Oud 09-04-2006, 13:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat vinden we van de uitgelekte screens van Red Steel voor de REFO?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Oud 09-04-2006, 14:12
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
link?
__________________
oh oh den haag....
Oud 09-04-2006, 14:46
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline







http://www.endangeredgamer.blogspot.com/
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 09-04-2006, 14:52
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Als dat gewoon ingame screens zijn ben ik iig erg tevreden.
Maar ik wil toch eerst bewegende beelden zien voor ik er daadwerkelijk wat over ga denken.
__________________
They came...from...behind!
Oud 09-04-2006, 15:15
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Het is nog maar de vraag of het in-game is. Verscheidene bronnen zeggen van wel, maar er is nog geen officiele bevestiging.

De kans bestaat dat ze gewoon genomen zijn van een devkit ofzo.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 09-04-2006, 16:58
Verwijderd
maar het principe ziet er anslog wel dope uit
Oud 10-04-2006, 10:11
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hoe het er uit ziet doet er niet echt toe, de hele grap met die revo word dat het 'anders' gaat worden om te gamen, en ik ben erg benieuwd of dat werkelijk gaat lukken, die screens zijn niet zo bijzonder als je kijkt naar wat de cube kon en wat de specs van de revo zijn
Oud 10-04-2006, 10:33
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Ik begrijp niet wat mensen zeuren over de specs van de revo..

Kom op, RE4 was prachtig. Dat keer 2 kan je minstens rekenen voor een beetje goed ontwikkeld spel op de revo. Daar teken ik wel voor hoor, gaarne
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 10-04-2006, 14:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Resident Evil 5 komt niet naar de REFO. Misschien dat ze een speciale versie gaan ontwikkelen, maar dat zal helaas niet het officiele nieuwe deel in de serie zijn. Die gaat namelijk naar de Xbox 360 en/of de PS3.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 10-04-2006, 16:56
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 10-04-2006 @ 14:09 :
Resident Evil 5 komt niet naar de REFO. Misschien dat ze een speciale versie gaan ontwikkelen, maar dat zal helaas niet het officiele nieuwe deel in de serie zijn. Die gaat namelijk naar de Xbox 360 en/of de PS3.
het was een voorbeeld. Daarnaast : RE4 zou eerst enkel naar de cube, weet je nog ? (nu ook op ps2.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-04-2006, 17:14
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-04-2006 @ 16:56 :
het was een voorbeeld. Daarnaast : RE4 zou eerst enkel naar de cube, weet je nog ? (nu ook op ps2.)
Maar dat zal ongetwijfeld te veel moeite zijn. Een spel upgraden is een stuk minder tijdrovend dan een spel downgraden.

Ik hoop op een gloednieuwe, zelfstandige game.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 10-04-2006, 19:59
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 10-04-2006 @ 17:14 :
Maar dat zal ongetwijfeld te veel moeite zijn. Een spel upgraden is een stuk minder tijdrovend dan een spel downgraden.

Ik hoop op een gloednieuwe, zelfstandige game.
van de 360 naar de revo lijkt me eerlijk gezegd dan ook een gevalletje van downgraden, als je puur naar de specs van de revo kijkt.

maar het was een VOOOOOOORBEEEEEELD, dat RE4 er al bizar mooi uitziet, en dat de revo dus ook heus wel tot wat in staat is.


(overigens, is de revo niet wat onhandige naam ? ik bedoel, je zal maar als katholiek een revo (gereformeerde ) in huis halen...)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-04-2006, 21:05
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-04-2006 @ 19:59 :
van de 360 naar de revo lijkt me eerlijk gezegd dan ook een gevalletje van downgraden, als je puur naar de specs van de revo kijkt.

maar het was een VOOOOOOORBEEEEEELD, dat RE4 er al bizar mooi uitziet, en dat de revo dus ook heus wel tot wat in staat is.


