Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 22:59
HIBJ
Avatar van HIBJ
HIBJ is offline
ik praatte laatst met iemand die had een par keer sex gehad met zijn nicht....
hij praatte erover alsof het heel normaal was en het heeft me ook aan het denken gezet, waarom doen mensen hier eigenlijk raar over.
ok, ok ik zou het zelf ook niet zo 1,2,3 doen, maar met je zus of broer denk ik zelf wel bij van: tjah, walgelijk..

wat is jullie standpunt hierover?


[ dit hoort hier volgens mij hier thuis omdat het gaat over met je relatie tegenover je neef / of nicht, sorry als dat niet zo is ]
__________________
when brute force isnt working, you aint using enough [DPC]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2003, 00:45
Verwijderd
ligt eraan hoe goed je ze kent, kijk ik ken mn nicht al vanaf dat ik nog een luier aan had, maar als het een nicht is in 1 of ander vaag land die je amper ziet, why not ?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 03:46
notbonefish
notbonefish is offline
ach je moet het zelf maar weten, he? wat maakt het de rest van de nu uit dat jij je plezier kan krijgen van familie? is wel zo gezellig...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 07:16
Verwijderd
De grootouders van mn vriend zijn ook neef en nicht... ze hebben zeven kinderen en een heleboel kleinkinderen...

Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 07:37
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Als mijn nicht lekker is,
of als mijn zus lekker was,
zou ik misschien wel seks met haar hebben.
Maar ik zou nu liever geen seks hebben met iemand waarmee ik geen liefdes relatie heb!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 10:12
Verwijderd
Toevallig zijn mijn nichten allemaal lelijk, maar als er een lekkere tussenzat zou ik het denk ik niet zo heel snel doen. Niet omdat ik het zélf niet vind kunnen, maar ik heb geen zin om telkens tegen de negatieve reacties te moeten strijden als het bekend zou worden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 10:52
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik vind seks met je neef of nicht eigenlijk ook best een walgelijk idee
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:01
Thomas
Thomas is offline
Het kan natuurlijk wel, maar ik zou het idd ook laten. Het zou dan gaan om puur de seks en niet om liefde of wat dan ook. Mits het dus alleen om de seks gaat, zou dat een reden zijn voor mij om het niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:06
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
Ik vind seks met je neef of nicht eigenlijk ook best een walgelijk idee
Inderdaad, lijkt me ziekelijk ...
M'n neef is tof, maar zeker niet op zo'n manier...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:22
T.e.s.s
Avatar van T.e.s.s
T.e.s.s is offline
mz....ik heb maar twee neefjes en die zijn 2 en 0 dus sowieso niet. Ik vind het een raar idee..en vooral als je er later ook nog kinderen mee zou krijgen
__________________
fout
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 14:08
the_conquer
the_conquer is offline
Ik vind het best wel ziek om heel eerlijk te zijn. (Ter info mijn nicht is 20 jaar ouder dan ik ). Maar dit is toch wel extreem ziek je nicht wel waarom je broertje of zusje dan niet????????? jezus hey. Ik snap dat mensen dingen binnen de familie willen houden okee?? maar dit?? Ik zou zo`n mens laten opnemen.
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 14:30
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
toevallig heb ik maar 1 nicht, en die is 20 jaar ouder dan ik
maar ik zou het niet doen, weet niet waarom niet, lijkt me sowieso niks
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 19:56
Verwijderd
Why not.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 20:22
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Moet kunnen.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 21:45
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
je neven en nichten zijn bloedverwanten van je.
Als je er geen problemen mee zou hebben, zou je in principe net zo goed je broer of je zus kunnen neuken....

Ik heb een leuke, mooie neef...moet er alleen niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 21:53
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Een topic dat ook gaat over seks met iemand uit de familie:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=357451
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:18
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
je neven en nichten zijn bloedverwanten van je.
Als je er geen problemen mee zou hebben, zou je in principe net zo goed je broer of je zus kunnen neuken....

