Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 09:28
Verwijderd
ik vind verjaardagen leuk
leuk om naar verjaardagen te gaan maar mn eigen verjaardag vind ik ook super leuk
en de cadeautjes zijn altijd handig meegenomen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 16:43
miksje
miksje is offline
Wat een gezeur zeg! Dan bén je jarig, is het weer niet goed. Ik denk dat iedereen wel een beetje op kan zien tegen zijn verjaardag want er komen vaak mensen waar je niet het liefst je dag mee zou delen.

1 dag in een heel jaar wordt je verwend met cadeautjes, eet je taart zoveel je wilt, komen er mensen speciaal voor jou langs en kun je lekker ongegeneerd feest bouwen..!! 1 dag!!

Met een instelling van 'het wordt toch zus of zo' kom je er helemaal niet. Misschien is initiatief van je eigen kant iets waardoor de sfeer kan veranderen. Geef zelf een draai aan het feest; doe de dingen die jij leuk vind. Ben je niet tevreden met je cadeaus? Geef dan volgend jaar subtiele hints als je die mensen spreekt van: 'he dit vind ik echt super leuk! Dat zou ik wel willen hebben!'

Maak er zelf wat van en ga desnoods die avond flink stappen waardoor je al die 'heisa' zo weer vergeten bent...Wedden dat je blij bent met al die centen die de 'vervelende bezoekers' meenemen speciaal voor jou?!

Ik heb trouwens ieder jaar weer zin in mijn verjaardag! Stukje aandacht, gezelligheid en samenzijn omdat ik er weer een jaartje langer mag zijn alleen maar leuk!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 22:17
Blackeyed
Blackeyed is offline
Kheb een hekel aan mn verjaardag omdat toch iedereen et vergeet...Zelfs mijn eigen papa...kzou wel eens graag een verrassingsfeestje hebben ofzo maar kdenk da k daar ni echt genoeg vrienden voor heb Over een jaar word ik 18 en zoals goede gewoonte hier,wordt er versierd etc...nou,wedden dat iedereen mijn verjaardag dan vergeet...ik voel me dan altijd zo ongelooflijk zielig
__________________
*Forever Black-Eyed*
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 23:03
Verwijderd
Dit jaar was ik in Praag met mijn verhaardag, 14 augustus. En ik heb er niet veel aangedaan. Ik ga a.s zaterdag een soort van borrel geven en dat is het. 's avonds dan uit maar dat komt omdat er in Hilversum een feest is dan. Maar meer niet gewoon wat drinken met vrienden, hapje erbij. Muziekje op en that's it
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 23:12
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
ik vier het niet meer.
want de afgelopen 2 jaar is er niemand gekomen behalve me oma. iedereen vergeet het altijd. en heb er gewoon een hekel aan.
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 00:04
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
ik ben over iets meer dan een maand jarig en heb er nou alweer zin in. ik zit namelijk op dezelfde golflengte als mijn meeste ooms en tantes en kan daarom goed met ze praten. en ik nodig mijn vrienden uit. ik geef veel om mijn vrienden dus zie ik er meestal wel naar uit. en de cadeautjes zijn natuurlijk een leuke bijkomstigheid
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 06:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-08-2004 @ 22:06 :
en dan zou ik nu (enkele maanden later) weer m'n handje op moeten houden. Ik schaam me d'r bijna voor
En types als mijn oma hou ik echt niet tegen door te zeggen dat ik niks wil...
Dan vraag je geld omdat je zogenaamd voor iets aan 't sparen bent, en met dat geld koop je dan weer iets voor hun wat je op hun verjaardag aan hun geeft.

Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 16:16
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ik hou van mijn verjaadag vieren. Een hoop gezelligheid en m'n vrienden om me heen, gezellig met z'n allen een biertje drinken, veel aandacht voor mij en cadeautjes oh ja en niet te vergeten....TAART
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 19:42
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
op zich is verjaardag wel leuk.. jij bent het middelpunt en je krijgt allemaal cadeautjes
verjaardagsfeesten van anderen zijn ook heel gezellig...
maar mijn eigen feest vind ik nooit zo...
ik ben dan teveel bezig met of iedereen het wel naar de zin heeft enzo...
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:18
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
ik ben altijd jarig als we op vakantie zijn. dit jaar was wel leuk, mijn vader had 's nachts allemaal balonnen en slingers aan mijn tent gehangen en mijn stiefbroers hadden een supergrote taart gemaakt met grote kaarsen erin 's avonds kwamen mijn opa en oma en oom tante en nichtennog want we waren op de veluwe aan het camperen en we zijn lekker naar de chinees geweest omdat het vies weer was om te barbequen
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:35
Verwijderd
Ik vind verjaardagen altijd gezellig, als het maar van mensen is die ik goed ken. M'n familie komt eigenlijk zelden op m'n verjaardag, omdat ze allemaal ver weg wonen. Vroeger kwamen altijd buren en nog wat vrienden van m'n ouders, maar de laatste jaren vier ik het vooral met vrienden. Dan vind ik het wel heel leuk Een vriend van me is op dezelfde dag jarig, dus meestal vieren we het samen. Kadootjes zijn leuk om te krijgen, maar het gaat me echt meer om de gezelligheid
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:22
Verwijderd
Ik ben over een dag of 25 jarig, en heb er eigenlijk geen zin in. Ik kan niet een hele dag vrolijk spelen terwijl ik dat niet ben, maar ga het wel proberen.

Meestal is het wel gezellig, bijkletsen met familie (gelukkig komt alleen de leuke kant), 's avonds lekker met vrienden en vriendinnen de stad in (ben op een vrijdag jarig), en daar lekker doorfeesten.

Als ik het zo opschrijf, heb ik er eigenlijk wel zin in, maar ik zie beetje op tegen het krijgen van cadeautjes. Voel me dan altijd zo verwend. Weet nooit goed wat ik moet zeggen als iemand me echt iets geeft waar ik blij mee ben..

Maar heb nog eventjes om dat te bedenken... Zal mensen eens gaan mailen om ze uit te nodigen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Je verjaardag vieren.
Missy
34 25-10-2010 12:11
De Kantine Ga jij iets met je verjaardag doen?
dyfelena
48 07-09-2003 14:06
De Kantine verjaardags cadeautjes
MissCzechMeOut
16 26-07-2003 19:56
De Kantine Hoe vier jij je verjaardag?
G.T.C.
28 30-05-2003 14:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.