Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2007, 10:12
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
betercore schreef op 15-03-2007 @ 10:51 :
[afbeelding]
everyone hates emo
Ik mis de grap een beetje... Jullie hebben een feral druid met z'n 4'en te pakken?
__________________
Altijd nuchter
Advertentie
Oud 15-03-2007, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 15-03-2007 @ 11:12 :
Ik mis de grap een beetje... Jullie hebben een feral druid met z'n 4'en te pakken?
zoek eens op google images naar Lost Prophets
Oud 15-03-2007, 10:31
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
betercore schreef op 15-03-2007 @ 11:27 :
zoek eens op google images naar Lost Prophets
Hm... ik had em ook wel gepakt omdat ie een Druid was eigenlijk... Ik gank nooit, maar toen gister die Tauren voorbij kwam moest ik toch echt even.
__________________
Altijd nuchter
Oud 15-03-2007, 11:41
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Reverend schreef op 14-03-2007 @ 17:30 :
Ja dat heb ik ook gehad, er stond toen te weinig op mijn rekening.


Enige oplossing was CC vertelde zij mij (via telefoon), die je na een maandje dus weer kan omzetten in prepaid kaarten.
Crap, dit mag ik dus niet hopen. Ik ken helemaal niemand in mijn omgeving met een creditcard. :/

Ik heb op dinsdag dus een mail gestuurd naar account & billing.. ze zijn niet echt snel daar zeker? Ik zou ook een e-mail ontvangen met waarom ik temporary suspended ben. Nog niks gezien.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 15-03-2007, 13:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 15-03-2007 @ 12:41 :
Ik heb op dinsdag dus een mail gestuurd naar account & billing.. ze zijn niet echt snel daar zeker? Ik zou ook een e-mail ontvangen met waarom ik temporary suspended ben. Nog niks gezien.
Als een automatische incasso gestorneert wordt, wordt je meteen afgesloten, da's heel normaal. Dit omdat je niet voor je huidige speeltijd betaald hebt.
Oud 15-03-2007, 13:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 15-03-2007 @ 12:41 :
Crap, dit mag ik dus niet hopen. Ik ken helemaal niemand in mijn omgeving met een creditcard. :/

Hoe ben je ooit begonnen dan? Want afaik moet je ook een creditcard invoeren als je je account activeert. Je kan dan gelijk overgaan op gamecards en die credit card hoeft nooit gebruikt te worden, maar je hebt er volgens mij wel een nodig om te activeren.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-03-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 15-03-2007 @ 14:10 :
Hoe ben je ooit begonnen dan? Want afaik moet je ook een creditcard invoeren als je je account activeert. Je kan dan gelijk overgaan op gamecards en die credit card hoeft nooit gebruikt te worden, maar je hebt er volgens mij wel een nodig om te activeren.
Geen geldige.
Oud 15-03-2007, 13:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 15-03-2007 @ 14:26 :
Geen geldige.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-03-2007, 15:46
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
grl schreef op 15-03-2007 @ 14:10 :
Hoe ben je ooit begonnen dan? Want afaik moet je ook een creditcard invoeren als je je account activeert. Je kan dan gelijk overgaan op gamecards en die credit card hoeft nooit gebruikt te worden, maar je hebt er volgens mij wel een nodig om te activeren.
Ik heb een gamecard ingevuld.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 15-03-2007, 15:46
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-03-2007 @ 14:00 :
Als een automatische incasso gestorneert wordt, wordt je meteen afgesloten, da's heel normaal. Dit omdat je niet voor je huidige speeltijd betaald hebt.
Ja, das allemaal wel logisch maar als je het ALLEEN maar kan reconnecten met een creditcard dan ben ik dus de lul.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 16-03-2007, 12:09
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Kwam net nog een grappige sig tegen;

"I'm a little pally, short and stout! Here is my hammer, here is my mount. Watch me get in trouble, scream and shout, Pop a bubble and hearthstone out."
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 16-03-2007, 12:54
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 16-03-2007 @ 13:09 :
Kwam net nog een grappige sig tegen;

