Oud 02-06-2004, 23:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ga je gang!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 02-06-2004, 23:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ben klaar met m'n eindexamens. Eindelijk . Vanavond lekker uit eten geweest en net naar de film Troy geweest... morgen lekker slapen, uitslapen, heerlijk lang in m'n bed liggen, ik heb er nu al zin in ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-06-2004, 23:42
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik wil de herinneringen die ik niet kan plaatsen, rare herbelevingen, en nachtmerries niet meer. Ze zijn er nooit geweest, en nu ineens wel.

Ik wil het verdorie niet weten!

GA WEG, GA WEG, GA GVD WEG!!!!

*huil*

Wie wil mij knuffelen...?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 02-06-2004, 23:48
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-06-2004 @ 23:42 :
Ik wil de herinneringen die ik niet kan plaatsen, rare herbelevingen, en nachtmerries niet meer. Ze zijn er nooit geweest, en nu ineens wel.

Ik wil het verdorie niet weten!

GA WEG, GA WEG, GA GVD WEG!!!!

*huil*

Wie wil mij knuffelen...?
*Knuffelt en stuurt alle enge gedachtes een heel eind weg*

Mjah...vandaag ging wel...ik wordt steeds beter in mezelf aansporen om te gaan leren....t helpt ook dat t op t forum zo af en toe wat rustiger is, want ik wordt toch bijna een spammer
Hmm, ik heb wel zin in zaterdag (spannend eigenlijk wel)
Eigenlijk moet ik gaan slapen, maar k heb nog helemaal geen zin...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 23:50.
Oud 02-06-2004, 23:48
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik wil slapen en kan niet slapen. Ben zo moe en toe aan een nachtje rust. In mijn hoofd is het een puinhoop.. Waarom is alles zo moeilijk? Waarom kan het nu nooit eens makkelijk gaan. Ik wil het hem uitleggen, het er met hem over hebben. Maar durf hem niet te bellen, straks slaapt hij. En op msn is hij ook al niet online. Waaaaaa wordt gek . Vandaag een klote dag gehad, al was het vanochtend nog wel leuk. Maar dan verpest ik het weer en ga stomme dingen doen. Ik weet dat er mensen teleurgesteld in me zullen zijn. En terecht, ik had beloofd het niet meer te doen en me te gedragen. En ik? Ik kan me niet eens aan een belofte houden..
Oud 03-06-2004, 00:16
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Een glimlach, een gesprek.
Je hoort het kraken van de trap, de voetstappen. Het geluid van het bestek en bordje of schaaltje, de koelkast en magnetron. Je weet dat het nu niet meer te stoppen is.
Opnieuw kraakt de trap. Nu voel je je schuldig met alles in handen, snel, snel snel, weg weg, ...weg.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 03-06-2004, 00:39
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
Ik heb net gehoord dat mijn vader contact met mij en mn broers en zussen houd voor de VORM!! wat ben je nou dan voor vader?????

liefs T.S
Oud 03-06-2004, 08:40
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-06-2004 @ 23:42 :
Ik wil de herinneringen die ik niet kan plaatsen, rare herbelevingen, en nachtmerries niet meer. Ze zijn er nooit geweest, en nu ineens wel.

Ik wil het verdorie niet weten!

GA WEG, GA WEG, GA GVD WEG!!!!

*huil*

Wie wil mij knuffelen...?
*knuffelt Aragnabite even plat*

Probeer de moed er in te houden meisje.

