Oud 12-03-2006, 14:02
Verwijderd
Nee da's waar..
Maar ik heb wel een leven, maar ik wil verdorie ook High Warlord worden, ik betaal er toch ook voor
mja okeej, dat zit er dus niet in
Advertentie
Oud 12-03-2006, 14:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Van Feral naar Resto gespecced gisteren. 't Was niet nodig en op zich was ferallen in BWL ook best wel gaaf.. maar ja, ik ben van nature toch wel een healer en nu met AQ moet ik toch voornamelijk healen. Dus nu ben ik geen imba feral maar een imba resto. Ik merkte ook echt meteen dat dit me beter lag dan feral hehe. Binnen een halfuur al. Feral ligt me inmiddels ook goed, maar dat heb ik echt moeten leren, terwijl healen helemaal automatisch gaat. =) In de battlegrounds en tijdens het grinden moet ik er nog wel een beetje aan wennen. Maar m'n heals zijn echt insane hehe.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 12-03-2006, 14:53
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
ben jij sterker dan WoW?

WoW maakt meer kapot dan je lief is.

geestelijke verslaving?

van dat geld wat er momenteel in gestoken wordt door de die-hard gamers kun je een heleboel socialere en leukere dingen doen.

En weet je wat echt dom is? Als je ergens binnenkomt en je hoordt alleen die WoW taal. Dat is echt het toppunt van nerdheid.
__________________
A good student will always teach the teacher

Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 14:55.
Oud 12-03-2006, 15:02
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
je punt is?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-03-2006, 15:49
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 15:53 :
ben jij sterker dan WoW?

WoW maakt meer kapot dan je lief is.

geestelijke verslaving?

van dat geld wat er momenteel in gestoken wordt door de die-hard gamers kun je een heleboel socialere en leukere dingen doen.

En weet je wat echt dom is? Als je ergens binnenkomt en je hoordt alleen die WoW taal. Dat is echt het toppunt van nerdheid.
-Socialer: Subjectief. Ik speel dit spel juist vanwege het sociale aspect. De meeste mensen uit mijn guild (iig, voor de merge) ken ik ook IRL.
-Leuker: Nog subjectiever. Want in een kroeg in de sigarettenrook van anderen te gaan staan stinken vind ik niet bepaald leuk...
Dus het sociaal en leuker argument kunnen naar de prullenbak. Laten we dan het geld aspect nog eens eventjes belichten.

Film in Pathé eindhoven. (hostel is de laatste film die ik daar gezien heb) 95minuten volgens IMDB voor 8,50
Dat is €0.09 per minuut
€5,37 per uur

Ik speel gemiddeld 2uur wow per dag. Maand is 30 dagen. Dat is dus 60 uur per maand (dus 3600 minuten) en laten we voor de afronding zeggen dat ik 15 euro per maand neerleg... dat is dan dus € 0,0014 (afgerond) per minuut.
€ 0,25 per uur

Dus wie is er hier nu eigenlijk geld aan het verspillen?
Want WoW taal? Ik heb het met mijn vrienden over doodnarmale dingen zoals politiek, school/studie, boeken, films (en ook wel eens over WoW maar niet de godganse dag)

Conclusie: SUBJECTIEF! PLEUR OP MET JE NEP WAARHEDEN!
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 12-03-2006, 16:01
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
achter je pc kom je nergens.

Dat is mijn punt.
Daarbij komt dat Blizzard de boel blijvend lekker wilt maken. Zodat je met een lvl 60 acc. verder gaat met nog 1. En nog meer tijdverspillende Quests gaat doen.

komop mensen. Ik heb vrienden die hier niet mee om kunnen gaan en zielig achter hun pc blijven zitten ookal ben ik op bezoek.

Ga dan een game spelen waar je niet verplicht bent beloftes na te komen. met je guild? Een hoop mensen die samen een spel spelen en even clan-achtig willen overkomen.

het idee erachter is dat je al heel wat maanden bezig bent , en zoals het er nu uit zal zien dat ook nog vele maanden zal volhouden.

Waar ligt de grens en stopt het.

Ook nog even leuk.... Een bioscoopje blijft wel wat langer hangen dan een paar uurtjes gamen met als resultaat?

