Oud 09-08-2004, 06:45
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb een nieuw nummer, maar vergeet telkens om het aan iedereen door te geven ed, dus blijf ik plakken aan m'n oude; beetje stom als 'iedereen' daarop belt ed... Mja, dat schiet niet op, Kim.

En ik ben vier cm gegroeid (serieus!). Een vriendin zei een
tijdje terug al dat ze 't vermoedde, gister zei H. het ook... En
verhip, het bleek nog waar te zijn ook, volgens haar metingen.
(zegt op zich niet heel veel; de meeste mensen geloven niet
eens dat ik 1.60 was/ben. Ook vaak niet dat ik toch echt
ouder ben dan vijftien. )

Vandaag wil ik sporten. ?

Hopen dat het een fijne dag wordt/blijft. Vanmiddag komt mijn
broer langs...
__________________
Drie.

Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 07:15.
Advertentie
Oud 09-08-2004, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 09-08-2004 @ 06:45 :
(Ook vaak niet dat ik toch echt ouder ben dan vijftien. )
Ik geloof ook niet dat je 33 bent.

Mag jij wel die 33 aanhouden?
Oud 09-08-2004, 09:11
Verwijderd
-3/

ben ik nou de andere kant op aan het gaan?
Oud 09-08-2004, 11:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ha! Mag vandaag weer 3 kwartier op m'n pc en weer volop bellen.. Aaarhg! Hij heeft me gevraagt voor een voorstelling...'t was wel wat ik wilde, maar toch..moet ik nu blij zijn of niet?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-08-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 08-08-2004 @ 23:51 :
Dat is een menselijke eigenschap, kunnen ze niets aandoen.
Mensen doen liever moeilijk dan dat ze logisch en snel nadenken. De reden waarom ze niet zo logisch nadenken, komt meestal door hun gevoelens dat belemmert ze meestal.

True

Hm, chocolade...
Oud 09-08-2004, 12:53
Verwijderd
Ik heb gisteren een enorm gezellige leuke dag gehad aan het strand...vooral gisterenavond, lekker saampies naar de zonsondergang gekeken en 'gevaren' door de golven op een luchtbed...En ik was de enige die 's avonds nog in de koude zee zwom maar het was heerlijk!!

Weer genoeg energie voor de komende tijd...
Oud 09-08-2004, 15:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
*zwaait vanuit madrid*
Godver. Ben van msn afgegaan omdat volgens mij mn tijd om is, en anders kan straks iedereen op mijn msn
maar ja... nu heb ik dus nog wel tijd. Nou ja, dan ga ik hier maar zeuren

Het is hier lekker, alleen nu regent het...

En mn vriendje is liehief
__________________
Tsja
Oud 09-08-2004, 15:54
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 09-08-2004 @ 15:50 :
*zwaait vanuit madrid*
Godver. Ben van msn afgegaan omdat volgens mij mn tijd om is, en anders kan straks iedereen op mijn msn
maar ja... nu heb ik dus nog wel tijd. Nou ja, dan ga ik hier maar zeuren

Het is hier lekker, alleen nu regent het...

En mn vriendje is liehief
*zwaait nu ook eens naar snoopy*
Heb je toch nog tijd genoeg
En wij hebben zohon!
Tis alleen nogal warm

Vanavond feestje... en ik heb er zin in
Dat wordt weer een week lang kramp hebben in mijn wangen en buik
Oud 09-08-2004, 16:54
kaatje in da house
Avatar van kaatje in da house
kaatje in da house is offline
Ik ben in de war...
Ik voelde me vandaag zo blij, genoot van de zon, had zelfs een kadootje gekocht voor mn moeder!
en op een gegeven moment voelde ik mezelf echt over mijn toppunt van blijheid heenglijden, om vervolgens keihard in de afgrond te vallen.
Hoe kan het toch dat als ik me lekker voel ik ineens omsla en me zo rot voel over alles? het is net of mag ik niet vrolijk zijn, want elke keer als ik me 100 % goed voel, word ik als het ware gestraft en voel me meteen ontzettend down

Ik wil zo graag vrolijk zijn. waarom mag het dan niet?

