Oud 27-04-2005, 05:26
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
yey ik heb me epic kodo mount
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Advertentie
Oud 27-04-2005, 10:47
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-04-2005 @ 19:06 :
Het spel is voor mij ook een grote tegenvaller. Ik ging er ook vanuit dat ik het maanden tot jaren zou spelen, net als daoc, maar nog voor mijn gratis maand voorbij was was ik het al zat. Het spel mist iets wat het verslavend maakt en het is simpelweg een grote repetitieve ervaring. Heb mn account nog wel maar al zou ik er een goed bod voor krijgen zou ik hem zonder nadenken weg doen.
idd haha ik speel het nu sinds launch day en heb 1 char en die is lvl 31, ik loop een kwartiertje rond en ik sluit het spel weer af hihi
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Oud 27-04-2005, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef op 27-04-2005 @ 05:26 :
yey ik heb me epic kodo mount
Omg te vet Hoe?
Oud 28-04-2005, 21:32
'EliteZeehond'
Avatar van 'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
ik ben druk bezig met mijn charger quest.. oftewel de paladin epic mount
Oud 28-04-2005, 22:15
Verwijderd
arcane crystals are a bitch
Oud 29-04-2005, 04:39
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
eXo schreef op 27-04-2005 @ 22:02 :
Omg te vet Hoe?
Idd, in principe kan had ik me ook we met een epic kunnen zien als ik meer tijd had. Maar zoveel geld verdien ik nou ook weer niet als ik wel speel.

Dus? Farmen? Gatheren? (mining, skinning ed) of profession?

Of toch puur gamen, alle vendor trash verzamelen/verkopen en greens/blue/epic op AH?
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 29-04-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 28-04-2005 @ 22:15 :
arcane crystals are a bitch
Idd !!

Waar de neuk haal ik die zooi vandaan. Ik zag al gouden bergen voor me met dat transmuten maar die crystals heb ik nog maar 1x in de AH gezien, voor 40g per stuk ... ehh
Oud 30-04-2005, 01:05
Verwijderd
thorium mines
Oud 01-05-2005, 15:04
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Paperz schreef op 29-04-2005 @ 04:39 :
Idd, in principe kan had ik me ook we met een epic kunnen zien als ik meer tijd had. Maar zoveel geld verdien ik nou ook weer niet als ik wel speel.

Dus? Farmen? Gatheren? (mining, skinning ed) of profession?

Of toch puur gamen, alle vendor trash verzamelen/verkopen en greens/blue/epic op AH?
beide
Grinden en heel veel stratholm/ubrs runs
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 02-05-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 30-04-2005 @ 01:05 :
thorium mines
Ehh.. ja maar ik ben geen miner Maar m'n alt is een miner dus dan ga ik die wel lvllen


IPV je suf te grinden voor 900g kun je je ook suf PvPen voor een zwarte elite mount voor maar 90g..
Oud 02-05-2005, 14:09
Verwijderd
Dan gaat de G nog sneller, vrees ik


Ik ben trouwens dik tevreden met mijn paladin epic mount
Oud 02-05-2005, 16:59
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ben er ook weer is...

Ben inmiddels al maandje 60 en heb me epic mount sinds 2 weken...

Over dat het spel niet verslavend is ben ik het niet mee eens, want dat is het dus voor velen wel.

De graphics zijn ook prima en lekkere gameplay is ook aanwezig daardoor.

Verder vind ik het niet zo raar dat je GEEN dishonor krijgt voor het killen van lagere levels dit omdat je in een oorlog nou eenmaal niet echt selectief kunt zijn wanneer er 15 lagere levels op je staan in te rammen.... lijkt me toch dat je iets terug moet kunnen doen dan.
Oud 02-05-2005, 22:00
waaromniet?
waaromniet? is offline
Gaat lekker vandaag, al de hele avond niks kunnen doen... Uberhaupt inloggen lukt al niet eens :/
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 03-05-2005, 00:44
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 02-05-2005 @ 22:00 :
Gaat lekker vandaag, al de hele avond niks kunnen doen... Uberhaupt inloggen lukt al niet eens :/
http://forums-en.wow-europe.com/thre...&tmp=1#post203
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 03-05-2005, 13:43
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 02-05-2005 @ 16:59 :
Verder vind ik het niet zo raar dat je GEEN dishonor krijgt voor het killen van lagere levels dit omdat je in een oorlog nou eenmaal niet echt selectief kunt zijn wanneer er 15 lagere levels op je staan in te rammen.... lijkt me toch dat je iets terug moet kunnen doen dan.
Nah de redenen van dishonor zijn niet alleen dat...
maar je hebt ook een punt..

alleen is 't wel jammer dat de mensen die even een quest in willen leveren (ver van een veldslag af) nog steeds door een lvl60 gepakt kan worden.

