Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2009, 22:59
Verwijderd
hee viickie!!

k reageer ff alleen op je eerste topic or, (als je ut nie erg vind)

k heb zit op 4vwo en heb ook N&G, met bio, sk, keuzevakke inf en nlt en géén natuurkunde.

k snap egt wat je doormaakt want k wou net voor de kerstvakantie ook omwissele van twee vakke maar da ging helaas nie meer.

sk gaat bij mij ook egt helemaal nie sta er nu een 4.4 voor.
wat k ook doe k snap het gwn nie.

ben pas gelede ook geopereerd, meer dan een maand thuis gebleve en nog steeds slaperig van narcose enz dus sgol is helemaal agterop geraakt, dus ook sk, egt een ramp!

nlt heb k dit jaar nog nie maar volgend jaar pas maar angezien mijn profiel ist missg betr als k wisk d kies, want heb geen ak en natuurkunde en sk is ook zo ***.

maar k dwaal te veel af, dus weer ff naar jou:

tis goe da je denk k da je na vor ak heb omgeruild, na is egt pittig hè?
economie is ook nie zo makkelijk hè?

marre hoe loopt het verder af???
en hoe sta je er nu voor??

k hoor ut graag!
en zal ltr nog wel alle topics leze

xx & zet 'm op!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2009, 15:57
Viickie
Viickie is offline
Heey iedereen!

morgen ga ik dus met me vader met me decaan praten, maar ik ben echt super zenuwachtig. Als ik eraan denk gaat me hart al sneller kloppen en word ik helemaal gek! ik hoop gewoon echt dat het lukt en dat ze niet moeilijk gaan doen..maar hebben jullie miss nog een paar tips voor me? om rustig te blijven zodat ik daar morgen kalm naar binnen ga, of tips die me zelfverzekerder kunnen maken als ik daar zit?

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 16:03
Viickie
Viickie is offline
Citaat:
hee viickie!!

k reageer ff alleen op je eerste topic or, (als je ut nie erg vind)

k heb zit op 4vwo en heb ook N&G, met bio, sk, keuzevakke inf en nlt en géén natuurkunde.

k snap egt wat je doormaakt want k wou net voor de kerstvakantie ook omwissele van twee vakke maar da ging helaas nie meer.

sk gaat bij mij ook egt helemaal nie sta er nu een 4.4 voor.
wat k ook doe k snap het gwn nie.

ben pas gelede ook geopereerd, meer dan een maand thuis gebleve en nog steeds slaperig van narcose enz dus sgol is helemaal agterop geraakt, dus ook sk, egt een ramp!

nlt heb k dit jaar nog nie maar volgend jaar pas maar angezien mijn profiel ist missg betr als k wisk d kies, want heb geen ak en natuurkunde en sk is ook zo ***.

maar k dwaal te veel af, dus weer ff naar jou:

tis goe da je denk k da je na vor ak heb omgeruild, na is egt pittig hè?
economie is ook nie zo makkelijk hè?

marre hoe loopt het verder af???
en hoe sta je er nu voor??