Ik heb een leuke, mooie neef...moet er alleen niet aan denken
ja maar je neef en nich staan genetisch wel weer veel verder van je af als je broer / zus / pa / ma
en als je terug rekent dat elke zovel kinderen 2 ouders hebben en die 2 ouder weer 2 ouder hebben dan kun je terugrekenen tot de tijd van napoleon en dan kom je op een getal uit dat groter is als de totale wereldbevolking dis iedereen is (theoretisch) familie van elkaar dus de vraag is waar je de lijn trekt je neef mag nie en als jou kind nou strax iets wil met een kind van jouw neef of nog een paar generaties verder dan maakt het nix meer uit dus de wet heeft regels gesteld om inteelt te voorkomen alles wat verder van je afstaat als neef en nich mag en als je met je neef of nich wil touwen dan moet je toestemming vragen.
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 12:44
luckyleo
luckyleo is offline
gatverdamme!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2003, 13:33
eviltjuh
Avatar van eviltjuh
eviltjuh is offline
Citaat:
Warsocket schreef:
ja maar je neef en nich staan genetisch wel weer veel verder van je af als je broer / zus / pa / ma
en als je terug rekent dat elke zovel kinderen 2 ouders hebben en die 2 ouder weer 2 ouder hebben dan kun je terugrekenen tot de tijd van napoleon en dan kom je op een getal uit dat groter is als de totale wereldbevolking dis iedereen is (theoretisch) familie van elkaar dus de vraag is waar je de lijn trekt je neef mag nie en als jou kind nou strax iets wil met een kind van jouw neef of nog een paar generaties verder dan maakt het nix meer uit dus de wet heeft regels gesteld om inteelt te voorkomen alles wat verder van je afstaat als neef en nich mag en als je met je neef of nich wil touwen dan moet je toestemming vragen.
Ik weet niet cker maar volgens mij is dat ook alweer terug gedraaid,
Dus dat je wel met je neef of nicht zo mogen trouwen zonder toestemming te vragen.
Heel toevallig hadden wij het er namelijk maandag met onze biologie lerares over.
Zij zei dus ook dat dat wel mocht enzow en ook wettelijk.
Alleen het probleem was dat als 'n neef en 'n nicht kinderen zouden krijgen dat ze een grotere kans zouden hebben om een kind te krijgen met 'n syndroom dan mensen die geen familie zijn.
__________________
Be yourself, no matter what they say!!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 14:23
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, ik moet er niet aan denken. Nou ken ik mn nichten en neven niet, maar toch. Het is familie. Ik vind dat zelf niet kunnen.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 17:55
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Ik zou het nooit doen. Het zijn bloedverwanten van je, en dan doe je zoiets gewoon niet. Ik bedoel, er loopt genoeg moois rond, moet je dan net je nicht gaan neuken?
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:02
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik heb wel een hele lekkere nicht.. en als we allebei misschien eens iets teveel gedronken zouden hebben, hatsjekiedee...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:22
Judici0us
Judici0us is offline
tamelijk ziek in je hoofd ben je dan.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
ik heb wel een hele lekkere nicht.. en als we allebei misschien eens iets teveel gedronken zouden hebben, hatsjekiedee...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 11:08
Verwijderd
Ja, als je het doet meot je eht weten, ik ga mensen er iig neit anders door beoordelen, ik zou het iig niet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 11:10
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
krijg je niet zo'n mooie kindjes van
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:31
Judici0us
Judici0us is offline
Citaat:
Optima schreef:
krijg je niet zo'n mooie kindjes van
id. zieke mensen hier..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:37
aapiej
aapiej is offline
tsja, het klinkt wel vies ja.. maar als je nou eenmaal verliefd bent op elkaar..ja dan is dat zo.......
__________________
~de maan in de duistere nacht~
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:44
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Je hoort r niet veel van, denk dat mensen drom raar erop reageren.. Anyway, ik vind t ook n vreemde gedachte eigk.. Zijn t volle neven en nichten? Of ist aangetrouwd (stond r misn, maar dan heb k er overheen gelezen ) Aan de andere kant: als je gelukkig bent, waarom niet?
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:33
B17V
Avatar van B17V
B17V is offline
GATVER!!!!!!!!!!!!
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
B17V schreef:
GATVER!!!!!!!!!!!!
Waarom?
Het is weliswaar familie, maar het is je broer of zus niet... er is niks gatver aan. Ik snap al die rare reply's niet!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Judici0us schreef:
tamelijk ziek in je hoofd ben je dan.
Nee hoor. Zoals iemand anders al zei, neven en nichten staan genetisch te ver van je af om rare kinderen te verwekken...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:59
kukuGu¥
Avatar van kukuGu¥
kukuGu¥ is offline
Citaat:
Nee hoor. Zoals iemand anders al zei, neven en nichten staan genetisch te ver van je af om rare kinderen te verwekken...
Nee hoor bij neven en nichte is de kans op erfelijke afwijkingen nog steeds een stuk groter dan bij niet familie.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 16:55
Judici0us
Judici0us is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Nee hoor. Zoals iemand anders al zei, neven en nichten staan genetisch te ver van je af om rare kinderen te verwekken...
wat sta jij voor bio dan een 3???
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 18:06
Mike
Mike is offline
ik heb alleen een neefje. No way dat ik daar iets mee ga doen
__________________
Maffe Michael en de achterlijke aanval van de vrouwen met de tinnen tieten
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 18:23
Swidge
Avatar van Swidge
Swidge is offline
haha sex met mn neven of nichten? mind if is pass this one
__________________
Muziek is de emotie, emotie de muziek
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-01-2003, 21:52
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Optima schreef:
krijg je niet zo'n mooie kindjes van
sex leid toch niet altijd tot kindjes?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Judici0us schreef:
wat sta jij voor bio dan een 3???
Jij een 2?
Nee, ik heb geen biologie, maar ik baseer mij op de andere forummer in dit topic. En zoals ik ook al ergens heb gezegd: de grootouders van mijn vriend zijn ook neef en nicht, er ze hebben geen enkel 'raar' familielid.
En als je voor de verandering eens een argumentatie bij die debiele opmerkingen van je hebt, kunnen we eindelijk eens een fatsoenlijk gesprek voeren.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
kukuGu¥ schreef:
Nee hoor bij neven en nichte is de kans op erfelijke afwijkingen nog steeds een stuk groter dan bij niet familie.
... maar niet zo groot dat het niet kan.
Ik zoek wel ff wat op google.
http://www.kalitim.nl/goed_nl.php

