Oud 31-03-2012, 22:10
JustSaying
JustSaying is offline
ik ben ik een jongen en ik wil mijn kleding style verandere dus ik wou skinny jeans kopen mr in veel winkels waren ze best duur. weet iemand waar je cheap skinny jeans kan kope?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2012, 00:20
Verwijderd
Bij h&m!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 04:19
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Bij h&m!
Inderdaad de H&M, ik heb daar zelfs voor mijn lange dunne benen rode, kobalt blauwe en zwarte skinny's kunnen vinden en gekocht die zitten perfect als gegoten. Van die rode heb ik zelfs een tweede gekocht die ik als voorraadje erbij heb.

Ook bij de Bristol heb ik een goed passende zwarte skinny gevonden, die voor mijn lengte precies paste.
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 11:40
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
The sting is meestal ook niet zo duur, of anders america today maar dat is alleen in de opruiming nog leuk te betalen...
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 11:51
angela93
angela93 is offline
Weet iemand waar ik dit vest kan kopen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMAG0237.jpg (1.28 MB, 11x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 16:14
Verwijderd
miscchien zalando ofzo ? het kan zijn dat dit een model is waar er maar heel erg weinig van zijn ! oftewel zeldzaam !
succes met zoeken
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 16:43
mk16
Avatar van mk16
mk16 is offline
Weet iemand op welke site ik neppe ugg's kan kopen voor jongen's ?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 15:49
xfollowme
Avatar van xfollowme
xfollowme is offline
Bestaan er ook Vans winkels in Nederland?
Dus niet b.v. O'moda daar heb je ook Vans (dat weet ik) maar écht een Vans winkel waar ze alleen maar Vans verkopen.
__________________
Never betray the people who love you. ♥
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 20:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier: KLIK!

Er zit er dus één in Amsterdam
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2012, 11:56
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
En in Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 13:10
Verwijderd
Ik zoek wat websites waar ze een shitload aan sneakers van verschillende merken verkopen zodat ik vanuit mijn luie stoel harde schoenen kan bestellen. De sites die ik al ken hebben niet veel soeps in de aanbieding.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 19:07
JustSaying
JustSaying is offline
ik heb paar broeken en die zijn zwart en komt snel stof op en da zie ik is er een middel voor zodat er minder snel stof op komt?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 17:41
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Weet iemand hoe dit model heet:

Het is van Shamballa maar geen idee welk model het is.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 03:05
SushiMonster
Avatar van SushiMonster
SushiMonster is offline
Ik zoek de sushi, waar is de sushi hier?
__________________
from outer space
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 15:09
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Wie weet hoe je 'n hoesje/mapje/etui voor je paspoort, kentekenbewijs, e.d. (en 'vroeger' ook je rijbewijs) noemt? En waar zou ik zoiets kunnen vinden? Van A5-formaat ongeveer..
Ik zie zoiets heel zelden, maar ik weet zeker dat 't bestaat.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 15:13
M. Tettenbaum
Avatar van M. Tettenbaum
M. Tettenbaum is offline
Bij de Bijenkorf hebben ze vast wel leuke, en anders accessorize.
__________________
"One thing is that I am WILD"
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 17:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij de Hema hebben ze ook allerlei van dat soort dingen. Ik zou het een documentenmapje oid noemen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 17:30
M. Tettenbaum
Avatar van M. Tettenbaum
M. Tettenbaum is offline
Inderdaad ja, Hema heeft meer dan je denkt op dat vlak, en anders als je in de buurt van Schiphol woont kun je daar ook van alles kopen.
__________________
"One thing is that I am WILD"
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 09:49
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
voor zo'n mapje kun je idd het beste naar de hema, en anders naar v&d ofzo en dan ligen ze ws in de buurt van de portomonees

