Oud 04-02-2007, 10:04
Verwijderd
Nee, voor talents die dieper in de talent tree liggen heb je een bepaald aantal punten in de tree in kwestie nodig. Je ziet dat als je met je muis eroverheen gaat.
Advertentie
Oud 04-02-2007, 12:46
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 30-01-2007 @ 13:48 :
Dan kijk ik naar mijn mooie groene gear waar ik zo blij mee ben en grijp ik toch met mijn handen naar mijn haar. En volgens de WoW boards is het zo dat de dev's de warrior gaat modelleren naar end-game-gear, niet gewone gear.
Precies waar ik mee zit.

Ik had me toch een dikke gear voor TBC uitkwam. Perste er makkelijk 100k damage uit m'n warrior in Arathi Basin per potje. Nu weet ik dat ik als blue warrior straks weer geen neuk kan doen behalve tanken. En dat vind ik steeds minder leuk worden sinds ik alleen single target kan tanken en ik me er uit de naad voor moet werken. Het is lang niet meer 'relaxt' te doen. En de DPS schaalt zo crappy dat je wel weer uber gear moet hebben om als DPS warrior een invite te krijgen voor de 25 mans. En dat duurt me veels te lang omdat dan de volgende x-pac weer voor de deur staat.

En Blizztard geeft geen ene fuck om warriors, ze nerfen aan een stuk door. Geeft ze nutteloze 41-punt talents, niks nieuws behalve spell reflection, een extra charge en een nieuwe instant attack wat ongeveer 500 non crit damage doet met een arms build, woopdiedoe. Niets wat de class weer uitdagend of leuk maakt. Ik heb m'n warrior nu tot level 69 en ga ém nog voor de leuk levelen en om te grinden.

Dus, ik heb al een tijdje geleden een aantal classes geleveled om te kiezen wat m'n nieuwe main word. Een warlock tot level 20, rogue tot 34, hunter tot 40 en ben nu met mijn Draenei shaman op level 35. Dit is de meest leuke class die ik sinds tijden heb gespeeld. Alles gaat zo lekker 'vloeiend'. Veel keuze uit totems, sterke burst damage, weinig lackluster talents. En ik ben de nieuwe shaman class master van m'n guild geworden. Op dit moment zijn we met 4 nieuwe shaman mains een apart clubje maar het voelt geweldig.


Conclusie als je de lap text niet wilt lezen: Shaman^2 > Warrior
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 04-02-2007, 13:11
Verwijderd
Werd dat niet al in maart 2004 verteld? dat shamans warriors ownen?
Oud 04-02-2007, 13:39
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
warriors zijn het aapje van vandaag, totaal geen reet aan om te levelen. solo zoog altijd al behoorlijk maar nowadays is het helemaal lame

en tanken is ook fokt op met al die dikke +dmg van iedereen maar 0 +threat, komt bij dat pallys en druids tegenwoordig on par of zelfs beter zijn in tanken, alleen al door de gigantische survivabilty

beetje jammer allemaal, ik level mn warr wel tot 70 denk ik maar voornamelijk in instances met wat vrienden want ik hoop namelijk dat het ooit nog wel een keer goed komt met de warrs, ik vind tanken by far het leukste in instance om te doen
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 04-02-2007, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 04-02-2007 @ 11:04 :
Nee, voor talents die dieper in de talent tree liggen heb je een bepaald aantal punten in de tree in kwestie nodig. Je ziet dat als je met je muis eroverheen gaat.
Mja, maar dat geldt toch alleen voor gelinkte talents, die dus dmv een pijl verbonden zijn? Als ik mijn talent tree bekijken zijn er maar een stuk of 8 aan elkaar gelinkt, de rest staat allemaal 'los'.
Oud 04-02-2007, 15:22
Verwijderd
Klopt, maar om weer een laag verder te gaan moet je wel steeds 5 punten gebruikt hebben

Dit hoeft echter niet in dezelfde laag, het gaat om het totaal.
Voor laag 2 moet je 5 gebruikt hebben, voor 3 10 etc.
Oud 04-02-2007, 17:02
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
Damn, wat duren die levels van 50 tot 60 retelang. Ben nu bijna lvl 55, weet alleen niet meer waar ik kan questen.

