Oud 26-11-2006, 07:25
Danitsia
Danitsia is offline
Zijn er mensen die weten hoeveel een lipvergroting kost?via inspuitingen ofzo?Ik wil gewoon mijn bovenlip even dik als mijn onderlip....
__________________
x x x
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 11:25
Verwijderd
Bijna niemand heeft z'n bovenlip even dik als z'n onderlip. Is ook nergens voor nodig, want het is zo ook wel mooi. Zie?




Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 23:16
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Rond de driehonderd euro. Dat vind je trouwens gewoon door op google te zoeken of de gouden gids vast te nemen, hoor.

Eu, succes met je nieuwe lippen... denk er nog maar eens over na. Volgens mij kan je met 300 euro veel waardevollere dingen doen dan je lippen laten oppompen/vermassacreren. Maarja, daar zal deze discussie waarschijnlijk toch niet over hoeven te gaan.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 19:25
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Je hebt bij de Douglas ook van die lipgloss die je lippen wat groter doen lijken. Ik heb dat een keer geprobeerd volgens mij werkte het wel want het ging helemaal tintelen!
__________________
Laat de honden maar blaffen de karavaan trekt verder
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 19:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik kan me voorstellen dat als ze bijna geen bovenlip heeft, ze m wil laten vergroten...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 15:30
LaFee
LaFee is offline
Evengroot als je onderlip lijkt me wel erg groot en niet echt in verhouding. Dat heeft namelijk bijna niemand, maar als jij het mooi vind en er gelukkig van wordt moet je het gewoon doen!
Wel goed over nadenken hoor..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 16:02
Verwijderd

ganz geil
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 21:08
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
White Trash schreef op 30-11-2006 @ 16:02 :
[afbeelding]
ganz geil
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 21:14
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Sexy vrouw, ik geef toe, maar die flubberlippen


ontop: miss is informeren bij je huisarts?
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 21:34
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 27-11-2006 @ 19:25 :
Je hebt bij de Douglas ook van die lipgloss die je lippen wat groter doen lijken. Ik heb dat een keer geprobeerd volgens mij werkte het wel want het ging helemaal tintelen!
hihi ja ik heb m hier liggen (Oh! Hot lips), zit iets van een kaneel-extract in ofzo, wat er voor zorgt dat je lippen rood worden en optisch groter lijken maar goed dat was off-topic, heb verder ook niet echt verstand van lipvergrotingen.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 23:02
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Je hebt zoveel mogelijkheden:
Restylane, new fill, HYALURON, JUVEDERM,...

Reken toch maar op een 300 EUR voor een spuit van 0,5 ml en rond de 400 EUR voor 1 ml en weet dat de meeste allemaal maar tijdelijk zijn, kan 1 jaar zijn kan ook 5 jaar zijn! Hangt allemaal af van hoe jouw lichaam Collageen aanmaakt!
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 20:15
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Kijk op een forum over plastische chirurgie welke klinieken een beetje positief uitkomen en hoe die mensen een lipvergroting ervaard hebben. Ga dan bij een paar klinieken op bezoek voor meer informatie en kijk waar je je het beste bij voelt. Maar let vooral niet op de kosten. Een goede kliniek is namelijk vrij duur.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.