Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2004, 12:30
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
wel of niet m'n hertentamen leren en maken? ik heb er echt geen zin in en tis toch een keuzevak, maar aan de andere kant.....

voel me enigszins alleen, iedereen is naar lowlands of in siena of gewoon kwijt en alles is een beetje stom momenteel..


*treurig*
Advertentie
Oud 21-08-2004, 13:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, vandaag heb ik precies zes maanden wat met mijn vriend. Ik ben gister nog opgebleven om het even samen met hem te 'vieren' op msn. Ik kreeg er spontaan tranen van in mijn ogen. Ik ben zo blij dat ik zes maanden geleden doorgezet heb en naar hem toe gegaan ben, er stond zoveel op het spel maar gelukkig ging het ontzettend goed en gaat het nog steeds ontzettend goed. Ik ben zo blij dat ik de afgelopen zes maanden niet alleen heb moeten meemaken, ik weet zeker dat ik er dan heel anders uitgekomen was en ik betwijfel of dat positiever geweest was. Hoewel vandaag een dag uit duizenden is en we jammer genoeg niet samen zijn om het te vieren is het toch wel een beetje bijzondere dag voor mij.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-08-2004, 13:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Nog een.
__________________
Oud 21-08-2004, 15:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*diepe zucht* Waarom kan ik niet doen wat ik wil, maar ben ik altijd verplicht aan de buitenwereld.. Mezelf zijn is lang geleden...
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-08-2004, 15:35
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
het helpt echt niet om als je een en al twijfel bent door een stel plebejers die je niet eens áánkijken te horen te krijgen hoe lelijk je bent


idioten...
Oud 21-08-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 21-08-2004 @ 02:41 :
runaway train never coming back,
wrong way on a one-way track


Wat is er toch met me? Ik ben bang, triestig, zoek voortdurend de eenzaamheid op terwijl ik eigenlijk ook troost bij m'n vriend zou kunnen vinden. Ik ben dromerig, huil veel en begrijp het allemaal niet meer. Waarom leef ik, waarom leef ik hier. Waarom leven we überhaupt? Is er iemand die me dat kan vertellen..? *zucht* Filosoferen, piekeren.. Ik hang in een negatieve spiraal en draai rondjes, rondjes naar beneden. Ik draai en ik draai en ik draai..

seems like I should be getting somewhere,
somehow I'm neither here nor there..


Het is nog maar een paar dagen (weken) totdat school weer begint. Een paar dagen totdat mijn leven weer begint. Het voelt bijna alsof ik al die tijd mijn adem ingehouden heb. Eigenlijk zou school me een opgelucht gevoel moeten geven. Ik dacht ook dat ik dat zou krijgen toen de post eindelijk in de brievenbus zat. Maar dat was niet zo. Het verstikkende gevoel blijft.. Ik moet mezelf niet zovaak dingen voorhouden.

Can you help me remember how to smile?
Make it somehow all seem worthwhile


Dinsdag heb ik weer therapie. Misschien dat ik er goed aan doe om dit stukje tekst uit te printen, want het omschrijft ontzettend goed wat er allemaal in me omgaat. Welke gedachten door mijn hoofd suizen. Van links naar rechts, van boven naar beneden en kriskras doorelkaar. Vaak weet ik er geen touw aan vast te knopen, zelfs nu niet. Maar het is in ieder geval aardig in de richting. Toch..?

How on earth did I get so jaded?
Life's mystery seems so faded
*knuft* het lijkt me inderdaad een goed idee om dit uit te printen.
en onthoud: als je nergens verwachtingen van hebt, valt alles mee....
Oud 21-08-2004, 18:45
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Net lekker klarinet gespeeld
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 21-08-2004, 20:04
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 21-08-2004 @ 16:37 :
*knuft* het lijkt me inderdaad een goed idee om dit uit te printen.
en onthoud: als je nergens verwachtingen van hebt, valt alles mee....
Thx.. *knuft*



Ontopic:

( *knip* )
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers

Laatst gewijzigd op 22-08-2004 om 01:10.
Oud 21-08-2004, 21:46
Verwijderd
Waarom heb ik nou altijd het gevoel dat dingen echt zijn? Het is helemaal niet zo. Toch? Er zijn toch geen mensen die me achtervolgen. Toch? Ik weet het niet meer. Ik ben bang om te gaan slapen om weer te gaan dromen en bang te worden en alleen wakker te worden. Ik wil gewoon altijd iemand die naast me ligt aan wie ik meteen kan vragen of hij me wil knuffelen.

