Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2005, 10:32
Verwijderd
Meh, na veel twijfelen toch maar weer eens begonnen. Bevalt me weer goed

Main Acc: morridin2
Ik ga voor HCl, maar heb ook nog een paar sc nl characters, al zijn dat me 1e characters, dus dat wil wat zeggen
Advertentie
Oud 01-05-2005, 17:56
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
beeble schreef op 30-04-2005 @ 09:52 :
ben er nog eventjes

heb je em al gepatched wammus?

bedankt
Ik krijg m niet geinstaleerd. De computer roept dat er een bestandje niet op de cd staat terwijl het de cd is die ik al 2 jaar als het niet meer is gebruik... . Maar ik ga er vanavond ff wat spyware scanners overheen gooien enzo en dan hoop ik dat het werkt. Anders moet ik wachten tot ik een nieuw baterijtje voor m'n eigen mobo heb en hopen dat dat het probleem eraan is dan ben ik tot eind mei klaar en anders heb ik een probleem en expireren er een aantal mules .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 02-05-2005, 14:29
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ga je comp eens volledig formatteren anders...
doe ik regelmatig met de mijne omdat ie meestal na een maand, soms 2, zwaar begint te kutten.
en als je bang bent dat je mules expiren, moet je ff aan een maat vragen die je vertrouwt of hij ze in leven wil houden voor je.

Mijn horker is ondertussen 78 ofzo, nog 12 lvls, een insight en stone bouwen voor de merc, 7 WC 40GF skillers kopen, een anni ritselen en een Gheeds overgooien naar hem en hij kan los
Oud 02-05-2005, 14:33
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ymir schreef op 02-05-2005 @ 15:29 :
Ga je comp eens volledig formatteren anders...
doe ik regelmatig met de mijne omdat ie meestal na een maand, soms 2, zwaar begint te kutten.
en als je bang bent dat je mules expiren, moet je ff aan een maat vragen die je vertrouwt of hij ze in leven wil houden voor je.

Mijn horker is ondertussen 78 ofzo, nog 12 lvls, een insight en stone bouwen voor de merc, 7 WC 40GF skillers kopen, een anni ritselen en een Gheeds overgooien naar hem en hij kan los
Het is zegmaar de compu van m' n zusje die ga ik niet zomaar formateren dan heb ik echt de grootste pleuris. Ik heb al 2 mensen gehad die me hielpen zodat m'n mules niet expiren maar de een moest noodgedwongen stoppen en de ander is nu op vakantie dus dat word ook wat lastig. Ik ga zo nog 1 poging doen om m te instalen anders ga ik langs de V&D om een nieuw baterijtje voor m'n eigen computer te halen en als dat ook niet werkt dan heb ik een probleem...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 02-05-2005, 14:35
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Lastig.
Hopen dat het lukt
Oud 02-05-2005, 14:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ymir schreef op 02-05-2005 @ 15:35 :
Lastig.
Hopen dat het lukt
Juh idd.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 02-05-2005, 14:45
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Instalen lukt weer niet . Naja dat word naar de V&D fietsen en hopen dat dat het probleem is van mijn computer...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 02-05-2005, 15:00
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Kut man, hopen dat je het nog kan fixen.
Oud 02-05-2005, 15:20
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ymir schreef op 02-05-2005 @ 16:00 :
Kut man, hopen dat je het nog kan fixen.


Wh00t.

