Oud 11-08-2004, 08:44
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik voel me helemaal Happy!
Gisteren ben ik bij mijn ex-vriend geweest en heb zijn vriendin in real life gezien. Superlieve meid! Ben blij voor hem en haar dat ze elkaar hebben gevonden. Ik was totaal niet jaloers, vond 'm nog wel een erg leuke jongen, maar ben niet (meer) verliefd. Wel grappig, ik had d'r al leren kennen via MSN en toen klikte het ook al goed, maar het was in het écht precies hetzelfde.
Die ouders zijn ook zulke aardige mensen! Ik heb een hele leuke dag gehad en vandaag sta ik met volle moed op om van deze dag óók iets leuks te maken.
Liefs, Magic_STAR*
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Advertentie
Oud 11-08-2004, 09:51
Verwijderd
Ik ben er weer! Het ging allemaal sneller dan verwacht (maar van de vorige operatie had ik natuurlijk al ervaring). Vannacht heb ik jammer genoeg heel slecht geslapen, maar ik zal wel moeten wennen. Hier is er natuurlijk niet 24/7 iemand om je kussen op te schudden. En dan te bedenken dat ik over twee maanden alweer helemaal mag lopen zonder krukken!
Toch ben ik niet helemaal gelukkig, maar dat zal wel een achterblijfsel zijn van de narcose (alles komt sterker op me af enzo)
Oud 11-08-2004, 10:02
Verwijderd
Deze week is zo enorm spannend, ik zit elke dag bij de brievenbus te wachten voor mijn examenuitslag, zou deze week komen, zul je zien dat ie te laat is...Nog twee cijfertjes en ik ben secretaresse!!

Ik wacht deze week ook op de uitslag van de sollicitatie vorige week, bovendien kan een ziekenhuis, die mij misschien nog wil, deze week bellen, en vanmiddag heb ik weeeer een soll. gesprek!

Daarna ga ik maar eens shoppen in Amsterdam ofzo...
Oud 11-08-2004, 11:24
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Lig je net een beetje fatsoenlijk te slapen, wordt je door de postbode wakker gedeurbelt AAAARGH!!!
Als je mij chargijnig wil hebben... dan doe je dat dus door mij wakker te maken
Oud 11-08-2004, 11:51
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
moet zo voor het eerst weer werken voor uitzendwerk
ik vind het best wel heel eng.
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Oud 11-08-2004, 11:57
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 11-08-2004 @ 11:24 :
Lig je net een beetje fatsoenlijk te slapen, wordt je door de postbode wakker gedeurbelt AAAARGH!!!
Als je mij chargijnig wil hebben... dan doe je dat dus door mij wakker te maken
Geen leuk pakketje voor jou om je op te vrolijken?

Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 11-08-2004 @ 11:51 :
moet zo voor het eerst weer werken voor uitzendwerk
ik vind het best wel heel eng.
Succes


Hmm, veel studeren...ik droomde dat ik mn tentamen verkloten ging...lekker bemoedigend...
Verjaardag van "schoonzusje" bijna vergeten...zometeen even kaartje kopen enposten....hoewel ie toch te laat komt
Owja en mailen moet ik ook nog...niet vergeten...maar ik vind geloof ik allerlei andere dingen belangrijker dan wat volgens iedereen belangrijk voor mij is
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn

Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 11:59.
Oud 11-08-2004, 12:00
Verwijderd
Als woorden konden omschrijven wat ik voelde had ik ze hier neergezet, maar het lukt niet .

Het is te belachelijk om aan te horen wat er nu weer gebeurd is, ze wil bij hem terug, alsof het allemaal een vooropgezet spel is. Eerst de familie kapot maken, en als dat is gelukt, terug keren als het zielige vrouwtje dat spijt heeft van haar beslissing... Wat denkt ze wel niet, die verwijtbrieven, die vuile woorden over dat ze jaren ongelukkig is geweest bij haar man, dat vergeet hij wel weer? Even sorry zeggen en dan weer verder gaan, een nieuwe kans om het hele verhaal weer van voor af aan te laten beginnen. Ik snap het niet hoor...
Oud 11-08-2004, 12:18
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 11-08-2004 @ 11:57 :
Geen leuk pakketje voor jou om je op te vrolijken?
Nee... voor mijn broer
Oud 11-08-2004, 12:51
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Arme Ruud!

