Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2008, 19:51
Verwijderd
Hoi allemaal,
(ik ben nieuw hier, ik heb de regels wel door gelezen, maar het spijt me als ik een foutje maak )

Ik word aankomende dinsdag geopereerd aan mn kaak.
Het kan me niet zo veel schelen wát ze gaan doen,
maar ik ga onder algehele narcose en dáár zit ik nog al tegen op.

Ik voel me erg slecht voorgelicht door mijn annesesist,
Ik weet namelijk niets, heb ik het idee.
Hij heeft mij alleen verteld dat ik met een kapje ''ten onder'' ga.
Maar ik hoor van mensen dat je aan de beademing komt, ''hartslag stikkers'' krijgt, geen nagelak op mag..
Ik weet hier niets van! En mijn annesesist zegt dat ik me niet druk moet maken.

ten tweede, ik heb een prikken angst, daarom ga ik met een kapje.
(ga hyperventileren bij bloedprikken... )
Maar de annesesist zei dat ik van te voren als nog een infuus kreeg.
(HELP??!!)

Bovendien hoor je ook van pilletjes en pijnstillers van te voren (of drankjes)
Om je suf te krijgen, daar weet ik ook niets van..

Is er iemand die mij kan uitleggen hoe het nou in zn werk gaat?
Want iedereen en overal word mij was anders verteld, (ik weet sinds dinsdag dat ik aankomende dinsdag word geopereerd, en slaap eigenlijk elke avond slecht vanaf toen..)

xx. Deez.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 20:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ok allereerst: 1 topic lijkt me denk ik wel genoeg

Nu om je een beetje gerust te stellen: algehele narcose is niets om je zorgen om te maken. Je anestesist doet dit iedere dag, dus voor hem is het niets bijzonders meer, en dat maakt het soms lastig om je in te leven in iemand die het eng vindt.

Je krijgt inderdaad een infuus, dit is omdat ze je op die manier makkelijker medicijnen kunnen toedienen als dat nodig is. (bijvoorbeeld meer slaapmiddel omdat je anders wakker wordt) zo'n infuus is niets om bang voor te zijn, en als je de arts of verpleegkundige die jou dat infuus gaat prikken even vertelt dat je het eng vindt, zullen ze vast heel voorzichtig doen. Het doet heel even pijn en dan heb je nergens meer last van

In het kapje zit een middel waardoor je gaat slapen (sneller dan alleen met een infuus), ondertussen krijg je ook een slaapmiddel in het infuus dat langer werkt dan het kapje. Vervolgens word je inderdaad geïntubeerd omdat door de narcose je ademhaling ook onderdrukt wordt. Als het goed is halen ze die slang er weer uit voor je bijkomt, dus daar zul je geen last van hebben. Ook zullen ze een klemmetje om 1 van je vingers doen om het zuurstofgehalte in je bloed te meten. De "hartslagstickers" zijn stickers die ze op je borst plakken om je hartritme in de gaten te houden. die stickers doen geen pijn, en zijn puur om je hartslag en dergelijke te meten.

Al met al is narcose niets om bang voor te zijn, de anestesist weet wat hij doet (hij heeft zijn diploma niet voor niets gekregen en hij heeft er jaren voor gestudeerd) en een infuus is niet eng.

Succes!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 20:16
Verwijderd
mm,
ja dat vind ik ook,
dat 1 toppic genoeg is,,

Ik heb die naam ook niet zelf verzonnen

Naja, zal wel

HEEL ERG BEDANKT!
Echt waar als k dat lees, dan voel k me echt beter voorgelicht als dat me verteld is.
Ik zou zeggen, ga zelf een diploma annesesie halen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 00:07
Verwijderd
Pluis heeft alles al gezegd eigenlijk. Ik wilde er alleen maar even aan toevoegen dat ik een narcose altijd wel relaxt vind. Ik kan me voorstellen dat een infuus wel eventjes eng is voor iemand die prikangst heeft, maar daarna ga je gewoon lekker onder zeil en word je een tijdje later weer wakker. Sommige mensen hebben na afloop een beetje last van de narcose. Ik ben één keer heel naar bijgekomen, maar dat kwam meer omdat ze in mijn buik hadden lopen vroeten en er na de operatie nog steeds een heleboel ontstoken was, waardoor ik dus gigantisch misselijk was, maar de andere keren kwam ik lekker rustig bij en daarna word je heerlijk vertroeteld .
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 19:38
Verwijderd
Is er geen mogelijkheid om alsnog om informatie te vragen?