Voor de mensen met een epic...
wat is jullie /played?

[edit] ennuh zijn jullie paladin? [/edit]
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 14:18.
Oud 03-05-2005, 15:44
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 02-05-2005 @ 16:59 :
Verder vind ik het niet zo raar dat je GEEN dishonor krijgt voor het killen van lagere levels dit omdat je in een oorlog nou eenmaal niet echt selectief kunt zijn wanneer er 15 lagere levels op je staan in te rammen.... lijkt me toch dat je iets terug moet kunnen doen dan.
Er is een verschil tussen een groep van 50+ers die 60ers proberen te killen en lvl60 eikels die alles wat nog maar net groen voor ze is gaan lopen ganken.

Ik bedoel, loop je als lvl22 door de wetlands. BAM ineens 3 lvl40+ (allemaal mounted) in je nek....
Dan hoef je niet eens te verzetten want je bent gewoon dood bij zo'n level verschil.
Gaan ze daarna nog CC'en ook nog... (jaja, ze hebben drie man nodig om een lvl22 hunter dood te houden)
Dishonor graag


(wel gaaf vond ik de Tauren Warrior die ineens achter me stond terwijl ik mobs aan het killen was in Redridge. Gewoon een kwestie van niet goed opletten. En verschilde maar 6 lvl's in zijn voordeel. Zelfs terwijl hij mij 'off guard' pakte wist ik hem nog tot 33% terug te brengen (en toen kreeg ik een warstomp te verwerken en was het afgelopen... de cavalerie kwam NET te laat... maar hij is iig dood )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 15:49.
Oud 03-05-2005, 17:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Eindelijk ben ik dan ook level 40.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-05-2005, 17:52
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
grl schreef op 03-05-2005 @ 17:47 :
Eindelijk ben ik dan ook level 40.
ik niet
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Oud 03-05-2005, 19:50
Verwijderd
k ben lvl45 nu, en heb 2 alts van lvl10 en 12..

ben nou mijn orphan aan het rondleiden door azeroth.. vind het best geinig gevonden van ze, die childrens week
Oud 04-05-2005, 11:58
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 03-05-2005 @ 19:50 :
k ben lvl45 nu, en heb 2 alts van lvl10 en 12..

ben nou mijn orphan aan het rondleiden door azeroth.. vind het best geinig gevonden van ze, die childrens week
Maar waarom zijn (iig bij de alliance) er nauwelijk kinderen buiten die van humans...

SW stikt van de human kinderen
Bij de farm bij IF zit iig een dwarfen kind
Night elf kind, volgens mij zit er 1 in auberdine...
Gnome kind... nooit gezien

Nou ben ik geen horde player maar tijdens verkenning en raid heb ik er geen gezien
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 04-05-2005, 13:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 04-05-2005 @ 11:58 :
Maar waarom zijn (iig bij de alliance) er nauwelijk kinderen buiten die van humans...

SW stikt van de human kinderen
Bij de farm bij IF zit iig een dwarfen kind
Night elf kind, volgens mij zit er 1 in auberdine...
Gnome kind... nooit gezien

Nou ben ik geen horde player maar tijdens verkenning en raid heb ik er geen gezien
Bij Ogrimmar zitten ze in the Valley of Honor.. en daar ben je waarschijnlijk niet geweest tijdens je bezoekuurtje aan Thrall.
In SW zitten inderdaad veel kinderen.. in undercity ook. Thunder Bluff heb ik volgens mij geen kinderen gezien. En in Ogrimmar zitten er een paar.
Ik heb nu ook een weeskindje.. maar ik heb nog niet alle quests gedaan.


Ennn.. ik heb:



__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-05-2005, 13:36
Verwijderd
Ik moet toch egt wat aan mijn geld gaan doen, lvl45 en nogsteeds geen mount..

