Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2006, 17:09
Waterlily
Avatar van Waterlily
Waterlily is offline
Hallo,

Mijn vraag : Hoe belangrijk is het uiterlijk van een meisje voor jongens..

Ik snap ook wel dat een jongen graag een knappe vriendin wil om te showen.. Maar nemen ze genoegen met minder.. dan het ideaalbeeld..??

Ik vraag dit omdat ik zelf gezet ben (niet overdreven dik ofzo!).. Maar ik ben verliefd op een hele knappe jongen.. Maar nou heb ik zoiets van : Hij kan iedereen krijgen.. Zou hij dan genoegen met mij nemen..?? Of heeft hij liever wel een heel knap meisje.. Dit zit me best wel dwars. Ik zou hier graag reacties op hebben
Kunnen jullie mij helpen??
__________________
Hate it or love it!,..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 17:17
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
het verschilt per jongen.

daarnaast kan je ontzettend knap zijn en tegelijk gezet.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 17:21
Verwijderd
Inderdaad, daarom kun je best nog supermooi zijn en het verschilt per jongen. En dan is dat niet vooral afhankelijk van zijn uiterlijk.

Geen enkele jongen zal zich aangetrokken voelen tot een meisje waarvan hij vindt dat ze er uit ziet als een monster, natuurlijk. Maar gelukkig verschillen smaken. En ziet vrijwel niemand er uit als een monster
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 18:07
Verwijderd
Als ik eerlijk ben: natuurlijk maakt uiterlijk uit. Een bloedmooi lijf is natuurlijk geen redelijke eis, maar je zoekt wel een meisje dat leuk is om te zien. Showen is voor paupers, lijkt me vrij evident.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 18:11
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
het leven is geen film hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 18:57
Verwijderd
Net zo belangrijk als dat het uiterlijk van een jongen voor een meisje is neem ik aan? Oftewel: dat verschilt echt per persoon. De één vindt dit knap en de ander dat. En gelukkig maar, anders zouden er heel wat mensen buitengesloten worden in het voortplantingsproces
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 19:07
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Hangt idd af per persoon. Als alle jongens enkel superknappe meisjes zouden willen dan zou 90% van de mensen vrijgezel zijn. En dat is niet zo...Ik ken heel veel dikke meisjes die een vriend hebben hoor.

Ohja, en dan heb je sommige jongens, zoals mijn broer, die enkel uitgaan met supermooie meisjes, maar zo 'n jongen wil je echt niet als vriend hebben, geloof me maar
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 19:10
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Voor een enkele scharrel *in de club* zou een jongen een knap meisje nemen

Voor vast doet uiterlijk er niet toe, het toeval wil dat ik een knappe vriendin heb, maar dat is niet door haar uiterlijk gekomen.

* zo ben ik dan*

Maar die knappe kerel die zoveel kan krijgen volgens de TS... Wie weet valt hij wel op gezette dames. Het is ook mooier om een meisje te zien waarop je kan zien dat ze vlees op haar botten heeft, en niet een meisje die erbij loopt als een verzameling botten, en meer niet.

Go For It zou ik zeggen
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 19:24
Verwijderd
Natuurlijk wil je iemand die je aantrekkelijk vindt, stel je voor dat je seks moet hebben met iemand die je echt helemaal niets vindt... Gelukkig wordt (vrijwel) iedereen tenminste door íemand aantrekkelijk gevonden, en meestal wel door meerdere mensen.

Ik ken een echt dikke vrouw, die echter áltijd kerels achter haar kont aan heeft lopen. Ze is gewoon heel leuk, heeft een fantastische uitstraling. Daarnaast ken ik ook een meisje, superslank, betrekkelijk mooi en lief gezichtje, maar ze gedraagt zich als een muis, en geen jongen ziet haar staan.

Een goed uiterlijk zit 'm dus heel duidelijk niet alleen in de 'feiten', maar ook in de persoonlijkheid van de persoon, de uitstraling, de manier waarop iemand overkomt. Als jij jezelf bent, goed in je vel zit, straalt, zul je altijd mensen hebben die jou ook zien zitten.