Je kunt eventueel vragen of ze het infuus aan willen leggen als je al onder narcose bent (zijn ze meestal niet zo happig op, maar goed) of dat je van te voren een kalmeringspilletje kunt krijgen ofzo. Dat is niet iets dat standaard is, maar het is vaak wel mogelijk. Misschien maandag even bellen (of je ouders)?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 19:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb zelf twee keer narcose gehad, en ik heb bij beide keren serieus heerlijk geslapen en het als erg comfortabel ervaren. Persoonlijk probeer ik me er gewoon niet al te druk om te maken.
Wat kan helpen bij het zetten van een infuus of spuit (wellicht krijg je ook een antistollingsmiddel voor trombose?) is om de andere kant op te kijken, te blijven praten met de verpleegkundige of arts, en te vragen of ze hem onaangekondigd willen zetten, dan merk je er minder van en is het snel voorbij.

Hoe zit dat trouwens met intuberen bij narcose? Wordt dat ook bij "lichtere" vormen van narcose toegepast? Het is mij namelijk nooit verteld (niet dat ik het erg vind), maar ik heb er ook nooit iets van gemerkt (geen keelpijn achteraf, oid).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 22:35
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@TS: je zou natuurlijk ook even het ziekenhuis kunnen bellen om te vragen wat je nog wilt weten en om te zeggen dat je vindt dat je niet zo goed bent voorgelicht. Normaal krijgen patienten altijd een foldertje mee met info over de operatie. Dan weet je ook of je nuchter moet zijn en kun je je vragen allemaal stellen enzo.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 00:21
Verwijderd
Citaat:

Hoe zit dat trouwens met intuberen bij narcose? Wordt dat ook bij "lichtere" vormen van narcose toegepast? Het is mij namelijk nooit verteld (niet dat ik het erg vind), maar ik heb er ook nooit iets van gemerkt (geen keelpijn achteraf, oid).
Mij hebben ze ook nooit iets verteld erover, maar ik weet nog dat ik na mijn laatste operatie (die echt niet lang geduurd heeft) last had van mijn stem en daar heb ik toen zelf maar de conclusie aan verbonden dat ik aan de beademing had gelegen. Ik kijk wel vaker van die ziekenhuisseries op tv, en ik heb er nooit echt op gelet ofzo, maar volgens mij gaan mensen daar altijd aan de beademing (en dan heb ik het over de real-life series).
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 15:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mij hebben ze ook nooit iets verteld erover, maar ik weet nog dat ik na mijn laatste operatie (die echt niet lang geduurd heeft) last had van mijn stem en daar heb ik toen zelf maar de conclusie aan verbonden dat ik aan de beademing had gelegen. Ik kijk wel vaker van die ziekenhuisseries op tv, en ik heb er nooit echt op gelet ofzo, maar volgens mij gaan mensen daar altijd aan de beademing (en dan heb ik het over de real-life series).
Hm, ja ik had juist helemaal geen last van mn keel, maar ze hadden bij mij wel een "licht roesje" gedaan, maar het lijkt me logischer dat ik dan toch gewoon geïntubeerd ben (of misschien alleen beademingskapje?). Ik zal het eens navragen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:58
Sens.
Sens. is offline
Toen ik geopereerd werd, hebben ze me pas een inspuiting gegeven toen ik al sliep. nochtans had ik daar niet echt naar gevraagd, ze deden dat automatisch zo... ( Mijn moeder is verpleegster en zij had me gezegd dat ik een infuus ging krijgen voor ik werd verdoofd )

De verdoving gebeurde ook met een kapje, behalve dat dat erg slecht smaakte herriner ik me daar niet veel meer van... Ik vond dat allemaal prima...

