Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 20:42
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik kreeg net een smsje. Ik verwachte eigenlijk dat het m'n vriend zou zijn, maar nee, het was een smsje van mijn "ex". Waar heel kort in stond dat hij verliefd op me is, en ik 'de enige' ben.



Ik zal even een korte achtergrond geven. Een halfjaar geleden werd ik tot over m'n oren verliefd op een jongen, die ook wel interesse in mij leek te hebben. We hadden altijd leuke gesprekken, en gingen steeds meer met elkaar om. Hij is heel gevoelig, en stuurde me dan ook vaak mailtjes waarin hij allemaal mooie dingen zei, mooie gedichtjes, lieve tekstjes, kortom: mooie woordjes... Ik kreeg natuurlijk steeds meer hoop dat het iets ging worden.
Het probleem was zijn ex-vriendin. Zij was het eerste meisje waar hij echtechtecht verliefd op was geworden, maar zij dumpte hem na twee maanden. Op het moment dat wij iets begonnen te krijgen, was dat al meer dan een halfjaar geleden. Maar hij kon het zeg maar nog steeds niet verkroppen.
We werden intiemer en ik was echt in de zevende hemel. Het maakte niet uit dat m'n vriendinnen vonden dat hij me gebruikte, ik vond hem ge-wel-dig. Tot hij op een dag meedeelde dat hij, hoe graag hij het ook zou willen, niet echt verliefd op me was.

Dat kwam hard aan natuurlijk, en ik besloot dat ik er maar eens mee moest kappen mezelf illusies te maken. Ik nam afstand, en kon op een gegeven moment zeggen: het kan me niets meer schelen.
Ik ontmoette een andere jongen, mijn huidige vriend. Ook al hebben we nu officieel pas anderhalve week iets (), het voelt veel en veel beter allemaal. Omdat ik weet dat hij hetzelfde voelt voor mij, als ik voor hem. De "ex" (die dus eigenlijk nooit een echte ex is geweest) wist dat ik een nieuwe vriend had. Hij had ook een nieuwe vriendin hoorde ik via via (terwijl hij overigens mij nog vaak vertelde dat hij er zo'n spijt van had dat hij me 'had laten lopen') maar hij vertelde me dat het met haar eigenlijk net zo liep als met mij, 'ze klooiden wat', maar hij was niet echt verliefd.

En vanavond kreeg ik dus dat smsje. 'Rian, ik ben verliefd op je'.

Maar goed, naar aanleiding hiervan bedacht ik dit topic dus: Vind jij, dat als een ex eenmaal een ex is, het nooit meer goed zal komen, of zou jij het opnieuw kunnen proberen met een ex?

Iets langer verhaal geworden dan gehoopt Iemand trouwens nog enig idee, of ik met dat smsje, en zo ja wat, nog aan moet doen?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much

Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 20:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2004, 20:45
Verwijderd
Uit is uit zou ik zeggen, en dat sms je laten voor wat het is.
Lekker bij je nieuwe vriend bijve, tenzij je eigenlijk niet zo heel veel voor hem voelt....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 20:46
Faery
Faery is offline
Nee, dat wordt niks. Geef het op. Echt. Voor je jezelf op moet hangen aan de steunbalken op zolder, in het trappengat.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 20:48
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Faery schreef op 06-02-2004 @ 21:46:
Nee, dat wordt niks. Geef het op. Echt. Voor je jezelf op moet hangen aan de steunbalken op zolder, in het trappengat.
Bedankt voor de tip
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 21:09
beestje
beestje is offline
tja het is in een aantal gevallen wel erg verleidelijk en ik spreek uit ervaring

maar mijn ervaring is ook dat het uiteindelijk toch niet echt meer werkt, omdat er meestal al teveel mis is gegaan zodat het in zijn basis nooit meer echt goed kan komen...
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 21:36
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Het is nooit wat geweest en zelfs al zou het wat geweest zijn: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

Je hebt nu een relatie die op dit moment werkt en ik zou dus niet daar eerder mee kappen omdat de andere relatie veelbelovender is. Want het is precies dat: veelbelovender en niet meer.