Was in winterspring begonnen met lvl 52 en heb dat nu ook wel gezien
Oud 04-02-2007, 17:12
Verwijderd
Ga anders naar de plaguelands, daar valt nog genoeg te doen voor je..
en un'goro misschien, maar dat is denk ik net te makkelijk..
Oud 04-02-2007, 17:17
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 04-02-2007 @ 14:39 :
warriors zijn het aapje van vandaag, totaal geen reet aan om te levelen. solo zoog altijd al behoorlijk maar nowadays is het helemaal lame

en tanken is ook fokt op met al die dikke +dmg van iedereen maar 0 +threat, komt bij dat pallys en druids tegenwoordig on par of zelfs beter zijn in tanken, alleen al door de gigantische survivabilty

beetje jammer allemaal, ik level mn warr wel tot 70 denk ik maar voornamelijk in instances met wat vrienden want ik hoop namelijk dat het ooit nog wel een keer goed komt met de warrs, ik vind tanken by far het leukste in instance om te doen
Ik ben als paladin wel redelijk tevreden over het tanken ja. Heb nu een holy/prot (34/27/0) build en ik kan zowel main tanken als main healen in de 5-mans. AoE tanken gaat prima en Righteous Defense werkt ook aardig (met macro). Wel denk ik dat de warrior qua mitigation beter is, in de echte endgame. Warrior tanking gear heeft minder stats nodig dan paladin tanking gear, dat zie je ook terug in de T4+ tank sets van beide classes. Paladin heeft wel een aantal andere voordelen, het is wel handig dat je kunt cleansen tijdens het tanken, en jezelf healen werkt ook prima.

Verder natuurlijk wel een beetje zuur dat een prot warrior alleen kan tanken, terwijl ik ook kan healen en veel betere dps heb bij het soloen (met reckoning).

Laatst gewijzigd op 04-02-2007 om 17:19.
Oud 04-02-2007, 17:23
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Shit, mijn prepade is verlopen :-( Waarom nou weet op zondag?
__________________
Altijd nuchter
Oud 04-02-2007, 17:24
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
lang leve andere mensen die automatisch voor je betalen
Oud 04-02-2007, 17:36
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik doe het liever per prepade, dan kan ik ff stoppen met spelen als ik druk ben
__________________
Altijd nuchter
Oud 04-02-2007, 18:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-02-2007 @ 18:17 :
Ik ben als paladin wel redelijk tevreden over het tanken ja. Heb nu een holy/prot (34/27/0) build en ik kan zowel main tanken als main healen in de 5-mans. AoE tanken gaat prima en Righteous Defense werkt ook aardig (met macro). Wel denk ik dat de warrior qua mitigation beter is, in de echte endgame. Warrior tanking gear heeft minder stats nodig dan paladin tanking gear, dat zie je ook terug in de T4+ tank sets van beide classes. Paladin heeft wel een aantal andere voordelen, het is wel handig dat je kunt cleansen tijdens het tanken, en jezelf healen werkt ook prima.

Verder natuurlijk wel een beetje zuur dat een prot warrior alleen kan tanken, terwijl ik ook kan healen en veel betere dps heb bij het soloen (met reckoning).
warriors zijn imo nog wel steeds de boss tanks in raids. veel damage tegen hen>rage>aggro en ofc last stand/shieldwall/iets dat hp geeft als lifegiving gem. nu nog scalende aggro en een "warrior normaal makende patch"
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 04-02-2007, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 04-02-2007 @ 19:24 :
warriors zijn imo nog wel steeds de boss tanks in raids. veel damage tegen hen>rage>aggro en ofc last stand/shieldwall/iets dat hp geeft als lifegiving gem. nu nog scalende aggro en een "warrior normaal makende patch"
Ja, ik zei ook al dat qua mitigation en dus endgame bosses, waar iedere procent minder damage echt telt, warriors superieur zijn. Ik denk echter niet dat last stand etc. opweegt tegen jezelf kunnen healen, cleansen, bubble (risicovol maar soms handig) en lay on hands. Bedenkt ook dat de half aggro rule voor paladin heals is weggehaald, dus met een divine favor heal heb je meteen dikke threat voor een schijntje aan mana.
Oud 04-02-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 04-02-2007 @ 18:23 :
Shit, mijn prepade is verlopen :-( Waarom nou weet op zondag?
Gelukkig was het bij ons koopzondag

