Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2006, 22:50
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
hoe vet, ik mag nog een game vragen
Maar ik vind de andere games niet zo eigenlijk, dus ik weet niet wat ik ga vragen..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Advertentie
Oud 09-12-2006, 23:26
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
is tony hawk's downhill jam trouwens niet iets?
of is dat een flop? (kvond deel 3 op de pc altijd leuk )
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 10-12-2006, 10:09
Verwijderd
Lijkt me raar, skateborden op de wii, kzou eerder wachten tot er wat meer titels uitkomen.
Oud 10-12-2006, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Bhudda schreef op 10-12-2006 @ 11:09 :
Lijkt me raar, skateborden op de wii, kzou eerder wachten tot er wat meer titels uitkomen.
Precies, ik ook. Mario Galaxy lijkt me leuk.
Oud 10-12-2006, 12:00
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
hmm ok, dan vraag ik wel nieuwe schoenen ofzo voor kerst want de releaselijst voor de ds vind ik ook al niet echt top voor deze maand
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 10-12-2006, 12:35
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
*jaloers is* ..ik wil ook speleeeeeen

Naja ik heb em besteld, deze week op vakantie en met een beetje geluk ligt ie volgende week op mn deurmat
__________________
They came...from...behind!
Oud 10-12-2006, 12:42
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 10-12-2006 @ 13:00 :
hmm ok, dan vraag ik wel nieuwe schoenen ofzo voor kerst want de releaselijst voor de ds vind ik ook al niet echt top voor deze maand
Binnenkort komt toch Yoshi Island 2?
Oud 10-12-2006, 12:42
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bhudda schreef op 10-12-2006 @ 11:09 :
Lijkt me raar, skateborden op de wii, kzou eerder wachten tot er wat meer titels uitkomen.
je kan games ook 'gewoon' besturen hoor.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-12-2006, 13:28
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
@rne schreef op 10-12-2006 @ 13:42 :
Binnenkort komt toch Yoshi Island 2?
die lijkt me niet zo leuk
ik wacht op zelda phantom hourglass, hotel dusk room 215 en harvest moon voor de ds..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 10-12-2006, 13:30
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Weet iemand trouwens hoe het zit met saven?

Ik speel nu dus Red Steel.. En ik ben nu bij ehmm, dat die vent met dat meisje ontsnapt uit die garage.. en dat ik binnen 1,5 minuut ofzo? die gasten in die garage moet verslaan en op t einde moet zwaardvechten tegen iemand..

Daar vlak voor, als je naar binnen gaat is dan een checkpoint.. dus dan wordt het spel gesaved.. Maar als ik dan geen zin meer heb, en de wii uit zet en later weer ga spelen, begin ik weer in dat magazijn waar je de trap op moet en dan zo'n filmpje krijg te zien met die vent en dat meisje in t kantoor daarboven en dan ontsnappen..

beetje vaag, maar hoe zit t nou? is t interne geheugen op de wii vol ofzo?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 10-12-2006, 13:45
Verwijderd
Volgens mij gebruiken savegames hooguit 1 MB, de wii heeft er 512... dus ik denk niet dat het geheugen vol zit. Hoe het wel zit; geen idee...
Oud 10-12-2006, 14:54
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 10-12-2006 @ 00:26 :
is tony hawk's downhill jam trouwens niet iets?
of is dat een flop? (kvond deel 3 op de pc altijd leuk )
Ik zou mijn geld niet zetten op TH of NfS, maar als ik jou was zou ik effe kijken of er ergens bij jou in de buurt demo pods te vinden zijn waar je games kunt proberen.

Maar sowieso is de eerste generatie games gewoon minder dan de 2e.
Ik denk dat als je games als metroid speelt je in een deuk ligt om red steel(gister gespeelt, enige waar ik aan dacht was hoe metroid wel niet zou zijn )
Oud 10-12-2006, 17:15
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-12-2006 @ 13:42 :
je kan games ook 'gewoon' besturen hoor.
Ja oke, maar ik vind skatebord spellen niet echt wat aan ;p
Oud 10-12-2006, 17:22
Verwijderd
Is het trouwens echt niet mogelijk om savegames op een sd-kaartje te zetten?
Oud 10-12-2006, 19:56
Crimson
Crimson is offline
nou ik ben de hele zaterdagavond bij de broer van mn vriend geweest + nog een vriend van hun en gewii't op een supergroot scherm.. wit vlak + beamer. was super, ik heb een begin gemaakt aan zelda en we hebben 1000 poppetjes aangemaakt en wii sports gedaan

