Oud 08-03-2004, 23:17
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
De laatste tijd komen er nogal wat topics die alleen de mededeling bevatten dat iemand zich rot voelt, zonder daadwerkelijke vraagstelling erbij. Dat zijn mededelingen en dus eigenlijk niet toegestaan. Daarom hier een lucht-je-hart topic zodat iedereen even zijn frustraties van zich af kan schrijven zonder daar een heel apart topic voor te hoeven openen.

Dus: schrijf het maar op. En één tip: als je even down bent, ga dan even wat anders doen en niet dit topic lezen.

En tot slot, een dikke *knuf* voor iedereen die op dit moment de behoefte heeft om te schrijven.
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Oud 08-03-2004, 23:25
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Erg goed initiatief!!
Maar misschien is het ook wel een idee om een topic te maken waar je je hart kan luchten juist in de positieve manier. Leuke dingen die je hebt meegemaakt, fijne gevoelens die je had etc etc.

Dat topic kan je dan juist wel goed lezen als je je down voelt....
__________________
gaat morgen fotoboek aanmaken....
Oud 08-03-2004, 23:31
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Owkeey, here i come;

na 13 maanden opname weer thuis. nu 3 volle daagjes.
Wennen, vreemd, nieuw, leuk.

Maar af en toe val ik ook wel even van mijn roze wolk. Dan is het even niet meer zo geweldig en anders en vernieuwend. Maar eng, en verdrietig en alleen.

Even volhouden nog.

Liefs Snowy
__________________
BE the *miracle* !
Oud 08-03-2004, 23:31
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
oww... mn hart luchten deejd ik altijd in het swtopic maargoed

nou, ik heb de meest stomme kassafout gemaakt die ik in mijn hele 'kassacarriere' (ahum ) heb gemaakt. Iemand wil 20 meer opnemen. normaal gesproken tel je het bedrag er dan bij op en druk je op pin. Maar nee, wendy niet... Wendy drukt op rest. opzich niet zo'n ramp, maar dan zit ik met 20 euro (op diversen). Ik dacht, nou, laat hem alsnog 20 extra opnemen (dus again een poging tot 23,45 in totaal laten pinnen) en dan de 20 euro van diversen aan hem geven en die ander niet. Maar wat doe ik, zonder er bij na te denken. druk het bedrag 3,45 in, en op pin. die man drukt op ja, en ik geef hem die 20 euro. Bij die man nix van zn rekening af, en bij mij een kassaverschil van 20 eruo
het klinkt komisch, maar dat was het ffekes niet.. heb het L (die had op dat moment leiding) verteld.. zij was niet boos. Maar Y, oeeeiii, als die haar bui heef jonge....



nou moe... zelfs kruimel lacht me uit.. jullie niet he?!
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 23:35.
Oud 08-03-2004, 23:38
thinky
Avatar van thinky
thinky is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 08-03-2004 @ 23:31:
oww... mn hart luchten deejd ik altijd in het swtopic maargoed

nou, ik heb de meest stomme kassafout gemaakt die ik in mijn hele 'kassacarriere' (ahum ) heb gemaakt. Iemand wil 20 meer opnemen. normaal gesproken tel je het bedrag er dan bij op en druk je op pin. Maar nee, wendy niet... Wendy drukt op rest. opzich niet zo'n ramp, maar dan zit ik met 20 euro (op diversen). Ik dacht, nou, laat hem alsnog 20 extra opnemen (dus again een poging tot 23,45 in totaal laten pinnen) en dan de 20 euro van diversen aan hem geven en die ander niet. Maar wat doe ik, zonder er bij na te denken. druk het bedrag 3,45 in, en op pin. die man drukt op ja, en ik geef hem die 20 euro. Bij die man nix van zn rekening af, en bij mij een kassaverschil van 20 eruo
het klinkt komisch, maar dat was het ffekes niet.. heb het L (die had op dat moment leiding) verteld.. zij was niet boos. Maar Y, oeeeiii, als die haar bui heef jonge....



nou moe... zelfs kruimel lacht me uit.. jullie niet he?!
*medelijden!*
Oud 08-03-2004, 23:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
thinky schreef op 08-03-2004 @ 23:38:
*medelijden!*
jaja, vast
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2004, 00:09
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
het kan aan mij liggen, en de tijd maar eh...ik volg het ff niet bwaaa