Ik ben moe, moe, moe en ik weet niet hoe het komt dat het steeds erger word. Donderdag 20.30 - 11.00 geslapen , vrijdag 23.00 - 08.00 geslapen en vandaag zat ik om 15.00 alweer te gapen.

Ik vind het gewoon niet aardig!
Oud 21-08-2004, 22:18
Nictel
Nictel is offline
Gevangen in gedachte, zoekend naar een antwoord.
De lijnen van werkelijkheid en droom vervagen,
De droom lijkt de werkelijkheid te verhullen in dichte mist, tijd verstrijkt maar in de droom staat de tijd stil. Fouten worden overgedaan en gemiste kansen gehaald.
Dan breekt de mist weer op zo snel als hij gekomen is,
en is de werkelijkheid weer zichtbaar. De gevangenis van de gedachte lijkt naast de werkelijkheid even een paradijs.
Gedachtes razen door elkaar heen.
Angst voor wat niet komen gaat, bang voor dingen die niet gaan gebeuren.

De gedachtes begonnen langzaam maar gaan steeds sneller tot ze tot een storm komen, een storm die als hij te sterk wordt om gevangen te houden er aan de buitenkant in alle hevigheid los barst.

De storm is uitgeraasd en is weer zachtjes gaan blazen tot de volgende uitbarsting, zonlicht komt maar moeilijk door, de gevangenis heeft vele wanden de sterkste is gebroken maar de slimste staat nog steeds, de glazen muur, vrij maar niet kunnen ontsnappen. De sleutel van de deur aan de andere zijde hulp nodig om te ontsnappen. Het gevoel dat alleen warmte deze muur kan omverwerpen.
Oud 22-08-2004, 12:11
farai
Avatar van farai
farai is offline
Morgen gesprek over evt toekomstmogelijkheden op gebied van werk. Wil ik dat gesprek nog wel? Hoe kan ik bouwen aan een toekomst als ik mijn verleden niet kan loslaten? Ik weet het niet meer.....

Chaos in mijn hoofd....Ik wil niet meer denken, niet meer voelen...En toch razen de gedachten. Ik verdring bepaalde gevoelens, wetend dat er irl niemand is die ze zou begrijpen. Wetend dat het toch geen zin heeft erover te praten. Wetend dat dàt stukje verleden toch nooit meer trugkomt. Dat dàt stukje verleden echt voorbij is........
Maar emotioneel gezien is het dat nog niet, want er zijn die kloteherrinneringen, die klotedromen....Die dromen waar niemand waarvan bepaalde mensen weten dat ze er zijn. Maar niemand weet wàt ik droom....Hoeft ook niet,.....Maar het zijn wel die dromen die het me moeilijk maken los te laten......

I lie awake and try so hard not to think of you
But who can decide what they dream
And dream I do


pffffffff......

Ik wacht tot de muren breken en de tranen vallen.....maar het lijkt alsof ze niet willen vallen.
Langs de ene kant wil ik alles er uit huilen maar langs de andere kant blokkeert er dan iets in mij. Iets dat bang is om zich kwetsbaar op te stellen en niet meer te kunnen stoppen met janken.......
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 22-08-2004, 13:05
Verwijderd
Jakkiebah

Mijn Oma heeft een broer en die was dus vrijdag jarig. Maar zijn neef was dus niet gekomen. Hij woont hier ook in Almere, dus mijn vader ging even kijken. Was hij overleden in z'n slaap.



Ik kende hem niet geloof ik, of wel, nouja ik weet het eigenlijk niet, op mijn oma's verjaardag zijn er altijd heeeel veel oude mensen. Maar ik vind het wel zielig voor mijn oma. Nu is er weer iemand dood. Ik ben blij dat ik nog niet oud ben en dat ik niet veel mensen heb die dood gaan in mijn omgeving. Ik vind het gewoon stom!

