Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: aangerand of eigen schuld?
aangerand, je hebt eerder gezegt dat je hem niet zou doen (in de breedste zin van het woord) 8 66.67%
aangerand, want je bent minder jarig en je voelde erna vies 8 66.67%
eigen schuld, je hebt op dat moment geen nee gezegd en gesprek gevoerd. 0 0%
eigen schuld 2 16.67%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2019, 20:07
some-one.2809
some-one.2809 is offline
hey,
Okee dus ik ben net begonnen met nieuwe stage. bij een omroep en voor social media is een apart persoon (A) en die vroeg aan mij of we een keer savonds ergens konden afspreken en wat nieuws bespreken over social media.
dus A heeft me opgehaald met zijn auto en ik dacht dat we ergens in een cafe of vergaderruimte gingen overleggen. maar A bleef rondrijden en toen hebben we het overlegt over social media.
uiteindelijk zijn we in gesprek geraakt en het ging steeds meer over prive zaken, maar dan wel seksueel getint. uit eindelijk vroeg hij hoe ik iets zou aanpakken als ik iets verder wou met een jongen en of hij het niet erg vind als het een oudere jongen was.
en ik zei dat ik een jongen heb die en ouder en langer was als ik. maar ik denk dat A het heeft opgevat dat twee keer mijn leeftijd ook goed is. en zo gingen we hele tijd door. Ik vond het een beetje raar en uiteindelijk vroeg A: "en als ik je nu vraag om iets te doen zal je het dan bij mij doen". Ik antwoordde na een tijdje denken: "nee ik zal het niet met je doen (qua zoenen enzo), misschien met drank". en toen praatte we een tijdje verder over. en uiteindelijk legde hij zijn hand op mijn been en begon cirkels te tekenen en uiteindelijk steeds dichterbij mijn vagina.
ik had een lange broek aan en hij is nooit erin geweest.
en hij bleef over me been en dichterbij zo te aaien of zoiets. En ik was een beetje verrast.
dit is rond 22.00 uur en ik had al zo'n 8 uur lange stage dag erop zitten dus was behoorlijk moe.
ik zei geen nee of iets in die richting.
toen uiteindelijk stopte hij op een parkeerplek vlak bij mijn huis en toe zoende hij me met tong. ik realiseer altijd alles later wat er precies is gebeurt, dus liet het gebeuren.
A zei: "denk daar maar eens over na". en dat het ons geheimpje is.
ik liep beduusd naar huis en later in bed voelde ik me vies en sletterig.
ik heb het dus aan een vriend verteld en die denkt dat het een aanranding is, maar ik twijfel of het niet gewoon mijn eigen schuld is omdat ik mee ben gegaan met het gesprek en dat ik zei dat ik er luchtig over nadenk of ik iemand ouder dan ik of leeftijdsgenoot kus of wat dan ook.
A zelf is getrouwd, maar heeft open relatie omdat hij en zijn vrouw niet veel seks hebben dus doet hij het met anderen.
dus mijn vraag na dit lange verhaal is: is dit aanranding of eigen schuld?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2019, 21:15
Verwijderd
Dit is seksuele intimidatie en aanranding.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2019, 22:33
Verwijderd
Het is niet jouw schuld. Hij moet met z'n poten van je afblijven.

Wat zou je nu het liefst willen doen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2019, 00:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dit is seksuele intimidatie en aanranding.
Dit.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2019, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Dit is seksuele intimidatie en aanranding.
Je hebt er geen schuld aan;
Je hebt het niet uitgelokt;
Dat je geen nee zei, maakt niets uit, het is nog steeds aanranding;
Kleding heeft niets te maken of het wel of geen aanranding was, geen enkel kledingstuk zou deze man tegenhouden;
Je kleding rechtvaardigt deze zaak niet;
Dat je bij hem in de auto bent gestapt, rechtvaardigt zijn gedrag niet

NIETS rechtvaardigt zijn gedrag. Het is een gore smeerlap.