Heb na bijna anderhalf jaar eindelijk een epic mount. Waarom het zo lang duurde? Ik heb bijna altijd m'n boE green naar de guildbank gestuurd voor enchaters, heb eens iemand geholpen met dragonscale LW (zag de hele tijd 'koopjes' in de AH ) en heb (voor ik Alchemy had) vaak mana pots moeten kopen. Khou er niet echt van de hele tijd op andere te leachen
Oud 04-02-2007, 20:15
mario
Avatar van mario
mario is offline
zoek een leven
__________________
www.funing.nl
Oud 05-02-2007, 07:06
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 04-02-2007 @ 14:39 :
warriors zijn het aapje van vandaag, totaal geen reet aan om te levelen. solo zoog altijd al behoorlijk maar nowadays is het helemaal lame

en tanken is ook fokt op met al die dikke +dmg van iedereen maar 0 +threat, komt bij dat pallys en druids tegenwoordig on par of zelfs beter zijn in tanken, alleen al door de gigantische survivabilty

beetje jammer allemaal, ik level mn warr wel tot 70 denk ik maar voornamelijk in instances met wat vrienden want ik hoop namelijk dat het ooit nog wel een keer goed komt met de warrs, ik vind tanken by far het leukste in instance om te doen
Ik ken het, als druid heb ik ook een hele tijd onderaan de food chain gezeten

Ik wil dps'en: lvl een rogue en kom dan maar terug
Ik wil tanken: lvl een warrior en kom dan maar terug
Maar ik wil gewoon wat anders dan healen: je bent een druid en dat betekent dat je een healer bent
Kan ik komen als healer?: Nee we hebben een priest.

Maar tegenwoordig kan ik in de 5-mans met feral specc voor dps en tank doorgaan met m'n dps set en als healer met m'n healgear.

Samen met de paladin kon een druid nooit veel dps uitspugen, maar de paladin werd nog gevreesd om zijn divine shield. Nu kan het wel (als je tenminste de juiste specc/gear gebruikt) en nu roept iedereen weer dat ze alles tegelijk kunnen. Dat is ook niet zo, deze 61/61/61 specc is een mythe.

maar eigenlijk is het hoog tijd voor een warrior buff. Sommige warriors vinden dat paladins/druids generfed moeten worden maar daar wordt je als warrior niet beter op en dan kan er helemaal niemand meer tanken. Buff warriors zou ik zeggen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 05-02-2007, 08:30
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Daboman schreef op 05-02-2007 @ 08:06 :
Ik ken het, als druid heb ik ook een hele tijd onderaan de food chain gezeten

Ik wil dps'en: lvl een rogue en kom dan maar terug
Ik wil tanken: lvl een warrior en kom dan maar terug
Maar ik wil gewoon wat anders dan healen: je bent een druid en dat betekent dat je een healer bent
Kan ik komen als healer?: Nee we hebben een priest.

Maar tegenwoordig kan ik in de 5-mans met feral specc voor dps en tank doorgaan met m'n dps set en als healer met m'n healgear.

Samen met de paladin kon een druid nooit veel dps uitspugen, maar de paladin werd nog gevreesd om zijn divine shield. Nu kan het wel (als je tenminste de juiste specc/gear gebruikt) en nu roept iedereen weer dat ze alles tegelijk kunnen. Dat is ook niet zo, deze 61/61/61 specc is een mythe.

maar eigenlijk is het hoog tijd voor een warrior buff. Sommige warriors vinden dat paladins/druids generfed moeten worden maar daar wordt je als warrior niet beter op en dan kan er helemaal niemand meer tanken. Buff warriors zou ik zeggen.
Het probleem wat warriors hebben en Paladins en Druids nooit hadden is simpel: HEALING SPELLS. Als ik met mijn paladin een groot gevecht heb waarbij mana-conservatie een probleem is, begin ik gewoon een heal te casten op 1/3 health, zit ik weer vol, cast ik 20 seconden niets meer en dan is mijn mana voor de volgende heal er al weer.

Met mijn warrior heb ik niets van dat alles. Mijn HP kan alleen maar naar beneden en als die op is ben ik klaar met spelen en mag ik een corpse-run doen. Vluchten probeer ik wel eens, maar daze zorgt dat ik niet op tijd weg kom. Terwijl met een paladin gebruik ik divine shield en loop ik uit hun berijk. Een druid heeft daar geloof ik een travel form voor.