k hoor ut graag!
en zal ltr nog wel alle topics leze

xx & zet 'm op!!
haha dankje!
ik weet niet precies wat nlt is, want dat hebben we niet bij ons op school geloof ik.
wat stom dat je die 2 vakken niet kom omwisseln, waarom kon dat niet?!
Jaa scheikunde is echt een vak, als je het niet begrijpt dan kun je er niks mee. Zo vaag, i khoop echt dat ik er bijna vanaf ben (A)
Ooh das ook vervelend, dat je geopereerd bent en dat daardoor school ook achter is gekomen.. ook zo stom in de eerste 3 jaar kon je gewoon zo vaak ziek zijn als je maar wilde en je miste nog niks. maar nu, nu mis je ehct alles gewoon.
Jaa natuurkunde is zeker pittig, en ook als je een rotdocent hebt. Die man vond mij niet aardig en dat liet die merken ook! hij was ook de reden waarom ik ak heb gekozen. Economie vond ik wel leuk alleen omdat ik ook ziek was geweest liep ik te ver achter en kon ik het niet meer inhalen. Jaa morgen weten we hoe het afloopt, en of het nog goed kan komen voor mij.. dus morgen om 5 uur zullen jullie het weten!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 16:48
Verwijderd
Citaat:
haha dankje!
ik weet niet precies wat nlt is, want dat hebben we niet bij ons op school geloof ik.
wat stom dat je die 2 vakken niet kom omwisseln, waarom kon dat niet?!
Jaa scheikunde is echt een vak, als je het niet begrijpt dan kun je er niks mee. Zo vaag, i khoop echt dat ik er bijna vanaf ben (A)
Ooh das ook vervelend, dat je geopereerd bent en dat daardoor school ook achter is gekomen.. ook zo stom in de eerste 3 jaar kon je gewoon zo vaak ziek zijn als je maar wilde en je miste nog niks. maar nu, nu mis je ehct alles gewoon.
Jaa natuurkunde is zeker pittig, en ook als je een rotdocent hebt. Die man vond mij niet aardig en dat liet die merken ook! hij was ook de reden waarom ik ak heb gekozen. Economie vond ik wel leuk alleen omdat ik ook ziek was geweest liep ik te ver achter en kon ik het niet meer inhalen. Jaa morgen weten we hoe het afloopt, en of het nog goed kan komen voor mij.. dus morgen om 5 uur zullen jullie het weten!

de decaan (die de pest aan mij heeft, en k aan haar) zei da het zogenaamd te laat was, terwijl k gwn voor de kerstvakantie aanklopte, tis tog nie meer normaal?!
&& vor sk geld het zelfde, die vent mag k gwn nie,
vorig jaar ston k er nog mooi een 8 voor en had een liefe vent als leraar , maar nu egt gwn een oude verstrooide professor!! die egt zo is van: vwo is nou eenmaal moeilijk, als je het nie aan kan, rot je maar op..

suc6!!
& tot morgee!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 14:49
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
en wat is het geworden? ben nu wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 16:01
Verwijderd
k ben ook benieuwd!!! tis 5 uur!!

xx
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 16:15
Viickie
Viickie is offline
Nou ik weet niet echt of ik nu blij of niet blij moet zijn. Ik ging dus naar me decaan toe, vertelde dat biologie en scheikunde echt niet meer gingen en of ik nog over kon stappen naar een ander profiel. Het eerste wat hij zei was; nee..dat kan niet.. dus ik stond zo van,, nou leuk. Toen belde me vader, en toen zei de decaan, ja okee het kan in principe niet, maar we gaan kijken wat we kunnen doen. Toen ging hij aan mij vragen welke vakken en keuze vakken ik dan zou krijgen en willen hebben. Nou wiskunde C, geschiedenis, en keuze vakken dan tekenen en maatschappijwetenschappen. Dus hij zei; oke ik ga met scheikunde,biologie, mentrix, andere wiskunde docent en teamleider praten.. en als het dan kon kon ik sowieso niet meer overstappen, maar dan mocht ik in de biologie en scheikunde lessen geschiedenis doen en dan zou ik dit jaar niet halen als NG maar wel als CM, maar dat kon alleen als de meerderheid het ermee eens was.. dus er hoeven er maar een paar tussen te zitten die het er niet mee eens zijn, en het hele feestje gaat niet door! ja leuk!! ><....dus moet i khier wel of niet blij mee zijn? het is niet het einde van de wereld maar ook geen wit licht..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 16:15
Viickie
Viickie is offline
haha niet zo ongeduldig (A)
x
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 17:05
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Ik begrijp niet waarom ze er niet mee in zouden willen stemmen... Zij hebben er geen last van: jij bent degene die alles in moet halen. Ik denk dus dat je er wel blij mee moet zijn

Nou, succes dan maar Wanneer krijg je het trouwens te horen?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 17:12
Viickie
Viickie is offline
Citaat:
Ik begrijp niet waarom ze er niet mee in zouden willen stemmen... Zij hebben er geen last van: jij bent degene die alles in moet halen. Ik denk dus dat je er wel blij mee moet zijn