En zit liever in sigarettendamp dan hand- en rugklachten oplopen.
Moeder zij dat vroeger altijd zo mooi : Je krijgt vierkante ogen.
__________________
A good student will always teach the teacher

Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 16:05.
Oud 12-03-2006, 16:03
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
jij speelt zeker niet?
Oud 12-03-2006, 16:47
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
hij is perfect
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-03-2006, 16:54
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 17:01 :
achter je pc kom je nergens.

Dat is mijn punt.
Daarbij komt dat Blizzard de boel blijvend lekker wilt maken. Zodat je met een lvl 60 acc. verder gaat met nog 1. En nog meer tijdverspillende Quests gaat doen.

komop mensen. Ik heb vrienden die hier niet mee om kunnen gaan en zielig achter hun pc blijven zitten ookal ben ik op bezoek.

Ga dan een game spelen waar je niet verplicht bent beloftes na te komen. met je guild? Een hoop mensen die samen een spel spelen en even clan-achtig willen overkomen.

het idee erachter is dat je al heel wat maanden bezig bent , en zoals het er nu uit zal zien dat ook nog vele maanden zal volhouden.

Waar ligt de grens en stopt het.

Ook nog even leuk.... Een bioscoopje blijft wel wat langer hangen dan een paar uurtjes gamen met als resultaat?

En zit liever in sigarettendamp dan hand- en rugklachten oplopen.
Moeder zij dat vroeger altijd zo mooi : Je krijgt vierkante ogen.
Alle punten die jij noemt maken het juist leuk en de moeite waard. Ik ben juist blij dat er nog wat te doen is na level 60. Koop jij liever een spel dat na een maand al saai is?
Ik heb geen last van RSI en dat zou ik nog liever hebben dan longkanker. Daarnaast wordt WoW ook door veel "casual" spelers gespeeld die er juist wel een leven op na houden. Voor mij is het ook een versterking van sociaal contact omdat ik met mensen speel die ik anders vrijwel nooit zie en ook samen met mijn huisgenoten.

Dat jij blijkbaar een "vriendengroep" hebt die er niet mee om kan gaan hoeft niet te betekenen dat de mensen hier er niet om mee kunnen gaan.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 12-03-2006, 17:03
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 17:01 :

Moeder zij dat vroeger altijd zo mooi : Je krijgt vierkante ogen.
Hehe, wijze vrouw.
Oud 12-03-2006, 17:06
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 17:01 :
achter je pc kom je nergens.
Want studeren gebeurd inderdaad nog altijd met pen en papier en verslagen leven altijd nog kramp in je hand op van het schrijven

Citaat:

Dat is mijn punt.
Daarbij komt dat Blizzard de boel blijvend lekker wilt maken. Zodat je met een lvl 60 acc. verder gaat met nog 1. En nog meer tijdverspillende Quests gaat doen.
Beter een spel dat je bezig houd dan eentje dat je na anderhalfuur uitspeeld en daarna geen fuck meer aan is.


Citaat:
komop mensen. Ik heb vrienden die hier niet mee om kunnen gaan en zielig achter hun pc blijven zitten ookal ben ik op bezoek.
Dan heb je de verkeerde vrienden

Citaat:

Ga dan een game spelen waar je niet verplicht bent beloftes na te komen. met je guild? Een hoop mensen die samen een spel spelen en even clan-achtig willen overkomen
Je bent nooit iets verplicht. Je kiest er zelf voor. Je doet nu zo neerbuigend dat ik vermoed dat ze jou ergens niet wilde toelaten en het daarom maar niks vind.
Ik ken de mensen waar ik mee speel IRL ook dus niks clan-achtig. Gewoon vriendenploeg die samen gamen.

Citaat:

het idee erachter is dat je al heel wat maanden bezig bent , en zoals het er nu uit zal zien dat ook nog vele maanden zal volhouden.

Dat is ook de bedoeling.

Citaat:

Waar ligt de grens en stopt het.
Grens: Zodra school eronder begin te lijden
Stoppen: Zodra IK (subjectief) het niet meer leuk vind

Citaat:

Ook nog even leuk.... Een bioscoopje blijft wel wat langer hangen dan een paar uurtjes gamen met als resultaat?