maakt dei knakker nou even 17,50 winst + gratis boodschappen? In dat geval bwaaahah shit happens maar wel grappig
Oud 09-03-2004, 00:29
Verwijderd
Waarom krijg ik het idee, dat ik een passieve vriendin heb? Ik vind het hardstikke leuke om romantische dingen voor haar te doen, of spontaan langs komen op haar school met warme chocomelk, maar ik krijg geen reacties terug
Oud 09-03-2004, 00:33
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
De laatste tijd voel ik me erg eenzaam en afgewezen. In mijn gezin loopt het niet altijd zo gemakkelijk omdat ik verschillende fobiën en dwangen heb en ze daar elke dag opnieuw rekening mee moeten houden.
Veel van mijn vrienden (buiten één of twee?) hebben me in de steek gelaten, want zij leren op de unif en ik dubbel mijn jaar.
(Nu ja, ik kom een jaar achter omdat ik het vijfde moest dubbelen)
Nu hoor ik van mensen uit mijn klas dat ik me aanstel, aandacht zoek, hen achterna loop, geen eigen persoonlijkheid heb, zelfmedelijden heb...Ik heb goede examens gemaakt en heb er niet veel (zowat niets) voor gedaan, daar zijn ze dus jaloers van, ik was zo dom om het eerlijk te zeggen dat ik niet veel gedaan had. Nu moet ik mijn eindwerk maken en ben nog nergens, nog steeds aan de inleiding, want ik zie het niet zitten om er verder aan te werken.
Ik voelde me alweer rot vandaag en heb dus niet naar school gegaan, was ik ff vergeten dat het morgen de laatste dag is om je eindwerk te laten lezen. Iedereen denkt nu dat ik aan mijn eindwerk heb zitten werken, maar ik heb er nog niet naar omgekeken.

Kortom, momenteel gaat het overal slecht.

Ik zat gisteren op de trein en het was in de eerste wagon, daar stond de deur open waar de conducteur zit en kon ik dus door het voorruitje kijken. Het enige wat ik kon doen was staren en angstig zitten wachten tot er iemand voor zou springen. Opeens deed iemand die deur toe...hij zal me waarschijnlijk angstig zien kijken hebben als de trein begon te toeteren....



Sorry voor dit zelfbeklag.
Oud 09-03-2004, 00:34
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Ridder schreef op 09-03-2004 @ 00:29:
Waarom krijg ik het idee, dat ik een passieve vriendin heb? Ik vind het hardstikke leuke om romantische dingen voor haar te doen, of spontaan langs komen op haar school met warme chocomelk, maar ik krijg geen reacties terug
Kan je er dan niet eens over praten met haar?
Niet aanvallend, maar gewoon je dit afvragend.
Misschien kom je zo wel meer te weten.
Oud 09-03-2004, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 09-03-2004 @ 00:29:
Waarom krijg ik het idee, dat ik een passieve vriendin heb? Ik vind het hardstikke leuke om romantische dingen voor haar te doen, of spontaan langs komen op haar school met warme chocomelk, maar ik krijg geen reacties terug
same here.
Nu heb ik t weekend m verteld dat hij nu maar moet zeggen hoe het verder moet en dat ik niet in mn eentje onze relatie draaiende wil houden, maar daar heb ik ongelooflijk veel spijt van. Want ik wil hem helemaal niet kwijt en daar ben ik zo bang voor! Ik hou van m! Echt waar. En t ging al beter en t lijkt nu wel opeens, maar t ging echt beter.. Hoe moet ik deze week nou doorkomen..
zucht
Oud 09-03-2004, 08:05
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Snow White schreef op 08-03-2004 @ 23:31:
Owkeey, here i come;

na 13 maanden opname weer thuis. nu 3 volle daagjes.
Wennen, vreemd, nieuw, leuk.

Maar af en toe val ik ook wel even van mijn roze wolk. Dan is het even niet meer zo geweldig en anders en vernieuwend. Maar eng, en verdrietig en alleen.

Even volhouden nog.

Liefs Snowy
Wow, 13 maanden later ben je weer terug!
Ik weet nog wie jij bent.
Welkom terug hier op het forum!!!
Oud 09-03-2004, 10:04
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik belde gisteravond naar mijn oppaskindjes. Om mijn nieuwe mobiele nummer door te geven. Ze hadden al een tijdje niet gebeld omdat ze een paar maanden een stageaire in huis hadden. HIj zei gelijk:"ik heb slecht nieuws voor je" dus ik dacht dat ik niet meer kon oppassen.
Vertelde hij mij dat zijn vrouw, de moeder van die kinderen is overleden. Hij was mijn adres kwijt en de begravenis was al geweest.
Ik besefde het me het niet. Ik heb hem gecondoleerd, ik heb hem heel veel sterkte gewenst, en alsnog (waar k voor belde) mijn nummer gegeven, en gezegd dat ik altijd wil helpen.
Hij zij dat ik langs mocht komen enz..
Pas toen ik ophing besefte ik me dat ze dood is.
Ik dacht terug aan de eerste keer dat ik daar kwam, ik was verlegen zoals altijd, maar zij stelden mij op mijn gemak. Ze vertrouwden me snel, want ik mocht al gauw oppassen. Zij leerde mij om de jongste (toen 8 weken) in bad te doen. HOe ik hem moest verzorgen, en hoe ik met die oudste om moest gaan, naja, met haar driftbuien. In de zomervakantie heb ik zoo veel opgepast.
Het oppassen was het enige wat ik echt leuk vond. Waar ik me onwijs op kon verheugen.
Ik keek zo tegen haar op.... gelukkig getrouwd. 2 lieve kinderen. een paard, eigen bedrijf, dun enz...
Zo wou k ook worden...
Ik wil naar dr graf, iets neerleggen.. weet nog niet wat.. probeerde gister nog een gedischt te schrijven maar dat lukte niet...
Ik weet alleen niet waar ze begraven is. Waarschijnlijk in Cothen.. ik zal hem vanmiddag maar bellen.. als ik dat nog durf..