Eigenlijk vraag ik mezelf ook af waarom oudere mensen elkaar zo missen. Ik bedoel, ze bellen elkaar regelmatig en ze zijn alert op afwezig zijn. Waarom ben ik dat niet? Waarom zijn mensen in mijn omgeving zo soepel in dat soort dingen. Ksnap het niet...
Oud 22-08-2004, 13:30
Verwijderd
Vanaf gisteravond tot vanmorgen opgepast...maar iets van 4 uur geslapen... En dan al die drukte vanmorgen. Ben helemaal op. Kinderen zijn leuk, maar wel extreem vermoeiend...eigen kinderplannen blijven we bijstellen (niet dat die plannen voor zeer binnenkort zijn ). 'k heb enorme koppijn...

Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 22-08-2004 @ 14:05 :
Eigenlijk vraag ik mezelf ook af waarom oudere mensen elkaar zo missen. Ik bedoel, ze bellen elkaar regelmatig en ze zijn alert op afwezig zijn. Waarom ben ik dat niet? Waarom zijn mensen in mijn omgeving zo soepel in dat soort dingen. Ksnap het niet...
Misschien wel omdat ze nog maar weinig mensen hebben. En misschien ook wel omdat ze weten dat oude mensen dood gaan ed.
Oud 22-08-2004, 14:03
4774
4774 is offline
ik huil.. en nee geen tranen van geluk
t is zo $%#$%^klote. kword er gewoon boos van..wekenlang houdt ik rekening met hem en nu ineens "teveel" en dan word je verteld dat je rekening met jezelf moet houden. verdomme t is ook nooit goed. moet ik dan egoistisch doen en bot? is het dan wel goed? maar t is wel fout dat ik hem wil zien hij wil tijd voor zichzelf. nou geen probleem toch zeg het dan wat eerder. ik snap het niet meer. ik hou rekening en het is niet goed maar ik moet meer rekening met hem houden?! hij is nu opgelucht dat het eruit is en ik ben verdrietig. het is ook nooit goed ik doe zo mn best..kweet niet meer wat ik moet doen of zeggen. mwah ja zoals altijd mn mond houden en ermee instemmen. want natuurlijk.."zo ben ik"


Oud 22-08-2004, 20:55
Verwijderd
Vandaag is er een vriend langs gekomen, het was erg gezellig. Ik zag er tegenop omdat ik de hele nacht al erg slecht geslapen had en totaal geen zin had om vrolijk te doen of wat dan ook. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee, en was het super gezellig.
Nu is dat blije gevoel langzaam aan het wegtrekken, ik weet hoe het komt, en ik weet ook dat het mijn eigen schuld is maar hoe draai je de tijd terug?
Oud 23-08-2004, 12:48
Verwijderd
bah straks weer naar ma...bah wat zie ik hier tegenop bahbahbah...ze heeft mn hele week alweer volgepland *zucht* k ben nu al gefrustreerd...maargoed...daar heb ik wel iets liggen wat ik de hele vakantie heb moeten missen...ook al staat de teller nu weer op 2..BAH...heb er geen zin in om ertegen te moeten vechten....
k geef me wel over..

en mijn mobieltje kan niet gerepareerd worden en nu ben ik al mn nummers kwijt,stom toestel dat de nummers niet op de simkaart heeft opgeslagen pffff...krigj ik daar straks weer een preek over...en zij is sjaggie omdat zij een kutvakantie heeft gehad,terwijl ze niet weet hoe klote mijn "vakantie"was..

en nou natuurlijk hier weer niks vergeten anders heb ik pa weer op de stoep nog ongeveer 11 kilo aankomen en ik zit op gezond gewicht..en t vliegt er alweer af shitzooi...

en ik moet er nu over praten tenzij ik gek mag worden..

BAH...



nee het gaat niet goed maar wie maalt erom?niemand kan me tegenhouden..
Oud 23-08-2004, 13:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Net gezinsgesprek gehad, en het ging opzich wel redelijk.. Heb wel een aantal keren met mijn pa overhoop gelegen, maar ach dat is nu ook weer opgelost. Alleen die geitenwollensok hè, tja ik heb het gevoel dat hij niet tegen mijn vader opkan.. Ach, we zien de volgende keer wel..

En daarna gesprek gehad met D. dat ging ook wel goed. Ben benieuwd hoe we het nu gaan regelen met school e.d.
Dat zal vast wel goed komen..

Ik merk wel bij mezelf dat ik een stuk opgeluchter ben dan dat ik erheen ging.. Nou is dat natuurlijk wel goed, en het enige wat me nu nog in de weg staat is dat verdomde kamp
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-08-2004, 14:24
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik mis haar en ik wou dat ze hier was.