"Iedereen wil graag gezonde kinderen. 4% van de kinderen die geboren worden, heeft een erfelijke aandoening. Als familieleden met elkaar trouwen, verdubbelt dat aantal. Maar als mensen generaties lang met familieleden trouwen wordt de kans op een kind met een aandoening nog veel groter en kan oplopen tot wel 20%. "

Dus in principe is het niet zo'n ramp. Je moet alleen niet drie generaties achter elkaar met elkaar trouwen en kinderen krijgen en dergelijke.

http://www.gezondheidslijn.nl/info.a...effaq&fid=6989
"Als neven en nichten met elkaar trouwen, geeft dat slechts een gering extra risico op erfelijke afwijkingen, zo blijkt uit de resultaten van een Amerikaanse studie."

"Een willekeurig Amerikaans echtpaar loopt een risico van 3 tot 4 procent op het krijgen van een kind met een erfelijke aandoening, zoals een open ruggetje of taaislijmziekte. Trouwen neef en nicht met elkaar dan verhoogt de kans op een baby met een genetische aandoening met 1,7 tot 2,8 procent, aldus prof. dr. A. Motulsky van de Universiteit van Washington in The Journal of Genetic Counseling. Hoewel er sprake is van bijna een verdubbeling van het risico, is dit volgens Motulsky geen uitkomst die neven en nichten moet weerhouden van het krijgen van kinderen. "

Lees en concludeer...

Oh ja, en dit nog:

"De kans op erfelijke ziekten neemt wel fors toe als neven en nichten uit een besloten bevolkingsgroep meer dan gemiddeld met elkaar huwen. De onderzoekers wijzen in dit verband op leden van de mormonengemeenschap in de Amerikaanse staat Utah. De kans dat neef en nicht dan een kind krijgen met een genetische afwijking ligt op een kleine 10 procent. "

Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 10:28.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 11:44
Judici0us
Judici0us is offline
nou als je zo graag wilt bewijzen dat het allemaal wel mee valt zou ik bijna gaan denken dat je op je neefje geilt.. get a life.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 11:49
kukuGu¥
Avatar van kukuGu¥
kukuGu¥ is offline
ehm spreken je bronnen elkaar niet tegen ?

Citaat:
Maar als mensen generaties lang met familieleden trouwen wordt de kans op een kind met een aandoening nog veel groter en kan oplopen tot wel 20%. "
en bij die mormonen wordt het weer

Citaat:
De kans op erfelijke ziekten neemt wel fors toe als neven en nichten uit een besloten bevolkingsgroep meer dan gemiddeld met elkaar huwen. De onderzoekers wijzen in dit verband op leden van de mormonengemeenschap in de Amerikaanse staat Utah. De kans dat neef en nicht dan een kind krijgen met een genetische afwijking ligt op een kleine 10 procent. "
en dat kleine zijn je eigenworden woorden neem ik aan kans van een op 10 is niet erg klein ofzo

Citaat:
"Iedereen wil graag gezonde kinderen. 4% van de kinderen die geboren worden, heeft een erfelijke aandoening. Als familieleden met elkaar trouwen, verdubbelt dat aantal.
is dus 8 %


Een willekeurig Amerikaans echtpaar loopt een risico van 3 tot 4 procent op het krijgen van een kind met een erfelijke aandoening, zoals een open ruggetje of taaislijmziekte. Trouwen neef en nicht met elkaar dan verhoogt de kans op een baby met een genetische aandoening met 1,7 tot 2,8 procent, aldus prof. dr. A. Motulsky van de Universiteit van Washington in The Journal of Genetic Counseling. Hoewel er sprake is van bijna een verdubbeling van het risico, is dit volgens Motulsky geen uitkomst die neven en nichten moet weerhouden van het krijgen van kinderen. "

en dan wordt het maar 6,8

Maar maakt mij niks uit hoef echt nog niet te denken aan kinderen en al helemaal niet van m'n nicht
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 12:35
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Walgelijk!