Waarom zij?

nu zijn mijn woorden op, en moest ik naar school..(ik had al op school moeten zitten)

xxx mir
Oud 09-03-2004, 11:23
Wiltine
Avatar van Wiltine
Wiltine is offline
lucht-je-hart, ja, da's precies wat ik ff nodig heb...
een vriendin heeft me gisteren iets heel ergs verteld, over haarzelf. Ik wil haar helpen, maar ik weet niet goed hoe... gewoon door er voor haar te zijn, denk ik maar. Jammer dat ze zelf zo'n rem vanbinnen heeft...
met mij gaat het heel goed trouwens, ik ben weer gelukkig..
__________________
-
Oud 09-03-2004, 11:33
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 08-03-2004 @ 23:31:
oww... mn hart luchten deejd ik altijd in het swtopic maargoed

nou, ik heb de meest stomme kassafout gemaakt die ik in mijn hele 'kassacarriere' (ahum ) heb gemaakt. Iemand wil 20 meer opnemen. normaal gesproken tel je het bedrag er dan bij op en druk je op pin. Maar nee, wendy niet... Wendy drukt op rest. opzich niet zo'n ramp, maar dan zit ik met 20 euro (op diversen). Ik dacht, nou, laat hem alsnog 20 extra opnemen (dus again een poging tot 23,45 in totaal laten pinnen) en dan de 20 euro van diversen aan hem geven en die ander niet. Maar wat doe ik, zonder er bij na te denken. druk het bedrag 3,45 in, en op pin. die man drukt op ja, en ik geef hem die 20 euro. Bij die man nix van zn rekening af, en bij mij een kassaverschil van 20 eruo
het klinkt komisch, maar dat was het ffekes niet.. heb het L (die had op dat moment leiding) verteld.. zij was niet boos. Maar Y, oeeeiii, als die haar bui heef jonge....



nou moe... zelfs kruimel lacht me uit.. jullie niet he?!
Dat valt nog mee... ik druk zo vaak op 'rest' als iemand extra wil pinnen


De meest erge fout die ik ooit heb gemaakt was een klant 1000 euro te laten pinnen ipv 50...
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 09-03-2004, 14:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Nja, ik doe ook maar een poging dan

'k Moet zo meteen naar Altrecht... en ik heb er geen zin in, meestal valt het wel mee maar ik ben bang dat ze daar m'n armen weer gaan controleren en dát wil ik dus niet. Ik had de laatste twee uur vrij, dus ik fiets naar huis, en begin meteen te vreten...ik voel me zoo klote! op school ging het eten nog goed, maar ik kwam thuis en het ging fout. Ik heb prachtige cijfers terug, maar toch heb ik het gevoel dat ik niet goed genoeg m'n best heb gedaan...Ik voel me zo raar de laatste tijd, alsof niemand me begrijpt. Ik zonder me af van m'n vrienden, en als ze me iets vragen, dringt dat pas 5 minuten later tot me door. Morgen heb ik weer gym, maar ik ben zo bang dat ze alles zien, en dat m'n lerares weer begint te zeiken over m'n eetgedrag. Soms heb ik het gevoel dat ze dwars door me heen kunnen kijken, alsof ze zien aan me hoe ik me voel, en het dan toch weer niet begrijpen...Heel vaag ... Mgoed, ik moet nu dus naar Altrecht... Ik wil de klok stil zetten...

XxX

*Waarom is hier geen huil-smilie*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-03-2004, 14:47
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 09-03-2004 @ 11:33:
Dat valt nog mee... ik druk zo vaak op 'rest' als iemand extra wil pinnen


De meest erge fout die ik ooit heb gemaakt was een klant 1000 euro te laten pinnen ipv 50...
wouw,

was ik die klant maar!!!
Oud 09-03-2004, 14:59
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 09-03-2004 @ 14:47:
wouw,

was ik die klant maar!!!
Het kwam wel van je eigen rekening af hoor
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Ads door Google
Oud 09-03-2004, 15:00
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 09-03-2004 @ 14:59:
Het kwam wel van je eigen rekening af hoor
owh, ja.. ik las het ff anders.. naja.. dan is het toch weer wat minder..
Oud 09-03-2004, 15:05
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 09-03-2004 @ 15:00:
owh, ja.. ik las het ff anders.. naja.. dan is het toch weer wat minder..
Nee, een emballagebon van 1000 euro is geloofwaardig
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 09-03-2004, 15:07
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
sommige mensen zijn ook zo lekker handig he..