Nou, succes dan maar Wanneer krijg je het trouwens te horen?
Jaa daar heb je gelijk in, maar toch. mijn mentrix is een beetje vaag, toen ik vertelde dat ik naar de decaan was gegaan enzo zei ze; is de havo niet beter voor je?
maja me vader zegt, gewoon negeren die gekke mentrix
uhm ik krijg het na de tulpvakantie pas te horen, omdat me teamleider dan pas weer op school is..zoiets werd er tegen mij gezegd Dus we zullen zien, ik ben nu iig al bezig met geschiedenis doorkijken enzoo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 19:49
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Hahaha, als je alleen maar problemen hebt met deze vakken, hoef je niet naar havo om C&M te doen. Idd negeren
Best irritant dat je het dan pas te horen krijgt Vooral als je al een beetje geschiedenis door gaat kijken, en dat dan blijkt dat het niet kan
Maarja, ik hoop het beste voor je
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 06:21
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
ikk hoop voor je/verwacht dat ze wel voor stemmen. het lijkt me vrij sterk dat docenten van vakken waar jij slecht in bent jou heel erg graag willen blijven irriteren met hun vak
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 09:20
Verwijderd
hee,

nou hope mar da die lerare nie zo moeilijk doen, en egt het beste met jou voor hebbe!

suc6!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 16:32
Viickie
Viickie is offline
Heey!
ik heb nu al van 5 leraren mee !
me mentrix, de gs docent, biologie docent, de decaan en me wiskunde docent
Voor gs zou die meneer mij willen helpen door periode 1 en 2 samen te vatten als 1 toets, die dan 100 minuten zou duren en ik zou nog de boekjes enzo van hem krijgen dan dus dat zit geloof ik wel goed, verder kwam mijn biologie docent nog naar mij toe om te zeggen dat ze het echt begreep en dat ze voor me zou duimen
dus ik ben blij! hahaha
ik wilde jullie even meedelen dat het dus tot nu toe wel goed gaat
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 16:37
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Gefeliciteerd!!!
Mooi dat de docenten het begrijpen.
Hahaha, ik zou liever hebben dat ik twee toetsen over twee hoofdstukken zou krijgen Anders is het veel te veel leren in één keer

Maar erg veel succes met C&M. Ik hoop je nooit meer terug te zien op dit forum, want dan gaat alles goed Hahaha

Maar erg veel succes he
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 06:08
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Heey!
ik heb nu al van 5 leraren mee !
me mentrix, de gs docent, biologie docent, de decaan en me wiskunde docent
Voor gs zou die meneer mij willen helpen door periode 1 en 2 samen te vatten als 1 toets, die dan 100 minuten zou duren en ik zou nog de boekjes enzo van hem krijgen dan dus dat zit geloof ik wel goed, verder kwam mijn biologie docent nog naar mij toe om te zeggen dat ze het echt begreep en dat ze voor me zou duimen
dus ik ben blij! hahaha
ik wilde jullie even meedelen dat het dus tot nu toe wel goed gaat
zodra je die toets hebt gemaakt moet je ons natuurlijk wel nog even vertellen hoe het ging he

succes met CM
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 12:37
Viickie
Viickie is offline
Hoooi
jaa ik zal jullie vertellen hoe het ging, maar ik kan nu eigenlijk nog niks doen want ik moet nog steeds wachten op me teamleider, en ik denk toch dat ik die toets pas na de vakantie ga maken, hahaha anders moet ik wel heeeel erg stressen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 14:03
Verwijderd
Wat goed joh!
ben egt blij voor je!

zet 'm op, fhet lukt je vast!
veel plezier met C&M!