Lieve groetjes Magicflower
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 03-06-2004, 08:42
Verwijderd
Citaat:
tommygirl.S schreef op 03-06-2004 @ 00:39 :
Ik heb net gehoord dat mijn vader contact met mij en mn broers en zussen houd voor de VORM!! wat ben je nou dan voor vader?????

liefs T.S
*houdt stevig vast*
Ik kan wel zeggen dat ik je wel kan begrijpen maar dat weet ik niet. Deels denk ik. Mijn vader heeft t namelijk nooit gezegd, maar ik heb t me wel afgevraagd. Op een gegeven moment hadden we geen contact meer en kregen we ook niet meer te horen hoe het met hem ging en hoe zn ziekte zich ontwikkelde.
Vraag me nog altijd af of hij van me houdt/hield. Iedereen zegt van wel en dat wil ik best geloven maar op een of andere manier kan ik dat niet



Lucht mn hartje:
Gister examen bio, ging wel redelijk, meteen door naar vriendin. Was jarig. Heel gezellig. Toen weer snel naar huis, omkleden en paardrijden. Paardrijden ging echt lekker. Zo zie je maar weer dat je humeur ook effect heeft op je rijden. Hij wou lekker laag, diep en rond en dat voor een paard dat altijd vastpakt en het liefst met zn hoofd in de lucht loopt. Was trots op m!
Na paardrijden snel omkleden, mn examen nakijken en had ondertussen sms gestuurd dat ie maar online moest komen als t kon omdat ik zo weer weg ging naar diezelfde vriendin, dus toen ik examen had nagekeken en net weg wou gaan kwam ie online. Tja, ehmm... dan kan ik natuurlijk niet weg ...
Eigenlijk moest ik wel weg en dat was voor hem ook beter zei ie want dan kon ie zich beter concentreren en zn mail naar mij afmaken. Dus om 10 uur ofzo eindelijk weggegaan naar vriendin. Uiteindelijk was ik om 1 uur thuis En mam zei ook zo van: hoe laat ben je thuis? ik: weet ik niet. zij: oke, maak het niet te laat he? Geef je me nog een kusje als je thuis bent? ik: ja mam..
Zo lief! Dus toen kwam ik kusje brengen en zei ze heel lief: slaaplekker lieverd. En dat drie keer En toen vroeg ik wat voor dienst ze had (werk ) dus ze zei dagdienst, vraagt hoe laat t is en ik zeg dat t 1 uur is. oké zegt ze en slaapt weer verder
Lieve mama.

Vanochtend werd ik wakker en zag ik dat ik smsje van m had dus ik lezen en dan staat erin dat ie eindelijk zn mail af heeft en dat ie gestuurd heeft. En dat wordt dan om half 2 gestuurd
Dus ja, nieuwsgierig als ik ben zit ik nu, doodop, achter de computer, want ja, hij had teruggemaild

Woei!
Oud 03-06-2004, 09:17
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Iej! Iej! *bouce *huppel*spring*'
Hij is leuk! En ik ben meer dan tevreden, hoewel het niet echt door mijn assertiviteit kwam, maar hij weet nu iig hoe ik erover denk! En ik denk dat ik vanaaf maar even naar de vereniging ga want hij had kookdienst en dan kunnen we nog even gezellig praten.

Ok, hoe ga ik dit aan B. vertellen?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-06-2004, 10:34
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
't gaat eigenlijk gewoon niet echt heel geweldig...
Maar wat moet ik dan doen...?
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Oud 03-06-2004, 10:38
Verwijderd
moe..
maarja dat krijg je als je nieuwsgierig bent
Oud 03-06-2004, 11:13
angel--1987
angel--1987 is offline
waarom komt nu allee naar boven, waaromk denk ik nog steeds aan al dei ruzies en de dingen dei er vroeger gezegd zijn.
waarom blijf ik toch nog boos op ze terwijl ik het ze wel wil vergeven....

waarom voel ik me nou weer kut in me exameperiode....waarom worden die kutexamens ook in ide gymzaaal gehouden...als er ergens een plek is in de school waar ik een hekela an heb is het dat wel..en waarom...omdat het dne ik de plek was waar ik zat toen peet overleed

en dan denk je alles gehad te hebben! stopt me handbal trainster met trainen! ze wil zich richten op het eerste dames team van haar club en ze wil onze dames senioren 1 niet meer trainen omdat ie niet doen wat Zei zegt en ze denken dat ze alles beter weten!maja... wel super jammer!

