Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 15:54
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
...Ik woon nu in de VS, en ik voel me hier dus echt net een klein kind, je mag hier dus helemaal niks qua drank, en als je sigaretten koopt, dan vragen ze standaard om ID....en dus niet denken dat je er onder uit komt als je er ouder uitziet, ze vragen standaard iedereen die er jonger dan 30 uitziet om ID......is toch zwaar irritant... heb precies 1x sigaretten zonder ID gekregen en 1x een gals wijn (toe maar, toe maar, EEN GLAS WIJN ). Niet dat het hele systeem werkt hoor, want als ik uitga, laat ik gewoon anderen mijn drank voor me halen...wat vinden jullie...werkt Nederlandse systeem beter, of het Amerikaanse?
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 16:19
Verwijderd
Erm Nederlands...en in welk opzicht beter? Dat jongeren minder alcohol gaan nuttigen? Sja, dat doen ze sowieso wel. Maar juist omdta het in de VS zo streng is, wordt het door velen miischien wel gezien als spannend, illegaal en daarom leuk, en dan hebben die (achterlijke) regels een ave-rechts effect.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 16:34
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
als daar minder alcohol word gedronken en minder word gerookt (gemiddeld, duh) dan werkt dat beter ja.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:08
osmano
osmano is offline
tony says : FOCKIGN AMERICANS ,those cocksuckers ,when i get back i gonna kick some ass all over the place
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:29
psygnosos
psygnosos is offline
Ben ik blij dat ik daar niet woon

Mijn ID is allang verlopen, geen zin om een nieuwe te halen en ik zuip me regelmatig klem (is dat iets om trots op te zijn?/)
__________________
:-D Voer eendjes, geen oorlog ;-D
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 00:39
Verwijderd
Ik denk dat het allebei even slecht werkt. Je laat (idd) gewoon iemand anders voor je halen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 23:00
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
osmano schreef:
tony says : FOCKIGN AMERICANS ,those cocksuckers ,when i get back i gonna kick some ass all over the place
wat is de toevoegende waarde van deze reactie?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 14:54
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
osmano schreef:
tony says : FOCKIGN AMERICANS ,those cocksuckers ,when i get back i gonna kick some ass all over the place
yeahh gast hackeuhhhhh nog een pilleke erbij?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 15:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik denk dat uiteindelijk geen enkel systeem goed werkt... óf je laat iemand anders voor je halen, óf je maakt een fake ID, óf..., óf... als mensen willen roken/drinken doen ze dat toch wel.

Weet je al die ophef een tijdje geleden nog toen de leeftijdsgrens van 16 jaar voor sigaretten werd ingesteld? Ik kan me zo echt geen enkele winkelier bedenken die zich daar nu nog druk om maakt...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:32
osmano
osmano is offline
Citaat:
Parallel schreef:


yeahh gast hackeuhhhhh nog een pilleke erbij?
ja jij nog een snuif erbij ???
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:05
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
osmano schreef:


ja jij nog een snuif erbij ???
ja en doe me gelijk nog maar een paar zegeltjes lsd
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:42
osmano
osmano is offline
ja mij ook ,leg es nog een lijn op de spiegel van 1 meter kmoet ff wakker blijve
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:41
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
osmano schreef:
ja mij ook ,leg es nog een lijn op de spiegel van 1 meter kmoet ff wakker blijve
En geef die spuit es ff door wilje?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:51
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Mja een taboe op alcohol en tabak, maar ze vergeten ff hoeveel gevallen van obesitas (veel te zwaar wegen) daar niet zijn, door eten en promotie van junkfood,hamburgers enz. Wat volgens mij een groter gevaar is voor de volksgezondheid.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:57
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Mja een taboe op alcohol en tabak, maar ze vergeten ff hoeveel gevallen van obesitas (veel te zwaar wegen) daar niet zijn, door eten en promotie van junkfood,hamburgers enz. Wat volgens mij een groter gevaar is voor de volksgezondheid.
Kwam gister nog een amerikaanse site tegen waren je ads kon kijken.. hier gaat de reclame van de burger king / mac vooral over hoe gezellig het daar is en welke acties ze hebben.. maar in die amerikaanse reclames gaat het vooral over die héérlijke vette hamburgers die ze hebben
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:30
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
En geef die spuit es ff door wilje?
*paast Cat een spuit*

