Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 21:38
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey mensen...

Ik ben wel beniewd naar mensen die ook een relatie hebben met iemand die niet naast de deur woont... die je misschien alleen in het weekend kan zien of misschien nog wel veel minder...

Ik heb mijn vriend nu twee keer gezien... dit keer was hij er 4 dagen, maar blijft het altijd zoon pijn doen als je weer afscheid van elkaar moet nemen?? Dat je hem weg brengt, en als je thuis komt zooooon leeg gevoel hebt dat je niets anders kan dan huilen en gillen...

Damn.. ik hou zoveel van hem en wil altijd bij hem zijn... maar het kan gewoonweg niet (nog niet ... dr is nog hoop)

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 23:52
Verwijderd
Hoe lang heb je al wat met 'm?

Ik heb nu bijna 2 maanden en een week of 3 iets met mijn vriendin. In het begin vond ik het supervervelend als ik/zij weer wegmoest. De afgelopen 1,5 week hebben we elkaar achter in totaal iets van 6 dagen gezien ofzo, dus nu maakte het even wat minder uit. We hebben echter ook een keer gehad dat we elkaar meer dan 2 weken niet hadden gezien en dan begon ik haar wel érg te missen en baalde ik ook zo erg toen ik weer weg moest. Ik denk wel dat je uiteindelijk aan het gevoel went, dat diegene toch weer weggaat. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je elkaar niet hebt gezien en wanneer je diegene weer ziet natuurlijk.
Wat ik wel fijn vind, is dat ik het in begin steeds zag als een echte grote happening, een date, maar dat het nu gewoon langzaamaan normaler begint te worden. De relatie is dus langzaamaan aan het stabiliseren.
Probleem is wel dat er voorlopig geen uitzicht op verbetering is. Daarom weet ik het nog steeds niet zeker. Als ik nou zou weten dat we volgend jaar dichter bij elkaar wonen ofzo, dus dat het dan makkelijker wordt, zou ik ik een stuk zeker zijn. Nu is dat echter niet zo. Volgend jaar is het nog precies hetzelfde en moeten we het ook zo proberen vol te houden en die gedachte is soms wel moeilijk. Ik ben bang dat het de ontwikkeling van onze relatie op den duur gaat limiteren.
Als ik geen OV-jaarkaart had gehad, had ik sowieso niet iets met haar genomen denk ik, dan was het al helemaal niet te doen geweest.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 08:32
Verwijderd
ik heb dat ook alleen de afstand is niet zodanig groot(tilburg/eindhoven) en we kunnen elkaar medere keren in de week zien(hij is gestopt met zijn school, en kon niet overstappen dus hij begint volgend jaar opnieuw en is dus vrij)