En stel je wordt zwanger Dan krijg je een of ander incest debieltje...
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 13:06
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Walgelijk!

En stel je wordt zwanger Dan krijg je een of ander incest debieltje...
en wat nou, jij komt een leuk persoon tegen op een feest, een mooi canadees meisje... gezellig, ziet er mooi uit en zijn allebij verlieft op elkaar.
verloven na een tijd, later trouwens jullie en zijn heel gelukkig.
later komen jullie er achter dat ze uit nederland is geëmigreerd en later blijkt al snel dat het een nichtje van jouw is.

opeens heeft iedereen dan een afknapper...
hoezo? omdat wij dat onzelf geleerd hebben. eerst was ze onwijs knap, later is ze... je nichtje en opeens ligt dan alles anders.

persoonlijk vind ik dat dan dom... als je gelukking bent wees dat dan ook gewoon !
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 13:16
kukuGu¥
Avatar van kukuGu¥
kukuGu¥ is offline
Citaat:
en wat nou, jij komt een leuk persoon tegen op een feest, een mooi canadees meisje... gezellig, ziet er mooi uit en zijn allebij verlieft op elkaar.

verloven na een tijd, later trouwens jullie en zijn heel gelukkig.
later komen jullie er achter dat ze uit nederland is geëmigreerd en later blijkt al snel dat het een nichtje van jouw is.

opeens heeft iedereen dan een afknapper...
hoezo? omdat wij dat onzelf geleerd hebben. eerst was ze onwijs knap, later is ze... je nichtje en opeens ligt dan alles anders.

persoonlijk vind ik dat dan dom... als je gelukking bent wees dat dan ook gewoon !
Levendige fantasy heb jij
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 13:20
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ik zou het zelf nooit doen, want mijn ene nicht is lelijk, getrouwd en zwanger, en de ander is een kutwijf. Wat betreft neven, ook niet hahaha Maar goed, het mag van de Nederlandse wet wel, dus laat je niet tegenhouden zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Judici0us schreef:
nou als je zo graag wilt bewijzen dat het allemaal wel mee valt zou ik bijna gaan denken dat je op je neefje geilt.. get a life.
Nee sorry, maar er zijn wel relaties tussen neven en nichten in mijn familie. En daar zijn ook gezonde kinderen uit gekomen.

En Kornguy *ofzo*: ik weet dat ze elkaar tegenspreken, maar het was bedoeld om ff wat dingetjes neer te zetten. Iedereen mag zelf uitmaken wat ie gelooft. Persoonlijk geloof ik de bronnen van de 2e site meer, is een onderzoek naar gedaan.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 21:03
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Vroeger was seks met familie heel normaal en was het zelfs nog heel normaal als broer en zus trouwden.
Ik persoonlijk zie het niet zitten met iemand van mn familie te neuken.. maarjah.. Ik heb dan ook niet zo'n hechte band met mn familie, op 1 tante na..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 21:00
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
kukuGu¥ schreef:
Levendige fantasy heb jij

ja, maar ik bedoel juist:
Waarom is het dan opees anders ?! wand dat is het wel
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:52
Judici0us
Judici0us is offline
Citaat:
Xanatos schreef:
ja, maar ik bedoel juist:
Waarom is het dan opees anders ?! wand dat is het wel
je schetst een voorbeeld wat volkomen onreeel is.. das dus niet echt relevant...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:07
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
Judici0us schreef:
je schetst een voorbeeld wat volkomen onreeel is.. das dus niet echt relevant...
je ziet een leuk meisje op een feeste, vind haar leuk en vraagt aan je broer wie het is "je nichtje"

Afknapper!
maar waarom ?!
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit sex met famillie
like
20 22-09-2012 14:10
Liefde & Relatie Vriend heeft relatie met zijn zus
No Quiero
129 21-07-2004 13:31
Seksualiteit Neuken met je nicht of neef..
Prea|K
42 03-09-2003 22:52
Seksualiteit incest
ostenberg
98 21-07-2003 06:49
Seksualiteit familiesex
SuperWOMAN5000
75 24-05-2003 13:00
Seksualiteit sex met je neef/nicht
hotstuff
29 25-03-2002 17:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.