Nadien heb ik geen last gehad van een pijnlijke keel. Wel ben ik onrustig wakker geworden. Maar dat was omdat ik aan het draaien was in dat bed en met 2 benen en voeten in de gips moet je dat ook niet proberen

Maak je niet teveel ongerust, algemene verdoving stelt niets voor Voor je het weet ben je in een diepe slaap...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 20:27
Verwijderd
bedankt voor jullie reacties,

@Leonoor, kalmeringspilletje klinkt niet slecht denk ik.
@Martino, ik ben heel raar ik weet t, maar als ik het idee heb dat ze het gaan doen, word ik echt helemaal gek... verdovende zalf ofzo willen ze niet aan doen (dat zou het idee, al verminderen weet je..)
@indigo, ik heb gebeld, maar ze zeggen, 'dat komt wel goed,' en 'je hoeft je daarnu nog geen zorgen over te makn..
@sens, knap hoor, 2 benen en 2 voeten in t gips


en over de beademing, ik word nu nieuwsgierig, want je kan niet iemands amandelen knippen als die gene een slang in zijn/haar keel heeft, of een beademings kapje heeft
(Toch xD?)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 20:44
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Hmm, over dat intuberen. Helaas heb ik ooit eens moeten aanzien hoe die slang eruit werd gehaald omdat de verpleegsters het niet nodig vonden om het gordijn dicht te doen van het meisje tegenover me waar die slang uit werd gehaald maar ik weet dus wel dat ze hem er al uit halen als je wakker bent, alleen merk je daar achteraf niks van. Zij had een lichte operatie van net een kwartiertje en kreeg dus wel zo'n slang maar volgens mij doen ze alleen met keelamandelen iets anders dan een normale intubatie.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 20:45
emma watson fan
Avatar van emma watson fan
emma watson fan is offline
Ik heb ook met beide benen en voeten in t gips gezeten Dráma. Je kan helemaal niets en bent totaal afhankelijk en ik kon niet eens naar school en blegh 6 weken thuis zitten is SAAI

Ik weet niet echt hoe dat gaat met narcose via een kapje eigenlijk, ik ben gewoon geprikt. Wel rot als je daarvan gaat hyperventileren

Nou ja, ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!
__________________
als je van zwemmen slank wordt wat doen walvissen dan verkeerd
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Hmm, over dat intuberen. Helaas heb ik ooit eens moeten aanzien hoe die slang eruit werd gehaald omdat de verpleegsters het niet nodig vonden om het gordijn dicht te doen van het meisje tegenover me waar die slang uit werd gehaald maar ik weet dus wel dat ze hem er al uit halen als je wakker bent, alleen merk je daar achteraf niks van. Zij had een lichte operatie van net een kwartiertje en kreeg dus wel zo'n slang maar volgens mij doen ze alleen met keelamandelen iets anders dan een normale intubatie.
ik heb geen idee,
maar ik word aan mn kaak geopereerd, duss,
dat gaat dan ook niet door als er een slang uit je mond hangt

Maar misschien via je neus
??

ps. jaa, het s niet egt fijn om te hyperventileren...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 21:18
Verwijderd
PS.

ik vraag me nou af,
waar word nou een infuus ingebracht,
uit mijn omgeving hebben sommige mensen het over je handpalm..?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 22:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
PS.

ik vraag me nou af,
waar word nou een infuus ingebracht,
uit mijn omgeving hebben sommige mensen het over je handpalm..?
Dat kan inderdaad, maar kan ook weer op andere plekken (onderarm, elleboog, ed.).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
PS.

ik vraag me nou af,
waar word nou een infuus ingebracht,
uit mijn omgeving hebben sommige mensen het over je handpalm..?
over het algemeen aan de bovenkant van je hand. Soms, zoals Martino zegt ook ergens anders, maar van de handpalm heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 14:46
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
PS.