xx.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 22:50
Viickie
Viickie is offline
Hallo iedereen!
Eventjes een update over hoe het nu gaat enzo hoor
Opzich gaat het goed alleen ik heb dus een onvoldoende voor ak en weet nog steeds niet of ik hem nou over mag doen zonder me herkansing van de toetsweek te gebruiken omdat ik samen met 2 andere de laagste cijfers had en we zijn er later bij gekomen dus die man zou zeggen dat wij een achterstand hadden en dat we daarom de laagste cijfers hadden en dan zou ik hem misschien over mogen doen. maar dat weet ik dus nog niet. Verder heb ik pas 1 boekje voor GS gekregen om te leren en ik vind het echt lastig, het engels is best oud en best moeilijk en er staan ook allemaal bronnen van boeken enzo onderaan de blz, maar ik weet niet wat ik daar nou mee moet doen..en ik moet nog steeds wachten op me teamleider.. als die mensen nou even zouden opschieten, maar nee Ook heb ik voor de vakantie nog een scheikunde toets gehad waar ik echt niks van snapte dus dat zal wel weer een 2 zijn ofzo..gaat lekker nouja dit was even de update!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 00:42
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Als je gewoon 1 onvoldoende hebt, zou je het niet eens hoeven te herkansen Het is er maar 1.
Dit begrijp ik ff niet Kan aan mij liggen, maarja Hoe kan geschiedenis lastig zijn? Het zijn alleen maar feiten... Of is het probleem dat er te veel feiten zijn? Dat kan ik me voorstellen... Dan moet je het leren gewoon over grote tijd verdelen. Wat je met die bronnen moet doen: helemaal niks(zou ik doen dan)

Docenten he Ze schieten nooit op met belangrijke dingen

Nja, ik hoop dat alles goed gaat Succes ermee en laat nog maar een keer iets horen


(Hmm, misschien gebruik ik echt te veel smilies)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 10:02
Viickie
Viickie is offline
Het is niet 1 onvoldoende het is een 4 en dat zijn 2 tekorten en ik sta voor duits ook een 5 dus ik wilde eigenlijk duits herkansen.. Nou GS kan lastig zijn doordat overal kleine nummerjtes bij staan en dan de blz onderaan helemaal gevuld is met bronnen en alles
Jaa ik heb nog 4 dagen of zoiets om dat boekje nog een keertje te lezen en te leren..Mensen die GS al het hele jaar hebben zeggen dat je een 6-7 haalt als je het een keertje doorleest en als je het 2 of 3 keer doorleest dan haal je een 8 of hoger

Jaa echt hoor! We moetetn van de toetsweek ook nog 2 cijfers voor Engels terug krijgen maar die vrouw zet ze maar niet op internet

Haha nee joh is juist leuk al die smilies hahahhah
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 15:34
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Nou, dan ga ik gewoon door met die smilies
Maarja, dat is minder, 4 onvoldoendes... Maarja, succes met een voldoende halen voor gs dan Gewoon ff een paar keertjes doorlezen, en het komt wel goed

Lol, toetsen nakijken duurt erg lang altijd ja Heb ik ook altijd last van

Nja, succes he
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 16:29
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Nou, dan ga ik gewoon door met die smilies
Maarja, dat is minder, 4 onvoldoendes... Maarja, succes met een voldoende halen voor gs dan Gewoon ff een paar keertjes doorlezen, en het komt wel goed

Lol, toetsen nakijken duurt erg lang altijd ja Heb ik ook altijd last van

Nja, succes he
of die docenten willen ook in de zon zitten terwijl ze ons met projecten lastig vallen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 12:36
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Is ook altijd in de winter Zo'n kerel had bij een klas 3 maanden er over gedaan om een PO na te kijken, die ingeleverd moest worden in december
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 18:19
Viickie
Viickie is offline
heey!
morgen is de grote dag! morgen zal ik dan EINDELIJK horen of ik AK over mag doen en of ik overmag stappen! ik ben echt zooooo zenuwachtig, want ik had dus vandaag les van me decaan en aan het einde van de les was ik naar hem toegegaan. dus i kzeg van; meeneer heeft u iedereen al gesproken of ik nou die andere vakken kan doen? dus hij zegt; we hebben zometeen een vergadering erover dus komem orgen maar even langs maar ik ben echt gewoon zooo bang dat ze zeggen; nee je komt er te laat mee jammer dan (niet met die woorden maar dat het daar op neerkomt)
Iemand tips of iets die mij kunnen helpen?!


