Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2008, 22:12
Kwark89
Kwark89 is offline
Niet geslaagd.
Niet goed in spiegels gekeken etc shit.
En in 30 km zone 50 gereden. Tevens lekker wezen vloeken op mensen die geen richting aangeven(ik weet btw niet dat je op verbale communicatie kan zakken? zal vast wel
Advertentie
Oud 15-04-2008, 23:23
Lethe
Lethe is offline
Nee. Ik reed over een busbaan. En de motor sloeg twee keer af bij een stoplicht (ik moet nog even wennen aan een benzine-motor).
__________________
Nice
Oud 16-04-2008, 10:03
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ja, want ik heb gister rijexamen gedaan

Voor B denk ik het niet, ik rij amper auto tegenwoordig.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 17-04-2008, 18:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Nee, weer een auto van rechts geen voorrang gegeven
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 18-04-2008, 18:02
Verwijderd
Ik denk het niet, want ik kijk niet meer structureel binnen-buiten-naast, en volgens mij moet dat wel...
Oud 18-04-2008, 22:30
PV
PV is offline
hmm ik denk het wel.
Oud 19-04-2008, 22:08
Lethe
Lethe is offline
Ik denk het ook wel.
__________________
Nice
Oud 20-04-2008, 18:43
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Denk het ook wel, misschien als 'tip' meegekregen wat vroeger beginnen met inhalen op de snelweg
Verder netjes gereden, al zeg ik het zelf
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 21-04-2008, 14:58
Lethe
Lethe is offline
Vandaag heb ik niet gereden, maar gisteren zou ik gezakt zijn, want ik reed met 140 km/u over de snelweg (als ik nu maar geen punt kwijt ben).
__________________
Nice
Oud 21-04-2008, 17:18
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Vandaag heb ik niet gereden, maar gisteren zou ik gezakt zijn, want ik reed met 140 km/u over de snelweg (als ik nu maar geen punt kwijt ben).
Daar was je niet op gezakt denk ik en om een punt kwijt te raken moet je staande gehouden worden met 160 of meer (geijkt en na correctie, dus zo'n 170 tot 175 km/h op teller).
Voor 140 op teller zou je hooguit een boete krijgen van misschien 2 tientjes, mocht je geflitst worden. Als er politie achter je had gereden hadden ze niet eens de moeite genomen om je staande te houden waarschijnlijk
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 21-04-2008, 17:34
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
om een punt kwijt te raken moet je staande gehouden worden met 160 of meer (geijkt en na correctie, dus zo'n 170 tot 175 km/h op teller).
is niet helemaal waar oor, je krijgt een punt bij 30 of meer te hard en op de snelweg mag je 120, dus 120+30=150 km/h, dus vanaf 150 geijkt en na correctie ipv 160, heb je al een punt
Oud 21-04-2008, 19:26
Verwijderd
Citaat:
is niet helemaal waar oor, je krijgt een punt bij 30 of meer te hard en op de snelweg mag je 120, dus 120+30=150 km/h, dus vanaf 150 geijkt en na correctie ipv 160, heb je al een punt
Op de snelweg is het vanaf 40km/u een punt. Maar goed, dan zit je ook al tegen een heel dikke boete aan te kijken én registratie bij de OvJ, wat betekent dat je rijbewijs in gevaar is als je voor een soortgelijk vergrijp wordt staande gehouden binnen een jaar.
Oud 22-04-2008, 17:59
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
is niet helemaal waar oor, je krijgt een punt bij 30 of meer te hard en op de snelweg mag je 120, dus 120+30=150 km/h, dus vanaf 150 geijkt en na correctie ipv 160, heb je al een punt
Wat Dittrich al zei, op de snelweg is het pas bij 40 km/h te hard
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-04-2008, 18:29
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
Wat Dittrich al zei, op de snelweg is het pas bij 40 km/h te hard
oh, kijk eens aan kan je/ik nog harder rijden zelfs
Oud 22-04-2008, 22:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
oh, kijk eens aan kan je/ik nog harder rijden zelfs
Ook bij 30 is het geen kleine boete meer hoor
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-04-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
oh, kijk eens aan kan je/ik nog harder rijden zelfs
Als je geld teveel hebt wel ja Boetebedrag wordt vastgesteld door de OvJ en aangezien jij als beginnend bestuurder in een risicocategorie valt, zal dat waarschijnlijk nog net iets hoger zijn dan normaal (en geloof me, dat is niet mals, mijn buurjongen is eens staande gehouden met gecorrigeerd 32km/u te hard ofzo, kostte hem destijds 2 weken zijn rijbewijs en €750,-).
Oud 23-04-2008, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Ab-so-luut niet!
Ik klapte net nog iemands zijspiegels in tijdens 't fileparkeren, wat uiteindelijk ook nog eens niet was gelukt.
omg xD

