Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 21:39
punkyfish
punkyfish is offline
spijbelen! spijbel jij veel? heb je interessante spijbelervaringen? bij welk vak spijbel je vaak? waarom spijbel je? hoe praat je jezelf er onder uit? of doe je dat niet?

dit n.a.v. mijn geweldige, mislukte spijbelactie van afgelopen donderdag... ik dacht dat ik het 4e uur vrij had, dus had tegen mijn vriend gezegd dat ie naar mijn huis moest komen. bleek dus dat ik geen uitval had, maar ik kon niet meer tegen mijn vriend zeggen dat hij niet meer kon komen, dus ik ging mezelf ziekmelden. spijbel, spijbel, kom ik mijn afdelingsleider tegen in de friettent... hij: 'je hebt me bedonderd'
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 21:39
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
nog nooit gedaan
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:39
de
de is offline
Ik spijbel eigenlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:40
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
technisch gezien is het geen spijbelen, gezien het feit dat mijn colleges vrijwillig zijn..

ik spijbel dus nooit! :)
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:41
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
ik spijbel zo'n 2 uur per week... meestal om een toets nog ff extra goed te leren, of omdat het vak dat ik het laatste uur heb zo verschrikkelijk saai is....
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:48
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
afgelopen weken wel een paar keer gedaan, maar bij ons controleren ze niet meer lijkt het wel, nog niks van gehoord..
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:48
Verwijderd
Ik spijbel teveel. Waarom? Geen idee, omdat ik iets niet afheb, omdat er interessante mensen een tussenuur hebben, omdat ik me niet goed voel, omdat ik m'n bed niet uit kan komen..

Meestal kom ik er onderuit, om een reden die jij ook wel weet, soms ook niet, dan moet ik een paar uurtjes nakomen en braaf boven zitten.. Wat dan altijd wel weer gezellig is, omdat er meestal leuke mensen moeten nakomen. *zucht* Ik zou me moeten schamen.

[off-topic] Mir, is het negatief om te zeggen dat je van het leven houd, omdat je zeker weet dat het ooit eindigt? *confused*[/off-topic]

Laatst gewijzigd op 22-04-2002 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:49
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik spijbelde echt veel te veel, laatste tijd heb ik mijn leven wel gebeterd door dreiging van maatregelen door de school...
Tja ik heb gewoon zooooo'n saaie klas en in de meeste lessen doen we gewoon echt geen fuck dus dan heb ik zoiets van tja als ik er toch mee weg kan komen (want ik kan mezelf er meestal wel weer uitlullen) ga ik echt niet tegen mn zin in een lokaaltje zitten waar we de hele les toch maar zitten te verlullen en niks aan de stof doen...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:49
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik spijbel teveel. Waarom? Geen idee, omdat ik iets niet afheb, omdat er interessante mensen een tussenuur hebben, omdat ik me niet goed voel, omdat ik m'n bed niet uit kan komen..

ja idd dat heb ik dus ook
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:54
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
spijbel jij veel?

Niet echt, gewoon soms als ik geen zin heb enzo..

heb je interessante spijbelervaringen?

Uuh nee, want ik ben nog nooit gepakt..

bij welk vak spijbel je vaak?

Als ik spijbel blijf ik gewoon de hele dag weg, beetje onzin om een uurtje te gaan skippen met een grotere kans dat je word gepakt en bestraft word..Alhoewel..Ik ben een keer na het 4e uur weggegaan omdat ik niet mee wilde gymmen om bepaalde redenen

waarom spijbel je?