xx
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 10:26
Viickie
Viickie is offline
nou ak mag ik in ieder geval niet overdoen, dus daar gaat me herkansing heen..
verder kan ik me decaan niet vinden en de teamleider ook niet! ik moet over 3 uur weer naar school, dus ik probeer het dan nog wel een keertje..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 18:40
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Dat is jammer Maarja, je kunt er niks meer aan doen.
Hier blijf je iig niet op zitten, of wel?

Nja, succes voor de rest
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 21:33
Viickie
Viickie is offline
Citaat:
Dat is jammer Maarja, je kunt er niks meer aan doen.
Hier blijf je iig niet op zitten, of wel?

Nja, succes voor de rest
jaa das idd jammer, maar ik ga gewoon de herkansing goed doen. en dan voor duits krijgen we nog 3 toetsen dus dat komt ook wel goed. En dan moet ik mandag nog een keer de teamleider en decaan vinden want we hebben nu nog maar 6 weken, en in die 6 weken moet ik iets van 3 toetsen GS inhalen en 1 toets wiskunde als het goed is.. dus ong 4 toetsen inhalen? ik hoop dat die mensen opschieten want in 6 weken 4 zware toetsen inhalen is best moeilijk !
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 22:02
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Hahaha, dat wordt lastig. 4 toetsen inhalen en dan waarschijnlijk nog normale toetsen maken
Beter dat ze opschieten ja. Je gaat het druk hebben
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, dat wordt lastig. 4 toetsen inhalen en dan waarschijnlijk nog normale toetsen maken
Beter dat ze opschieten ja. Je gaat het druk hebben
Idd, wat DBZ zeg! Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 21:21
Viickie
Viickie is offline
Ik mag NIET overstappen!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Ik mag NIET overstappen!
WTF! Ah, klote zeg! Echt jmmr! Waarom mag het niet? Sorry meissie, echt rot voor je! Wat ga je nu doen? Eey, sterkte!

xx.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 13:06
Viickie
Viickie is offline
Citaat:
WTF! Ah, klote zeg! Echt jmmr! Waarom mag het niet? Sorry meissie, echt rot voor je! Wat ga je nu doen? Eey, sterkte!

xx.
Jaa ik baal er ook echt van, me vader gaat proberen morgen met die teamleider te praten. Jaa het mag dus niet omdat ze de basis te dun vinden, maar alleen de teamleider en me mentrix (die steeds loopt te bleren dat ik naar havo moet ) nee hebben gezegd,, ging zij nog heel leuk vandaag met mij een gesprek hebben maar daar kwam ook niks uit.. Ja ik weet niet wat ik nu ga doen, maar zelfs al doe ik het jaar over..dan ga ik me toch kapot vervelen? dan zit ik een heel jaar voor alleen GS op school juistem..

X
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Jaa ik baal er ook echt van, me vader gaat proberen morgen met die teamleider te praten. Jaa het mag dus niet omdat ze de basis te dun vinden, maar alleen de teamleider en me mentrix (die steeds loopt te bleren dat ik naar havo moet ) nee hebben gezegd,, ging zij nog heel leuk vandaag met mij een gesprek hebben maar daar kwam ook niks uit.. Ja ik weet niet wat ik nu ga doen, maar zelfs al doe ik het jaar over..dan ga ik me toch kapot vervelen? dan zit ik een heel jaar voor alleen GS op school juistem..