*neemt zelf ook nog een lijntje*
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Kwam gister nog een amerikaanse site tegen waren je ads kon kijken.. hier gaat de reclame van de burger king / mac vooral over hoe gezellig het daar is en welke acties ze hebben.. maar in die amerikaanse reclames gaat het vooral over die héérlijke vette hamburgers die ze hebben
Vanochtend in het nieuws: 53-jarige Amerikaan klaagt 4 Amerikanse fastfoodrestaurants aan, omdat 'ie daar 4 tot 5 keer in de week at en dik is geworden, maar nooit is gewaarschuwd over hoe vet het eten daar is...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:48
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Vanochtend in het nieuws: 53-jarige Amerikaan klaagt 4 Amerikanse fastfoodrestaurants aan, omdat 'ie daar 4 tot 5 keer in de week at en dik is geworden, maar nooit is gewaarschuwd over hoe vet het eten daar is...
Vergeet niet dat de USA het land is waar er VERPLICHT op elke microgolfoven moet staan: "GEEN HUISDIEREN INSTEKEN"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-07-2002, 13:49
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Vanochtend in het nieuws: 53-jarige Amerikaan klaagt 4 Amerikanse fastfoodrestaurants aan, omdat 'ie daar 4 tot 5 keer in de week at en dik is geworden, maar nooit is gewaarschuwd over hoe vet het eten daar is...
Mmmz, ga ik ook eens doen De hele week junkfood, enorm veel geld achteraf terugkrijgen en dan weer netjes terug lijnen naar mn eigen gewicht

Euh maarja ik vind de VS dus echt een van de meest hypocriete landen die er zijn.. niks mag maar alles kan :/

Ik hoorde van mijn baas dat hier op lijnproducten staat: "slechts 2% vet" en in de VS "98% fat free!" - ze hebben daar graag grote getallen
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:34
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
De meeste Amerikanen kunnen ook geen gezond eten betalen. Je merkt ook vaak dat daar beide ouders werken. Niet voor de luxe, maar omdat het anders niet te betallen is. Er wordt dus veel fastfoot gegeten en dan is het logisch dat je snel dik wordt. Daarom zijn Amerikanen blij als ze een goedkoop merk tegenkomen met weinig vet.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:50
psygnosos
psygnosos is offline
Amerikanen zijn hypocrietye hoeren 9zoals iemand anders ook al zei)

Als ergens geen waarschuwing tegen staat doen ze te gerust en dan maar claimen...

volgens mij zijn ze in staat om een konijn levend onder een strijkijzer te doen "t stond niet in de handleiding dat t niet kan...Ik dacht dat Flappie daar tegen kon..."
__________________
:-D Voer eendjes, geen oorlog ;-D
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:50
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Vice schreef:
De meeste Amerikanen kunnen ook geen gezond eten betalen. Je merkt ook vaak dat daar beide ouders werken. Niet voor de luxe, maar omdat het anders niet te betallen is. Er wordt dus veel fastfoot gegeten en dan is het logisch dat je snel dik wordt. Daarom zijn Amerikanen blij als ze een goedkoop merk tegenkomen met weinig vet.
dit lijkt me bullshit, een dikke vette hamburger van de MC 3x per dag is echt veel duurder dan dat je wat aardappelen en sla in de tuin hebt staan.
en dan naar de bakker om n volkorenbrood te kopen of om deze zelf te bakken lijkt me ook geen bergen met geld kosten
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Groenten en fruit is daar veel duurder dan hier in Nederland. Ze gaan niet gelijk naar de mac, maar ze nemen wel ongezonder eten, omdat dat goedkoper is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:45
Os
Os is offline
Ze verdienen daar ook meer, de levensstandaard is gewoon hoger, ze gaan echt niet 'goedkoop' eten uit geldgebrek, behalve misschien in de armere buurten, maar ja... dang nog is fastfood niet het goedkoopst, dus... leverworst en geitenkaas. (urine)
__________________
Mijn vader heeft een hele grote penis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Red het land, sta drugs toe
Verwijderd
23 25-05-2010 22:10
Drugs & Alcohol toekomst softdrugsbeleid
'SunShinee_
14 14-03-2010 16:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kabinetsbetutteling
Mark Almighty
337 08-05-2007 12:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ben jij tevreden met de verkiezingsuitslag?
Boogie
79 02-02-2003 22:41
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.