Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2007, 13:28
charlieangel
charlieangel is offline
Ok ik heb een situatie die ik echt heel irritant vind eigenlijk haha..
Het zit zo;
Een jongen uit een vriendengroep vond mij een tijdje heel erg leuk, het was totaal niet mijn type en heb dat toen ook tegen hem gezegd. R. die zei steeds als ik langs hem liep ofzo van: 'hee daar heb je het vriendinnetje van..' om mij te plagen En toen had hij dus (R.) mij toegevoegd op msn, en toen zaten we echt elke dag wel op msn met elkaar te kletsen.. en dat kwam ook echt van beide kanten. En dat was echt altijd kei gezellig en mekaar een beetje pesten en hij zei altijd: 'hey babe' etcetera. Toen zei hij op een gegeven moment gewoon middein het gesprek; Ik ben dus echt wel vet verliefd op jou!' ik zei: 'echt?' zegt ie: 'Ja, dat zegt G. (vriend van hem) dus ik: 'Huh? Wat is het nou?' dus hij zei niks, en toen zei ik: 'naah, ik ben niet echt verliefd nog op je, vind je wel heel aardig, maar ik wordt niet zo snel verliefd' en toen zei die: 'waarom niet'? IK weet het niet, zei ik toen. En toen zei die: 'Oh, maar je hoeft niet bang te zijn dat ik nog ergere gevoelens voor je begin te krijgen ' en toen een paar dagen daarna had ie het over werk, en ik zei dat ik nog werk zocht.. en toen heeft hij bij zijn werk gevraagd of ze nog mensen zochten en uiteindelijk helemaal voor mij geregeld en ik wou het ook wel, en dus op sol. gesprek geweest etcetera, en uiteindelijk kwam er iets tussen waardoor ik het liever niet meer doe (ivm school) en toen zei die: 'nou hartenbreekster' en nu zegt ie steeds als ie mij ziet hartenbreekster bij het uitgaan enzo om me te pesten en noujaa.. nu spreekt ie MIJ niet meer aan op msn.. en ik hem eigenlijk ook niet en nu hebben we al iets van 3 weken niet meer gesproken, en bij uitgaan lijkt het net alsof ie mij ontwijkt ofzo.. terwijl G. een keer net had gedaan (vriend van hem) dat die smsjes van mij had ontvangen.. en toen had R. gezegd van: 'GA DERVOOR'! En noujaa.. ik snap het niet meer hoor, vindt ie mij nou uberhaubt nog een beetje leuk of ben k niks meer voor em?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2007, 13:40
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ja hallo, als hij zomaar tegen je zegt dat hij verliefd op je is en jij reageert daar afhoudend op dan lijkt het me logisch dat die jongen afstand bewaart. Hij vindt je heus nog wel aantrekkelijk maar hij zal ervan uitgaan dat het niets wordt tussen jullie, waarschijnlijk dat hij daardoor liever wat afstand houdt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 13:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Jij bent niet verliefd op hem, hij blijkbaar wel op jou.
Jij wijst hem af, hij neemt afstand.

Lijkt me logisch?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 13:46
charlieangel
charlieangel is offline
Jaa, maar ik dacht dus dat het een grap was.. dat ie dat zei. Omdat hij er bij ook zei van: 'Ja, dat zegt G.'
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 14:18
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
charlieangel schreef op 07-02-2007 @ 14:46 :
Jaa, maar ik dacht dus dat het een grap was.. dat ie dat zei. Omdat hij er bij ook zei van: 'Ja, dat zegt G.'
Jongens he, waarschijnlijk meende hij het wel maar maakte hij er een beetje een grapje van zodat het iets minder kwetsbaar overkwam.
Ben je nou verliefd op die jongen of niet? Zo niet, misschien is het dan voor hem gewoon inderdaad wat relaxter om even afstand te bewaren, tenzij je nu denkt dat je nog wel verliefd op hem kan gaan worden. Zo ja, toon initiatief, zeg hem dat je van gedachten veranderd bent ofzo.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 21:34
mara18
mara18 is offline
Volgens mij is hij niet echt ernstig geweest, was het meer geplaag.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 22:43
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik vermoed dat die gozer je wel heel erg leuk vond, en dat ie t gevoel heeft een blauwtje gelopen te hebben, en dat ie daarom wat afstand bewaard. gokje hoor...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 06:50
Verwijderd
wat maakt dat nu uit?

jij wil hem toch niet? moet je ook niet zeuren, als hij daar zijn conclusies uit trekt en de consequenties neemt
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 08:37
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 07-02-2007 @ 23:43 :
ik vermoed dat die gozer je wel heel erg leuk vond, en dat ie t gevoel heeft een blauwtje gelopen te hebben, en dat ie daarom wat afstand bewaard. gokje hoor...
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 10:02
Verwijderd
Ik denk dat het een en al geplaag was. ;x
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
charlieangel schreef op 07-02-2007 @ 14:46 :
Jaa, maar ik dacht dus dat het een grap was.. dat ie dat zei. Omdat hij er bij ook zei van: 'Ja, dat zegt G.'
Is het nu echt zo moeilijk om te begrijpen? Als hij er een 'grap' van maakt, dan voelt het voor hem niet als afwijzing.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft?
essie1234
93 30-12-2016 09:13
De Kantine Wat is het nou?
Verwijderd
5 03-06-2012 01:23
Films, TV & Radio soaps; wat is er nou in godsnaam leuk aan
Donald Duck
38 11-03-2004 21:20
Seksualiteit Ideale lichaam, meiden wat is het best!
Another Way
88 11-08-2003 15:13
Levensbeschouwing & Filosofie wat is er nou eerder?
KELLY777
22 26-06-2003 11:39
De Kantine wat is het nou? Forums of fora?
ShadowLady
19 28-04-2002 20:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.