oftewel wat een gaaf dingetje
mijn broertje krijgt 'm woensdag en ik ga hem int nieuwe jaar kopen
Oud 10-12-2006, 20:21
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-12-2006 @ 18:22 :
Is het trouwens echt niet mogelijk om savegames op een sd-kaartje te zetten?
volgens mij niet.. weet ik niet volgens mij was die sd kaart voor foto's en video's..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 10-12-2006, 21:02
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Crimson schreef op 10-12-2006 @ 20:56 :
nou ik ben de hele zaterdagavond bij de broer van mn vriend geweest + nog een vriend van hun en gewii't op een supergroot scherm.. wit vlak + beamer. was super, ik heb een begin gemaakt aan zelda en we hebben 1000 poppetjes aangemaakt en wii sports gedaan
sounds super
en ik hoop dat die 1000 overdreven is


En ik merk nu al dat het idee van nintendo wel degenlijk zou kunnen werken. Deze hele middag was mijn wii bezet door mensen die wii sports aan het spelen waren, eentje wou er zelf ook al eentje hebben (non gamers tot het bot, je weet wel, van die mensen die niet weten of mario wel of geen zwaard heeft)
Oud 10-12-2006, 21:42
Verwijderd
het zou natuurlijk wel super zijn, als ze hier inderdaad een mooie gouden move mee maken..

Als ze dan ook nog even hun rechtmatige eerste plaats weten op te eisen in de console-wereld is het helemaal goed
Oud 11-12-2006, 14:19
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nintendo Sued for Patent Infringement

The Wiimote may not be as unique as we thought.

by Micah Seff

US, December 8, 2006 - In a surprising turn of events, Nintendo is already the target of litigious action concerning its newly released Wii console. California-based Interlink electronics has filed a complaint against Nintendo for what it has deemed to be a case of copyright infringement over the pointing functionalities of the Wiimote.

Gaming blog Kotaku has obtained a court filing, issued by the US District Court of Delaware, which accuses Nintendo of infringing on a patent filed previously by Interlink Electronics. The court filing claims that Interlink Electronics has suffered "loss of reasonable royalties, reduced sales and/or lost profits as a result of the infringing activities of" Nintendo.


The claim refers to a patent filed in February, 2005 which refers to a device titled "Trigger Operated Electronic Device." The patent describes the advice as a "trigger operated device in the nature of a pointing device for use with an electronic system such as a computer." The patent continues to describe a device which, on the surface, sounds an awful like the Wii's controller.

The complaint demands that Nintendo be enjoined and restrained from further infringing on the patent, presumably by taking the Wii off the market. Furthermore, the filing demands that the court order Nintendo to pay Interlink three times the assessed damages, including prejudgment interests and attorney fees. Additionally, the plaintiff is demanding a jury trial of any and all issues pertaining to the case


http://au.wii.ign.com/articles/750/750001p1.html

-----------------------------------------------------------------

Whoops. Maar goed, we wisten natuurlijk al dat de WII-mote enigszins gejat is.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 11-12-2006, 15:18
Verwijderd
*presumably by taking the Wii off the market. *

Hm, gezellig..
hoewel ik me persoonlijk af vraag hoe dit (voor mij volstrekt) onbekende apparaat veel schade heeft geleden van de Wii.. of het zonder de komst van de Wii wel (meer) winst gemaakt zou hebben.
Oud 11-12-2006, 15:32
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik kan zo boos worden op dat soort zeikbedrijven geld geld geld. Alsof de klanten van dat lompe bedrijf ineens een Wii gaan kopen ipv hun product
Oud 11-12-2006, 15:38
Verwijderd
ff vraagje kan je alle spellen van de Wii ook met de gewone GC controller spelen
Oud 11-12-2006, 15:47
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 11-12-2006 @ 16:38 :
ff vraagje kan je alle spellen van de Wii ook met de gewone GC controller spelen
Nee dat kan niet. Sommige spellen gebruiken de Wii-remote (al dan niet i.c.m. de nunchuck), sommige gebruiken de classic controller of de GC controller. Kijk even goed op het doosje van een spel voordat je het koopt, zodat je zeker weet dat je het kan spelen.
Oud 11-12-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 11-12-2006 @ 16:47 :
Nee dat kan niet. Sommige spellen gebruiken de Wii-remote (al dan niet i.c.m. de nunchuck), sommige gebruiken de classic controller of de GC controller. Kijk even goed op het doosje van een spel voordat je het koopt, zodat je zeker weet dat je het kan spelen.
Deze uitleg zou zo in de FAQ van Nintendo.nl kunnen.
Oud 11-12-2006, 22:23
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Is iemand t trouwens al gelukt om de Wii aan te sluiten op het internet?? Mij wel