"I'm a little pally, short and stout! Here is my hammer, here is my mount. Watch me get in trouble, scream and shout, Pop a bubble and hearthstone out."
old as internetz wel liet though ;x
Oud 16-03-2007, 14:54
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
betercore schreef op 16-03-2007 @ 13:54 :
old as internetz wel liet though ;x
Ja verwachtte ik al, naja boeiend ik lees eigenlijk verder nooit andere forums dan dit forum/guild forum, speel liever zelf ;P .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 16-03-2007, 19:39
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 15-03-2007 @ 14:10 :
Hoe ben je ooit begonnen dan? Want afaik moet je ook een creditcard invoeren als je je account activeert. Je kan dan gelijk overgaan op gamecards en die credit card hoeft nooit gebruikt te worden, maar je hebt er volgens mij wel een nodig om te activeren.
Je kunt ook gewoon activeren met een gamecard
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 17-03-2007, 22:32
Verwijderd
In het allereerste begin waren die gamecards er nog niet.. Maar bij gebrek aan CC kon je gelukkig ook gewoon 0000000 invullen, en dat werd ook gewoon geaccepteerd
Oud 17-03-2007, 23:06
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
4 Heroics in 6 uur

Heroic Slave Pens
Heroic Underbog
Heroic Blood Furnace
Heroic Mechanar

__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 18-03-2007, 01:29
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Steamvaulthslol Heroic.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 18-03-2007, 02:23
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Heroic Rampants done, kga maar eens slapen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-03-2007, 10:42
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Zou maar eens een doctor bellen alpha omega
__________________
Bruut for president (y)
Oud 19-03-2007, 14:39
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Moepsje is ziek dus ging niet uit. niks beters te doen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-03-2007, 14:52
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 19-03-2007 @ 15:39 :
Moepsje is ziek dus ging niet uit. niks beters te doen
Dat is beter dan de reactie: Mijn guild was ziek, dus ben ik maar uitgegaan
__________________
Altijd nuchter
Oud 19-03-2007, 15:45
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 19-03-2007 @ 15:52 :
Dat is beter dan de reactie: Mijn guild was ziek, dus ben ik maar uitgegaan
WTB Social life, kkthnx.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 19-03-2007, 15:46
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
skeleton schreef op 19-03-2007 @ 16:45 :
WTB Social life, kkthnx.
Zoiets ja. gelukkig heb ik dat zelf wel, maar ik ken mensen...
__________________
Altijd nuchter
Oud 19-03-2007, 17:51
Nathanoj
Nathanoj is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 19-03-2007 @ 15:39 :
niks beters te doen
Daarom spelen wij allemaal WoW toch... niets beters te doen
Oud 19-03-2007, 18:01
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Nathanoj schreef op 19-03-2007 @ 18:51 :
Daarom spelen wij allemaal WoW toch... niets beters te doen
Nouja, ik weet wel dat WoW het eerste is dat er bij inschiet als ik meerdere dingen moet doen... gelukkig maar, anders zou ik mezelf verbieden het te spelen.
__________________
Altijd nuchter
Oud 20-03-2007, 00:04
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Ben net lvl 40 geworden en heb gelijk maar zo'n leuke paarse vogel gekocht blood elf mount's zijn zo schattig

Ben nu holy priest met 144 bonus healing
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Oud 20-03-2007, 08:19
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 19-03-2007 @ 16:46 :
Zoiets ja. gelukkig heb ik dat zelf wel, maar ik ken mensen...
Lal, nouja euhm ik zou een avond stappen van z'n lang zal ze leven niet opofferen voor WoW xD .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 20-03-2007, 12:29
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Bleef thuis voor me moeps. beter dan samen met haar sterren dansen op het ijs kijken
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 20-03-2007, 13:11
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 19-03-2007 @ 16:46 :
Zoiets ja. gelukkig heb ik dat zelf wel, maar ik ken mensen...
Dat had ik dus ook met m'n raidcommunity. Kreeg een keer een opmerking dat ik de afgelopen tijd een paar learning raids gemist had terwijl ik wel de dag daarna op de loot raids kwam. Ja euh, hallo. Wie haalt het dan ook in z'n hoofd wipe-raids op vrijdagAVOND te plannen en de loot raids op zaterdagMIDDAG. Die zaterdagen kon ik meestal wel (tenzij ik iets leuks met m'n vriendin ding doen), maar no way dat ik op vrijdagavond ga raiden, da's een hockey / stapavond.