Ik heb het voor elkaar . Nu de expansion nog. Het probleem zat hem niet in m'n cdtje ofzo maar gewoon in een brakke cdrom speler. Dus cdtje in de brander daarvandaan instaleren werkte wel .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 02-05-2005, 15:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Nu schiet alleen het instaleren van de expansion niet op . Maar dat gaat wel goed komen. Ymir zou je me vanavond willen helpen met Ancients hell?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 02-05-2005, 18:37
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hmmz nu heb ik ook de expansion geinstaleerd maar als ik m wil opstarten flipt de hele computer . Aaaaargh waarom heeft m'n zusje ook zo'n oude computer dat schiet niet op . Nu moet ik weer helemaal met m'n eigen beeldscherm gaan sjouwen om dat spel aan de praat te krijgen... Mja het is ff niet anders.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 02-05-2005, 20:02
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Goed nu heb ik dus een geinstaleerde Diablo en een goed werkend beeldscherm en als ik m nu wil opstarten krijg ik een zwart scherm en niet meer . Ik heb al de laatste versie van directx geinstaleerd en m'n Diablo is nog niet geupdate dus dat ga ik nu handmatig doen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 02-05-2005, 21:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
hmmz inmiddels ben ik eruit en heb ik me neergelegd bij het feit dat m'n instalatie cd gewoon fucked is. Toen ik m wou updaten kreeg ik de melding dat data\global\excel\armor.bin <<< dat bestand niet aanwezig was en hij dus niet kan updaten en daarna sluit ie de updater af en dat was het. Als ik het spel opstart krijg ik een zwart scherm. Iemand anders nog een idee of is het gewoon het beste om op zoek te gaan naar een nieuwe Diablo instal cd?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 03-05-2005, 01:01
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
nieuwe cd kan nooit kwaad, de extra CDkey is altijd leuk en als het inderdaad stuk is lijkt me dat het beste.
voor een tientje heb je em volgens mij al, misschien zelfs met expansion erbij.
Oud 03-05-2005, 01:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-05-2005 @ 02:01 :
nieuwe cd kan nooit kwaad, de extra CDkey is altijd leuk en als het inderdaad stuk is lijkt me dat het beste.
voor een tientje heb je em volgens mij al, misschien zelfs met expansion erbij.
Ik heb m van een vriend van me overgenomen die er toch niets meer mee doet. Maar meteen toen ik de cd er in stopte gaf ie dezelfde eror als die ik eerder al kreeg tijdens de instalatie ^ . Vage zooi. FUCK WINDOWS 98!!!!.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 03-05-2005, 01:10
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
win 98 heb ik ook, geen centje pijn...
Maar ik snap er nu niets meer van, ik hoop maar dat je eruit komt
en zodra alles weer werkt help ik je wel met ancients
Oud 03-05-2005, 01:17
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-05-2005 @ 02:10 :
win 98 heb ik ook, geen centje pijn...
Maar ik snap er nu niets meer van, ik hoop maar dat je eruit komt
en zodra alles weer werkt help ik je wel met ancients
Het is niet zo heel moeilijk. Als ik de instalatie cd in m'n cdrom drive doe dan kreeg ik een of andere error. Zojuist starte ineens het setup programma weer gewoon dus ik ga het nog een laatste keer proberen vandaag.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 03-05-2005, 01:18
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Overigens moet ik wel zeggen dat ik op deze pc een tijdlang Diablo zonder problemen heb gespeeld. Het mag dan wel een wat verouderde computer zijn maar het systeem werkt nog wel goed alleen onder Win98 krijg je af en toe vage errors maar daar had ik al vrede mee gesloten .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 03-05-2005, 13:28
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
En eindelijk doet ie het dan weer . Nu nog ff mh downloaden en dan EINDELIJK weer gamen .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 03-05-2005, 14:37
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Hoera!
zodra je hulp met ancients wil moet je maar roepen
Oud 03-05-2005, 14:48
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Ik ben een Zeal Pala met Holy Freeze begonnen :-)

Heel z'n stash zit al vol maar hij is pas level 18 dus nowhere near capable of het dragen ervan, hehe. Zaka, Tornado etc.
Oud 03-05-2005, 16:47
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dank u Ymir voor het killen van de ancients . Ik ben nu lvl 78. Nog 2 levels en dan kan ik m'n Arach gebruiken . Ik heb m'n Mara's 29 getrade voor een HOTO 37.