Ontopic; Lekker nutteloos leven heb ik..Fijn, voel me echt helemaal super!! Geweldig weer.. *chagerijnig is*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-08-2004, 13:01
Verwijderd
Als ik zelf geen hersens had gehad, dan had ik nu al meerdere malen moeten concluderen dat je al het geld dat je hebt maar beter uit kunt geven, omdat het je anders afgenomen wordt... En dat je beter heel zielig en afhankelijk kunt doen dan zelfstandig ed. Kun je met geld om gaan en doe je zuinig en verstandig enz., wordt het afgestraft.

Soms snap ik dingen echt niet (niet alleen dit).

Maar goed, ik overleef het wel. En zo niet, tja, dan niet.
Oud 11-08-2004, 13:47
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik had zo graag gewilt dat ik wel kon slapen.
heb vanacht kut geslapen
dus ben om 12 uur m n bed ingegaan en heb misschien maar 20 min geslapen
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 11-08-2004, 14:01
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
@#$% - frustratie alom.

Nou. Ik ben gegaan, en met een hoop twijfels + rothumeur thuisgekomen.

Ik heb geen probleem, ik maak er één door erover te zeuren.
En misschien is dat een ontzettend irrelevante gedachte, so
be it; dat is nl wel het gevoel wat ik krijg als blijkt dat aan mijn
eetpatroon nu niet gesleuteld hoeft te worden, terwijl ik daar
toch behoorlijk mee in m'n maag zat (stomme woordspeling ),
schijnbaar onterecht dus. En mijn gewicht is príma, vond zij,
dus waar maak ik me ivn druk om?

Joh, ik kan zelfs nog een kilo of vijf afvallen.
__________________
Drie.
Oud 11-08-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 11-08-2004 @ 14:01 :


Joh, ik kan zelfs nog een kilo of vijf afvallen.
Alles kan, maar doe het toch maar niet. 't lijkt me geen goed plan.

(Ik hoop ook dat het sarcastisch bedoeld was.)
Oud 11-08-2004, 14:32
Verwijderd
Iewl. M'n moeder zeurt de hele dag al dat ik te dik wordt. Oh my god, ik weeg net 60 kilo. Ze probeert me echt anorexia aan te praten. Ik weet zelf dat ik absoluut niet te dik bent, maar ik begin hierdoor wel steeds minder te eten.
Oud 11-08-2004, 16:32
farai
Avatar van farai
farai is offline
Het is chaos in mijn hoofd. Het lijkt alsof ik volledig blokkeer bij elk gesprek dat ik moet voeren (ook al gaat het over heel onbenullige dingen). Ik sluit mij zo goed als het kan af voor eender welk sociaal contact. Het lijkt alsof niks of niemand nog tot me doordringt. Ik kan mij nergens meer voor openstellen. Ik weet nimeer wat ik wil......Kortom: tis complete chaos hier.


En de tranen stromen maar weer.......
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 11-08-2004, 16:41
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Quiana schreef op 11-08-2004 @ 14:01 :

Joh, ik kan zelfs nog een kilo of vijf afvallen.
Laten we dat maar achterwege laten meid..

