Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2016, 21:22
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
.

Laatst gewijzigd op 27-06-2018 om 01:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2016, 21:25
Verwijderd
Laat me raden; Eerste jaarcontract of een wijziging (naar een ander abonnement) afgesloten op 27-8-2015?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor je antwoord maar ik begrijp niet echt wat je bedoelt?
Je hebt een abonnement afgesloten hiervoor toch? Wat voor abonnement en wanneer heb je dat afgesloten? Als het een jaarabonnement is geweest en het is het eerste jaar, dan was je verplicht om het hele eerste jaar te betalen en abonnee te blijven. Staat in de wet. Je had ook zelf kunnen nadenken in dat geval in plaats van een volslagen krankzinnige randdebiel te zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 21:52
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Ik was voor deze 8 onzinnige maanden meer dan een jaar en half klant van SIMPEL, een jaar is de minimum zoals bij de meeste providers.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 21:54
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dan laat je je geld toch gewoon terugstorten door de bank? Had je al maanden geleden mee moeten beginnen (als je gelijk hebt)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 21:57
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Je hebt gewoon 2 maanden opzegtermijn, flapdrol. Als je er al lang vanaf wilde had je eerder moeten opzeggen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 21:58
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Het was automatische incasso, alleen soms moest ik zelf het geld overmaken als dit niet het geval was. Hoe doe ik dat terugstorten van de automatische incasso's?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:00
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Je hebt gewoon 2 maanden opzegtermijn, flapdrol. Als je er al lang vanaf wilde had je eerder moeten opzeggen.
Ik weet dat de eerste post kut geschreven is, maar er staat dat hij al maandenlang opzeggingen heeft verstuurd De opgenomen e-mail is maar een (willekeurig) voorbeeld
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:00
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Zoals aangegeven in het openingsbericht, ik heb maandenlang duidelijk aangegeven dat ik mijn abbonament wilde afsluiten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het was automatische incasso, alleen soms moest ik zelf het geld overmaken als dit niet het geval was. Hoe doe ik dat terugstorten van de automatische incasso's?
Via internetbankieren van je bank tot 8 weken na de afschrijving. Verder gewoon even de zoekfunctie op de website van je bank gebruiken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan het geld storneren via je bank.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:08
Verwijderd
Ik hoop zo dat als het z'n eigen fout was dat hij dankzij die storneringen enorme problemen gaat krijgen, hehehe.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:10
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Op 3 juni kreeg ik deze mail (een van de vele) en JA ik heb de mail beantwoord op een duidelijke manier.

Beste meneer ,

In uw e-mail geeft u aan dat uw het abonnement bij Simpel .wilt afluiten.

Uiteraard is dit mogelijk.

Wij hebben u op 14 April aangegeven dat u mag opzeggen en binnen 5 dagen weg mag bij Simpel.
Ook hebben wij aangegeven dat als u het telefoonnummer wilt meenemen naar uw nieuwe provider dat deze nieuwe provieder
Het abonnement zal opzeggen. Op dit moment heeft u niet aangegeven het telefoonnummer wel of niet te willen verhuizen.
Dat is de reden dat het abonnement niet beeindigd is.

Graag horen wij van u wat u wenst met uw telefoonnummer. Wij zuullen daarna de gewenste handelingen uitvoeren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Simpel Klantenservice

Op deze e-mail kan geen antwoord worden gestuurd. Heeft u nog een vraag? Kijk dan bij de veelgestelde vragen op onze website.
-----------------------------------

Ik had een mail gestuurd waarop dit het antwoord was en dacht dat het wel afgehandeld zou worden, niet dus. En eenvoudig reageren kan ook niet. Ik kan ook niet bellen omdat mijn service in de eerste instantie al niet werkt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:13
Verwijderd
Dan ga je naar een vast toestel. Jezus waarom is het leven voor zoveel mensen zo fucking moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:14
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
@Deadlock
Als je advies hebt en respectvol wil communiceren, graag. Zo niet, zeg dan gewoon niks.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:16
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Ik heb geen vast toestel, daarnaast woon ik in Finland nu.
Komop, echt waar? Jij redeneert alsof ik 24/7 achter dit probleem moet aanlopen. Dat is toch belachelijk? Ik geef duidelijk iets aan en SIMPEL mistbruikt duidelijk loopholes om mij zo lang mogelijk bij hun te houden als klant.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:19
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
13 april
Beste meneer Xia,

Wat jammer om te lezen dat je zeer ontevreden over de service van Simpel en dat dit je heeft doen beslissen het abonnement op te zeggen. Wegens een prijswijziging is het voor jouw mogelijk op per direct je contract op te zeggen. Mocht je je mobiele telefoonnummer willen behouden, kun je een verzoek indienen bij een nieuwe provider. Zij zullen dan je contract bij Simpel opzeggen, je kunt dan met 5 werkdagen weg bij ons.