En ik ben van mening veranderd over Enigma en CTA en al die zooi. Ik ben erachter gekomen dat wil ik Baal solo en Diaclone solo gaan runnen/killen dat ik die dingen dan dus echt wel nodig ga hebben. Alleen de vraag is nu: Hoe ga ik eraan komen . Ik ga vanavond baalrunnen tot lvl 85 en daarna alleen nog maar Diablo runs doen. Daar droppen lekker veel items en charms enzo en dat kan ik met m'n full ress makkelijk aan. Dan hopen dat er een beetje snel een aantal waardevolle items/charms/runes vallen en dan creatief aan het traden slaan en dan moet het lukken. Zodra ik een enigma heb ga ik Baal soloen en dan gaan sparen voor een COH voor m'n Ama.

Er dropte vanmiddag trouwens tijdens een Baalrun op Hell een Windforce maar hellaas was ik net te laat .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 03-05-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 03-05-2005 @ 17:47 :
Dank u Ymir voor het killen van de ancients . Ik ben nu lvl 78. Nog 2 levels en dan kan ik m'n Arach gebruiken . Ik heb m'n Mara's 29 getrade voor een HOTO 37.

En ik ben van mening veranderd over Enigma en CTA en al die zooi. Ik ben erachter gekomen dat wil ik Baal solo en Diaclone solo gaan runnen/killen dat ik die dingen dan dus echt wel nodig ga hebben. Alleen de vraag is nu: Hoe ga ik eraan komen . Ik ga vanavond baalrunnen tot lvl 85 en daarna alleen nog maar Diablo runs doen. Daar droppen lekker veel items en charms enzo en dat kan ik met m'n full ress makkelijk aan. Dan hopen dat er een beetje snel een aantal waardevolle items/charms/runes vallen en dan creatief aan het traden slaan en dan moet het lukken. Zodra ik een enigma heb ga ik Baal soloen en dan gaan sparen voor een COH voor m'n Ama.

Er dropte vanmiddag trouwens tijdens een Baalrun op Hell een Windforce maar hellaas was ik net te laat .
Wat ben jij poep zeg, als je alsjeblieft zegt geef ik je wel een free ist.

Maar dan moet je wel ladder spelen.
Oud 03-05-2005, 18:37
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 03-05-2005 @ 17:49 :
Wat ben jij poep zeg, als je alsjeblieft zegt geef ik je wel een free ist.

Maar dan moet je wel ladder spelen.
Alsjeblieft

En ja ik heb inderdaad nog niet geweldig goede items en was best blij toen ik die Mara's vond en m vanmiddag trade voor die HOTO . Zelfs nog blijer dan met die Ist die ik nu van je krijg .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 03-05-2005, 18:46
Verwijderd
Hmm, iemand trouwens enig idee of een Um rune op hcl wat waard is? Die zit namelijk al een half jaar op me mule te rosten. Voordat ik stopte lukte het me niet te verpatsen en nu kan ie wel handig zijn om wat leuks voor me lvl 30 sorc te halen. Zit bv erg laag met res (light is 0 ofzo ) en ze loopt al door act 5 heen
Oud 03-05-2005, 19:09
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
runes op ladder zijn altijd wel wat waard.
geen idee hoe het op HC zit maar op softcore kan je voor een um al aardig wat mfgear krijgen.

M'n GFbaba is eindelijk lvl 87, nu kan ik coronets gamblen
Alleen ben ik al de hele fucking dag zowat tagged dus ik kan alsnog niets
kutblizzard.
Oud 03-05-2005, 23:18
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ymir schreef op 03-05-2005 @ 20:09 :
runes op ladder zijn altijd wel wat waard.
geen idee hoe het op HC zit maar op softcore kan je voor een um al aardig wat mfgear krijgen.

M'n GFbaba is eindelijk lvl 87, nu kan ik coronets gamblen
Alleen ben ik al de hele fucking dag zowat tagged dus ik kan alsnog niets
kutblizzard.
Wat is tagged en waarom echt coronets?