Nu lopen zeiken over een presentatie.. arrgh.. "je had me best kunnen opzoeken" ja, dag.. de enige die ik heb gezien vandaag is mw. liebeek..
Ik ben niet echt bezig geweest met die presentatie.. en daarbij.. ik heb dat ding zitten maken..

godver heee...

ik ben kwaad.. kan ze niet ff nadenken??

't zak wel aan mij liggen.. maar dr zijn belangrijkere dingen,..

owh, ja.. nu zeik ik.. en moet k niet zo zeiken...

sorry hoor, dat ik meeleef met mijn oppaskids... sorry dat ik me lam ben geschrokken..

sorry dat ik het erg vind... ik keek tegen dr op..
Oud 09-03-2004, 15:13
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
lucht-je-hart topic Dat heb je van mij
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 09-03-2004, 16:09
Miss Pluisje
Miss Pluisje is offline
K ben ook vet kwaad! Stomme kinderen bij mij op school hebben de versnellingen van mun fiets gemold, dit gaat mij duz geld kosten omdat hun zo lollig waren
Oud 09-03-2004, 16:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 09-03-2004 @ 11:33:
Dat valt nog mee... ik druk zo vaak op 'rest' als iemand extra wil pinnen


De meest erge fout die ik ooit heb gemaakt was een klant 1000 euro te laten pinnen ipv 50...
dan druk je toch gewoon op 'afbreken' of had je het te laat door?!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2004, 16:23
iniminimuis
iniminimuis is offline
'k ben soms zo boooooss op mezelf en dan weet ik niet waarom...
__________________
..... :S
Advertentie
Oud 09-03-2004, 16:25
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Zou het eigenlijk zo zijn dat er in de winter veel meer van die "ik voel me verrot-topics" zijn dan in de zomer? Lijkt me wel "leuk"om dat te weten..
__________________
*aangenaam......*
Oud 09-03-2004, 16:28
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-03-2004 @ 00:09:
het kan aan mij liggen, en de tijd maar eh...ik volg het ff niet bwaaa

maakt dei knakker nou even 17,50 winst + gratis boodschappen? In dat geval bwaaahah shit happens maar wel grappig
niet helemaal.
die 3,45 heeft hij wel betaald (bij het pinnen, daar had ik overigens, na op rest te hebben gedrukt, niet meer op pin gedrukt) maar wel 20 euro voor nix gekregen. dus dan zou het 16,55 winst zijn en gratis boodschappen. of anders gezien; 16,55 toe krijgen om boodschappen te doen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2004, 16:56
Verwijderd
gister 4 uren voor school gewerkt..

voor woensdag nog wel

leraar van dat werkstuk ziek


bah

lucht je hart topic.. hm.. ik heb er hetzelfde gevoel bij als bij kronieken v.d. dag..

beetje kleine post, maar dat boeit nie
Oud 09-03-2004, 16:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
relaxxamann schreef op 09-03-2004 @ 16:56:



lucht je hart topic.. hm.. ik heb er hetzelfde gevoel bij als bij kronieken v.d. dag..

ja, dat gevoel heb ik ook. maar anderen niet denk.
xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2004, 17:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op dit moment gaat het even niet zo best met me. Ik zit bijna in mijn examenperiode en ik zie het allemaal niet zo zitten. Ik heb nog maar drie weken les en dan is het over terwijl ik nog helemaal niet weg wil, ik wil nog helemaal niet van school. Ik zou het opzich ook helemaal niet erg vinden als ik zak. Ik heb nu al een vijf en waarschijnlijk komt er nog een vier of een vijf bij dus dan moet ik al mijn examens voldoende maken om nog te slagen. Mijn motivatie is ook helemaal weg. Komt omdat ik anderhalve maand lang zowat alleen maar Duits gedaan heb en dan nog geen voldoende heb, dat werkt nou niet bepaald stimulerend. Het belangrijkste vind ik nu dat ik van m'n klas verlost ben. We zijn altijd al een meidenklas geweest (25 meiden, 3 jongens) en dan komt geroddel veel voor maar nu is het zo erg dat het gewoon niet meer leuk is. Sinds de Grote Avond doen de klasgenoten van mijn groepje (mn 'vrienden') ineens heel raar tegen me, ze negeren me zoveel als mogelijk en maken me belachelijk als het even kan.