Dat is voor mij het grootste probleem met warriors en de leukste manier van spelen (Fury, IMHO) is het gewoon niet waard. De grootste tool-kit krijg je via Protection, maar dat vind ik saai om te spelen in PvE (wel leuk in PvP trouwens).

Lees dit topic maar eens, vond ik wel van goede kwaliteit:
http://forums.wow-europe.com/thread....22872539&sid=1

Hoewel ik zelf de mogelijkheid om sneller te lopen ook erg fijn zou vinden voor warriors.
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-02-2007, 08:49
Verwijderd
nref ms
Oud 05-02-2007, 09:15
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2007 @ 09:49 :
nref ms
En waarom?
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-02-2007, 09:33
Verwijderd
Gewoon.

Warrior whines zijn zo 2005. In instance kunnen ze zowel dps als tanken, een luxe die de meeste classes niet hebben.

Pvp is een heel ander verhaal, maar ik denk dat het gewoon niet bij mensen doordringt dat pvp in wow iets team-based is. Regelmatig (en zelfs in guildchat) hoor ik warriors huilen dat ze zo weinig kunnen doen in pvp, blijkbaar is het nooit bij ze opgekomen om een groep te zoeken en daadwerkelijk samen te werken.

Een warrior is niet te houden met heals + bof
Een rogue hakt veel harder met windfury totem.
Een warlock met bop eet rogues for lunch.

Als mensen dat gaan inzien, is het onderlinge verschil tussen classes eigenlijk gewoon heel klein.

Als je het over wipeproblemen hebt tijdens het lvlen... laat dan maar.
Oud 05-02-2007, 09:49
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2007 @ 10:33 :
Gewoon.

Warrior whines zijn zo 2005. In instance kunnen ze zowel dps als tanken, een luxe die de meeste classes niet hebben.

Pvp is een heel ander verhaal, maar ik denk dat het gewoon niet bij mensen doordringt dat pvp in wow iets team-based is. Regelmatig (en zelfs in guildchat) hoor ik warriors huilen dat ze zo weinig kunnen doen in pvp, blijkbaar is het nooit bij ze opgekomen om een groep te zoeken en daadwerkelijk samen te werken.

Een warrior is niet te houden met heals + bof
Een rogue hakt veel harder met windfury totem.
Een warlock met bop eet rogues for lunch.

Als mensen dat gaan inzien, is het onderlinge verschil tussen classes eigenlijk gewoon heel klein.

Als je het over wipeproblemen hebt tijdens het lvlen... laat dan maar.
Een holy priest kan ook DPS'en in een instance. Betekend nog niet dat het goed gaat.

Warriors kunnen inderdaad heel goed in een team werken. Natuurlijk is het allemaal team-based... maar wat als je lekker rondloopt te questen en plotseling beginnen de DOTs te komen op je scherm en je health (waarvan je veel meer hoort te hebben dan je met een paar spells kan verwijderen) gaat plotseling helemaal weg voordat je de warlock ook maar hebt gevonden.

Ik ben er gewoon aan gewend dat ik met angst moet rondlopen in gebieden waar ik kan worden aangevallen door monsters van mijn level. Ik heb zo vaak gehad dat ik met 10-15% eindigde qua health als ik niet netjes mijn mob er uit kon pikken aan het begin van het gevecht en em chargen. Dan is alles wat ik heb _kunnen_ doen, eens per 20 seconden Mortal Strike (hit, parry, miss, dodge, hit ofzo) gebruiken omdat mijn rage nog niet op 30 was. En ik ben ruim niet de enige.

Vertel me, welke andere class moet 20 seconden wachten op zijn belangrijkste special die 5 seconden CD heeft?
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-02-2007, 11:03
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
uhm

ill get back on that

maar idd. nerf niks boost warriors(naja dots moeten weg als de eigenaar sterft in pvp)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 05-02-2007, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2007 @ 10:33 :

Een warlock met bop eet rogues for lunch.
2vs2 arena samen met een warlock <3
Oud 05-02-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-02-2007 @ 12:57 :
2vs2 arena samen met een warlock <3
idd <3

Ik ga samen met mijn huisgenoot en guildie, die frostmage is. Moeilijke combinatie maar tot nu toe vrijwel onverslagen

Mede dankzij tidal charm 8)
Oud 05-02-2007, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 05-02-2007 @ 12:03 :

maar idd. nerf niks boost warriors(naja dots moeten weg als de eigenaar sterft in pvp)
Dat slaat nergens op. Nogmaals: WoW PvP is team based, dots op iemand gooien is een deel van de taktiek die je gebruikt om iemand te verslaan -als team-.