Maar het blijft pijn doen hoor afscheid.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 09:24
Verwijderd
ik en mijn vriend hebben het nu iets meer dan 11 maanden. de eerste dag toen ik hem zag hadde we nog geen verkering(13mei), maar dat kregen we er twee weken daarna(27 mei). toen een maand later zag ik hem weer een dag(21 juni). een maand later zag ik hem weer vier dagen12 t/m16 juli). hij kwam de hele tijd naar mij, ik mocht niet naar hem toe dat was dus echt wel balen. toen hebben we elkaar 2 maanden niet gezien, en zagen we elkaar 2 dagen rond mijn verjaardag. (24t/m25 nov.) een maand later ff denke van ehm (28 t/m 30 dec.) en toen was ik dus bij hem. En hij ging toen met mij mee naar huis en bleef hij van 30 dec. t/m 4 jan. zoiets was het. en toen zag ik hem een maand later vier dagen rond valentijnsdag. Dat was de laatste keer dat ik hem heb gezien.... Nu zie ik hem over 3 dagen!!!! eindelijk!!!!! ik ben helemaal blij ik ga nu van 3 tot 11 mei naar em toe... ech geweldig. Er zit ehm 250 km ofzo tussen ns in. Hij woont ergens bij maastricht en ik ergens bij middelburg. maar als hij weggaat of als ik weg ga dan is dat echt een kutgevoel. want dan is het zo leeg een kaal rond je. want hij loopt een paar dagen maar een paar meter van je af, dan is hij zo dichtbij. en als hij dan weg is dan mis je dat zo ontzettend. het word steeds moeilijker, hoe vaker je elkaar ziet. maar we houden het wel vol hoop ik toch wel
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 10:05
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ik en mijn vriend hebben het nu iets meer dan 11 maanden. de eerste dag toen ik hem zag hadde we nog geen verkering(13mei), maar dat kregen we er twee weken daarna(27 mei). toen een maand later zag ik hem weer een dag(21 juni). een maand later zag ik hem weer vier dagen12 t/m16 juli). hij kwam de hele tijd naar mij, ik mocht niet naar hem toe dat was dus echt wel balen. toen hebben we elkaar 2 maanden niet gezien, en zagen we elkaar 2 dagen rond mijn verjaardag. (24t/m25 nov.) een maand later ff denke van ehm (28 t/m 30 dec.) en toen was ik dus bij hem. En hij ging toen met mij mee naar huis en bleef hij van 30 dec. t/m 4 jan. zoiets was het. en toen zag ik hem een maand later vier dagen rond valentijnsdag. Dat was de laatste keer dat ik hem heb gezien.... Nu zie ik hem over 3 dagen!!!! eindelijk!!!!! ik ben helemaal blij ik ga nu van 3 tot 11 mei naar em toe... ech geweldig. Er zit ehm 250 km ofzo tussen ns in. Hij woont ergens bij maastricht en ik ergens bij middelburg. maar als hij weggaat of als ik weg ga dan is dat echt een kutgevoel. want dan is het zo leeg een kaal rond je. want hij loopt een paar dagen maar een paar meter van je af, dan is hij zo dichtbij. en als hij dan weg is dan mis je dat zo ontzettend. het word steeds moeilijker, hoe vaker je elkaar ziet. maar we houden het wel vol hoop ik toch wel
Hmmm... bij jullie is het dus ongeveer hetzelfde als bij ons. Elkaar zelfs een paar maanden niet zien... En het vervelendste is dat ik nu nog niet weet wanneer ik hem weer zal zien. Maar dat ik hem zal zien is zeker, dat heb ik met zn moeder afgesproken...

Toen ik bij hem thuis was, had ik er minder moeite mee... want je stapt gewoon in de trein, en als je thuiskomt verval je weer in je gewone dagelijkse leventje.. maar nu was hij hier, en toen ik hem had weggebracht naar de boot (ik woon op Texel hij in Brabant) en ik weer thuis kwam, heb je al die herinneringen.. zijn handdoek van het douchen ligt nog op de grond enzow... alleen nu ben ik alleen.. en dat doet echt verdomde pijn...

Citaat:
spacegirl schreef:
ik heb dat ook alleen de afstand is niet zodanig groot(tilburg/eindhoven) en we kunnen elkaar medere keren in de week zien(hij is gestopt met zijn school, en kon niet overstappen dus hij begint volgend jaar opnieuw en is dus vrij)

Maar het blijft pijn doen hoor afscheid.
Tis ook wel logisch dat het pijn blijft doen, als je elkaar graag ziet natuurlijk

Citaat:
Evergreen schreef:
Hoe lang heb je al wat met 'm?

Ik heb nu bijna 2 maanden en een week of 3 iets met mijn vriendin. In het begin vond ik het supervervelend als ik/zij weer wegmoest. De afgelopen 1,5 week hebben we elkaar achter in totaal iets van 6 dagen gezien ofzo, dus nu maakte het even wat minder uit. We hebben echter ook een keer gehad dat we elkaar meer dan 2 weken niet hadden gezien en dan begon ik haar wel érg te missen en baalde ik ook zo erg toen ik weer weg moest. Ik denk wel dat je uiteindelijk aan het gevoel went, dat diegene toch weer weggaat. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je elkaar niet hebt gezien en wanneer je diegene weer ziet natuurlijk.
Wat ik wel fijn vind, is dat ik het in begin steeds zag als een echte grote happening, een date, maar dat het nu gewoon langzaamaan normaler begint te worden. De relatie is dus langzaamaan aan het stabiliseren.
Probleem is wel dat er voorlopig geen uitzicht op verbetering is. Daarom weet ik het nog steeds niet zeker. Als ik nou zou weten dat we volgend jaar dichter bij elkaar wonen ofzo, dus dat het dan makkelijker wordt, zou ik ik een stuk zeker zijn. Nu is dat echter niet zo. Volgend jaar is het nog precies hetzelfde en moeten we het ook zo proberen vol te houden en die gedachte is soms wel moeilijk. Ik ben bang dat het de ontwikkeling van onze relatie op den duur gaat limiteren.
Als ik geen OV-jaarkaart had gehad, had ik sowieso niet iets met haar genomen denk ik, dan was het al helemaal niet te doen geweest.
Ik heb nu sinds 23 februari wat met hem.. daarvoor wisten we ook al van elkaar dat het wel goed zat... Mijn vriend heeft ook een tijdje getwijfeld of hij hier wel aan moest beginnen.. Hij heeft in die tijd ook gezegd dat hij toch niet verliefd op me was en toen stortte mn wereld in... Maar achteraf bleek dat dan weer niet waar te zijn en hij heeft beloofd om dat iig nooit meer te doen.