X
Ja lopt, je gaat je waarschijnlijk heel erg vervelen. Maar als je een jaar gaat overdoen, wat voor profiel ga je dan doen? xx.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 17:43
Viickie
Viickie is offline
Ik zou dan CM doen.. dus dan zou alleen GS echt nieuw voor me zijn.. dus 1 jaar 1 vak, woehoe.. xxx
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 18:44
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Jammer!
Idd, een jaar overslaan is geen optie. Doorgaan wil je ook niet. Dus... Er zijn vrij weinig opties over

Wat ben je van plan om te doen?
Wat ik zou doen is dit: ik zou gaan praten met die mensen om te ''overleggen'' wat er nu moet gebeuren. Dan zou ik gewoon de opties langsgaan: jaar overdoen, dat ga ik niet doen; naar havo, dat ook niet; zelfde profiel blijven doen, ook niet.

Gewoon volhouden en dan geven ze wel toe Werkt bij mij altijd

Nja, hopen dat je vader het voor elkaar krijgt...

Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zou dan CM doen.. dus dan zou alleen GS echt nieuw voor me zijn.. dus 1 jaar 1 vak, woehoe.. xxx
tja, als dat moet, dan moet je dat maar doen hea?
maar... zoals DBZ zegt: blijve volhoude en hope dat het je pa lukt!

xx.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 19:12
Viickie
Viickie is offline
Nou er zit dus niks anders op dan te blijven zitten.. god wat voelt dit kut zeg! de teamledier hield ze poot stijf; ze wordt geen uitzondering.. nou leuk is dat,, leuke school..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Nou er zit dus niks anders op dan te blijven zitten.. god wat voelt dit kut zeg! de teamledier hield ze poot stijf; ze wordt geen uitzondering.. nou leuk is dat,, leuke school..
aai klote voor je meissie! ja, zal idd wel kut voelen! sterkte! ik moet nu door me operatie ook nog veel toetsen inhalen terwijl we maar nog heel korte tijd hebben, dus voor mij ook spanning wat er uit zal komen... Hoe gaat het met je? Ik bedoel nu je weet dat je bljift zitten, denk je dan zo van, het kan me allemaal niets meer schelen, laten barsten die school of blijf je gewoon je best doen? Eey, nogmaals sterkte! xx.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 09:19
Viickie
Viickie is offline
Citaat:
aai klote voor je meissie! ja, zal idd wel kut voelen! sterkte! ik moet nu door me operatie ook nog veel toetsen inhalen terwijl we maar nog heel korte tijd hebben, dus voor mij ook spanning wat er uit zal komen... Hoe gaat het met je? Ik bedoel nu je weet dat je bljift zitten, denk je dan zo van, het kan me allemaal niets meer schelen, laten barsten die school of blijf je gewoon je best doen? Eey, nogmaals sterkte! xx.
Jaa opzich gaat het wel goed, omdat ik wel verwacht had dat die teamleider niet van mening zou veranderen..ja er is dus nog een kans dat ik het kan halen, die kans is wel heel erg klein maar ik ga het gewoon nog proberen, ik bedoel als ik nu helemaal niks meer ga doen heb ik gewoon 10 weken zomervakantie en dan begin de 4e heeeel erg lui volgens mij..

We hebben nog iets van 4 weken ofzo voordat de laatste toetsweek er is? Nou dan hoop ik dat er een engeltje op je schouder zit en dat het met jou wel goed komt! Gewoon op tijd beginnen met leren..ik had AK herkannst en had nu ook een 7 ipv een 3,7 haha. dus ik blijf ook gwn stug doorgaan ;P

xxxx
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Jaa opzich gaat het wel goed, omdat ik wel verwacht had dat die teamleider niet van mening zou veranderen..ja er is dus nog een kans dat ik het kan halen, die kans is wel heel erg klein maar ik ga het gewoon nog proberen, ik bedoel als ik nu helemaal niks meer ga doen heb ik gewoon 10 weken zomervakantie en dan begin de 4e heeeel erg lui volgens mij..