Bioscoopje, paar uur nalullen. En na een dag vergeten waar de film over ging.
WoW: Maandenlang proberen die boss met asociale moeilijkheidsgraad neer te halen (in groepsverband) en dan uiteindelijk als groepseffort eindelijk er voorbij komen. Dat gevoel gaat naar het niveau van die biosscoopfilm en gaat er dan nog eens vele malen overheen.
En daarna komt er weer een nieuwe boss. Weer dezelfde "lijdensweg" van proberen, opnieuw proberen, gezamelijk tactieken uitdenken en dan weer die ontlading als het na vele gefaalde pogingen weer lukt.

Citaat:

En zit liever in sigarettendamp dan hand- en rugklachten oplopen.
Moeder zij dat vroeger altijd zo mooi : Je krijgt vierkante ogen.
Weet je wat, ga jij lekker longkanker oplopen in je uppie omdat je vrienden allemaal wow zitten te spelen dan blijven wij lekker WoW spelen.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 12-03-2006, 17:14
Verwijderd
Goh, dat niemand het heeft over z'n gezeur over 'wow-taal'.

Elke dag als ik weer een paar uur in de collegebanken zit (die toch echt slechter voor je rug zijn dan zo'n lekkere relaxte bureaustoel) hoor ik constant over de laatste shit in GTST, wat een of andere doos uit Idols nu weer aan had, uitslagen van een of ander voetbalteam die me niet boeit.

Jammer, deze grief is ongegrond, appelant niet-ontvankelijk verklaard.
Oud 12-03-2006, 17:16
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Een spel aanschaffen doe je meestal met hoofdgedachte om het uit te spelen.
En als dat niet zo is was iedereen wel Tetris addicted.

Even voor de duidelijkheid. Ik speel het spel niet en heb het ook nooit gespeeld.

Wat is dan het doel van WoW?
Na lvl 60 blijft er altijd wel wat te doen. Maar hoeveel uurtjes heb je naderhand daarin gestoken?
__________________
A good student will always teach the teacher
Oud 12-03-2006, 17:19
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 18:16 :
Een spel aanschaffen doe je meestal met hoofdgedachte om het uit te spelen.
En als dat niet zo is was iedereen wel Tetris addicted.

Even voor de duidelijkheid. Ik speel het spel niet en heb het ook nooit gespeeld.

Wat is dan het doel van WoW?
Na lvl 60 blijft er altijd wel wat te doen. Maar hoeveel uurtjes heb je naderhand daarin gestoken?
Als je ons nou even vertelt was nou eigenlijk je punt is naast je eigen frustratie dat je vrienden je negeren.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 12-03-2006, 17:20
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Nou. meepraten over het topic WoW
Of is dit alleen een forum voor fanposts?
__________________
A good student will always teach the teacher
Oud 12-03-2006, 18:21
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 18:16 :
Een spel aanschaffen doe je meestal met hoofdgedachte om het uit te spelen.
En als dat niet zo is was iedereen wel Tetris addicted.

Meestal, maar sommige spellen niet. MMORPG's koop je niet om uit te spelen. Die koop je in 90% van de gevallen om samen te kunnen spelen met andere mensen. En om het dan interessant te houden moet het natuurlijk nooit uit te spelen zijn. En als spellen zijn om uit te spelen, verklaar dan eens het succes van The Sims (of uberhaupt sim spellen)
Spellen die je uit kunt spelen dien je ook niet in anderhalfuur uit te kunnen spelen anders vind ik er al geen flikker meer aan. (ik speel over het algemeen sowieso alleen spellen die niet uit te spelen zijn (Football Manager, The Sims, SimCity, WoW, EVE) OF lange speelduur hebben met meerdere mogelijkheden om het uit te spelen (Baldur's Gate, Deus Ex, Neverwinter Nights, Alpha Centauri, Civilization)
Geen spellen om uit te spelen (en al helemaal niet om "eventjes" uit te spelen als ze wel uitspeelbaar zijn)

Citaat:

Even voor de duidelijkheid. Ik speel het spel niet en heb het ook nooit gespeeld.
Dus je geeft zelf al toe dat je eigenlijk geen flikker verstand hebt van waar je nu eigenlijk over praat.

Citaat:

Wat is dan het doel van WoW?