ontopic: als ik even goed mn best doe moet t lukken
Oud 24-04-2008, 06:25
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Nee, want ik reed 285km/h...
Oud 24-04-2008, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, want ik reed 285km/h...
In Nederland of in Duitsland?
Oud 24-04-2008, 13:01
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Nee, want ik reed 285km/h...
Jij rijdt echt vaak heel veel te hard.
__________________
Nice
Oud 24-04-2008, 14:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Lijkt me wel. Prima gereden in de ochtendspits. En om 12.00 uur was het ook bizar druk bij Kleinpolderplein en dat ging ook prima.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-04-2008, 07:05
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
In Nederland of in Duitsland?
Duitsland, dat dan weer wel.
Citaat:
Jij rijdt echt vaak heel veel te hard.
Ik rijd systematisch te hard, enkel op snelwegen overigens.

Vandaag overigens heel burgerlijk gereden. Dus was ik zeker wel geslaagd.
Oud 27-04-2008, 20:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik moest van de week nog aan dit topic denken toen ik tot 2x toe fout reed ondanks dat ik een TomTom aan had staan. Ik bedacht me dat ik heel blij was dat ik dat 'nieuwe rijden' nooit hoef mee te maken en dat ik gewoon oude stijl heb mogen afrijden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-04-2008, 22:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Nee, heb geraced tegen een mazda 121
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 28-04-2008, 01:33
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Held. Ik ben enigzins bekend met dit type wagen. Ik durf te wedden dat de 54 ruwe paardenkrachten je nipt in het stof hebben doen bijten Je was met de fiets, neem ik aan?

@Balance: een TomTom is natuurlijk nog geen garantie dat je niet fout kan rijden. Zo demonstreerde laatst kennelijk een gast dat nog door een omleiding te negeren en om midden in het pas gestorte beton van een rotonde-in-aanbouw te landen

Ik zou vandaag wel zijn geslaagd. Men vindt dat ik altijd erg netjes rijd, en mijn grootste problemen zijn onbedoelde onhandigheidjes. Daar ben ik heel goed in
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 28-04-2008, 17:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Held. Ik ben enigzins bekend met dit type wagen. Ik durf te wedden dat de 54 ruwe paardenkrachten je nipt in het stof hebben doen bijten Je was met de fiets, neem ik aan?
Haha, een maat van me reed in dat ding, maar was echt geen partij voor mijn (ook niet al te snelle) golf 3
Hij was iets sneller weg bij het groene licht, maar zo'n 121 is ook zo'n 200kg lichter dan die golf van mij. Maargoed, een seconde of 2 later was ik er alweer voorbij
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 28-04-2008, 17:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Zou vandaag overigens wel geslaagd zijn, heb keurig gereden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 28-04-2008, 23:57
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Haha, een maat van me reed in dat ding, maar was echt geen partij voor mijn (ook niet al te snelle) golf 3
Hij was iets sneller weg bij het groene licht, maar zo'n 121 is ook zo'n 200kg lichter dan die golf van mij. Maargoed, een seconde of 2 later was ik er alweer voorbij
Scheelt zelfs bijna 300 kilo, als het goed is. Zo'n slome auto heb je dan ook weer niet, want het basismodel van de 121 zou in principe het basismodel van de Golf III er uit moeten kunnen trekken
Binnen de stad zijn het nog vrij vlotte wagentjes die goed mee kunnen komen, vooral omdat veel mensen denken dat ze heel erg sloom zijn. Boven de 80 moet je er niet zoveel meer van verwachten
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.