(overigens, is de revo niet wat onhandige naam ? ik bedoel, je zal maar als katholiek een revo (gereformeerde ) in huis halen...)
Ja, dat bedoelde ik ook. Capcom heeft heel duidelijk aangegeven dat RE5 ontwikkeld zal worden met de 360 in het achterhoofd. Alle RE-games die we op de REFO krijgen moeten dus speciaal worden ontworpen. En dat heeft in het verleden geresulteerd in wanstaltelijke haastklussen als RE Gaiden, RE Survivor, RE outbreak en RE Dead Aim

Trouwens, RE4 mag er dan uitstekend uitzien voor een last generation game, maar er viel natuurlijk nog voldoende op aan te merken. Grafisch gezien. Misschien dat we bij de nieuwe versie dezelfde kwaliteit(maar dan natuurlijk nog een paar notches hoger) mogen verwachten, maar dit keer in combinatie met grotere omgevingen en een (iets) minder lineaire structuur. Dat zou echt ultiem zijn.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 10-04-2006, 22:31
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 10-04-2006 @ 21:05 :
Ja, dat bedoelde ik ook. Capcom heeft heel duidelijk aangegeven dat RE5 ontwikkeld zal worden met de 360 in het achterhoofd. Alle RE-games die we op de REFO krijgen moeten dus speciaal worden ontworpen.
Het is nog helemaal niet zeker of een game die van de 360 naar de revo gaat speciaal moet worden ontworpen, het is nog lang niet zeker of de rechthoek controller ook de uiteindelijke controller word, en of het de enige controller word.
De kans zou best wel eens aanwezig zijn dat de extra functies op de revo een extra worden(als de ds, je kunt alle functies gebruiken, maar hoeft het niet).

Zelf hoop ik ergnstig op een mmo pokemon, wat op papier zou kunnen vanwegen de online functie van de revo
Oud 11-04-2006, 00:45
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 10-04-2006 @ 22:31 :

Zelf hoop ik ergnstig op een mmo pokemon, wat op papier zou kunnen vanwegen de online functie van de revo
Oh yes please
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 18-04-2006, 13:48
Suspender
Avatar van Suspender
Suspender is offline
Even weer een filmpje voor het nodige vermaak.
Het is gewoon in elkaar gezet door een gamer, maar t is altijd leuk om dit soort filmpjes te zien

http://www.youtube.com/v/oJHrsRPUDhw
__________________
jeweet
Oud 18-04-2006, 17:12
Verwijderd
mwuahahah, mooi hoor
mn nintendokriebels beginnen weer op te komen.

Oud 24-04-2006, 16:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Waslijst aan Revolution geruchten
Terwijl de E3 beurs steeds dichterbij komt, worden ook de geruchten rondom de next-gen consoles steeds hardnekkiger. Op de eurogamer forums zijn nieuwe, super interessante, Nintendo Revolution geruchten opgedoken! Een korte samenvatting:

De Revolution verschijnt in juni/juli in Japan, in de kleur wit; andere kleuren volgen later
Games op de Virtual Console zullen worden verkocht voor $25-$30
Soul Calibur 4 verschijnt ook op de Revolution
Tom Raider Legend zal ook op de Revolution verschijnen
De game Nights into Dreams verschijnt op de Revolution
Retro Studio ontwikkelt een Kid Icarus game voor de Revolution, met de naam Icarus
Er komt een nieuwe Star Fox game voor de Revolution
Fight Night verschijnt op de Revolution en zal gebruikmaken van twee controllers
Ook Rockstar zal games voor de Revo ontwikkelen
Mogelijk verschijnt Counter-Strike op de Revolution
Pimin 3 verschijnt op de Revolution
The Legend of Zelda: Twilight Princess zal gebruik maken van de Revolution controller. Inmiddels heeft de game ook een grafische update gekregen
Midway en Capcom ontwikkelen ook diverse games voor de Revolution
Bijna allemaal niet boeiend of erg ongeloofwaardig. In mijn ogen het enige opvallende is dat ik de laatste tijd wel erg veel over 'een kid icarus game' lees, je zou het zowaar gaan geloven
Oud 24-04-2006, 17:26
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Retro Studio ontwikkelt een Kid Icarus game voor de Revolution, met de naam Icarus
HOLY FUCK!