Samen spelen met je vrienden. Lol maken. Ik heb een lvl18 character op Moonglade (een RP server) waar ik al langer mee heb gespeeld van mijn hunter en priest (op een PvP server) bij elkaar.
Dat is omdat ik er niet meer powerlevel en dan door end-game heen grind maar gewoon lol heb in een Role-PLaying guild. Ik maak het verhaal. (maar zo'n fantasieloos persoon als jij zult dat denk ik dan ook wel niet begrijpen)

Citaat:

Na lvl 60 blijft er altijd wel wat te doen. Maar hoeveel uurtjes heb je naderhand daarin gestoken?
Genoeg. Chatten, lekker samen rondreizen in het spel samen met vrienden. Kamikaze acties ondernemen. Player vs Player gevechten. (massaal en 1vs1). Capture the Flag.
Discussies die soms spontaan losbarsten in de chatboxen over van alles en nog wat.
Doelloos ouwehoeren over Teamspeak met je volledige guild.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 12-03-2006, 18:28
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
nieuwe chars maken om uit te proberen, iedereen dresroomen en complimenten met de gear geven, als je je klasse goed speelt dat mensen je later terugwillen. mensen ontmoeten die je anders nooit zou kennen
(ik kan goed opschieten met een perrig gestoorde vrouw van 40 die steeds middden tijdens de bosses der kinderen van school moet halen enzo)
natuurlijk is de vriendschap online anders dan in het echt, dat betekent niet dat dingen met online mensen minde rplezier geeft.

p.s. toppunt van zielie vent die wow speelt.
http://www.youtube.com/watch?v=yCCC9...page=1&t=t&f=b
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-03-2006, 18:30
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
En de hele dag niets anders doen
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 12-03-2006, 18:42
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
leidt mijn school eronder? nee
ben ik verslaafd? nee, ik pak zo vaak andere games op
leiden mijn vrienden eronder? nee
kan ik het betalen? ja, gamakkelijk
is het leuk? JA
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-03-2006, 18:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 12-03-2006 @ 19:28 :


p.s. toppunt van zielie vent die wow speelt.
http://www.youtube.com/watch?v=yCCC9...page=1&t=t&f=b


hahahaha
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 12-03-2006, 19:24
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Dus je geeft zelf al toe dat je eigenlijk geen flikker verstand hebt van waar je nu eigenlijk over praat.
Waar slaat dat op? ik heb er genoeg verstand van ook al speel ik het niet.

Citaat:
(maar zo'n fantasieloos persoon als jij zult dat denk ik dan ook wel niet begrijpen)
haha, onzin. Heb me kaartjes voor het Elf fantasy fair allang binnen kerel.

Ik ga hier niet verder op in. Ik heb me zegje gedaan.
__________________
A good student will always teach the teacher
Oud 12-03-2006, 19:25
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
@ young predator: ga het eerst eens spelen voordat je erover oordeelt.
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-03-2006, 19:44
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
en jij bent 19?
speciaal voor jou in wow taal:

/target Young Predator
/shoo
/cackle
/insult
/doom
/rude
/ingnore

nu blij...
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-03-2006, 20:03
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Ik ga hier niet verder op in. Ik heb me zegje gedaan.

En ja, ik ben 19. En aan jou houding te zien ook nog een stuk volwassener
__________________
A good student will always teach the teacher

Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 20:06.
Oud 12-03-2006, 20:06
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Ik dacht dat trollen iets typisch voor de wow-forums zelf was?
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 12-03-2006, 20:07
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 20:24 :
Waar slaat dat op? ik heb er genoeg verstand van ook al speel ik het niet.
Je hebt het NOOIT gespeeld maar je weet precies hoe de community in elkaar steekt en hoe het sociale aspect in het spel werkt en hoe het spel uberhaupt is....
En de paus is protestants.
Je hebt het niet gespeeld, dus je weet niet hoe het in elkaar zit. De opmerkingen die je eerder gemaakt hebt maken dat al meer dan genoeg duidelijk en met die opmerking gaf je het ook nog eens toe dat je er geen flikker verstand van hebt


Citaat:

haha, onzin. Heb me kaartjes voor het Elf fantasy fair allang binnen kerel.