Laatst gewijzigd op 29-04-2008 om 00:15.
Oud 29-04-2008, 14:21
Verwijderd
Ik heb geen idee, heb al ruim 2,5 week geen auto meer gereden
De keer dat ik wel in een auto zat was ik niet geslaagd want ik reed waarschijnlijk te sportief en absoluut niet volgens het nieuwe rijden
Oud 29-04-2008, 18:26
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Scheelt zelfs bijna 300 kilo, als het goed is. Zo'n slome auto heb je dan ook weer niet, want het basismodel van de 121 zou in principe het basismodel van de Golf III er uit moeten kunnen trekken
Binnen de stad zijn het nog vrij vlotte wagentjes die goed mee kunnen komen, vooral omdat veel mensen denken dat ze heel erg sloom zijn. Boven de 80 moet je er niet zoveel meer van verwachten
Heb een 1.8 GL, niet écht snel ofzo
Maar in de stad is zo'n 121 inderdaad nog best rap, hij was ook wel iets eerder weg bij het stoplicht. Maar ik kon hem veel verder doortrekken in de 2de versnelling (tot de 100 ongeveer ), dat ging niet bij die 121
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 30-04-2008, 01:04
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Nee, dat klopt Bij 80 houd ik het voor gezien in zijn 2, die enkele keer dat ik het doe, maar ik heb een LX uitvoering en die heeft geen toerenteller. Bij 80 maakt de motor me iets teveel lawaai

Vandaag heb ik een beetje de wet overtreden door een fietsendrager en fiets achterop de auto van mijn vader te hangen die daardoor de nummerplaat deels afdekte Maar het was maar voor een klein stukje, naar de andere kant van het dorp. De kans dat je hier geflitst wordt of iets anders bijzonders is gewoon 0 Voor langere stukken leg ik de fiets dan in de auto.

Ik was nog een beetje zenuwachtig ook, omdat ik voor het eerst dat ding en de fiets er zelf op heb gezet. Ik zag het al gebeuren dat ik dat weer eens niet helemaal goed had gedaan... Maar dat viel mee.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 02-05-2008, 13:39
Lethe
Lethe is offline
Ik denk het wel, ik reed best netjes. Zelfs alle straatjes ingekeken en niet harder dan 120 km/u gereden op de snelweg.
__________________
Nice
Oud 02-05-2008, 22:48
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
denk het wel.. hoewel ik een stukje achteruit moest terugsteken om een vrachtwagen te laten passeren..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 03-05-2008, 15:04
Verwijderd
Waarschijnlijk wel. Keurig gereden vandaag.
Oud 03-05-2008, 17:13
McGrijns
Avatar van McGrijns
McGrijns is offline
Citaat:
Waarschijnlijk wel. Keurig gereden vandaag.
Jij rijdt nooit keurig...
Oud 03-05-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Jij rijdt nooit keurig...
Smoesjes Vandaag wel, met een lading keukenkastdeurtjes achterin
Oud 03-05-2008, 21:44
McGrijns
Avatar van McGrijns
McGrijns is offline
Citaat:
Smoesjes Vandaag wel, met een lading keukenkastdeurtjes achterin

En die zijn nog heel enzo?

Kheb er trouwens 3 uur en een kwartier over gedaan om in muiderzand te komen... (de terugweg maar een uur en een kwartier )
Oud 04-05-2008, 01:25
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik heb wel vrij netjes gereden, vandaag. Alleen ergens wat onhandig gedaan door op de linkerbaan te gaan zitten terwijl ik er rechts af moest (ik dacht dat ik nog wat eerder in de route zat). Toen moest ik eventjes remmen en achter een auto rechts van mij langs, maar dat kon prima want het was heel rustig.

Overigens wel een idioot gezien die niet zou zijn geslaagd Ik was net klaar met een auto inhalen, wil terug naar rechts en de auto achter mij gaat - zonder richting aan te geven - er nog vlot tussen mijn achterligger en mij door. Ik dacht eerst dat hij gewoon vlug naar rechts ging en wilde aanstalte maken ook naar rechts te gaan, trekt hij opeens op zodat ik ook door moet rijden. Uiteindelijk werd het me toch iets teveel van het goede en heb ik maar gas terug genomen en hem mij rechts in laten halen (want kennelijk moest dat met alle geweld gebeuren). Rechts inhalen an sich vind ik al belachelijk, maar dit helemaal omdat ik niet eens de káns kreeg om weer terug naar rechts te gaan; onnodig linksrijden deed ik dus niet. Uiteindelijk kon ik ook naar rechts, toch maar even een lichtsignaaltje gegeven - en dat doe ik eigenlijk nooit - dat ik zijn weggedrag niet netjes vond; trapt hij direct vol op de rem. Wat een lamzak En helemaal stom is dat hij voor de rest gewoon 120/125 bleef rijden, dus haast was niet de reden om zo belachelijk te rijden.