Ik ben gewoon bang voor alles wat komen gaat en het liefst wil ik nu de tijd even stil zetten totdat ik er klaar voor ben. Het is nog heel gezellig op school met al mijn docenten die ik vaak al zes jaar lang ken, de lokalen waar ik zes jaar lang doorgebracht heb, voor het laatst..... Ik ben bang voor mijn gedachten, ik durf ook niet alleen te zijn omdat ik dan ga lopen piekeren en in paniek raak. Ik kan dagenlang huilend doorbrengen maar ik moet door. Ik was altijd een doorzetter maar waar dat nu is gebleven? Ik heb geen kracht meer om te vechten. Zo af en toe gaat het weer beter maar de positieve kant gaat het nog niet echt op.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-03-2004, 17:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-03-2004 @ 17:04:
***
Weet je wat best goed helpt tegen die spanning? Lekker tegen je vriendje aan in slaap vallen. Echt, die rust kan zo fijn zijn! En nu weet ik toevallig dat jij best een lief vriendje hebt... Kop op, examens zijn ook maar gewoon toetsen, alleen dan de laatste. Het veroorzaakt wel veel spanning, maar als het over is vraag je je af waar dat nou nodig voor was.

Ik ben ook lichtjes gefrustreerd. Ik wil zo veel doen en alles kost zo veel tijd. En ik lijk maar niet gemotiveerd te zijn. Kijk, nu zit ik alweer te forummen. Twee tentamens voor te bereiden en een inhaalopdracht te doen. Lekker. Geen zin, ik wil gewoon lekker bij vrienden zijn en lol hebben.
Vrijdag weer, das een troost.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-03-2004, 17:39
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 09-03-2004 @ 16:28:
niet helemaal.
die 3,45 heeft hij wel betaald (bij het pinnen, daar had ik overigens, na op rest te hebben gedrukt, niet meer op pin gedrukt) maar wel 20 euro voor nix gekregen. dus dan zou het 16,55 winst zijn en gratis boodschappen. of anders gezien; 16,55 toe krijgen om boodschappen te doen
dat zei ik toch? (behalve dat het bedrag niet goed was, zat niet op tel etten )
Oud 09-03-2004, 17:52
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 09-03-2004 @ 16:25:
Zou het eigenlijk zo zijn dat er in de winter veel meer van die "ik voel me verrot-topics" zijn dan in de zomer? Lijkt me wel "leuk"om dat te weten..
Ja, dat zou wel kunnen, aangezien veel mensen llast hebben van de zes zwarte weken. Dit zijn dus de weken waarin we weinig zonlicht zien en dus nogal unhappy kunnen rondlopen.
Oud 09-03-2004, 17:58
fib
Avatar van fib
fib is offline
Het gaat niet zo goed op school. Ik heb heb het al een paar jaar niet zo naar me zin. De cijfers van de laatste toetsweek vielen nogal tegen. Ik wil absoluut niet nog een jaar, als ik nu mijn examens haal ben ik er van af.

Nu hebben we theaterweek. Ik ben ingedeeld in een klein groepje van 9 kinderen, met 2 studenten van een kunstacedemie + een leraar.

Die studenten geloven heilig in een 6e zintuig, ik zelf heb daar moeite mee. Bij dat hele toneelstuk moet je dat zogenaamde 6e zintuig gebruiken. Ik geloof daar niet in, sta er niet open voor, ik heb er echt moeite mee.

Leuke dingentjes doen we niet, steeds hetzelfde. Ik word er gaperig van. Verder is het belangrijk dat je je goed kan concentreren. Dat is voor mij ook een probleem.

Onbewust of bewust maak ik vaak veel opmerkingen. Ik heb ook wel eventjes dwars gelegen. Door bijv niet zo gemotiveerd te zijn.

Al vrij snel kreeg ik een preek, moest beterschap beloven en werd ook nog aangesproken door de docent.

Ik heb het echt wel geprobeerd. Maar als ik morgen ga ben ik mezelf aan het martelen. Verder ben ik iedereen tot last. Ik spijbel de komende dagen wel.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Oud 09-03-2004, 18:14
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Mijn vriend zou om zes uur hier zijn en ik zou bij hem gaan eten...maar hijs der nog niet en ik heb HONGER!!!
Oud 09-03-2004, 18:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-03-2004 @ 17:04:
*knip*
heej lieve daan!

Ik kan me heel goed voorstellen wat je bedoeld hoor. Ik zit nu (zoals je weet?) in 5havo, heb over 6 weken pas weer toetsweek (of SET - week zoals sommigen het noemen). daarna examen, en als ik het haal, niet meer naar deze school.
De situatie ligt wel wat anders.. ik ben bang dat ik de vriendschappen (welke best lang hebben geduurd voordat ze op waren gebouwd) weer gaan vervallen. Leraren missen? ochja... niet echt eig. Behalve mn vertrouwenspersoon misschien, kon altijd wel goed met haar praten... Maar daar kom ik wel weer overheen

heej maar daantje, iedereen heeft eens een dipje hoor, zelfs jij... Je komt er wel boven op, echt waar. Zorg goed voor jezelf.

