Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2006, 23:35
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik zag laatst wat leuks hier in de stad staan

Eventjes fotootjes uploaden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Advertentie
Oud 08-05-2006, 23:39
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline







Het enige probleem met deze auto is dat hij niet van mij is
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 08-05-2006, 23:51
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Stoer hok is dat ja, alleen die velgen passen er niet echt bij (qua vorm, zo zwart is wel gaaf).
__________________
:)
Oud 09-05-2006, 07:06
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik vind het echt helemaal niks, geef mij maar een Alfa 159.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-05-2006, 07:20
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
hoewel een alfa 159 als dagelijks vervoer de voorkeur verdient inderdaad, vind ik t toch wel een erg mooie kar hoor.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 09-05-2006, 07:42
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Ik zou er ook geen nee tegen zeggen

Tegen een 159 voorlopig nog even wel, totdat alle problemen zijn opgelost. Maar dat heb je bij elke net geintroduceerde auto..
Oud 09-05-2006, 09:13
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-05-2006 @ 08:06 :
Ik vind het echt helemaal niks, geef mij maar een Alfa 159.
hoe reageer ik hier vriendelijk op. ehh. je verkiest de max 3.2 v6 boven een brute, amerikaanse v8? mannetje.
jammer van die velgen bij die mustang ja.
__________________
__________________
Oud 09-05-2006, 10:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-05-2006 @ 08:06 :
Ik vind het echt helemaal niks, geef mij maar een Alfa 159.
Je realiseert je dat we je sinds 18 juni '87 al niet meer serieus nemen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-05-2006, 11:09
Verwijderd
die velgen zijn idd jammer, voor de rest wel een puike bak
Oud 09-05-2006, 13:40
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nps schreef op 09-05-2006 @ 10:13 :
hoe reageer ik hier vriendelijk op. ehh. je verkiest de max 3.2 v6 boven een brute, amerikaanse v8? mannetje.
jammer van die velgen bij die mustang ja.
nog nooit met een alfa v6 gereden dus. ach, dat komt vast nog weleens goed.

niet dat die mustang verkeerd is - zeker niet - maar als ik iets zou gaan kopen zou dit t niet worden.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 09-05-2006, 15:01
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
De huidige Alfa's hebben niets meer met sportief te maken. Het zal hooguit iets sportiever sturen tov de concurrentie, maar daar heb je het grotendeels mee gehad. Qua looks is het prima, maar een 159 3.2 V6 weegt richting de 1800kg (als het niet meer is). Gaat nergens over dat gewicht. Die Brera is ook niet wat het zijn moest, een 2.2 4 cilinder in een auto die bijna 1500kg weegt.. en dan nog voorwielaandrijving heeft ook. Die V6 uitvoering is wederom veel te zwaar, zeker als je voor hetzelfde geld een 350Z kunt kopen, weegt ook zwaar maar dan heb je tenminste 300pk op de achterwielen. Zo'n Brera valt bij mij niet onder de noemer 'sportauto'. Ter info een 'simpele' E90 325i (ongeveer even duur) is zo'n beetje even snel als die "sportcoupe" van Alfa Romeo.
__________________
:)
Oud 09-05-2006, 17:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Man wat moet ik met een dikke moter, zuipt alleen veel, ik wil een diesel, niet zo gevoelig, lekker lage toeren.

Lekker chill, zolang er maar genoeg luxe aan de binnekant zit.
Je behoort tot een bepaald volk als je Alfa rijd

Maja mijn Mazda 323F heeft een heel groot nadeel, die kut stuifmeel hierzo, net gistere door de poest garage gedaan, nu weer helemaal vuil.

Kut ding
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-05-2006, 17:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nps schreef op 09-05-2006 @ 10:13 :
hoe reageer ik hier vriendelijk op. ehh. je verkiest de max 3.2 v6 boven een brute, amerikaanse v8? mannetje.
jammer van die velgen bij die mustang ja.
hihi, mannetje.

Al die power is niks, teveel herrie, en snel valt ook allemaal wel mee, luxe daar draait het om, dat je overzicht hebt, geen last van andere rare geluiden, dan liever zo een leuke Audi S8 of A6 of hoe die ook heet. Of een bentley, of zelfs een Fiat Panda.

