Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 16:10
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ja natuurlijk weet ik wel wat iedereen erover zegt enzo... Je hebt dan vlinders in je buik en kan aan niets anders meer denken...

Nou als dat de definitie is, ben ik nog nooit verliefd geweest, misschien we dicht bij, maar niet echt. Dan ben ik blij als ik diegene zie en denk er ook wel vaak aan, maar in mn buik gebeurt niet bar veel... Hier had ik het laatst met een vriend over en hij zei dat ik niet goed voor mn gevoelens uit durfde te komen omdat ik te bang was om afgewezen te worden... Zelf weet ik gewoon echt niet wanneer iets nou wel verliefdheid is en wanneer niet... Ik heb er heel erg lang over nagedacht, maar ik kom er echt niet meer uit...

Wat vinden jullie verliefdheid??? Alvast heel erg bedankt
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 16:12
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Dat in je buik dat voel je wel als je van iemadn houd en die gene niet van jou Ik ben strond ziek en misselijk

En tjah.. wat is verliefd zijn... Dat zul je zelf moeten ervaren want liefde is een rare zaak en niet echt goed te beschrijven
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:16
Some
Avatar van Some
Some is offline
ik heb ook nooit echt 'vlinders in me buik' gehad. Wel dat ik bij een zoen kriebels soms kreeg maar meer ook niet. Ik kon slapen en eten enzo hoor. Sommige kunnen dat niet als ze over hun oren verliefd zijn....
Volgens mij zal ik dat nooit meemaken
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:17
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
zoals woestijnpingui zei: niet te beschrijven.

maar als je verliefd bent heb je het echt wel door.
je wil die persoon graag zien, maar tegelijkertijd kan je wel wegrennen omdat je 'bang'bent.
je fantaseert over hem/haar, hebt in je hoofd gesprekken met hem/haar, gaat samen uit, vrijt samen.

zoiets?


(dat bange is na een tydje wel over hoor )
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:20
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik zal t ook eens proberen....

-Als je alleen bent, heel graag bij die ene persoon willen zijn
-een rare kriebel in je buik
-eerder had ik altijd trillende handen als ik een jongen die ik leuk vond opbelde of met bellen die irritante kriebel
-aan hem/haar denken en dan echt heel de tijf
-niet je gedachten ergens anders bij houden, bv. school/huiswerk
-hem/haar ff gesproken willen hebben voordat je gaat slapen (denk aan msn/sms)

Verder zou ik t niet weten, maar ik word vast snel geholpen

edit; als je deze dingen niet herkent wil niet zeggen dat je niet verliefd bent, of als je wel 1 herkent dat je dan helemaal in de wolken bent, dat kan, maar hoeft natuurlijk niet.

Is bij iedereen natuurlijk anders...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:22
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 22-09-2003 @ 17:12:
Dat in je buik dat voel je wel als je van iemadn houd en die gene niet van jou Ik ben strond ziek en misselijk
Niet iedereen heeft dat gevoel...


Bij mij is verliefd zijn het constant bij de ander willen zijn, en heel erg veel contact met diegene, omdat ik graag bij der zou willen zijn...

En der gewoon niet uit mijn hoofd kunnen krijgen, dus opstaan met haar in mijn gedachten, eten met haar in mijn gedachten, werken met haar in mijn gedachten, sporten met haar in mijn gedachten, etc., etc. Dus ik ben dan 9 van de 10 keer afgeleid op het moment dat ik mij moet concentreren. Een heerlijk gevoel, gelukkig heb ik dat nu even niet, iets te druk op werk om zo verliefd te zijn. Maar wil het wel graag weer zijn.

Ik ben echt veranderd daarin, tegenwoordig heb ik veel meer behoefte om veel samen te zijn dan vroeger. Elkaar alleen in het weekend zien zou ik niet meer kunnen.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:26
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
oke, zulke dingen had ik idd wel verwacht ja, en als dat de uitleg is ben ik misschien idd wel eens verliefd geweest...
Maar er zijn altijd dan van die mensen die het zo ontzettend kunnen overdrijven (is niet het goede woordgebruik, want zo voel je je natuurlijk, maar ik kon het niet anders uitleggen). Ik kán echt niet zonder hem, of niet meer kunnen eten, slapen dat soort dingen... Ik ben daar veel te nuchter voor. Volgens mij zal het mij ook nooit overkomen dat ik tot over de oren verliefd wordt op iemand....
(hoewel ik dat best een keer leuk zou vinden)
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:26
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Soullar schreef op 22-09-2003 @ 17:22:
Niet iedereen heeft dat gevoel...