Nu ik ben overgestapt van m'n priest naar m'n mage ga ik ook niet meer raiden. Aan de ene kant wel jammer, ik wil graag alle instances van binnen zien, maar ik merk toch dat ik als ik daar weer serieus mee zou gaan beginnen dat ik dan waarschijnlijk weer gewoon ging kappen. Ga nu wel gewoon leuk m'n druid levellen
Oud 20-03-2007, 13:48
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-03-2007 @ 14:11 :
Dat had ik dus ook met m'n raidcommunity. Kreeg een keer een opmerking dat ik de afgelopen tijd een paar learning raids gemist had terwijl ik wel de dag daarna op de loot raids kwam. Ja euh, hallo. Wie haalt het dan ook in z'n hoofd wipe-raids op vrijdagAVOND te plannen en de loot raids op zaterdagMIDDAG. Die zaterdagen kon ik meestal wel (tenzij ik iets leuks met m'n vriendin ding doen), maar no way dat ik op vrijdagavond ga raiden, da's een hockey / stapavond.

Nu ik ben overgestapt van m'n priest naar m'n mage ga ik ook niet meer raiden. Aan de ene kant wel jammer, ik wil graag alle instances van binnen zien, maar ik merk toch dat ik als ik daar weer serieus mee zou gaan beginnen dat ik dan waarschijnlijk weer gewoon ging kappen. Ga nu wel gewoon leuk m'n druid levellen
Dat vind ik zo fijn bij de guild waar ik nu zit (Revolt, Bladefist). 25-30 mensen, meesten level 70. Kennen elkaar goed (ik ben nieuw, maar wil ze graag leren kennen). Zij zijn al druk met de heroic instances en d'r is waarschijnlijk behoefte aan een prot-spec warrior binnenkort, maar ik moet toch nog rep grinden enzo. Toch voel je ik me al-met-al erg welkom en vermaak ik me prima.
__________________
Altijd nuchter
Oud 21-03-2007, 08:43
Verwijderd
lvl 45 Mage inmiddels. leukleukleuk. Ik vraag me alleen af hoe ik m'n spells wat krachtiger kan maken: ik kwam gisteren een lvl 48 fire mage tegen die ~1000 damage per pyroblast deed. Gemiddeld, dus geen crit. Nu ben ik wel een frost mage, maar ik doe alsnog 'maar' 400 per frostbolt. Leek me wel een erg groot verschil, ook al is hij fire en ik frost, en in equipment had hij ook weinig fire damage+ gear, dus ik vroeg me af hoe het komt dat hij zo veel schade kon doen? Zijn rank pyroblast doet normaal maar rond de 600 las ik op thotbott
Oud 21-03-2007, 08:58
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
pyroblast stinkt
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 21-03-2007, 09:15
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Laurens schreef op 21-03-2007 @ 09:43 :
lvl 45 Mage inmiddels. leukleukleuk. Ik vraag me alleen af hoe ik m'n spells wat krachtiger kan maken: ik kwam gisteren een lvl 48 fire mage tegen die ~1000 damage per pyroblast deed. Gemiddeld, dus geen crit. Nu ben ik wel een frost mage, maar ik doe alsnog 'maar' 400 per frostbolt. Leek me wel een erg groot verschil, ook al is hij fire en ik frost, en in equipment had hij ook weinig fire damage+ gear, dus ik vroeg me af hoe het komt dat hij zo veel schade kon doen? Zijn rank pyroblast doet normaal maar rond de 600 las ik op thotbott
Pyroblast heeft een nogal lange cast-tijd en krijgt daarom een grotere bonus van zijn +fire gear dan jij van je +frost gear. Dit komt omdat die bonus wordt toegekent aan een spell die een cast-tijd van 3.5 seconden heeft.

Een fireball van 3.5 seconden en +50 Fire gear is dus +50 damage. Terwijl een spell van 1 seconde maar iets van 25% ofzo krijgt, dus +12.5 dmg. Dit geld ook voor spells die langer duren om te casten, in het geval van Pyroblast 6 seconden. Dat is bijna het dubbele. Bovendien is pyro gewoon een heel erg sterke spell.