Daarnaast valt het me wel op dat mensen wel een beetje binnen hun 'knapheidsklasse' een relatie krijgen: jongen en meisje zijn meestal van vergelijkbare aantrekkelijkheid (in uitstraling, maar ook in 'feiten'). Je ziet wel razendknappe jongens met minder mooie meisjes en andersom, maar over het algemeen blijft men redelijk bij zijn 'categorie'. Niks mis mee, lijkt mij, zo komt iedereen aan bod.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 19:37
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
als je een meisje als vriendin neemt, alleen om haar uiterlijk dan ben je niet echt lekker in je hoofd.

Dus, kom met die jongen in contact,laat zien hoe leuk je bent enzo en misschien wordt het wat.


Oja! misschien is die jongen dan wel knap, maar heel dom en kortzichtig ofzo en wil die je indd niet als vriendin omdat ie je niet mooi vindt. zou zomaar kunnen he, maar zorg dat je em leert kennen enzo. want op deze manier benader je hem dus zoals jij niet benadert wilt worden, alleen op de verpakkking, niet op inhoud.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 19:42
Waterlily
Avatar van Waterlily
Waterlily is offline
Dank jullie wel..

En ik zal zeker contact met hem zoeken

k kan het altijd proberen
__________________
Hate it or love it!,..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 20:51
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Ik snap ook wel dat een jongen graag een knappe vriendin wil om te showen..
Ik neem niet een vriendin om mee te showen maar omdat ik van haar houd.

Citaat:
Maar nemen ze genoegen met minder.. dan het ideaalbeeld..??
Ik wel, mijn vriendin is niet het ideaal beeld voor zover ik dat zo kan benoemen. Ik ben voor haar gegaan om haar persoonlijkheid en dat in combinatie met uiterlijk was meer dan voldoende voor mij!

Citaat:
Ik vraag dit omdat ik zelf gezet ben (niet overdreven dik ofzo!).. Maar ik ben verliefd op een hele knappe jongen.. Maar nou heb ik zoiets van : Hij kan iedereen krijgen.. Zou hij dan genoegen met mij nemen..?? Of heeft hij liever wel een heel knap meisje.. Dit zit me best wel dwars. Ik zou hier graag reacties op hebben
Kunnen jullie mij helpen??
Ga niet over je uiterlijk in zitten. Een jongen die puur en alleen voor je gaat om je uiterlijk kun je je geld op inzetten dat hij/zij je meer als object dan mens ziet.
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 21:11
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
ik hou er nie van als meisjes zich zoveel opmaken om er goed uit te zien. Het trekt me meer aan als een meisje gezond en goed verzorgd is dan dat ze zich helemaal volsmeert met allemaal rotzooi. Dat is minimaal wel belangrijk vind ik.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 07:47
Mara
Mara is offline
Heeft ook met de leeftijd te maken Op jouw leeftijd zullen de jongens nog vaker zijn van "ze moet hartstikke slank zijn" en zodra ze wat ouder worden worden ze ook wat verstandiger
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 10:22
JeffreyH
JeffreyH is offline
je moet elkaar kunnen aankijken maar iemand die een beetje gezet is of een beetje last heeft van acne.
Is nog steeds leuk en is zeker aankijkbaar.
Maar het is beter dat iemand valt voor je persoonlijkheid dan je uiterlijk.

ik weet niet hoe je d'r uitziet. maar als je niet gelukkig bent met je uiterlijk omdat alle populaire jongens je niet leuk vinden. je bent nog 14, had ik gelezen geloof ik.

probeer om te leren te denken "is hij goed genoeg voor mij"?
en hou op met denken "ben ik goed genoeg voor hem"

probeer minpunten te vinden want niemand is perfect.
de gene die perfect lijken weten alleen beter om hun slechte punten te verbergen.

slim kopje helpt ook in vele gevallen, vaak beter dan mooi lijf(mooi lijf helpt dat jongens/players je aanspreken).
Tenminste dat geld voor mij.


Maar het gaat vaak op deze manier.
Accepteer je zijn goede kanten, tegen zijn slechte in?
vind je een knap knopje belangrijker dan iemand met wie je goed kunt praten.
of wacht je gewoon tot je iemand tegenkomt met wie je goed kunt praten en beschikt over een knap kopje.
wil je een jongen met gespierd lichaam of knap kopje. of moet ie beschikken over allebij?