Ka
Oud 09-08-2004, 17:00
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Damn, ik moet leren nee zeggen.
Oud 09-08-2004, 19:09
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb het kou. Ja, zelfs met dit weer.. En dan heb ik toch nog 2 truien aan. Ben ik dan toch een vreemd meisje? Artsen noemen me een medisch wonder, mijn ex-collega's vinden me maar een raar meisje (aardig bedoeld) en een vriend snapte me niet meer. Tja, kan er ook niks aan doen. Kon ik dat maar.. Maar ondertussen blijf ik naar iedereen lachen en zeggen dat het goed gaat. En ze geloven me nog ook. Ik wil ze de waarheid vertellen, maar kan het niet, ik kan het echt niet. *in de war*
Oud 09-08-2004, 19:11
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sensual schreef op 09-08-2004 @ 19:09 :
Ik heb het kou. Ja, zelfs met dit weer.. En dan heb ik toch nog 2 truien aan. Ben ik dan toch een vreemd meisje? Artsen noemen me een medisch wonder, mijn ex-collega's vinden me maar een raar meisje (aardig bedoeld) en een vriend snapte me niet meer. Tja, kan er ook niks aan doen. Kon ik dat maar.. Maar ondertussen blijf ik naar iedereen lachen en zeggen dat het goed gaat. En ze geloven me nog ook. Ik wil ze de waarheid vertellen, maar kan het niet, ik kan het echt niet. *in de war*
Ik stik hier onderhand... als wij nou eens tegen elkaar aan zouden liggen... perfect toch?

En ik heb nog steeds zin in vanavond
Oud 09-08-2004, 19:52
Verwijderd
nee, ik ga het nu niet verpesten.
nog maar 2 en dan zit ik goed.
morgen naar bjz, moet ik zeggen dat ik vreetbuien heb gehad? al 1.5 week niet. dus waarom moet ik het nog zeggen? tis toch over, ik ben toch 'genezen'?

beetje onduidelijk geloof ik
Oud 09-08-2004, 20:16
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Go Mark
Oud 09-08-2004, 20:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ sonho, vertel gewoon eerlijk bij bjz dat je vreetbuien hebt gehad, met verzwijgen schiet je niets op..

ontopic: ze schrok van me vandaag...ik heb daar een uur en veertig minuten gezeten wat is er toch met me aan de hand? waarom ben ik zo dubbel? wat wil ik nu eigenlijk? ik wou dat ik een antwoord had..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-08-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 09-08-2004 @ 20:17 :
@ sonho, vertel gewoon eerlijk bij bjz dat je vreetbuien hebt gehad, met verzwijgen schiet je niets op..
nee, dat is wel zo. maar is het niet heel dom/stom als ik het nu ga vertellen terwijl ik twee weken geleden die intake heb gehad? toen had ik toch eig moeten zeggen. ben zo bang dat ze boos op me wordt oid, dat ik het toen niet heb gezegt ofzo
Oud 09-08-2004, 21:11
Verwijderd
Fijn
Oud 09-08-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 09-08-2004 @ 20:44 :
nee, dat is wel zo. maar is het niet heel dom/stom als ik het nu ga vertellen terwijl ik twee weken geleden die intake heb gehad? toen had ik toch eig moeten zeggen. ben zo bang dat ze boos op me wordt oid, dat ik het toen niet heb gezegt ofzo
denk je nou echt dat ze verwachten dat je ze gelijk je hele leven toevertrouwt? Ik had eerst ook heel veel dingen verzwegen bij Jeugdzorg (biseksualiteit en klappen) maar ze waren alleen maar blij dat ik het alsnog heb durven vertellen.
Oud 09-08-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 09-08-2004 @ 21:35 :
denk je nou echt dat ze verwachten dat je ze gelijk je hele leven toevertrouwt? Ik had eerst ook heel veel dingen verzwegen bij Jeugdzorg (biseksualiteit en klappen) maar ze waren alleen maar blij dat ik het alsnog heb durven vertellen.
ja
kwee nog niet of ik alles daarover vertel, maar ik denk wel over dat ik heel erg bezig met mn gewicht etc. das al iets iig, lijkt me.
Oud 10-08-2004, 12:19
moon
Avatar van moon
moon is offline
terug van vakantie!!!!! Het viel wel mee eigenlijk, ben blij dat dit de laatste vakantie met mijn ouders was. Volgend jaar ga ik mijn eigen vakanties plannen!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 10-08-2004, 12:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-08-2004 @ 20:16 :
Go Mark
Oud 10-08-2004, 12:40
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik moet even kwijt dat ik me rot voel
aangezien ik vanmorgen om half 9 gebelt om te zeggen dat een vriendin van mij een ongeluk heeft gehad..
nouwja vriendin,het is iemand die ik ken van chatten,praat veel met haar.
en dat meisje die mij belde ken ik ook van chatten maar wij bellen wel vaker samen.

