Oud 13-05-2004, 22:37
devilcat
devilcat is offline
Oftewel.

Als ik aan me ex vraag of ie is vreemdgegaan, en ik laat hem 3 x iets ondertekenen met zijn handtekening
gewoon briefjes waar op stond hoevaak ie bij mij was vreemdgegaan.

Hij twijfelde niet, ondertekenende gelijk, hij zei ook niet van "ik kan dit niet ondertekenen omdat ik stoned ben "
in het begin had ik niet eens door dat ie een beetje stoned was.

Later moest ie even om mij lachen en hij zei omdat dat kwam omddat ie een beetje stoned was, dus ik zeg "maar je hebt het wel serieus ondertekent toch?" hij :"ja ja "

Later aan de telefoon had ik het hem nog 2 x gevraagd of ie het serieus had ondertekent en wist wat ie had ondertekent. hij weeer "ja "

hiervoor heb ik hem nog wel een keer zo'n blaadje laten ondertekenen.


--------------------

Vraag:

Kan het zo zijn, als iemand een wietje heeft gerookt( hij zei dat ie samen met een vriend een gram of 2 had gerookt.)
dat hij dan zaken als vreemdgaan door elkaar haalt , en misschien dus wel zegt dat ie is vreemdgegaan als dat niet zo is geweest omdat hij misschien denkt dat de relatie met een meisje die NA onze verkering kwam dat ie door dat wietje misschien dacht" die relatie was in onze relatie"

Zeg maar, kan je met een wietje op nog wel dat soort dingen weten, oftewel moet ik maar van hem aanmenen als hij 3 x een blaadje heeft ondertekent waarop stond :4 x neuken met J. 1 x neuken in amerika en 3 x gezoend toen we verkering hadden klopt, klopt niet " hij zette dan 3 x zijn hadntekening bij "klopt"

--------------------------------------------------------------------------------



[ ps.waarom ik zo twijfel was omdat toen wij verkering hadden 1,5 jr, na onze verkering kreeg ie in +- januari 2003 een seksrelatie met een meid, [ toen was het dus al uit tussen ons ]
maar hij zegt dus dat hij is vreemdgegaan [ met die meid] in begin januri 2002 toen wij nog verkering hadden.
Logisch zou je dan dus denken dat ie EN met haar vreemdging en later toen het uit was nog een seksrelatie met dr had.

Ik was dus bang dat ie misschien door dat wietje heeft gezegd dat ie met die meid is vreemdgegaan , maar dat het misschien niet zo is omdat ie zich heeft vergist?

Affijn, had hem gebeld van "dus je had in januari 2002 met haar geneukt en daarna nog 4 x , en toen in 2003 kreeg je weer een soort verhouding met der?" hij "ja ja " dit heb ik hem nog 3 x gevraagd , dus als ie een vergissing had gemaakt, moet ie nu toch wel denken van "verrek, ik ben niet vreemdgegaan " [ als ie dus niet in 2002 ook met der had geneukt ]
maar anyway, ik weet nu dus dat ie in 2002 en 2003 had geneukt met haar. maar wil gewoon weten wat wiet met jedoet,]


----------------------------

wat doet wiet dus met je , ga je dingen door elkaar halen, of kan je nog steeds zo denken als dat je nuchter bent?
dus kan je met een wietje op nog wel weten of je iemand hebt bedrogen of haal je dingen door elkaar?[ dus dat je zegt dat je wel bent vreemdgegaan , maar het eigenlijk neit zo is omdat je door het wietje in de war bent geraakt dat je dacht dat de seks die NA je relatie kwam , dat je dan ineens denkt dat ie IN de relatie was ]


Bedanktvoor het vele leeswerk!
Ik hoopdat jullie me pweg kunnen helpen.
Advertentie
Oud 13-05-2004, 22:45
Verwijderd
ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat ik dingen niet meer wist ofzo dus ik denk dat hij gewoon de waarheid zegt, ook vooral omdat hij het toegeeft zou ik er al vanuit gaan dat het waar is.

hier nog wat info van drugsinfo.nl over de uitwerking van wiet en hash
-------------------------------------------------------------------------
De werkzame stof in hasj en weed (THC) versterkt de stemming. Wie zich niet zo gelukkig voelt, kan zich er nog rotter door voelen. Bij iemand die zich goed voelt, valt het meestal prettig. Hij wordt er ‘high’ van. Het woord ‘stoned’ wordt gebruikt vanwege het zwaar aanvoelen van met name armen en benen. THC beïnvloedt ook de waarneming. Kleuren worden intenser ervaren, muziek wordt intenser beleefd. Het gevoel voor ruimte en tijd verandert, de fantasie slaat op hol. Sommige mensen krijgen ineens zin om veel te eten (‘vreetkick’), anderen de slappe lach. Vanwege de verdovende werking wordt het ook gebruikt om te ontspannen.
Aan de andere kant kun je door angst overvallen worden. THC verslapt de spieren, maakt de mond droog, de ogen rood, verwijdt de pupillen en versnelt de hartslag.
-------------------------------------------------------------------------