Ik hoop maar dat dit keer niet teveel mensen zich ergeren aan mijn post in deze topic
Oud 23-08-2004, 16:46
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-08-2004 @ 15:24 :
Ik hoop maar dat dit keer niet teveel mensen zich ergeren aan mijn post in deze topic
"dit topic" *ergert*

Ik wil de waarheid weten, maar ik ben bang dat ik iemand vals beschuldig.
Oud 23-08-2004, 16:56
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik moet stoppen met piekeren. Maak mezelf helemaal gek op deze manier. Maar er is zoveel om over na te denken. Er zijn zoveel rare dingen gebeurd. Snap het zelf ook niet meer. Kan het even allemaal niet meer volgen. *piekert nog maar even door*
Oud 23-08-2004, 17:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 23-08-2004 @ 17:46 :
"dit topic" *ergert*
Vervelend voor jou, maar deze topic is officieel goed Nederlands... hoe lelijk het ook klinkt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-08-2004, 17:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 23-08-2004 @ 17:46 :
"dit topic" *ergert*
Het mag allebei als ik me niet vergis.

Ontopic:
Nou jongen, je hebt het voor elkaar hoor. Hopelijk wordt je nu een beetje wakker.
__________________
Oud 23-08-2004, 21:49
Verwijderd
*zucht*
Misschien is het beter als ik hem weer zie en dat we verder gaan waar we jaren geleden gebleven waren.
Oud 23-08-2004, 21:56
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
hihi
(nee, veel meer komt er helaas niet meer uit vanavond )
Oud 24-08-2004, 06:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bah bah bah. Rotweer, rotdag, rotmensen, rotwerk. & rotnacht
Góh wat heb ik er zin in.
__________________

Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 06:29.
Oud 24-08-2004, 06:46
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Vanmorgen om 6:20 schrok ik wakker... van de telefoon
Normaal sta ik om 5:10 op voor de kranten
Mijn vader was er dus blij mee dat ook hij kon genieten van mijn krantenwijk met het bijbehorende vroege opstaan
Nieuw record: 45 minuten... rond kwart over 7 was ik klaar
Maar maar... ik sliep dus door de wekker heen en heb hem zelfs in mijn slaap uitgezet Dus ik zal wel goed vast geslapen hebben
Opzich niet zo erg natuurlijk
Maar... dit mag niet nog eens gebeuren... dus ik ga mijn wekker naar de andere kant van mijn kamer verplaatsen
Oud 24-08-2004, 08:28
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Mijn zus is overmorgen jarig... En ik weet echt niet of ik een
kaartje oid kan sturen. Ik wil wel een kaartje sturen, heel
graag zelfs, maar aangezien zij heeft aangegeven nog geen
'echt' contact te willen hebben totdat haar leven een beetje
op orde is ed...

Moet ik dan wachten totdat zij contact opneemt, en is het te
opdringerig als ik juist wel een kaartje stuur, of is het juist
goed, niet te direct contact, maar dat ze wel weet dat ik aan
haar denk?

Ik weet het niet, ik ben bang dat ik het straks verkeerd doe
of wat dan ook. Ik bedoel het iig goed... Maar wat als zij dat
niet zo opvat?

~

- 1. Nog vier - voel ik me beter bij. En voor m'n gezondheid maakt
het niet zo ontzettend veel uit - de hele reutemeteut is gebleven,
ondanks het verschil.

Slapen gaat me steeds slechter af - de laatste tijd doet het me
heel erg denken aan hoe het vroeger was, en dat is eng.

Nu heb ik echt enorme wallen & dikke ogen... En zometeen
moet ik op de foto. Fijn, maar niet heus.

En vanmiddag weer.
__________________
Drie.
Oud 24-08-2004, 09:47
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Omg, wat een klas. Fijn schooljaar gaat dit worden.. heb er nu dus echt helemaal geen zin meer in.
Oud 24-08-2004, 10:39
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
relaxxamann schreef op 23-08-2004 @ 13:48 :
*knip*

nee het gaat niet goed maar wie maalt erom? niemand kan me tegenhouden..
Wij.. *knuft*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 24-08-2004, 11:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm... Grote blauwe plek op mijn arm, wat last van mijn rug gehad maar dat is nu alweer over... Geen schrammen enzo, verder helemaal niets.