maja dat moest er ff uit!
__________________
life goes on
Oud 03-06-2004, 12:54
Verwijderd
eindelijk klaar met die stomme examens. wat was aardrijkskunde onduidelijk zeg. er werd dus echt niet gevraagd wat je moest leren. daar gaat mn 8. die wilde ik zo gragg houden. maar dat zal wel niet gelukt zijn
ik heb nog steeds het gevoel dat ik morgen weer een examen heb en dat ik nu eig moet leren. oke ik moet wel voor mn toelating studeren maar das anders.
aan het begin van het jaar had ik nog van: als ik klaar ben emt mn examens ga ik de hele dag viool spelen en mn kamer helmaal opruimen en de heledag weet ik wat doen. en nnu zit ik hier. geen energie om iets te doen. geen zin om iets te doen. ik voel me onwijs klote en kan wel janken.
Oud 03-06-2004, 13:01
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
De jankbuien zijn weer terug . Het ging al een tijdje wat beter, maar nu is het weer erg klote. Vanochtend 3 uur therapie gehad.. Ben nu dus bek af, ik ben zo ontzettend moe maar kan weer eens niet slapen. Waarom kan ik mijn verleden niet gewoon vergeten. Het is een doosje doen en dat doosje nooit meer openmaken. Wil er niet aan denken, ga uit mijn hoofd. Maar het komt steeds weer terug
Oud 03-06-2004, 13:09
Verwijderd
godverdommuuuuuuuuuuuuuuh

echt alles gaat klote gwoon, echt alles
ik word dr helemaal gek van ik heb echt zin mezelf pijn te doen, en HARD, maar kweet da ik t nie moet doen, maar ik weet nie of ik me nog langer kan inhouden..

fuck this shit
Oud 03-06-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
fiepje schreef op 03-06-2004 @ 13:09 :
godverdommuuuuuuuuuuuuuuh

echt alles gaat klote gwoon, echt alles
ik word dr helemaal gek van ik heb echt zin mezelf pijn te doen, en HARD, maar kweet da ik t nie moet doen, maar ik weet nie of ik me nog langer kan inhouden..

fuck this shit
Je kan t wel. Echt waar. Ga desnoods even hardlopen ofzo. In ieder geval even naar buiten? *knuffelt stevig*
Ik kan t ook en t gaat al een hele tijd goed... Jij kan het ook wel!
Oud 03-06-2004, 16:36
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*in de ban van de Tv tune quiz van het Films Radio en Tv forum*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Ads door Google
Oud 03-06-2004, 16:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Eindelijk weer een beetje opgepept. Waarschijnlijk zakt dat straks weer weg... Maar nu geniet ik er nog maar even van.

Vanavond boodschappen doen. Hopelijk kan ik er met A. over praten. I. moet dat eigenlijk niet horen, maar ik vrees dat we niet alleen zijn. Naja, het komt wel goed. *hoopt*
__________________
Oud 03-06-2004, 17:02
Arashi
Arashi is offline
Trek eens grenzen, jij. *schop*
Oud 03-06-2004, 17:27
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
godverdomme, kom ik op me werk aan, "moest je vandaag wel werken?" "ja toch?" had ik dus op het rooster van volgende week gekeken.. KUT!.... oko nog een s2 uur onnuttig op school gezeten... een tussenuur en daarna nog een kw uur... dus gewoon 2 uur niks gedaan terwijl ik lekker naar huis kon...
me mappen vergeten in te leveren zodat ik rond 4 uur weer terug mocht naar school op me fiets....
so, en nu benk chagerijnig...
__________________
ChIcHiNg!
Oud 03-06-2004, 18:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*slik* B. belde... Wat moest ik nou zeggen? Ja, het was meer dan gezellig. Ik wilde niet uitwijden, ik zou hem alleen maar kwetsen door in details te treden. En ik vind hem niet leuk, maar ik wil hem ook niet kwetsen...
*moeilijk moment*