Ontopic; yeah ik ga eindelijk weer eens wat ondernemen...maar zal ik vrijdag avond nou gaan of niet? Het lijkt me wel leuk, maar ik weet niet of ik dan nog in de stemming ben.. Gezellig met S. en hem..Maar dan kom ik bij S. thuis dat wijf natuurlijk ook tegen Mja, ik weet het echt niet..?! *zucht* en morgen moet ik natuurlijk beslissen..(Hoezo twijfelaar )
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-08-2004, 17:50
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 11-08-2004 @ 08:44 :
Ik voel me helemaal Happy!
Gisteren ben ik bij mijn ex-vriend geweest en heb zijn vriendin in real life gezien. Superlieve meid! Ben blij voor hem en haar dat ze elkaar hebben gevonden. Ik was totaal niet jaloers, vond 'm nog wel een erg leuke jongen, maar ben niet (meer) verliefd. Wel grappig, ik had d'r al leren kennen via MSN en toen klikte het ook al goed, maar het was in het écht precies hetzelfde.
Die ouders zijn ook zulke aardige mensen! Ik heb een hele leuke dag gehad en vandaag sta ik met volle moed op om van deze dag óók iets leuks te maken.
Liefs, Magic_STAR*
Dat vind ik om te horen....raar, maar waar.
Oud 11-08-2004, 18:12
Verwijderd
Ik heb eindelijk een baan! Op een orthopedie-afdeling in een ziekenhuis in Amsterdam.

Werd tijd na 12 gesprekken...had de moed al verloren...

Ik ben blij!!
Oud 11-08-2004, 18:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
bugge schreef op 11-08-2004 @ 18:12 :
Ik heb eindelijk een baan! Op een orthopedie-afdeling in een ziekenhuis in Amsterdam.

Werd tijd na 12 gesprekken...had de moed al verloren...

Ik ben blij!!
Gefeliciteerd!

Ik heb hier al vaak gelezen dat het mislukt is. Dus ik ben blij voor je.
__________________
Oud 11-08-2004, 18:17
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nog twee dagen... Even volhouden. En dan naar Amsterdam, even rust en daarna Lowlands. En dan is die OV-jaarkaart weer geldig, kan ik eens bijkletsen met Angel en vriend en heb ik gewoon even vakantie. Tijd voor mezelf, in plaats van alleen voor anderen.

Misschien ben ik ook wel te lief voor anderen...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 11-08-2004, 19:01
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 11-08-2004 @ 18:17 :
Misschien ben ik ook wel te lief voor anderen...
Ach wat lief
Oud 11-08-2004, 19:03
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
MarKel schreef op 11-08-2004 @ 19:01 :
Ach wat lief
Nee, niet als ik er mezelf mee heb en dan chaggo word, want dan ben ik niet meer lief.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 11-08-2004, 21:00
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Vandaag alweer verveeld
Maja... iig nog even kunnen bellen, nadat ze gisteren en eergisteren nie oppakte
Het ging goed
Oud 11-08-2004, 21:03
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 11-08-2004 @ 19:03 :
Nee, niet als ik er mezelf mee heb en dan chaggo word, want dan ben ik niet meer lief.
Neej.. da's niej flex... lief zijn voor jezelf is toch wel het belangerijkste....
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 11-08-2004, 22:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Net nu ik dacht dat ik alles -tenminste tot vrijdag- weer onder controle had, gaat het weer mis. Ik voel me kut, maar ik wil helpen. Zij voelt zich kut, ik kan er niets aan doen, ik voel me nog ellendiger. Waarom komt er altijd weer zo'n kut terugslag. Ik haat dit leven, ik haat mijzelf. Kan ik dan nooit eens iets goed doen? Kan ik niet normaal zijn, en lekker gaan puberen met mijn naïeve mede-puber vrienden? Ik haat het zoals het nu is. Ik wil geen morgen meer. Ik wil geen vrijdag meer. Ze kunnen allemaal de pot op. Al die stomme kut psychologen die toch geen ene fuck veranderen aan mij en mijn situatie. En dan hebben we binnekort een gezinsgesprek..wat moet ik daar nou zeggen? Het gaat allemaal perfect? Laat ze lekker in de waan dat alles goed gaat.. Ik haat het hier, ik wil weg, maar ja ik ben natuurlijk nog te jong. Wat een fucking hypocriet gedoe hier thuis. En nee, ik kan mezelf niet onder controle houden, zo gestoord ben ik nu eenmaal. Ik wou dat ik met dingen kon smijten, dat ik kon schreeuwen of kon huilen. Maar dat kan natuurlijk niet, ik zal me voor de zoveelste keer moeten inhouden en me weer eens anders uiten, omdat ik anders de mensen in dit huis de stuipen op het lijf jaag. Waarom leef ik dit leven? Kan IEMAND mij dat vertellen? Sorry dat ik hier op het forum zit, sorry dat ik leef, dat ik besta!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-08-2004, 22:51
Verwijderd
ach wat zou het uit maken als ik mijn beklag hier kom doen. tis nie da God (die trouwes nie bestaat) dan dit berichtje zou lezen en denken: hmm, dieje heeft al genoeg miserie of gekheid in zenne kop gehad.

