Oud 20-11-2004, 13:45
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Waarom mag ik op een feest maar maximaal 2 mensen uitnodigen?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Oud 20-11-2004, 16:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja hoor...krijg ik een dochtertje...DIE WIL IK NIET
wil een zoon...snappen ze dat niet ofzo..heb al een dochter
*en al een dochter weggehaald * moet niet twee dochters weet maar 1 leuke naam
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-11-2004, 17:29
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
hmm ik heb zo'n man met een familie wens.. nu heeft ie een kleinkind, wat niet in dat huis woont.. alleen heeft hij steeds als wens dat hij dat kiendje wil knuffelen enzo.. maar dat kan toch niet? behalve als je met die andere familie speelt en hem dan uitnodigt?

ik wil ontvoerd worden!
Oud 21-11-2004, 13:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 20-11-2004 @ 18:29 :
hmm ik heb zo'n man met een familie wens.. nu heeft ie een kleinkind, wat niet in dat huis woont.. alleen heeft hij steeds als wens dat hij dat kiendje wil knuffelen enzo.. maar dat kan toch niet? behalve als je met die andere familie speelt en hem dan uitnodigt?
je kan toch ook met die opa de andere familie uitnodigen? Of lukt dat niet met kinderen? (nog nooit geprobeerd)

En ik ben nou met een familie aan het streven naar alle carrièrebeloningen die er zijn. Elk persoon heeft een andere baan en krijgt zo een andere carrièrebeloning. Aan het eind wil ik (na heel veel generaties) alle carrièrebeloningen hebben. Ik heb er nu 2 (gezondheidszorg en sport) en de derde komt eraan (politiek).

En ik heb ook bij één persoon als uitdaging om alle kennispunten te vergaren. Ik hoef nog maar 8 blokjes ofzo, dan is ie helemaal vol
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-11-2004, 14:08
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nou mijn huisje is een beetje gaar geworden, ben er niet tevreden over.

Ik ga nu bij de Aliens wonen. Maar dan een super groot/mooi huis maken. (wel ff de cheat, heb geen zin om te werken)

Wat ik alleen een hekel aan heb is de 2e verdieping, ik maak altijd maar 1 verdieping, makkelijk spelen.

Toch vond ik de sims 1 leuker, speelde allemaal net wat vlotter, camera liep ook wat fijner, maar jah.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-11-2004, 15:36
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-11-2004 @ 14:56 :
je kan toch ook met die opa de andere familie uitnodigen? Of lukt dat niet met kinderen? (nog nooit geprobeerd)

En ik ben nou met een familie aan het streven naar alle carrièrebeloningen die er zijn. Elk persoon heeft een andere baan en krijgt zo een andere carrièrebeloning. Aan het eind wil ik (na heel veel generaties) alle carrièrebeloningen hebben. Ik heb er nu 2 (gezondheidszorg en sport) en de derde komt eraan (politiek).

En ik heb ook bij één persoon als uitdaging om alle kennispunten te vergaren. Ik hoef nog maar 8 blokjes ofzo, dan is ie helemaal vol
kun je dan ook gewoon een baby uitnodigen? of dat die meegaat? hmm..

&nog een vraag.. hoe werkt het wegsluipen/uitgaan met tieners? mijn kiendje belde en kon wegsluipen kiezen.. en die kwam terug met alle balkjes bijna helemaal rood
Oud 21-11-2004, 18:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wat heb je aan die carrierebeloningen dan? Je krijgt ze volgens mij al vrij vroeg toch...
__________________
Oud 21-11-2004, 18:28
nrensink
Avatar van nrensink
nrensink is offline
Citaat:
Miracle schreef op 21-11-2004 @ 19:23 :
Wat heb je aan die carrierebeloningen dan? Je krijgt ze volgens mij al vrij vroeg toch...
Zorgen volgens mij dat je gemakkelijk en snel ervaringspunten krijgt, of gewoon ervaringspunten en dan kun je het gerei ook soms verkopen
Oud 21-11-2004, 19:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
nrensink schreef op 21-11-2004 @ 19:28 :
Zorgen volgens mij dat je gemakkelijk en snel ervaringspunten krijgt, of gewoon ervaringspunten en dan kun je het gerei ook soms verkopen
Ohw, ik dacht dat het even snel ging...
__________________
Oud 22-11-2004, 15:50
althea
Avatar van althea
althea is offline
Citaat:
Miracle schreef op 21-11-2004 @ 20:10 :
Ohw, ik dacht dat het even snel ging...
Ik zou helemaal niet weten of je sneller die vaardigheidspunten bijkrijgt of niet. Wat bij die beloningen wel het geval is, is dat je de vaardigheidspunten bijkrijgt en dat bijvoorbeeld hun plezier ook naar omhoog gaat (die boksbal of hoe noem je dat). Of dat je andere dingen bijkrijgt (met die chocolademachine krijg je geld bij) en met dat ding om planten te kweken krijg je op het einde een plant,...
Ik denk dat dat meer het doel is van die beloningen. Is best wel handig
Oud 22-11-2004, 16:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ze wil 10 kinderen zit nu op 2 geloof ik
en zwanger...kijken of het te redden is
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-11-2004, 16:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-11-2004 @ 17:03 :
ze wil 10 kinderen zit nu op 2 geloof ik
en zwanger...kijken of het te redden is
hehe, ik heb het wel eens geprobeerd. Ik kwam niet verder dan 4 kinderen (a. omdat het heel veel werk is en b. omdat ze toen bejaard werd)