We hebben nog iets van 4 weken ofzo voordat de laatste toetsweek er is? Nou dan hoop ik dat er een engeltje op je schouder zit en dat het met jou wel goed komt! Gewoon op tijd beginnen met leren..ik had AK herkannst en had nu ook een 7 ipv een 3,7 haha. dus ik blijf ook gwn stug doorgaan ;P

xxxx
Als je alleen geschiedenis moet, waarom praat je dan niet met de docent GS hierover? Als die het realistisch vind om dit te gaan doen dan kan je een verzoek aan de examencommissie sturen met een aanbevelingsbrief van de docent en als de examencommissie dit dan goedkeurt dan kan de teamleider er niets meer over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Jaa opzich gaat het wel goed, omdat ik wel verwacht had dat die teamleider niet van mening zou veranderen..ja er is dus nog een kans dat ik het kan halen, die kans is wel heel erg klein maar ik ga het gewoon nog proberen, ik bedoel als ik nu helemaal niks meer ga doen heb ik gewoon 10 weken zomervakantie en dan begin de 4e heeeel erg lui volgens mij..

We hebben nog iets van 4 weken ofzo voordat de laatste toetsweek er is? Nou dan hoop ik dat er een engeltje op je schouder zit en dat het met jou wel goed komt! Gewoon op tijd beginnen met leren..ik had AK herkannst en had nu ook een 7 ipv een 3,7 haha. dus ik blijf ook gwn stug doorgaan ;P

xxxx
okeej, van dat het beetje met je gaat. Ja, blijven proberen he, maar in je achterhoofd rekening meehouden hea? klopt, dan word je wel lui ja..

hmm, ja dat engeltje heb ik wel nodig ja! ik blijf ook hopen.

hea, sterkte & succes hea! en hou me op de hoogte!

xx.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 17:28
Viickie
Viickie is offline
Hee allemaal!

even een update over hoe het nu gaat..
Nou de enige manier voor mij om over te stappen naar CM is, als ik dit jaar haal. Ik sta nu nog 7 tekorten, waar ik er sowieso 3/4 kan wegwerken..Met een 4 en een 5 en dan de rest 6 en ongeveer 3 7'ens haal je het jaar gewoon. Dus dat ben k aan het proberen. Voor duits sta ik nu bijna voldoende, en wiskunde snap ik ook, bio is al bijna een 5, nog een PO mken en dan is dat wel een 5 denk ik..Dus ik moet eerst overgaan op NG profiel wil ik over kunnen stappen, dus ik ben nu keihard aan het werken..

xx
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 17:29
Viickie
Viickie is offline
@ G..dGirl;
hoe gaat het met jou?
heb je al cijfers terug enzo?
ziet het ernaar uit dat je dit jaar halen?
Ik duim nog steeds voor je!
xx
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Hee allemaal!

even een update over hoe het nu gaat..
Nou de enige manier voor mij om over te stappen naar CM is, als ik dit jaar haal. Ik sta nu nog 7 tekorten, waar ik er sowieso 3/4 kan wegwerken..Met een 4 en een 5 en dan de rest 6 en ongeveer 3 7'ens haal je het jaar gewoon. Dus dat ben k aan het proberen. Voor duits sta ik nu bijna voldoende, en wiskunde snap ik ook, bio is al bijna een 5, nog een PO mken en dan is dat wel een 5 denk ik..Dus ik moet eerst overgaan op NG profiel wil ik over kunnen stappen, dus ik ben nu keihard aan het werken..

xx

Heey,

zo das wel beter dan! dan ga je toch nog over dan naar de vijfde maar dan wel C&M als ik goed begrijp? Zo echt zo leuk voor je zijn! Veel suc6 met alles en hoop dat je het haalt!!!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 22:59
Verwijderd
Citaat:
@ G..dGirl;
hoe gaat het met jou?
heb je al cijfers terug enzo?
ziet het ernaar uit dat je dit jaar halen?
Ik duim nog steeds voor je!
xx
ik weet niet. het zijn zoveel toetsen om in te halen en zoveel stof om te leren! ik moet alles van een maand inhalen wat ik toen heb gemist en ook nog de toetsen die eraan komen ook gewoon nog maken. ik sta er nu goed voor maar ik moet nog zoveel cijfers krijgen dusja. we zien wel. bedankt, ik duim ook voor jou! ik laat je wel weten hoe alles is gegaan!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 13:32
Viickie
Viickie is offline
Haaayy, weer eventjes een update hoor

Ik heb nu nog maar 5 tekort, een extra PO ergens en door de toetsen bij duits ben ik van 7 tekort naar 5 gegaan. Toetsweek is nu begonnen en duits had ik voldoende dus dat is nu helemaal klaar voor dit jaar, en wiskunde..tsjaa. laten we zeggen dat ik al weet waar me herkasning heen gaat!