({)(}) wen
__________________
Dit is een coole sig.
Ads door Google
Oud 09-03-2004, 18:18
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Trouwens nog iets!

Weet je wat ik laatst had...Mijn schoonmoeder staat aan de kassa in de kledingzaak waar ik in het weekend werk. Ik moest haar een bepaald bedrag retour geven omdat ze een broek had gekocht die niet pasten. Ik al extra zenuwachtig natuurlijk, want ja je wilt toch een goede indruk maken...Maar nee hoor wat doe ik met mn stomme kop. Eerst ga ik in al mn zenuwen de oren van haar kop afpraten vervolgens zeg ik haar vriendelijk gedag en ze verlaat de winkel.
Even later komt ze terug. Ik was het geld vergeten terug te geven!!!

Echt niet leuk zoiets kan ik je vertellen
Oud 09-03-2004, 18:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 09-03-2004 @ 18:18:
Trouwens nog iets!

Weet je wat ik laatst had...Mijn schoonmoeder staat aan de kassa in de kledingzaak waar ik in het weekend werk. Ik moest haar een bepaald bedrag retour geven omdat ze een broek had gekocht die niet pasten. Ik al extra zenuwachtig natuurlijk, want ja je wilt toch een goede indruk maken...Maar nee hoor wat doe ik met mn stomme kop. Eerst ga ik in al mn zenuwen de oren van haar kop afpraten vervolgens zeg ik haar vriendelijk gedag en ze verlaat de winkel.
Even later komt ze terug. Ik was het geld vergeten terug te geven!!!

Echt niet leuk zoiets kan ik je vertellen
wat zijn wij toch allemaal goede kassamevrouwen he?!
hoewel dat van mij gewoon stom was. puur stom... en dat van jou door de zenuwen kwam.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2004, 18:20
kaatje in da house
Avatar van kaatje in da house
kaatje in da house is offline
ik dacht door schade en schande wijs te zijn geworden, en heb al heeeel lang een muur om me heen gebouwd, puur voor mn eigen veiligheid. want als ik ging praten kwamen de beelden weer terug, de herinneringen en dat wilde ik nooit maar dan ook echt nooit meer voor me zien, horen, voelen..

hou er niet van om over mn eigen problemen te praten, ik stop alles weg en wil het vergeten! ik wilde onkwetsbaar zijn voor de buitenwereld, en dat ben ik nu ook, maar ik ga er kapot aan...

ik weet dat ik moet praten! maar ik durf niet, ik ben zo bang...
ik heb genoeg nare dingen meegemaakt, maar die probeer ik weg te drukken en te vergeten, stom stom stom

mijn adem stokt gewoon als ik ook maar probeer om iemand mijn verhaal te vertellen, iets in mij blokkeert het gewoon, en t erge is is dat ik dat mezelf heb aangeleerd.

ik wil niet meer gillend wakker worden uit de nachtmerries, ik wil geen flashbacks meer. maar daarvoor moet ik praten...

ik zet nu mn mentale pijn om in agressie (weg van minste weerstand) of in fysieke pijn, alles beter dan die herinneringen!

ik haat mezelf dat ik het niet kan, dat ik niet kan praten, ik wil het wel maar kan het niet!
ik wil gewoon verder kunnen, k wil rust in mn hoofd

Ka
Oud 09-03-2004, 18:26
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
kaatje in da house schreef op 09-03-2004 @ 18:20:

mijn adem stokt gewoon als ik ook maar probeer om iemand mijn verhaal te vertellen, iets in mij blokkeert het gewoon, en t erge is is dat ik dat mezelf heb aangeleerd.



Ka
is er geen mogelijkheid het jezelf ook weer, beetje bij beetje af te leren. Eerst kleine dingetjes gaan vertellen, wat je dwars zit, en steeds wat meer e.d. Het lijkt me niet makkelijk iig... Misschien kan je hierin hulp vinden, om die muur wat 'af te breken'.
xxx en liefs, wen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-03-2004, 18:33
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
straks eten, vet-vet..

ik wil niet eten.. ik heb al zoveel gegeten.. chocola en broodjes, en nu avond eten.. vet...
De weegschaal staat mooi op zolder... ver weg van mij.. Dat rotding maakt me bang..
nou, dit moest er ff uit, omdat ik zo moet eten...