Bij ons zit er misschien nog wel verbetering in te komen.. volgend jaar gaan we allebei op kamers wonen... weliswaar in een andere stad... hij in Utrecht en ik in Alkmaar.. (ipv Texel-Breda) en hij gaat zijn rijbewijs halen, want met de auto ben je er veel sneller dan met de trein, wat bij elkaar voor mij 5 uur reizen is.

Als hij hier is, dan lijkt het allemaal heel normaal, alsof hij erbij hoort.. ik kan het ook goed met zijn vrienden vinden, en hij met die van mij... dat is wel handig met uitgaan enzow. Maar als hij weer weg is, dan lijkt het weer verre van normaal..


Nou ja.. Iig jullie veel sterkte met de liefde en het afscheid nemen

Bedankt voor het reageren

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 17:45
Verwijderd
je moet maar denken..

hoe langer je /hoe minder vaak je iemand niet ziet, hoe leuker het is als je diegene wel ziet!!

lichte troost?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 18:30
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
zo werkt het inderdaad bij mij ... genieten van de momenten die je wel hebt!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 18:44
Verwijderd
Jah dat hebben mijn vriend en ik ook.
Hij woont in Rotterdam, ik in Deventer, en we kunnen elkaar alleen maar in het weekend zien (hij werkt, ik moet naar school). Das behoorlijk vervelend. Zeker als je moeilijke ouders hebt die liever niet willen dat we bij elkaar slapen. Hij mag niet bij mij slapen (van MIJN ouders) maar ik mag zo nu en dan wel een heel weekend naar hem toe. Nu ben ik ook nog bij hem, vabnaf zaterdag al Morgen moet ik weg, alleen, want dan issie aan het werk En ik weet nu al dat dat keimoeilijk wordt... maja dat wist ik van tevoren.
Verder is het tijdens vakanties natuurlijk anders

Maar kweet goed wat je bedoeld. Vaak als ik hem weg heb gebracht naar het station moet ik janken.. op de fiets.. maar dat verstop ik dan snel zodat m'n ma het niet ziet..

Tja het blijft een klote eind, maar ik hou van hem hijs het zeker waard
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 21:58
Verwijderd
hij woont vlak bij limburg en ik woon in rotterdam
das 3 uur reizen
we zien elkaar elk weekend van vrijdagavond tot zondagmiddag en soms langer zoals in vakanties enzo

hij mocht al meteen bij mij slapen van mn ouders en ik bij hem enzo...
oh ja we hebben morgen 8 maanden
het gaat heel goed en ja ik mis hem wel doordeweeks maar het gaat best snel als je het druk hebt met school/werk en dat soort dingen. ben ook wel blij dat ik doordeweeks mn eigen dingen kan doen en dan sweekends al mn tijd aan hem kan besteden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 00:04
Verwijderd
Geen echte liefdesrelatie hoor >>> maar m'n beste vrienden wonen wel een aardig end weg Das niet zo cool... kost zo veel geld
Maar als je echt verliefd op elkaar zou zijn... moet het makkelijk kunnen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 10:06
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
kheb nu ook een vriendin die erg ver weg woont... Burgum --> Leiden is iets minder als 250 km. En we zijn 15 en 16 dus we zijn vrij treinafhankelijk. En afscheid nemen is echt erggggggggggggg Maar tot nu toe gaat het erg goed wel *zucht* die smsjes.......
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 11:24
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hoi mensen,

toch wel prettig om te weten dat ik niet de enige ben die steeds afscheid moet nemen.. Ik ga denk deze vakantie nog maar een keertje naar hem toe.. nadat ik dat besloten had, vond ik het allemaal alweer een stuk minder erg.. Alleen weet hij nog niet dat ik kom, maar hij heeft niets in te brengen, ik heb het al met zn moeder afgesproken... hehe...