Owja en dan nog, trap je een keer gaspedaal in, word je geflitst , je mag niet eens fatsoenlijk door trappen, en zuipen doen die krengen, je wilt toch niet om de 600 km je tank van 80 liter steeds vol gooien.

Naja mij niet gezien, zo min mogelijk tanken, zo veel mogelijk luxe en zo stil mogelijk, snelheid komt dan pas.

Buitenkant hoeft ook niet helemaal toppie te zijn, is natuurlijk altijd wel leuk, aangezien image = power.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 17:17.
Oud 09-05-2006, 18:42
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-05-2006 @ 18:12 :
Lekker chill, zolang er maar genoeg luxe aan de binnekant zit.
Je behoort tot een bepaald volk als je Alfa rijd
Ik heb nog nooit, ik herhaal nog nooit een leuk persoon in een Alfa gezien. Ik bestudeer ze altijd in de file, maar tot nu toe zijn ze altijd van het type glimmend bloesje, glimmend haar en iets te glimmende tanden. Nogal fout dus. Ik heb er zelfs 1tje in een mintgroene alfa gezien. Ik denk dat dat erger is dan een roze/paarse Cuore. Brrr.
__________________
__________________
Oud 09-05-2006, 18:43
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 11:54 :
Je realiseert je dat we je sinds 18 juni '87 al niet meer serieus nemen?

__________________
__________________
Oud 09-05-2006, 18:48
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 11:54 :
Je realiseert je dat we je sinds 18 juni '87 al niet meer serieus nemen?
Mafkees, maja nps, er zijn natuurlijk genoeg wazige alfa rijders, met die rare oude roestbakken, zoals het vroeger ook was.

Maar opzicht is die 159 niet mis, zolang het een diesel is natuurlijk, alleen jammer dat hij niet echt zuinig zijn.

maar een mooie dikke auto die zuinig is is moeilijk te vinden,.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-05-2006, 19:14
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Mijn hok:







__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 09-05-2006, 19:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nps schreef op 09-05-2006 @ 19:43 :
Owja nog trouwens, mensen met een dikke moter, moeten iets compenseren
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-05-2006, 19:32
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Een diesel is leuk als je veel kilometers moet maken en dat niet te duur wilt doen (lagere brandstofkosten en hoge actieradius), anders hoeft het van mij echt niet. Traktorgeluiden horen thuis op het platteland. Diesels zullen best goed zijn tegenwoordig, maar zullen het niet halen bij een goede benzinemotor. Zeker niet als je van sportief rijden houd.
Citaat:
nps schreef op 09-05-2006 @ 19:42 :
Ik heb nog nooit, ik herhaal nog nooit een leuk persoon in een Alfa gezien.
Fuck

Citaat:
Jolt schreef op 09-05-2006 @ 20:15 :
Owja nog trouwens, mensen met een dikke moter, moeten iets compenseren
En wat zijn mensen met een zielige naaimachine onder de kap die lopen te zeuren dat ze de brandstofkosten niet kunnen betalen van een groter blok? Paupers niemand die met droge ogen kan zeggen dat ie een beetje pk's niet lekker vind en het liefst naar een traktorgeluid wil luisteren heheh.
__________________
:)
Oud 09-05-2006, 19:49
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Naja hier in Maaseik waar ik dus werk, zie ik genoeg van die dikke auto's en wat een fucking tering herrie, daar wil je niet echt naast staan.

Heb ik liever een hummer, dat is gewoon net een tank.

Naja ik rij best sportief eigenlijk, helaas , maar met een diesel (tenmiste de nieuwe)moet dat ook goed gaan.
Verschil tussen bezine en diesel is niet erg groot meer, of zelfs nihil met de huidige techniek.