Bij mij is verliefd zijn het constant bij de ander willen zijn, en heel erg veel contact met diegene, omdat ik graag bij der zou willen zijn...

En der gewoon niet uit mijn hoofd kunnen krijgen, dus opstaan met haar in mijn gedachten, eten met haar in mijn gedachten, werken met haar in mijn gedachten, sporten met haar in mijn gedachten, etc., etc. Dus ik ben dan 9 van de 10 keer afgeleid op het moment dat ik mij moet concentreren. Een heerlijk gevoel,
Niet echt een heerlijk gevoel als die gene niet verliefd op jou is! Ik loop nu niet te zijken omdat ik het nu heb maar als je zoveel tijd aan hem/haar besteed in je hoofd en je kan er niks me is dat heel erg!!! Pas op verliefd zijn kan je ook erg kapot maken!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:26
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Verliefdheid is oa altijd bij iemand willen zijn, alles overhebben voor de ander, de ander altijd steunen en als je kritiek geeft dat het dan wel positive kritiek is en geen afkrakende.

Liefde is bijna niet te bevatten, je krijgt een gevoel waarvan je eigenlijk niet weet wat het is. Iedereen reageert anders op verliefd zijn, je kan het niet echt omschrijven, maar als je het bent (geweest) dan weet je hoe een ander zich voelt.
Het is vooral de definitie die je zelf geeft aan verliefdheid, als je denkt dat je nog niet verliefd bent geweest dan zou dat best wel kunnen kloppen.

*Ik ben zeker 1X verliefd geweest, toen ze bij me was kon ik echt zwaar moeilijk eten en m'n ouders maar denken dat het kwam door het warme weer *
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:27
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 22-09-2003 @ 17:26:
Niet echt een heerlijk gevoel als die gene niet verliefd op jou is! Ik loop nu niet te zijken omdat ik het nu heb maar als je zoveel tijd aan hem/haar besteed in je hoofd en je kan er niks me is dat heel erg!!! Pas op verliefd zijn kan je ook erg kapot maken!
Dat kan zeker, maar dan moet je op een gegeven moment een balans zien te vinden waarbij je je verliefdheid kan 'verbannen'
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:44
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
Multilot schreef op 22-09-2003 @ 17:26:
oke, zulke dingen had ik idd wel verwacht ja, en als dat de uitleg is ben ik misschien idd wel eens verliefd geweest...
Maar er zijn altijd dan van die mensen die het zo ontzettend kunnen overdrijven (is niet het goede woordgebruik, want zo voel je je natuurlijk, maar ik kon het niet anders uitleggen). Ik kán echt niet zonder hem, of niet meer kunnen eten, slapen dat soort dingen... Ik ben daar veel te nuchter voor. Volgens mij zal het mij ook nooit overkomen dat ik tot over de oren verliefd wordt op iemand....
(hoewel ik dat best een keer leuk zou vinden)
Ik denk zo dus precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:48
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ik vind verliefd zijn eigelijk vrij klote. Je moet de hele tijd aan die persoon denken, en aangezien het 9 vd 10 keer niet wederzijds is, voel je je daarna nog kutter.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:56
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 22-09-2003 @ 17:48:
ik vind verliefd zijn eigelijk vrij klote. Je moet de hele tijd aan die persoon denken, en aangezien het 9 vd 10 keer niet wederzijds is, voel je je daarna nog kutter.
Ik word gelukkig niet snel verlieft! ik vind meisjes leuk maar word later pas verliefd! En met later bedoel ik als ik die gene een tijd je zie,spreek,zoen en er zeker van ben dat ze mij ook leuk vind!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:15
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
zeker van ben dat ze mij ook leuk vind!
Dus jij wordt nooit verliefd op iemand die dat niet op jou is...???
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:18
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
Ik word gelukkig niet snel verlieft! ik vind meisjes leuk maar word later pas verliefd! En met later bedoel ik als ik die gene een tijd je zie,spreek,zoen en er zeker van ben dat ze mij ook leuk vind!