Maar goed, daarna moeten we weeeer afscheid nemen..

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 13:55
Nushka
Nushka is offline
HET KAN HET KAN HET KAN!!!
Mijn vriend woont meer dan 200 km hier vandaan, maar ik zie hem nog best vaak!!!
Sowieso in het weekend natuurlijk, maar gelukkig ook doordeweeks...
Vanmiddag ga ik uit school naar hem toe met de trein, en dan morgenochtend weer naar huis. Hoef pas om 11 uur op school te zijn namelijk...
En tsja... afscheid nemen is moeilijk... gisteren zat ik bijna met mn hoofd tussen de treindeur toen ik m nog snel een zoen wou geven voordat ie wegging...
Maarrrr..... hij is het meer dan waard...

Liefs, Nushka
__________________
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:30
Piccola
Piccola is offline
Mijn ex en ik wonen 1300 km van elkaar vandaan! Ook niet bepaald naast de deur. Hij woont in Italië en ik dus in NL. Maar we hebben het toch heel lang volgehouden. Wel met 2 korte 'pauzes' hoor, maar toch... We vonden elkaar de moeite waard dus we bleven maar volhouden. We zagen elkaar 2 keer in het jaar: In mei en in augustus. En voor de rest heel erg veel schrijven, smsen en bellen! En nou zie ik hem over 3 maandjes weer! Kan niet wachten, mis hem zo!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 15:53
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey mensen...

Gister heb ik mezelf wel aardig vermaakt, het was koninginnedag en het was best gezellig, ik loop dan wel de hele tijd met hem in mn kop... en denk steeds, hier had je bij moeten zijn...

Maar nu is het zo dat hij er eigenlijk nog veel meer mee zit dan ik... Hij is gisterochtend niet naar zn werk gegaan, omdat hij de hele nacht had gehuild en het gewoon niet aankon. Hij had geen zin om een pilsje te gaan vatten met zn vrienden (dat is wel een beetje vreemd)... Gelukkig weet ik dat zijn vrienden hem wel op zullen vangen... en dat hij zijn verhaal kwijt kan. En bij mij stort hij ook zijn hart uit, en ik bij hem..

Ik ben eigenlijk heel blij met hem

In het begin vond ik het alleen maar makkelijk dat hij niet naast de deur woonde, want dan zou ik hem iedere dag moeten zien, en dan krijg je van die verplichtingen en daar krijg ik het gigantisch benauwd van.. daarom is het ook met andere exen fout gelopen... Maar nu zou ik eigenlijk alleen maar bij hem willen zijn...

Goed, dit was dat weer ff mijn gezeur

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:28
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Ik heb dus nog niet zo lang met haar, maar we zijn allebei heel serieus en plannen al best wel ver vooruit en zo Maar ik vind dat de afstand ook best wel voordelen heeft:

Je hebt gewoon meer vrijheid, je ziet mekaar minder vaak. En als je mekaar vertrouwt(wat wel nodig is bij een lange-afstandsrelatie) dan hoef je ook niet over die vrijheid die je partner heeft in te zitten.
Ook moet je beter gebruik maken van de tijd die je bij mekaar bent. Het blijft specialer als dat je mekaar een paar keer in de week ziet... het 'vuur' blijft er langer in. En je blijft sneller bij mekaar blijven logeren. Ik heb gelezen dat het bij somige anderen moeilijker gaat, maar ik mag gewoon bij mijn vriendinnetje op de kamer
Over een internetverbinding zeg je sneller iets tegen mekaar, althans... ik wel. En dan kan je wel zeggen dat je dat in een goede relatie gewoon moet kunnen. Dat is ook zo, maar je moet het ook durven! Ik weet zat voorbeelden van dingen die ik irl wel tegen iemand kan zeggen, maar niet durf te zeggen, terwijl ik die wel over msn oid durf te zeggen.