Maar jij hebt een 147 die is wel leuk, die GTA versie ervan is geinig
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-05-2006, 20:21
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-05-2006 @ 20:15 :
Owja nog trouwens, mensen met een dikke moter, moeten iets compenseren
ik als vrouw heb geen last van dit euvel. Maarja mijn eigen auto levert een indrukwekkende 60 pk, dus voorlopig hoef ik ook niet bang te zijn dat mensen denken dati k iets compenseer.
__________________
__________________
Oud 09-05-2006, 20:22
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Tom schreef op 09-05-2006 @ 20:32 :
Een diesel is leuk als je veel kilometers moet maken en dat niet te duur wilt doen (lagere brandstofkosten en hoge actieradius), anders hoeft het van mij echt niet. Traktorgeluiden horen thuis op het platteland. Diesels zullen best goed zijn tegenwoordig, maar zullen het niet halen bij een goede benzinemotor. Zeker niet als je van sportief rijden houd.
nuja ik rijd wel eens in de 2.0 136 pk diesel van mijn vader, en ik moet zeggen dat hij én relatief stil eens en nog eens leuk trekt ook. Voor de rest is hij zo onsportief als de pest, maar dat is meer peugeot dnek ik. De diesel die erin zit is goed.
__________________
__________________
Oud 09-05-2006, 20:24
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Tom schreef op 09-05-2006 @ 20:32 :

Fuck
je bmw met zijn m velgen compenseert een hoop
__________________
__________________
Oud 09-05-2006, 20:40
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-05-2006 @ 20:49 :
Naja hier in Maaseik waar ik dus werk, zie ik genoeg van die dikke auto's en wat een fucking tering herrie, daar wil je niet echt naast staan.
Wat voor auto's zijn dat dan? Tuurlijk, een sportieve auto zoals een SL/Z4/6 serie (los van merk/model) zal een sportief geluid maken, dat moet je wel horen want het is een stukje beleving. Maar een zakelijke sedan (BMW 530i, Audi A6, dat soort auto's) zijn gewoon superstil en klinken heerlijk.
En voor iedereen zich gaat verdedigen dat ie best een lekker dieselblok heeft, ik zeg ook niet dat een diesel ruk is. Maar bij een gelijk vermogen zou ik altijd voor de benzine gaan. Als geld geen rol speelt. Een diesel wint wel punten als je veel kilometers moet rijden (veel snelweg) en daarom het liefst veel koppel laag in de toeren hebt (zeker icm automaat lekker), en een flinke actieradius.
__________________
:)
Oud 09-05-2006, 20:41
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Tom schreef op 09-05-2006 @ 16:01 :
De huidige Alfa's hebben niets meer met sportief te maken. Het zal hooguit iets sportiever sturen tov de concurrentie, maar daar heb je het grotendeels mee gehad. Qua looks is het prima, maar een 159 3.2 V6 weegt richting de 1800kg (als het niet meer is). Gaat nergens over dat gewicht. Die Brera is ook niet wat het zijn moest, een 2.2 4 cilinder in een auto die bijna 1500kg weegt.. en dan nog voorwielaandrijving heeft ook. Die V6 uitvoering is wederom veel te zwaar, zeker als je voor hetzelfde geld een 350Z kunt kopen, weegt ook zwaar maar dan heb je tenminste 300pk op de achterwielen. Zo'n Brera valt bij mij niet onder de noemer 'sportauto'. Ter info een 'simpele' E90 325i (ongeveer even duur) is zo'n beetje even snel als die "sportcoupe" van Alfa Romeo.
(dat ouwe alfa's zo licht waren komt omdat ze de schroeven vergeten waren daarnaast, een 147 is toch echt sportiever dan een golfje of een astra. Niemand beweert dat elke alfa rijdt als een ferrari. Vergelijk een 159 dan ook gewoon met een passat of een a4, en dan ist-ie toch wel sportief. De 350Z die je noemt is overigens sowieso een ontzettend leuke 'aanbieding'.)

de 159 v6 weegt 1655 kg.

wat er met de brera precies gebeurd is snap ik ook niet helemaal. leuk ding om te zien, maar ik snap het punt niet van die brera, naast de GT.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 09-05-2006, 20:46
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nps schreef op 09-05-2006 @ 19:42 :
Ik heb nog nooit, ik herhaal nog nooit een leuk persoon in een Alfa gezien. Ik bestudeer ze altijd in de file, maar tot nu toe zijn ze altijd van het type glimmend bloesje, glimmend haar en iets te glimmende tanden. Nogal fout dus. Ik heb er zelfs 1tje in een mintgroene alfa gezien. Ik denk dat dat erger is dan een roze/paarse Cuore. Brrr.
Ik sta nooit in de file, dus mij kun je al niet bedoelen overigens glimt mijn haar ook niet, en hoewel mijn tanden niet geel zijn zullen ze ook niet verblindend glimmen.

maar goed, ik draag voorlopig toch maar ff geen bloesjes meer (nee, geen glimmende, dat sowieso niet )

maar wel vleiend dat je ze bestudeerd. Dat doe je niet he, met gastjes die scheef hangend in hun golf II gti liggen met de pet voor de ogen....