Ik heb eigenlijk ook alleen nog maar orc-kinderen gezien.. heb ook nog niemand anders met een ander ras zien lopen, maar ik zal eens ff TB checken, ik wil wel zo'n kleine tauren rondleiden.. ookal krijg je er egt bijna geen fatsoenlijk xp van
Oud 04-05-2005, 13:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 04-05-2005 @ 13:36 :
Ik moet toch egt wat aan mijn geld gaan doen, lvl45 en nogsteeds geen mount..

Ik heb eigenlijk ook alleen nog maar orc-kinderen gezien.. heb ook nog niemand anders met een ander ras zien lopen, maar ik zal eens ff TB checken, ik wil wel zo'n kleine tauren rondleiden.. ookal krijg je er egt bijna geen fatsoenlijk xp van
In UC lopen ook altijd veel kinderen hoor. Bij.. eh.. de war quarter geloof ik.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-05-2005, 19:53
Verwijderd
in plaats van de xp moet effe naar je honor kijken, die boost als de neten
Oud 04-05-2005, 20:07
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 04-05-2005 @ 19:53 :
in plaats van de xp moet effe naar je honor kijken, die boost als de neten
Krijg je honor van zo'n kindje? Koel.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 04-05-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 04-05-2005 @ 20:07 :
Krijg je honor van zo'n kindje? Koel.
en niet zon beetje ook

en voor heel de horde, bij elk stukje quest, en aan het einde "greatly increased"
Oud 04-05-2005, 20:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 04-05-2005 @ 19:53 :
in plaats van de xp moet effe naar je honor kijken, die boost als de neten
Je reputation bedoel je? Ik heb er niets van gezien Maar als dat zo is, ga ik morgen ook nog even bij UC een orphan ophalen.

Ik kreeg overigens in totaal nog wel.. eh.. 2700xp of zo.. vrijveel nog voor wat je moest doen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-05-2005, 23:05
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 04-05-2005 @ 20:20 :
en niet zon beetje ook

en voor heel de horde, bij elk stukje quest, en aan het einde "greatly increased"
Niks van gemerkt, mgoed, speel alliance.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 04-05-2005, 23:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 04-05-2005 @ 23:05 :
Niks van gemerkt, mgoed, speel alliance.

Bij Alliance hoort het ook zo te zijn.

Maar ik heb het ook niet gemerkt.. terwijl ik ook dacht dat het zo was.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-05-2005, 11:37
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Kheb gisteren Deadmines gedaan met mijn hunter in een party die prima liep op 1 persoon na.... de rogue....
Party:
Hunter (ik)
Warlock
Priest (werd later vervangen voor paladin toen ze weg moest)
Paladin
Rogue

Echt, die rogue was een ramp... continu vooruit rennen terwijl we al 2 creeps hadden en dan terugkomen met nog 4-5 creeps.. 5 wipes en toen hadden we genoeg

1: overenthousiast over dat alles zo goed ging
2: Rogue die te ver vooruit was gegaan en een te grote pull deed
3: Weer die verrekte rogue
4: Warlock riep zijn voidwalker te laat terug. Foutje, moet kunnen.
5: EN WEER DIE VERDOMDE ROGUE! Snelste wipe ever volgensmij aangezien hij zelf meteen dood was toen hij weer terug bij de groep kwam en beide paladins het ook niet lang vol hielden tegen die overmacht (en toen waren alleen een warlock en een hunter over zonder pets)

Ik geloof dat ik voortaan zorg dat ik zelf de party leader ben zodat ik zulke rukkers zonder pardon kan kicken.....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 05-05-2005, 13:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb in m'n guild ook zo iemand. Een warrior. En ze (ze, ja) vraagt zich altijd af waarom mensen niet zo heel erg veel zin hebben om met haar te questen. Maar het is gewoon ontzettend irritant. Ook erg fijn zijn de mensen die alvast gaan vechten als ze aan jou gevraagd hebben om te healen en je hebt geen mana meer. En dan "oh ja" zeggen als het al te laat is. Die moet je gewoon vermijden.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-05-2005, 16:02
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 05-05-2005 @ 13:14 :
Ik heb in m'n guild ook zo iemand. Een warrior. En ze (ze, ja) vraagt zich altijd af waarom mensen niet zo heel erg veel zin hebben om met haar te questen. Maar het is gewoon ontzettend irritant. Ook erg fijn zijn de mensen die alvast gaan vechten als ze aan jou gevraagd hebben om te healen en je hebt geen mana meer. En dan "oh ja" zeggen als het al te laat is. Die moet je gewoon vermijden.
Waarom lijkt het haast alsof iedere groep die je maakt wel zo'n soort fuck-up erin heeft zitten. Vandaag weer 2 groepen, ik haak tegenwoordig maar gelijk bij de 2e wipe al af want anders ben je gewoon meer geld kwijt aan repairs dan dat je er nog aan verdient.
Per ongeluk tegen een patrol aan wandelen KAN!
Iemand die zijn pet net iets te laat terugroept KAN!
Maar iemand die continu te grote pulls doet.... AFSCHIETEN!