Ik vind die Noosa armbanden gaaf, maar weet iemand een winkel in Den Bosch of Eindhoven of in elk geval zuid-oost brabant waar ze die gewoon in een winkel verkopen en niet op internet?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2012, 19:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zoek een donkerblauw jasje/colbertje met zo'n scheve rits en dan ook nog voor zondag Ik zag een hele gave bij de Sting maar die was er alleen in felblauw.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 16:18
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
heee


ik kan best wel een nieuwe rugtas gebruiken voor school want deze begint nogal op te raken
nu zat ik te denken om een rugtas van defqon.1 te kopen maar ik kan ze nergens vinden op internet of waardan ook ik heb er al wel een paar gezien ergens op een filmpje op youtube van defqon zelf maar die kan je daar denk ik wel halen, maar ze zouden vast ook wel ergens in een winkel te koop zijn

heeft iemand van jullie een idee waar je zoeen tas kan halen

oja defqon.1 is een festival voor degenen die niet weten wat ik bedoel

groetjes
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 22:40
Verwijderd
Ik zoek een kledingmerk. Vandaag bij de Sting zag ik kleren van Miss America (of Twenty Three by Miss America, maar ik kwam er net achter dat Twenty Three ook gezien kan worden als een apart merk geloof ik.), maar ik kan daar online nergens iets van vinden. Wel op de site van de Sting zelf, maar daar wordt alleen hun naam genoemd. Ik zoek een webshop, of iig een mogelijkheid om online te bekijken wat ze hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 15:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kleding van The Sting kan je volgens mij niet online kopen en veel merken worden ook alleen daar verkocht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 00:57
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
heee


ik kan best wel een nieuwe rugtas gebruiken voor school want deze begint nogal op te raken
nu zat ik te denken om een rugtas van defqon.1 te kopen maar ik kan ze nergens vinden op internet of waardan ook ik heb er al wel een paar gezien ergens op een filmpje op youtube van defqon zelf maar die kan je daar denk ik wel halen, maar ze zouden vast ook wel ergens in een winkel te koop zijn

heeft iemand van jullie een idee waar je zoeen tas kan halen

oja defqon.1 is een festival voor degenen die niet weten wat ik bedoel

groetjes
Defqon merchandise is niet in winkels te koop, behalve op de webshop van Q-Dance. Rugzakken hebben ze daar echter niet.
Het enigste wat je in dit geval kunt doen is contact opnemen met Q-Dance.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 11:22
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
heee


ik kan best wel een nieuwe rugtas gebruiken voor school want deze begint nogal op te raken
nu zat ik te denken om een rugtas van defqon.1 te kopen maar ik kan ze nergens vinden op internet of waardan ook ik heb er al wel een paar gezien ergens op een filmpje op youtube van defqon zelf maar die kan je daar denk ik wel halen, maar ze zouden vast ook wel ergens in een winkel te koop zijn

heeft iemand van jullie een idee waar je zoeen tas kan halen

oja defqon.1 is een festival voor degenen die niet weten wat ik bedoel

groetjes
Of gewoon een vette Eastpak?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 13:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dakine heeft ook gave tassen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 15:34
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ik ben al een tijdje opzoek naar een spijkerjas.
Het liefst met studs, maar een mooie zonder is ook goed. Die van zara heb ik al gezien maar pas ik niet.

Iemand nog ideeën waar ik kan kijken?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 11:22
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kunt tweedehandswinkels proberen, die hebben vaak wel spijkerjasjes.

Ik ben op zoek, voor bestuurskleding, naar een alternatief voor een stropdas. Eigenlijk wil ik zo'n soort strik die je op dit soort blousen ziet, maar dan los en niet per se in dezelfde kleur als het overhemd. Weet iemand hoe dat heet en waar ik het zou kunnen vinden, of moet ik gewoon een breed lint ergens vandaan halen?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 11:49
Verwijderd
^Ik zou inderdaad óf een breed lint dat lang genoeg ergens vandaan halen (op de markt, fourniturenwinkel), of een smalle sjaal.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 16:02
Verwijderd
Zelf maken? Koop een reep stof die je leuk vindt en maak er een lint van.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 16:30
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik zoek.... Een Bowler/Derby hoed Weet iemand waar ik die kan kopen? Webshops zijn altijd goed en niet-web winkels waar ze dit soort hoeden verkopen in de provincie Utrecht Heb zelf al wat rondgekeken, bv. bij 't Oortje maar heb tot nu toe nog niks kunnen vinden

Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb, zo'n hoed als wat deze meneer hier draagt

Spoiler
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 22:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ga naar ebay en typ in 'bowler hat'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 13:51
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ga naar ebay en typ in 'bowler hat'.
Heb er al één op MP gevonden
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 02:18
Smokeyking
Smokeyking is offline
Dag mensen,

Ik ben al heel lang opzoek naar een winkel in Nederland waar ik de schoenen van Christian Louboutin kan kopen. Het gaat mij om de rode suède mannenschoen met rode studs. Weet iemand waar ik ze kan kopen? Het liefst niet bestellen, alleen als alternatief.