Ik ga hier niet verder op in. Ik heb me zegje gedaan.
Good for you, je geeft er weinig tot geen blijk van.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 12-03-2006, 20:08
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 12-03-2006 @ 21:06 :
Ik dacht dat trollen iets typisch voor de wow-forums zelf was?
Ach, er zitten genoeg goede dingen tussen. (ik heb mijn meeste informatie daar vandaan gehaald. Gewoon tussen de shit door filteren )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 12-03-2006, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 12-03-2006 @ 19:28 :
p.s. toppunt van zielie vent die wow speelt.
http://www.youtube.com/watch?v=yCCC9...page=1&t=t&f=b
Hahahahaha... Je zou bijna verwachten dat ze het in scène hebben gezet.
Oud 12-03-2006, 23:50
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 12-03-2006 @ 21:06 :
Ik dacht dat trollen iets typisch voor de wow-forums zelf was?
umm dan ken je scholieren.com nog niet!
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 13-03-2006, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 18:16 :
Een spel aanschaffen doe je meestal met hoofdgedachte om het uit te spelen.
En als dat niet zo is was iedereen wel Tetris addicted.

Even voor de duidelijkheid. Ik speel het spel niet en heb het ook nooit gespeeld.

Wat is dan het doel van WoW?
Na lvl 60 blijft er altijd wel wat te doen. Maar hoeveel uurtjes heb je naderhand daarin gestoken?
Ehm, er zijn zoveel spellen die niet bedoeld zijn om uit te spelen en die altijd leuk blijven. Denk aan online FPS games zoals UT2k4. Ik zie trouwens niet in wat voor punt je nu probeert te maken. Je stelt dat mensen veel tijd steken in een spel, terwijl ze het nooit kunnen uitspelen? Is dat dan erg? Het gaat om de lol die je eraan beleeft, en als mensen in een bepaalde periode lol beleven met het spelen van een spel dan is dat toch mooi voor ze?

Dat jouw vrienden je negeren als je bij ze op bezoek bent, betekent dus jouw 'vrienden' een computerspel interessanter vinden dan jouw gezelschap. Denk daar maar eens over na voor je andere mensen voor rotte vis gaat uitmaken. Te zien aan het aantal keren dat je het woord 'sociaal' in de mond neemt, zit die verlatingsangst je behoorlijk hoog.
Oud 13-03-2006, 00:21
Verwijderd
Even terug over WoW praten dan maar:

Domo zojuist voor de 2e keer doodgemaakt en het kwam wel van pas dat er zo veel Cenarion is gedropt voor de druids want ik won deze:

http://www.thottbot.com/?s=wild+growth

Daarna ff doorgegaan naar Raggie, tot 20% gekregen wat niet slecht is (denk ik?), was pas de vierde poging in totaal en veel mensen hadden nogal gare FR gear.
Oud 13-03-2006, 00:25
Verwijderd
Echt, ik ben niet vies van spelspecifiek taalgebruik, maar dit is voor mij echt Chinees
Oud 13-03-2006, 01:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2006 @ 01:25 :
Echt, ik ben niet vies van spelspecifiek taalgebruik, maar dit is voor mij echt Chinees
Ik voel me dan ook erg geeky omdat ik elk woord ervan begrijp.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 13-03-2006, 04:00
'EliteZeehond'
Avatar van 'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
eerlijk gezegt heeft young predator voor een groot deel wel gelijk, en dit zeg ik als hardcore wow-addict
Oud 13-03-2006, 08:32
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
20% is best netjes

probeer hem voor dat hij submerged op +-40% te krijgen en alvast in de sons positie te gaan staan, als je dan weinig tot geen doden heb heb je rag al zo goed als neer
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-03-2006, 08:40
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
beeble schreef op 13-03-2006 @ 09:32 :
20% is best netjes

probeer hem voor dat hij submerged op +-40% te krijgen en alvast in de sons positie te gaan staan, als je dan weinig tot geen doden heb heb je rag al zo goed als neer
Zorg voor genoeg tanks die met elkaar om de aggro vechten en DPS je ziek
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 13-03-2006, 08:45
Verwijderd
gistren heeft me guild voor het eerst Major Domo gekilled \o/