Alleen ik heb de systeemsoftware geupdated.. Dus ik ging voor de gein kijken bij Weerkanaal.. Daar zegt ie dat ik de software moet bijwerken. Nou oké, ik klik op bijwerken.. maar dan zegt ie dat ik die software al heb en dan gaat ie weer terug naar het hoofdmenu.

Iemand een oplossing?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 11-12-2006, 22:24
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Alleen een beetje jammer dat
1) het bedrijf an sich zo'n ding heeft gemaakt voor powerpointpresentaties en dergelijke en dat het dus een hele andere markt is en

2) De wiimote/nunchuck een gespleten N64-controller is.

Dus ik denk (hoop) dat het met een sisser afloopt.
__________________
I like angles...to a certain degree.

Laatst gewijzigd op 11-12-2006 om 22:58.
Oud 11-12-2006, 22:27
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 11-12-2006 @ 23:24 :
Alleen een beetje jammer dat
1) het befrijf an sich zo'n ding heeft gemaakt voor powerpointpresentaties en dergelijke en dat het dus een hele andere markt is en

2) De wiimote/nunchuck een gespleten N64-controller is.

Dus ik denk (hoop) dat het met een sisser afloopt.
Waar zie jij bewegingssensoren in de N64 controller dan? En kon je met de N64 controller ook tenissen zonder ook maar een enkel knopje te hoeven indrukken?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 11-12-2006, 22:57
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 11-12-2006 @ 23:27 :
Waar zie jij bewegingssensoren in de N64 controller dan? En kon je met de N64 controller ook tenissen zonder ook maar een enkel knopje te hoeven indrukken?
Het patent dat Nintendo gebroken zou hebben is de trigger die onderaan de wiimote zit. Dat stamt af van de N64 tijd
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 12-12-2006, 09:06
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 11-12-2006 @ 23:24 :
Alleen een beetje jammer dat
1) het bedrijf an sich zo'n ding heeft gemaakt voor powerpointpresentaties en dergelijke en dat het dus een hele andere markt is en

2) De wiimote/nunchuck een gespleten N64-controller is.

Dus ik denk (hoop) dat het met een sisser afloopt.
Ach ja, nintendo heeft sony en microsoft ook een oor aangenaaid met die trilfunctie, heeft microsoft bakken met geld gekost en is waarschijnlijk toch de reden dat de ps3 die functie niet meer heeft

Boontje komt om zijn loontje
Oud 12-12-2006, 09:38
Verwijderd
In het ergste geval betaalt nintendo interlink. 't Zal nooit zover komen dat de wiimote echt afgeschaft moet gaan worden.
Oud 12-12-2006, 10:38
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 12-12-2006 @ 10:06 :
Ach ja, nintendo heeft sony en microsoft ook een oor aangenaaid met die trilfunctie, heeft microsoft bakken met geld gekost en is waarschijnlijk toch de reden dat de ps3 die functie niet meer heeft

Boontje komt om zijn loontje

Immersion Corp. had Microsoft en Sony aangeklaagd over het gebruik van hun rumble in 2003.
Microsoft betaalde de zaak af en Sony verloor en moest 80 miljoen dollar betalen.
Nintendo gebruikte andere rumble technologie en had er verder dus niets mee te maken.

Maar zolang nintendo kan aantonen dat de wii is gebaseerd op de Z-trigger van de N64 heeft Interlink vrij weinig om op te staan.
De Z-trigger dateert namelijk van 1995. Het patent van Interlink is van 1997.
En ik heb gehoord dat in de VS de tijd van de uitvinding belangrijker is dan de tijd van het ingediende patent.