Moet je maar goede cleansers/healers regelen.
Oud 05-02-2007, 13:37
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2007 @ 14:11 :
Dat slaat nergens op. Nogmaals: WoW PvP is team based, dots op iemand gooien is een deel van de taktiek die je gebruikt om iemand te verslaan -als team-.

Moet je maar goede cleansers/healers regelen.
Noem mij eens wat voor hulp Frost-mages, Warlocks, Shadow-Priests, Rogues en Paladins in PvP nodig hebben omdat ze zelf een zeker onderdeel niet kunnen leveren?
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-02-2007, 13:46
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2007 @ 14:11 :
Dat slaat nergens op. Nogmaals: WoW PvP is team based, dots op iemand gooien is een deel van de taktiek die je gebruikt om iemand te verslaan -als team-.

Moet je maar goede cleansers/healers regelen.
als je 1vs 1 doet in wsg en je kan niet cleansen en je kilt de lock ga je eraan.. dat sux
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 05-02-2007, 14:58
Q
Avatar van Q
Q is offline
Zijn er toevallig pvp filmpjes van warriors? Die natuurlijk een beetje van goeie kwaliteit zijn, de meeste die ik vind via youtube enz zien er niet uit.

Volgens mij kan je niet 1 vs 1 pvpen met een warrior. Misschien dat een rogue te verslaan is maar voor de rest betwijfel ik het. Vooral Warlocks kunnen niet verslagen worden.
Oud 05-02-2007, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 05-02-2007 @ 14:46 :
als je 1vs 1 doet in wsg en je kan niet cleansen en je kilt de lock ga je eraan.. dat sux
Dus niet 1 vs 1 doen, maar samenwerken.
Oud 05-02-2007, 15:16
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Q schreef op 05-02-2007 @ 15:58 :
Zijn er toevallig pvp filmpjes van warriors? Die natuurlijk een beetje van goeie kwaliteit zijn, de meeste die ik vind via youtube enz zien er niet uit.

Volgens mij kan je niet 1 vs 1 pvpen met een warrior. Misschien dat een rogue te verslaan is maar voor de rest betwijfel ik het. Vooral Warlocks kunnen niet verslagen worden.
Er zijn eigenlijk geen post-2.0 filmpjes van Warriors, zelf Vikturus heeft zich er nog niet aan gewaagd. Ik heb wel een paar slechte filmpjes gevonden, maar meestal waren dat mensen met 2-3 pocket-healers of pre-mades en waren niet heel denderend (een Arms warrior met een resto druid healer kan i.d.d. redelijk snel 3-4 undergeared n00bs afslachten, maar das geen kunst).

Alleen doet niemand dat meer als Warrior. Rogues zijn i.d.d. nog wel te doen, want vooral overpower werkt heel fijn om hun health in te deuken.
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-02-2007, 15:22
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-02-2007 @ 16:16 :
Er zijn eigenlijk geen post-2.0 filmpjes van Warriors, zelf Vikturus heeft zich er nog niet aan gewaagd. Ik heb wel een paar slechte filmpjes gevonden, maar meestal waren dat mensen met 2-3 pocket-healers of pre-mades en waren niet heel denderend (een Arms warrior met een resto druid healer kan i.d.d. redelijk snel 3-4 undergeared n00bs afslachten, maar das geen kunst).

Alleen doet niemand dat meer als Warrior. Rogues zijn i.d.d. nog wel te doen, want vooral overpower werkt heel fijn om hun health in te deuken.
Als ik nu een warlock zomaar tegen komt die me aanvalt ga ik gewoon ff forummen ALT+TAB en na 5 min maar weer terug om terug naar mn body te lopen
Oud 05-02-2007, 15:32
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Q schreef op 05-02-2007 @ 16:22 :
Als ik nu een warlock zomaar tegen komt die me aanvalt ga ik gewoon ff forummen ALT+TAB en na 5 min maar weer terug om terug naar mn body te lopen
Meestal hoef ik niet te wachten totdat ik bij de spirit healer ben, om eerlijk te zijn...
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-02-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-02-2007 @ 14:37 :
Noem mij eens wat voor hulp Frost-mages, Warlocks, Shadow-Priests, Rogues en Paladins in PvP nodig hebben omdat ze zelf een zeker onderdeel niet kunnen leveren?
Dat is helemaal niet relevant, PvP in wow is nou eenmaal team-based >< Wel zijn er bepaalde combo's van teams (met name 2on2) die 'over het algemeen' wel wat sterker zijn dan andere combo's (en ja, ook combinaties met warriors zijn sterk), maar dat is weer een heel ander verhaal.