En dreen miracle (sorry, dat wordt nog heel lang wennen ): ik weet ook niet of het sneller gaat, maar het klopt wel dat ze ook plezier hebben aan die dingen (terwijl je dat met dingen als techniek normaal niet hebt). Ook kun je sommige dingen met meer personen doen. De één geeft dan les en de ander kijkt. Op die manier groeit de kennis bij beide personen.

En ik vind het gewoon leuk dat het weer eens andere dingen zijn dan die eeuwige schildersezel en dat potje dammen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-11-2004, 17:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ah oke, bedankt.

Ik heb vandaag die wensbeloning oplader gebruikt. Super handig, alle balkjes komen dan weer vol.
Kun je al die beloningen onbeperkt gebruiken trouwens?

Enne hoe zit het met doodgaan? Mijn opa wordt snel oud en ik wil graag weten wanneer hij dood gaat.
Opa kan geen kinderen meer verwekken dacht ik, maar bij ojaa in het openbaar kan ik het wel aanklikken (niet gedaan, ik wil geen miepje zwanger maken). Wat gebeurt er als ik het wel doe?
__________________
Oud 22-11-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 22-11-2004 @ 18:33 :
Ah oke, bedankt.

Ik heb vandaag die wensbeloning oplader gebruikt. Super handig, alle balkjes komen dan weer vol.
Kun je al die beloningen onbeperkt gebruiken trouwens?

Enne hoe zit het met doodgaan? Mijn opa wordt snel oud en ik wil graag weten wanneer hij dood gaat.
Opa kan geen kinderen meer verwekken dacht ik, maar bij ojaa in het openbaar kan ik het wel aanklikken (niet gedaan, ik wil geen miepje zwanger maken). Wat gebeurt er als ik het wel doe?
Opa's kunnen wel nog kinderen verwekken, alleen gaat het wat moeizamer. Oma's kunnen niet zwanger worden.
Oud 22-11-2004, 18:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 22-11-2004 @ 18:33 :
Ah oke, bedankt.

Ik heb vandaag die wensbeloning oplader gebruikt. Super handig, alle balkjes komen dan weer vol.
Kun je al die beloningen onbeperkt gebruiken trouwens?

Enne hoe zit het met doodgaan? Mijn opa wordt snel oud en ik wil graag weten wanneer hij dood gaat.
Opa kan geen kinderen meer verwekken dacht ik, maar bij ojaa in het openbaar kan ik het wel aanklikken (niet gedaan, ik wil geen miepje zwanger maken). Wat gebeurt er als ik het wel doe?
Bij opa's werkt het nog wel hoor

En je kan niet alle beloningen onbeperkt gebruiken. Je moet even de beschrijvingen lezen: als je hem niet onbeperkt kan gebruiken staat het er bij. Er is er eentje die je maar 5x mag gebruiken. En de Levenselixer gaat bijvoorbeeld van zelf op (bij die kan je wel weer een nieuwe kopen).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-11-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 20-11-2004 @ 17:55 :
ja hoor...krijg ik een dochtertje...DIE WIL IK NIET
wil een zoon...snappen ze dat niet ofzo..heb al een dochter
*en al een dochter weggehaald * moet niet twee dochters weet maar 1 leuke naam
Jij krijgt tenminste dochters! Ik ben al een stuk of 5 families begonnen en ik krijg alleen maar zoontjes!! Ik wil ook wel eens een meisje zien opgroeien..
Oud 22-11-2004, 19:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeeje alleen maar dochters
voor jongens weet ik wel leuke namen maar voor meisjes niet...