er staat wel dat het gevoel voor ruimte en tijd veranderdt maar zoals ik het tot nu toe heb ervaren is dat alleen op dat moment (veel voorkoment voorbeeld wat ik heb is het gevoel hebben dat een muzieknummer al 2 uur aan het spelen is en maar niet ophoud)
soms ook geen zin om moeite te doen iets te herrineren dat wel
maare zoals ik boven al zei waarom zou hij liegen als hij juist toegeeft dat hij vreemd is gegaan?

Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 22:49.
Oud 13-05-2004, 22:46
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
devilcat schreef op 13-05-2004 @ 22:37 :
wat doet wiet dus met je , ga je dingen door elkaar halen, of kan je nog steeds zo denken als dat je nuchter bent?
dus kan je met een wietje op nog wel weten of je iemand hebt bedrogen of haal je dingen door elkaar?[ dus dat je zegt dat je wel bent vreemdgegaan , maar het eigenlijk neit zo is omdat je door het wietje in de war bent geraakt dat je dacht dat de seks die NA je relatie kwam , dat je dan ineens denkt dat ie IN de relatie was ]
Als je stoned bent dan weet je precies of je wel of niet bent vreemdgegaan. Hou er wel rekening mee dat het korte termijnsgeheugen minder functioneert als iemand stoned is. Soms weet iemand aan het einde van een zin niet eens meer hoe die zin begon. Dus als hij dingen zegt/doet als ie stoned is, kan ie dat later vergeten zijn. Maar in principe zal iemand gewoon eerlijk een vraag o.i.d beantwoorden als die gesteld wordt tijdens het stoned zijn.
Oud 13-05-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Dennis27 schreef op 13-05-2004 @ 22:46 :
Als je stoned bent dan weet je precies of je wel of niet bent vreemdgegaan. Hou er wel rekening mee dat het korte termijnsgeheugen minder functioneert als iemand stoned is. Soms weet iemand aan het einde van een zin niet eens meer hoe die zin begon. Dus als hij dingen zegt/doet als ie stoned is, kan ie dat later vergeten zijn. Maar in principe zal iemand gewoon eerlijk een vraag o.i.d beantwoorden als die gesteld wordt tijdens het stoned zijn.
idd dat bedoel ik
Oud 13-05-2004, 22:50
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
godsamme, hij heeft niet genoeg aan je, begrijp het dan! Je neukt em niet goed, of wat dan ook, maar hij gaat dus vreemd, en niet omdat ie 2 gram heeft gerookt!











Wat heb je aan hem als hij dat openlijk tegen je verteld, en je toch bij hem blijft, dan geef je em een soort van vrijspel! Gewoon dumpen die gozer, want aan hem heb je niks, je kan echt wel iemand beter krijgen, die je waardeerd enzo!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 13-05-2004, 22:52
Verwijderd
hey ze vraagt het wel op D&A, dat soort reacties geef je maar op sexualiteit

Oud 13-05-2004, 22:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ik snap er geen flikker van

maar, je weet heus nog wel wie je wanneer geneukt hebt, tenzij het heel superkort geleden was

maarre, hij zegt dat ie is vreemdgegaan, en je gelooft hem niet, right?

__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 13-05-2004, 22:56
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 13-05-2004 @ 22:46 :
Als je stoned bent dan weet je precies of je wel of niet bent vreemdgegaan. Hou er wel rekening mee dat het korte termijnsgeheugen minder functioneert als iemand stoned is. Soms weet iemand aan het einde van een zin niet eens meer hoe die zin begon. Dus als hij dingen zegt/doet als ie stoned is, kan ie dat later vergeten zijn. Maar in principe zal iemand gewoon eerlijk een vraag o.i.d beantwoorden als die gesteld wordt tijdens het stoned zijn.
ja had het nog opgeschreven 3 x.

Hij heeft het gelezen en ik heb het voorgelezen en hij heeft het 3 x ondertekent, en ik zei "heb je het serieus gedaan?" hij ; JA

zo stoned was ie ook weer neit .

niet dat hij erbij zatals een zoutzak nee gewoon zoals normaal maar dan iets lacheriger.
Oud 13-05-2004, 22:57
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 13-05-2004 @ 22:56 :
ik snap er geen flikker van

maar, je weet heus nog wel wie je wanneer geneukt hebt, tenzij het heel superkort geleden was

maarre, hij zegt dat ie is vreemdgegaan, en je gelooft hem niet, right?