Citaat:
als je 1vs 1 doet in wsg en je kan niet cleansen en je kilt de lock ga je eraan.. dat sux
Beter inschatten of je een lock bijtijds kan killen, anders niet alleen gaan, doh.


Ik had een goede warrior movie op mijn pc staan, maar die is bij format verloren gegaan, zodra ik mij de naam herinner link ik hem wel.
Oud 05-02-2007, 16:02
Verwijderd
Level 16 Ik zit nu een beetje met die professions, wat is aan te raden voor een Human Mage? Ik zat zelf te denken aan Alchemy en Herb gathering, zodat ik mezelf kan healen e.d. met potions, aangezien ik nogal snel dood ga. Of is een andere optie 'beter'?
Oud 05-02-2007, 16:17
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2007 @ 16:47 :
Dat is helemaal niet relevant, PvP in wow is nou eenmaal team-based >< Wel zijn er bepaalde combo's van teams (met name 2on2) die 'over het algemeen' wel wat sterker zijn dan andere combo's (en ja, ook combinaties met warriors zijn sterk), maar dat is weer een heel ander verhaal.
Leg mij dan uit waarom je een warrior zou meenemen? Waarom je een warrior neemt i.p.v. een druid of een paladin. Die hebben betere dps.
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-02-2007, 16:33
Verwijderd
Dps hangt geheel van spec af, sowieso komt paladin dps niet in de buurt bij warrior, op de lange termijn (mits allebei dps spec). Druids kunnen nu wel een stuk meer (pve) dmg doen, ik weet eerlijkgezegd niet hoe dat is tegenover een warrior omdat ik in mijn hele 60-70 lvl tijd geeneen keer een dps warrior ben tegengekomen in mijn instancegroups.

En welke class je zou rollen is een kwestie van smaak en speelstijl. Sowieso lijkt 'betere dps' mij geen reden. Als je max dps wil doen moet je mage/lock/rogue nemen. De taak van warrior switcht nou eenmaal, pve wise.

Iets zegt me dat je gewoon nog heel weinig ervaring hebt in het spel, maar dat maakt niet uit, dat komt wel. Als je nog aan het lvlen bent en je blijft huilen over warriors suggereer ik dat je nu rerollt.

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 16:37.
Oud 05-02-2007, 16:56
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-02-2007 @ 17:33 :
Dps hangt geheel van spec af, sowieso komt paladin dps niet in de buurt bij warrior, op de lange termijn (mits allebei dps spec). Druids kunnen nu wel een stuk meer (pve) dmg doen, ik weet eerlijkgezegd niet hoe dat is tegenover een warrior omdat ik in mijn hele 60-70 lvl tijd geeneen keer een dps warrior ben tegengekomen in mijn instancegroups.

En welke class je zou rollen is een kwestie van smaak en speelstijl. Sowieso lijkt 'betere dps' mij geen reden. Als je max dps wil doen moet je mage/lock/rogue nemen. De taak van warrior switcht nou eenmaal, pve wise.

Iets zegt me dat je gewoon nog heel weinig ervaring hebt in het spel, maar dat maakt niet uit, dat komt wel. Als je nog aan het lvlen bent en je blijft huilen over warriors suggereer ik dat je nu rerollt.
HAHAHAHA!

je hebt wel gelijk dat ik nog maar aan mijn eerste 60 warrior zit, maar dat betekend niet dat ik onwetend ben. Laten we eens kijken naar de verschillende classes:

Warrior - Tank/DPS Hybrid, bedoelt om NET onder de echte DPS classes te zitten en als tank veruit het beste hoort te zijn.
Paladin - Healer/Tank/Buffer Hybrid met wat DPS. Hoort qua DPS onder de DPS warrior te zitten (tenzij betere gear)
Druid - Healer/Tank/DPS Hybrid. Alleskunner, maar nergens echt ZO goed in. Daarom goede aanvulling.

Een warrior heeft minder utility dan Paladin en Druid, maar dat betekend dat ie in andere dingen beter hoort te zijn die bij zijn rol past. Namelijk DPS en Tanken.