Alvast heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 12:25
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een jarretellesgordel. Ik heb een jurkje besteld en wil daar graag naadkousen (géén panty's, ik wil graag kousen proberen) onder dragen. Op internet is er heel veel te vingen, maar ik vraag me af of er mensen zijn die er ervaring mee hebben. Welke merken kun je aanraden, wat is een goede prijs/kwaliteit-verhouding? Ik wil er niet meer dan 30 euro aan uitgeven.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2012, 16:27
Verwijderd


waar.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op zoek naar een jarretellesgordel. Ik heb een jurkje besteld en wil daar graag naadkousen (géén panty's, ik wil graag kousen proberen) onder dragen. Op internet is er heel veel te vingen, maar ik vraag me af of er mensen zijn die er ervaring mee hebben. Welke merken kun je aanraden, wat is een goede prijs/kwaliteit-verhouding? Ik wil er niet meer dan 30 euro aan uitgeven.
Ik weet niets van jarretellengordels, maar ik zie net dat MD een collectie voor Hunkemöller heeft gemaakt waar er 1 tussenzit.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 19:14
Verwijderd
^Die heb ik gisteren ook gezien maar dat zijn van flodderdingetjes en dat wil ik niet. Die van de Hunkemöller zijn volgens mij echt alleen maar bedoelt om aan te trekken zodat ze weer uitgetrokken kunnen worden. Ik wil dat er ook nog iets blijft zitten, zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 14:10
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar een jarretellesgordel. Ik heb een jurkje besteld en wil daar graag naadkousen (géén panty's, ik wil graag kousen proberen) onder dragen. Op internet is er heel veel te vingen, maar ik vraag me af of er mensen zijn die er ervaring mee hebben. Welke merken kun je aanraden, wat is een goede prijs/kwaliteit-verhouding? Ik wil er niet meer dan 30 euro aan uitgeven.
De meeste jarretelledingen die ik zie zijn inderdaad niet heel bestendig. Ik heb een soort dunne body met van die jarretelles eraan en dat blijft goed zitten. Het punt is dat andere jarretellesgordels vaak zelf niet blijven zitten en afzakken als je alles goed strak vastmaakt (als je snapt wat ik bedoel, dan zakt de hele boel af) maar dat is geen punt met die body. Kijk ook even naar de sluiting en hoe het allemaal moet blijven zitten. Je kunt misschien wel naar een lingeriespeciaalzaak gaan en je daar even laten informeren, dan een goedkoop alternatief ergens anders scoren?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 18:20
Verwijderd
Nou ja, Marlies Dekkers heeft er ook een aantal van zichzelf (die vast steviger zullen zijn), maar die stijgen natuurlijk behoorlijk in prijs.
Ik denk dat een body of ondergoedjurkje met jarretellenhouders inderdaad het beste zal blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 16:38
Verwijderd
Daar had ik nog niet aan gedacht, een body met jarretellen! Ik zal eens rondkijken hier ind e buurt
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 16:39
Verwijderd
en deze sjaal
http://www.google.nl/imgres?q=nickel...9,r:3,s:0,i:91

die sjaaal wel graag in het wit +d

Laatst gewijzigd op 25-11-2012 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 18:26
Verwijderd
Voor de legging zou ik gaan kijken in Veritas, V&D en Bijenkorf. Ze zullen niet hetzelfde hebben, maar daar maak je het meeste kans.