(lang verhaal kort)
wat is belangrijk voor jouw.
accepteer dat niet iedereen perfect is (kijk maar naar britney spears is van pop ster -> trailer trash geworden)
of alle andere bekende mensen, van wie je alleen uiterlijk weet en een rol die ze spellen.

persoonlijk weet ik van een vriend dat ie een soort rol speelt als d'r meiden zijn, ja ze vinden dat leuk. maar hij heeft nog nooit een echte relatie gehad. omdat je zo'n rol niet voor altijd kan blijven spelen. hooguit 1 of 2maanden. in de tussentijd ondek je langzaam maar zeker hoe iemand echt is.



**************************************************
beetje veel text, maar hopelijk staat er iets in dat je helpt
**************************************************
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 13:27
wutang
wutang is offline
Het gaat wel om het uiterlijk maar ook om het innerlijk

Je moet lol kunnen hebben met elkaar en je fijn voelen. Daarbij is het echt niet nodig dat een of beide personen het figuur hebben van een model.

Ik zou het wel erg vinden als een vriendin zit te klagen dat ze zichzelf te dik vind maar vervolgens wel ongelooflijk veel snackt en eet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 15:38
LB06
LB06 is offline
Natuurlijk spelen er veel meer dingen mee dan alleen hoe knap je bent. En aantrekkelijk zijn is inderdaad nogal subjectief.

Maar er moet wel worden gezegd dat een mooi uiterlijk wel helpt. In het begin is het enige waarop je iemand kunt beoordelen zijn of haar uiterlijk en houding. Dan weegt het dus nog wel zwaar.

Hoe beter je iemand gaat kennen, echter, hoe minder dat een rol speelt. Omdat je dan een persoon wel kunt beoordelen op belangrijkere aspecten ahw.

Er zijn natuurlijk ook wel jongens (en meiden), die niet verder komen dan alleen het uiterlijk. Omdat ze al meteen afknappen op een minder uiterlijk en niet toekomen aan het innerlijk, of bij wie het uiterlijk desondanks toch de zwaarste factor blijft spelen. Of "jouw" jongen zo iemand is kan ik natuurlijk niet beoordelen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 18:28
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 15-10-2006 @ 20:10 :
Voor een enkele scharrel *in de club* zou een jongen een knap meisje nemen

Voor vast doet uiterlijk er niet toe, het toeval wil dat ik een knappe vriendin heb, maar dat is niet door haar uiterlijk gekomen.

* zo ben ik dan*

Maar die knappe kerel die zoveel kan krijgen volgens de TS... Wie weet valt hij wel op gezette dames. Het is ook mooier om een meisje te zien waarop je kan zien dat ze vlees op haar botten heeft, en niet een meisje die erbij loopt als een verzameling botten, en meer niet.

Go For It zou ik zeggen
Voor een scharrel in de club ga ik juist voor het wat minder uitziende meisje omdat die over het algemeen wat makkelijker zijn maar goed on topic

ik ken wel meisjes die wat gezet zijn maar toch enorm sexy zijn dus met het iets gezet zijn heeft het niks te maken

kom gewoon zelfverzekerd over maar niet TE zelfvezekerd dat is mijn advies
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 20:41
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
Citaat:
Ik snap ook wel dat een jongen graag een knappe vriendin wil om te showen.. Maar nemen ze genoegen met minder.. dan het ideaalbeeld..??
Uiterlijk maakt altijd uit.

Als je een disco in stap kijk je als eerste naar iemands uiterlijk, doodgewoon omdat je iemands innerlijk niet in 1 oogopslag kan zien.

Maar mooi is zeer relatief.

ik denk dat hoe je er uit zie (dus gewoon een verzorgd uiterlijk) erg belangrijk is. Een verzorg persoon die niet helemaal aan het schoonheids ideaal voldoed maakt meer kans dan dun en dikke tieten die er niet verzorgd uit ziet. <- en als hij wel alleen maar voor dun en dikke tieten gaat. zoek naar een ander dan is hij het niet waard.