Ook grappig is de claim van Interlink dat zij geld verliezen door de wiimote. Maar de verliezen begonnen al in 2005.
Als je het mij vraagt probeert een geld verliezend bedrijf gewoon wat easy bucks te verdienen. Of ze slagen is echter een ander verhaal.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 12-12-2006, 11:12
Verwijderd
Oh ja, natuurlijk, ze doen het alleen om het geld. Ik kan me ook niet voorstellen dat Nintendo geen patentonderzoek heeft gedaan, die weten echt wel waar ze staan wat betreft patentrechten. Misschien betalen ze Interlink wat om het niet toch een rechtzaak te laten komen, maar als ze dat wel doen, dan winnen ze toch wel.
Oud 12-12-2006, 11:36
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-12-2006 @ 12:12 :
Ik kan me ook niet voorstellen dat Nintendo geen patentonderzoek heeft gedaan, die weten echt wel waar ze staan wat betreft patentrechten.
Ik ook niet. Sterker nog, Nintendo heeft een hele afdeling aan patenten gewijd. Dat is ook één van de redenen dat zij ongeschonden uit dat gedoe met de rumble zijn gekomen.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 12-12-2006, 12:11
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Robo schreef op 11-12-2006 @ 18:06 :
Deze uitleg zou zo in de FAQ van Nintendo.nl kunnen.
Hehe, ik mag graag helpen.
Oud 12-12-2006, 12:20
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 12-12-2006 @ 11:38 :

Immersion Corp. had Microsoft en Sony aangeklaagd over het gebruik van hun rumble in 2003.
Microsoft betaalde de zaak af en Sony verloor en moest 80 miljoen dollar betalen.
Nintendo gebruikte andere rumble technologie en had er verder dus niets mee te maken.

En hoofdaandeelhouden van immersion corp is???????
Zie daar

Dit is het verhaal wat ik het gehoord in de media(waaronder sites als gamesindustry.biz, hoe ver ik weet erg betouwbaar)
Oud 12-12-2006, 14:53
Kommando
Avatar van Kommando
Kommando is offline
Morgen EINDELIJK m'n Wii met Zelda ophalen.
__________________
Ja.
Oud 12-12-2006, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Kommando schreef op 12-12-2006 @ 15:53 :
Morgen EINDELIJK m'n Wii met Zelda ophalen.
Ik hoop dat ik hem morgen ook kan halen. Hoor veel over ladingen bij Van Leesten op woensdag... dus, laten we het hopen
Oud 12-12-2006, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Baron Sengir schreef op 11-12-2006 @ 23:57 :
Het patent dat Nintendo gebroken zou hebben is de trigger die onderaan de wiimote zit. Dat stamt af van de N64 tijd
de Z-trigger, oh gouden tijden met goldeneye
Oud 12-12-2006, 16:27
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 12-12-2006 @ 13:20 :
En hoofdaandeelhouden van immersion corp is???????
Zie daar
Kijk, en dat stukje informatie werd me onthouden in mijn bron

Maar dat bewijst eens te meer dat het patentbureau van Nintendo goed werkt en ik daarom niet al te veel hiervan verwacht
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 12-12-2006, 16:45
Verwijderd
Exactly
Ik denk dat we nooit meer iets gaan horen over die aanklacht...
Oud 12-12-2006, 18:36
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-12-2006 @ 16:10 :
Ik hoop dat ik hem morgen ook kan halen. Hoor veel over ladingen bij Van Leesten op woensdag... dus, laten we het hopen
Bij Van Leest? Hebben ze daar de Wii?
Oud 12-12-2006, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 12-12-2006 @ 19:36 :
Bij Van Leest? Hebben ze daar de Wii?
Jup Zeer bizar, ik weet het, maar ze hebben ze... (of ja; ze hebben er nog maar 1 gehad, dus ik hoop dat ze er nog meer krijgen). Wel met aanbetaling.