(Moest even mijn gal spuwen )
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 04-05-2008, 12:44
Verwijderd
Citaat:
En die zijn nog heel enzo?

Kheb er trouwens 3 uur en een kwartier over gedaan om in muiderzand te komen... (de terugweg maar een uur en een kwartier )
Die zijn nog helemaal perfect in orde ja

Goed bezig
Oud 04-05-2008, 20:50
Lethe
Lethe is offline
Hm, op zich reed ik wel goed, maar misschien liet ik voor een invoegende auto te weinig ruimte vrij.
__________________
Nice
Oud 06-05-2008, 09:59
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Hm, op zich reed ik wel goed, maar misschien liet ik voor een invoegende auto te weinig ruimte vrij.
Tenzij het echt druk was en er dus echt geen ruimte was voor de invoegende auto, kun je voor invoegend verkeer nooit te weinig ruimte vrijlaten.
Het is aan de invoeger om zodanig in te voegen dat het verkeer op de doorgaande rijstrook er nauwelijks door wordt beïnvloed.

Ik zie echter zo ontzettend vaak van die lui die pas halverwege de invoegstrook bedenken dat ze ook nog een keertje moeten invoegen, en zich dan pas realiseren dat ik naast hen rijd met een auto-aanhanger combinatie van 13 meter. Ik ga dan echt niet voor ze opzij (dat gaat namelijk niet zo makkelijk met zoveel lengte) en gas inhouden doe ik dan ook niet meer. Als ze zo weinig verkeersinzicht hebben dat ze er pas op het laatste moment achter komen dat je niet kunt invoegen waar al een ander rijdt, heb je bij mij gewoon pech. Het is wat anders als iemand vanaf het begin van de invoegstrook zich al aanpast om op een rustige manier voor mij in te voegen. Dan wil ik best een beetje meewerken.
Maar die lui die eerst tot halverweg naast me blijven rijden, dan eerst gas willen geven om nog voor me te komen en er vervolgens achter komen dat hun auto daarvoor niet snel genoeg accelereerd, die trappen maar lekker op de rem om achter me in te voegen.
Oud 06-05-2008, 12:36
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik had het laatst nog vervelender toen ik wilde invoegen vanaf de A59 op de A16. Er reed toen net een hele motorclub naast me. Dat is bijzonder lastig om daarmee in te voegen: je kan ze er niet uitrijden want in tegenstelling tot een vrachtwagen rijden zij wel op de maximumsnelheid, maar ze zijn wel langer dan een vrachtwagen want ze blijven met een groep bij elkaar dan. Ik had er helaas wat minder zicht op (was richting Antwerpen dus dan moet je eerst nog een bocht van 260 graden maken), anders had ik wat later snelheid gemaakt. Maar nu gingen ze gewoon als groep uit elkaar zodat ik er nog tussen kon Soms heb je het niet helemaal in de hand of je makkelijk in kan voegen.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 06-05-2008, 13:00
Verwijderd
Inderdaad. Ook vaak zat meegemaakt dat ik lastig in kon voegen omdat degene voor me gewoon géén snelheid maakte terwijl daar wel de ruimte voor was (in Utrecht, de oprit bij de Biltse Rading naar de A2). Tja, dan zou het wel fijn zijn wanneer iemand daar rekening mee houdt, maar blijkbaar kunnen mensen in de Randstad dat ook niet. Ik heb het nog niet mee mogen maken dat iemand daar ruimte maakte voor invoegende mensen wanneer dat mogelijk was.
Oud 06-05-2008, 17:16
Lethe
Lethe is offline
Met rijles heb ik geleerd altijd ruimte vrij te maken voor invoegend verkeer, dus indien mogelijk een baan naar links op te schuiven. Maar er kwam een auto hard aanrijden op de linkerrijstrook en ondanks dat 'ie nog redelijk ver weg was, durfde ik geen baan op te schuiven, want ik reed in een bestelbus en die versnelt nu eenmaal niet zo snel. Het was dus of hoogstwaarschijnlijk de auto in de linkerrijstrook duperen of nog even snel langs de auto rijden die zijn knipperlicht al aan had om in te voegen. Dat heb ik dus maar gedaan, want ik reed al in de dode hoek van de invoeger toen hij zijn knipperlicht aandeed. Hij had dus sowieso niet goed gekeken.
__________________
Nice
Oud 06-05-2008, 18:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Dat heb ik nog eens gehad, toen reed ik gewoon relaxed met 140 op de snelweg. Ik zat al op de linkerbaan om iemand in te halen die 70/80 reed in een gewone personenauto. Komt die lul ineens naar links omdat hij ruimte wilde maken om iemand in te laten voegen
Ik kon dat met echt geen mogelijkheid meer aanremmen, dus ik schoot er rechts voorbij, tussen hem en de invoeger door en vervolgens zie ik het eikeltje in m'n spiegel gebaren dat IK (IK gvd ) idioot bezig ben (met z'n vinger op z'n voorhoofd tikken).