Rogue is nu mijn msn-naam. En het past wel. Ik kan mensen pijn doen zonder iets te doen of zonder het ook maar te willen. Net als Rogue in X-Men...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-06-2004, 18:45
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-06-2004 @ 18:24 :
*slik* B. belde... Wat moest ik nou zeggen? Ja, het was meer dan gezellig. Ik wilde niet uitwijden, ik zou hem alleen maar kwetsen door in details te treden. En ik vind hem niet leuk, maar ik wil hem ook niet kwetsen...
*moeilijk moment*

Rogue is nu mijn msn-naam. En het past wel. Ik kan mensen pijn doen zonder iets te doen of zonder het ook maar te willen. Net als Rogue in X-Men...
*knuffelt*
Die naam had je altijd al
Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen... maar liefde zou toch van 2 kanten moeten komen... jammer, maar helaas...
btw... hoe gezellig was het?

wooow, een 5,5 voor spreekbeurt... een voldoende!!!
ben wel doodmoe vandaag... hopelijk kan ik komende nacht beter slapen
Oud 03-06-2004, 18:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 03-06-2004 @ 18:45 :
btw... hoe gezellig was het?
Hmmmm, erg gezellig...
Ja, dat maakt veel goed.

En die naam Rogue heb ik sinds ik weet dat een goede vriend van me verliefd op me is en ik weet dat ik die liefde niet kan beantwoorden...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-06-2004, 19:58
Verwijderd
Ik wil op mijn hotmail kunnen, en wel nu!!
Advertentie
Oud 03-06-2004, 19:58
Verwijderd
ik heb geloof ik nog nooit zoveel gegeten als vandaag... ik heb zoveel gegeten dat het lijkt alsof ik een drieling verwacht ofzo... vreselijke vreetzak dat ik ben... nou, die 4 kilo die ik was afgevallen zullen er vandaag wel weer aangekomen zijn. *jank* ik HAAT dit zo. ik wil gvd ook dun zijn! ik wil mooi zijn! morgen MOET het gewoon weer lukken, ik wil per se afvallen!
Oud 03-06-2004, 20:10
Verwijderd
stom artikel in het parool. moest dat nou zó gedetailleerd? er zijn ook oud-leerlingen die dat lezen hoor. ben best geschokt hoor. tis echt niet zomaar wat hoor om dit te lezen. nou is ie dus vrij, maar dat lijkt gewoon niet te kloppen. alles, nou ja laat maar.
Oud 03-06-2004, 20:50
Verwijderd
*kriebeltjes onderdrukt*
Oud 03-06-2004, 20:58
moon
Avatar van moon
moon is offline
....mijn beste vriendinheeft het ontdekt...hoe kon ik het haar uitleggen... ik ben bang dat ik haar kwijt zal raken als ze er achter komt wat de waarheid is. Ik voel me zo stom. ik voel me zo schuldig ik krijg het beeld maar niet uit mijn hoofd.
weer negatief gepost
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 03-06-2004, 21:29
Regen
Avatar van Regen
Regen is offline
jezus... net een smsje van m'n beste vriendin... heb overdosis gehad vannacht op ic gelegen en nu in paaz t spijt me love ya...



ze leeft nog...