ik kan mijn emoties vaak niet zo rationeel aansturen......
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
vlinders
constant aan hem denken
niet kunnen concentreren
hart klopt in je keel als je hem belt
bang zijn dat hij je niet leuk vindt, ondanks dat hij het gezegd heeft
onzeker zijn
hele dag met een big smile rond lopen
nergens anders over kunnen praten
hem vast willen houden
hem willen zoenen
hem constant willen zien
hem missen nadat hij pas 1 minuut weg is
uitkijken naar het moment dat je hem weer ziet
je best doen er leuk uit te zien
bang zijn voor het ontmoeten van zijn ouders
bang zijn voor het ontmoeten van zijn vrienden

bla
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:36
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Verliefd zijn..
Ik ben eigenlijk pas 1x echt superverliefd geweest..
voor de rest heb ik alleen maar jongens leuk gevonden of dacht dat ik verliefd was maar ging snel weer over..
hoe ik wist dat ik verliefd was?
Hij was gewoon alles voor mij, hij liet mij goed voelen, ik kon hem 100% vertrouwen, als ik hem aankeek had ik echt iets van WoW.. hij is gewoon mijn vriendje.. En dat veranderde ook niet.. Ik stond gewoon elke dag weer op met een goed gevoel en dat door hem..
Het is niet echt een antwoord op de vraag van hoe ik t wist maar wel waardoor ik zeg maar verliefd werd/was op hem.
__________________
Live your life your way! Liefs, X
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:41
Fame
Fame is offline
Voor mij is verliefd zijn dat je altijd bij de persoon wilt zijn op wie je verliefd bent, dat je je goed voelt bij die persoon en dat die persoon op dat moment het belangrijkst is in je leven...
__________________
Ik ben niet gek...ik ben een vliegtuig
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2003, 21:58
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Voor jongens de drang om te penetreren, voor meiden de drang om te manipuleren.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 08:54
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 22-09-2003 @ 17:17:
zoals woestijnpingui zei: niet te beschrijven.

maar als je verliefd bent heb je het echt wel door.
je wil die persoon graag zien, maar tegelijkertijd kan je wel wegrennen omdat je 'bang'bent.
je fantaseert over hem/haar, hebt in je hoofd gesprekken met hem/haar, gaat samen uit, vrijt samen.

zoiets?


(dat bange is na een tydje wel over hoor )
Dat is ook wel zo'n beetje mijn beschrijving
Bij verliefdheid hoort denk ik ook ook de zekerheid dat hij/zij hetzelfde voor jou voelt, wat het nog specialer maakt.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 12:22
Verwijderd
Ik dacht eerder altijd verliefd te zijn.. zoals ik me nu voel... heb ik het gevoel alsof ik nog nooit eerder verliefd ben geweest.. ik ken haar niet in het echt.. hetgeen opzich best vaag is want ik ben op zn lichtst gezegd nogal weg van haar..

Raar gevoel in je buik ja...
Allemaal spelfouten maken
Veel dagdromen
Ook normaal dromen
Veel afwezig zijn
Veel staren (schijnbaar)
Minder zin in eten... (mn buik zit al vol genoeg )
En tja.. bang zijn dat je niet genoeg bent, dat ze je een overdrijver vindt. Dat als je zo verliefd bent niet goed genoeg bent... Want ik bedoel... wat moet zo'n supermeid nou met mij?
Ow.. en gister praatte ze even via msn met mn beste maat en ik zat als een gek te flippen waarom weet ik niet...
Maarja... simpelweg anders dan anders zijn...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:12
The0
The0 is offline
Weet niet of ik echt verliefd ben geweest, maar weet nog wel dat ik een $#@% hekel aan dat 'niet eten' kreeg. Ik ben al niet de dikste, en probeer dus wel elke dag genoeg te eten, meestal heb ik ook nogal haast, dus gaat het nog snel ook.

Maar op dat moment kreeg ik GEEN hap door me keel, zwaar irritant..