Maar het scheelde niet veel of ik had hem vol in zijn achterkant of die van de invoeger geprakt

Het eindigde wel grappig overigens, want in m'n spiegel zag ik de invoeger en de kutmongool samen de vluchtstrook oprijden, volgens mij was het pliesie die daar in wilde voegen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 06-05-2008, 19:25
PV
PV is offline
Citaat:
Dat heb ik nog eens gehad, toen reed ik gewoon relaxed met 140 op de snelweg. Ik zat al op de linkerbaan om iemand in te halen die 70/80 reed in een gewone personenauto. Komt die lul ineens naar links omdat hij ruimte wilde maken om iemand in te laten voegen
Ik kon dat met echt geen mogelijkheid meer aanremmen, dus ik schoot er rechts voorbij, tussen hem en de invoeger door en vervolgens zie ik het eikeltje in m'n spiegel gebaren dat IK (IK gvd ) idioot bezig ben (met z'n vinger op z'n voorhoofd tikken).

Maar het scheelde niet veel of ik had hem vol in zijn achterkant of die van de invoeger geprakt

Het eindigde wel grappig overigens, want in m'n spiegel zag ik de invoeger en de kutmongool samen de vluchtstrook oprijden, volgens mij was het pliesie die daar in wilde voegen
oude discussie... het was niet slim van diegene om zomaar opzij te schuiven, maar "relaxed 140 rijden" is ook niet bepaald volgens de regels. Wellicht, als je 120 had gereden, was er niets aan de hand geweest (dan was je daar niet zo snel aan komen rijden, had je meer overzicht gehad en had je minder moeten remmen)
Oud 06-05-2008, 21:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
oude discussie... het was niet slim van diegene om zomaar opzij te schuiven, maar "relaxed 140 rijden" is ook niet bepaald volgens de regels. Wellicht, als je 120 had gereden, was er niets aan de hand geweest (dan was je daar niet zo snel aan komen rijden, had je meer overzicht gehad en had je minder moeten remmen)
BLAAAAAAT
140 op teller = geijkt +/- 130, na correctie = 125 = geen boete = getollereerd, dus prima.
70/80 daarentegen is gewoon gevaarlijk, zeker als je dan nog eens naar links gaat ook als iemand al bezig is met een inhaalactie, niet alleen gevaarlijk, gewoon achterlijk.
Met 120 had ik het trouwens ook niet meer aan kunnen remmen als hij op datzelfde moment naar links was gegaan. Is alsnog een verschil van 40/50 km/h.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 07-05-2008, 11:54
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Nee, heb geraced tegen een mazda 121

Boete binnen, ben geflitst
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 07-05-2008, 14:25
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Boete binnen, ben geflitst
Vind je dat leuk?
__________________
Nice
Oud 07-05-2008, 21:15
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Vind je dat leuk?
Opzich wel, als ik zo even voor mezelf terug haal hoe ik gereden heb.
Ze hebben me moeten flitsen op het stuk van die weg waar allemaal drempels liggen, mijn auto is verlaagd, dus dat stuk rij ik altijd wat voorzichtiger.
Als ze me na dat stuk hadden geflitst was de boete minimaal 10x zo hoog

En ik weet dat deze boete ze toch meer kost aan administratieve kosten dan dat het ze oplevert, toch nog enige troost
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 16:28
Verkeer & Vervoer Zou je vandaag geslaagd zijn? #3
Verwijderd
500 21-05-2009 12:15
Verkeer & Vervoer Zou je vandaag geslaagd zijn? #2
Daboman
500 04-02-2009 18:37
Verkeer & Vervoer certi gat 400 eu kosten?
crazycat
33 02-01-2009 11:54
Verkeer & Vervoer Zou je vandaag zijn geslaagd? #2
MTpower
4 23-10-2008 22:06
Eindexamens 2005 Onvoldoende vrij deel --> vak laten vallen?
livj0r
25 02-06-2005 21:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.