Daarnaast heeft ie damage increase van zijn talents. Als ie Firepower en Playing with Fire heeft, dan krijgt ie 13% meer damage op al zijn fire spells (600*1.13 = 678) Bovendien heeft ie nog wat debuffs die een target kan hebben, nog iets van 20% (600*1.36=816). 50 spelldamage is niet zo moeilijk voor dat level. Op Pyroblast krijg je dan (50*1.7=)85 +spell damage. Totaal komt dan op iets van 901 dmg (en dit is een ruwe schatting). Nouja, zoiets dus. Niet heel erg onmogelijk hoor.

Ik heb met mijn warlock (level 40) iets van 40 +shadow spell damage (en dat is niet eens dat ik een focus heb op +shadow dmg, ik speel em meer als een mage-wannabe qua gear )

Als je dan omrekend in 6 seconden: Frostmage = 2x Frostbolt = 800 dmg. Firemage = 1x Fireblast = 1000 dmg. Hij is wat hoger level, heeft misschien net een beter rank dan jij. Alles bij elkaar is dat nog niet zo heel fantastisch hoor.

En pyroblast stinkt niet, dat is je haar.
__________________
Altijd nuchter
Oud 21-03-2007, 09:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Laurens schreef op 21-03-2007 @ 09:43 :
lvl 45 Mage inmiddels. leukleukleuk. Ik vraag me alleen af hoe ik m'n spells wat krachtiger kan maken: ik kwam gisteren een lvl 48 fire mage tegen die ~1000 damage per pyroblast deed. Gemiddeld, dus geen crit. Nu ben ik wel een frost mage, maar ik doe alsnog 'maar' 400 per frostbolt.
En? Pyroblast heeft een 6s cast, frostbolt een 2.5s cast.
Oud 21-03-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 21-03-2007 @ 10:15 :
*Uitleg*
Ah, dank je. Inderdaad heel logisch ja, ik verbaasde me er even over dat het verschil zo groot was, of leek te zijn. Bedankt
Oud 21-03-2007, 22:56
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Trouwens, even een vraagje. Op mijn warlock heb ik voornamelijk Stamina/Intellect gear en een beetje Shadow Damage (ongeveer 40). Ik was net bij het AH en had de keuze tussen een +9/+9 Stats item tegenover een +27 shadow dmg item. Hoe moet ik die omrekening ongeveer meenemen? Wanneer een shadow-dmg item en wanneer een stat item?

Ben affliction trouwens met 2 punten in Improved Drain (+5% dmg per affliction)
__________________
Altijd nuchter
Oud 22-03-2007, 09:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
+damage items maken je spells meer efficient, +int/sta niet. Voor soloen moet je een redelijke basis hoeveelheid int/sta hebben en voor de rest gewoon zo veel mogelijk damage.
Oud 22-03-2007, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 21-03-2007 @ 23:56 :
Trouwens, even een vraagje. Op mijn warlock heb ik voornamelijk Stamina/Intellect gear en een beetje Shadow Damage (ongeveer 40). Ik was net bij het AH en had de keuze tussen een +9/+9 Stats item tegenover een +27 shadow dmg item. Hoe moet ik die omrekening ongeveer meenemen? Wanneer een shadow-dmg item en wanneer een stat item?

Ben affliction trouwens met 2 punten in Improved Drain (+5% dmg per affliction)
Blizzard kent een bepaalde 'waarde' aan een item toe, de relatieve waarden zijn: (volledige lijst op wowwiki)

+dmg/healing: 0.85
+shadow damage (of een andere single school): 0.70
+stamina: 0.67
+intellect (of str/agi/spi): 1

Als Affliction lock moet je hopen met dmg/heal en shadow damage verzamelen, met veel stm, en verder wat int en spell hit rating. Spell crit moet je zo veel mogelijk vermijden, je hebt Ruin nodig om daar goed gebruik van te maken. Spirit moet je ook sowieso vermijden als caster dps.

27 shadow damage heeft een waarde van 18,9, wat meer is dan de +9 stm/int.

NB: je abilities zoals life drain en health funnel gebruiken +shadow damage (of +dmg/heal), niet +healing.

NB2: ik vind het zelf handiger om vooral dmg/heal te nemen in plaats van shadow damage, zodat je kunt immo/incinerate als een mob je shadow damage veel mitigate, of als je bijvoorbeeld in een groep zit met een fire mage (CoE is dan beter). Maar incinerate krijg je pas op level 64 dus dat is nog niet echt een issue voor jou dan.