ik vraag me nou af,
waar word nou een infuus ingebracht,
uit mijn omgeving hebben sommige mensen het over je handpalm..?
In je handpalm word je niet geprikt omdat je dan niks meer met die hand kan (dat infuus blijft nog een tijdje zitten na de operatie), hoogstens bovenop je hand, al wordt dat tegenwoordig ook veel minder vaak gedaan omdat het pijnlijker is dan in je onderarm. In de ziekenhuizen waar ik heb meegelopen werden alle patiënten die ik heb gezien in hun onderarm geprikt. (is ook makkelijker te verbinden en dergelijke)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 17:56
Verwijderd
Citaat:
In je handpalm word je niet geprikt omdat je dan niks meer met die hand kan (dat infuus blijft nog een tijdje zitten na de operatie), hoogstens bovenop je hand, al wordt dat tegenwoordig ook veel minder vaak gedaan omdat het pijnlijker is dan in je onderarm. In de ziekenhuizen waar ik heb meegelopen werden alle patiënten die ik heb gezien in hun onderarm geprikt. (is ook makkelijker te verbinden en dergelijke)
oké,
t is mogelijk dat ik het verkeerd heb begrepen

ps. ik hoop toch ergens wel handpalm, (heb gigantische spierpijn in beide armen, vooral aan de binnekant.. lijkt me dan niet erg prettig)

En dan nog 1 vraag voor wie tijd heeft 'm te beantwoorden..
ik mag na 7 uur niks meer eten en ik word om 5 uur `s middags geopereerd, (volgens mij sterf ik dan van de honger )
Maar mijn oom word over 2 weken ook geopereerd,
(moedervlek weg laten halen, met narcose)
Die is om 12 uur aan de beurt en mag na 10 uur niet meer eten..
(ander ziekenhuis, dat wel..)
is dat verschil niet wat groot? Bovendien is mijn narcose lichter als die van hem

xx
alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 18:09
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe dat met nuchter zijn zit, maar ik zou me gewoon aan de regels houden die je gekregen hebt; dan heb je maar een beetje honger, dat overleef je wel

Ik heb één keer een kapje gekregen en toen hebben ze het infuus pas aangelegd toen ik al onder was, ik heb het infuus nooit zien zitten. Ook de beademing heb ik helemaal niet gemerkt. Het was een operatie van een paar uur aan m'n arm, dus ook niet een heel korte operatie ofzo.

Maak je niet druk; ga gewoon liggen en doe wat ze zeggen, je zal heel makkelijk in slaap vallen (ik vond het altijd een lekker gevoel en ik sliep ook altijd heerlijk), en wanneer je wakker wordt, is alles achter de rug. Als je te nerveus bent, kun je een kalmeringspilletje krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 19:02
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Na 7 uur 's ochtends of na 19.00 uur 's avonds? Ik denk dat je oom na 22.00 uur 's avonds niet meer mag eten. Je weet bovendien nooit zeker dat je echt om die tijd geopereerd wordt, voor hetzelfde geld valt er een operatie uit en ben je een paar uur eerder aan de beurt. Dat je niet mag eten is om te voorkomen dat je gaat braken en je braaksel onder de narcose in je longen terecht komt, dat kan namelijk longontsteking veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Na 7 uur 's ochtends of na 19.00 uur 's avonds? Ik denk dat je oom na 22.00 uur 's avonds niet meer mag eten. Je weet bovendien nooit zeker dat je echt om die tijd geopereerd wordt, voor hetzelfde geld valt er een operatie uit en ben je een paar uur eerder aan de beurt. Dat je niet mag eten is om te voorkomen dat je gaat braken en je braaksel onder de narcose in je longen terecht komt, dat kan namelijk longontsteking veroorzaken.
Maar dan zou ik er toch ook een paar uur eerder moeten zijn

en dat hoeft niet,
naja weet je, ik zie het wel

Het eten kan me niet veel schelen, ik hoop dat ze zo lief zijn mij ook een infuusje te geven als ik al slaap
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 19:45
Verwijderd
PS.
ik ben echt super blij met al jullie reacties!