De laatste jaren zijn hier al vaker geruchten over gespreid, maar fuck, just let it be man!

Kid Icarus was een vd beste spellen ooit.

Nu nog shenmue 3.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Oud 24-04-2006, 17:54
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 24-04-2006 @ 17:26 :
HOLY FUCK!

De laatste jaren zijn hier al vaker geruchten over gespreid, maar fuck, just let it be man!

Kid Icarus was een vd beste spellen ooit.

En dan nog eens van retro studio's

Metoid 3d maken was al een klus, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met kid icarus
Oud 27-04-2006, 19:06
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Introducing Nintendo Wii
Introducing Nintendo Wii
Revolution gets an official name.
by Matt Casamassina
April 27, 2006 - Nintendo revealed this morning that the official name of its formerly codenamed Revolution system is Nintendo Wii.


The Big N explained the decision behind the name in a statement, which we've provided below:

Introducing... Wii.
As in "we."

While the code-name Revolution expressed our direction, Wii represents the answer. Wii will break down that wall that seperates videogame players from everybody else. Wii will put people more in touch with their games... and each other. But you're probably asking: What does the name mean?

Wii sounds like "we," which emphasizes the console is for everyone. Wii can easily be remembered by people around the world, no matter what language they speak. No confusion. No need to abbreviate. Just Wii.

Wii has a distinctive "ii" spelling that symbolizes both the unique controllers and the image of people playing it. And Wii, as a name and a console, brings something revolutionary to the world of videogames that sets it apart from the crowd.

So that's Wii. But now Nintendo needs you. Because it's really not about you or me. It's about Wii. And together, Wii will change everything.

Mis ik het gevoel voor humor of is het waar
Als het waar is moet ik zeggen dat ze het beter bij het oude hadden kunnen laten
Oud 27-04-2006, 19:38
Verwijderd
Ach, ik vond de codenaam Dolphin ook altijd veel cooler dan dat gamecube.. mja..

maar okeej, Wii is wel helemaal euh, apart.. ach ja, tis nintendo he.. ik neem het ze niet kwalijk.. hoewel revo gewoon wel beter klinkt
Oud 27-04-2006, 20:05
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
WII?!

Dit kan echt maar beter een hoax zijn....
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 27-04-2006, 20:25
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Wii ruled Ik vind het wel tof!
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Oud 27-04-2006, 20:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
haha.

damn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-04-2006, 23:55
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Hehe had eerst zoiets van wtfroflbbq, maar ik begin er aan te wennen.
Nintendo wieeeeeeeeeee
Ach ja whats in a name, ik lees overal van die bashes dat ik denk get a effing life, zolang dr maar dope games voor uit komen.
__________________
They came...from...behind!
Oud 28-04-2006, 21:06
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Serieus,

Citaat:
Nintendo schreef op een zekere dag in 2006 @ ???? :
"Wifi is a cool word... OH MY GAWD IT'S EVEN BETTER WITHOUT THE F!!11!!!1! THAT WILL BE THE NAME OF THE NEW NINTENDO!
Dat is waarschijnlijk precies hoe het gegaan is.

__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 29-04-2006, 18:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Games op de Virtual Console zullen worden verkocht voor $25-$30
correct me if i'm wrong, maar zijn dat niet oude games van de Snes en de N64 die je voor e.10 wel van e-bay kan plukken ? beetje duur dan, m.i.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 29-04-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-04-2006 @ 21:06 :
Serieus,



Dat is waarschijnlijk precies hoe het gegaan is.

[afbeelding]
hehe, ik vind t gay. maar fuck de naam.
Oud 29-04-2006, 23:05
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Het nieuwe logo?!

