijfels over je relatie...
Verwijderd
6 11-04-2003 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.