(*frustreer* 2 dagen en pas 1 van de 5 quests afgerond...)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 05-05-2005, 17:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb eerlijk gezegd gewoon een paar vaste mensen met wie ik regelmatig quest. Dat werkt prima, we weten precies van elkaar wat wie gaat doen en zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-05-2005, 19:00
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Ik heb ook 9 van de 10 keer een of twee in de party zitten die nooit hadden mogen beginnen met spelen. Ik heb alleen een keer en party gehad die ECHT heerlijk liep! De Priest hielde steeds goed op tijd, iedereen deed wat er gebeuren moest, echt heerlijk was dat! Wokeej er was een of twee keer een medespeler die iets te enthousiast was, maar dat liep gewoon goed af door de partymembers
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Oud 05-05-2005, 21:23
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Sparks schreef op 05-05-2005 @ 19:00 :
Ik heb ook 9 van de 10 keer een of twee in de party zitten die nooit hadden mogen beginnen met spelen. Ik heb alleen een keer en party gehad die ECHT heerlijk liep! De Priest hielde steeds goed op tijd, iedereen deed wat er gebeuren moest, echt heerlijk was dat! Wokeej er was een of twee keer een medespeler die iets te enthousiast was, maar dat liep gewoon goed af door de partymembers
Het is een zeldzaamheid mensen tegen te komen die werkelijk weten wat ze doen
(vandaag een Tauren Druid die ineens spontaan uit prowl kwam. Mij rootte en precies in mijn deadspot bleef staan.... niks meer tegen in te brengen. (ik zat op iemand te wachten en had daarom mijn pet dismissed want die heeft sinds de patch een lintworm zo lijkt het... misschien toch beter om in friendly territory mijn PvP uit te zetten )

Maar goed, kheb pas 2 chars meegemaakt die wist wat ie deed en dat was een warlock. (soulstonen, DoT's, Fearen, etc, etc, etc)
En een paladin die precies deed wat iedereen van paladins verwacht en dat is volledig onverwoestbaar zijn en ondertussen zich helemaal suf healen... (priest stond erbij en keek ernaar...)

Ik ben ook continu bezig met Distracting shots en mijn pet om mages en priests veilig te houden. Krijg je gezeur dat ik mijn pet op passive moet zetten of dismissen.... HALLO, die pet heeft zojuist je aars gesaved...
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 05-05-2005, 22:01
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
grl schreef op 03-05-2005 @ 17:47 :
Eindelijk ben ik dan ook level 40.
m2 En ik kon opeens heel veel geld lenen voor m'n mount, zonder me op korte termijn zorgen te hoeven maken om terugbetaling
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 05-05-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 04-05-2005 @ 19:53 :
in plaats van de xp moet effe naar je honor kijken, die boost als de neten
Je bedoelt reputation Als je zegt honor denken mensen gauw aan het Honor System

Iig dat met die orphans is idd vet. Ook al kreeg je d'r niks voor het was gewoon grappig om te doen. Ook erg handig is om wat ijsjes te kopen bij die goblin (weet niet wie ze verkoopt bij de allies) en op de AH te zetten

Lol er zijn zelfs mensen op m'n server die het presteren om dat honor ranks boek van 80c op de AH te zetten voor 5g ofzo
Oud 06-05-2005, 04:01
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
eXo schreef op 05-05-2005 @ 22:40 :
Lol er zijn zelfs mensen op m'n server die het presteren om dat honor ranks boek van 80c op de AH te zetten voor 5g ofzo
mijn is 't gelukt om er een aantal voor 60s te verkopen
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 06-05-2005, 10:15
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Een warlock die wist wat hij aan en doen was? En dan fearen in een instance? Klinkt als een slecht idee.
Oud 06-05-2005, 10:31
Pwned
Pwned is offline
Ik ben nu bezig met me epic mount paladin quest, best lastig