__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Oud 30-04-2006, 01:11
Verwijderd
lijken net 2 poppetjes die lui achterover zitten..
maar dat zal wel aan moi liggen
Oud 30-04-2006, 12:47
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ziet er niet uit, maar zal wel door een levenloze fan zijn gemaakt
__________________
oh oh den haag....
Oud 30-04-2006, 14:59
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Vind het anders een aardig dope logo, dit mogen ze van mij wel gaan gebruiken.
Maar het is idd niet het Officiële logo.
__________________
They came...from...behind!
Oud 30-04-2006, 15:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Best een dom logo. Als je niet van tevoren weet dat het hier gaat om de nieuwste Nintendo-console, dan zul je waarschijnlijk niet eens weten hoe je dat tekentje moet lezen. Lekker slim weer.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 30-04-2006, 15:58
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Captain N schreef op 30-04-2006 @ 14:59 :

Maar het is idd niet het Officiële logo.
Oud 30-04-2006, 17:07
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat weet ik. Daarom is het ook een dom logo.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 01-05-2006, 11:35
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 30-04-2006 @ 17:07 :
Dat weet ik. Daarom is het ook een dom logo.
Waarom maak je je in hemelsnaam druk om een logo gemaakt door een fanboy, die schit vind je dagenlijks
Ten 2e slaat je argumentatie natuurlijk helemaal nergens op, maar dat had je zelf natuurlijk ook wel door
Oud 01-05-2006, 14:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 01-05-2006 @ 11:35 :
Waarom maak je je in hemelsnaam druk om een logo gemaakt door een fanboy, die schit vind je dagenlijks
Ten 2e slaat je argumentatie natuurlijk helemaal nergens op, maar dat had je zelf natuurlijk ook wel door
Lolz.

Mijn argumentatie is waterdicht.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-05-2006, 22:30
Suspender
Avatar van Suspender
Suspender is offline
http://www.nintendo-europe.com/NOE/n....video&index=1

officiele naam is echt te vet.
__________________
jeweet
Oud 03-05-2006, 00:19
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
vind je? Ik vind het een ondersteping van hun softy imago
__________________
oh oh den haag....
Oud 03-05-2006, 01:15
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Wat is er mis met een softy imago?
__________________
They came...from...behind!
Oud 03-05-2006, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Suspender schreef op 02-05-2006 @ 22:30 :
http://www.nintendo-europe.com/NOE/n....video&index=1

officiele naam is echt te vet.
wat cuuuuuuuuuuute

ik wil een wii, al is het alleen al om de hobbelende i's in het filmpje

Oud 03-05-2006, 13:22
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Captain N schreef op 03-05-2006 @ 01:15 :
Wat is er mis met een softy imago?
|
v
Citaat:
koekjes schreef op 03-05-2006 @ 01:33 :
wat cuuuuuuuuuuute

ik wil een wii, al is het alleen al om de hobbelende i's in het filmpje

__________________
oh oh den haag....
Oud 03-05-2006, 13:24
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 03-05-2006 @ 00:19 :
vind je? Ik vind het een ondersteping van hun softy imago
Het is voornamelijk een onderstreping van hun belachelijke, arrogante, slecht doordachte marktstrategie. En deze keer zal blijken dat die benadering op den duur funest is voor ieder bedrijf.

Goodbye Nintendo, it was nice knowing ya
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 03-05-2006, 14:01
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
koekjes schreef op 03-05-2006 @ 01:33 :
wat cuuuuuuuuuuute

ik wil een wii, al is het alleen al om de hobbelende i's in het filmpje

You're not helping...

Citaat:
Het is voornamelijk een onderstreping van hun belachelijke, arrogante, slecht doordachte marktstrategie. En deze keer zal blijken dat die benadering op den duur funest is voor ieder bedrijf.
Iedereen weet dat negatieve aandacht ook aandacht is, wii is het gesprek van de dag en ook al vinden mensen het kut ze horen er wel van.
Daarbij zal het ook veel besproken worden buiten het internet en durf ik te wedden dat het zelfs de aandacht zal trekken van niet gamers.....theres a fine line between brilliance and insanity.