Best netjes voor een guild die 8 weken geleden nog Non-raiders family guild was/joint deed met een andere en nu Domo heeft gekilled =)
Zijn nu geloof ik de 5e Hordeguild die het solo gelukt is. Wel jammer dat nu natuurlijk de aanvragen voor een plekkie in de guild nog meer binnen zullen komen van leipo's die denken dat ze easy epix krijgen -_-
Oud 13-03-2006, 09:01
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-03-2006 @ 09:40 :
Zorg voor genoeg tanks die met elkaar om de aggro vechten en DPS je ziek
me ziek dpsen doe ik al
eerst eens wat betere gear halen voor ik meer doe dan 670 dmg met frostbolt
mijn gear tot nu toe http://www.havenwow.com/roster/char....er=Azjol-Nerub
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-03-2006, 09:36
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 13-03-2006 @ 09:32 :
20% is best netjes

probeer hem voor dat hij submerged op +-40% te krijgen en alvast in de sons positie te gaan staan, als je dan weinig tot geen doden heb heb je rag al zo goed als neer
Ja, we hadden hem ook rond de 40%, probleem was dat er voor en tijdens de sons te veel mensen doodgingen (door slechte FR, er waren bijv. 2 hunters met minder dan 30 FR unbuffed).
Oud 13-03-2006, 09:44
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
dat is wel erg weinig ja:/
ach, wat runs doen voor FR gear en dan krijgen jullie hem wel down
ik heb nu momenteel 89 unbuffed, moet ff azuresong mageblade krijgen en dan ga ik mijn 15fr off-hand dragen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-03-2006, 09:52
Verwijderd
Voor de volgende run wordt er een minimum aan FR ingesteld.
Oud 13-03-2006, 10:08
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
oki dwingt mensen wel om FR gear te halen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-03-2006, 10:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2006 @ 01:25 :
Echt, ik ben niet vies van spelspecifiek taalgebruik, maar dit is voor mij echt Chinees
Moet je jezelf eens in het anime topic zien, daar snap ik soms ook geen snars van
Oud 13-03-2006, 13:08
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
HIJ IS GVD UITVERKOCHT

ik wil hem
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Oud 13-03-2006, 13:12
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 15:53 :
ben jij sterker dan WoW?

WoW maakt meer kapot dan je lief is.

geestelijke verslaving?

van dat geld wat er momenteel in gestoken wordt door de die-hard gamers kun je een heleboel socialere en leukere dingen doen.

En weet je wat echt dom is? Als je ergens binnenkomt en je hoordt alleen die WoW taal. Dat is echt het toppunt van nerdheid.

gast dit zegt meer over jou dan mensen die WoW spelen,
en je generaliseert maar een klein beetje joh

ik ga dit spel spelen met een gast waarmee ik samen een live act heb, omdat we ondertussen uitgekeken zijn op elke week uitgaan en liever op het podium staan wat net ietsje fijner is.....->vind ik<---

Nu zou ik natuurlijk kunnen zeggen: Het is zo nutteloos om je geld uit te geven aan uitgaan of naar de bios, want je kan beter je tijd gebruiken om iets te maken, of neer te zetten, zodat je ook nog zelf geld verdiend bij een feest/filmfestival whatever,
maar dat doe ik niet. Waarom? Omdat ik iets heb wat jij niet hebt:
respect voor de keuzes van anderen. Ik heb er wel een mening over maar als het hun keuze is om de hele dag WoW te spelen, wie ben ik dan om daar over te oordelen ?

En is het weleens bij je opgekomen dat je WoW ook met mate kan spelen ?

damn, dat ik hier nog op inga...
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals

Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 13:16.
Oud 13-03-2006, 15:16
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 13-03-2006 @ 10:01 :
me ziek dpsen doe ik al
eerst eens wat betere gear halen voor ik meer doe dan 670 dmg met frostbolt
mijn gear tot nu toe http://www.havenwow.com/roster/char....er=Azjol-Nerub
hoe kan je nou 17 Dk's krijgen
Oud 13-03-2006, 16:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-03-2006 @ 15:53 :
ben jij sterker dan WoW?

WoW maakt meer kapot dan je lief is.

geestelijke verslaving?
Nee. Hoewel je met MMORPGs wel meer binding hebt dan met andere speltypes (je steekt tijd in het opbouwen van een karakter en bovendien is er het sociale aspect), zijn spellen gewoon niet per definitie verslavend. De mensen die niks anders doen dan gamen doen dat niet omdat games zo leuk zijn, maar ze kennelijk geen andere/leukere dingen te doen. Als een niet-sociaal type games speelt, is dat geen bewijst dat games je sociaal-zijn aantast.