Maar naar mijn mening mag er best wel wat op de botten zitten.
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 22:32
Confus1oN
Confus1oN is offline
Aangezien ik te lui ben een heel verhaal te typen sluit in me aan bij de wijze woorden van Solowolf
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 19:18
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Zoals mijn oma het zo mooi kon verwoorden:

"Er is geen potje zo scheef of er past wel een dekseltje op".

Dat is vast niet het antwoord dat je wilde horen, maar wat ik vind is hierboven al verschillende keren beschreven.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 22:40
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Bij mij op het werk werkte een vrouw met supervet, kort haar, een rond Harry-Potter brilletje, een hazelip, dik, klein, platte neus, lelijk gebit.
Maar ze had wel een vriend! En nog een leuke ook. Waarom is mij een raadsel want erg aardig vond ik dr niet, maar bij elk mens past wel iemand.
Volgens mij is het zo dat op jouw leeftijd jongens nog heel erg naar figuur enzo kijken. Maar als ze een paar jaartjes ouder zijn kiezen ze toch voor iemand die goed qua karakter bij hun past.
Want weet je, je kunt wel iets beginnen met iemand die je heel erg knap vindt, maar als hij nou heel erg onaardig is, vreemdgaat, irritante gewoontes heeft, of het IQ van een doperwt heeft, dan ga je je daar ook snel aan ergeren. Je hoeft ook niet iets te nemen met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vindt, maar als je verder kijkt dan je eerste indruk zie je misschien wel in dat een sprankelende, attente persoonlijkheid aantrekkelijker is dan een chagrijn met een sixpack of met een stel dikke meloenen.

Bovendien: iedereen wordt ouder. Iedereen krijgt rimpels en uiteindelijk wordt iedereen lelijk. Zelfs Brad Pitt zal niet mooi zn graf in gaan maar -hopelijk voor hem- als een oud mannetje met een oude geleefde kop. Idem dito Angelina Jolie. Ook die zal een oud besje worden. Als je dan nu van plan bent over zoveel jaar nog met iemand in hetzelfde bed te liggen kun je maar beter gek zijn op zijn persoonlijkheid want kleine kans dat je dan nog opgewonden wordt van elkaar.

Moraal van het verhaal: het innerlijk is veel belangrijker, net als iemands uitstraling.
Moraal 2: elke jongen/meisje die zich goed verzorgd, niet sugar lee hooperdik is en lekker ruikt is toch in potentie een lekker stuk?
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 08:15
flanke
flanke is offline
Niet zozeer uiterlijk is belangrijk voor jongens, maar uitstraling. Fierheid, tonen dat optimistisch en vrolijk bent.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 09:02
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 18-10-2006 @ 23:40 :
Moraal 2: elke jongen/meisje die zich goed verzorgd, niet sugar lee hooperdik is en lekker ruikt is toch in potentie een lekker stuk?
Ehm, nee
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 21:46
Verwijderd
Ik denk dat uitstraling meer uitmaakt dan uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 21:51
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-10-2006 @ 22:46 :
Ik denk dat uitstraling meer uitmaakt dan uiterlijk
Inderdaad.
Zo ken ik een jongen en die is echt helemaal niet knap maar hij heeft echt een geweldige uitstraling en hij is ook nog eens super spontaan en vrolijk. En dus super veel meisjes die hem leuk vinden!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 03:36
n.
n. is offline
Het gaat meer om uitstraling en vooral houding. Waar een jongen van houdt verschilt wel weer per persoon sommige jongens kicken op bitchy types, ik bijv totaal niet

Maar t maakt niet echt uit (eigenlijk echt niet) of je gezet bent, je kan alsnog heel leuk zijn.

Wat wel een beetje van belang is is het gezicht, denk ik.. Zo kan iemand met een rotkop maar een vrij aardig lichaam minder leuk zijn dan iemand met een heel leuk koppie en een minder aardig lichaam alhoewel dit misschien enigszins valt onder uitstraling
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 12:09
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik ben nu echt tien keer minder knap dan op mijn achttiende, en toch heb ik tien keer zoveel sjans, omdat ik nu tien keer zoveel zelfvertrouwen heb.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken
Rahima
10 08-10-2007 17:36
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekverslag meisje niemand.... HELP!
flipkip
2 13-06-2003 08:41
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.