Geen zin in school, huiswerk niet af, etc.

hoe praat je jezelf er onder uit? of doe je dat niet?
Hoef ik nooit..Ben nog nooit betrapt..Ik lever altijd keurig briefjes in..(allemaal van me moeder hoor )..De afdelingsleider kijkt me wel soms wat argwanend aan, maar dan zet ik mijn "innocent-look" op..hehe..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:56
Dutchian
Avatar van Dutchian
Dutchian is offline
Ik ging verleden week Woensdag spijbelen, had maar 2 uurtjes les, zou met iemand ff de stad ingaan ofzo. Net toen ik weg wou gaan, keek ik op het i-net of er iets voor morgen zou uitvallen, zag ik dat ik die dag (Woensdag) gewoon vrij had
Dus ik heb niet gespijbelt
voor de rest spijbel ik nooit
__________________
It's a bitter sweet Symphony
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:57
heavinly
heavinly is offline
voor elk uur dat ik oversla moet ik 2 uur nablijven en onze school is toch wel heel streng wat dat betreft, er wordt elke les gecontroleerd.. dus meestal ga ik liever gewoon naar de les dan dat ik zo lang moet nablijven. Hoewel woensdag.. heb ik het 4e les en het 8e.. hoe doelloos. Dus dan 'neem' ik de eerste 7 uur vrij om aan een werkstuk te werken. Ja, 2e fase is toch ook prioriteiten stellen of heb ik dat dan verkeerd begrepen?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:59
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Agree met Esmée en Jewel. Sommige lessen zijn gewoon echt totaal niet de moeite waard. Mijn afdelingsleider controleert t amper (is een gigantisch warhoofd) en ik red het ook makkelijk zonder.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 06:34
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik spijbel nooit ik zie het nut er niet van in je zit er toch voor jezelf.
Ik heb ook vaak genoeg saaie lessen maar daar zorgen wij dan gewoon voor dat het een leuke les word
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 06:36
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Ik spijbel nooit ik zie het nut er niet van in je zit er toch voor jezelf.
Ik heb ook vaak genoeg saaie lessen maar daar zorgen wij dan gewoon voor dat het een leuke les word
wat een wijze woorden...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:39
Verwijderd
Ik spijbel niej.. Bij ons controleren ze der wel heel streng op ensow.. Zo belde gisteren mn conrector op, omdat ik woensdag niet ziek stond in het klassenboek en de dagen der omheen wel En ik had geen herstelbriefje ingeleverd, dus hij wilde weten hoe et zat..

Ik was gewoon ziek, dat die stomme leraren daar nog geen naam in het klassenboek kenne schrijven kennik ook nix aan doen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:35
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
ik spijbel wel eens ja
vorig jaar eigenlijk zowat dagelijks, want er was geen controle meer, en khad nogal een kutklas enzo, dus ging dan gewoon na het 4 weg ofzo
Dit jaar zijn ze veeeel strenger, dus kan niet zomaar wegblijven meestal... maar blijf nog wel eens een dagje thuis omdat ik wat aan school moet bijwerken of omdat ik gewoonweg geen zin heb
heb nooit problemen gehad met de school kwa spijbelen. Ach ja, wel eens van; waar was jij dat en dat uur? maar zeg gewoon dattik het me niet kan herrineren
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:20
miro
Avatar van miro
miro is offline
[QUOTE]Paige schreef:
[B]spijbel jij veel?

Niet echt, aangezien ik dit jaar MOET halen. Spijbelen kun je het trouwens niet noemen want omdat het een hbo opleiding is hoef je niet te komen als je geen zin hebt.

heb je interessante spijbelervaringen?

Niet echt eigenlijk

bij welk vak spijbel je vaak?

Management, Duits, Engels, Frans

waarom spijbel je?

Geen zin, niemand gaat, niks gedaan enz.