Graag horen we van je of je je contract wilt opzeggen of nummerbehoud wilt.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Simpel Klantenservice
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:20
Verwijderd
Citaat:
@Deadlock
Als je advies hebt en respectvol wil communiceren, graag. Zo niet, zeg dan gewoon niks.
Je bent zelf niet respectvol, er staat onderaan die mail dat reageren geen zin heeft. Is dat 21e eeuw? Nee niet bepaald. Neem je dan andere maatregelen? Ja, dan pak je ergens een vaste telefoon. Ffs. Ik herhaal mijn vraag; WAAROM IS HET LEVEN VOOR SOMMIGE MENSEN ZO MOEILIJK?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2016, 22:23
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Nu ik het allemaal check is het niet 7-8 maanden maar 3-4(+2 zonder werkende service) maanden, het voelt alsof het jaren zijn. 1 maand zou toch al te veel moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:24
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Citaat:
Je bent zelf niet respectvol, er staat onderaan die mail dat reageren geen zin heeft. Is dat 21e eeuw? Nee niet bepaald. Neem je dan andere maatregelen? Ja, dan pak je ergens een vaste telefoon. Ffs. Ik herhaal mijn vraag; WAAROM IS HET LEVEN VOOR SOMMIGE MENSEN ZO MOEILIJK?
Man, man ,man.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:29
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Citaat:
Je bent zelf niet respectvol, er staat onderaan die mail dat reageren geen zin heeft. Is dat 21e eeuw? Nee niet bepaald. Neem je dan andere maatregelen? Ja, dan pak je ergens een vaste telefoon. Ffs. Ik herhaal mijn vraag; WAAROM IS HET LEVEN VOOR SOMMIGE MENSEN ZO MOEILIJK?
Op 18 jarige leeftijd op jezelf naar een ander land op vakantie en vervolgens erheen verhuizen uit eigen interesse en daar een redelijke baan, huisje en partner vinden. Leven is niet moeilijk. Maar dit ''simpel'' gedoe is wel moeilijk en onzin.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Op 18 jarige leeftijd op jezelf naar een ander land op vakantie en vervolgens erheen verhuizen uit eigen interesse en daar een redelijke baan, huisje en partner vinden. Leven is niet moeilijk. Maar dit ''simpel'' gedoe is wel moeilijk en onzin.
Dan ben je zelf misschien ietwat simpel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 22:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ruik een troll.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 23:54
Fool_
Fool_ is offline
Citaat:
Op 3 juni kreeg ik deze mail (een van de vele) en JA ik heb de mail beantwoord op een duidelijke manier.

Beste meneer ,

In uw e-mail geeft u aan dat uw het abonnement bij Simpel .wilt afluiten.

Uiteraard is dit mogelijk.

Wij hebben u op 14 April aangegeven dat u mag opzeggen en binnen 5 dagen weg mag bij Simpel.
Ook hebben wij aangegeven dat als u het telefoonnummer wilt meenemen naar uw nieuwe provider dat deze nieuwe provieder
Het abonnement zal opzeggen. Op dit moment heeft u niet aangegeven het telefoonnummer wel of niet te willen verhuizen.
Dat is de reden dat het abonnement niet beeindigd is.

Graag horen wij van u wat u wenst met uw telefoonnummer. Wij zuullen daarna de gewenste handelingen uitvoeren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Simpel Klantenservice

Op deze e-mail kan geen antwoord worden gestuurd. Heeft u nog een vraag? Kijk dan bij de veelgestelde vragen op onze website.
-----------------------------------

Ik had een mail gestuurd waarop dit het antwoord was en dacht dat het wel afgehandeld zou worden, niet dus. En eenvoudig reageren kan ook niet. Ik kan ook niet bellen omdat mijn service in de eerste instantie al niet werkt.
Heb je een mail die eindigt met de zin "Op deze e-mail kan geen antwoord worden gestuurd." duidelijk beantwoord?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 09:22
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Citaat:
Heb je een mail die eindigt met de zin "Op deze e-mail kan geen antwoord worden gestuurd." duidelijk beantwoord?
Nee, als je contact wilt opnemen moet je naar ''mijnSIMPEL'' en stuur je een mail via het online formulier, duurt een aantal dagen voordat ze reageren. EN als ik dat wel zou hebben gedaan zouden ze toch nooit een reactie email kunnen opsturen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2016, 14:48
frats
Avatar van frats
frats is offline
abbonament
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 16:16
PiettePeter
PiettePeter is offline
Hola, Deadlock!
Zo kan ie wel weer, eh?
Ge zijt een beetge gemeen..
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 16:18
PiettePeter
PiettePeter is offline
Oké...
Topic starter...
Dit is wat je gaat doen als het echt niet jouw eigen stomme fout is...
Je zet het op de social media pagina van simpel, dan krijg je ineens hun aandacht.
En nee, niet de mail maar je ervaring bij simpel.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 16:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik denk dat je het nog een keer op een ander scholierenforum moet posten, want dat helpt echt heel erg.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 20:30
Bamienator
Avatar van Bamienator
Bamienator is offline
Citaat:
Oké...
Topic starter...
Dit is wat je gaat doen als het echt niet jouw eigen stomme fout is...
Je zet het op de social media pagina van simpel, dan krijg je ineens hun aandacht.
En nee, niet de mail maar je ervaring bij simpel.
Bedankt, had ik zelf niet eens aan gedacht.
Zal het proberen en hopelijk werkt het
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.