Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2014, 19:09
wegwerpaccount
wegwerpaccount is offline
Hai iedereen,

ik zat erover te denken om een penny-board te kopen, zeker nu omdat het lekker vakantie is en ik dan ook veels te veel vrije tijd heb.
Alleen ben ik er al snel achter gekomen dat deze boards een aardig prijsje hebben en ik weet niet of ik dat nou moet doen aangezien ik natuurlijk niet zeker kan weten dat ik er veel tijd op zal besteden.

Dus nu is mijn vraag of iemand hier zelf een penny-board heeft en mij kan vertellen of het het geld waard was en of iemand een winkel kent in/rond Utrecht waar ze penny-boards verkopen? (Ik hoorde zelf al bij SuperVet?)
Of ben ik beter af om er een op het web te kopen?
Ik zat dan aan deze te denken of kan ik beter voor een andere gaan?

http://www.retro-skateboard.nl/penny...-22-blauw.html

-Alvast bedankt, wegwerpaccount
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2014, 14:03
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Penny boards zijn kut. Koop een fatsoenlijk skateboard of als het echt alleen voor vervoer is een cruiser
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 28-07-2014, 16:42
Verwijderd
Als je onder de 60 kg weegt en nog niet weet of het wel wat voor jou gaat zijn, kun je ook eerst een goedkope skateboard van de speelgoedwinkel kopen en daarop een paar maandjes oefenen om vooruit te komen. Of anders een goedkope skateboard van marktplaats. Als dan blijkt dat je in de praktijk het ding maar in de schuur laat liggen, dan weet je dat je geen echte hoeft te kopen; en blijkt het wel echt iets voor jou te zijn, dan kun je rustig gaan uitzoeken wat een echt goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 22:38
yecats
yecats is offline
ik zelf heb een "nep" pennyboard. en mn vriendin heeft een echte. eerlijk gezegt voel ik geen verschil als ik er op rijd, het enige is dat t echte logo er bij mn vriendin opstaat, en ik geef niet heel veel om merk dingen. je kan beter een goedkopere nemen. want stel dat je het uiteindelijk niet zo leuk vind, is het zonde van je geld.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 18:57
wegwerpaccount
wegwerpaccount is offline
Bedankt voor de reacties, ben uiteindelijk langs de skateshop gegaan en daar had ik de keuze tussen de PennyBoards en Banana boards.
Volgends de jongen die daar werkte waren ze in kwaliteit gelijk alleen had de BananaBoard meer grip dus daar ben ik uiteindelijk voor gegaan.

Kan het trouwens wel aanraden aan mensen die er ook over twijfelen, het is ontzettend leuk en niet eens zo heel erg moeilijk om onder de knie te krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.