Vind wel die kriebels in me buik lekker
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:15
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-09-2003 @ 21:35:
*verliefd*
bla
Oke, ik voldoe aan alle eisen
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:16
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
voor iedereen iets anders denk ik... maar de meest algemene dingen zijn:

*als ie opeens voor je neus staat zit je hart bijna in je keel lijkt het, of gaat er zo'n kriebel door je buik
*Steeds bij 't horen van z'n naam omkijken
*Als je 'm niet ziet ivb met weekend of vakantie of iets dergelijks steeds aan 'm moeten denken.
*veel durven diegene niet aan te spreken of gaan dan stotteren, andere worden juist weer heel open (ik) maar dat heeft bijna niemand.
*alles over 'm willen weten.
*steeds erbij in de buurt zijn, en je probeert op te vallen.


nou als je dit zo'n beedje herkent moet 't toch wel wat zijn
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:20
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Verliefd zijn... Dat weet je inderdaad pas als je het echt (geweest) bent...
Ik dacht eerst dat verliefd zijn was dat je zenuwachtig werd in zijn buurt, de hele dag door vrolijk was als je aan hem dacht, dat soort dingen. Maar dat was toch meer gewoon 'leuk vinden'.
Echt verliefd zijn is zoveel meer...
Inderdaad, wat er door sommigen al genoemd wordt: het niet kunnen eten. Bij vlagen heb ik er nog steeds ontzettende last van. Gewoon 2 weken lang iedere dag hooguit 1 snee brood eten, gewoon omdat je echt niks door je keel krijgt.
Of ontzettend vrolijk zijn en zwijmelen, compleet met kriebels in je buik, als je aan hem denkt; je daardoor ook niet (genoeg) kunnen concentreren op andere dingen.
Het liefst constant bij hem in de buurt zijn, hoezeer je ook weet dat dat niet kan en niet sociaal wenselijk is.
Gewoon, het complete gevoel wat je bij hem (of haar) krijgt... Je voelt het vanzelf...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2003, 14:29
Toscane
Toscane is offline
elke keer da je aan m denkt je glimlach nie van je gezicht kunnen halen.. ik kan t ook nie verbergen

en meeste van bovenstaande dingen herken ik.. alleen dat echt niet kunnen eten niet
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:57
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
erg benieuwd of het me nog eens zal overkomen....
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:11
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Multilot schreef op 23-09-2003 @ 16:57:
erg benieuwd of het me nog eens zal overkomen....
ik help je hopen van niet.....
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:06
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 23-09-2003 @ 17:11:
ik help je hopen van niet.....
dat klinkt niet erg positief
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:47
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik ben zo koud en hard dat veliefd worden onmogelijk is

Is maar beter zo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 11:29
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-09-2003 @ 22:47:
Ik ben zo koud en hard dat veliefd worden onmogelijk is

Is maar beter zo
Inderdaad, daar ben ik het mee eens.

Die houding heb ik ook aangenomen, nadat ik 1x rampzalig op een afstandje verliefd ben geweest...
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 05:33
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Multilot schreef op 22-09-2003 @ 21:15:
Dus jij wordt nooit verliefd op iemand die dat niet op jou is...???
Zou het eigelijk niet weten

Ik ben nog maar 1 keer echt verlieft geweest en ben het nogsteeds Maar ik wil niet op iemand verlieft worden die niet van mij houd en daar heb ik men redennen voor! Dat kan ik toevallig ook
Het lukt anders behoorlijk goed
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 10:14
Maguire
Maguire is offline
Een vreemde ziekte zeggen ze tog wel eens

Maar het is prachtig zolang alles goed loopt maar dan merk je het meestal ook allemaal niet zo goed. Pas als er ergens scheurtjes in de relatie zich voor beginnen te doen merk je pas echt hoe verliefd je op iemand bent maar dan is het meestal al te laat en ga je een enorme rot tijd te gemoed

Dus mijn advies : Zodra je vermoed dat je verliefd begint te worden gelijk dumpen die handel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd zijn bestaat niet
Kevin D.
38 03-07-2005 18:52
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 16:38
Liefde & Relatie Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk..
blueeyes_jochie
16 17-01-2004 12:14
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 11:54
Liefde & Relatie Verliefd zijn
20marianne12
11 27-11-2002 18:56
Liefde & Relatie Wat is verliefd zijn nu precies?
angel_undercover
6 15-03-2002 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.