Van Leest verzorgt nu ook in veel Bijenkorf filialen de muziek/film/games-hoek. Ze zijn een beetje aan het uitbreiden
Oud 12-12-2006, 20:16
Kluizenaer
Avatar van Kluizenaer
Kluizenaer is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 11-12-2006 @ 23:23 :
Is iemand t trouwens al gelukt om de Wii aan te sluiten op het internet?? Mij wel

Alleen ik heb de systeemsoftware geupdated.. Dus ik ging voor de gein kijken bij Weerkanaal.. Daar zegt ie dat ik de software moet bijwerken. Nou oké, ik klik op bijwerken.. maar dan zegt ie dat ik die software al heb en dan gaat ie weer terug naar het hoofdmenu.

Iemand een oplossing?
Het nieuws- en weerkanaal zijn nog niet actief. Volgens mij worden die ergens tegen het eind van jaar in gebruik genomen in Europa. Hetzelfde geldt voor de Opera-browser, waarmee je via je Wii op internet kunt surfen. Die zal naar alle waarschijnlijkheid een half jaar gratis te downloaden zijn, daarna zul je ervoor moeten betalen.
__________________
The enemy of all peoples is internationalism, or the one-size-fits-all view of culture
Oud 12-12-2006, 20:21
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Kluizenaer schreef op 12-12-2006 @ 21:16 :
Het nieuws- en weerkanaal zijn nog niet actief. Volgens mij worden die ergens tegen het eind van jaar in gebruik genomen in Europa. Hetzelfde geldt voor de Opera-browser, waarmee je via je Wii op internet kunt surfen. Die zal naar alle waarschijnlijkheid een half jaar gratis te downloaden zijn, daarna zul je ervoor moeten betalen.
ok
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 12-12-2006, 20:36
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik kan bijna beginnen met het spelen op de Wii:

Wii points: check
Wii Play: check
Zelda: check
Tweede nunchuck: check

Wii: umm...die is er nog niet.

Toch wel ironisch ergens.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 12-12-2006, 21:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vinnet echt krankzinnig dat de concertkaartjeszwendel nu ook de gamesindustrie is binnengeslopen .

*doelt op alle ongeopende Wii's die voor 300-350 euro te koop staan op verkoopsites*

__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 12-12-2006, 22:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 12-12-2006 @ 22:29 :
Ik vinnet echt krankzinnig dat de concertkaartjeszwendel nu ook de gamesindustrie is binnengeslopen .

*doelt op alle ongeopende Wii's die voor 300-350 euro te koop staan op verkoopsites*

Mwah, het heeft nauwelijks nut, aangezien, in tegenstelling tot bij concerten, de wii's gauw genoeg in hoge voorraden komen, en het niet (echt) op = op is.

Maar het is wel kut ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-12-2006, 22:29
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 12-12-2006 @ 23:13 :
Mwah, het heeft nauwelijks nut, aangezien, in tegenstelling tot bij concerten, de wii's gauw genoeg in hoge voorraden komen, en het niet (echt) op = op is.

Maar het is wel kut ja.
Maar dan nog, op ebay staan er genoeg wii's te koop waar al voor over de 300 (zelfs 400) euro op is geboden. Bij ebay is een bod bindend dus ze gaan echt voor belachelijke prijzen de deur uit.
Oud 13-12-2006, 15:53
Verwijderd
Er zullen een hoop mensen zijn met extra's wii's die ze niet verkocht gaan krijgen voor de prijs die ze ervoor betaald hebben, denk ik. En dat is hun verdiende loon

Ik heb goede hoop dat ik hem morgen kan gaan halen. Hoor nu van veel kanten dat er vanavond en morgenochtend weer leveringen zijn. Pfff, ik kan niet meer wachten hoor. Nu lijkt het ook net alsof Nintendo me een cadeau gaat geven, terwijl ik er gewoon nog voor moet gaan betalen

Nog 1 nachtje dus...
Oud 13-12-2006, 16:15
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik ken het gevoel enigszins.
Het enige verschil is dat ik hem in november al betaald heb en nu dus alleen op de levering zit te wachten.
De rest heb ik al, het is echt alleen de wii zelf die ik nog binnen moet krijgen.

En dit met die wii's op ebay e.d. is nog niks. Had je in november moeten kijken met de PS3
__________________
I like angles...to a certain degree.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 18:14
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Games Topmomenten uit je gamecarriere
Daboman
152 26-08-2005 21:41
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.