Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2014, 23:00
teeto
teeto is offline
Hallo allemaal

Ik zou even willen vragen wat voor penis meisjes het liefst hebben bvb: een lange penis of een kleine, een smalle of een dikke enz...

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 06:01
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Dat verschilt per meisje, lijkt me. Ook ligt het aan wat je definities zijn van lang, klein, smal en dik.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 07:35
teeto
teeto is offline
Zh oke daar had ik niet over na gedacht
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 13:47
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik wil een penis die groot genoeg is om iets te voelen als we seks hebben (en trust me, daar hoef je geen gigantische penis voor te hebben) maar die niet zo groot is dat hij me pijn doet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 18:54
Rachelll
Rachelll is offline
Groot als in 18 cm of groter is echt niet fijn hoor, geen dame vind het fijn als de penis de baarmoeder in gaat lijkt mij. Zolang die wel gewoon een beetje dik is als in een goede hand vol, dan is het prima! Het enige wat prettig is aan een lange is dat die er niet snel uit floept (wat ik echt een mood-killer vind).
Met citaat reageren
Oud 07-06-2014, 19:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
De penis gaat heus de baarmoeder niet ìn, maar kan wel tegen de baarmoedermond stoten. Dat is pijnlijk. Wel moet hij lang genoeg zijn dat hij er niet snel uitschiet onder bepaalde hoeken. Mijn voorkeur, net bovengemiddeld graag
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-06-2014, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Groot als in 18 cm of groter is echt niet fijn hoor, geen dame vind het fijn als de penis de baarmoeder in gaat lijkt mij. Zolang die wel gewoon een beetje dik is als in een goede hand vol, dan is het prima! Het enige wat prettig is aan een lange is dat die er niet snel uit floept (wat ik echt een mood-killer vind).

Brrr haha dat is indd echt mood-killer...

Wat overigens ook een mood-killer is dat een jongen snel klaarkomt, bijvoorbeeld na een paar keer stoten al.

Heb ook eens gehad dat ik een (soort van) seksdate had met een jongen en dat toen ik hem aan het pijpen was hij al na 30 seconden klaar kwam en toen wilde hij direct weg... zat ik daar dan f*cking geil
Met citaat reageren
Oud 19-06-2014, 18:33
jongen27
Avatar van jongen27
jongen27 is offline
ik als jongen zit ook een beetje te twijfelen of mijn vriendin me lul wel goed genoeg vind. nu is het zo dat ik de laatste halfg jaar een paar kilo ben aangekomen en dan me piemel ook wat kleiner lijkt 16cm. ik ga nu weer afvallen om weer een strakkere buik te krijgen en minder vet te hebben rond me piemel.overigens hoor ik men vriendin niet klagen.dus ik denk dat de lengte wel goed zit.we doen altijd wel goede voorspel waardoor me piemel ook goed hard blijft. i8k bedoel je kunt nog een grote hebben maar als die half slap is dan lijkt me dan ook niet echt bruikbaar
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 23:31
Rachelll
Rachelll is offline
Citaat:
me piemel ook wat kleiner lijkt 16cm. ]
16 cm lijkt mij echt de perfecte maat qua lengte

En ik vind het wel geil als een jongen na een paar stoten de eerste keer klaarkomt. Daarna wacht te gewoon even en hoppa kun je nog een keer gaan! Deze keer wel een stuk langer natuurlijk haha.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 23:40
Verwijderd
Het gaat natuurlijk niet alleen om de lengte/dikte maar ook wat je ermee doet. Je kan bijv snel en hard stoten, maar ook langzamer.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2014, 11:55
Verwijderd
Dik genoeg om pijn te doen. Maar daar heb je als meisje ook invloed op.

Lengte is niet zo interessant, maar je toch de keuze hebt - lang genoeg om er niet uit te schieten, maar niet zo lang dat 'ie tegen je baarmoedermond ramt. Verdere eisen zijn vooral dat 'ie functioneert en dat de bijbehorende jongen niet denkt dat 't ding zaligmakend is.

Uiteindelijk is 't gereedschap toch volledig secundair. Ik heb weleens iemand met een gekgevormd micropenisje in bed gehad en die heb ik desondanks vaker uitgenodigd. Het kan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2014, 22:58
Rachelll
Rachelll is offline
Citaat:
Lengte is niet zo interessant, maar je toch de keuze hebt - lang genoeg om er niet uit te schieten, maar niet zo lang dat 'ie tegen je baarmoedermond ramt. Verdere eisen zijn vooral dat 'ie functioneert en dat de bijbehorende jongen niet denkt dat 't ding zaligmakend is.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2014, 17:17
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
1 die trilt
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 12:02
Verwijderd
Waar is hier de LIKE-button...?
Sommige reacties verdienen het om geliked te worden!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 18:16
jiujitsuman
jiujitsuman is offline
Citaat:
Waar is hier de LIKE-button...?
Sommige reacties verdienen het om geliked te worden!
Like!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 18:31
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Wat meisjes verkiezen? Iemand die niet onzeker is over de oppervlakte van zijn geslachtsorgaan.
__________________
How do you like them apples?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2014, 19:05
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Wat meisjes verkiezen? Iemand die niet onzeker is over de oppervlakte van zijn geslachtsorgaan.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 13:49
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Geloof mij maar, de grootte van de penis is lang niet zo belangerijk als het hele plaatje.
Iemand die fit is, zelfverzekerd, en zijn sexuele interesse in een dame toont, zal haar plezieren, ook als zijn penis onder gemiddeld is.
Zoals het gezegde gaat: het gaat niet op de grootte, maar om wat je er mee doet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 13:53
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
Lengte is niet zo interessant, maar je toch de keuze hebt - lang genoeg om er niet uit te schieten, maar niet zo lang dat 'ie tegen je baarmoedermond ramt. Verdere eisen zijn vooral dat 'ie functioneert en dat de bijbehorende jongen niet denkt dat 't ding zaligmakend is.

Uiteindelijk is 't gereedschap toch volledig secundair. Ik heb weleens iemand met een gekgevormd micropenisje in bed gehad en die heb ik desondanks vaker uitgenodigd. Het kan.
Wat is er mis met zaligmakend?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 13:55
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
ik als jongen zit ook een beetje te twijfelen of mijn vriendin me lul wel goed genoeg vind. nu is het zo dat ik de laatste halfg jaar een paar kilo ben aangekomen en dan me piemel ook wat kleiner lijkt 16cm. ik ga nu weer afvallen om weer een strakkere buik te krijgen en minder vet te hebben rond me piemel.overigens hoor ik men vriendin niet klagen.dus ik denk dat de lengte wel goed zit.we doen altijd wel goede voorspel waardoor me piemel ook goed hard blijft. i8k bedoel je kunt nog een grote hebben maar als die half slap is dan lijkt me dan ook niet echt bruikbaar
Ik denk dat je vriendin eerder problemen zou hebben met het feit dat je extra bent aangekomen dan met hoe groot je ding nu lijkt.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Prinsjesdag
WärteR
138 23-10-2006 13:36
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Levensbeschouwing & Filosofie hoofddoek
Brenda_lelie
35 18-02-2003 11:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Angst voor de islam is niet terecht
Santje03
35 07-02-2003 09:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pervers en/of Tiranniek
Quivarum
95 06-02-2003 15:27
Liefde & Relatie Naar Maarten 't Hart: waarom...
Alexander
24 05-02-2003 11:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.