*je kan ook gewoon met een peuter beginnen* en dan een meisje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-11-2004, 16:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Beverly Sunshine schreef op 22-11-2004 @ 19:26 :
Jij krijgt tenminste dochters! Ik ben al een stuk of 5 families begonnen en ik krijg alleen maar zoontjes!! Ik wil ook wel eens een meisje zien opgroeien..
Ik heb ook heel vaak dochters en maar heel soms zoontjes. Maar ik vind dochters leuker, dus ik ben er tevreden mee

Heb nou m'n 3e carrièrebeloning gekregen!
Dat spreekding voor charisma.

Kan je trouwens zien hoe ver iemand is met een roman schrijven? Mijn sim heeft namelijk als wens een superroman uit te brengen, maar ze is nou al zo'n tijd aan het schrijven... Bij schilderijen zie je tenminste hoe ver iemand is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-11-2004, 16:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dat met die carrièrebeloningen snap ik nie hoor
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-11-2004, 17:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-11-2004 @ 17:47 :
dat met die carrièrebeloningen snap ik nie hoor
wat snap je d'r niet aan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-11-2004, 17:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wat je dr mee kan enzo
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-11-2004, 18:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-11-2004 @ 18:57 :
wat je dr mee kan enzo
Elke carrièrebeloning is gewoon een manier om een kennis te vervaardigen. Net zo goed als dat je bij een piano en een schildersezel je creativiteit verbetert, kun je met die carrièrebeloningen ook vaardigheden verbeteren.
Elke beloning heeft een andere functie (een spreekstoel geeft je charisma, een boksbal lichaam, enz)
Het voordeel hiervan is dat ze overal plezier in hebben (techniek leest men normaal met boeken en dat vindt men niet leuk. Maar bij de carrièrebeloning wél) en dat je gewoon weer nieuwe artikelen hebt in je huis. Ook kun je anderen les geven, waardoor je met z'n tweeën tegelijk je vaardigheden verbetert.

(maar voor mij is het gewoon een doel: ik vind het leuker om het spel te spelen met een bepaald doel dan zomaar te wachten tot ze dood gaan )
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-11-2004, 19:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja mijn doel is zo veel mogelijk koters whahaha

*ik heb trouwens een jochie *

en nu ga ik eens kijken wat ik met die carrièrebeloning kan doen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-11-2004, 12:05
gremgizzel
Avatar van gremgizzel
gremgizzel is offline
Hoi, hoe kan het dat ik geen voedsel kan kopen voor de sims? Ik heb een winkel gebouwd waar je voedsel kunt kopen, maar dan staat er Voedselkosten en Bezorgkosten 0?? Weet iemand een oplossing? Thnks!
Oud 25-11-2004, 12:22
Verwijderd
Citaat:
gremgizzel schreef op 25-11-2004 @ 13:05 :
Hoi, hoe kan het dat ik geen voedsel kan kopen voor de sims? Ik heb een winkel gebouwd waar je voedsel kunt kopen, maar dan staat er Voedselkosten en Bezorgkosten 0?? Weet iemand een oplossing? Thnks!
Je kan ook de bezorgdienst bellen voor boodschappen, dan krijg je een blauw schermpje met links een balkje met twee pijltjes (eentje er boven, eentje er onder) zorg dat je dat balkje helemaal vol doet, dan krijg je precies genoeg boodschappen om je koelkast mee te vullen.
In de winkel werkt het hetzelfde, weer zo'n balkje vullen.
Oud 25-11-2004, 18:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bij mij ging het babysitten niet helemaal goed.
(En je ziet op de screenshot ook hoeveel pensioen hij krijgt, waarom is dat zo weinig? Hij was het hoogste in de medische sector...)

Let niet op de lelijke dingen buiten, die pasten niet meer in het huis.
Oud 25-11-2004, 18:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 25-11-2004 @ 19:10 :
Bij mij ging het babysitten niet helemaal goed.
(En je ziet op de screenshot ook hoeveel pensioen hij krijgt, waarom is dat zo weinig? Hij was het hoogste in de medische sector...)
[afbeelding]
Let niet op de lelijke dingen buiten, die pasten niet meer in het huis.
hehe, ik wilde net vragen: waarom staat je kast in godsnaam buiten?
maar wat heb je een mooie tuin zeg
en mijn oppas doet ook altijd alles behalve oppassen. Behoorlijk irritant

Ik kreeg btw ook zoiets als pensioenuitkering toen ik een keer een heel hoge functie had. Nu laat ik mijn oudjes dus gewoon doorwerken ondanks dat ze met pensioen mogen.