Verder is m'n pally nu lvl 82 heb ik heel hard een Zakarum en een Enigma nodig en bedank ik Darksavior hierbij nogmaals voor m'n eerste ist .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-05-2005, 03:54
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ondertussen is het bijna 5 uur later en heb ik nog steeds geen Zakarum . Level 85 heb ik wel gehaald .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-05-2005, 08:33
Verwijderd
Tagged is meestal als je wat te snel games in en uit gaat (soort verkapte dupe protection). Je kunt dan een tijdje niet inloggen. Soms gebeurt dit ook gewoon zonder dat je wat hebt gedaan.
Oud 04-05-2005, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 04-05-2005 @ 09:33 :
Tagged is meestal als je wat te snel games in en uit gaat (soort verkapte dupe protection). Je kunt dan een tijdje niet inloggen. Soms gebeurt dit ook gewoon zonder dat je wat hebt gedaan.
Als we allemaal op dit forum ons best doen om te gaan dupen kunnen we makkelijk rijk worden.

Dan starten we onze eigen winkel!
Oud 04-05-2005, 09:24
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Bitte fügen Sie nog toe: *Emph2 met Emph-Frozen

Freeze-Pala met Zeal. En binnenkort ook maar wat extra mules want ik kan het allemaal niet meer kwijt hoor
Oud 04-05-2005, 09:50
Verwijderd
Hmm, de meest achterlijke pk's zijn wel diegenen met hack -_-

Nog niet 1 seconde nadat het schedletje verscheen was ik al dood in een baal game -_-

Dusseh, als iemand zin heeft om te spammen, z'n acc is *ruralninjah

Oh well, over op de volgende char maar.
Oud 04-05-2005, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 04-05-2005 @ 10:50 :
Hmm, de meest achterlijke pk's zijn wel diegenen met hack -_-

Nog niet 1 seconde nadat het schedletje verscheen was ik al dood in een baal game -_-

Dusseh, als iemand zin heeft om te spammen, z'n acc is *ruralninjah

Oh well, over op de volgende char maar.
HC is net een Nagasaki waar een kernbom op valt.
Oud 04-05-2005, 11:24
Verwijderd
Je bedoelt had je er maar niet moeten wonen?

Slaat ook nergens op.
Doodgaan door een eigen fout (door normale pk's gedood worden is een eigen fout) heb ik geen enkel probleem mee. Het zijn die hackmongolen waar ik wat tegen heb.
Oud 04-05-2005, 12:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Morridin schreef op 04-05-2005 @ 12:24 :
Je bedoelt had je er maar niet moeten wonen?

Slaat ook nergens op.
Doodgaan door een eigen fout (door normale pk's gedood worden is een eigen fout) heb ik geen enkel probleem mee. Het zijn die hackmongolen waar ik wat tegen heb.
Juist. Als je nu nog door een gewone pker gekild word dan doe je echt iets niet goed. En ja dat kan je dan jezelf verwijten. Ik ben er ook wel eens een tegen gekomen in een Andyrun op nm. Die ging voor me staan en Ice Bolts casten en ineens ging ie Hostile. Dan zit je toch wel ff raar te kijken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-05-2005, 14:12
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Al die hack pk'ers, of tppk'ers of wat voor unauthorized pk'ers dan ook moeten allemaal bijbalkanker krijgen, stelletje mongolen.



En waarom coronetten gamblen? omdat coronetten de vetste mods kunnen krijgen, een leuke coronet krijg je zo een 3+HR voor.
Oud 04-05-2005, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 04-05-2005 @ 15:12 :
Al die hack pk'ers, of tppk'ers of wat voor unauthorized pk'ers dan ook moeten allemaal bijbalkanker krijgen, stelletje mongolen.