Ik wou dat ik dit eerder had geweten..
ben veel minder nerveus enzoo!

het lijkt me nu juist een prettige ervaring
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 16:10
Verwijderd
Waarschijnlijk ben je vandaag geopereerd, dus het heeft neit zo'n zin als ik nu ga zitten antwoorden. Vond je het uiteindelijk een beetje meevallen??
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk ben je vandaag geopereerd, dus het heeft neit zo'n zin als ik nu ga zitten antwoorden. Vond je het uiteindelijk een beetje meevallen??
Ja ik ben idd gister geopeerd.
heb eerlijk geslapen,
het wakker worden was wel raar, ik kreeg een doort zuurstof kapje naast me, en zei: ''moet die niet op mn mond? zo val ik nooit in slaap!''
maar het was al voorbij!
Ik moest huilen, al heb ik geen idee waarom, ik had geen pijn ofzo!
volgens de zuster is dat een gewone reactie

ik had een infuusje gekregen toen ik sliep, (op mn hand,)
en kreeg daar door pijstillers.
na 2 uur mocht ik al naar huis,
m`n lip is gezwollen en ik heb dan wel 7à 8 hechtingen in mn mond, maar de narcose viel me erg mee!

nu zit ik lekker thuis, met ijsjes, en appelmoes door een rietje

xx. Deez
BeDankt voor al jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 07:58
Verwijderd
ah, ik ben blij dat het meegevallen is. Sterkte de komende dagen!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:10
Verwijderd
Mooi dat het is meegevallen. Beterschap
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Mooi dat het is meegevallen. Beterschap.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 11:34
Verwijderd
Citaat:
In je handpalm word je niet geprikt omdat je dan niks meer met die hand kan (dat infuus blijft nog een tijdje zitten na de operatie), hoogstens bovenop je hand, al wordt dat tegenwoordig ook veel minder vaak gedaan omdat het pijnlijker is dan in je onderarm. In de ziekenhuizen waar ik heb meegelopen werden alle patiënten die ik heb gezien in hun onderarm geprikt. (is ook makkelijker te verbinden en dergelijke)
En ik werd natuurlijk wel weer boven op mijn hand geprikt ,, vond het idd erg pijn doen maar als je een infuus in je onderarm hebt kan je toch niet zo goed bewegen?? en lekker liggen na de operatie?? (moets na de operatie namelijk nog de hele dag dat infuus inhouden) het infuus zat in mijn rechter hand, kon niet op links liggen want mijn linker oor, was geopereerd
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:17
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik vind infusen in mijn onderarm juist fijner omdat mijn handen dan tenminste vrij zijn. Ik wil ze liever niet bij mijn pols, in mijn elleboog of boven op mijn hand, dus het is altijd een beetje een gezoek en geprik maar meestal krijg ik wel "mijn zin".
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 16:02
Verwijderd
Heb het topic doorgelezen, maar tenzijik er over heen gelezen heb, wat zijn de risico's van narcose?

Ik heb een beetje hetzelfde idee, ik ben bij een kaakchrirurg geweest die heel snelheel vaag dingen even uitlegde, daarna wegliep, mij bij de administratie een rekening heeft laten ophalen...en van mij word nu verwacht dat ik een pamfletje doorlees en op de dag van operatie daar opdaag... Ik vond het zelf noggal bot en onduidelijk, eigenlijk. (Aangezien ik er nu achter kom dat ik ook gewoon plaatselijke verdoving kan laten doen)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 16:27
Verwijderd
Staan de risico's van narcose niet vermeld in de folder die je hebt gehad? (Volgens mij is algehele narcose in de meeste gevallen behoorlijk veilig (er vanuitgaand dat je niet tot een risicogroep behoort, maar dan hadden ze er wel wat van gezegd, lijkt me), je kunt na de narcose wel een tijd last hebben van vermoeidheid en concentratieproblemen, geloof ik, maar het kan net zo goed dat je daar geen last van hebt.)