*uitleg* Ben naar Lowlands geweest en het was gezellig. Vooral tijdens het concert van The Offspring heb ik tussen de heen en weer vallende mensen gestaan en het ging er soms flink hard aan toe. Gelukkig had ik een vriendje bij me dat me er even uit trok als het echt te ruig werd (ik was wel wat kleiner dan de meeste mensen).
Enorm leuk samen met AngelLena en Honda-Fanatic (en nog iemand, is dat een forummer?). Tenten bij elkaar, stukje zeil ertussen en lekker droog zitten. Erg fijn dat zij wel een lampje bij zich hadden.
Maar bij Flogging Molly begon ik die arm dus wel weer even flink te voelen... Gelukkig ging het er daar minder wild aan toe dan verwacht, dus ik kon makkelijk achter het gedoe gaan staan en los van anderen staan springen.

En gister 6 uur over de terugreis gedaan...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 24-08-2004, 12:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 24-08-2004 @ 10:47 :
Omg, wat een klas. Fijn schooljaar gaat dit worden.. heb er nu dus echt helemaal geen zin meer in.
Same here, ik zit bij 1 vriendin, vier mensen die ik absoluut haat, en de rest ken ik niet...Word echt zó gezellig
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-08-2004, 13:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 24-08-2004 @ 13:03 :
Same here, ik zit bij 1 vriendin, vier mensen die ik absoluut haat, en de rest ken ik niet...Word echt zó gezellig
Kom op, een beetje positief blijven! Mensen die je niet kent, haat je ook niet. Dus wie weet zijn het wel hartstikke aardige mensen!
[Ik kwam vorig jaar in een compleet nieuwe klas en het was echt een enorm leuk jaar. ]
__________________
Oud 24-08-2004, 13:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Quiana schreef op 24-08-2004 @ 09:28 :
Mijn zus is overmorgen jarig... En ik weet echt niet of ik een
kaartje oid kan sturen. Ik wil wel een kaartje sturen, heel
graag zelfs, maar aangezien zij heeft aangegeven nog geen
'echt' contact te willen hebben totdat haar leven een beetje
op orde is ed...

Moet ik dan wachten totdat zij contact opneemt, en is het te
opdringerig als ik juist wel een kaartje stuur, of is het juist
goed, niet te direct contact, maar dat ze wel weet dat ik aan
haar denk?

Ik weet het niet, ik ben bang dat ik het straks verkeerd doe
of wat dan ook. Ik bedoel het iig goed... Maar wat als zij dat
niet zo opvat?
Alleen een verjaardagskaart met "Groetjes, Kim" richt toch geen schade aan? Als jij het graag wilt zou ik het zeker doen. Je hoeft dan geen heel verhaal erin te zetten, maar dat je toch iets van je laat horen.
__________________
Oud 24-08-2004, 13:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Woei, zie je wel dat een slechte start geen voorteken hoeft te zijn. Ik was echt bang dat het een kut dag zou worden, maar het valt nog mee.
Werken was nog best leuk. Hopelijk gaat het morgen allemaal goed, want dat is de eerste keer dat ik met m'n baas moet werken (sinds ik een beetje ingewerkt ben dan.). Spannend.

Strakjes oppassen. Hopelijk is hij niet zo mega actief.
__________________
Oud 24-08-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 24-08-2004 @ 11:39 :
Wij.. *knuft*
*knuffel terug geeft*
Oud 24-08-2004, 17:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
dreen schreef op 24-08-2004 @ 14:18 :
Kom op, een beetje positief blijven! Mensen die je niet kent, haat je ook niet. Dus wie weet zijn het wel hartstikke aardige mensen!
[Ik kwam vorig jaar in een compleet nieuwe klas en het was echt een enorm leuk jaar. ]
Ik kom er dan ook op terug; Ik kom nu bij vier mensen die ik haat, een vriendin, twee onwijs leuke jongens, niet knap ofzo, maar echte gezelligerds , en de rest ken ik niet...
En voor de rest komt een oude vriend van mij op school, wat ik ook erg leuk vind! En, ik ben nu enorm druk met inpakken, regenspullen opzoeken, matjes regelen, slaapzak inpakken en nieuwe spullen kopen Misschien word het toch wel leuk, ik moet gewoon niet zo pessimistisch doen