En dan morgen.. dat geweldig PWS ding.. godver.. wie verzint dit??? Ik haat diegene..
Ik kan dat niet.. in een stom lokaal.. met ouders, docenten, leerlingen... Ik kan geen presentatie houden.. ik ben domweg veel te bang..
Het idee dat iedereen naar mij kijkt.. dat idee maakt me gek. Iedereen zal zien hoe ik afga.. domweg omdat ik het niet kan..
En dat heb k mezelf aangepraat.. ik kan tenslotte niks..

Ik ben als 1e dus dat scheelt.. binnen een kwartier ben ik er vanaf... en dan ben ik zo opgelucht.. dat gevoel is zo goed.. maar dat gevoel daarvoor.. arrgh,.. help..

*bang*
Oud 09-03-2004, 18:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
we werken op school in leergroepen, wij hebben een leergroep van 7!! veel te groot opzich (en opgebouwd uit 2 kleinere leregroepen)
ik ben bevriend met 4 van deze (oude leergroep) en we doen echt heel veel met zn alle.
maar ze maken altijd van die opmerkingen (totaal niet opzettelijk ofzo!!!) die mij weer aan het denken zetten, van die nier zo bedoelde opmerkingen maar omdat ik mezelf niet respecteer en accepteer vat ik het steeds verkeerd op

we hebben dan nog 2 andere in de leergroep (ook uit een oude leergroep maar dan NOG ouder) en met 1 van die twee ben ik op vakantie geweest wat op een onwijze ruzie is uitgelopen ga dan maar gezellig met haar in de leergroep werken (je zit heel veel met en bij elkaar!)
en iemand die me zomaar uitschold en me van alles noemde.
ik haat het dus echt om lange dagen in de leergroep te zitten, en ja hoor vandaag 4 uur lang!!

en iets waar ik het al een tijdje moeilijk mee heb, mn beste vriendin zit in australië en belt soms om te vertellen hoe het gaat.
ik weet dat er wat is!! (heeft ze verteld ook wat enzo) maar kan er verdomme niets mee ik kan niet ff naar haar toe gaan om een arm om haar schouder te leggen en dr te troosten ik moet brieven schrijven of bellen
(brieven doen er een week over en bellen vinden ze thuis niet zo een strak plan )

ik sta gewoon graag voor mn vriendinnen klaar maar de ene maakt het vrij moeilijk en de andere wijzen het allemaal af
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-03-2004, 18:38
Verwijderd
Ik heb een 8,7 voor mn mindmap voor bio.
Ik weet dat het zeikerig klinkt, maar ben er dus niet tevreden mee.. zucht
Oud 09-03-2004, 18:42
eeytje
Avatar van eeytje
eeytje is offline
Schrijven helpt verschrikkelijk om je klote-gevoelens van je af te zetten... Maar je moet het eerst maar eens op papier krijgen. Met mij gaat het wel goed allemaal, alleen het is zo'n klote sfeer hier. Mijn zusje is op kamp (van maandag tot vrijdag) en mijn moeder heeft klusterhoofdpijn (soort migraine, gaat dr oog van dichtzitten en ze wordt gek van de hoofdpijn, waardoor ze er ook niet gezelliger op wordt). Ze ligt of in bed, of op de bank en ik breng af en toe thee enz. M'n papa s wel lief, maar die kan nu niks goed doen volgens mn moeder, want die is niet te genieten (wat ook wel begrijpelijk is). Ik moet op mijn tenen door het huis lopen, mag geen muziek luisteren en doe braaf alles wat me gevraagd wordt... K heb ontzettend zin om te zingen, maar da lijkt me niet echt een goed idee nu
Oke, dit gaat helemaal nergens over, maar wilde het toch even kwijt en aangezien dit een soort dagboek is (mijn dagboek ligt boven en wil mn mama nie wakker maken), zet ik het hier maar even neer.

Ow, klote, ze is nu aant huilen, want ze weet niet meer wat ze moet. Er zijn geen medicijnen tegen enzow... Damn, dis echt nie leuk meer
__________________
Fok man, die is entellegent! ♪

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 18:44.
Oud 09-03-2004, 18:45
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Tweede dag thuis van school, ik voel me slecht, maar dan weer opgelucht dat ik de rest van de week niet moet gaan.
Dat is nu net zo verwarrend.

De dokter denkt dat ik obsessive compulsive disorder heb, dus om het gemakkelijk te zeggen, dwanggedachten, dwanghandelingen.

Daar is het centrum voor geestelijke gezondheidszorg blijkbaar niet tegen opgewassen. Ik zou gespecialiseerde hulp nodig hebben, best in combinatie met medicatie. Maar daar ben ik net tegen, tegen de medicatie, alhoewel het dan wel rapper zou opgelost worden.

'k Geloof er toch niet in.

Ik denk niet dat dat mijn hoofdprobleem is, eerder het down zijn en niet weten wie ik ben...maja
Oud 09-03-2004, 20:00
Redhair
Redhair is offline
Een vriendin van me, die ik volledig vertrouw, denkt dat ik me soms aanstel. Ik had het er laatst met een meisje op msn over, dat mensen wel eens denken dat depri mensen zich aanstellen.