Dit neigt al meer naar oznin è, kzal wel nor da forum gon.



klootewereld
Oud 11-08-2004, 23:19
Verwijderd
*knuffelt* Nijn*
Citaat:
Waarom leef ik dit leven? Kan IEMAND mij dat vertellen?
Ik wou dat ik het kon, maar ik ben zelf nog opzoek naar een antwoord op die &^%$#@ vraag.

Ontopic: Ik ben bang dat het de verkeerde kant op gaat. Dat ik doorsla, en niet meer kan stoppen. Nee vreetbuien heb ik niet meer al bijna twee weken niet. Maar ik eet niet zo veel en 'slechte' dingen al helemaal niet. En ik ben afgevallen, elke dag een beetje. Ik weet nu al dat als ik straks op xxkg zit ik dan nog meer wil afvallen. Maar mn vestand zegt dat dat niet goed is. Alleen mn gevoel overheerst. Wat nu?
Oud 11-08-2004, 23:33
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
shit.. ik voel te veel voor hem....
mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet mag niet
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 12-08-2004, 00:51
Verwijderd
Ik ben boos en verdrietig tegelijk, maar gelukkig is er Ill nino om te luisteren zodat het overgaat.
Oud 12-08-2004, 08:05
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik voel me gewoon prima
het gaat vet goed met dat meisje dat in het ziekenhuis ligt.
ze is van de beademing af en mag vandaag als ze wilt haar bed wel ff uit.
ze heeft nog wel pijn maar is weer vrolijk
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 12-08-2004, 11:35
Pam Partyhooker
Avatar van Pam Partyhooker
Pam Partyhooker is offline
ik wil gewoon bij hem slapen en gewoon di ngen doen waar ik zin in heb,m en niet telkens op het matje geroepen worden.
en niet dat de deur opengaat terwijl we..
en geen problemen krijgen, maar er als volwassenen over kunnen praten.

Oud 12-08-2004, 12:36
Verwijderd
Waarom kunnen die stomme mensen van het GGZ niet gewoon in ene neutrale envelop post versturen? Ouders hoeven niet alles te weten!

AAARGH!! Mannen! Waarom vatten die alles wat ik zeg verkeerd op? Leuk, ruzie als je eens eerlijk bent!
Oud 12-08-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 12-08-2004 @ 12:36 :
Waarom kunnen die stomme mensen van het GGZ niet gewoon in ene neutrale envelop post versturen? Ouders hoeven niet alles te weten!
Wat raar. En dom.
Dat doen ze bij mij wel, dan zie je alleen de straat en de postcode op de voorkant.
Oud 12-08-2004, 14:46
Verwijderd
aargh....... Heb ik weer voel me zo verdomt slecht....