fuck help...
Oud 03-06-2004, 21:51
Verwijderd
@Regen: sterkte. (})
Oud 03-06-2004, 21:59
Jenifer
Jenifer is offline
Hallo allemaal,
ik zit met een probleem.
Voor mij een heel groot probleem want alles leidt eronder.
Vorig jaar zat ik in de voorexamenklas.
Ik heb toen ongelooflijk veel huiswerk gemaakt ik heb mezelf kapotgewerkt letterlijk en figuurlijk.
ik ben blijven zitten en doe dit jaar over maar nu ben ik dit jaar weer de fout ingegaan.
Weer ongelooflijk veel huiswerk maken.
Het boek van maatschappijleer 1 heeft 8 hoofdstukken dat had ik binnen 2 maanden al uit en dat was dus voor 2 jaar.
Ja dat ging niet goed dat was dan vorig jaar.
Dit jaar heb ik weer als een gek zitten werken en ben ik daar dus sinds 2 weken mee gestopt.
ik kon niet meer verder.
Nu loop ik stage en had ik voor mezelf zoiets van ik magn u ontspannen van mezelf.
Nooit krijg ik een leraar aan de lijn nooit maar nu ineens wel mijn stagebegeleidster.
Ze belde over een contract wat ik in moest leveren over beroepsgeheim want ik loop stage bij de politie.
Ik woon 2 dagen namelijk woensdag en donderdag op een internaat behalve nu want nu loop ik stagei nmijn eigen woonplaats
Dus ik belde een vriendin die daar de hele week zit maar ik krijg een leiding die begint meteen tezeueren over een of ander iets wat ik daar nog moet doen.
Daarna nog even met die vriendin gepraat en toen hoorde ik dat er iemand die ik 4 jaar ken en waar ik zolang ook mee bevriend ben aanvallen kreeg.
Dat kon er ook nog wel bovenop.
Dus de volgende dag had mijn stagebegeleider een nieuw contrct opgesteld en belde ik haar weer om te zeggen dat ze niet meer hoefde te zoeken.
Dus wij weer gezellig gepraat en daarna wildei k diegene even spreken die die aanvallen had.
O zei ze ik ben nog wat vergeten.
Het is heel de groep al verteld zei ze maar ik vind dat jij dit ook moet weten.
Hoezo zei ik wat is er dan?
Er was dus een jongen die iedereen pestte die zat 2 jaar geleden nog op school.
Hij heeft mij menigmaal gepest met een handicap die ik heb maar die had hij dus ook en hij had ms.
Hij rookte weed en ging een keer het dak op want hij dacht dat hij kon vliegen.
toen durfde hijn iet meer en heeft de brandweer hem erafgehaald.
Nou later is hij van school afgegaan.
Gisteren kreeg ik dus het bericht dat hij zelfmoord gepleegd had.
Ik kan me dus nu weer niet ontspannen.
Goed hij was geen lievrdje heus niet maar dit gun ik hem niet dit kan niet!
Dan heb ik nog liever die pestkop terug dan dat hij dit gedaan heeft!
En 2 weken geleden heeft mijn nichtje een auto-ongeluk gehad waar ze gelukkig goed vanafgekomen is.
De auto draaide 3 keer om zijn as en kwam aande andere kant van de weg terecht.
Mijn nichtje kwam er zonder een schrammetje vanaf.
En een dag later kreeg mijn zusje een fietsongeluk.
Ze kwam bij de Mcdonalds vandaan want ze was met een vriendin een ijsje halen.
Toen ging ze van een dijk af en daar stond een andere fiets en die ging naar rechts.
Mijn zusje igng ook naar rechts en toen botsten ze tegen elkaar op.
Mijn zusje is van de fiets gelanceerd en een paar meter verder gekomen.
Haar vriendinnen gingen hulp halen bij een vrouw en die zei wat moet ik eraan doen dan.
Later is mijn vaderhaar wezen halen en is ze afgevoerd naar het ziekenhuis.
Ze heeft een hersenschudding nog steeds en ze had 3 hechtingen in haar hoofd.
Nu is mijn vraag hoe kan ik nou het beste ontspannen want zo gaat het niet langer.
Ik heb er zelfs over nagedacht om een weekje of een dag niet naar school te gaan want daarligt de spanning vooral.
Oud 03-06-2004, 22:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 03-06-2004 @ 22:11 :
Allereerst tijd voor een klein jubileum: Dit is mijn 7000e post! *ontkurkt* *deelt glaasjes champagne uit*
*pakt glaasje champagje aan*
*geeft glaasje sneaky aan Michel en pakt leeg glas terug aan*
*Michel drinkt glas leeg*
(ik houd niet van Champagne )