Maja zo denk ik erover. Ik weet niet of jullie andere ideeën hebben?
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:52
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Ik heb dus nog niet zo lang met haar, maar we zijn allebei heel serieus en plannen al best wel ver vooruit en zo Maar ik vind dat de afstand ook best wel voordelen heeft:

Je hebt gewoon meer vrijheid, je ziet mekaar minder vaak. En als je mekaar vertrouwt(wat wel nodig is bij een lange-afstandsrelatie) dan hoef je ook niet over die vrijheid die je partner heeft in te zitten.
Ook moet je beter gebruik maken van de tijd die je bij mekaar bent. Het blijft specialer als dat je mekaar een paar keer in de week ziet... het 'vuur' blijft er langer in. En je blijft sneller bij mekaar blijven logeren. Ik heb gelezen dat het bij somige anderen moeilijker gaat, maar ik mag gewoon bij mijn vriendinnetje op de kamer
Over een internetverbinding zeg je sneller iets tegen mekaar, althans... ik wel. En dan kan je wel zeggen dat je dat in een goede relatie gewoon moet kunnen. Dat is ook zo, maar je moet het ook durven! Ik weet zat voorbeelden van dingen die ik irl wel tegen iemand kan zeggen, maar niet durf te zeggen, terwijl ik die wel over msn oid durf te zeggen.

Maja zo denk ik erover. Ik weet niet of jullie andere ideeën hebben?
Kijk, daar heb je wat aan..

en je hebt nog gelijk ook.. Ik vertrouw hem volledig.. we hebben altijd hele open gesprekken op msn, en hij vertrouwt mij ook.. want vannacht werd ik zo uit het niets plotseling gezoent.. dat kwam nogal ongelegen, ben er verder maar niet op ingegaan, en die jongen heeft ook wel spijt dat hij dat heeft gedaan denk ik... hehe.. Maar dat heb ik hem ook verteld, hij vond het niet tof... Maar dan omdat een of andere gozer die daar zomaar rondloopt mij wel zou kunnen zoenen, en hij niet...

Maar we komen er wel uit...

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 22:47
Lydia16
Lydia16 is offline
hey
ik heb nou iets meer dan 3 maanden en het gaat erg goed mijn vriend is net weg.
Wij wonen ook zoiets van 375 km van elkaar vandaan maar hij zit in het leger dus is het al wat dichterbij en straks als de amo voorbij is komt die nog dichterbij dan zit die ongeveer 30 km van mij vandaan dus dan is hij er met zijn auto zo.
Voor de rest tja zie ik hem bijna elk weekend hij komt altijd naar mij gelijk vanuit het leger en dan blijft hij een heel weekend lang.
aan de vakanties hebben wij dus niet veel tja hij had eergister en gister vrij en toen was die bij mij vanmorge vertrokken daarstrak is die weer langs geweest omdat die sleutels was vergeten.
gelukkig zie ik hem volgende week weer en dan maken we er weer een leuke tijd van lekker uitgaan en lol maken en nou is het een keer langer dan anders een keer 4.5 dag ik heb er nou al zin in.
Ik hou zoveeeeeeeel van hem. en wil hem nooit meer kwijt
kus ikke
__________________
http://www.go.to/rkcwaalwijk god sprak Sta Op En Zing
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Horizontale afstand berekenen!
Verwijderd
5 16-11-2009 17:44
Huiswerkvragen: Exacte vakken [NA] Snelheid berekenen dmv hoeken en afstand
jahdsjhda
3 04-01-2009 10:39
Huiswerkvragen: Exacte vakken afstand
arjann
2 23-01-2005 18:12
Huiswerkvragen: Exacte vakken [NA] Vraagje over afstand, etc
Bezoekerr
8 22-09-2004 10:09
Liefde & Relatie Afstand = km - contactmogelijkheden - aandenkens
Pletterprater
9 09-07-2003 21:21
Liefde & Relatie afstand
groezel538
14 13-06-2002 16:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.