Trouwens als ik brieven van het RIAGG krijg zijn ze ook in een normale envelop..... zien ze alleen mijn adres enzo en verdre niet het zijn alleen van die grotere, weet altijd precies als het daar van is
Oud 12-08-2004, 15:36
Terra
Avatar van Terra
Terra is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 12-08-2004 @ 12:36 :
Waarom kunnen die stomme mensen van het GGZ niet gewoon in ene neutrale envelop post versturen? Ouders hoeven niet alles te weten!
Ik kreeg het ook niet in een neutrale envelop. Was van Carint geloof ik... Gelukkig vallen daar heel veel dingen onder, maar toch.
Oud 12-08-2004, 17:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
waarom heb ik steeds zo´n buikpijn? Ik ben t een beetje erg zat, nu
__________________
Tsja
Oud 12-08-2004, 17:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-08-2004 @ 17:32 :
waarom heb ik steeds zo´n buikpijn? Ik ben t een beetje erg zat, nu
Je bent zwanger.

Of is mijn timing nu heel slecht?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 12-08-2004, 17:57
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik heb net de afwas/afdroog/gedweilt gedaan, en dan komen straks m'n ouders thuis (die gaan alleen maar dagjes weg, naar musea, parken), en dan is het: "dit is niet goed, dat is niet goed". Ik word er zo moedeloos van
Oud 12-08-2004, 18:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 12-08-2004 @ 17:57 :
Ik heb net de afwas/afdroog/gedweilt gedaan, en dan komen straks m'n ouders thuis (die gaan alleen maar dagjes weg, naar musea, parken), en dan is het: "dit is niet goed, dat is niet goed". Ik word er zo moedeloos van
Hmmm... Het kan weleens helpen om een lijstje te maken van wat jij gedaan hebt in huis en wat jouw ouders gedaan hebben vandaag in het museum oid. Plus nog een lijstje wat ze wel gedaan hadden als ze de perfecte ouders uitgehangen hadden vandaag. En niet overduidelijk als lijstjes presenteren, maar subtiel brengen hoe de situatie is. Dan is het al snel: "dankjewel dat je dat allemaal gedaan hebt lieverd".

Ja, mijn ouders komen ook weleens zeurend thuis.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 12-08-2004, 18:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb me ingeschreven voor een kamer in Utrecht. Op zich geen grote stap, maar eigenlijk lijkt het daardoor of ik besloten heb dat ik die opleiding wil gaan doen. En dat durf ik gewoon eigenlijk nog niet te beslissen.
Wat als ik nog niet alle opleidingen ken? Wat als ik over een half jaar die opleiding niet meer wil doen?

*schop*
__________________
Oud 12-08-2004, 18:26
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-08-2004 @ 18:02 :
Hmmm... Het kan weleens helpen om een lijstje te maken van wat jij gedaan hebt in huis en wat jouw ouders gedaan hebben vandaag in het museum oid. Plus nog een lijstje wat ze wel gedaan hadden als ze de perfecte ouders uitgehangen hadden vandaag. En niet overduidelijk als lijstjes presenteren, maar subtiel brengen hoe de situatie is. Dan is het al snel: "dankjewel dat je dat allemaal gedaan hebt lieverd".

Ja, mijn ouders komen ook weleens zeurend thuis.
Dat maakt bij hun niet uit, ik doe toch alles fout. En m'n zusje is perfect, die doet nooit wat (ruimt niet eens d'r bord op als ze klaar is met eten o.i.d.) maakt dus ook geen fouten.
Oud 12-08-2004, 18:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wat geen fucking hypocriete en naïeve wereld is dit toch! Ik kan er niet met mijn hoofd bij .. Morgen, wat moet ik morgen nu? Ik weet niet wat ik moet doen?! Mijn hoofd ligt in puin, overal is het chaos en de blik op morgen maakt het alleen maar moeilijker. Wat wil ík nu eigenlijk? Dat zou ik me eens af moeten vragen..en niet na moeten denken wat anderen willen.

Kunnen we morgen niet gewoon overslaan? Wat vinden jullie?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-08-2004, 18:54
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 12-08-2004 @ 18:34 :
Wat geen fucking hypocriete en naïeve wereld is dit toch! Ik kan er niet met mijn hoofd bij .. Morgen, wat moet ik morgen nu? Ik weet niet wat ik moet doen?! Mijn hoofd ligt in puin, overal is het chaos en de blik op morgen maakt het alleen maar moeilijker. Wat wil ík nu eigenlijk? Dat zou ik me eens af moeten vragen..en niet na moeten denken wat anderen willen.