Laten we dan eens kijken naar de huidige situaties op level 60 en zoals je ze hoort op lvl 70:
Tank - Druids en Paladins zijn de betere tanks als ze er op gespecced zijn. Vooral met meerdere mobs tegelijk.

Nou, ik heb tegen ze gevochten (ik heb geen super-gear, maar ik heb een 62.5 DPS 2-hander en MS build), maar d'r valt geen eer aan te halen. Je komt niet door hun armor heen, je crits zijn niets waard en heb je ze dan eindelijk op halve health, dan doen ze er een ontstop-bare heal. Met GELUK haal je een 500 crit met een lvl 60 MS (vergelijking, normale mobs/andere classes ga ik zo de 1000 over).

Bovendien doen ze als tank ook nog eens meer damage dan een warrior, omdat hun treat scaled met hun gear, terwijl warrior treat alleen scaled met white dmg, niet hun abilities (Sunder Armor, Revenge en zelfs Devastate).

DPS dan maar. Ik ben op het moment MS en met geluk doe ik nu een MS elke 15-20 seconden (dan landen bijna alle hits). Vroeger was het zo dat het gewoon aan mijn gear ligt, maar tegenwoordig haal je maar 1-2 rage meer als epic warrior per hit dan een gewone warrior. Zelfs als ik een crit haal is het niet veel meer dan 20 rage (komt in de buurt van MS, maar net niet en dan moet ik weer 4 seconden wachten opde rest van de rage)

Als ik dan kijk naar de druid en de paladins die hun special spammen... voor veel meer dmg dan ik (en dat zijn mensen met gelijke gear!!).

Wat blijft er dan nog over voor de warrior? Healen? Ranged DPS? (ik heb shurikens). Reckoning laden? Oh, nee. Dat doen protection paladins.
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-02-2007, 17:24
Verwijderd
Plate kills cloth, cloth kills plate. Plate vs plate = gaap.
Oud 05-02-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-02-2007 @ 17:56 :


Een warrior heeft minder utility dan Paladin en Druid, maar dat betekend dat ie in andere dingen beter hoort te zijn die bij zijn rol past. Namelijk DPS en Tanken.
Dat is hij ook dan ook in tanken, dps kan ik, in vergelijking met een druid, niet met 100% zekerheid zeggen.

Citaat:

Laten we dan eens kijken naar de huidige situaties op level 60 en zoals je ze hoort op lvl 70:
Tank - Druids en Paladins zijn de betere tanks als ze er op gespecced zijn. Vooral met meerdere mobs tegelijk.


Druid kan toegegeven heel erg goed aggro houden tegenwoordig, maar voor de lvl 70 epic instances zijn warriors stukken betrouwbaarder.

Paladins daarintegen kunnen misschien in 5man's redelijk tanken met de juiste spec, maar dan is ook alles mee gezegd. Ik weet niet wat je doet denken dat paladins daadwerkelijk beter kunnen tanken dan een warrior, maar ik ben benieuwd naar de argumenten.

Citaat:

Nou, ik heb tegen ze gevochten (ik heb geen super-gear, maar ik heb een 62.5 DPS 2-hander en MS build), maar d'r valt geen eer aan te halen. Je komt niet door hun armor heen, je crits zijn niets waard en heb je ze dan eindelijk op halve health, dan doen ze er een ontstop-bare heal. Met GELUK haal je een 500 crit met een lvl 60 MS (vergelijking, normale mobs/andere classes ga ik zo de 1000 over).


Voor de zoveelste keer, regel een team en ga je class niet met andere classes in 1on1 vergelijken. Daarbovenop is 62.5 dps belachelijk laag en is het vrij logisch dat je geen hoge crits haalt. Bovendien heeft dmg met meer te maken dan de 62.5 dps van puur en alleen je wapen. Daarnaast zijn heals niet ontstopbaar, behalve als een paladin in DS zit. Maar dan kan je makkelijk wegrennen en first aiden.

Citaat:
Bovendien doen ze als tank ook nog eens meer damage dan een warrior, omdat hun treat scaled met hun gear, terwijl warrior treat alleen scaled met white dmg, niet hun abilities (Sunder Armor, Revenge en zelfs Devastate).
Met beperkte threatabilities is het logisch dat je iets meer dmg moet doen om ook daadwerkelijk threat te houden. Maar nogmaals, dat een paladin/druid redelijk kan tanken in een 5-man (druid beter dan paladin tbh) heeft niets te maken met de instances waar het om draait, en dat zijn toch echt de 20/40 man.