ben bang dathij een vergissing heeft gemaakt en de seks die hij na onze verkering had in onze verkering plaats, dus dat hij is vreemdgegaan, maar hij zei dat ie na onze relatie met die meid seks had en in onze relatie..

hmm, ben gewoon bang dat het straks INEENS niet meer war is.
Oud 13-05-2004, 22:59
devilcat
devilcat is offline
ja ik vraag me ook af , je herrinert je toch wel na een 1,5 jaar dat je bent vreemdgegaan bij je vriendin, met die en die.?

het lijkt mij ook sterk dat je denkt dat je bent vreemdgegaan , maar eigenlijk niet vreemd bent gegaan.
ook niet als je een wietje hebt gerookt he?
Oud 13-05-2004, 23:01
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
nee dat lijkt me sterk, dingen verzinnen is meer iets voor pseudologica phantasia
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 13-05-2004, 23:35
Verwijderd
Ten eerste snap ik er geen flikker van, ten 2e, gaat het hier over die gast waarover je op L&R ook altijd klaagzangen aanheft? Zet je er in godsnaam eens overheen! Zeker als het je ex is. Ten 3e, als iemand onder invloed is, maar nog niet wasted, ga er dan maar van uit dat hij de waarheid spreekt, zeker als het er zo uitkomt. Iemand die gezopen of geblowd heeft kan wel wazige dingen vertellen of iets doorelkaar halen, maar dan is het hele verhaal sowieso al niet meer helder.

En noem het in het vervolg joints ofzo, want ik moest elke keer weer nadenken waarover het ging.
Oud 13-05-2004, 23:57
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
ik heb het begin maar overgeslagen want daar snap ik echt geen reet van. maar ik denk niet dat je dit soort dingen door elkaar gaat halen door 2 gram wiet. je gaat mischien wel een beetje anders/vager denken maar je weet de dingen die je hebt gedaan meestal nog wel. en als hij drie keer ofzo iets ondertekent ( waarom in vredesnaam trouwens geloof je m zo niet als ie toegeeft dat ie is vreemdgegaan ) dan mag je er toch vanuit gaan dat het waar is. wat ik ook niet snap is: waarom maak je je er nu nog druk om het is al een jaar geleden ( voor zover ik het snap) word het niet eens tijd om je daar overheen te zetten en m gewoon te vergeten????
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 14-05-2004, 00:04
Faery
Faery is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-05-2004 @ 23:35 :
Ten eerste snap ik er geen flikker van.
+ er is geen tweede.
__________________
Genocidealisme.
Oud 14-05-2004, 05:26
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 13-05-2004 @ 22:37 :
Jadie jadie jadie, blablabla, schijt schijt schijt, wiehooooooooooooooooooooe! Ok, dat hele verhaal dus.
Stoned zijn is geen excuus om vreemdgaan te vergeten. Tis geen excuus om vreemd te gaan. Klaar. Basta. That's it tjappie. Hijs gewoon vreemd gegaan, hij weet het, hij geeft het toe. There's nothing more to it. Learn to live with it.
Oud 14-05-2004, 08:33
Verwijderd
Waar de fuck zijn jullie mee bezig
Oud 14-05-2004, 09:14
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
komt zij ook weer aan met haar eeuwige gezeik over haaar vriend(?!)







__________________
up the downstair
Oud 14-05-2004, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 14-05-2004 @ 09:14 :
komt zij ook weer aan met haar eeuwige gezeik over haaar vriend(?!)







ik heb het nog nooit gehoord van haar want ik zit doorgaans alleen maar hier op d&a, maar ik geloof je nu al
Ads door Google
Oud 14-05-2004, 09:44
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
antoowoord op topictitel is dus: JA,DAT KAN.
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 14-05-2004, 09:56
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 14-05-2004 @ 09:38 :
ik heb het nog nooit gehoord van haar want ik zit doorgaans alleen maar hier op d&a, maar ik geloof je nu al
__________________
up the downstair
Oud 14-05-2004, 10:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ben je nou nog steeds met die ex bezig?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 14-05-2004, 10:07
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
na 2 blowtjes, ik weet NIKS!



I know nothing.... I´m from Barcelona!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 14-05-2004, 11:36
Verwijderd
Sjezus wat een pokkelang verhaal.
Kun je je tijd niet beter aan iets zinvols besteden??

Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 11:41.
Oud 14-05-2004, 11:42
Type
Avatar van Type
Type is offline
Hoe zij haar tijd besteed is haar eigen zaak, toch?

Ik denk dat dit topic zijn tijd heeft gehad. Sorry dat ik het moet zeggen.
Het antwoord is gegeven: zoiets vergeet je niet zomaar omdat je stoned bent. Ga er maar vanuit dat hij eerlijk heeft geantwoord.

Verder voorzie ik nog weinig nuttige replies, dus... doe ik dit maar op slot, voordat er dadelijk gerotzooi komt.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.