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 10:33.
Oud 22-03-2007, 10:34
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-03-2007 @ 11:29 :
Blizzard kent een bepaalde 'waarde' aan een item toe, de relatieve waarden zijn: (volledige lijst op wowwiki)

+dmg/healing: 0.85
+shadow damage (of een andere single school): 0.70
+stamina: 0.67
+intellect (of str/agi/spi): 1

Als Affliction lock moet je hopen met dmg/heal en shadow damage verzamelen, met veel stm, en verder wat int en spell hit rating. Spell crit moet je zo veel mogelijk vermijden, je hebt Ruin nodig om daar goed gebruik van te maken. Spirit moet je ook sowieso vermijden als caster dps.

27 shadow damage heeft een waarde van 18,9, wat meer is dan de +9 stm/int.

NB: je abilities zoals life drain en health funnel gebruiken +shadow damage (of +dmg/heal), niet +healing.

NB2: ik vind het zelf handiger om vooral dmg/heal te nemen in plaats van shadow damage, zodat je kunt immo/incinerate als een mob je shadow damage veel mitigate, of als je bijvoorbeeld in een groep zit met een fire mage (CoE is dan beter). Maar incinerate krijg je pas op level 64 dus dat is nog niet echt een issue voor jou dan.
Ik had op wowwiki gezocht, maar niets gevonden. Daarom vroeg ik het ook hier. Ik wist namelijk wel de voorkeur, maar niet de relatieve waarde. Eens kijken of dat item d'r nog is (en meer stamina gaan regelen ).

Mooie uitdrukking vandaag gehoord voor Affliction Warlock: duracel bunny
__________________
Altijd nuchter
Oud 22-03-2007, 22:54
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Beetje overpowerde hotfix.. maar goed:
Gruul down
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 23-03-2007, 08:50
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Gruul is dik nerfed. we hebben voor de gijn de meest slechte balance ooit(23 man wat er online was) meegenomen en halen zelf nu al 30% >_> das met 4 healers ofzo
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 23-03-2007, 16:33
Verwijderd
wij hadden hem nog down voor de nerf <o/




epeen

Als zalgradis op vakantie gaat ga ik op zijn char spelen om aan de arenapoints te komen. Ik kan hem natuurlijk ook voor mad veel doeks verkopen xD
Oud 24-03-2007, 20:25
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 23-03-2007 @ 17:33 :
wij hadden hem nog down voor de nerf <o/




epeen

Als zalgradis op vakantie gaat ga ik op zijn char spelen om aan de arenapoints te komen. Ik kan hem natuurlijk ook voor mad veel doeks verkopen xD
Denk je dat je een beetje zijn stijl aankan? LIjkt me best moeilijk om te leren met zoveel geduld te werken.
__________________
Altijd nuchter
Oud 25-03-2007, 01:11
Verwijderd
Hij heeft precies dezelfde spec als ik + vergelijkbare gear, dus ik zie niet in waarom ik daar moeite mee zal hebben.

Enige verschil is dat hij perception heeft en ik stoneform.
Oud 25-03-2007, 22:38
Verwijderd
Nerf CloS!
Oud 25-03-2007, 22:58
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Reverend schreef op 23-03-2007 @ 17:33 :
wij hadden hem nog down voor de nerf <o/




epeen

Als zalgradis op vakantie gaat ga ik op zijn char spelen om aan de arenapoints te komen. Ik kan hem natuurlijk ook voor mad veel doeks verkopen xD
mja pre hotfix was ie bugged...
bugged => win
dus 't is maar waar je trots om bent
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 25-03-2007, 23:05
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Andere guild gejoined halve maand geleden

Prince down (eerst alles op nightbane na maja)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 26-03-2007, 05:54
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 25-03-2007 @ 23:58 :
mja pre hotfix was ie bugged...
bugged => win
dus 't is maar waar je trots om bent
We killde hem dus zonder dat hij bugged werd
Oud 26-03-2007, 11:05
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Reverend schreef op 26-03-2007 @ 06:54 :
We killde hem dus zonder dat hij bugged werd
Gruul was hoe dan ook bugged...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 26-03-2007, 13:47
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
AQ40 was bugged
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Games Het algemene Sims 2 topic #5
Miracle
500 30-01-2007 18:42
Games Welk spel heb jij als laatst gekocht?
Verwijderd
500 25-06-2006 22:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.