hoe praat je jezelf er onder uit? of doe je dat niet?
Hoeft dus niet omdat het niet stiekem is
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-04-2002, 12:05
hendrikafox
hendrikafox is offline
Vaak bij vakken zoals CKV, soms bij Frans en soms bij Duits. Slechts een enkele keer bij Biologie. Ach nou ja, soms moet je doen wat je denkt dat je hoort te doen...
__________________
Als hij zegt wat jij zegt dan zegt zij dat jij mij en hij niet zij maar ik uhhhhh...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 19:55
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
omdat het vak dat ik het laatste uur heb zo verschrikkelijk saai is....
Dan zou ik nooit meer naar school gaan. Ik verveel me nl. te pletter, maar ik heb een hoog plichtsbesef!
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:30
femme
femme is offline
Vorig jaar in de vierde heb ik echt heel veel gespijbeld.. er waren echt heel veel weken dat ik geen enkele dag afmaakte... kwam gewoon omdat ik dan geen zin had om alleen te fietsen en mn vrienden eerder uit waren.. of ook omdat er leuke mensen tussenuren hadden en dan gingen we gezellig de stadt in.. Dit jaar is het wel enigzins verbetert.. maar nu aant eind wordt het weer heel erg.. maar ach ja.. ik ben toch bijna van school af, ze kunnen me niet veel meer doen hier.. ik ben in totaal 4 uurtjes nagekomen... altijd wel een smoesje en op een gegeven moment waren de smoesjes op en toen ben ik me gewoon niet meer gaan melden.. aant begin van dit jaar was mijn spijbellijst weer helemaal schoon... rara hoe kan dat?
Ik ben wel een gewaarschuwd door vrienden en mn zusjes enzo... (mijn ouders weten het uiteraard niet)... dat als ik zo door ging ik naar 'halt' moest enzo... hahaha, gelukkig nog maar 2 daagjes school en dan heb ik geen verplichte lessen meer!!
__________________
* I'm not a complete idiot, some parts are missing... *
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 20:37
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
beuk schreef:
technisch gezien is het geen spijbelen, gezien het feit dat mijn colleges vrijwillig zijn..

ik spijbel dus nooit!
amen

maar ik ga ni naar de les als:
- ze om acht uur begint en ik tot zes uit ben geweest (ik ben ook maar zwak) dan kan ik toch ni opletten
- ik vind dat ik beter mijn tijd kan besteden aan iets zelf op mijn kamer te leren dan te luisteren naar het saaie gelul van een professor die toch maar gewoon zijn cursus voorleest
- ik een dagje naar zee wil (donderdag gedaan, was gewoonweg zaaaaaaaalig, maar dat doe ik ni vaak hoor)

ik ga over het algemeen wel veel naar de les
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 22:21
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Ik spijbelde vorig jaar heeeeeeeeeeeeeeeel veel, en dit jaar nog maar een heel klein beetje. Nah eerst nog wel best wel, maar óf me ouders werden gebeld, óf ik moest stoppen met spijbelen...
waarom ik spijbelde?
Of ik was me boeken vergeten, of ik was er de dag ervoor daar uitgestuurd en had geen zin om die leraar te zien, of er had iemand die heeeeeeeeeeeeeeel leuk is een tuussenuur....... of ik was wat te laat, of ik had gewoon helemaal geen zin.....
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 16:01
no-name
no-name is offline
wat zijn ze bij jullie op school allemaal RELEXZZZ
als je bij ons ziek bent en je levert de dag dat je terug bent geen briefje in of je ouders hebben s ochtends niet gebeld heb je meteen een brief op de mat die week. Echt erg, en zo gaat dat met alles. Echt kut. Je kan dus niet spijbelen dus ga je kutten in de klas, vorig jaar(in de 2de ben ik er12 keer(en nog heel vaak op de gang) uitgestuurd ik heb in het totaal 5 briefjes gehaald en ben geschortst geweest gebeurt na 3 xeruitgesturd te zijn na je 3 x was ik gematzt ik werd neit geschorst maar na de 4de moest ik me melden (na 2 weken pas bij me coordinator en in die week was ik er weer uitgesuurd dus toen werd ik geschorst) naja het was niet anders ik ben gewoon slim en bijdehand ik verveelde me dood en ik snapte het al dus ik lulde de lerarenuit en daar konden ze niet tegen. Ik heb me zelf geleerd me in tehouden maar dat lukt niet altijd.
Dikke OZewn
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:28
Verwijderd
bij sommige lessen vraag ik me inderdaad drie kwartier af waarom ik ze niet heb gespijbeld, want soms heb je er echt nix aan, maar ik spijbel bijna nooit en als ik het doe is het ook met een betere reden dan 'geen zin'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 14:55
BleuQueen
Avatar van BleuQueen
BleuQueen is offline
ik spijbel nooit
__________________
Give me one moment in time. When I'm more than I thought I could be. When all of my dreams are a heartbeat away and the answers are all up to me.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 17:36
femme
femme is offline
Citaat:
BleuQueen schreef:
ik spijbel nooit
Neej.. toen ik 13 was deed ik dat ook nog niet.. en toen zei ik ook heel mooi dat ik dat nooooooit zou gaan doen... oepsie
__________________
* I'm not a complete idiot, some parts are missing... *
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 07:21
BleuQueen
Avatar van BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
femme schreef:


Neej.. toen ik 13 was deed ik dat ook nog niet.. en toen zei ik ook heel mooi dat ik dat nooooooit zou gaan doen... oepsie
als ik ooit ga spijbelen, nooit onder talen of wiskunde
__________________
Give me one moment in time. When I'm more than I thought I could be. When all of my dreams are a heartbeat away and the answers are all up to me.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 08:04
Verwijderd
Wij mogen uren 'opnemen' om aan je huiswerk te gaan werken . 10 uur per maand en van elk uur maximaal 20%.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:20
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Wij mogen uren 'opnemen' om aan je huiswerk te gaan werken . 10 uur per maand en van elk uur maximaal 20%.
Hadden wij dat maar op school, want de meeste lessen zijn zo saai, dat ik graag even weg zou willen.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:58
Mindfields
Mindfields is offline
spijbel jij veel?

Gaat wel, soms maanden niet en dan een week meer dan de helft van de uren

heb je interessante spijbelervaringen?

Nope

bij welk vak spijbel je vaak?

Hmm...ff denken..Heeft niet zo veel met het vak te maken. Anders denk ik toch aardrijkskunde want das het 7e uur donderdag, en mijn vriend is na het 6e uur vrij..Donderdag is onze pooldag

waarom spijbel je?

Geen zin in school, huiswerk niet af, etc.

hoe praat je jezelf er onder uit? of doe je dat niet?
Hoeft niet. Absentie briefje en klaar.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:31
boop
boop is offline
woh joj wat zijn ze ammel soepeltjes bij jullie op school

als wij een uur niet op school zijn geweest MOETEN wij een briefje inleveren met verklaring van je mams of paps!

En als je een uur nie bijwoont zonder reden dan heb je gewoon happy hour, vrijdagmiddag van 16.00-17.30 ofzow....

Verder blijf ik wel eens een uur weg ofzo gewoon omdat ik geen zin heb en kom dan de laatste 5 min dan nog wel even want als je helemaal niet komt moet je weer een uur nakomen… Echt fuckin streng dus bij ons op school!!!

Zelfs als je je ziek wil gaan melden belt de coordinator op naar huis naar je ouders wat die ervan vinden en meestal weet ze je ouders dan zo om te praten dat je op school moet blijven. Bij mij gelukkig nog nooit gebeurd, omdat ik me bijna nooit niet ziek meld halverwege de dag (om gezeik te voorkomen) maar als ze zou bellen heeft mn mams gezegd dat ze er akkoord mee gaat dat ik naar huis mag en als mn coordinator het toch verbied dan ga ik gewoon… Ik bedoel ziek is ziek en dat kan zij niet aan de buitenkant zien!!!

Wow maar ik wou dat ze bij ons zo soepel waren eh!!! Mja
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:34
Verwijderd
Ik heb dinsdag per ongeluk gespijbeld. Want ik ga altijd naar huis in een tussenuur (woon 2 km. van mijn school). Goed, ik had dus 5e uur vrij, en er is na het 4e uur pauze, dus ik gelijk aan het begin van de pauze naar huis. Toen kwam ik weer op school, en hoorde ik van een klasgenoot dat er aan het einde van de pauze een roosterwijziging bekend was gemaakt: 6e uur verplaats naar 5e uur. Dus ik had een uur Nederlands gemist. Gelukkig zei mijn klasgenoot dat onze docente het niet erg vond, en gaf hij mij mijn huiswerk door.