Ik heb ook heel veel zin in komend weekend. Ik ben doodop na alle examens en ik heb echt zo'n slaap. Verder ben ik er niet echt meer mee bezig, heb er vandaag geen moment meer aan gedacht dat ik nu twee weken geduld moet hebben.
Verder ben ik blij dat ik dan even weg van huis ben, even rust om me heen en Michel natuurlijk. Verder heb ik heel veel zin in de meeting, lekker mensjes meeten van het forum en ook nog eventjes shoppen in Utrecht (ik ben net als Leonie al maanden opzoek naar zwarte gympen, alleen wil ik hoge model Allstar maar een leuker prijsje, misschien vind ik die daar wel, wie weet). Ik heb er heel veel zin in maar ik moet morgenochtend nog best veel doen maar als dat er niet van komt is het pech hoor, in Haarlem verkopen ze vast ook wel deo en dan moet ik maar een andere broek aan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-06-2004, 22:32
kroot
kroot is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 03-06-2004 @ 12:54 :
..........
Ga je toelating doen voor het conservatorium en waar??? Of ben ik nu veel te nieuwsgierig....
Ontopic: Frans ging goed: ik heb minimaal een 8!!!!
Ik ben dus nu ook klaar met mijn examens en moet nu hard gaan oefenen voor mijn toelating Ik wil zo graag geslaagd zijn, maar ik ben heel bang van niet. Morgen gezellig bijles van mijn muziekdocenten bij hun thuis en pianoles!
Oud 03-06-2004, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-06-2004 @ 13:30 :
Je kan t wel. Echt waar. Ga desnoods even hardlopen ofzo. In ieder geval even naar buiten? *knuffelt stevig*
Ik kan t ook en t gaat al een hele tijd goed... Jij kan het ook wel!
hmm lief *knufft*

kheb t nie meer gedaan
mja ik heb me onderhand al paar maanden ingehouden *trots*
blijven volhouden he!

mja t gaat weer iets beter
Oud 03-06-2004, 23:15
Verwijderd
Citaat:
fiepje schreef op 03-06-2004 @ 22:35 :
hmm lief *knufft*

kheb t nie meer gedaan
mja ik heb me onderhand al paar maanden ingehouden *trots*
blijven volhouden he!

mja t gaat weer iets beter
Goed zo meis! Ben trots op je! *knuffelt en slaapkusje geeft* Slaaplekker!
Ads door Google
Oud 03-06-2004, 23:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ieehh, over 10 dagen ben ik 19, wat oud
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-06-2004, 06:30
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
(...) Rusteloosheid.?

Citaat:
Daantje_0705 schreef op 03-06-2004 @ 22:17 :
*pakt glaasje champagje aan*
*geeft glaasje sneaky aan Michel en pakt leeg glas terug aan*
*Michel drinkt glas leeg*
(ik houd niet van Champagne )
__________________
Drie.
Oud 04-06-2004, 08:22
Verwijderd
Te vroeg opgestaan, veel te vroeg. Vergeten dat ik het eerste uur vrij had . Wel vrolijk ondanks het treurige weer, als hotmail nou ook nog even mee zou werken kan mijn dag niet meer stuk.
Oud 04-06-2004, 08:34
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 03-06-2004 @ 22:32 :
Ga je toelating doen voor het conservatorium en waar??? Of ben ik nu veel te nieuwsgierig....
nee ik ga toelating doen voor muziektherapie aan de HvU
Oud 04-06-2004, 08:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-06-2004 @ 20:50 :
*kriebeltjes onderdrukt*
waarom eigenlijk? Nee, hoor... Ik snap t wel

Met mij gaat het psychisch (kutwoord ) even helemaal goed! Lichamelijk niet zo fantastisch, maar ik geloof dat ik daar maar aan moet wennen...
Alleen die %^$#&$%-vaderdag Ik hou helemaal niet van vaderdag en we deden daar ook nooit aan. Maar een week voor z'n dood heb ik m een vaderdagkaart gestuurd (niet voor vaderdag, maar zomaar...), dus t doet wel zeer. Ook omdat het bijna 2 jaar (2 jaar alweer ) geleden is...