vind het zo kut dat ze een ongeluk heeft gehad
ze ligt nog in het zieknhuis aan de morfine.
als het goed is komt ze zo naar huis,maar toch ben ik uit m n doen.
moest het ff kwijt
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 10-08-2004, 12:48
Verwijderd
@Souris: sterkte.

Het is veeeeeels te warm. En dat terwijl het volgens mij al weer minder warm aan het worden is... Ik wil dat het herfst wordt en ook dat het herfst blijft (want 's winters is het weer te koud). Of nog beter: lente. En ik wilde dat ik de zin vond om iets af te maken wat af moet... Zo meteen nog ff naar de stad, op m'n nieuwe fiets (met drie sloten ).
Oud 10-08-2004, 12:55
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
heb nu gehoord dat het best wel ernstig is...
dat meisje moet geopereerd worden enzo.
ze heeft lucht in der buik en veel pijn
dan komt ze vandaag vast niet naar huis
naar dat ze ff met vrienden een auto ongeluk krijgt


btw dank je leonoor
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 10-08-2004, 13:30
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Souris; heel veel sterkte!! Ik hoop dat het snel wat beter zal gaan met haar!

Ontopic; Ik mag weer illegaal op de pc ... Vrijdag moet ik weer, ik weet niet wat ik wil. Aan de ene kant zal het me veel rust geven, aan de andere kant, zijn er nog zoveel leuke dingen. *Dubbel* Vrijdagavond uit met S. en M. leuk idee opzich, maar waarom heb ik er dan nog geen zin in? *zucht* ik weet niet wat ik moet met mijzelf..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-08-2004, 13:49
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 09-08-2004 @ 19:11 :
Ik stik hier onderhand... als wij nou eens tegen elkaar aan zouden liggen... perfect toch?
Het is een idee, ja.

Vandaag weer naar de reva geweest. Het was er rustig. Bijna iedereen is er met vakantie. Ik heb nu van 1 uurtje therapie al veel meer pijn. Hoe moet dat straks wel niet gaan als ik daar intern zit en heel de dag door therapie krijg. Pff, nog maar even niet aan denken..

@ Souris: Sterkte! Hopelijk gaat het snel wat beter met haar!!
Oud 10-08-2004, 14:06
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ja,ik ga voor haar duimen
hoop dat ik morgen meer weet hoe het gaat enzo.
aangezien er waarschijnlijk 2 mensen die haar goed kennen morgen op bezoek gaan.
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 10-08-2004, 14:35
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Het was ontzettend verkeerd dat van vannacht.. maar wel prettig opzich