En waarom coronetten gamblen? omdat coronetten de vetste mods kunnen krijgen, een leuke coronet krijg je zo een 3+HR voor.
Als je circlets gambled heb je kans op de hoofdprijs:

Een 3sox tiara 100life.
Oud 04-05-2005, 19:22
Verwijderd
3sox zal wel 3 sockets zijn, maar wat houdt een 3+hr in?

(tradenoob hiero )

Anyhoe, ik duik de game weer in. Voor als iemand de komende 2 uur mulehulp nodig heeft of wat hulp in sc nl me acc is morridin2
Oud 04-05-2005, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 04-05-2005 @ 20:22 :
3sox zal wel 3 sockets zijn, maar wat houdt een 3+hr in?

(tradenoob hiero )

Anyhoe, ik duik de game weer in. Voor als iemand de komende 2 uur mulehulp nodig heeft of wat hulp in sc nl me acc is morridin2
het moet 3+ hr zijn
dus een waarde van meer dan 3 high runes
Oud 04-05-2005, 23:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb op de vorige ladder een Amulet +2 Sorc skills + 24 fire res en +9 to nog een resistance maar die ik ff ben vergeten. 75% psn dammage reduced en 55 life. Gegambled. En op deze ladder ook al een aantal best leuke amuleten .

Heeft er iemand op sc ladder een Zakarum te trade. Ik offer 2 um. En iemand interesse in 40 pgems?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 00:15.
Oud 05-05-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 05-05-2005 @ 00:11 :
Ik heb op de vorige ladder een Amulet +2 Sorc skills + 24 fire res en +9 to nog een resistance maar die ik ff ben vergeten. 75% psn dammage reduced en 55 life. Gegambled. En op deze ladder ook al een aantal best leuke amuleten .

Heeft er iemand op sc ladder een Zakarum te trade. Ik offer 2 um. En iemand interesse in 40 pgems?
Ik had dacht ik nog een zaka, kzal even kijken.

EDIT: Jup, het is een 163ed met een diamond erin.

Kijk maar of je het nodig hebt, de opbrengst gaat naar Morridin.

Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 12:14.
Oud 05-05-2005, 12:17
Verwijderd
Ben geen 3e wereldspeler

En untwinked bevalt me goed ^^
Oud 05-05-2005, 17:58
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
40 pgems wil ik wel Wammus
Um ervoor ?

En als b.net nou even ophoudt met massaal kutten en gewoon ik gewoon games kan aanmaken zonder elke 2e game failed to join krijgen zou ik misschien normaal kunnen spelen
Blizzard is de spelers van D2 echt aan het wegpesten, ze zouden of de servers wat beter moeten onderhouden of gewoon de stekker deruit, dit is zowat niet meer te doen.
Oud 05-05-2005, 18:30
Verwijderd
Mja, kon ook al de heel ochtend er niet op. Als ze ons gewoon wegwillen en die servers voor WoW gebruiken oid. Zeg dat dan en sluit de boel af No problemo, speel ik wel sp.
Oud 05-05-2005, 18:59
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
SP>all
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 05-05-2005, 19:36
Verwijderd
Mwah, je ehbt die ladder only dingen niet. En die zijn wel geinig om te verzamelen
Oud 05-05-2005, 19:37
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Single player is te saai....
Voordat ik kabel had speelde ik dat dus, en godver wat was ik D2 snel zat toen
Maar ach ieder z'n eigen voorkeur qua speltype
Oud 05-05-2005, 21:23
Verwijderd
Single player is idd saai. <_<

Toch maar een keer in de winkel zoeken naar een legale versie zoeken (of een cd-key lenen )
Oud 05-05-2005, 21:26
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Singleplayer kwam ik tot halls of the dead normal. Toen kwam ik tot de conclusie dat mijn paladin kut was, en ben ik gestopt.
Oud 05-05-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 05-05-2005 @ 22:26 :
Singleplayer kwam ik tot halls of the dead normal. Toen kwam ik tot de conclusie dat mijn paladin kut was, en ben ik gestopt.
Ik heb geen single-player ervaring.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.