Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2010, 21:46
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Hoi,
Ik zou jullie graag om advies vragen ^^ Ik heb mijn vriend beloofd hem binnenkort een avond helemaal te verwennen. Nou is dat in het algemeen niet zo'n probleem, maar ik zou graag een keer iets extra's doen. Iets leuks erbij, zoals 'n massage of iets in die richting. Heeft er iemand leuke ideeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2010, 21:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat dacht je van samen eerst chocoladefonduen? Met aardbeien en stukjes banaan en nootjes enzo. Dat is superlekker en het schijnt een aphrodisicum te zijn en al is het niet direct erotisch, het is wel verwennerij en met een beetje fantasie kun je het heel spannend maken!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 21:54
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Dat is wel een leuk idee! Maar we zijn die avond niet alleen helaas, maar het is zeker leuk om het een keer te proberen als we dat wel zijn. Bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 21:55
Verwijderd
En dan chocoladesaus op hem druipen en weer aflikken Hmmm chocoladesaus.

Denk ook aan de details. Kleding aandoen waarvan jij weet dat hij dat sexy vindt, helemaal als hij weet dat je het speciaal voor hem hebt gedaan, werkt vaak al opwindend. Of nonchalant laten merken dat je sexy ondergoed aan hebt. Of geen ondergoed.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 22:10
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Haha, geen ondergoed is 'n goeie. Dat gaat ie helemaal geweldig vinden
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 22:43
Verwijderd
Hmm, ik snap dat je met name doelt op de seksuele "extra's" die je kunt doen, maar dit topic hoort toch echt op L&R, dus daar verplaats ik 'm bij deze naartoe.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 16:06
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
En dan chocoladesaus op hem druipen en weer aflikken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik snap dat je met name doelt op de seksuele "extra's" die je kunt doen, maar dit topic hoort toch echt op L&R, dus daar verplaats ik 'm bij deze naartoe.
Whu, wat raar? Als ze toch specifiek vraagt om seksuele extra's, hoort het hier juist helemaal niet?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 20:44
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Dat is wel een leuk idee! Maar we zijn die avond niet alleen helaas, maar het is zeker leuk om het een keer te proberen als we dat wel zijn. Bedankt voor je reactie
He, maar hoe wil je hem verwennen als jullie niet alleen zijn? Mocht het zijn dat jullie bij ouders thuis zijn kan je de fondue toch ook mee naar je/zijn kamer nemen?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 23:50
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ex had nog beetje last van acné zoals veel jongens, op zijn rug. IPV het uitknijpen waar hij niet blij van werd, heb ik heel lekker geurende scrubgel gekocht. Ik heb toen een warm washandje gemaakt en hem gemasseerd/gescrubd/gewassen. Dat was opzich wel lief enzo.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 00:36
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
He, maar hoe wil je hem verwennen als jullie niet alleen zijn? Mocht het zijn dat jullie bij ouders thuis zijn kan je de fondue toch ook mee naar je/zijn kamer nemen?
wij gaan even boven op mijn kamer chocolade-fonduen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 13:53
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
wij gaan even boven op mijn kamer chocolade-fonduen
Wahahahahaha

OT: Een massage zou heel goed kunnen werken . Vooral met massage olie, dat vind hij vast helemaal leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 19:11
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
wij gaan even boven op mijn kamer chocolade-fonduen
Haar/zijn ouders snappen toch ook wel dat ze zoiets alleen willen doen, dat het niet romantisch is om samen met je ouders te chocolade fonduen? Ik kan me niet voorstellen dat je ouders daar moeilijk over zouden doen.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 20:53
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Ja maar doe dan zoiets als je alleen thuis bent. Ik zou het als ouder een beetje vreemd vinden als je dochter en dr vriendje met een complete chocolade fondue set de trap op gaat
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 18:48
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Wacht gewoon tot je wél met z'n 2en thuis kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 11:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik dus een zoon had die een lieve vriendin had die nog chocoladefondue meenam ook zou ik echt wel protesteren als ze dat voor zichzelf hielden, ik zou ook fondue willen!

Dus ik zou daarmee wachten tot je alleen thuis bent ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.