Nou ja. Ik voel me toch lekker goed
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 09:45.
Oud 04-06-2004, 09:10
Verwijderd
Weet je dat ik niet eens weet wanneer het vaderdag is? Morgen of weet ik veel wanneer? Volgende week? Wij vierden het ook nooit.

Gisteren stootte ik tegen een kast op mn kamer en daar bovenop stond mijn portret wat ik had gekleid van Roelof. De kast wiebelde, 'Roelof' kwam met een bonk keihard op de achterkant van mn schouder en viel op de grond in stukjes.. Heb er zelfs om gehuild ... Het was toch iets.. Ik weet niet hoe ik t moet zeggen. Het betekende niet alleen iets voor me omdat ik er zoveel tijd en energie in had gestopt en dat t voor mijn doen was gelukt, maar het was ook iets van ons. Hij is toch komen poseren enzo. En t doet wel pijn dat t kapot is. Mn schouder boeit me niets, maar )(*&^$@!^&@#! waaróm moest ie daar nou staan
Oud 04-06-2004, 09:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-06-2004 @ 09:10 :
Weet je dat ik niet eens weet wanneer het vaderdag is? Morgen of weet ik veel wanneer? Volgende week? Wij vierden het ook nooit.

Ik weet ook niet wanneer het vaderdag is Ik heb m die kaart nl. ook niet voor vaderdag gestuurd, maar gewoon... zomaar... En t gaat me ook niet om vaderdag, maar dat ik al die kaarten in de winkel zie staan... Ik geloof dat het trouwens altijd op zondagen vader-en moederdag is, dus het zal wel komende zondag zijn. Of de zondag erop. Dat kan ook.

Enneh... echt superjammer van je beeld...
__________________
Tsja
Oud 04-06-2004, 10:44
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik voel me raar, heel raar. Ik weet het zelf ook allemaal niet zo goed meer, alles is zo moeilijk. Ik pieker teveel, denk teveel en wil teveel. Dat is niet goed, nee dat weet ik ook wel. Kan er alleen niet mee stoppen. Vandaag verhuist mijn allerbeste vriendin naar het noorden van het land. Ik heb er vanmorgen vroeg uitgezwaaid, dat was flink janken. Ik zal er ontzettend missen, maar ga over 2 weken bij haar op bezoek. Ken je dat gevoel dat je vingers niet doen wat jij wilt, dat ze een eigen leven zijn gaan lijden. Dat heb ik nu, dat voelt echt zo raar aan.. Wordt er gek van, ze moeten gewoon eens ophouden en doen wat ik wil.
Oud 04-06-2004, 11:30
kroot
kroot is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 04-06-2004 @ 08:34 :
nee ik ga toelating doen voor muziektherapie aan de HvU
Leuk!! Veel succes!

Bij aardrijkskunde geven ze voor vier vragen aan iedereen de volle punten...maar die vragen waren juist nog wel de enige die een beetje te doen waren Maarja....
Oud 04-06-2004, 13:02
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 03-06-2004 @ 19:58 :
ik heb geloof ik nog nooit zoveel gegeten als vandaag... ik heb zoveel gegeten dat het lijkt alsof ik een drieling verwacht ofzo... vreselijke vreetzak dat ik ben... nou, die 4 kilo die ik was afgevallen zullen er vandaag wel weer aangekomen zijn. *jank* ik HAAT dit zo. ik wil gvd ook dun zijn! ik wil mooi zijn! morgen MOET het gewoon weer lukken, ik wil per se afvallen!
*knuffelt*

Is er iets dat ik voor je kan doen..?