Je mag niet gaan....
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 10-08-2004, 14:59
Verwijderd
Nou het is zover hoor, wie had dat ooit kunnen denken. Vandaag een brief gekregen van mijn tante, het was een uitnodiging. Ze gaat een familiefeest geven. Nu wil ik niet pessimistisch doen, maar ik ben benieuwd. Ik zie er echt heel erg tegenop, wel leuk om iedereen weer eens te zien, maar het kan gewoon niet goed gaan. Na al dat gedoe van de afgelopen jaren, de verwijten die elkaar zijn gemaakt, de ruzie’s en dan nu ineens een feest voor de hele familie. Vol blijdschap, en vreugde alsof er nooit iets gebeurd is, laat me niet lachen zeg…
Van mezelf weet ik dat ik er heel slecht tegen kan, en dat ik dat kinderachtige gedoe meer dan zat ben, en ik hoop ook zeker dat het een geweldig feest gaat worden. Niet alleen omdat ik wil zien dat ze ook normaal met elkaar om kunnen gaan, maar ook om gewoon het gevoel terug te krijgen dat ik blij kan zijn met mijn familie.
Oud 10-08-2004, 16:04
Verwijderd
Ik heb het verteld.
Oud 10-08-2004, 16:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
sonho schreef op 10-08-2004 @ 16:04 :
Ik heb het verteld.
Goed hoor! Echt heel sterk van je! Ging het een beetje oke verder? *knuff*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-08-2004, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 10-08-2004 @ 16:17 :
Goed hoor! Echt heel sterk van je! Ging het een beetje oke verder? *knuff*
t gesprek ging wel goed. ze begon er zelf over, dus hetwas makkelijk om er over door te gaan. we ebben het ook nog over andere dingen gehad.
maar nu... ik zit helemaal te trillen en bijna te huilen. *zucht*
Oud 10-08-2004, 16:53
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Kennen jullie dat gevoel van dat je iemand wilt helpen maar je diegene niet kan helpen? Ook al wil je dat nog zo graag..
Oud 10-08-2004, 16:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
sonho schreef op 10-08-2004 @ 16:26 :
t gesprek ging wel goed. ze begon er zelf over, dus hetwas makkelijk om er over door te gaan. we ebben het ook nog over andere dingen gehad.
maar nu... ik zit helemaal te trillen en bijna te huilen. *zucht*
*slaat arm om sonho heen* Niet huilen hoor! 't Is heel goed wat je gedaan hebt, echt!

@ dionnetje; ja dat heb ik heel erg vaak..vreselijk
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-08-2004, 16:58
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 10-08-2004 @ 16:53 :
Kennen jullie dat gevoel van dat je iemand wilt helpen maar je diegene niet kan helpen? Ook al wil je dat nog zo graag..
Ja....
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 10-08-2004, 18:15
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 10-08-2004 @ 16:53 :
Kennen jullie dat gevoel van dat je iemand wilt helpen maar je diegene niet kan helpen? Ook al wil je dat nog zo graag..
ja,dat heb ik nu
een vriendin van mij gaat kapot maar ik kan niks doen.
ze heeft ook wel therapie enzo.
maar zei hoorde vanmorgen ook slecht nieuws en ze is helemaal ingestort
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 10-08-2004, 18:26
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Eindelijk, het gaat binnenkort regenen. Ik heb hoofdpijn van de warmte.

Het is ook nooit goed hé. Te warm, te koud, te nat. Ik wil gewoon normaal weer en niet continu overal last van hebben.

En hij, wat maakt hij het me moeilijk.
__________________
Oud 10-08-2004, 18:29
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Souris schreef op 10-08-2004 @ 18:15 :
ja,dat heb ik nu
een vriendin van mij gaat kapot maar ik kan niks doen.
ze heeft ook wel therapie enzo.
maar zei hoorde vanmorgen ook slecht nieuws en ze is helemaal ingestort
ja, bij mij is het verhaal ook ongeveer zo. en ik wil dr zo graag helpen, maar dat kan niet en al zou het wel kunnen dan zou ik niet weten hoe.
Oud 10-08-2004, 18:36
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 10-08-2004 @ 18:29 :
ja, bij mij is het verhaal ook ongeveer zo. en ik wil dr zo graag helpen, maar dat kan niet en al zou het wel kunnen dan zou ik niet weten hoe.
ik weet dat ik haar niet kan helpen.
maar ze mag mij wel altijd bellen..
al had ik diep in mijn hart het slechte nieuws niet s ochtends willen horen.
m n dag is een beetje verpest,maar ze moet er ook niet zelf mee blijven lopen.
dus wel goed dat ze mij belde
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 10-08-2004, 18:38
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
dreen schreef op 10-08-2004 @ 18:26 :

En hij, wat maakt hij het me moeilijk.
Mijn 'hij' maakt het mij ook moeilijk
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-08-2004, 20:17
Glamour_Maai
Avatar van Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ik weet het niet meer . Het voorbije jaar is in sneltempo aan me voorbijgegaan, heb het gevoel dat ik tijdens het voorbije jaar alleen maar gestudeerd heb en niets anders . Nu moet ik weer studeren, ik ben het beu na een jaar. Ik wil die herexamens niet doen, moet wel anders mag ik opnieuw het 1e jaar doen, maar ik kan me niet concentreren .
En ik wil mn vriend zien, wil 'm knuffelen, maarja, moet studeren, het enige woord wat ik het voorbije jaar ben tegengekomen.
Aftellen tot 13 september, is nog zover weg... dan kan mijn vakantie beginnen, voor 2 weken, daarna terug naar school, weer studeren en voor ik het weet weer een jaar weg .