Dat ding wat je bij de kast hebt staan ging bij mij trouwens heel erg tikken of een ander raar geluid maken. Heb jij dat ook?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-11-2004, 19:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-11-2004 @ 19:30 :
hehe, ik wilde net vragen: waarom staat je kast in godsnaam buiten?
maar wat heb je een mooie tuin zeg
en mijn oppas doet ook altijd alles behalve oppassen. Behoorlijk irritant

Ik kreeg btw ook zoiets als pensioenuitkering toen ik een keer een heel hoge functie had. Nu laat ik mijn oudjes dus gewoon doorwerken ondanks dat ze met pensioen mogen.

Dat ding wat je bij de kast hebt staan ging bij mij trouwens heel erg tikken of een ander raar geluid maken. Heb jij dat ook?
Klerenkasten zijn zo groot. Ik heb er één boven, maarja, om nou altijd naar boven te lopen. Ik verwijder hem de volgende keer iig, want ik heb nu de kleren voor de simpjes verandert.
Thnx. Ik hou van planten enzo en dit is het enige wat de tuinier een beetje kan onderhouden. Tis wel allemaal lekker strak, moet je van houden.
Nou ja, het ging niet om het oppassen van die miepjes, maar ik had er ineens drie. Ik belde gewoon voor ééntje. Toen belde ik nog een keer en drukte op 'laat maar'. Maar toch kwamen er ineens twee tegelijk met zo'n auto. Lekker weird.
Helaas kan het kindje de oppas niet naar huis sturen, want haar vader komt pas later thuis van z'n werk.

De rijke familie in Veronadorp krijgt veel meer pensioen. Dat was mijn eerste kennismaking met pensioen en zelf krijg ik nou zo'n lage.

Dat ding maakt een raar geluid ja. Hij laadt alle balkjes van de sims helemaal op. Super handig.
Oud 25-11-2004, 19:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 25-11-2004 @ 20:45 :
De rijke familie in Veronadorp krijgt veel meer pensioen. Dat was mijn eerste kennismaking met pensioen en zelf krijg ik nou zo'n lage.

Dat ding maakt een raar geluid ja. Hij laadt alle balkjes van de sims helemaal op. Super handig.
jamaar ik erger me echt kapot aan dat geluidje. Dus ik had hem na de eerste keer gebruiken meteen al weer weggedaan

En ik heb nog nooit met Veronadorp gespeeld. Ook met die andere buurten niet. Ben meteen m'n eigen buurt begonnen. Dus ik wist ook niet dat er verschil in zat. Misschien binnenkort maar eens proberen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-11-2004, 20:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-11-2004 @ 20:51 :
jamaar ik erger me echt kapot aan dat geluidje. Dus ik had hem na de eerste keer gebruiken meteen al weer weggedaan
Maakt hij altijd geluid? Bij mij volgens mij niet... Of ik zoom er nooit op in ofzo.. Als je hem een beetje buiten beeld hebt, scheelt dat?

Ff screen van m'n hele huis. Niet echt mooi... maar ach.
Oud 26-11-2004, 14:17
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Miracle schreef op 25-11-2004 @ 21:35 :
Maakt hij altijd geluid? Bij mij volgens mij niet... Of ik zoom er nooit op in ofzo.. Als je hem een beetje buiten beeld hebt, scheelt dat?

Ff screen van m'n hele huis. Niet echt mooi... maar ach.
[afbeelding]
ik vind hem hip
Oud 26-11-2004, 17:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
coekie schreef op 26-11-2004 @ 15:17 :
ik vind hem hip


Mijn opa heeft nu alle vaardigheidspunten. Die ga ik straks overhevelen naar zijn dochter en dan mag hij lekker dood.
Oud 26-11-2004, 19:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-11-2004 @ 18:54 :


Mijn opa heeft nu alle vaardigheidspunten. Die ga ik straks overhevelen naar zijn dochter en dan mag hij lekker dood.
hoe doe je dat?
of is dat een cheat?