Het is ook geen geheim, praat erover met iemand die je vertrouwt, je ouders en/of een vertrouwenspersoon op je school bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2019, 17:03
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Dat zinnetje met ons geheimpje is dat die weet dat hij fout zit!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2019, 01:00
Verwijderd
Naamzoek! onlyplayfake zou je je keuze in de poll willen uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2019, 11:00
onlyplayfake
onlyplayfake is offline
Wie stapt er nou bij een man in die je niet tot nauwelijks kent en dan ook nog savonds.. tja das vragen om problemen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2019, 11:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wie stapt er nou bij een man in die je niet tot nauwelijks kent en dan ook nog savonds.. tja das vragen om problemen
Weet je het zeker?
Citaat:
Je hebt er geen schuld aan;
Je hebt het niet uitgelokt;
NIETS rechtvaardigt zijn gedrag. Het is een gore smeerlap.
Citaat:
Het is niet jouw schuld. Hij moet met z'n poten van je afblijven.
ik denk het zeker niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2019, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Wie stapt er nou bij een man in die je niet tot nauwelijks kent en dan ook nog savonds.. tja das vragen om problemen
Dit soort kkdomme dingen wordt echt alleen maar gezegd door mensen die zelf hun poten niet kunnen thuishouden. Hou je bek smerige aap.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2019, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Wie stapt er nou bij een man in die je niet tot nauwelijks kent en dan ook nog savonds.. tja das vragen om problemen
Je bent een smeerlap en je zou je moeten schamen. Hou je mond, achterlijk stuk vreten.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2019, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Wie stapt er nou bij een man in die je niet tot nauwelijks kent en dan ook nog savonds.. tja das vragen om problemen
Dus elke taxichauffeur, buschauffeur, conducteur, piloot, trambestuurder, metrobestuurder etc zou dit gedrag gewoon kunnen vertonen vind je?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2019, 23:28
onlyplayfake
onlyplayfake is offline
Jullie leven echt onder stenen ofwa? Niemand is tegenwoordig meer te vertrouwen. Kijk hoeveel inbraken er worden gepleegd en hoeveel verkrachtingen er gebeuren.. mja jullie zullen wel weer van die vieze linkse honden zijn die alles weg lachen en net doen als er niks is gebeurd

En ik zelf? Nee natuurlijk niet. Waarom dafack zal ik juist zeggen dat ze NIET bij vreemden in moet stappen. En in tegen deel vinden JULLIE dat normaal vieze kkr pedos. Jullie komen gelijk met dat ik dat zou doe terwijl jullie ouder zijn dan mij.


Taxi en bussen ect. Zijn anders dan zomaar random iemand van straat

Laatst gewijzigd op 28-09-2019 om 23:53.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2019, 00:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je mag je taalgebruik/toon wel wat minderen. Das dus echt nergens voor nodig. Tuurlijk is het goed om van te voren na te denken over bij wie je in de auto stapt, maar het feit dat je bij iemand in de auto stapt maakt niet dat diegene daarmee een vrijbrief heeft om te doen wat hij wil. Hij is daarbij fors ouder dan haar en is haar leidinggevende. Dat kan echt behoorlijk drempels op werpen om ‘nee’ te zeggen, ondanks dat je dat niet wilt. Het feit dat hij een machtspositie heeft en daarmee iemand gebruikt die kwetsbaar is (jong, niet heel weerbaar en financieel afhankelijk), maakt dat het seksuele intimidatie is. Om te zeggen dat het dus haar schuld is en dat ze niet zo stom had moeten zijn, is echt niet okee. Ze heeft nooit toestemming gegeven. Hij zit in een machtspositie en had daar nooit gebruik van mogen maken. Ts: niet. Jouw. Schuld.

Hoe is het nu met je?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2019, 08:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jullie leven echt onder stenen ofwa? Niemand is tegenwoordig meer te vertrouwen. Kijk hoeveel inbraken er worden gepleegd en hoeveel verkrachtingen er gebeuren.. mja jullie zullen wel weer van die vieze linkse honden zijn die alles weg lachen en net doen als er niks is gebeurd

En ik zelf? Nee natuurlijk niet. Waarom dafack zal ik juist zeggen dat ze NIET bij vreemden in moet stappen. En in tegen deel vinden JULLIE dat normaal vieze kkr pedos. Jullie komen gelijk met dat ik dat zou doe terwijl jullie ouder zijn dan mij.


Taxi en bussen ect. Zijn anders dan zomaar random iemand van straat

Jij vindt dat wij alles weglachen, en dat is grote onzin. Ik weet heel goed hoeveel inbraken en verkrachtingen zijn. FYI niet een precies getal, maar de grote lijnen. Mijn nicht is verkracht, die heeft het drama al doorgemaakt. Dan ga ik niet (om jouw woordenschat te gebruiken) een vieze linkse hond zijn die alles weg lacht en doet alsof er niks is gebeurd.

ik begrijp oprecht niks van je 2e deel van je post. Het is zo raar en je zinnen staan er heel onduidelijk bij.