Een drukke Nijn*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-08-2004, 17:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
alweer patat eten vanavond

ik word dikker, ben aangekomen, ik zie het ook... hopelijk gaat het weg als ik weer sport en normaal eet. Begon eindelijk beetje fijn te voelen bij m'n lichaam hoe het was...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-08-2004, 19:05
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 24-08-2004 @ 13:03 :
Same here, ik zit bij 1 vriendin, vier mensen die ik absoluut haat, en de rest ken ik niet...Word echt zó gezellig
Ik zit ook bij 1 vriendin en nog een ander aardig meisje wat ik nog niet echt goed ken maar me wel aardig lijkt.. verder is het allemaal prut, hele drukke en irritante mensen die nog wel eens kutopmerkingen kunnen maken.. bah. Ben echt bang dat ik daardoor nog stiller word dan dat ik al was.
Oud 24-08-2004, 19:27
kroot
kroot is offline
Pfff. Na 5 weken op vakantie ben ik nu eindelijk terug. Niet dat het zo afgrijselijk was. Alleen m'n ouders wel........
Oud 24-08-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 24-08-2004 @ 20:05 :
Ik zit ook bij 1 vriendin en nog een ander aardig meisje wat ik nog niet echt goed ken maar me wel aardig lijkt.. verder is het allemaal prut, hele drukke en irritante mensen die nog wel eens kutopmerkingen kunnen maken.. bah. Ben echt bang dat ik daardoor nog stiller word dan dat ik al was.
Same here, en dat is nou net de reden dat ik geen zin heb ik morgen.
Oud 24-08-2004, 20:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
M'n neef belde net. Ik ga ongeveer bij hem in de straat op kamers en hij vroeg of ik wilde komen oppassen . Ik was vroeger echt helemaal gek op m'n neven, wel leuk als ik straks wat meer contact met hem ga krijgen...

Nu zie ik m'n neven eigenlijk alleen op familiedagen, maar zo zou ik weer wat meer contact kunnen krijgen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-08-2004, 21:37
moon
Avatar van moon
moon is offline
Pechdag!
Vanochtend teleurgesteld vanwege het feit dat zij niks van zicht laat horen en mij in de steek laat.
Vanmiddag een beetje overstuur na een film die ik zag waar ik veel in herkende.
Eind van de middag in slaap gevallen en een nachtmerrie gehad.
Begin van de avond ruzie met mijn vader. (heb bijna nooit ruzie)
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-08-2004, 23:09
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik geloof dat ik me nogal volgepropt heb vandaag
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 25-08-2004, 07:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Die stomme nachtmerries ook altijd, zo kan ik toch nooit fit wakker worden.

Stom gedoe. Ben doodmoe en moet nog werken. Hopelijk maak ik niet teveel fouten enzo.

En hij. *zucht*
__________________
Oud 25-08-2004, 08:44
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dreen schreef op 25-08-2004 @ 08:12 :
En hij. *zucht*
Wat heb ik nou weer gedaan?
Oud 25-08-2004, 10:54
zus
Avatar van zus
zus is offline
Een keer opkomen voor mezelf..
Ja makkelijker gezegd dan gedaan..

En niet overal denken dat het door jou komt en niet zo negatief doen over jezelf...

Jaa..duhh, dat is zoo moeilijk!
__________________
Dare to fly!
Oud 25-08-2004, 11:03
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik zou mijzelf wel weer wat zekerder willen voelen.
ik voel me onzeker en denk de hele tijd dat er mensen over mij aan het roddelen zijn.
en ik voel mij verdrietig..
ach misschien gaat het wel weer over
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 25-08-2004, 11:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-08-2004 @ 18:38 :
alweer patat eten vanavond

ik word dikker, ben aangekomen, ik zie het ook... hopelijk gaat het weg als ik weer sport en normaal eet. Begon eindelijk beetje fijn te voelen bij m'n lichaam hoe het was...
Net gemeten, vergeleken met 5 maanden terug (zie L&G topic)... Ben duidelijk dikker geworden... op m'n heupen 4 cm erbij, m'n taille 3 cm erbij
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-08-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-08-2004 @ 12:17 :
Net gemeten, vergeleken met 5 maanden terug (zie L&G topic)... Ben duidelijk dikker geworden... op m'n heupen 4 cm erbij, m'n taille 3 cm erbij
"dikker"... Zullen we het maar op minder dun houden?
Oud 25-08-2004, 13:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-08-2004 @ 09:44 :
Wat heb ik nou weer gedaan?
Je kan beter vragen wat je niet hebt gedaan.
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.