Dus nu heb ik nog 2 5'en en een 3. Die ene 5 is een 4.7 (biologie) en die andere 5 is een 5,1 (wiskunde) en dan die 3 (scheikunde) kregen we nog een PO voor, maar dat is helemaal fout gegaan want het was een proefje, maar dat proefje ging steeds fout dus toen we het overnieuw wilde doen was de tijd om...

Scheikunde nog 1 tekort wegwerken (ik heb een 4,5 nodig voor de toets voor een eindcijfer van een 4) en dan biologie miss nog, ik heb een 9 nodig voor de toets. Maar dat is te doen toch ?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 13:53
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Hey Viickie,

Gelukkig gaat het beter, maar kan je wel overgaan met 2 5en en 1 4? Hoop het wel voor je
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Haaayy, weer eventjes een update hoor

Ik heb nu nog maar 5 tekort, een extra PO ergens en door de toetsen bij duits ben ik van 7 tekort naar 5 gegaan. Toetsweek is nu begonnen en duits had ik voldoende dus dat is nu helemaal klaar voor dit jaar, en wiskunde..tsjaa. laten we zeggen dat ik al weet waar me herkasning heen gaat!

Dus nu heb ik nog 2 5'en en een 3. Die ene 5 is een 4.7 (biologie) en die andere 5 is een 5,1 (wiskunde) en dan die 3 (scheikunde) kregen we nog een PO voor, maar dat is helemaal fout gegaan want het was een proefje, maar dat proefje ging steeds fout dus toen we het overnieuw wilde doen was de tijd om...

Scheikunde nog 1 tekort wegwerken (ik heb een 4,5 nodig voor de toets voor een eindcijfer van een 4) en dan biologie miss nog, ik heb een 9 nodig voor de toets. Maar dat is te doen toch ?

hey, das wel beter dat je nog maar 5 tekort staat! Zoals DBZ al vroeg: ga je wel over met twee vijfen en een 4? Denk je dat je een 4.5 kan halen voor scheikunde en een 9 voor bio? ik hoop het voor je! dat zou wel beter zijn! zet 'm op!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 14:14
Viickie
Viickie is offline
Hooi

Nee je kan niet over met twee 5'en en een 4.. maar dat bedoelde ik ook niet

Wiskunde is nu een 5, en de toets uit de toetsweek ging slecht dus die ga ik herkansen.

Scheikunde is nu een 3, en daar ga ik dan een 4 van maken (toets en een PO)

Biologie is nu en 5, en als ik een 9 haal voor de toetsweek dan heb ik een 5,5 dus een 6.

Wiskunde een 5 of een 6
Scheikunde een 4
Biologie een 5 of een 6

Dus als ik biologie nou heeel goed leer dan heb ik een 4(scheikunde) en een 5(wiskunde). En als ik dan wiskunde goed herkans heb ik daar ook een 6 voor dus alleen nog maar een 4 voor scheikunde

Goed lezen, dan snap je hem hahaha!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Twijfels over de studiekeuze
weetniks
1 10-11-2012 09:08
Algemene schoolzaken Lijkt dit jullie een verstandige profielkeuze?
Ritual
27 17-07-2011 19:54
Algemene schoolzaken Hoe extreem is dat? Twee keer blijven zitten? :p
RedWarrior
70 27-06-2006 17:54
Algemene schoolzaken Industrieel Product Ontwerpen
*lieve_steph*
2 13-11-2003 19:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.