Het is niet random iemand van straat. Het is haar leidinggevende. Die kent ze dus al. Dat is niet iemand random
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2019, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Jullie leven echt onder stenen ofwa? Niemand is tegenwoordig meer te vertrouwen. Kijk hoeveel inbraken er worden gepleegd en hoeveel verkrachtingen er gebeuren.. mja jullie zullen wel weer van die vieze linkse honden zijn die alles weg lachen en net doen als er niks is gebeurd

En ik zelf? Nee natuurlijk niet. Waarom dafack zal ik juist zeggen dat ze NIET bij vreemden in moet stappen. En in tegen deel vinden JULLIE dat normaal vieze kkr pedos. Jullie komen gelijk met dat ik dat zou doe terwijl jullie ouder zijn dan mij.


Taxi en bussen ect. Zijn anders dan zomaar random iemand van straat
Je bent gewoon een mongool en als ik je tegenkom dan klap ik je. Is je eigen schuld, had je maar niet zulke domme dingen moeten zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 00:59
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Jullie leven echt onder stenen ofwa? Niemand is tegenwoordig meer te vertrouwen. Kijk hoeveel inbraken er worden gepleegd en hoeveel verkrachtingen er gebeuren.. mja jullie zullen wel weer van die vieze linkse honden zijn die alles weg lachen en net doen als er niks is gebeurd

En ik zelf? Nee natuurlijk niet. Waarom dafack zal ik juist zeggen dat ze NIET bij vreemden in moet stappen. En in tegen deel vinden JULLIE dat normaal vieze kkr pedos. Jullie komen gelijk met dat ik dat zou doe terwijl jullie ouder zijn dan mij.


Taxi en bussen ect. Zijn anders dan zomaar random iemand van straat
Was geen vreemde maar een collega..

Denk dat de kk al in je bolletje zit..
Beetje leeftijds discriminatie
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 18:18
Timselb
Timselb is offline
Ik snap wel wat onlyplayfake bedoelt hoor.. En qua taalgebruik.. Kijk eens even hoe hij eerder werd aangesproken in dit topic.. Ik vind het overigens niet de schuld van de topic starter, tip wel on zulke overleggen lekker tijdens werktijd te doen .
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wel wat onlyplayfake bedoelt hoor.. En qua taalgebruik.. Kijk eens even hoe hij eerder werd aangesproken in dit topic.. Ik vind het overigens niet de schuld van de topic starter, tip wel on zulke overleggen lekker tijdens werktijd te doen .
Want dan is die collega een volstrekt andere persoonlijkheid. Want op het werk kan het niet..., zucht.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 19:14
Timselb
Timselb is offline
Iemand die kwaad wil kan dat bijna op alle plekken doen natuurlijk. Maar daar is de mogelijkheid misschien groter dat er meer mensen zijn (ik ken het kantoor niet, is pure aannamen).. Maar anno 2019 lopen er meer verwarde mensen rond en in zulke gevallen kan je zelf wel situaties vermijden.. Waarmee ik dus niet zeg dat het haar schuld is..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 19:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
t heeft denk niet echt meer zin om te reageren

dit staat op het profiel van TS: Laatste activiteit: 25-09-2019 20:39

TS heeft niet eens het eerste antwoord gezien, laat staan de rest.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 19:50
Verwijderd
Het is altijd goed voor mensen die hier niet posten, maar willen posten, of info zoeken over hetzelfde onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2019, 20:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Precies. En je hoeft niet ingelogd te zijn om de antwoorden op je topic te lezen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2019, 00:52
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
In de avond afspreken om het over werk te hebben. Geloof je het zelf? Wat slecht hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 01-10-2019, 08:53
Verwijderd
Citaat:
t heeft denk niet echt meer zin om te reageren

dit staat op het profiel van TS: Laatste activiteit: 25-09-2019 20:39

TS heeft niet eens het eerste antwoord gezien, laat staan de rest.
Dat weet je niet. Genoeg mensen die op hun computer zonder ingelogd te zijn voorbij scrollen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2019, 10:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
In de avond afspreken om het over werk te hebben. Geloof je het zelf? Wat slecht hahahahaha
t hoeft niet zo negatief
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 01:23
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
In de avond afspreken om het over werk te hebben. Geloof je het zelf? Wat slecht hahahahaha
Ik werk savonds..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 22:34
Verwijderd
Oh dit is uit de hand gelopen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat verstaan jullie onder aanranding?
__anoniempje__
33 05-01-2017 03:41
Seksualiteit [afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld?
JustTalk
324 24-05-2014 15:55
Liefde & Relatie Leraar misschien iets te handtastelijk?
Love_Ly
80 23-03-2009 00:58
Drugs & Alcohol Onbewust drugs innemen
Flip!
86 16-03-2007 12:31
Seksualiteit Heb jij trauma's op sexgebied?
gruncher
135 02-12-2004 16:07
Psychologie Aanrandingen verwerken.. Zie t niet meer zitten..
star9
27 14-06-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.