Ben nu nog bezig met het verzamelen van mijn Arcane Crystals voor arcanite bars (damn ben ik blij dat ik mining heb ^_^)

Maar er komt blijkbaar ook een of andere quest in Scholomance (voor degenen die er al zijn weten hoe kut dat is met maar 5 mensen), maar dat duurt nog wel ff

Ben uiteindelijk toch minder geld kwijt dan die 900g die ik anders moet betalen en nu heb ik ook wat te doen behalve naar mijn Lightforge setje zoeken ^_^
Oud 06-05-2005, 10:35
Pwned
Pwned is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 05-05-2005 @ 21:23 :
Maar goed, kheb pas 2 chars meegemaakt die wist wat ie deed en dat was een warlock. (soulstonen, DoT's, Fearen, etc, etc, etc)
En een paladin die precies deed wat iedereen van paladins verwacht en dat is volledig onverwoestbaar zijn en ondertussen zich helemaal suf healen... (priest stond erbij en keek ernaar...)
Een Paladin die zich suft healed? Dat is ook voor het eerst ^_^ Ik ben zelf pala (lvl 60) en ik kan in totaal 4 of 5 keer healen voor me mana bar helemaal leeg is. Ben wel retribution specced (Blessing of Kings ftw), maar dan nog, zelfs als holy specced moet het moeilijk zijn. Ik zou ook niemand aanraden om een pala als mainhealer mee te nemen, en liefst ook niet als backup healer, kan zwaar tegenvallen
Oud 06-05-2005, 10:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daboman schreef op 05-05-2005 @ 22:01 :
m2 En ik kon opeens heel veel geld lenen voor m'n mount, zonder me op korte termijn zorgen te hoeven maken om terugbetaling
Hehe, dat geldt ook voor mij, ja.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-05-2005, 11:25
'EliteZeehond'
Avatar van 'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
Veel succes met het kopen van de pristine black diamond voor je epic mount Pwned
Oud 06-05-2005, 11:35
Verwijderd
Ik heb er al 2
Oud 06-05-2005, 16:06
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 06-05-2005 @ 10:15 :
Een warlock die wist wat hij aan en doen was? En dan fearen in een instance? Klinkt als een slecht idee.
Ligt eraan hoe je het doet. Wat ik gemerkt heb is dat een feared char ten alle tijde van de warlock wegrent... zorg dus dat je feared in een richting die al gecleared is (en dus geen adds meer veroorzaken) en er is niks aan de hand.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 06-05-2005, 16:09
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Pwned schreef op 06-05-2005 @ 10:35 :
Een Paladin die zich suft healed? Dat is ook voor het eerst ^_^ Ik ben zelf pala (lvl 60) en ik kan in totaal 4 of 5 keer healen voor me mana bar helemaal leeg is. Ben wel retribution specced (Blessing of Kings ftw), maar dan nog, zelfs als holy specced moet het moeilijk zijn. Ik zou ook niemand aanraden om een pala als mainhealer mee te nemen, en liefst ook niet als backup healer, kan zwaar tegenvallen
Ik heb ook geen idee hoe hij het deed maar 90% van alle heals kwamen van de pala af ipv van de priest.
Dus eigenlijk had je de warrior en de pala (en mijn pet) en dat werd dan in leven gehouden door de pala. En de mage, priest en ik en dat deed de priest (als hij daar de kans voor kreeg. Maar dat was 99% van de tijd niet nodig omdat die pala en warrior alle aggro hielden. Warrior met taunts, pala met heals)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 07-05-2005, 04:05
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
ff showen:

http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=39332
Oud 07-05-2005, 04:05
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Zijn er al mensen bezig met Molten Core en Onyxia?
Oud 07-05-2005, 06:44
'EliteZeehond'
Avatar van 'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
leuk dat je de hunter set compleet hebt, maar ik zie de echt goede hunters alleen met crit gear lopen eigenlijk
Oud 07-05-2005, 10:04
Verwijderd
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 07-05-2005 @ 04:05 :
Zijn er al mensen bezig met Molten Core en Onyxia?
Molten Core hebben we nu 3 keer gedaan, morgenmiddag om 3 uur beginnen wij aan Onyxia
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games WoW Private Server (il)legaal?
YvanSoftware
30 05-11-2008 23:12
De Kantine Ctrl + v topic! #65
TommY_
500 04-01-2007 16:08
Games Word Of Warcraft Part II
Verwijderd
500 17-04-2005 17:06
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 13:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.