En ik krijg spontaan zin om de sims te gaan spelen van die huizen van jou Zomaar weer ff doen.

Oh ja, ook al keek ik naar de beneden verdiepnig (dat ding stond boven) en ik zoomde uit, dan nog maakte hij een irritant geluid.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-11-2004, 19:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Nee, met een wensaparaatje. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, ben benieuwd.

Hihi, dank je. Zo geweldig zijn ze ook weer niet, maar ik vind het wel erg leuk om te doen.

Wat vreemd... Ik heb wel eens gehad dat ik de hele tijd zo'n automotor geluid hoorde, super irritant, maar ging wel weer over als ik het programma afsloot.
Oud 27-11-2004, 14:31
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-11-2004 @ 20:39 :
Nee, met een wensaparaatje. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, ben benieuwd.

Hihi, dank je. Zo geweldig zijn ze ook weer niet, maar ik vind het wel erg leuk om te doen.

Wat vreemd... Ik heb wel eens gehad dat ik de hele tijd zo'n automotor geluid hoorde, super irritant, maar ging wel weer over als ik het programma afsloot.
een wensaparaatje? Iets wat je kunt kopen van wens punten?

na al het spelen weet ik nog zoveel niet
Oud 27-11-2004, 14:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh ik heb hem gevonden!

Het is dat blauwe gevaarte waarbij staat dat het voor je vijanden is. Volgens mij links van het liefdesbad, hoewel ik dat uit m'n hoofd zeg en ik er dus best iets naast kan zitten.

Het kan de kennisvaardigheden van een ander jatten, dus dat kun je zien als 'overdragen' ja
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-11-2004, 21:17
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-11-2004 @ 15:56 :
Oh ik heb hem gevonden!

Het is dat blauwe gevaarte waarbij staat dat het voor je vijanden is. Volgens mij links van het liefdesbad, hoewel ik dat uit m'n hoofd zeg en ik er dus best iets naast kan zitten.

Het kan de kennisvaardigheden van een ander jatten, dus dat kun je zien als 'overdragen' ja
Die durfde ik nog niet te gebruiken Heb alleen maar leuke sims
Oud 28-11-2004, 10:32
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 27-11-2004 @ 22:17 :
Die durfde ik nog niet te gebruiken Heb alleen maar leuke sims
Sims vinden 't ook nie tof als je punten 'overdraagt'. Moet je 't telkens weer goed knuffelen enzo.
Oud 28-11-2004, 12:49
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-11-2004 @ 11:32 :
Sims vinden 't ook nie tof als je punten 'overdraagt'. Moet je 't telkens weer goed knuffelen enzo.
jah en vergeet ook niet dat je wel minimaal het gouden wensniveau nodig hebt, anders gebeuren er nare dingen
__________________
I love dr Phil :D
Oud 28-11-2004, 13:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 28-11-2004 @ 13:49 :
jah en vergeet ook niet dat je wel minimaal het gouden wensniveau nodig hebt, anders gebeuren er nare dingen
Hrmm wat gebeuren er eigenlijk voor dingen als je geen gouden wensniveau hebt? Ik heb geen zin om 't uit te proberen, bang dat 't misschien dan wel is goed fout zou gaan met m'n sims.
Oud 28-11-2004, 13:51
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-11-2004 @ 14:36 :
Hrmm wat gebeuren er eigenlijk voor dingen als je geen gouden wensniveau hebt? Ik heb geen zin om 't uit te proberen, bang dat 't misschien dan wel is goed fout zou gaan met m'n sims.
Het is ook weer niet heel ernstig hoor
Bij mij werden bijvoorbeeld alle balkjes rood, of raakte je juist vaardigheden kwijt ipv dat je ze van iemand afpakte. Bovendien is de relatie wel flink verpest, maar dat is geloof ik ook wel het geval als het wle goed gaat.
__________________
I love dr Phil :D
Oud 28-11-2004, 16:56
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline










__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 28-11-2004, 16:57
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Dat zijn twee huizen die ik zelf heb gebouwd
van die bovenste heb ik maar 1 foto zoals je ziet
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 28-11-2004, 17:30
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
Lilything schreef op 28-11-2004 @ 17:57 :
Dat zijn twee huizen die ik zelf heb gebouwd
van die bovenste heb ik maar 1 foto zoals je ziet
cheats
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Oud 28-11-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
faen schreef op 28-11-2004 @ 18:30 :
cheats
Duidelijk
En ik vind de huizen te groot...
Oud 28-11-2004, 17:53
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
faen schreef op 28-11-2004 @ 18:30 :
cheats
bij die bovenste heb k gecheat om de mensen erin te kunnen laten wonen ja,

bij die onderste niet hoor. Je mag gewoon bouwen zonder dat het je wat kost. Verder geen cheats om te bouwen ofzo zijn die er dan?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 28-11-2004, 18:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Lilything schreef op 28-11-2004 @ 18:53 :
bij die bovenste heb k gecheat om de mensen erin te kunnen laten wonen ja,

bij die onderste niet hoor. Je mag gewoon bouwen zonder dat het je wat kost. Verder geen cheats om te bouwen ofzo zijn die er dan?
ja, maar uiteindelijk is dat onderste huis dan zo duur dat je sims nooit genoeg geld hebben om d'r in te kunnen gaan wonen. Tenzij je dus weer cheats gebruikt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-11-2004, 18:24
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2004 @ 19:20 :
ja, maar uiteindelijk is dat onderste huis dan zo duur dat je sims nooit genoeg geld hebben om d'r in te kunnen gaan wonen. Tenzij je dus weer cheats gebruikt.
Ja maar ik ben alleen maar aan t bouwen op moment
maar idd als ik weer met sims ga spelen en ze moeten in huizen wonen dan kost dat geld. Huizen van 500.000 dollar idd...

Kkan op 1 of andere manier geen kleine huizen bouwen, denk dat k maar eens op moet oefenen maja k bouw pas 2 dagen he, eerder kon k niet bouwen, alleen maar met poppetjes spelen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 28-11-2004, 18:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Lilything schreef op 28-11-2004 @ 19:24 :
Ja maar ik ben alleen maar aan t bouwen op moment
maar idd als ik weer met sims ga spelen en ze moeten in huizen wonen dan kost dat geld. Huizen van 500.000 dollar idd...

Kkan op 1 of andere manier geen kleine huizen bouwen, denk dat k maar eens op moet oefenen maja k bouw pas 2 dagen he, eerder kon k niet bouwen, alleen maar met poppetjes spelen
Als ik niet wil cheaten bouw ik meestal als ik de sims al heb geselecteerd (en dus niet in het algemene bouwgedeelte).
Dan heb je gewoon een budget van 20.000 en zal je dus wel klein móeten bouwen.
Mijn uitdaging is dan om een zo luxe mogelijk huis te maken. Je begint met de noodzakelijke dingen en naar mate ze hard gewerkt hebben kan je steeds meer erbij kopen. Dat is ook veel leuker dan alles in één keer in het huis zetten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-11-2004, 18:42
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2004 @ 19:37 :
Als ik niet wil cheaten bouw ik meestal als ik de sims al heb geselecteerd (en dus niet in het algemene bouwgedeelte).
Dan heb je gewoon een budget van 20.000 en zal je dus wel klein móeten bouwen.
Mijn uitdaging is dan om een zo luxe mogelijk huis te maken. Je begint met de noodzakelijke dingen en naar mate ze hard gewerkt hebben kan je steeds meer erbij kopen. Dat is ook veel leuker dan alles in één keer in het huis zetten.
Ja zo deed ik het ook. En dan iedereen uitnodigen om bij ej te komen wonen etc....weer 20.000 of 50.000 erbij.maja kben nu vooral bezig met droomhuizen bouwen enzow, en met dat werken schiet nie op. En me eigen huis n btje aan t nabouwen enzow maja dan megagroot

laat me mn eigen ding doen maja ksnap je verhaal wel. Tis idd ook leuker. Maja zoals ik al zei. Kkon eerder niet bouwen ivm configuratie van me comp. en dan had k dus bedden en alles op t gras staan, en dat hoeft nu gelukkig niet meer denk dat ze daarom zo groot zijn
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Het algemene sims 2 topic deeltje 7!
rare kwast
37 16-01-2009 14:41
Games Het algemene Sims 2 topic # 6
freakinaround
500 14-09-2008 20:12
Games Het algemene Sims 2 topic #5
Miracle
500 30-01-2007 18:42
Games Het algemene Sims 2 topic #4
Miracle
500 25-12-2005 12:18
Games Het algemene Sims 2 topic #3
Miracle
500 28-04-2005 23:36
Games Het Grote Algemene THE SIMS-topic! (In het kader van het forum schoon houden)
RanC
30 17-10-2004 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.