Alleen is het wel een regel bij ons op school dat onderbouw leerlingen het schoolterrein tijdens tussenuren niet mogen verlaten. Dus ik w8 af of ik 2 uur na moet blijven wegens spijbelen, of dat ik gewoon mazzel heb (mijn afdelingsleidster is een bitch).
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 10:47
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ik heb dit jaar 1 week gespijbeld.
ik voelde me niet lekker en had op die dag een lange dag
en die dagen erna had ik ook geen zin dus toen ben ik naar school gegaan,dat dachten mijn ouders
maar ik ben weg gegaan met de trein.
mijn ov studentenkaart heb ik goed gebruikt.
nu ik op het mbo zit mag je jezelf ziek melden
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 04:01
miep
Avatar van miep
miep is offline
ik spijbel alleen maar omdat ik geen zin heb om EEN UUR bij die zielige klasgenoten in de klas te zitten en te luisteren naar zo'n zielig figuur die denkt dat ie alles weet....
hoe ik er onder uit kom.. eerst met domme smoesjes.
tegenwoordig helaas niet meer
denk dat mijn school af is.
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 10:12
mausi
mausi is offline
Spijbelen......IK???

Ik heb de conrector al een paar keer op m'n dak gehad, maar ik lul me er altijd wel zo'n beetje onderuit. Ben ook weleens een leraar tegengekomen toen ik ipv op school onderweg naar A'dam was...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-05-2002, 18:24
FlyingPinguin
Avatar van FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Als ik voldoende sta voor een vak en ik snap het allemaal wel dan skip ik zo af en toe wel eens een lesje. ze controleren het bij ons toch nauwelijks, je moet zelf maar weten of je wel of niet komt.
__________________
Things are getting worse, please send chocolate
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:50
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
de schreef:
Ik spijbel eigenlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:49
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Spijbelen, euh tja

Vorige jaren deed ik 't nooit maar nu dus eigenlijk wel ineens. Nog niks moeten nakomen

Een keertje was ik de eerste 4 uur vrij en toen had ik 't gewoon nog verslapen. Dus ik zo "Ik was even in de war en ik wist eigenlijk niet meer precies hoe laat 't 5e uur begon"

Als we altijd buiten gym hebben kan ik zo wegblijven: "Ja sorry mevrouw maar ik heb heel erg last van hooikoorts en dan kan ik niet meedoen" Lerares: "Ohhh blijf dan maar aan de kant zitten" Ik: "Maar ook als ik gewoon buiten zit en niet meedoe heb ik er last van" Lerares: "Nou meid, ga dan maar lekker naar huis hoor"

De andere keren heb ik er niks van gehoord...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:51
M1d0
Avatar van M1d0
M1d0 is offline
Eumm...

Ja elke week wel is een uurtje vrij nemen. Vooral maandag, dinsdag en donderdag. En bij saaie lessen altijd zeggen dat je naar de mediatheek gaat of achter een computer en dan ff naar de aula of stad.

Maar nu gaat het wel minder...
__________________
M1d0 All Rights Reserved 2002 ®
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:59
Verwijderd
nee, nooit
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 22:15
girlspider
Avatar van girlspider
girlspider is offline
Naah, ik spijbel niet echt hoor. Ik moet eenmaal per week 's middags buiten school om lessen te volgen in de muziekschool. Het enige in mijn schoolleventje dat ook maar een beetje bij spijbelen zou kunnen aanleunen, is dat ik soms op school zeg dat ik les heb terwijl dat niet zo is, zodat ik de middag vrij heb om te doen wat ik wil. Maar dat is het dan ook