Als je het liever onder plaatselijke verdoving laat doen, kan je dat dan niet alsnog doorgeven? (Ik weet niet waar je voor gaat, maar ik zou veel liever totaal weg zijn... ) Als je meer informatie wilt, dan zou ik ook gewoon opbellen om dat aan te geven. Misschien dat degene die de telefoon opneemt je ook al meer kan vertellen?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 17:48
Verwijderd
Na overleg met mijn ouders, ga ik voor een second op. bij een andere doctor, het betreft mijn verstandskiezen die er wel/niet uitmoeten. (Heb er geen last van)

Maar in die pamfletjes staan eigenlijk alleen dingen zoals een betaalregeling en verder dat ik niet mag eten van te voren, waar ik mijn medicijnen op moet halen, wat ik wel en niet aan mag hebben... zulk soort dingen. Eigenlijk niets medisch.

Daarnaast is dat dan niet in het ziekenhuis, en ik denk dat als ze mij onder narcose willen doen dat ik dat dan toch liever echt in het ziekenhuis laat doen, dan in zo'n kliniek.

Ik doe zelf altijd veel research als ik iets wil weten, ook voor kleine dingen en ik ben nooit ziek en nog nooit in het ziekenhuis gelegen/geweest, medicijnen genomen... of wat dan ook.
Dus dit is erg nieuw voor mij... ik vond het dus best vreemd dat ik geen verdere medische informatie kreeg... misschien dat anderen dat allemaal aan de doctoren over laten... die er toch voor gestudeerd hebben, maar ik weet graag altijd zelf alles tot in detail, en al helemaal als ik onder narcose moet. Ik wil ook graag weten wat ze precies gaan doen, hoe halen ze mij open, hoe ziet het eruit, hoe doen ze dat enzo...

Maar ja ik ga zeker meer navraag doen, ik ben best wel een nieuwsgierig wantrouwig aapje eigenlijk heh.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 18:32
Verwijderd
Je woont niet in Nederland neem ik aan? (aangezien je 't hebt over betaalregeling; zoiets heb ik nog nooit in een foldertje van een ziekenhuis zien staan hier)
Ik begrijp goed dat je liever in een ziekenhuis onder narcose wil dan in een kliniek, succes met je second opinion (In NL is het overigens vrij normaal om verstandskiezen die nog geen klachten geven te verwijderen wanneer de tandarts denkt dat ze in de toekomst wel klachten kunnen gaan geven, doordat ze bv. andere kiezen wegduwen, of wanneer hij op een foto ziet dat ze scheef aan het doorkomen zijn, misschien is dat bij jou ook het geval?)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:02
Verwijderd
@Arenda: Mij is destijds ook niets verteld, zelfs niet over medicijnen, het schoonhouden ed na het verwijderen van de verstandskiezen...zo heel vreemd is het dus niet, denk ik. (Ik wist het meeste gelukkig wel. En de kaakchirurg was zacht gezegd gewoon 'een minder aardige man', dus ik had verder ook geen behoefte om hem te spreken oid...) Maar als je het allemaal wilt weten, dan moet je het zeker navragen!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid haarnestcyste (fistel)
ekki
49 29-04-2012 04:42
Lichaam & Gezondheid invloed van narcose op cyclus
Verwijderd
3 14-07-2006 09:00
Lichaam & Gezondheid wie heeft er.
remco1
139 13-09-2005 18:53
ARTistiek -MP3 Contest-
EggeD
134 12-04-2004 11:29
Lichaam & Gezondheid Opnieuw breken van de pols
LoeLoe
7 20-04-2003 19:19
Lichaam & Gezondheid Welke operaties heb je ondergaan?
Rabbi Daniel
37 18-10-2002 20:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.