Ik smste een vriendin van me, we spraken gisteravond wat af. zij zei dat ze het allemaal niet wist. ze dacht niet echt dat ik me soms aanstelde, maar kon gewoon niet geloven dat het slecht met me ging, wilde het niet geloven, whatever.

Toen ik bij haar was ging ik op msn, en daar was mijn andere vriendin. ik vroeg het aan haar, en zij zei dat ze dat wel eens dacht. dat ze dat soms voelde. daar knapte wat bij mij. Daar ging mijn net-opgebouwde zelfvertrouwen. Ze denkt dat ik me aanstel. Ze neemt me niet altijd serieus dus. Ze zei nog dat ze zichzelf haatte omdat ze dat dacht. Ik werd boos, verdrietig. Een vriend van me heeft het een poos geleden al gezegt, terwijl hij toen bijna niks van mij wist. Weer iemand die dat dacht. Is het dan zo? Dat zou ik toch wel moeten weten? Waarom heeft ze het niet eerder gezegt? Godver!!! Ik weet niet wat ik moet denken. Er is wel iets kapot, maar ik weet niet hoe ik er nou mee om moet gaan. Waarom denkt ze dat? Wat heb ik fout gedaan? Wat is er mis gegaan. Ik heb me nooit aangesteld, daar schiet je niks mee op. Damn, sorry dat ik hier plant, maar ik wet gewoon niet hoe ik er mee om moet gaan.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 09-03-2004, 20:18
Blackeyed
Blackeyed is offline
Veel te veel moodswings. Bij et minste slechte nieuws word ik triest. Vrijdag is bij ons op school bal en kijk er al een paar weken naar uit. Nu is mijn vriend vandaag ziek geworden en ipv medelevend te zijn enzo zit ik steeds te denken da hij niet op tijd trug genezen gaat zijn ( lekker egoïstisch van me) en dan denk k weer dat ik niet zo mag denken, maar ik keek er gewoon naar uit en nu lijkt alles weer heel negatief enzo. pfffff.
__________________
*Forever Black-Eyed*
Oud 09-03-2004, 20:22
Verwijderd
soms denken mensen wel eens dat ze dingen weten die ze niet kunnen zien. ik ken het gevoel. In een van mijn lieveings nummers zingt de zangeres: 'and they don't understand what they don't see.' dat is wel zo. mensen denken vaak dat ze je heel goed kennen, terwijl ze alleen een masker zien. als je eechte vrienden hebt, zien ze daar door heen! ik wens jou in ieder geval veel sterkte! en geloof me, alles komt goe!!

Kuzz Caroline!!
Oud 09-03-2004, 20:22
Verwijderd
ah, dit topic komt precies op tijd. ik had me gister toch een gesprek op de riagg! denk je dat alles geregeld is, wordt het weer allemaal veranderd. dus, ik ga niet 2 therapie blokken volgen op de dagbehandeling, ze gaan regelen dat ik naar de vincent van gogh kliniek in venray kan want voor de viersprong ben ik te instabiel en in de tussentijd kan ik misschien weer van school gaan veranderen en compleet naar de dagbehandeling gaan en mijn medicatie is weer verhoogd. en dan nog die k*tgewrichten, ik slaap nauwelijks, kan nog niet eens mijn eigen boterhammen snijden. .

boh, het lucht wel op!
Oud 09-03-2004, 20:41
Sky Jewel
Avatar van Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 09-03-2004 @ 20:22:
ah, dit topic komt precies op tijd. ik had me gister toch een gesprek op de riagg! denk je dat alles geregeld is, wordt het weer allemaal veranderd. dus, ik ga niet 2 therapie blokken volgen op de dagbehandeling, ze gaan regelen dat ik naar de vincent van gogh kliniek in venray kan want voor de viersprong ben ik te instabiel en in de tussentijd kan ik misschien weer van school gaan veranderen en compleet naar de dagbehandeling gaan en mijn medicatie is weer verhoogd. en dan nog die k*tgewrichten, ik slaap nauwelijks, kan nog niet eens mijn eigen boterhammen snijden. .

boh, het lucht wel op!
Jeetje, wat rot voor je. Als ik je goed begrijp vind je dat er met je gesold wordt door het Riagg? Heb je dat duidelijk gemaakt en heeft het Riagg daar op gereageerd?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic - 174
darkfairy
30 08-09-2018 14:59
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162
darkfairy
478 12-04-2011 01:47
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 18:14
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #52!
Verwijderd
488 08-03-2006 16:59
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #3
Gothic
500 07-05-2004 13:27
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #2
Miracle
499 23-04-2004 17:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.