@rossi : leuk gebakje wat voor 1 is t precies ? (ja, een 205, dat snap ik).
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 09-05-2006, 20:52
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Ja maar in het hele modellengamma van Alfa zie ik weinig echt sportieve auto's. Vroeger was de kwaliteit natuurlijk klote, maar de 75 was natuurlijk wel de laatste echte leuke Alfa (transaxle).

Een 147 is best sportief vergeleken met de concurrentie, maar zet em eens langs een Alfa GTC (onderschat die niet, is misschien moderner maar zal weinig onderdoen gok ik)... verschil zal klein zijn.
Wat ik bedoel is dat ze vroeger echt sportieve modellen hadden... dat kun je nu vergeten als de gemiddelde Alfa al 1400-1500kg weegt.

De GTA modellen zijn grappig maar hebben de aandrijving aan de verkeerde kant en zijn zwaar in de neus.
Die Brera had 1400kg moeten wegen met 300pk op de achterwielen of desnoods een knappe awd setup. En dan later een Brera GTA met zo'n Maserati blok erin ofzo.
Een Mercedes SLK350 met 6bak (272pk op 1365kg) is nog sportiever
Als zelfs Mercedes het kan (bij een non-AMG model) waarom Alfa dan niet?
__________________
:)
Oud 09-05-2006, 21:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Tom schreef op 09-05-2006 @ 21:40 :
Wat voor auto's zijn dat dan? Tuurlijk, een sportieve auto zoals een SL/Z4/6 serie (los van merk/model) zal een sportief geluid maken, dat moet je wel horen want het is een stukje beleving. Maar een zakelijke sedan (BMW 530i, Audi A6, dat soort auto's) zijn gewoon superstil en klinken heerlijk.
En voor iedereen zich gaat verdedigen dat ie best een lekker dieselblok heeft, ik zeg ook niet dat een diesel ruk is. Maar bij een gelijk vermogen zou ik altijd voor de benzine gaan. Als geld geen rol speelt. Een diesel wint wel punten als je veel kilometers moet rijden (veel snelweg) en daarom het liefst veel koppel laag in de toeren hebt (zeker icm automaat lekker), en een flinke actieradius.
Ferrari's, Massarati's, bentleys en die oude caddilacs uit amerika, die zijn wel niet echt helemaal top. Owja en teveel BMW X5 maar dat is niet echt speciaal meer.

Wat ik wel dom vind, zat vandaag op de auto weg, wil ik door rijden, zit zo een dikke bmw 518 voor me ik denk die trekt wel door, maar nee hoor. Echt schandalig, en ook niet rechts gaan, wat een sukkel, heb je een dikke bak rij dan ook door of niet.

Verschrikkelijk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-05-2006, 22:12
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-05-2006 @ 22:45 :
Ferrari's, Massarati's, bentleys en die oude caddilacs uit amerika, die zijn wel niet echt helemaal top. Owja en teveel BMW X5 maar dat is niet echt speciaal meer.

Wat ik wel dom vind, zat vandaag op de auto weg, wil ik door rijden, zit zo een dikke bmw 518 voor me ik denk die trekt wel door, maar nee hoor. Echt schandalig, en ook niet rechts gaan, wat een sukkel, heb je een dikke bak rij dan ook door of niet.

Verschrikkelijk.
bmw 518 ? die heb ik nog nooit gezien,zal wel oud zijn.
maargoed, de mensen die daarin rijden zijn vaak ook wel een bepaald type mensen,maargoed.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 09-05-2006, 22:17
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Maar hetzelfde geld voor die andere BMW 3 rijders, als je niet hard wilt rijden ga dan naar rechts maar blijf niet de hele tijd links rijden, echt super irritant.