Kunnen we morgen niet gewoon overslaan? Wat vinden jullie?
Sla de rest van dit jaar maar over.
Oud 12-08-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Terra schreef op 12-08-2004 @ 15:36 :
Ik kreeg het ook niet in een neutrale envelop. Was van Carint geloof ik... Gelukkig vallen daar heel veel dingen onder, maar toch.
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 14:46 :

Trouwens als ik brieven van het RIAGG krijg zijn ze ook in een normale envelop..... zien ze alleen mijn adres enzo en verdre niet het zijn alleen van die grotere, weet altijd precies als het daar van is
Citaat:
Rhea schreef op 12-08-2004 @ 14:12 :
Wat raar. En dom.
Dat doen ze bij mij wel, dan zie je alleen de straat en de postcode op de voorkant.
Tsja, weet niet hoe ze het normaal doen. De eerste paar brieven kreeg ik idd ook in een gewone anvelop, idd iets groter als normaal. Maar nu stond t logo dr op...

Mjuh, mijn ouders krijgen toch niet alles te horen!


Aaaaargh, waarom voel ik me nu opeens weer zo fucking onzeker?
Oud 12-08-2004, 19:44
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 12-08-2004 @ 19:33 :
Tsja, weet niet hoe ze het normaal doen. De eerste paar brieven kreeg ik idd ook in een gewone anvelop, idd iets groter als normaal. Maar nu stond t logo dr op...

Mjuh, mijn ouders krijgen toch niet alles te horen!

Aaaaargh, waarom voel ik me nu opeens weer zo fucking onzeker?
De postbode zal maar een bekende van je zijn....
Oud 12-08-2004, 19:52
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik heb 't nummer Ik heb 't nummer Ik heb 't nummer Ik heb 't nummer Ik heb 't nummer Ik heb 't nummer Ik heb 't nummer Ik heb 't nummer


yay
Oud 12-08-2004, 19:57
MoO
Avatar van MoO
MoO is offline
ik wil noooit meer met een ex-beste vriendin omgaan, en dat wil k haar ook zeggen, maar onze familie heeft haar nodig om af en toe de hond uit te laten als we weg zijn, Jezus ;/
__________________
i'm fixing a hole where the rain gets in
Oud 12-08-2004, 20:04
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik ga morgen heel erg egoistisch doen als het goed weer is, naja in iedergeval niet regend. Al ben ik bang dat ik een enorme fout maak door dit te doen. M´n eigen leven kapot maken oke, maar het leven van degene waarom ik geef doe ik liever niet. Dus ik ben bang dat ik dit misschien doe, terwijl dat niet m´n opzet is.

voordat nog iemand schrikt, het is niet m´n bedoeling mezelf iets aan te doen. Tis iets anders
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"

Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 20:21.
Oud 12-08-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 12-08-2004 @ 20:04 :
Ik ga morgen heel erg egoistisch doen als het goed weer is, naja in iedergeval niet regend. Al ben ik bang dat ik een enorme fout maak door dit te doen. M´n eigen leven kapot maken oke, maar het leven van degene waarom ik geef doe ik liever niet. Dus ik ben bang dat ik dit misschien doe, terwijl dat niet m´n opzet is.

voordat nog iemand schrikt, het is niet m´n bedoeling mezelf iets aan te doen. Tis iets anders
Gelukkig maar meis......
Ik schrok der van
Ik spreek je gauw weer op msn.... valentijn en ik wachtten al op je

Liefs Nicole
Oud 12-08-2004, 22:17
Verwijderd
Sukkel die ik ben, hoe heb ik zo stom kunnen zijn...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 17:15
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 19:39
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 23:47
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.