Daarbij vind ik het feit dat je geen enkele van je uitspraken onderbouwd met degelijke beargumentatie ronduit lachwekkend.
__________________
They came...from...behind!
Oud 03-05-2006, 17:15
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Captain N schreef op 03-05-2006 @ 14:01 :

Iedereen weet dat negatieve aandacht ook aandacht is, wii is het gesprek van de dag en ook al vinden mensen het kut ze horen er wel van.
Daarbij zal het ook veel besproken worden buiten het internet en durf ik te wedden dat het zelfs de aandacht zal trekken van niet gamers.....theres a fine line between brilliance and insanity.

Daarbij vind ik het feit dat je geen enkele van je uitspraken onderbouwd met degelijke beargumentatie ronduit lachwekkend.

There's also a fine line between modern Nintendoism and innovation.

De WII is inderdaad het gesprek van de dag onder gamers. Maar ga nou niet denken dat mensen zó achterlijk zijn dat ze door negatieve aandacht meer interesse krijgen, enkel omdát het aandacht is. Natuurlijk ook niet perse minder, maar de mensen die toch al geen interesse hadden zullen nu helemaal niet meer over de streep te trekken zijn. Tenzij, natuurlijk, de WII ontzettend zwaar ass kickt, maar dat is de vraag.

Voor wat betreft de mainstream: hoe weet je in vredesnaam dat de niet-gamert zich zal interesseren voor de WII? Pffft, en dat zeurt over een gebrek aan onderbouwing De mainstream is momenteel nog volop met de Xbox en Playstation bezig. Daarnaast heeft Nintendo haar imago niet mee, dus er moet wel heel wat gebeuren voordat ze dat marktaandeel kunnen terugwinnen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 03-05-2006, 17:58
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Nintendo is al lang af van dat kiddy imago van vroeger en op wat losse flodders hier en daar na hoor je er bijna niemand meer over, nu met de nieuwe console op komst zijn het de pessimisten die het weer opbrengen wat nergens op slaat.

Ik heb ook nooit gezegt dat mensen meer interesse krijgen door de negatieve aandacht, maar de hype komt zo wel erg lekker op gang en dat is wat je wilt als bedrijf, dat het out there is.

Ik moet zelf ook nog zien of de wii zijn beloftes waar gaat maken, maar Nintendo nu ineens af gaan schrijven omdat JIJ het even niet eens bent met hun zet is gewoon kansloos.
__________________
They came...from...behind!
Oud 03-05-2006, 20:43
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Zolang de games maar hetzelfde blijven, ( waar Nintendo toch bekend om is geworden ) vindt ik alles prima
__________________
A good student will always teach the teacher
Oud 03-05-2006, 20:49
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Xbox 360 is een klote naam, Playstation 3 ook... Wii is dan nog het origineelst
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 03-05-2006, 23:50
Suspender
Avatar van Suspender
Suspender is offline
WII RULED

m'n vriendin en m'n vrienden gaan het ook kopen omdat ie toch niet zo duur gaat worden.

Supersmash online wordt ook te ziek.
en het wordt the ultimate party machine met die controller!

ik hou van nintendo! nintendo maakt me blij!
__________________
jeweet
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo Wii IV
Maxic
500 18-04-2008 11:16
Games Nintendo Revolution/Wii III
Verwijderd
500 15-11-2007 17:50
Games Nintendo Revolution II
Verwijderd
500 02-03-2007 13:24
Games De E3
Maxic
54 29-05-2005 12:00
Games Nintendo Revolution
Verwijderd
50 21-05-2005 18:49
Games De nintendo DS [algemeen]
M-Bas
273 04-04-2005 10:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.