Stel dat het misloopt kan je een poging wagen want jullie hebben nooit echt iets gehad dus je kan niet weten hoe het zal zijn om een relatie met hem te hebben evenals je niet kan garanderen dat je huidige relatie tot het einde der tijd zal duren.

Ik moet wel de kanttekening plaatsen dat jongens die een relatie aangaan terwijl ze eigenlijk behoefte aan iemand anders hebben en actief bezig zijn om deze andere persoon te bemachtigen niks anders zijn dan opportunisten die van het ene naar het andere walletje springen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:58
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Sade schreef op 06-02-2004 @ 21:42:
Maar goed, naar aanleiding hiervan bedacht ik dit topic dus: Vind jij, dat als een ex eenmaal een ex is, het nooit meer goed zal komen, of zou jij het opnieuw kunnen proberen met een ex?

Iets langer verhaal geworden dan gehoopt Iemand trouwens nog enig idee, of ik met dat smsje, en zo ja wat, nog aan moet doen?
Licht eraan hoe het uit is gegaan, maar ik denk dat je op zich weer iets nieuws met een ex kan krijgen. Alleen moet je wel eerst goed nadenken over waarom het de vorige keer mis is gegaan en jezelf afvragen of die kans er nu weer inzit. Aan hopeloze zaken moet je echt niet nog eens beginnen.

En ik zou zeker geen dingen op het spel zetten die je nu hebt. Als je nu een relatie hebt dan betekend dat wat en het zou echt super stom en kortzichtig zijn om dat nu te beeindigen omdat er iemand (vooral oude vlammen) tussenkomt
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 17:58
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Als je gelukkig met je vriend bent waarom zou je dat dan opgeven voor een jongen die niet betrouwbaar is? Ik snap niet dat je je uberhaubt af vraagt wat je met dat smsje aan moet. Laat het voor wat het is, haal je geen dingen op je hals, je bent nu toch gelukkig..?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:45
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Als je nu gelukkig bent met je vriend, dan blijf je toch lekker bij hem? En als je dat niet bent, of je denkt dat die andere jongen je gelukkiger zal maken, dan ga je met hem. Misschien is hij nu wel helemaal over zijn eerste vriendin heen en klaar voor een relatie met jou. Maar het blijft een gok, dus als je nu gelukkig bent, zou ik gewoon terug smsen dat jij niet meer verliefd bent op hem en dat je nu een vriend hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 22:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
a) je hebt nou een andere vriend waarvan je zegt dat je je veel beter bij hem voelt.
b) die ex heeft je dus min of meer gebruikt
c) wie zegt dat hij het nu wel meent?

echt niet aan beginnen dus. Bouw wat moois op met je huidige vriend.
En of het kan dat je eerst niet verliefd bent en later wel? Ja, dat kan denk ik wel. Je kan altijd plots verliefd worden. Echter in jouw situatie kan dat volgens mij niks meer worden, aangezien hij jou teveel heeft teleurgesteld.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:43
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Ik had ook een maand ofzo met mn ex (toen nog me vriend) gehad. Het ging uit en een week later ofzo vroeg hij me weer. Nou ik had het geweten hoor na een week was het alweer uit, de kwal!
__________________
...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie collega en verliefd?
Verwijderd
26 13-01-2007 21:26
Liefde & Relatie wel of niet verliefd om mij?
DomoBig
29 30-01-2006 22:57
Liefde & Relatie Ik wil niet verliefd zijn.
SiemdeCyper
12 12-12-2004 15:41
Liefde & Relatie eerste keer verliefd (16)
Charlottetje
34 06-11-2003 23:57
Liefde & Relatie wel of niet verliefd??
.:::TaMsIe:::.
23 29-06-2002 10:48
Liefde & Relatie Ik snap het even niet meer...
Mytana
7 18-03-2002 21:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.