Of ze gaan eens gas geven en dan vol in de remmen, dan denk ik toch ook, doe even normaal. Maja, ik zal me nog wel meer storen aan andere weg gebruikers die niet normaal rijden. Wel leuk is dan als je ze eindelijk inhaald, hoe ze dan kijken. Lekker boos




Maja nu weer ontopic!
Morgen volgen nieuwe foto's van mijn bolide, vind het alleen jammer dat het een 1.5 is, maja rijd lekker, zit relax. Had liever 1.8 gehad, 2.0 is mij een beetje te duur in verzekering en te veel lawaai.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-05-2006, 22:31
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-05-2006 @ 22:45 :
Ferrari's, Massarati's, bentleys en die oude caddilacs uit amerika, die zijn wel niet echt helemaal top. Owja en teveel BMW X5 maar dat is niet echt speciaal meer.
Dat soort auto's moeten ook wel geluid maken. Als je graag weinig geluid in je auto wilt dan moet je een Mercedes, Audi of Lexus kopen (een normale uitvoering, dus geen AMG/S/M). Vooral Lexus is zeer stil. Mensen die een Ferrari rijden kiezen bewust voor een motor die je hoort, en terecht! Rijd anders eens mee een Mercedes met een wat grotere benzinemotor als je die mogelijkheid krijgt, dat is heerlijk zoeven over de weg.

En dat je er rotte appels tussen hebt zitten is altijd wel het geval (mensen die links blijven plakken). Zo kun je van elk merk/type/soort rijder wel iets zeggen. Als ze links rijden dan ga ik er rechts voorbij, ga mezelf er ook niet aan irriteren. Nog een voordeel van een auto met relatief veel vermogen; je bent er dan zo voorbij zonder teveel moeite te hoeven doen.
__________________
:)
Oud 09-05-2006, 23:07
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Jolt schreef op 09-05-2006 @ 23:17 :
Maar hetzelfde geld voor die andere BMW 3 rijders, als je niet hard wilt rijden ga dan naar rechts maar blijf niet de hele tijd links rijden, echt super irritant.

Of ze gaan eens gas geven en dan vol in de remmen, dan denk ik toch ook, doe even normaal. Maja, ik zal me nog wel meer storen aan andere weg gebruikers die niet normaal rijden. Wel leuk is dan als je ze eindelijk inhaald, hoe ze dan kijken. Lekker boos




Maja nu weer ontopic!
Morgen volgen nieuwe foto's van mijn bolide, vind het alleen jammer dat het een 1.5 is, maja rijd lekker, zit relax. Had liever 1.8 gehad, 2.0 is mij een beetje te duur in verzekering en te veel lawaai.
lawaai? mijn 626 2.0 liter is heerlijk stil hoor(stationair) en tijdens het rijden, ook hogere toeren, heb ik geen last van een overdaad aan herrie ofzo.

Qua verzekering zal t wel schelen, betaal elke maand 106euro
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 09-05-2006, 23:38
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Je hebt al 2 jaar een no claim, ik nog niks, betaal dan volle mep.
Mijn neef waarvan ik dus deze Mazda 323F heb gekocht, heeft ook dezelfde maar dan een 2.0V6, steeds dat gebrom, dat gaat echt irriteren.

Wel jammer dat ie hem verlaagd had, kan je eindelijk eens hard rijden, moet je elke drempel in de 1 nemen .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-05-2006, 23:39
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Tom schreef op 09-05-2006 @ 23:31 :
En dat je er rotte appels tussen hebt zitten is altijd wel het geval (mensen die links blijven plakken). Zo kun je van elk merk/type/soort rijder wel iets zeggen. Als ze links rijden dan ga ik er rechts voorbij, ga mezelf er ook niet aan irriteren. Nog een voordeel van een auto met relatief veel vermogen; je bent er dan zo voorbij zonder teveel moeite te hoeven doen.
Rechts voorbij kan ik wel doen natuurlijk. Maja dan maken ze me helemaal af.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-05-2006, 06:43
Verwijderd
Foei, chatters
Oud 10-05-2006, 06:48
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Tom schreef op 09-05-2006 @ 21:52 :
Ja maar in het hele modellengamma van Alfa zie ik weinig echt sportieve auto's. Vroeger was de kwaliteit natuurlijk klote, maar de 75 was natuurlijk wel de laatste echte leuke Alfa (transaxle).