Citaat:
van dat geld wat er momenteel in gestoken wordt door de die-hard gamers kun je een heleboel socialere en leukere dingen doen.
Poe poe. 12 euro per maand. Als je ziet wat ik aan eten of bier uitgeef dan is die 12 euro helemaal niets. Dat bedrag is zo klein dat het geen beperking op de rest van je leven legt.

Citaat:
En weet je wat echt dom is? Als je ergens binnenkomt en je hoordt alleen die WoW taal. Dat is echt het toppunt van nerdheid.
Hah. Typisch. Dus als jij iets hoort wat je niet begrijpt is het 'nerdheid'? Als ik met mensen praat over een tackle-back, scoop of flats ben ik ook een nerd? De tijden dat het 'stoer' is om te zeggen dat je niks van computers snapt zijn al een poosje voorbij kerel, welkom in de wereld waar gamen een doodnormaal tijdverdrijf is.

Zo, en nu ga ik weer een jaartje lurken
Oud 13-03-2006, 16:41
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-03-2006 @ 17:02 :
Nee. Hoewel je met MMORPGs wel meer binding hebt dan met andere speltypes (je steekt tijd in het opbouwen van een karakter en bovendien is er het sociale aspect), zijn spellen gewoon niet per definitie verslavend. De mensen die niks anders doen dan gamen doen dat niet omdat games zo leuk zijn, maar ze kennelijk geen andere/leukere dingen te doen. Als een niet-sociaal type games speelt, is dat geen bewijst dat games je sociaal-zijn aantast.



Poe poe. 12 euro per maand. Als je ziet wat ik aan eten of bier uitgeef dan is die 12 euro helemaal niets. Dat bedrag is zo klein dat het geen beperking op de rest van je leven legt.



Hah. Typisch. Dus als jij iets hoort wat je niet begrijpt is het 'nerdheid'? Als ik met mensen praat over een tackle-back, scoop of flats ben ik ook een nerd? De tijden dat het 'stoer' is om te zeggen dat je niks van computers snapt zijn al een poosje voorbij kerel, welkom in de wereld waar gamen een doodnormaal tijdverdrijf is.

Zo, en nu ga ik weer een jaartje lurken
En dan krijg IK een PM dat ik niet zo negatief moet reageren terwijl zelfs Chimera ervoor post
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 13-03-2006, 16:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-03-2006 @ 17:41 :
En dan krijg IK een PM dat ik niet zo negatief moet reageren terwijl zelfs Chimera ervoor post
Van een mod of van die gozer? Je "pleurt op" was misschien wat onvriendelijk, maar dan moet 'ie ook niet in een WoW topic met anti-WoW trolls komen. Speel zelf sinds beta, en kan niet zeggen dat 't enig negatief effect heeft gehad op m'n social life. Het enige effect is dat ik sinds Feb vorig jaar geen games meer gekocht heb

En wat betreft het ervoor posten; tja, ik moet wel. Anders heb je een of andere scholieren 'n00b' die er met m'n naam vandoor gaat
Oud 13-03-2006, 16:52
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-03-2006 @ 17:47 :
Van een mod of van die gozer? Je "pleurt op" was misschien wat onvriendelijk, maar dan moet 'ie ook niet in een WoW topic met anti-WoW trolls komen. Speel zelf sinds beta, en kan niet zeggen dat 't enig negatief effect heeft gehad op m'n social life. Het enige effect is dat ik sinds Feb vorig jaar geen games meer gekocht heb

En wat betreft het ervoor posten; tja, ik moet wel. Anders heb je een of andere scholieren 'n00b' die er met m'n naam vandoor gaat
Plus, als hij de eerste topics gewoon even had nagezocht had hij antwoord op al zijn vragen gehad
(en als hij wel gezocht heeft dan heeft hij ze inderdaad alleen maar gepost om te trollen)

En dat zou nou jammer zijn zeg. Nooit meer het azijnzeiken dat ik mezelf op de een of andere manier altijd bij jouw nick herinner (en geen idee hoe dat komt )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.