Citaat:
DPS dan maar. Ik ben op het moment MS en met geluk doe ik nu een MS elke 15-20 seconden (dan landen bijna alle hits). Vroeger was het zo dat het gewoon aan mijn gear ligt, maar tegenwoordig haal je maar 1-2 rage meer als epic warrior per hit dan een gewone warrior. Zelfs als ik een crit haal is het niet veel meer dan 20 rage (komt in de buurt van MS, maar net niet en dan moet ik weer 4 seconden wachten opde rest van de rage)
Regel meer AP/strenght en gooi je aardappelmesje weg, dat scheelt.

Citaat:
Als ik dan kijk naar de druid en de paladins die hun special spammen... voor veel meer dmg dan ik (en dat zijn mensen met gelijke gear!!).
Druids wellicht, paladins ligt toch echt aan jou.

Citaat:

Wat blijft er dan nog over voor de warrior? Healen? Ranged DPS? (ik heb shurikens). Reckoning laden? Oh, nee. Dat doen protection paladins.
Je kan geen reckoning meer laden, check de Talent Calculator
Oud 05-02-2007, 17:52
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-02-2007 @ 17:17 :
Leg mij dan uit waarom je een warrior zou meenemen? Waarom je een warrior neemt i.p.v. een druid of een paladin. Die hebben betere dps.
idd
er wordt altijd gezegd dat je als warr maar ff een healer moet regelen

vergeten wordt dat voor iedere class geldt dat een 1000 heal voor 1000 healt en je dus 1000 dmg meer kan hebben

het maakt dus niet uit voor de healer of je een warr healt of welke class dan ook gevolg is dat healers naar dps kijken om mobs/players sneller down te krijgen

de rest spreek voor zich


verder kan ik er echt niet bij dat een druid in bear 8k hp en 10k armor heeft terwijl ik het moet doen met 5-6k hp en 8k armor (op 60)
dat zou omgekeerd moeten zijn en dan whine ik al een stuk minder
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 05-02-2007, 17:54
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
mario schreef op 04-02-2007 @ 21:15 :
zoek een leven
Oud 05-02-2007, 17:56
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
gaap ik vraag me af waarom je dit topic uberhaupt checkt als je vervolgens dat soort bs post
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 05-02-2007, 18:09
dlennartd
Avatar van dlennartd
dlennartd is offline
JA! Joennepoen, dat doe je toch niet!!
Oud 05-02-2007, 18:16
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 05-02-2007 @ 18:52 :
idd
er wordt altijd gezegd dat je als warr maar ff een healer moet regelen

vergeten wordt dat voor iedere class geldt dat een 1000 heal voor 1000 healt en je dus 1000 dmg meer kan hebben

het maakt dus niet uit voor de healer of je een warr healt of welke class dan ook gevolg is dat healers naar dps kijken om mobs/players sneller down te krijgen
Wederom informatie die te maken heeft met <60 instances. De gemiddelde boss slaat een tank tegenwoordig vrij makkelijk door midden. Daarnaast = 1000 dmg op de ene class niet automatisch 1000 dmg op een andere class, en hebben druids niet zoiets als block en parry (en gearwise een stuk minder defence).

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 18:19.
Oud 05-02-2007, 18:50
mario
Avatar van mario
mario is offline
Citaat:
dlennartd schreef op 05-02-2007 @ 19:09 :
JA! Joennepoen, dat doe je toch niet!!
bemoei je er niet mee
__________________
www.funing.nl
Oud 05-02-2007, 19:30
Twistingg
Twistingg is offline
3 bosses down in Karazhan
Oud 05-02-2007, 19:36
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
huh? dit kan toch helemaal niet?:


horde en alliance samen in mc? (zij aan zij nogwel!)
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 05-02-2007, 19:48
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 05-02-2007 @ 18:54 :
ik quote iemand die daarvoor niet op z'n donder krijg, ik voeg niks toe en ik krijg wel op m'n donder ?
Oud 05-02-2007, 19:49
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
mario schreef op 05-02-2007 @ 19:50 :
bemoei je er niet mee
mee eens
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Software & Hardware [Laptop] Laptop aanschaffen
Verwijderd
21 29-06-2005 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.