Ontopic:

Ik ben zooo ontzettend moe, kan nauwelijks typen. Denk dat het van m'n nieuwe medicijnen is.. Ik heb 13 uur - aan een stuk - geslapen
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 04-06-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 04-06-2004 @ 11:30 :
Leuk!! Veel succes!

Bij aardrijkskunde geven ze voor vier vragen aan iedereen de volle punten...maar die vragen waren juist nog wel de enige die een beetje te doen waren Maarja....
dankje, ga jij wel voor het conservatorium toelatingsexamen doen?
Oud 04-06-2004, 16:02
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 03-06-2004 @ 22:17 :
*pakt glaasje champagje aan*
*geeft glaasje sneaky aan Michel en pakt leeg glas terug aan*
*Michel drinkt glas leeg*
(ik houd niet van Champagne )
Dana, je moet nog een hoop leren.
Michel drinkt snel zijn glaasje leeg en dan wisselen jullie snel van glas.
(Zo doen mijn vader en ik dat altijd. )

Ontopic:
Ik heb zin in morgen. Straks nog maar even wat boodschappen doen en daarna beautyfarm spelen in de badkamer.
M'n moeder is weer geobserdeerd door haar werkstuk en het wekkertje. Ze heeft alleen nog maar hoi gezegd... Gezellig.
__________________
Oud 04-06-2004, 16:54
Verwijderd
Dan kan iedereen wel mooi zijn problemen bij mij komen stallen, maar wat moet ik er mee? Vandaag weer eentje. Femke had een heel verhaal over d'r vriend. Nou wil ik haar best helpen hoor, ik wil ook best luisteren, maar ik weet het allemaal ook niet. Ik loop weer eens andermans problemen op te lossen. Ga weg, ga fietsen ofzo. Ik heb m'n eigen rotzooi op het moment, en daar heb ik genoeg aan. Maar dat durf ik dan weer niet te zeggen. Muts ben ik ook hoor.

Strax dansen, heb ik wel zin in. Ondanks dat ik erg moe ben van vandaag. Daarna de kleine zeemeermin kijken*grinnikt*
Maar ik heb wel heel goed even geroeid op ons nieuwe roeiapparaat vandaag. Wel 2 minuten, maar daar gaat het niet om. Voeten doen zeer van vandaag. Maar mevrouw Verburg zong wel een mooi liedje zeg, jeumig.

Nogwat. Weer eens een zinloze discussie met Jurre gehad. Hij vond het allemaal niet leuk. En morgen heb ik een feestje en volgens hem word ik daar dronken en ga ik met andere jongens zoenen . Hoe praat ik dat nou weer uit zijn hoofd

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 20:49.
Oud 04-06-2004, 18:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
"Ja, maar dat speelde toch al veel langer..."
Nou, dan had je mij daar wel als eerste over mogen inlichten.

Gisteren dus even naar RSG, heerlijk met een enorm leuke jongen bier en wiskey door elkaar zitten gieten. In de trein terug zat ik dus wel heel hard te proberen mijn ogen weer te focussen, maar het was superleuk geweest. En whaha, vanmorgen (of eigenlijk gisterenavond al) stond het op het RSG-forum!!! Dat wordt dus een prachtige roddel.

Vanmorgen: "Ja, ik hoorde dat je niet geweest was dinsdagmorgen en vandaag... Ben ik zeker vergeten door te geven." He bah, had ik gewoon kunnen werken, liep de communicatie mis. Ik kan het geld echt wel gebruiken, dus ik was liever gaan werken.
Nou ja, goed. Vroeg vanmorgen had ik nog wel een beetje hoofdpijn.
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32
Psychologie Je verleden accepteren en doorgaan
Verwijderd
14 05-06-2012 00:03
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 20:24
Psychologie Voel me kut na telaat te hulpschieten
X5-452
3 03-06-2004 20:09
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.