een 33 QV en een 155 V6 zijn ook leuk hoor.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-05-2006, 06:51
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-05-2006 @ 00:39 :
Rechts voorbij kan ik wel doen natuurlijk. Maja dan maken ze me helemaal af.
kleine tip als je je niet wilt ergeren aan mensen die toevallig minder haast hebben als jou : ga dr niet te dicht opzitten. Als die lui ook maar een beetje op mij lijken, gaan ze juist langzamer rijden als jij te dicht achter ze zit.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-05-2006, 08:21
Verwijderd
of het mistlicht gaat ff subtiel aan
nou kan dat bij de mijne omdat het dan wel net lijkt of ik rem, het zit namelijk direct naast mijn linkerremlicht.
maar goed, het blijft een micra, dus echt veel zul je me niet links zien rijden
Oud 10-05-2006, 09:49
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-05-2006 @ 00:38 :
Je hebt al 2 jaar een no claim, ik nog niks, betaal dan volle mep.
Mijn neef waarvan ik dus deze Mazda 323F heb gekocht, heeft ook dezelfde maar dan een 2.0V6, steeds dat gebrom, dat gaat echt irriteren.

Wel jammer dat ie hem verlaagd had, kan je eindelijk eens hard rijden, moet je elke drempel in de 1 nemen .
nee, ik zit geloof ik weer op helemaal niets. 1jaar geleden voor 1500euro moeten claimen helaas

enne 2.0Liter en een V6 heeft alleen de xedos 6 van mazda he
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 10-05-2006, 10:37
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
ik vraag me nog steeds af wat ik hier tegenkwam, een productieklaar prototype of een gek die graag zijn beamer afplakte.

__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 10-05-2006, 10:43
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Tiño schreef op 10-05-2006 @ 10:49 :
nee, ik zit geloof ik weer op helemaal niets. 1jaar geleden voor 1500euro moeten claimen helaas

enne 2.0Liter en een V6 heeft alleen de xedos 6 van mazda he
?323F ook hoor, zijn er genoeg in omloop.
http://www.club323f.com/club323f/for...pic.php?t=8548
http://www.club323f.com/club323f/for...pic.php?t=6398

Maja een 323F is toch mooier dan die 6 , tenmiste na de Facelift, nieuwe Mazda 3 is ook wel geinig.

Citaat:
vichog schreef op 10-05-2006 @ 11:37 :
ik vraag me nog steeds af wat ik hier tegenkwam, een productieklaar prototype of een gek die graag zijn beamer afplakte.

[afbeelding]
Is dat niet die nieuwe opel?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-05-2006, 10:54
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
lijkt wel beetje BMW 1-serie


ow, 323 ,ik dacht dat je het over 626 had,vandaar mijn associatie met xedos 6.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 10-05-2006, 10:59
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
626 is veel te groot

De Opel:

De BMW:


Is dat in of zo, die kont zo naar achteren?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-05-2006, 11:33
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Jolt, als iets bij opels gebeurd, dan is het dus niet 'hip' of 'in de mode he', dan is het alweer passe.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-05-2006, 11:38
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Man man man, wat heeft toch iedereen tegen Opels
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-05-2006, 12:05
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Opel sucks.
Oud 10-05-2006, 12:42
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Wel es in de nieuwe Astra gereden? Daar suckt helemaal niets aan hoor.

Zegt zo'n beetje de meest kritische automobilist van dit forum.
Oud 10-05-2006, 12:43
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Dat is gewoon een BMW 1 serie, maar waarom afgeplakt? Is dat gewoon een hele oude foto?
__________________
:)
Oud 10-05-2006, 13:33
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Timmert schreef op 10-05-2006 @ 13:42 :
Wel es in de nieuwe Astra gereden? Daar suckt helemaal niets aan hoor.

Zegt zo'n beetje de meest kritische automobilist van dit forum.
hij is wel saai. maar goed, dat vind ik. het gaat wel de goede kant op met opel, maar ik wordt dr niet echt warm van.

het zijn gewoon degelijke burgerlijke autootjes. ik hou daar niet zo van, maar ik snap wel waarom t verkoopt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-05-2006, 15:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Leuke auto Jolt.

Trouwens, waarom heet dit een fototopic, terwijl er zo weinig foto's staan?
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Show je auto fototopic :) part 3
MTpower
500 14-11-2008 03:01
Verkeer & Vervoer Hoe zuinig ben je op je auto/scooter/brommer/oid?
drukknoopje
30 02-02-2008 17:08
Verkeer & Vervoer Show je auto fototopic :) part 2
Kurogane
500 07-06-2007 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.