Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2019, 22:30
Lizzyy
Lizzyy is offline
Ik vind dus iemand leuk, ik heb hem leren kennen op een online spelletje, we waren een beetje aan het spelen en grappig aan het doen en het kwam erop neer dat wij op het spelletje gingen trouwen. Toen dat was besloten begonnen we in privé een beetje te appen en elkaar beter te leren kennen, ik kwam erachter dat hij best wel heel erg lief was en ik naar hem toe kon met mijn problemen en langzaam begon ik hem toch wel heel erg leuk te vinden. Maar er zijn wat problemen, ten eerste ken ik hem alleen online. Maar we hebben in mei een meeting geplanned met de hele groep waarmee we spelen dus dan zien we elkaar. Wel hebben we met die groep gecammed wat heel erg gezellig was. Ten tweede hij is 19 (bijna 20) en ik ben net 16. En ook heb ik zelf problemen met geloven wat andere mensen zeggen, bijvoorbeeld als hij zegt dat hij me leuk vind (heeftie gedaan en daarom voelt het zo kut) geloof ik hem niet en voel ik me rot. Ik vind dan eigenlijk een beetje dat ik hem niet verdien, misschien komt dit doordat ik nognooit een relatie heb gehad maar ik weet het niet. Een online vriendin van me vind het niet leuk dat ik hem leuk vind omdat ze vind dat ik te weinig aandacht geef aan een andere vriendin van me, en omdat zij graag met hem wilt praten enz. Heeft iemand tips?

Laatst gewijzigd op 27-03-2019 om 23:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2019, 23:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik zou wachten tot je hem in real life ziet. Dan pas weet je of hij echt leuk is, of gewoon leuk deed.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2019, 05:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom zou hij liegen over zoiets als jou leuk vinden? Heb je het gevoel dat je niet leuk genoeg bent?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-03-2019, 09:49
Lizzyy
Lizzyy is offline
Citaat:
Waarom zou hij liegen over zoiets als jou leuk vinden? Heb je het gevoel dat je niet leuk genoeg bent?
Ik heb inderdaad een beetje het gevoel dat ik niet leuk genoeg ben, toen we met die groep aan het video callen waren heeft hij een vriendin van me bericht dat ze super cute is. En zij krijgt van iedereen hartstikke veel aandacht dus ik vraag me af of ik überhaupt wel leuk ben 😂
Met citaat reageren
Oud 28-03-2019, 14:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb inderdaad een beetje het gevoel dat ik niet leuk genoeg ben, toen we met die groep aan het video callen waren heeft hij een vriendin van me bericht dat ze super cute is. En zij krijgt van iedereen hartstikke veel aandacht dus ik vraag me af of ik überhaupt wel leuk ben 😂
Dat hele "probleem" zit in jouw zelfbeeld/ onzekerheid. Grote kans dat je een hartstikke leuke meid bent, maar dat je het lastig vind om dat zelf in te zien. Veel meiden van jouw leeftijd vinden het lastig om zichzelf te accepteren zoals ze zijn, en dat is zo zonde!

Ga aan je zelfvertrouwen werken. Dan kan je hem straks wel gewoon geloven als hij zegt dat hij jou leuk vindt Dat ben je namelijk ook!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-04-2019, 20:45
Lizzyy
Lizzyy is offline
Update:

Z'n ex wil m terug en hij zegt datie me op t moment leuker vind dan z'n ex. Ook zitten we erover na te denken om een keer te meeten voordat die meeting met de groep is. Over dat gedoe met die ex, ik heb gezegd dat ik er het liefst geen mening over wil geven aangezien ik hem leuk vind en ik hem geen onnodig advies wil geven. Z'n vrienden zeiden dat z'n ex heel lekker was en ze haar zouden doen en ik zelf ben net een trol kwa uiterlijk.

Iemand nog tips of advies?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2019, 21:09
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Update:

Z'n ex wil m terug en hij zegt datie me op t moment leuker vind dan z'n ex. Ook zitten we erover na te denken om een keer te meeten voordat die meeting met de groep is. Over dat gedoe met die ex, ik heb gezegd dat ik er het liefst geen mening over wil geven aangezien ik hem leuk vind en ik hem geen onnodig advies wil geven. Z'n vrienden zeiden dat z'n ex heel lekker was en ze haar zouden doen en ik zelf ben net een trol kwa uiterlijk.

Iemand nog tips of advies?
Een gesprek aangaan kan altijd.....
Kun je daarna kijken wat je ervan denkt
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2019, 15:03
gaia.thrie
Avatar van gaia.thrie
gaia.thrie is offline
Ik vind hem persoonlijk ouder. Een verschil van 3-4 jaar is vrij groot. Hij is al een volwassene.

Het belangerijkste is dat hij je leuk vind. Als je denkt dat je niet leuk genoeg bent, dan moet je zelf-vertrouwen uit je valies halen. Daar begint het al mee.
Ik heb ook het gevoel dat mensen online leren kennen, erg sociaal is, maar ook gevaarlijk. Je gelooft hem niet, en daarom voel je je kut. Als je hem niet kent, dan ga je hem ook niet vertrouwen. Ik zou afwachten, er komt zeker iemand langs die je beter laat voelen.

Bai
__________________
I'm not weird, its called being yourself.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?! HELP
sjaakie8
1 14-01-2018 21:43
Liefde & Relatie grapje... of toch niet..?
DJTjerk17
5 10-03-2017 06:39
Studeren Weet niet wat ik moet doen
Ralnagor
8 10-03-2015 22:36
Liefde & Relatie ik weet niet wat ik moet doen..,
speedy1994
13 29-06-2010 12:30
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik moet doen
Choisai
9 11-01-2009 19:01
Liefde & Relatie Wat denken jullie dat het is???
???
9 13-09-2002 00:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.