*Diepe zucht*
__________________
~...oOo...~ I do believe that God above, created you for me to love ~...oOo...~
Oud 10-08-2004, 20:54
Verwijderd
Het moet niet gekker worden
Oud 10-08-2004, 21:11
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Pff, dat is achter de rug. Vandaag dan. Ik wist dat hetb een kut-dag zou worden. Mevrouw van vanmorgen zou wel vergeten dat ik niet zou blijven om te koken, en inderdaad, dat deed ze. En ze zou wel in de stress schieten, en inderdaad, dat deed ze ook. En die kut van vanmiddag, die zou wel weer opmerkingen hebben en nergens tevreden over zijn. En inderdaad... *zucht*
Maar naar die van vanmiddag hoef ik nu niet meer en die van vanmorgen... Och, die bedoelt het goed. Ze moet alleen te veel van zichzelf.
En morgen heb ik twee adressen met alleen maar aardige mensen, dus dat wordt wel een goede dag. En vrijdagmiddag naar bf, dus daar heb ik ook zin in!!! Alleen eerst nog dat weekrapport... Damn, waarom is dat toch zo ver? Dan moet ik hoe dan ook op de fiets, anders kom ik er niet, en dan moet ik dus eerst terug naar huis om de fiets terug te brengen en dan naar Amsterdam. Dat gaat dus laat worden. Nou ja...

*zucht* Das best lekker, zo in de avonden niets te doen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 10-08-2004, 21:15
koud
Avatar van koud
koud is offline
ik voel me schuldig. er is een relatie stukgegaan, misschien door mijn schuld hoewel ikweet dat ik er eigenlijk niks aan kon doen. nu zijn er vast ook roddels over mij en gaat de aankomende week een stuk minder leuk worden dan het eerst leek. zucht en steun.
__________________
ijs
Oud 10-08-2004, 21:16
Verwijderd
@Kim: wat is je nieuwe nummer dan?

Ik heb last van m'n buik...al een flink aantal dagen. En ik had CSI Miami willen zien... Maar goed, daar moet ik m'n humeur niet door laten verpesten, daar schiet niemand iets mee op. Nu dan toch nog maar een kwartiertje CSI kijken oid en even kaartjes schrijven en dan naar bed. En niet zo zeikerig doen.
Oud 10-08-2004, 22:49
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
zucht. ik mis hem. voor het eerst in maanden mis ik iemand:/
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 11-08-2004, 00:05
Verwijderd
Ma as dieje klootzak denkt te kunnen bepalen wa'kik plezant moet vinden en wa'k moet doen,

klein cantusje bij vrienden georganiseerd, ik kan da zelf nie goe, zuipe, ma khem ma efkes meegedon, totda'khem moete kotsen (eerste jkeer trouwes da'k kots van drank). kgon trug binnen en zeg da'k ermee kap. ma dat den dries dan nie kan begrijpen da'k stop, want owee tis ne cantus en ge moet meeblijve doen en onee da snapt'em nie... wete, tis al erg genoeg dat 'em godverdomme tmeske neukt waar'k al de laatste 3 jaar verliefd op zen, ma as'em zo voort blijft doen, gaat'em nog es serieus MOT krijgen . kheb me nu maar afgereageerd op nen boom en da dee geen deugd, handen zien nog rood.

Ma ik maak'em nog es af, de godverdomde kloothommel!

P.S.: nee, dit is geen Dries van op het forum en ja, kzen nu nog een bikke zat, ma desalniettemin, ik gon 'em nog es godverdomme LYNCHEN!
Oud 11-08-2004, 02:59
Verwijderd
Zat van het eeuwige gezeik, het niet veranderende patroon. Anderen die bij me afhaken wanneer het er op aankomt.
Namen de tranen het maar mee....
Oud 11-08-2004, 04:04
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
11-08-2004 03:33
door Quiana


Argh, ga slapen, Kim.
__________________
Drie.
Oud 11-08-2004, 04:07
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 11-08-2004 @ 04:04 :


Argh, ga slapen, Kim.
Ja ga slapen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 17:15
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 19:39
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 23:47
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.