Sjaal zou ik ook zoeken in de Veritas.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 18:59
Verwijderd
had niet door dat ik hem l geplaats had

@ boven
volgens mij zag ik hem bij de h en m hngen of iets wat er op lijkt miss andere kleur ofzo
maar weet niet zeker heeft iemand hem daar gezien?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 19:47
Verwijderd
Eh, typ eens duidelijk? Ik denk te begrijpen dat je niet doorhad dat je hem hier geplaatst had? Dat heb je ook niet, ik heb je bericht verplaatst omdat het in dit topic hoort.

En ik heet niet boven. Ik heb een naam. Je kunt ook quoten, is nog makkelijker.

Kijk op de website van H&M, ga er zelf heen, is toch niet zo moeilijk? Ik weet niet of je het nu over de leggings of de sjaal hebt, maar ik heb geen van beide de laatste keer gezien dat ik in de H&M was en dat is een week geleden (wel in België).
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 19:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zoek een bolero met alleen mouwen zonder strik of knoop oid in zwart en wit. Waar kan ik die kopen? Mijn collega's zeggen 'overal' maar ik zie ze nergens
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Eh, typ eens duidelijk? Ik denk te begrijpen dat je niet doorhad dat je hem hier geplaatst had? Dat heb je ook niet, ik heb je bericht verplaatst omdat het in dit topic hoort.

En ik heet niet boven. Ik heb een naam. Je kunt ook quoten, is nog makkelijker.

Kijk op de website van H&M, ga er zelf heen, is toch niet zo moeilijk? Ik weet niet of je het nu over de leggings of de sjaal hebt, maar ik heb geen van beide de laatste keer gezien dat ik in de H&M was en dat is een week geleden (wel in België).
1 het bericht stond er al dus van plaats van nieuwe gewoon in 1
2 zag hem volgens mij in de hm weet niet zeker mar daar kwam ik later op na dat ik het bericht had geplaatst
3 me a doet het slecht en me e soms ook en dyslexie
4 heb het over die legging
5 de enige letter die er ontbrak in de zin was de a dus dat is niet echt zo onduidelijk
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 19:54
Los Lideres
Los Lideres is offline
Ik ben op zoek naar die broek (van dat blonde meisje aan de linkerkant) alleen dan voor mannen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

x
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg xxd.jpg (260.3 KB, 13x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een bolero met alleen mouwen zonder strik of knoop oid in zwart en wit. Waar kan ik die kopen? Mijn collega's zeggen 'overal' maar ik zie ze nergens
Ik dacht ze ergens gezien te hebben, vrij regelmatig tegengekomen ook, maar ik zou echt niet meer weten waar. Ik ga nadenken en misschien eens kijken op de sites van winkels waar ik regelmatig kom.

Citaat:
1 het bericht stond er al dus van plaats van nieuwe gewoon in 1
2 zag hem volgens mij in de hm weet niet zeker mar daar kwam ik later op na dat ik het bericht had geplaatst
3 me a doet het slecht en me e soms ook en dyslexie
4 heb het over die legging
5 de enige letter die er ontbrak in de zin was de a dus dat is niet echt zo onduidelijk
Het was dus onduidelijk omdat de l een hoofdletter i kan zijn en ook bedoeld als 1, dus ik had echt geen idee waar je nu op probeerde te doelen. Daarnaast ram je dan maar wat harder op je toets zodat de a of e wel verschijnt. Herlees je bericht voordat je op versturen klikt, dat helpt ook. Me in plaats van mijn heeft niets te maken met dyslexie maar met luiheid. Hetzelfde geldt voor slordig typen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op zoek naar die broek (van dat blonde meisje aan de linkerkant) alleen dan voor mannen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

x
Bedoel je een jeans die er versleten uitziet of met scheuren? Dit is niet echt een duidelijk plaatje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Konichiwa.
-Me,
4 19-06-2013 11:54
De Kantine Speurders/Marktplaats/Ebay en soortgelijken?
Records070
3 11-03-2012 22:16
Lifestyle Op zoek naar een speciale winterjas.
Unox88
5 11-12-2011 09:58
Beleidszaken Contact topic
deadlytown
2 14-09-2010 23:27
De Kantine nu wil ik dit shirt kopen maar..
Jazzcrime
2 25-01-2009 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.