Ik ben een watje


-x-

GS
__________________
~Nothing suffocates you more than the passing of everyday human events. And isolation is the oxygen mask you make your children breath in to survive~
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 12:01
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik heb nooit zin in gym
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:29
geetje01
geetje01 is offline
Ik spijbel wel eens maar dan is het omdat ik geen zin meer heb of omdat het toch saai is. Ik vind het veel gezelliger om met wat vriendinnen in het dorp te lopen. Als ik spijbel is het meestal op woensdag de laatste 2 uur want anders zit ik tot 5 uur op school en dan is mijn smoes omdat mijn oma in het ziekenhuis ligt of omdat ik me niet lekker voel zoeits stoms! Ze trappen er nog steeds in dus dat is mooi
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:34
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
nou ik spijbel wel eens maar vrijdag ging het dus heel erg mis ik had sportdag maar daar ging ik niet heen, want ik wou naar six-flags kom ik thuis m'n moeder errug kwaad een lerares van school had gebeld waar ik was....... nu moet ik me melden enzo dinsdag en dan ga ik lekker veel straf krijgen >bah<
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:09
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ik spijbelde echt veel te veel, laatste tijd heb ik mijn leven wel gebeterd door dreiging van maatregelen door de school...
Tja ik heb gewoon zooooo'n saaie klas en in de meeste lessen doen we gewoon echt geen fuck dus dan heb ik zoiets van tja als ik er toch mee weg kan komen (want ik kan mezelf er meestal wel weer uitlullen) ga ik echt niet tegen mn zin in een lokaaltje zitten waar we de hele les toch maar zitten te verlullen en niks aan de stof doen...
Ik zat met precies hetzelfde, wat dus als gevolg had, dat alle leraren me een beetje zat waren en liever hadden dat ik weg bleef dan dat ik nog in de les kwam. Ook vroeg mijn coördinator aan me waarom ik daar überhaupt nog op school zat en niet een ander soort opleiding ging doen. Toen ik daar op antwoordde dat ik mijn diploma wilde halen, vond ie dat wel een goede reden, met als gevolg dat ik dinsdag dus lekker examen doe en hopelijk over 2 weken van die school af ben.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 00:56
chursel
Avatar van chursel
chursel is offline
Ben deze 2 jaar nog nooit thuis gebleven van school alleen in de vakantie
__________________
Lol Kattuk rulez nOordwijk ZUigt | www.andreascollege.tk // klas : V2L Mentor : Plaatzer :)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 09:53
Uhmpra
Uhmpra is offline
spijbelde wel iets teveel (soms veel), maar ik ben nog nooit gepakt ofzow, je moet gewoon de juiste lessen nemen enz, maar onze conrector doet er ook geen hol tegen, dus das makkelijk...
__________________
Let maar niet op mij, ik wacht en vul slechts mijn tijd... || bleh
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:42
Coolj
Coolj is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
nou ik spijbel wel eens maar vrijdag ging het dus heel erg mis ik had sportdag maar daar ging ik niet heen, want ik wou naar six-flags kom ik thuis m'n moeder errug kwaad een lerares van school had gebeld waar ik was....... nu moet ik me melden enzo dinsdag en dan ga ik lekker veel straf krijgen >bah<
Wat voor straf krijg je dan? 2 uur nakomen voor elk gemist uur?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 20:16
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Neem morgen ff de eerste twee uurtjes vrij Eerste uur heb ik echt vrij gekregen en 2e uur neem ik gewoon
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Spijbelen SPOED
Reinz
3 23-02-2009 23:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Spijbelen dmv rechter landelijk aangepakt
nieuwszicht
47 11-11-2005 09:57
Algemene schoolzaken De Tweede Fase bevordert het spijbelen
Femic
92 04-02-2005 15:25
Algemene schoolzaken spijbelen
spaarvarken
84 14-03-2004 18:54
Algemene schoolzaken Spijbelen... Een problematiek om aan te pakken?
Frida
29 30-04-2002 15:43
Algemene schoolzaken Boetes voor spijbelen?
M@rco
14 03-12-2001 14:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.